Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anixia

Σελίδες: 123 ... 221
1
Είσαι πιο χαμηλά στον πίνακα από αυτόν;
Είναι ειδική κατηγορία ή τρίτεκνος...

3
Τα παιδιά των σημερινών 48+ σε ηλικία , αναπληρωτών εκπαιδευτικών , ( οι οποίοι ταυτόχρονα ελπίζουν σε διορισμό )  ας μη γίνουν εκπαιδευτικοί....
Θα έχουν ελπίδες αναπλήρωσης κοντά στα 35+ και αν....

4
μηπως τα μορια του ασεπ τα κανει μορια προυπηρεσιας?δηλαδη εχεις 20 μορια ασεπ?ισοδυναμουν με 20 μορια προυπηρεσιας

Δεν μπορω να καταλαβω κι αν καποιος ειναι επιτυχων ασεπ αλλα χωρις μορια ασεπ γιατι να μην παει στον πινακα με χωρις εμπειρια?
Δυστυχώς δεν θα μετράει καμμία επιτυχία ΑΣΕΠ...

5
Χθες εγινε το δικαστηριο μαζι με τον Χατζηφωτη παρεα...μαθαινω ...τουλαχιστον τωρα μενει η αποφαση (για καποιους απο εμας)...το Υπουργειο ηταν "ζωηρο" απεναντι στους προσφυγοντες....Αυτα... 8)
Ναι....

6
Αν κάποιες δικαστικές αποφάσεις,αν... γιατί δεν γνωρίζουμε κατά πόσο το δικαστικό σύστημα υποκύψει στις ειδικές συνθήκες των δημοσιονομικών,είναι θετικές ,τότε ίσως γίνουν κάποιοι διορισμοί με προυποθέσεις..Αυτά και καλημέρα σας!

7
Ο Κούλης θέλει υπό συνεχή αξιολόγηση συμβασιούχους εκπαιδευτικούς , ο σύριζα θέλει " μόνιμους " συμβασιούχους που αν τοποθετούνται σε απομακρυσμένα μέρη σταθερά   (σταθερά στην ίδια Δευτεροβάθμια) για μια επταετία (κάποτε συζητιόταν η πενταετία) τότε θα περνάει αξιολόγηση για μονιμοποίηση εντός της ίδιας περιφέρειας !!!! Έτσι απλά.

8
Το άρθρο θέλει να πει πως αφού δεν γίνονται διορισμοί τα τελευταία επτά χρόνια στην εκπαίδευση και εφόσον φέτος υποβλήθηκαν οι λιγότερες αιτήσεις για συνταξιοδότηση, ανεβαίνει ο μέσος όρος των εκπαιδευτικών που ήδη διδάσκουν στα σχολεία, με αποτέλεσμα το ηλικιακό "χάσμα" μεταξύ μαθητών και διδασκόντων να αυξάνει συνεχώς! Κι αυτό είναι αλήθεια, καθώς και οι αναπληρωτές που προσλαμβάνονται είναι πλέον 35+, να μην πω 40+!
Το ποιος κάνει ή δεν κάνει για το δημόσιο σχολείο είναι σχετικό και υποκειμενικό. Υπάρχουν 35άρηδες και 40άρηδες που από τη στιγμή που διορίστηκαν, θεωρούν πως "έπιασαν την καλή" και δεν κάνουν τίποτε, κυριολεκτικά, μέσα στην τάξη, ούτε και στο σχολείο, γενικότερα! Τα δίνουν όλα όμως στα ιδιαίτερα!
Υπάρχουν και 60άρηδες που απλά "σπρώχνουν" τον καιρό, μέχρι να βγουν στη σύνταξη!
Ταυτόχρονα, όμως, υπάρχουν και 55άρηδες και 60άρηδες που αποδίδουν καλύτερα από νεώτερους συναδέλφους τους, είναι ακμαίοι και πρόθυμοι, καινοτομούν και δε βλέπουν το λειτούργημά τους ως πάρεργο!
Όμως, δεν είναι ό,τι καλύτερο οι έφηβοι μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων να έχουν για καθηγητές τους ανθρώπους μιας κάποιας ηλικίας, καθώς προκύπτουν διάφορα προβλήματα από το "χάσμα γενεών" (κατανόηση, απαιτήσεις, ποινές, κοροιδία κλπ.). Αφήστε δε τη φυσιολογική ψυχοσωματική κόπωση ενός ανθρώπου 60+, όταν έχει να αντιμετωπίσει καθημερινά 28 ή 30 έφηβους, μέσα στην αίθουσα! Πόσο ν' αντέξει ο άνθρωπος, όσο ευσυνείδητος κι αν είναι!
Άρα, χρειάζεται άμεσα να μπει "νέο αίμα" στα σχολεία, με διορισμούς νέων εκπαιδευτικών, νέων ηλικιακά, αλλά και ιδεολογικά, γιατί το "φρεσκάρισμα" στην ιδεολογία κυρίως προέχει κι εκεί πρέπει να δοθεί το βάρος! Να μπουν στα σχολεία εκπαιδευτικοί με μεράκι και όρεξη για διδασκαλία, για δουλειά, που να κάνουν τους μαθητές ν' αγαπήσουν τη μάθηση, να τους "ανοίξουν" τα μυαλά και να τους κάνουν κριτικά σκεπτόμενα άτομα! Δε χρειάζονται στα δημόσια σχολεία άλλοι εκπαιδευτικοί που θα συμπεριφέρονται ως γραφιάδες και θα νοιάζονται για το αν μπήκε ή δεν μπήκε ο μισθός τους κάθε δεκαπενθήμερο!
Ακριβώς γι' αυτό το δημοσιοποιούν ...
Ως αφορμή και δικαιολογία για να μπει το νέο αίμα στην εκπαίδευση.

