Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - harac

Σελίδες: 123 ... 243
1
Άδειες / Απ: Αδειες...τα πάντα όλα
« στις: Ιουλίου 19, 2025, 06:19:40 pm »
Το διδακτορικό θεωρείται ανώτερος κύκλος σπουδών από το δεύτερο πτυχίο και το μεταπτυχιακό, μοριοδοτείται περισσότερο σε θέσεις ευθύνης, και αυτό είναι που φοβούνται. Ο μισθός, επίσης,  ανεβαίνει κάποια ΜΚ (ούτε αυτό τους συμφέρει).

2
Άδειες / Απ: Αδειες...τα πάντα όλα
« στις: Ιουλίου 19, 2025, 06:09:46 pm »
Ναι, αυτό που γράφεις ισχύει για τις μακροχρόνιες άδειες που έπαιρναν παλιά και απουσίαζαν από την τάξη για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Τώρα  όμως δεν δικαιούνται άδεια ούτε για  τη μία ημέρα που παρουσιάζουν ετήσια πρόοδο στο πανεπιστήμιο (το ζητούν πολλά πανεπιστήμια), ούτε για συνάντηση με τον επιβλέποντα (που μπορεί να βρίσκεται αλλού). Εκεί φαίνεται ξεκάθαρα η σκοπιμότητα που ανέφερα προηγουμένως.

3
Άδειες / Απ: Αδειες...τα πάντα όλα
« στις: Ιουλίου 19, 2025, 05:44:25 pm »
Διότι προσπαθεί να αποθαρρύνει τους εκπαιδευτικούς να αποκτούν πολλά προσόντα, τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν σε περίπτωση που θελήσουν για να διεκδικήσουν θέσεις ευθύνης.

4
Νησιά / Απ: Δωδεκάνησα
« στις: Ιουλίου 17, 2025, 07:42:22 am »

Ναι, αυτό συστήνει για το συγκεκριμένο σχολείο.
Αν, όμως, τύχει και  βρεθείς εκεί...


[...] Προσπαθείς απλώς να κάνεις τη δουλειά σου σωστά και τυπικά για να περάσει η χρονιά ανώδυνα.


5
Νησιά / Απ: Δωδεκάνησα
« στις: Ιουλίου 16, 2025, 11:16:48 pm »
Τα σχολεία του νησιού έχουν πολλές ιδιαιτερότητες.
Με τις συγχωνεύσεις τμημάτων (παρά τις πολλές διαγνώσεις και τη σοβαρότητα κάποιων περιπτώσεων) τα πράγματα έχουν δυσκολέψει.
 Θεωρώ, επίσης, απαράδεκτο το γεγονός ότι το 2ο Γυμνάσιο, όχι απλώς συστεγάζεται με το ΕΠΑΛ, αλλά οι αίθουσες και των δύο σχολείων είναι στον ίδιο όροφο, δίπλα-δίπλα και τα παιδιά κάνουν όλα μαζί διάλειμμα σε κοινό προαύλιο (το ότι υπάρχουν όρια δεν σημαίνει και πολλά).

6
Νησιά / Απ: Δωδεκάνησα
« στις: Ιουλίου 16, 2025, 10:15:50 pm »
Τα γυμνάσια και το ΕΠΑΛ της Λέρου είναι δύσκολα σχολεία, σε πολλά επίπεδα. Δεν αναφέρομαι μόνο σε συλλόγους, διότι κάθε χρόνο ανανεώνονται σε μεγάλο βαθμό. Οι διευθυντές είναι συχνά αγχωμένοι, καθώς διαρκώς καλούνται να διαχειριστούν δύσκολες καταστάσεις, σε πολλά μέτωπα.
Προσπαθείς απλώς να κάνεις τη δουλειά σου σωστά και τυπικά για να περάσει η χρονιά ανώδυνα.

7
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2025
« στις: Ιουνίου 30, 2025, 05:59:41 pm »
Είναι αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ, εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων (ΣΥΝ.Ε.Κ.)

8
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις μετά από μετάθεση
« στις: Ιουνίου 29, 2025, 01:36:38 pm »
Παραθέτω ένα δείγμα υπεύθυνης δήλωσης ανάληψης υπηρεσίας (τη γράφουμε και την κατεβάζουμε από το gov.) για μετατιθέμενους που έχουν τοποθετηθεί σε σχολεία, αλλά δεν μπορούν να παρουσιαστούν τη Δευτέρα:

"Έχω μετατεθεί από το ......(σχολείο, ΔΙΔΕ)  στο ...... (σχολείο, ΔΙΔΕ) και αδυνατώ να παρουσιαστώ στο σχολείο μετάθεσης προκειμένου να αναλάβω υπηρεσία με τη λήξη του διδακτικού έτους 2024-25 . Για τον λόγο αυτό επιθυμώ να κάνω χρήση της σχετικής διευκόλυνσης που περιγράφεται στο με αριθμ. πρωτ. 71497/Ε2/16-06-2025 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Δηλώνω, επίσης, ότι επικοινώνησα με τον/τη διευθυντή/θύντρια του σχολείου μετάθεσης και τον/την ενημέρωσα προκειμένου να με καταγράψει στο πρακτικό της 30ης Ιουνίου 2025 ως δικαιολογημένα απόντα/απούσα βάσει του παραπάνω εγγράφου και σε συνεννόηση μαζί του/της ρυθμίστηκε το θέμα της θερινής υπηρεσίας μου".


Αν κάποιος θέλει, ας συμπληρώσει ή αλλάξει κάτι ...

