Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - spasiklaki

Σελίδες: 123 ... 48
1
Λοβέρδος+Πασοκ = LOVEρδος

2
Δουλεύω (ή καλύτερα προσπαθώ να δουλεύω) Αγγλία ως εκπαιδευτικός.
Έλλειψη σε προσωπικό έχουν στις μεγάλες πόλεις, Λονδίνο κυρίως, όπου τα έξοδα είναι τεράστια αναλογικά με τις αποδοχές. Το να πάρεις QTS είναι εύκολο αλλά δεν εξασφαλίζει δουλειά. Η δημόσια εκπαίδευση λειτουργεί όπως εδώ η ιδιωτική. Κάνεις συνεντεύξεις σε διάφορα σχολεία. Κάθε σχολείο έχει το χαβά του, είναι όλα φουλ πολυπολιτισμικά, ή μάλλον αραβικά διότι το ισλάμ πάει σύννεφο, συνήθως τους ξένους δεν τους εμπιστεύονται αν δεν έχουν προϋπηρεσία και τους βάζουν να κάνουν τη λάντζα, δηλαδή σε σχολεία υποβαθμισμένων περιοχών, ευκαιριακούς αναπληρωτές ημερομίσθιους χωρίς εξασφαλισμένη δουλειά και πληρωμή σε διακοπές (η περίπτωσή μου) κλπ. Πρέπει να ξέρει πολύ καλά τη γλώσσα, γιατί αλλιώς τα βρίσκεις σκούρα να πειθαρχήσεις τα παιδιά, το μάθημα το φτιάχνεις εσύ από διάφορες πηγές, δεν έχουν σχολικά εγχειρίδια τυφλοσούρτη με βοηθήματα, δεν έχουν ώρες διδασκαλίας αλλά δουλεύουν σαν υπάλληλοι του σχολείου 9-5 ακόμη και στα διαλείμματα έχουν καθήκοντα, γενικώς είναι 3 φορές πιο κουραστικά από εδώ και δε μετρούν τόσο τα τυπικά προσόντα όσο η επαγγελματική εμπειρία. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον από άποψη επαγγελματικής εμπειρίας, αλλά από βιοπορισμό μάλλον πιο δύσκολα τα βλέπω τα πράγματα στο Λονδίνο από ότι στην Ελλάδα. Αν είχα θέσει μονίμου εδώ και δεν ήμουν ταλαιπωρημένη αιώνια επιτυχούσα μη διοριστέα του ΑΣΕΠ δεν θα το σκεφτόμουν καν.
Καλή περίπτωση η Αγγλία για κάποιον νέο που έχει να επενδύσει χρόνο και χρήμα, διότι αποκλείεται να σου φτάσουν τα λεφτά να πληρώνεις ενοίκια τους πρώτους μήνες, έτσι αντί να κάνεις άχρηστα μεταπτυχιακά καλύτερα να πληρώσεις να χωθείς στο σύστημά τους, αλλά θέλει αρκετά χρόνια για να φτάσεις σε κλιμάκιο μισθολογικό που να αξίζει τον κόπο η μετανάστευση. Όταν λένε ότι έχουν έλλειψη από καθηγητές, εννοούν φτηνούς και διατεθιμένους να διδάξουν υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και με ελαστικές σχέσεις εργασίας. Επίσης η ζωή σε μια πόλη όπως το Λονδίνο είναι αρκετά δύσκολη, οι ρυθμοί της Αθήνας είναι λες και είσαι σε χωριό. Δεν λέω συναρπαστική εμπειρία, αλλά αδημονώ να ανοίξει καμιά θεσούλα στον κλάδο μου στην Ελλάδα να επιστρέψω.
ps μισθός εκκίνησης γύρω στις 1.800 λίρες καθαρά/ μήνα, ενοίκιο σπιτιού ενός υπνοδωματίου από 900 λίρες και πάνω αναλόγως περιοχή. Στην καλύτερη σου φτάνουν να επιβιώσεις αλλά όχι ότι πιάνεις την καλή από το επάγγελμα...

3
Δεν θέλω να σας πανικοβάλλω, αλλά αυτά που λέει μου θυμίζουν την Αγγλία όπου εργάζομαι ως εκπαιδευτικός. Τα σχολεία είναι κάτι σαν ΝΠΔΔ με συμβούλιο που τα διοικεί στο οποίο συμμετέχουν μέλη του δημοτικού συμβουλίου, γονείς και μάνατζερς-διευθυντές και οι καθηγητές διδάσκουν ότι κρίνει το σχολείο ότι μπορούν να διδάξουν, μπορεί και 2 και 3 ειδικότητες, χωρίς να απαιτείται πτυχίο στα αντικείμενα. Επίσης προσλαμβάνουν όποιον θέλουν, αλλά ιδιωτικός τομέας. Ειδικά οι δάσκαλοι καλούνται να διδάσκουν τα πάντα αν γίνεται, οι ειδικοτήτων να είναι και κανονικοί δάσκαλοι της τάξης και οι δάσκαλοι της τάξης να διδάσκουν και ειδικότητες κατ' όπως βολεύει το σχολείο. Και στα δικά μας!

4
Υπάρχουν εκπαιδευτικοί έξω που κάνουν ιδιαίτερα και καταφέρνουν να ζουν μόνο απ΄αυτό? Γνωρίζεις περιπτώσεις? Εξ άλλου , τι άλλο θα μπορούσε ένας εκπαιδευτικός να κάνει έξω , αν εξαιρέσεις κάποιες ειδικότητες που μπορούν να ασχοληθούν με τεχνολογικούς τομείς..

