Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - dim!

Σελίδες: 1234
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 10, 2011, 09:44:02 πμ »
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 06, 2011, 08:22:19 μμ »
Καλησπέρα σας! Μπορεί κάποιος να μας αναφέρει πως θα γίνεται πλέον η αξιολόγηση του μαθήματος;; Δηλαδή από τι θα αποτελείται το διαγώνισμα και πώς θα κατανέμονται οι μονάδες (εαν βέβαια έχετε σχετική πληροφόρηση από το/τη σύμβουλο).

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 10:02:39 πμ »
Eli_ και dina 94 ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Όχι δεν έχει κάποια μορφή δυσλεξίας. Απλά είναι ανορθόγραφος. Θα προσπαθήσω με μικρο-κανόνες & διορθώσεις να τον κάνω να γράφει πιο ορθογραφημένα!

4
Καλημέρα!! Δεν έγινε τίποτα! Αρχικά ηρεμείς!!! Λοιπόν, μπορείς να μοιράσεις τις ώρες μεταξύ γνωστού και αγνώστου σε δύο και μία αντίστοιχα. Στο άγνωστο μπορείς αρχικά να ξεκινήσεις με ένα πρόγραμμα επανάληψης γραμματικής και συντακτικού κάνοντας παράλληλα κάποια εύκολα άγνωστα για να καταλάβεις το επίπεδο των μαθητών. Στο γνωστό ο Λυσίας μέχρι τις αρχές Δεκέμβρη το πολύ (ελπίζω κι εγώ) να έχει βγει! Ανάλυσε το κείμενο με τους μαθητές και δίνε τους σημειώσεις είτε προφορικά είτε σε γραπτή μορφή.
Αν δεις ότι το επίπεδο των μαιητών είναι χαμηλό σε γραμματική και συντακτικό, μίλησε με τον/την υπέυθυνο.η του φροντιστηρίου ώστε να συμπεριλάβεις και μία επιπλέον ώρα στο άγνωστο. Μπορείς να επικαλεστείς το επιχείρημα ότι συνηθίζεται στη Β' Λυκείου η διδασκαλία γραμματικής-συντακτικού αναξάρτητα από το άγωστο (σε πολλά φροντιστήρια τουλάχιστον)..

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 04:48:37 μμ »
Καλησπέρα σας!! Θα αναλάβω ένα ιδιαίτερο στην έκθεση, αλλά προβληματίζομαι με ένα σοβαρό θα έλεγα θέμα. Ο μαθητής κάνει πάρα πολλά ορθογραφικά λάθη. Δηλαδή λάθη τα οποία δεν φαντάζεστε.../ Πώς να διορθωθεί ένας μαθητής με τόσα ορθογραφικά;; (εννοώ τι να πρωτοπώ). Έχετε συναντήσει παρόμοια κατάσταση; Αν ναι, πώς το χειριστήκατε;;

6
Μαθήματα κατ'οίκον / -
« στις: Αύγουστος 22, 2011, 11:52:19 μμ »
Συμφωνώ με όσα λες! Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε!!!  :)

7
Θα συμφωνήσω Βάνια στην παράλληλη με το κείμενο διδασκαλία της γραμματικής και του συντακτικού. Επίσης, θα σου έλεγα να παραδώσεις κανονικά την εισαγωγή για την ιστοριογραφία. Όσον αφορά το "φυλλάδιο" προφανώς πρόκειται για ένα μικρό βιβλιαράκι που περιλαμβάνει τις δύο μεταφράσεις για τους δύο ιστορικούς από το ΚΕΓ. Σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία προβέλπεται η διδασκαλία του αρχαίου κειμένου μέσα από δύο μεταφράσεις....

Για την Έκθεση της Α' Λυκείου δεν είμαι ιθύνων να σου απαντήσω, κωθώς δεν έχω ασχοληθεί μέχρι στιγμής με το συγκεκριμένο μάθημα. Πιστεύω όμως πως πρέπει να ακολουθείς τόσο στη θεωρία, όσο και στις θεματικές ενότητες το σχολικό βιβλίο. Έπειτα, να ετοιμάζεις κριτήρια (κείμενο - ασκήσεις - παραγωγή λόγου), να τα αναλύετε εκεί, όπως επίσης και να συζητάτε το θέμα της εκάστοτε θεματικής ενότητας με το μαθητή...

Ελπίζω να βοήθησα!

8
Θα σου πρότεινα τη γραμματική του Οικονόμου, σαν βάση, και έπειτα, φωτοτυπίες κάποιων φαινομένων που δεν αναλύονται επαρκώς στον Οικονόμου από τη γραμματική του Πασχαλίδη (ΖΗΤΗΣ) + ασκήσεις από αυτή!

