Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mariefrance

Σελίδες: 123 ... 41
1
Σήμερα επικοινώνησα με τα τηλ της εγκυκλίου και μου είπαν ότι είναι στο οικονομικό τμήμα και μετά θα κατέβουν για υπογραφή Υπουργού και αποστολή για ΦΕΚ. Υπολογίζουν στο τέλος Ιουλίου να δημοσιευτούν.

2
Σχολική ζώνη / Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« στις: Φεβρουάριος 19, 2021, 03:44:50 μμ »
Ο καθένας μπορεί να παπαγαλίζει και ανοησίες περί καλού καπιταλισμού εν έτει 2021, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει.

Επί της ουσίας, οι δικές σου προτάσεις επί του θέματος της "αξιολόγησης" που έφερε το υπουργείο, που θα αντισταθμίζουν την ανυπαρξία - κατ' εσένα - προτάσεων από ΟΛΜΕ κλπ, ποιες είναι; Έχεις προτάσεις; Αν ναι, θέλεις να τις μοιραστείς εδώ;

Συμφωνώ, το τι είναι ανοησία και τι όχι είναι καθαρά υποκειμενικό.

Επί της ουσίας,  φυσικά και θέλω να μοιραστώ τις απόψεις μου εδώ. Συμφωνώ με τις προτάσεις των Διευθυντών Ηρακλείου Κρήτης: https://www.esos.gr/arthra/71664/protasi-59-dieythynton-gymnasion-kai-lykeion-toy-n-irakleioy-gia-tin-axiologisi

1. Αναστολή υλοποίησης της αξιολόγησης για το διάστημα, Φεβρουάριος – Ιούνιος 2021, είναι γελοίο να καιγόμαστε με πανδημία και να ασχολούμαστε με αξιολόγηση

2.Κατάργηση της εξωτερικής αξιολόγησης

3. Υιοθέτηση ενός μοντέλου – μεθόδου Προγραμματισμού, προκειμένου η εσωτερική αυτο-αξιολόγηση να αποκτήσει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, τέτοια που ταιριάζουν σε οργανισμούς δυναμικούς, όπως είναι μια Σχολική Μονάδα. Θα πρέπει όμως να δίνεται η δυνατότητα οι παράμετροι αυτές να τροποποιούνται και να προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες συνθήκες κάθε Σχολικής Μονάδας, παραμένοντας ταυτόχρονα ανοικτές σε καινοτόμες ιδέες.

4. Διαδικασία εσωτερικής αξιολόγησης με στοχοθεσία για κάθε σχολική μονάδα σε βάση τριετούς σχεδιασμού.

5.Πιλοτική εφαρμογή τριετούς διάρκειας, ώστε να υπάρξει ο απαιτούμενος συντονισμός και η αφομοίωση, επιμόρφωση επί της μεθόδου αυτοαξιολόγησης (προγραμματισμός, σχέδια δράσης, κτλ)

6.Η πλατφόρμα του Σχολικού Δικτύου μπορεί να συμπληρώνεται σε ετήσια βάση και να αποτυπώνει τον Προγραμματισμό και την υλοποίηση κάθε σχολικής Μονάδας.

7. Η αποτίμηση για να έχει ουσία και περιεχόμενο πρέπει να είναι περιγραφική


Αυτές είναι προτάσεις σοβαρές,  κατά τη γνώμη μου.

3
Σχολική ζώνη / Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« στις: Φεβρουάριος 19, 2021, 01:11:26 μμ »
Μόνο η πρώτη πρόταση περί ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, καθώς οι υπόλοιπες αφορούσαν κάθε οσφυοκάμπτη και πρόθυμο εδώ μέσα.
Μετά το πετσόκομα της Marilita87 όμως, λογικό να έχετε την μύγα.
Χαρά μου να είμαι απέναντι από αυτή τη σαπίλα που πάνε να μας φορέσουν και δυστυχώς κάποιοι υποστηρίζετε. Χαρά μου να αναφέρετε ότι έχω κάποια προσωπική ιδεολογία και όχι ατομικό ή κομματικό συμφέρον.
Γενικότερα να θυμάστε ότι εμείς δεν ντρεπόμαστε να μιλήσουμε εναντίον της αξιολόγησης στο σχολείο μας ή στη Διεύθυνση που πήραμε απόσπαση, εσείς όμως σίγουρα μόνο εδώ μπορείτε να χαρείτε υμνόντας την.