10
Το μέιλ τα έστειλαν στη διεύθυνση του φροντιστηρίου όχι προσωπικά στον καθένα...Θα προσπαθήσω να την ξαναβρώ στο τηλέφωνο...

11
Θέλω να σας ρωτήσω......
Μίλησα με κάποια παλιά μου μαθήτρια η οποία σπούδασε στην ειδικότητα μου κλπ κλπ  και μάλιστα της άφησα τη θέση μου ως εκπαιδευτικό στο φροντιστήριο που δούλευα πριν 12 χρόνια γιατί άλλαξα περιοχή κατοικίας.
Μου είπε ότι παρακολουθεί κάτι σεμινάρια παιδαγωγικών-αξιολόγηση μαθητών και σχολικής μονάδας κλπ  του δημοσίου , τους έστειλαν μέιλ αρχές Δεκέμβρη  στα φροντιστήρια που εργάζονται , για αιτήσεις και έτσι θα μπορούν την προυπηρεσία τους να τη χρησιμοποιούσουν στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών...
Άκουσε κανείς άλλος κάτι;

13
Ένα από τα βασικά προβλήματα στη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού είναι η κακή κατανομή των ειδικοτήτων που προέρχεται από το μεγάλο αριθμό ειδικοτήτων  στη ΔΕ . Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα «κατάφερε» ένα παγκόσμιο ρεκόρ. Διαθέτει τις περισσότερες ειδικότητες εκπαιδευτικών στον κόσμο,117 + με τις υποειδικότητες. Το  επόμενο εκπαιδευτικό σύστημα αριθμεί 30 ειδικότητες. Τη σχετική στρέβλωση την έχει επισημάνει και ο ΟΟΣΑ σε έκθεση του το 2011. Επίσης έχει και παράλογη κατανομή αριθμού  ειδικοτήτων ,αφού από το 2000 ,επί υπουργείας Π.Ευθυμίου, οι ετήσιες προσλήψεις εκπαιδευτικών γίνονταν με βάση συμφωνημένα ποσοστά επί των ειδικοτήτων και όχι με βάση τις ανάγκες της ελληνικής εκπαίδευσης. Την ποσόστωση αυτή κατήργησε με τον ν.3848 /10 η τότε υπουργός Α.Διαμαντοπούλου. Παρόλα αυτά   δεν προχώρησε ο σχεδιασμός για την αναδιοργάνωση των ειδικοτήτων, ο οποίος προέβλεπε σε πρώτη φάση την απονομή δεύτερης ειδικότητας και σε δεύτερη τη δημιουργία ειδικοτήτων «ομπρέλας». Να σημειωθεί  ότι οι πολλές ειδικότητες κατακερματίζουν τις προσφερόμενες διδακτικές ώρες με αποτέλεσμα ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών να μην μπορεί να καταλάβει οργανική θέση και να μοιράζεται σε πολλά σχολεία με αποτέλεσμα και την προσωπική ταλαιπωρία  του, αλλά και την υποβάθμιση του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου. Στα πλαίσια  της αναδιοργάνωσης του εκπαιδευτικού συστήματος το ΙΕΠ, από τον Απρίλιο του 2014, είχε προτείνει τη μείωση των ειδικοτήτων σε 40, με τη δημιουργία ενιαίων ειδικοτήτων   η οποία θα είχε ως αποτέλεσμα την καλύτερη οργάνωση της κατανομής ειδικοτήτων ,την κατάληψη οργανικών θέσεων από ένα μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ,τόσο την εποχή του κ. Αρβανιτόπουλου ,όσο και του κ.Λοβέρδου δεν προχώρησε στη απόφαση και στην εφαρμογή αυτή, πιθανόν  υπό το φόβο συντεχνιακών αντιδράσεων. Το ερώτημα λοιπόν τίθεται και στη σημερινή ηγεσία με τον κ.Μπαλτά και γίνεται και περισσότερο επιτακτικό ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς τον Σεπτέμβρη και τις σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού. Θα τολμήσει άραγε η σημερινή πολιτική ηγεσία αυτό το οποίο δεν τόλμησε η προηγούμενη; Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΙΕΠ) Το Γραφείο Έρευνας, Σχεδιασμού & Εφαρμογών Β΄   κατέθεσε προς τη διοίκηση τουτου ΙΕΠ, για έγκριση δύο σενάρια. Η διοίκηση του ΙΕΠ ενέκρινε και εισηγήθηκε προς το υπουργείο Παιδείας  το Σενάριο Β που ακολουθεί: Α΄ Σενάριο Ομαδοποίησης 1    ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ 2    ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ 3    ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ 4    ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ , ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ , ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ , ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ 5    ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ 6    ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ 7    ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ 8    ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ 9    ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 10    ΠΕ10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ13 ΝΟΜΙΚΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 11    ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 12    ΠΕ16.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ , ΠΕ16.02 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ), ΠΕ17.14 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ 13    ΠΕ18.41 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ , ΠΕ32 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 14    ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ) 15    ΠΕ34.00 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 16    ΠΕ40.00 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 17    ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ 18    ΠΕ12.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΠΕ12.02 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ, ΠΕ12.03 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ, ΠΕ12.13 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ 19    ΠΕ12.04 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ12.07 ΝΑΥΠΗΓΟΙ, ΠΕ12.11 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 20    ΠΕ12.05 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ12.06 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ , ΠΕ12.10 ΦΥΣΙΚΟΙ ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ 21    ΠΕ12.08 ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ – ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ 22    ΠΕ14.04 ΓΕΩΠΟΝΟΙ, ΠΕ14.05 ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 23    ΠΕ17.