Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kguest

Σελίδες: 1234
1
Ας παραβλέψουμε την αντίφαση μεταξύ διάθεσης και απόσπασης και ας υποθέσουμε ότι η υπηρεσία σε διαθέτει ή σε αποσπά (κατά άλλους) ολικά από τη Βθμια στην Αθμια στον ίδιο νομό.
Όταν λοιπόν η υπηρεσία σε μετακινεί (δε χρησιμοποιώ τη λέξη διάθεση ή απόσπαση) για τις ανάγκες της υπηρεσίας με τι μόρια πρέπει να κριθείς ( με βάση το νόμο) στην τοποθέτηση των δημοτικών σχολείων?
Επαναλαμβάνω η μετακίνηση έγινε για τις ΑΝΆΓΚΕΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. Δηλαδή για να καλυφθούν λειτουργικά κενά.

2

Να γίνει φέτος οριστική ενιαία τοποθέτηση των διατεθειμένων (αποσπασμένων) στην πρωτοβάθμια βάσει των μορίων τους και στο σύνολο των κενών.


Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί βάζουν σε παρένθεση τη λέξη "αποσπασμένων" δίπλα στη λέξη διατεθειμενων?
Όταν η υπηρεσία σου σε διαθέτει δεν είσαι αποσπασμένος!!
Κοινή λογική είναι.
Γιατί γίνονται αυτά τα βαφτίσια?
Και η κρίσιμη ερώτηση είναι:
Αυτοί που πάνε με ολική ΔΙΑΘΕΣΗ στην Αθμια για τις ανάγκες της υπηρεσίας, με τι μόρια συγκρίνονται όταν επιλέγουν σχολεία για να τοποθετηθούν?



3
Τυπικά δίκιο έχεις...μόνο αίτηση για απόσπαση έχει νόημα. Αίτηση για διάθεση δεν προβλέπεται, διοικητικά πάντα. Υπάρχει όμως αίτηση για μερική συμπλήρωση ωραρίου στην Αθμια. Και εφόσον υπάρχει αυτή η αίτηση, γιατί να μην υπάρχει και αίτηση για ολική συμπλήρωση ωραρίου στην Αθμια;

Αίτηση για απόσπαση έχουν φυσικά δικαίωμα να κάνουν οι εντός, ή τουλάχιστον όσο δικαίωμα έχουν και οι εκτός για να έρθουν εντός.

Στην πράξη κανένας δεν κάνει αίτηση για απόσπαση από Βθμια στην Αθμια.  Ακόμα και οι εκτός, διατίθενται στην Αθμια και δεν αποσπώνται.

Ενώ το υπουργείο επιτρέπει απόσπαση μέχρι και για καντηλανάφτης, το πελατειακό σύστημα των αιρετών έχει φροντίσει να μην προβλέπεται απόσπαση από Βθμια στην Αθμια, για να κάνει τις εξυπηρετήσεις του.

Ξαναλέω ότι έχει καταστρατηγηθεί η έννοια κι ο σκοπός της απόσπασης.
Για να σου δώσει μια υπηρεσία το δικαίωμα να κάνεις αίτηση για απόσπαση σημαίνει ότι δεν μπορεί να σε διαθέσει κάπου.
Πρώτα η αυτοδίκαιη διάθεση και μετά το δικαίωμα για απόσπαση.
Απλά μαθηματικά είναι.

4
Εδώ στο ΠΥΣΔΕ σου είπα ότι έγινε! Πέρυσι εβγαλε ανακοίνωση η Δευτεροβάθμια και κάλεσε να αιτηθούν όσοι θέλουν για διάθεση στην οικεία Αθμια που έχει  κενά πε86! Μάλιστα παλαιότερα δήλωνες και τα σχολεία της Αθμιας (!) μέχρι που έκανα ένσταση λέγοντάς τους ότι "Η Δ/θμια σε διαθέτει και η Αθμια σε τοποθετεί" :)

Δείτε την ανακοίνωση
http://srv-dide.pie.sch.gr/dide/modules/news/article.php?storyid=4039

Στα πλαίσια της "χρηστής διοίκησης" μπορούν να κάνουν ο,τι θέλουν. Αυτό είναι το πρόβλημα. Αυθαιρετουν.
Σου εξήγησα ποια είναι η φυσιολογική διαδικασία που προβλέπεται από το νόμο.
Όταν σου λένε κάνε αίτηση για ολική διάθεση, δλδ τι σου λένε? Να διαθέσεις τον εαυτό σου? Η υπηρεσία σε διαθέτει αυτοδικαίως όταν πλεοναζεις. Δεν υπάρχει άλλη οδός.
Όλα τα άλλα γίνονται για κάποιον σκοπό.