Οταν δουλέψετε σε Διεύθυνση 8ωρο και καλοκαιρι να ερθετε να μου μιλήσετε για τις αποσπάσεις. Εσεις εχετε ιδεολογια και εγω κομματικο συμφερον που δουλευα οταν εσεις κάνατε διακοπές και επί Φίλη και Γαβρόγλου και επί Κεραμέως. Εμείς είμαστε βαλτοί από μέσα ενώ εσείς υπηρετείτε το κοινό καλό.Ποιος νομιζετε πως ειστε;Τι έπαρση είναι αυτή; Λίγη ντροπή και συστολή.Δεν υμνω καμία αξιολόγηση αλλά  η εμπαθεια που αποπνέει η γραφή σας δε σας αφηνει να το καταλαβετε. Οπως ειπα και στην πετσοκοφτρα, δεν ειστε ο πρωτος που αντιμετωπιζω απο το 2009 εδω μεσα και επειδή κάποιοι ειναι αγενεις δε θα σταματησω να λεω τη γνωμη μου.
Γενικότερα να θυμάστε ότι εμείς δεν ντρεπόμαστε να μιλήσουμε πουθενά όλα αυτά τα χρόνια. Ουτε στα πεντε σχολεία που υπηρετούσαμε κάθε χρόνο επί πολλά χρόνια, ούτε στη Διεύθυνση που πήραμε απόσπαση, εσείς όμως σίγουρα μόνο εδώ μπορείτε να κάνετε τσάμπα μαγκιές.

4
Σχολική ζώνη / Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 07:23:36 μμ »
Να θυμίσω ότι δεν κυβερνάει η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ, αλλά η σημερινή κατάντια προέρχεται από την απαξίωση του κράτους σε όλες τις βασικές κοινωνικές δομές. Αλήθεια, πείτε μας τι αξιολόγηση γίνεται στο υπόλοιπο δημόσιο. Ή μήπως είναι απλά στα πλαίσια του να φέρουμε ό,τι πιο απαξιωτικό και καταστρεπτικό ξενόφερτο, όπως η αγγλοσαξονική αξιολόγηση; Καλοφόρετη και η ευρωπαϊκού τύπου "αποκέντρωση" που αναφέρουν τα σημερινά άρθρα, πιάστε από τώρα καλές σχέσεις με τους τοπικούς δήμαρχους και διευθυντές σας, για καλή αξιολόγηση και πρόσληψη.
Και επιτέλους ασχοληθείτε με κάτι σημαντικό όσον αφορά τα σχολεία, γιατί η τόση επιμονή, ίσως, λέω ίσως, δείχνει κομματική προέλευση αυτής.  :D
Δεν ξέρω κύριε αν αναφέρεστε σε μένα στο σχόλιό σας αλλά αν αναφέρεστε σας το επιστρέφω. Και επιτέλους όλες οι τοποθετήσεις έχουν μία χροιά προσωπικής ιδεολογίας όπως και η δική σας.  :D

5
Σχολική ζώνη / Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 07:16:52 μμ »

Μίλησε μας λίγο για τη θέση σου στη Διεύθυνση.

Πλάκα έχεις. Προς ενημέρωσή σου, είμαι πολλά χρόνια μέλος του pde. Δεν είσαι η πρώτη που βγαίνει εκτός θέματος  με προσωπικές επιθέσεις. Καλή συνέχεια.

6
Σχολική ζώνη / Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 02:32:28 μμ »
Συνάδελφε, περιορισμένα είναι ΕΥΤΥΧΩΣ τα περιστατικά με τους παλαβούς που κλείνουν 4χρονα έξω, που φωνάζουν/βριζουν κλπ οκ.

ΑΛΛΑ τα υπόλοιπα που γράφω ΚΑΘΟΛΟΥ περιορισμένα είναι -είναι δομικά στοιχεία του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και δεν υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού. Η μη τήρηση εργασιακού ωραρίου, οι στρατηγικοί "διορισμοί" σε σχολεία που ο άλλος απο πριν ΞΕΡΕΙ ότι δεν θα πατήσει ή θα πατήσει για 1 χρόνο (τώρα για 2) κ μετά "αποσπάσεις" για 10ετιες ολόκληρες σε βάρος των παιδιών της υπαίθρου, οι καθγητές που απλά βαριούνται να κάνουν μάθημα ΔΕΝ είναι περιορισμένα. Τα είχαμε σαν μαθητές κ τα βλέπουμε τώρα σαν εκπαιδευτικοί, ΙΔΙΑ κατάσταση με λιγότερους παλαβούς γιατί τώρα τους βάζουν στα γραφεία για να μην βρουν κανα μπελά.