9
Επισης σου συστηνω το σχολικο συντακτικο της Π. Μπίλλα. Ειναι εξαιρετικο. Οσοι μαθητες σου ενδεχομένως δεν το έχουν απο το γυμνασιο είναι, οικονομικο οπότε μπορούν να το αγοράσουν. Ασε που στοιχίζει λιγότερο απο όσο στοιχίζουν οι τόσες φωτοτυπιες που θα χρειαστει να βγάλεις! ;-)

10
Επίσης σου συστήνω το σχολικό συντακτικό της Π. Μπίλλα. Όσοι μαθητές σου δεν το εχουν απο το γυμνασιο, μπορούν να το προμυθευτούν. Είναι πολυ οικονομικο και παρα πολυ ευχρηστο. Μπορεις πανω σ'αυτό να σημειώνεις σε τυχόν ελλείψεις που έχει.

11
Αγαπητη regina καλωσόρισες στο φόρουμ μας! Πρωτίστως, μην αγχώνεσαι!! Το οτι οι συνάδελφοί σου έχουν οργανωμένες δικες τους σημειώσεις δε σημαίνει ακριβώς τίποτα!! Εξάλλου, όπως προανέφερες αυτες αποτελουν συγκέντρωση υλικού πολυετούς πειρας και ενασχόλησης με το συγκεκριμένο αντικείμενο. Αν θέλεις τωρα να δώσεις κι εσυ ένα κόρπους με θεωρία και ασκήσεις στα παιδια, μπορείς να χρησιμοποιήσεις (τουλαχιστον για αρχη, φετος), φωτοτυπιες απο αξιολογα συντακτικα. Του Λιναρδη για παράδειγμα που ηδη έχει αγοράσει ειναι αρκετα καλό, τοσο απο αποψη θεωριας οσο και απο ασκησεις. Παρέχει τη δυνατότητα ενασχολησης με ασκησεις πολλών τύπων! Επισης αξιολογο, ιδιαιτερα σε ασκησεις ειναι και του Δ. Πασχαλίδη απο τις εκδόσεις ΖΗΤΗ. Από την πλευρα της θεματογραφίας τώρα, θεωρω πως είσαι παλι στο σωστό δρόμο, καθώς τυγχανει να εχω την προαναφερθείσα  θεματογραφια και ειναι αρκετα καλή. Τη συστείνω δηλαδη ανεπιφύλακτα! Επιπρόσθετα, μπορείς να ξεφυλλίσεις τη θεματογραφία του Σαρρη (ΠΑΤΑΚΗΣ) και του Σαχπεκίδη (ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ)! Καλη επιτυχία στην οργάνωση του μαθήματός σου και για ο,τι χρειαστείς μη διστασεις!:-D

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Αύγουστος 18, 2011, 11:47:24 πμ »
Συνάδελφοι, ίσως η ερώτησή μου ακουστεί λίγο "εξωπραγματική" (καθώς μπορεί να μην υπάρχει κάτι τέτοιο), αλλά ήθελα να με ενημερώσετε σχετικά με το αν υπάρχει κάποιο βοήθημα για την Ιστορία κατεύθυνσης που να αναλύει ακροθιγώς τα γεγονότα του σχολικού βιβλίου.  :-X Ευχαριστώ!  :)

13
Θα εκτιμούσα δεόντως την όποια αρωγή!!!;)

14
Καλησπέρα σας! Πρόκειται να αναλάβω ένα ιδιαίτερο στα αρχαία ελληνικά της Α΄ Λυκείου. Μέχρι πέρυσι οι ώρες που θεωρούσα πως ήταν ιδανικές για το συγκεκριμένο μάθημα της Α΄Λυκείου ήταν 3... 1,5 ώρα για τον Ξενοφώντα-Θουκυδίδη και 1,5 για τη γλωσσική (γραμματικοσυντακτική) διδασκαλία. Συγκεκριμένα, αφιερώναμε τη 1,5 ώρα του κειμένου στη σύνταξη και έπειτα στη μετάφραση του κειμένου από το μαθητή. Έπειτα, σε πραγματολογικά και λεξιλογικά σχόλια και τέλος σε αρχικούς χρόνους ρημάτων, αντικαταστάσεις και κλίση ουσιαστικών μέσα από το κείμενο. Τη 1,5 ώρα της γλωσσ. διδασκαλίαε, την αφιέρωνα στην εκ του μηδενός διδασκαλία της γραμματικής και του συντακτικού.
     Φέτος όμως, μετά την ανακοίνωση του νέου προγράμματος σπουδών για την Α΄ Λυκείου και ειδκότερα για το μάθημα των Αρχαίων, προβληματίζομαι αφενός σχετικά με τη γλωσσική διδασκαλία (αν δηλ. πρέπει να ξεκινήσω από το μηδέν, και να διδάξω όλα τα φαινόμενα, όπως πάντοτε έκανα, ή αν πρέπει να τη δουλέψω τα γραμμ.-συντ. φαινόμενα σε συνάρτηση με το κείμενο του Ξενοφώντα και του Θουκυδίδη και αφετέρου, σχετικά με το συντακτικό και τη μετάφραση του κειμένου (καθώς "αλλάζει τακτική και κατεύθυνση" ο τρόπος προσέγγισης του αρχαίου κειμένου).
Θα ήθελα παρακαλώ να ακούσω τη γνώμη σας!  :)

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 497
Σύνολο: 498

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.