Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Lino

Σελίδες: 123 ... 5
1
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 10, 2024, 07:45:13 μμ »
Ποινές τύπου πενταήμερη αποβολή δεν είναι τιμωρία, είναι δώρο (για τους μαθητές). Τα παιδιά που έχουν ακραία συμπεριφορά έχουν χάσει ούτως ή άλλως το ενδιαφέρον τους για το μάθημα.

2
Υστερα απο αλλεπαλληλες επικοινωνιες που ειχε ο Συλλογος καθηγητων γερμανικης με το γραφειο του ΓΓ και με τον ιδιο τον κ. Παπακωνσταντινου, αυτοι επιμενουν οτι η συσταση οργανικων θα γινει φετος. απλως θα πανε σε διαταξη στις μεταθεσεις, που σημαινει οτι πιθανον θα συσταθουν το καλοκαιρι οποτε κ θα ξανατρεξουν οι μεταθεσεις για δευτερη φορα γιατους μονιμους. αληθεια? ψεματα? τι να σας πω..δεν ξερει κανεις. απλως αυτη ειναι η πληροφορια που εχουμε εμεις ως κλαδος.

Με δεδομένο ότι είχαν τόσους μήνες καιρό να κάνουν τη σύσταση, και δεν την έχουν κάνει ακόμη, θα κράταγα μικρό καλάθι για φέτος.

3
To είδα αλλα απο ότι κατάλαβα δεν σου δίνει κάποια παραπάνω επαγγελματικά δικαιώματα. Δηλαδη και πάλι δάσκαλος βγαίνεις. Εγώ εννοώ αν υπάρχει κάποιο μεταπτυχιακό πληροφορικής όπως κάνουν για παράδειγμα πολλά άτομα που τελειώνουν μαθηματικό ή φυσικό ( κυρίως γιατι υπάρχουν και σε πολλές άλλες σχολές ) που τους δίνει το κάτι παραπάνω δηλαδή μπορουν να δουλέψουν σαν μαθηματικοί ή αν θελουν μπορούν να ασχοληθούν με την πληροφορική σε εταιρίες π.χ. Κάτι παρόμοιο για εμάς υπάρχει?

Ο ιδιωτικός τομέας δεν νοιάζεται για τα χαρτιά, μπορείς να βγάζεις τη δουλειά; Τους κάνεις.

Για το δημόσιο, δεν υπάρχει μεταπτυχιακό που από δάσκαλο θα σε κάνει πληροφορικό, ως προς τα επαγγελματικά δικαιώματα.

4
Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η απαξίωση και ο μηδενισμός κάποιων εκπαιδευτικών απέναντι σε έναν ολόκληρο κλάδο -που ούτε έχουν καταλάβει τον ρόλο του μέσα στο σχολείο- όταν μάλιστα η ύπαρξη ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών σε όλα τα σχολεία αποτελεί τα τελευταία χρόνια ένα πάγιο αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας.

5
Οι ψυχολόγοι διαλύουν σπίτια; Δεν το γνώριζα αυτό.

6
Ναι. Μετρούσαν για αναπληρώσεις που έγιναν ως 29-1-2019. Τότε καταργήθηκε το αντίστοιχο άρθρο του Ν.3848/2010.

Και κάπως έτσι έχουμε εκπαιδευτικούς πολλών ταχυτήτων.

7
Καλημέρα σε όλους. Χρειάζομαι τη βοήθειά σας...

Ως αναπληρώτρια πληροφορικός κάθε χρόνο πηγαίνω σε δυο, τρία, τέσσερα σχολεία. Όπως όλες οι ειδικότητες φυσικά. Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, κάθε φορά όλοι οι διευθυντές ζητούν την αντικατάσταση της ιστοσελίδας του σχολείου με νέα, είτε είναι το σχολείο τοποθέτησής μου είτε όχι.

Είναι υποχρέωσή μου να το κάνω;

Καλά, εννοείται πως για ό,τι έχει σχέση με τους υπολογιστές όλων κ όχι μόνο (μια φορά μου είχε ζητηθεί από συνάδελφο πληκτρολόγηση κειμένου, γιατί πληκτρολογώ πιο γρήγορα  :o  :o :o) ένα όνομα ακούγεται κάθε φορά στους διαδρόμους.

Τελικά, ποια είναι τα εξωδιδακτικά μας καθήκοντα; Τι είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε και τι είναι στη διακριτική μας ευχέρεια;

Δεν είναι στα καθήκοντά σου οπότε έχεις κάθε δικαίωμα να αρνηθείς. Δεν είμαστε τεχνικοί, ούτε γραμματείς. Τα καθήκοντά σου ως αναπληρώτρια περιγράφονται στη σύμβαση εργασίας.

8
Κανείς δεν χάθηκε για 1 μόριο, ειδικά όταν αφορά όλους και όχι εκείνον προσωπικά


Έχουν χαθεί προσλήψεις και διορισμοί για ένα μόριο...  ;D

9
Νεοδιόριστοι / Απ: Ορκωμοσία νεοδιοριστων
« στις: Αύγουστος 04, 2023, 02:08:22 μμ »
Απ' ότι φαίνεται ήταν ανάμεσα στα θέματα που έθεσε ο ΠΑΣΑΝ "σε επικοινωνία με το αρμόδιο Τμήμα του Υπουργείου". Ίσως η περαιτέρω επικοινωνία με αυτό το τμήμα ή σχετικές δημοσιεύσεις στα προφίλ του υπουργού στα κοινωνικά δίκτυα να ήταν μια μορφή πίεσης.

Πάντως η ορκωμοσία δεν θα ήταν απαραίτητο να γίνει ηλεκτρονικά. Θα μπορούσε να γίνει δια ζώσης αλλά στο νομό προτίμησης των νεοδιόριστων.