Και ΔΕΝ εχει να κάνει με ΝΔ κ ΣΥΡΙΖΑ. Το ΧΑΛΙ αυτό που υπάρχει στη τελική είναι περισσοτερο ευθυνη της ΝΔ, ΑΥΤΟΙ ήταν δεκαετιες ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ και δεν άλλαξαν ΤΙΠΟΤΑ και ΤΩΡΑ που ΞΑΝΑβγήκαν εφαρμσαν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά που έκανε ο Γαβρόγλου στους διορισμούς ενω προεκλογικά έλεγαν ΑΛΛΑ κ κατα τα άλλα μας έχουν μουρλάνει με την "αριστεία" του 5χιλιαρου σε πανεπιστημια κ μεταπτυχιακά αμφιβολου ποιότητας τα οποία έχουν ΓΕΜΙΣΕΙ ειδικά την ειδική αγωγή με ανθρώπους που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να είναι στην ειδική αγωγή αλλά στρατηγικά ΄χωθηκαν εκεί γιατί εκεί μπορούσανε , στο πιο ΕΥΑΛΩΤΟ κομμάτι του μαθητικού πλυθησμού που για να πατήσεις το ποδαράκι σου έξω περνάς από 40 κύματα , τρως αξιολόγηση με δεκα διαφορετικούς τρόπους κ από 10 μεριές.

Κερασάκι στη τούρτα της δεξιάς αριστείας είναι τα παραμάγαζα-"κολέγια" τα οποία δεν υπόκεινται σε ΚΑΝΕΝΑ έλεγχο κ βγαζουν πτυχια-φωτοτυπίες κ μετά βουρ στο ΤΕΕ για εγγραφή με βάση μηδεν.

ΔΕΝ είμαστε όλοι κομματοσκυλα της ΝΔ -βολεύει, αλλά ΔΕΝ είμαστε. Έχουμε φάει τα νιάτα μας έξω κ πολύ είδαμε με τα ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ ΠΩΣ λειτουργόυν τα σχολεία έξω.  ΑΠΛΑ.

Πες τα. 'Οποιος  εδώ μέσα δεν παπαγαλίζει ανοησίες για τον κακό καπιταλισμό εν ετει 2021, είναι κομματόσκυλο της ΝΔ. Βολεύει σίγουρα όπως βολεύουν και σοφιστείες τύπου 'αν πραγματικά πιστεύετε στην αριστεία και στην αξιολόγηση να μεταναστεύσετε (!!!)'. Στην Ελλάδα λοιπόν είμαστε καταδικασμένοι να ακούμε τις παπάτζες της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ στο διηνεκές, ένα ατελείωτο Όχι σε Όλα, καμία πρόταση και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.

7
Η διαφορά είναι ότι η κυβέρνηση αυτή υποσχέθηκε για 3000+ προσλήψεις υγειονομικών κλπ κλπ, το θυμάσαι ή μπα; Έγινε κάτι από αυτά εν μέσω επιδημίας; Όχι. Είναι υπόλογοι; Ναι.

Αυτούς έχουμε τώρα, αυτούς θα κρίνω. Τα προηγούμενα χρόνια έκρινα και τους άλλους, δεν έχω θέμα. Οπότε δεν τίθεται θέματα κομματικής προπαγάνδας. Εκτός αν σου θίξαμε τις κομματικές επιλογές σου, οπότε είναι άλλο θέμα.

Καλά εντάξει

8
Εδώ συμφωνούμε. Τα σχολεία δεν έπρεπε να ανοίξουν έτσι, με αυτά τα -στην καλύτερη περίπτωση- ημίμετρα.
Το ΥΠΑΙΘ υπέκυψε σε πιέσεις για άνοιγμα όπως να ναι με το πρόσχημα της ανάγκης κοινωνικοποίησης των παιδιών
Μέγα λάθος κατά τη γνώμη μου
Η τα ανοίγεις όπως πρέπει η δε τα ανοίγεις καθόλου και αναλαμβάνεις το οποίο κόστος

9
Αποψή σου.  Δημοκρατικό δικαίωμα έχει ο συνάδελφος να κρίνει την τωρινή κυβέρνηση αλλά εγώ όχι και την προηγούμενη;
Και απευθύνεις και μήνυμα στους διαχειριστές να τραβάνε αυτί μόνο σε όσους κρίνουν την προηγούμενη κυβέρνηση γιατί κομματικοποιούν τη συζήτηση αλλά όσοι κρίνουν την τωρινή ασκούν το δημοκρατικό τους δικαίωμα Παράνοια
Δημοκρατικό δικαίωμα ναι και δικό του και δικό μου αλλά σε άλλα φόρα και άλλα νήματα.
Σταματώ