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.05 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΕΙ – ΚΑΤΕΕ , ΠΕ17.11 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ 24    ΠΕ17.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.06 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ – ΝΑΥΠ. ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ18.18 ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ, ΠΕ18.31 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΠΕ18.32 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ, ΠΕ17.12 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ 25    ΠΕ17.03 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.07 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ , ΠΕ17.10 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ 26    ΠΕ17.04 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.08 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ 27    ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ , ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING) 28    ΠΕ18.06 ΚΟΠΤΙΚΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ 29    ΠΕ18.12 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΠΕ18.13 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΠΕ18.14 ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ – ΑΛΙΕΙΑΣ, ΠΕ18.15 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ – ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ, ΠΕ18.16 ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ – ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΕ18.17 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛ., ΠΕ18.30 ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ, ΠΕ18.36 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ – ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΤΕΧΝ. ΠΟΤΩΝ 30    ΠΕ18.22 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΟΡΥΧΕΙΩΝ-ΤΕΧΝ.ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 31    ΠΕ18.23 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ) 32    ΠΕ18.28 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ & ΑΡΧΑΙΟΛ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ 33    ΠΕ18.34 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ 34    ΠΕ18.38 ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ 35    ΠΕ18.44 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΟΥ 36    ΠΕ19 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ , ΠΕ20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ 37    ΠΕ24 ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ 38    ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ 39    ΤΕ01.01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ 40    ΤΕ01.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΤΕ01.03 ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ, ΤΕ01.09 ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΤΕ01.28 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ 41    ΤΕ01.05 ΔΟΜΙΚΟΙ 42    ΤΕ01.06 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ 43    ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ 44    ΤΕ01.15 ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΟΙ – ΥΑΛΟΓΡΑΦΟΙ 45    ΤΕ01.17 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ 46    ΤΕ01.22 ΚΟΠΤΙΚΗΣ – ΡΑΠΤΙΚΗΣ, ΤΕ01.27 ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ 47    ΤΕ01.23 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ 48    ΤΕ01.24 ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΪΑΣ 49    ΤΕ01.32 ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ 50    ΤΕ01.33 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΤΕ01.34 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΤΕ01.35 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ, ΤΕ01.36 ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝ/ΜΩΝ & ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ 51    ΔΕ01.09 ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ 52    ΔΕ01.18 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;  Οι προτάσεις του Προέδρου του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων για τις αλλαγές στην εκπαίδευση Β΄ Σενάριο Ομαδοποίησης 1    ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ 2    ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ 3    ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ 4    ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ, ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ, ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ, ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ 5    ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ 6    ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ 7    ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ 8    ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ 9    ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 10    ΠΕ10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ13 ΝΟΜΙΚΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING) 11    ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 12    ΠΕ16.