5
Και όμως στο πύσδε το δικό μου κάθε χρόνο τέτοια εποχή βγάζουν ανακοίνωση για αυτούς που θέλουν με αίτησή τους να διατεθούν ολικά στην Αθμια. Και φυσικά επιλέγουν πρώτοι σχολείο και τελευταίοι αυτοί που διατίθενται υποχρεωτικά χωρίς αίτησή τους στο οικείο πύσπε είτε για συμπλήρωση ωραρίου είτε ακόμη για εξολοκλήρου διάθεση.

Δεν υπάρχει αίτηση για ολική διαθεση. Είναι εντελώς παράτυπο. Μήπως εννοείς δηλώνουν επιθυμία, σε περίπτωση που δεν μπορούν να τοποθετηθούν στη Βθμια?
Με τι μόρια συγκρίνονται αυτοί που "αιτουνται" ολική διαθεση? στην Αθμια για την τοποθέτηση στα Δημοτικά?

Κάθε ΠΥΣΔΕ αυθαιρετει μόνο και μόνο να βολεύονται κάποιοι.

6
Συνάδερφοι των Σερρών έχουν κάνει μια πολύ καλή έρευνα για το πώς πρέπει να γίνονται αυτού του ειδους οι τοποθετήσεις.
Το σκεπτικό τους αναφέρεται σε ΠΔ και εγκυκλίους και αξίζει να το διαβάσετε.
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι αυτή ακριβώς πρέπει να είναι η διαδικασία.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/264078_sykaps-gia-ti-diadikasia-topothetisis-diathesis-apospasis

7
Στο δίκό μου ΠΥΣΠΕ  για την ειδικότητα της Πληροφορικής έχουν τοποθετηθεί μαζί οι αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ μαζί με αυτούς που είναι στην διάθεση ή έχουν ώρες για συμπλήρωση με αποτέλεσμα όταν από το ΠΥΣΔΕ μας διαθέσουν στο ΠΥΣΠΕ να έχουν μείνει ελάχιστα σχολεία, και τα πιο απομακρυσμένα.
Οταν με διαθέσουν στην Αθμια και κάνω ένσταση δεν θα ληφθεί υπόψιν γιατί ήδη έχουν τοποθετηθεί οι αποσπασμένοι και με την δικαιολογία της εύρυθμης λειτουργίας των σχολείων θα με γειώσουν.
Σε ποιο νόμο μπορώ να πατήσω;

Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα των ολικά διατιθεμενων σε όλη την επικράτεια.

Απλά το ξαναλέω ότι έχει πλέον αλλοιωθεί η έννοια και ο σκοπός της απόσπασης. Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος νόμος. Υπάρχουν προεδρικά διατάγματα τα οποία ορίζουν πώς γίνονται οι τοποθετήσεις και ποιες είναι οι προϋποθέσεις για τις αποσπάσεις.
Από αυτά με τη χρήση της κοινής λογικής εξάγεις εύκολα το συμπέρασμα ότι οι αποσπάσεις έπονται.
Δυστυχώς επειδή δεν υπάρχει ξεκάθαρος νόμος για τις κοινές ειδικότητες, τα ΠΥΣΠΕ και οι αιρετοί"ζωγραφίζουν" με γνώμονα τις αλληλοεξυπηρετησεις χρησιμοποιώντας κατά κόρο τις διαδικασίες απόσπασης.
Η γνώμη μου είναι η εξής:
Υπάρχουν 2-3 πράγματα που μπορούν να γίνουν.
1. Θα πρέπει να πιέσετε τις τοπικές ΕΛΜΕ να ζητήσουν από το νομικό σύμβουλο της ΟΛΜΕ μια γνωμοδότηση για το πώς πρέπει να γίνονται οι τοποθετήσεις των κοινών ειδικοτήτων στην Αθμια.
2. Να πιέσουν οι Βθμιες το υπουργείο ώστε το ΝΣΚ να γνωμοδοτήσει για τη διαδικασία αυτών των τοποθετήσεων.
3. Να βάλετε δικηγόρο ώστε να αιτηθει ακύρωση της πράξης τοποθετησης του ΠΥΣΠΕ, να πάει σε δικάσιμο και ο δικαστής να βγάλει την απόφαση βασιζόμενος σε κάποιο συγκεκριμένο σκεπτικό. Αυτό προϋποθέτει χρόνο αλλά νομίζω αξίζει.