10
Καμία κυβέρνηση διαχρονικά δεν έριξε χρήματα στην Υγεία και στην Παιδεία, ούτε αυτή οι εκπρόσωποι της οποίας κόπτωνται για το καλό μας τώρα αναλαμβάνοντας το ρίσκο εξάπλωσης του ιού στις συγκεντρώσεις-λες και θα πληρωσουν για το ρίσκο που παίρνουν.
Χώρες με σοβαρότερα συστήματα υγείας, Ελβετία, Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, έχουν γονατίσει.
Η κομματική προπαγάνδα είναι αστεία σε τέτοιες δύσκολες στιγμές.

11
Εγώ αυτο που ειπα ειναι αυτο που ξερω και λογω της θεσης μου στη Διευθυνση μιλαω με πολύ κοσμο και ειμαι σε θεση να γνωριζω οτι η τηλεκπαίδευση δυσκόλεψε πολλούς και πίεζαν
Φυσικα η θεση των μαθητών ειναι στο σχολειο αλλα οταν απο αυριο η κορη μου θα κανει τετράωρα γιατι τρεις καθηγητες της μπαινουν σε καραντινα αυτο εγω δε το λεω ομαλή εκπαιδευτικη διαδικασια
Τωρα τι λεει ο καθε ενας εδω μεσα ...

12
Λυπάμαι αλλά οι εκπαιδευτικοι της Πρωτοβάθμιας επεμεναν να ανοιξουν τα σχολεια. Ακόμα και τωρα που κλεινουμε 4 τμηματα την ημερα στη Διευθυνση μου, οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοι επιμενουν πως προτιμουν αυτην την κατασταση παρα την τηλεκπαιδευση.

13
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Ιανουάριος 30, 2021, 12:48:33 μμ »
Δεν είναι όλοι οι αναπληρωτές της Δευτεροβάθμιας Τακτικού . Ελάχιστοι Τακτικού, αρκετοί ΕΣΠΑ (ειδική αγωγή, παράλληλη, δομές, ενισχυτική, τ-υ ζεπ, ψυχολόγοι,ΜΝΑΕ) και πολλοί φέτος ΠΔΕ (συγχρηματοδοτούμενο).

Διαφωνώ, δεν είναι έτσι φέτος. Οι περισσότεροι είναι Τακτικού και δευτερευόντως ΠΔΕ. Οι ΕΣΠΑ της Ειδικής είναι τίποτα μπροστά στις προσλήψεις Γενικής και σίγουρα τίποτα μπροστά στις προσλήψεις της Πρωτοβάθμιας που είναι εξ ολοκλήρου ΕΣΠΑ.
Βγήκαμε εκτός θέματος όμως οπότε σταματώ προτού με σταματησουν οι διαχειριστες. Προσπαθώ απλώς να ερμηνεύσω τις προθέσεις του ΥΠΑΙΘ, μία παράμετρος των οποίων είναι οι αποδεσμεύσεις ή μη των εκπαιδευτικών. 

14
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Ιανουάριος 30, 2021, 10:55:48 πμ »
Ευαναπλήρωτοι είναι οι της Πρωτοβάθμιας διότι προτίθεται να διορίσει σε αυτήν τη βαθμίδα, ενώ δυσαναπλήρωτοι οι της Δευτεροβάθμιας διότι δεν προτίθεται να διορίσει σε αυτήν τη βαθμίδα.
Επίσης η Πρωτοβάθμια έχει πιστώσεις ΕΣΠΑ για αναπληρωτές η Δευτεροβάθμια δεν έχει, είναι όλοι Τακτικού, κάτι που δε μας αρέσει.
Αν λάβουμε υπόψη και το γεγονός πως πριν λίγες μέρες ζητήθηκε από τις Διευθύνσεις ο συνολικός αριθμός οργανικών θέσεων λες και δεν τον ξέρουν, εύλογο, θεωρώ, είναι το συμπέρασμα πως άρχισε η κοπτοραπτική στο Μαρούσι. Πληρώνεις 20 ΠΕ05 και 300 ΠΕ70, σύνολο 320 άτομα. Αν κάνεις 10 τους ΠΕ05 και 310 τους ΠΕ70 πάλι 320 άτομα θα πληρώνεις και θα κάνεις και διορισμούς για εφέ.

Σελίδες: 123 ... 41

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159732
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 376
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 314
Σύνολο: 331

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.