11
Αυτό  που ενδιαφέρει, είναι ότι ο διαγωνισμός δεν αφορούσε κάποιους εξωγήινους που δεν τους συνάντησε ποτέ κανεις. Υπάρχουμε κι εμείς που διοριστήκαμε έτσι. Και που μάλλον πολύ ευκολότερο το βρήκαμε αυτό, από οποιονδήποτε άλλον τρόπο πρόσληψης. Μην
δημιουργείτε πανικό σε νέους που διαβάζουν το θέμα, ότι ο διαγωνισμός είναι Η συμφορά.

Όταν το 2009 το 85% έμενε εκτός, λόγω γραπτού διαγωνισμού, δεν είναι λογικό το υπόλοιπο 15% να χρησιμοποιεί ως επιχείρημα το "ευκολότερο είναι αυτό". Δεν στέκει.

Η αναπλήρωση δια βίου είναι ανωμαλία του συστήματος και το προσοντολογιο (που κάποτε το κορόιδευαν πολλοί) έχει εξευτελίσει την αξία οποιουδήποτε χαρτιού έχουμε όλοι μας. Δεν μιλάμε για μια λογική, βιώσιμη και εφαρμόσιμη εναλλακτική vs διαγωνισμό. Μιλάμε για πλήρως αποτυχημένα συστήματα vs διαγωνισμό (τον οποίο οι ίδιοι δεν επιτρέψαμε να εφαρμοστεί σωστά).

Η αναπλήρωση δια βίου είναι ανωμαλία που την έφεραν οι μηδενικές προσλήψεις για μία δεκαετία και οι προσλήψεις με το σταγονόμετρο, πλέον. Επίσης, αν υπάρχει σύστημα που στέλνει στα σκουπίδια το οποιοδήποτε χαρτί έχουμε όλοι μας, αυτό μάλλον είναι ο γραπτός διαγωνισμός, σίγουρα όχι το προσοντολόγιο.

12
Επαναλαμβάνω πώς αντιλαμβάνομαι εγώ ένα σωστό σύστημα διορισμών:
- Εξέταση ΜΟΝΟ στο γνωστικό κομμάτι. Ύλη ΜΟΝΟ όσα διδάσκονται στα σχολεία κι όχι γενικές γνώσεις. Βάλε και 150 πολλαπλής επιλογής αν θέλεις. Έτσι εξασφαλίζεις ότι παίρνεις τους καλύτερους ΣΕ ΓΝΩΣΕΙΣ.
- Προσαύξηση τα προσόντα του καθενός, μόνο για τους επιτυχόντες. Κύριο βάρος όμως η επίδοση στον διαγωνισμό.
- Διορισμοί μόνο από επιτυχόντες. Αναπληρωτές κι από μη επιτυχόντες, μόνο όμως αν έχουν εξαντληθεί οι επιτυχόντες.
- 1ος χρόνος μετ'αποδοχών ΑΣΠΑΙΤΕ. Όχι όπως είναι τώρα η ΑΣΠΑΙΤΕ. Ακόμη καλύτερη. Πρακτικές γνώσεις παιδαγωγικών και διδακτικής με παράλληλη πρακτική άσκηση. Άρα έχεις πάρει τους καλύτερους σε γνώσεις και τους έχεις μάθει πρακτικούς τρόπους να τις μεταδίδουν.

Φράση κλειδί: "Ύλη ΜΟΝΟ όσα διδάσκονται στα σχολεία κι όχι γενικές γνώσεις".

Ενδιαφέρον ως πρόταση, αλλά όταν μιλάμε για γραπτό διαγωνισμό δεν εννούμε το εικονικό/"ιδανικό" σενάριο που έχει ο καθένας στο μυαλό του. Υπάρχει η εμπειρία του γραπτού όπως εφαρμόστηκε παλαιότερα, και με βάση αυτήν, η ύλη στο γνωστικό αντικείμενο ήταν αχανής, γενικής φύσεως και πρακτικά συμπεριλάμβανε όλα όσα είχες διδαχθεί στο πανεπιστήμιο, ενώ τα θέματα ήταν επίσης πανεπιστημιακού επιπέδου, με αποτέλεσμα ένα σημαντικό ποσοστό συμμετεχόντων να μην περνούν τη βάση - προσωπική μου άποψη ότι αυτό το "πετσόκομμα" είναι και ο σκοπός ενός τέτοιου διαγωνισμού. Ενδεικτικά, στον τελευταίο γραπτό το ποσοστό των επιτυχόντων στον πολυπληθή κλάδο ΠΕ02 ήταν 15%.

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Ιούλιος 09, 2023, 08:37:26 μμ »
Νομικά οι οριστικοί που θα προκύψουν δεν μπορούν να ακυρωθούν μέχρι να λήξουν

Φυσικά και μπορούν νομικά να ακυρωθούν. Ένας καινούριος νόμος μπορεί να τροποποιεί ή να αντικαθιστά έναν παλαιότερο.

14
Η προετοιμασία για έναν γραπτό διαγωνισμό δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση με δεδομένο ότι η ύλη είναι χαοτική και το άγχος τεράστιο. Προσωπικά θεωρώ άδικο οποιοδήποτε σύστημα αφήνει εκτός εκπαίδευσης ανθρώπους που την έχουν υπηρετήσει και μάλιστα για αρκετά χρόνια. Αφού η νέα κυβέρνηση θέλει οπωσδήποτε γραπτό διαγωνισμό, θα μπορούσε να τον εφαρμόσει χωρίς βάση - "κόφτη".

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 399
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 363
Σύνολο: 371

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.