Καταλαβαίνετε ότι οι αποσπάσεις πλέον χρησιμοποιούνται για ψηφοθηρικους λόγους κι επομένως οι ίδιοι οι αιρετοί να σας αποθαρρύνουν να προβείτε στις παραπάνω ενέργειες.

Όμως αξίζει τον κόπο.





8
Κανείς δεν αιτείται ολική διαθεση.!
Η Βθμια σε διαθέτει ολικά στην Αθμια για τις ανάγκες της υπηρεσίας όταν δεν υπάρχουν κενά στη Βθμια να σε τοποθετήσει.
Κανείς δεν πρέπει και δεν μπορεί να αποσπαστεί από τη Βθμια στην Αθμια αν δεν καλυφθούν πρώτα τα κενά της Βθμιας.
Κι όταν καλυφθούν, το πλεονάζον προσωπικό διατίθεται στην Αθμια.
Ποιο είναι επομένως το νόημα της απόσπασης από τη Βθμια στην Αθμια? Ποιο σκοπό εξυπηρετεί?
Μήπως είναι αντίθετο στην έννοια και το σκοπό της απόσπασης?




9
Συνάδελφε κατά αρχήν μιλάμε για τις κοινές ειδικοτητες.
Ας αφήσουμε τους δασκάλους έξω από τη διαδικασία αυτή.

Τα πράγματα είναι πολύ απλά αρκεί να κατανοήσουμε την έννοια και το σκοπό της απόσπασης.

Οι αποσπάσεις γίνονται μόνον για έναν σκοπό.
Την κάλυψη των κενων που προκύπτουν μετά τις τοποθετήσεις αρκεί ο αποσπασμένος να μη δημιουργεί πρόβλημα με την απουσία του από εκεί που ανήκει.

Αυτή είναι η έννοια κι ο σκοπός μιας απόσπασης.

Άρα ο αποσπασμένος θα πρέπει να καλύπτει τα κενά που προκύπτουν μετά τις τοποθετήσεις από τους οργανικά ανήκοντες και αυτούς που είναι στη διάθεση είτε του ΠΥΣΠΕ είτε του ΠΥΣΔΕ.

Οι ολικά διατιθεμενοι από τη Βθμια πρέπει να συγκρίνονται ΜΟΝΟΝ μεταξύ τους όπως ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΆ λες, με Μόρια μετάθεσης.

Αν λοιπόν γίνει κατανοητή η έννοια και ο σκοπός της απόσπασης αλλά και οι προϋποθέσεις για να δικαιούται κάποιος απόσπαση, τότε η σωστή σειρά τοποθέτησης είναι

1. Εκπαιδευτικοί ΠΥΣΠΕ
2  Διατιθεμενοι από ΠΥΣΔΕ
3. Αποσπασμένοι
κατόπιν αναπληρωτές κλπ

Η έννοια και ο σκοπός της απόσπασης έχει αλλοιωθεί στο βωμό των εξυπηρετήσεων και των ρουσφετιων.
Άλλωστε για αυτό το λόγο το υπουργείο σιωπά..
Υπάρχει όμως το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους αλλά και η τακτική δικαιοσύνη που μπορούν να αποκαταστήσουν την νομιμότητα.