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ, ΠΕ16.02 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ), ΠΕ17.14 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ 13    ΠΕ18.41 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ , ΠΕ32 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 14    ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ) 15    ΠΕ34.00 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 16    ΠΕ40.00 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 17    ΠΕ12.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΠΕ12.02 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ, ΠΕ12.03 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ, ΠΕ12.13 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ, ΠΕ17.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.05 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΕΙ – ΚΑΤΕΕ, ΠΕ17.11 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ 18    ΠΕ12.04 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ12.07 ΝΑΥΠΗΓΟΙ, ΠΕ12.11 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΠΕ17.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.06 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ – ΝΑΥΠ. ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ18.18 ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ, ΠΕ18.31 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΠΕ18.32 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ, ΠΕ17.12 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ 19    ΠΕ12.05 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ12.06 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΠΕ12.10 ΦΥΣΙΚΟΙ ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ17.03 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.07 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ17.04 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.08 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ17.10 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ 20    ΠΕ12.08 ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ – ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ18.22 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΟΡΥΧΕΙΩΝ-ΤΕΧΝ.ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 21    ΠΕ14.04 ΓΕΩΠΟΝΟΙ , ΠΕ14.05 ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ , ΠΕ18.12 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΠΕ18.13 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΠΕ18.14 ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ – ΑΛΙΕΙΑΣ, ΠΕ18.15 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ – ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ, ΠΕ18.16 ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ- ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΕ18.17 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛ., ΠΕ18.30 ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ, ΠΕ18.36 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ – ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΤΕΧΝ. ΠΟΤΩΝ 22    ΠΕ18.06 ΚΟΠΤΙΚΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ 23    ΠΕ18.23 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ) 24    ΠΕ18.28 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ & ΑΡΧΑΙΟΛ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ 25    ΠΕ18.34 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ 26    ΠΕ18.38 ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ 27    ΠΕ18.44 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΟΥ 28    ΠΕ19 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ , ΠΕ20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ 29    ΠΕ24 ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ, ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ 30    ΤΕ01.01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ, ΤΕ01.05 ΔΟΜΙΚΟΙ 31    ΤΕ01.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΤΕ01.03 ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ , ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ, ΤΕ01.09 ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΤΕ01.28 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ 32    ΤΕ01.06 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ , ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ 33    ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ 34    ΤΕ01.15 ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΟΙ – ΥΑΛΟΓΡΑΦΟΙ , ΤΕ01.17 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ 35    ΤΕ01.22 ΚΟΠΤΙΚΗΣ – ΡΑΠΤΙΚΗΣ , ΤΕ01.27 ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ 36    ΤΕ01.23 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ , ΔΕ01.09 ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ 37    ΤΕ01.24 ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΪΑΣ 38    ΤΕ01.32 ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΤΕ01.33 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΤΕ01.34 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΤΕ01.35 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ, ΤΕ01.36 ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝ/ΜΩΝ & ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ 39    ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ 40    ΔΕ01.18 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2015/07/ta-dyo-senaria-omadopoiisis-eidikoti/

14
Ωραίο το περιεχόμενο της επιστολής και για να γίνει και δυνατό απαραίτητη και αναγκαία συνθήκη το μεγάλο πλήθος υπογραφών!

Σελίδες: 123 ... 221

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 206
Σύνολο: 206

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.