9
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιουνίου 16, 2025, 09:29:01 pm »
Σήμερα, στο σχολείο μας, λάβαμε το έγγραφο από το Υπουργείο για τη διευκόλυνση ανάληψης υπηρεσίας με έκδοση υπεύθυνης δήλωσης μέσω της πλατφόρμας gov.gr και την αποστολή της στην οικεία Δ/νση Εκπ/σης με e-mail:

ΘΕΜΑ: «Ανάληψη υπηρεσίας εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης»

ΠΡΟΣ:

1. Διευθύνσεις Α/θμιας Εκπ/σης
2. Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπ/σης
ΚΟΙΝ:
Περιφερειακές Διευθύνσεις
Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης

"Για λόγους διευκόλυνσης των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης που είτε είναι αποσπασμένοι, είτε μετατέθηκαν κατά το τρέχον σχολικό έτος σε άλλο
ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, είτε βρίσκονται σε άδεια κύησης, λοχείας ή ανατροφής παιδιού, παρακαλούμε η
ανάληψη υπηρεσίας στην οργανική τους θέση με τη λήξη του διδακτικού έτους 2024-2025 να γίνεται
δεκτή με έκδοση υπεύθυνης δήλωσης μέσω της πλατφόρμας gov.gr και την αποστολή της στην οικεία
Δ/νση Εκπ/σης με e-mail.
Επίσης, οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που ήταν αποσπασμένοι για το
διδακτικό έτος 2024-2025 σε άλλο ΠΥΣΔΕ από εκείνο της οργανικής τους θέσης, δεν απαλλάσσονται
από την υποχρέωση της θερινής υπηρεσίας σε σχολική μονάδα και από τυχόν άλλη υποχρέωσή τους
στο ΠΥΣΔΕ οργανικής".



10
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιουνίου 15, 2025, 04:07:23 pm »
[...]
  Όμως 1-2 δύο ημέρες πρν την λήξη θα βγει εκγύκλιος για ανάληψη υπηρεσίας ηλεκτρονικά μέσω mail. Κάθε χρόνο γίνεται.

Έτσι ακριβώς.

11
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουνίου 14, 2025, 05:46:19 pm »
Και εγώ αυτή την απορία έχω για τις Βιβλιοθήκες. Αλλά φαίνεται ότι και οι Δήμοι δεν διαχειρίζονται πάντα σωστά αυτά τα θέματα, δεν  προκηρύσσουν  τις αντίστοιχες θέσεις, αλλά βολεύονται με συμβασιούχους.
Στον Δήμο που είμαι υπάρχει μεγάλη Δημοτική Βιβλιοθήκη. Από τότε που έφυγε ο (πολύ δραστήριος και έμπειρος) μόνιμος βιβλιοθηκονόμος, πριν από τέσσερα χρόνια, δεν προκηρύχτηκε ξανά η θέση. Εργάζονται εκεί περιστασιακά κάποιες ντόπιες επί το πλείστον κυρίες συμβασιούχοι με πεντάμηνες συμβάσεις και η Βιβλιοθήκη υπολειτουργεί. Έτσι χάνεται ακόμα μια θέση βιβλιοθηκονόμου, που θα μπορούσε να  προσφέρει πολλά.

12
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουνίου 10, 2025, 10:31:53 pm »
Ίσως γιατί προηγούνται οι ανάγκες της βαθμίδας στην οποία κάποιος επέλεξε να διοριστεί…

Ακριβώς!

13


Το θέμα αν το επάγγελμα του εκπαιδευτικού θεωρείται ελκυστικό ή όχι, σίγουρα έχει ενδιαφέρον, αλλά έχει συζητηθεί  και αλλού στο forum. Εδώ, το θέμα μας είναι με ποιο τρόπο μπορεί να κινηθεί ο εκπαιδευτικός σε περίπτωση αιφνιδιαστικής έξωσης.

14
Αν και το θέμα δεν είναι τόσο απλό, θα προσθέσω και εγώ την άποψή μου:
Το επίπεδο  των μαθητών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τις κατάλληλες συνθήκες διδασκαλίας του διδακτικού αντικειμένου. Για παράδειγμα άλλες απαιτήσεις έχει ένα φιλολογικό μάθημα όπου οι μαθητές εξετάζονται προφορικά και γραπτά σε γλωσσικά μαθήματα και δεν υπάρχει τμήμα ένταξης για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και άλλες ένα μάθημα αισθητικής αγωγής, όπου χρειάζεται εργαστήριο (όπου συνήθως δεν υπάρχει). Το καλύτερο, σε επίπεδο εκπαιδευτικού, ίσως να  είναι ένας συνδυασμός διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας, όπως και η ίδια προτείνεις.
Το επίπεδο, πάντως είναι δύσκολο να ανέβει αποκλειστικά με ατομική προσπάθεια του εκπαιδευτικού, με πολυπληθή τμήματα. Θα γράψω κάτι που έχω παρατηρήσει στο δικό μας σχολείο. Την προηγούμενη χρονιά είχαμε τρία τμήματα της Β' Γυμνασίου δύο δυνατά και ένα αδύναμο και αυτή τη χρονιά συγχωνεύτηκαν σε δύο με 25 παιδιά το κάθε ένα. Στο μικρότερο (δυνατό) τμήμα υπήρχε και παιδί με σοβαρή αναπηρία. Δεν χρειάζεται να είσαι μάντης για να μαντέψεις αυτή τη χρονιά αν ανέβηκε ή έπεσε το επίπεδο των μαθητών.

Σελίδες: 123 ... 243

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1186380
  • Σύνολο θεμάτων: 19502
  • Σε σύνδεση σήμερα: 526
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 239
Σύνολο: 239

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.