10
Η νόμιμη διαδικασία που προκύπτει από τα προεδρικά διατάγματα και τις διαφορες εγκυκλίους που βγαίνουν κατά καιρούς είναι η εξής:
1.Τοποθετούνται οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στο ΠΥΣΠΕ συγκρινόμενοι μεταξύ τους με Μόρια μετάθεσης ανά ομάδες (οργανικά υπεράριθμοι, διατιθεμενοι κλπ)
2. Τα κενά που προκύπτουν από το 1, δίνονται στους ολικά διατιθεμενους από τη Βθμια οι οποίοι συγκρίνονται μεταξύ τους με Μόρια μετάθεσης.
3. Τα κενά που προκύπτουν δίνονται στους αποσπασμένους από άλλα ΠΥΠΕ/ΠΥΣΔΕ συγκρινόμενοι μεταξύ τους.

Κι αυτό γιατί η έννοια και ο σκοπός μιας απόσπασης είναι για να καλύψει τα κενά κάποιου νομού που προκύπτουν μετά από την τοποθετηση των εκπαιδευτικών του νομού (Αθμιοι, Βθμιοι)

Παρόλα αυτά τα διάφορα ΠΥΣΠΕ έχουν βρει πατήματα κι ερμηνεύουν το νόμο όπως θέλουν εφευρίσκοντας δικές τους μεθόδους.
Π.χ. το ΠΥΣΠΕ Αχαΐας βαφτίζει τους ολικά διατιθεμενους της Βθμιας ως αποσπασμένους!!!!
Έτσι τους βάζει στον ίδιο κουβα με τους εντός ΠΥΣΠΕ που ζητάνε απόσπαση και τους αποσπασμένους από άλλα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και όλοι αυτοί συγκρίνονται με μορια απόσπασης!!!

Έτσι δημιουργείται το εξής παράδοξο και τραγελαφικο:
Κάποιος που έρχεται από άλλο νομό να εκτοπίζει τον ολικά διατιθεμενο και να παίρνει καλύτερη τοποθέτηση επειδή έχει περισσότερα μόρια απόσπασης!!!

Και δε φτάνει μόνο αυτό. Οι ολικά διατιθεμενοι Βθμιοι συγκρινονται μεταξύ τους με Μόρια αποσπασης και υπάρχει το τραγελαφικο κάποιος με πολλά μόρια μετάθεσης να είναι τώρα στον πάτο επειδή έχει λίγα μόρια απόσπασης και το ανάποδο.

Με λίγα λόγια όλη αυτή η ιστορία βολεύει κατά κύριο λόγο τους αποσπασμένους από άλλους νομούς πράγμα που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την έννοια και το σκοπό της απόσπασης.

Η δικαιοσύνη είναι καιρός να αναλάβει δράση.


11
Θα τολμησω τον παρακατω συλλογισμο:
6000 πλεοναζοντες για 4500 θεσεις
τελικα 3500 μεταταχθηκαν. αρα 2500 πλεοναζοντες για 1000 θεσεις
είσαι τροικανος και βλεπεις αυτα τα νουμερα. τι θα πεις?
το αυτονοητο: 2500 να πανε σπιτι τους.
η κυβερνηση λογικα θα κανει 2η φαση μεταταξεων για να καλυφθούν και οι υπόλοιπες 1000 θεσεις
Λογικα πολυ ελαχιστοι θα κανουν αιτηση.

Πιστευω λοιπον οτι περι τα 2000 ατομα θα ειναι υποψηφια για διαθεσιμοτητα συμφωνα με το νομο μητσοτακη
Στο σεναριο αυτο, νομιζω οτι στη μοριοδοτηση μητσοτακη θα περιληφθούν και οι μεταταγμενοι της Α/θμιας?? ενδιαφερον θα εχει..

για την πληροφορικη (τον κλαδο μου): 1348 πλεοναζοντες καλυψαν 1116 κενα. Αρα μενουν 232 πλεοναζοντες πληροφορικοι.

ΞΥΠΝΑΤΕ!

ΥΓ. Τελικα αρχιζω να πιστευω οτι η απαιτηση της τροικας για μεταταξεις και οι αλχημειες του υπουργειου με τον αριθμο πλεοναζοντων εσωσε και βολεψε πολυ κοσμο

12
Συνάδελφοι, επειδή παρακολουθώ το θέμα από την αρχή του... δείτε που έχει πάει η συζήτηση: Ξεκίνησε από το να "καιγόμαστε" να μάθουμε αν οι μετατάξεις θα είναι σε οργανικές θέσεις (για να "αποφασίσουμε" αν θα κάνουμε αίτηση ή όχι) και έχουμε φτάσει στο σημείο να θωρούμε βέβαιο ότι κάνοντας αίτηση βάζουμε την θηλιά στο λαιμό μας και περιμένουμε την Δευτέρα να κλωτσήσει κάποιος την καρέκλα... και ακόμα συζητάμε!!! Απορώ με το τι άλλο έχω να διαβάσω μέχρι και μεθαύριο! Εδώ υπάρχουν ακόμα και άτομα που αναπαράγουν δηλώσεις πολιτικών του τύπου "Δεν θα γίνουν άλλες απολύσεις/διαθεσιμότητες στην εκπαίδευση" ως "επιχείρημα" :o

Αν θέλετε την γνώμη μου με λίγα λόγια είναι η εξής:
Το παιχνίδι είναι όχι απλά στημένο αλλά τραγικό... Η λύση θα ήταν πλήρης άρνηση οποιασδήποτε συμμετοχής προσωπικά από τον καθένα και όχι να περιμένουμε να μας το πει η ΟΛΜΕ. Πέταξαν το τυράκι (μουχλιασμένο, σκουλικιασμένο, ραδιενεργό, κλτ κτλ) και εμείς μέσα στην "πείνα" μας συζητάμε για το τι μπορεί να πάθουμε αν το φάμε! Το τραγικό είναι ότι όπως και να καταλήξει αυτή η υπόθεση, οι χαμένοι θα ήμαστε εμείς και κερδισμένη η ηγεσία. Και εξηγώ:

Σενάριο 1

Γίνονται πολύ λίγες αιτήσεις.

Απάντηση υπουργείου: "Οι τεμπέληδες οι καθηγητές που τους δίνουμε ευκαιρία να δουλέψουν (πλεονάζοντες) και μάλιστα να πάνε και κοντά στα σπίτια τους (2 επιλογές πανελλαδικά) και μάλιστα με αξιοκρατία (μόρια), και αυτοί τίποτα. Γαϊδούρια σκέτα! Ε... τι να κάνουμε τώρα... να μην τους απολύσουμε (ωχ , συγνώμη να τους βάλουμε σε διαθεσιμότητα εννοούσα)".

Σενάριο 2.

Γίνονται αρκετές αιτήσεις (περίπου όσος και ο αριθμός μετατάξεων) και γίνεται το ανακάτεμα "της αρκούδας" με την προοπτική να καλυφθούν όλα τα κενά σε Α'θβμια και διοίκιση. Φυσικά αυτό θα αφήσει στάχτες στην Β'θμια και όσοι πάρουν μετάταξη πάλι αβέβαιο μέλλον θα έχουν αλλά αυτό δεν θα γίνει γνωστό στον κόσμο.
 
Απάντηση υπουργείου
"Είδατε βρε τι καλοί άνθρωποι που είμαστε και τι ωραία "εξορθολογήσαμε" το προσωπικό! Κατά 60-70-80% οι αιτήσεις ικανοποιήθηκαν", θα ζητωκραυγάζει το υπουργείο! "Τι λέει τώρα η ΟΛΜΕ για απεργίες κτλ... Αχάριστοι άνθρωποι!"

Σενάριο 3

Γίνονται πάρα πολλές αιτήσεις ανεξαρτήτως αποτελέσματος.

Απάντηση υπουργείου:
"Τελικά το πλεονάζον προσωπικό είναι ακόμα περισσότερο από τους υπολογισμούς του υπουργείου! Πραγματοποιήθηκαν 10.000 αιτήσεις από ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΕΣ καθηγητές!", άρα 10.000 καθηγητές πλεονάζουν, δεν δουλεύουν, είναι ρεμάλια κτλ, θα είναι τα συμπεράσματα των αναλυτών στο δελτίο των 8! "Απαράδεκτον! Ήρθε η ώρα να πάνε σπίτια τους... (υ.γ. ποια αξιολόγηση, κύριοι, εδώ έχουμε έτοιμη την λίστα με ονοματεπώνυμα)".

Συνάδελφοι! Η μόνη λύση είναι μαζικός αγώνας! Θυμηθείτε τις συνελεύσεις της επιστράτευσης και το αγωνιστικό πνεύμα που επικρατούσε! Πλέον η ΟΛΜΕ δεν τους ανήκει και όταν είδαν τα αποτελέσματα των συνελεύσεων των ΕΛΜΕ φοβήθηκαν! Αν δεν ανατραπεί ριζικά όλη η κατάσταση δεν πρόκειται να μείνει τίποτα και κανένας όρθιος! Μπορούμε να το κάνουμε... είναι σειρά τους πλέον να ζήσουν μέσα στον φόβο! Όλοι πρέπει να συμμετέχουμε σε μαζική απεργία. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος και μην υποτιμάτε την δύναμη αυτής της μορφής αγώνα!

Είναι το καλύτερο ποσταρισμα μεχρι σημερα σε αυτο το τοπικ.. με διαφορά

@paka.. καλωσόρισες στο κλαμπ των γραφικών! θα καταλάβεις σε λιγο γιατι..

απλά εισαι πολύ σωστος!

13
Οπότε αφού δεν κάνω λάθος και θυμάμαι καλά, αναρωτιέμαι:

Αφού σε γενικές γραμμές εδώ και 30-35 χρόνια γίνεται αυτό που θέλει η πλειοψηφία ( λογικότατο κιόλας), και με δεδομένο τον άκρατο ενθουσιασμό της μέχρι πρότινος, ποιο είναι τώρα το πρόβλημα της πλειοψηφίας?
Τι θέλει?

Πραγματικά, το ψάχνω εδώ και 3 περίπου χρόνια, και απάντηση δεν μπορεί να μου δώσει κανένας ( πέραν του : "θέλουμε να γυρίσουμε στο 2009 με μαγικό τρόπο", κάτι το οποίο δεν μπορώ να καταλάβω μια το εκλαμβάνω ως παλιμπαιδισμό).

δεν μπορεις να πάρεις απάντηση για τον απλουστατο λόγο ότι η πλειοψηφία στην οποία αναφερεσαι
δεν ειχε ποτε συλλογική συνείδηση. σε καμια φαση της ιστοριας του εθνους μας

Ο καθε ένας που αποτελεί τη πλειοψηφία είχε/έχει διαφορετικούς ΑΤΟΜΙΚΟΥΣ στοχους
Η κοινη συνισταμενη: η εξυπηρετηση, το βολεμα του εαυτούλη μου.
οπότε η λέξη πλειοψηφία στο λαο μας δεν εχει την εννοια της ομαδας.
"Το δίκαιο είναι το συμφερον μου" τραγικό αλλά αληθινό

Τώρα η πλειοψηφία δε σκεφτεται το 2009 αλλά ως εξής: να καει ο γειτονας, να τη γλιτώσω εγώ.
δεν είναι πολύ διαχυτο εδώ μέσα? Νομίζω ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μας ο τροπος που μας κυβερνούν.
Μας παει γάντι (για την πλειοψηφία μιλάω). άσε που εχει ένα σασπενς.
Παραγγελνεις σουβλακια και απολαμβανεις την Τρεμη να μιλάει για τις απολύσεις των άλλων, τζογαροντας ότι εσυ
θα τη γλιτώσεις.
Κι αν σε "αδικησουν" και σε απολύσουν θα πεις "δε γμται, εγω τουλαχιστον εχω ενα αμπελακι στο χωριο, να δω τι θα κανει
ο μητσος που του παίρνουν το σπιτι" και βρίσκεις ένα νόημα στη ζωούλα σου.

Και φυσικά εαν "ψελίσεις" τη λέξη κινητοποιησεις θα σε πουν γραφικό.





14
Πάντως εγώ συνάδελφοι, θυμάμαι πεντακάθαρα ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων ήταν τόσο μα τόσο ενθουσιασμένη τα τελευταία 30-35 χρόνια με την όλη πορεία του τόπου, που "δεν σήκωνε κουβέντα".

Και δεν νομίζω να θυμάμαι λάθος...

μην ανησυχείς, δεν κάνεις λάθος..

εδω επί 400 χρόνια οι προγονοι μας ηταν αραχτοι, και καποιος ονοματι Κολοκοτρωνης
τους χαλασε την ησυχία και τον μπουντρουμιασανε.. στα  35 χρονια που ανεδειξε τη γενια των μπουνταλάδων κολάς?

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 527
Σύνολο: 530

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.