Στο Λονδίνο τα ιδιαίτερα ανθούν υπάρχει κόσμος που ζει από τα ιδιαίτερα πράγματι. Όλοι οι πλούσιοι μαθητές των ακριβών σχολείων κάνουν φουλ ιδιαίτερα για GCSE δεν είναι ελληνικό φαινόμενο μόνο.

5
Noμίζω ότι αντί να ξοδέψει κανείς χρήματα σε μεταπτυχιακό καλύτερα θα ήταν να επενδύσει σε απόκτηση εργασιακής εμπειρίας, ακόμη και ως εθελοντής ή assistant teacher διότι  μετράει περισσότερο η εμπειρία στο αγγλικό σύστημα και είναι και επί της ουσίας πιο χρήσιμη.

6
Εργασιακά / Κινέζοι εκπαιδευτικοί σε σχολεία
« στις: Ιούλιος 22, 2014, 02:13:31 μμ »
Στον προγραμματισμό του Ινστιτούτου «Κομφούκιος» είναι η διάθεση 21 εθελοντών εκπαιδευτικών από την Κίνα οι οποίοι θα βρίσκονται στην Ελλάδα μέχρι τον Οκτώβριο και θα στελεχώσουν Τμήματα εκμάθησης της Κινεζικής γλώσσας σε 9 Πρότυπα-Πειραματικά Γυμνάσια.
http://www.diorismos.gr/Dpages/news/viewnews.php?nid=19344&spec=edu&type=1

Γνωρίζετε τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία; Μήπως ανοίγει ο δρόμος για να εργάζονται στα σχολεία "από το παράθυρο" ξένοι εκπαιδευτικοί χωρίς επάρκεια γλωσσομάθειας ελληνικών;

7
Στο site νομίζω αναφέρει ποια είναι τα αποδεικτικά αλλά ναι το διαβατήριο ή η ταυτότητα (νέου τύπου) είναι αποδεικτικά.
Το δύσκολο κομμάτι είναι το NiNO Νational Insurance Number (κάτι σαν ΑΜΚΑ-ΑΦΜ μαζί) που αν και η αίτηση λέει ότι μπορείς να μην το συμπληρώσεις σε πρώτη φάση είναι απαραίτητο για να σε πάρουν στα σοβαρά μετά όταν ψάχνεις δουλειά, είναι το πρώτο που ζητούν όλοι και δυστυχώς πρέπει να έχεις να δηλώσεις διεύθυνση κατοικίας στην Αγγλία για να το βγάλεις και να έρθεις να παρουσιαστείς αυτοπροσώπως στην αντίστοιχη υπηρεσία. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δε μπορείς να βρεις δουλειά εξ αποστάσεως από την Ελλάδα, χρειάζεται να επενδύσεις ένα ποσό να μείνεις Αγγλία κάποιο διάστημα πριν ξεκινήσεις να δουλεύεις ώστε να τακτοποιήσεις τα διαδικαστικά. Αν δεν έχεις κάποιον να σε φιλοξενήσει τα πράγματα περιπλέκονται διότι για να σου ενοικιάσουν σπίτι χωρίς να έχεις εργοδότη και εργασία σου ζητούν εγγυητές ή όλα τα ενοίκια μπροστά.
Ψάχνοντας από την Ελλάδα έχεις ελάχιστες ως μηδενικές πιθανότητες να βρεις. Το σύστημά τους δίνει μεγάλη έμφαση στην προϋπηρεσία στην χώρα τους και δεν ενδιαφέρεται τόσο για εμπειρία από άλλες χώρες. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι είναι πολύ διστακτικοί ως αρνητικοί σε όσους δεν έχουν ξαναδουλέψει στην Αγγλία, τα σχολεία δεν τους εμπιστεύονται παρά μόνο κάποια πρακτορεία που τους βάζουν να δουλέψουν ως αναπληρωτές, αν τους κρίνουν ικανούς φυσικά κι ας έχουν QTS. Κατά τη γνώμη μου για να έχεις πιθανότητες να βρεις θέση σε σχολείο πρέπει να έχει τη δυνατότητα να αντέξεις άνεργος ή υποαπασχολούμενος το ακριβό κόστος ενοικίων και μετακινήσεων ώστε να ξεκινήσεις να εργαστείς ως αναπληρωτής μερικούς μήνες και μετά αν είσαι τυχερός μπορεί να προκύψει θέση. Προσοχή, όταν λένε εκπαιδευτικός με QTS συχνά εννοούν ότι πρέπει να είσαι έτοιμος να διδάξεις οποιοδήποτε αντικείμενο με το δικό τους σύστημα που δεν έχει εγχειρίδιο και ο δάσκαλος σχεδιάζει το μάθημα μόνος του από πηγές στο ίντερνετ κλπ. Είναι αρκετά απαιτητικοί στο κομμάτι των παιδαγωγικών, ζητούν να έχεις πολύ καλές ικανότητες διαχείρισης τάξης, θεωρώ ότι ο μέσος εκπαιδευτικός ειδικότητας ελληνικού δημόσιου σχολείου είναι βαθιά νυχτωμένος από αυτά που ζητούν να εφαρμόσεις στην Αγγλία.

8
Για την Αγγλία ήθελα να σχολιάσω ότι το PGCE ΔΕΝ είναι ίδιο με το QTS ούτε προαπαιτούμενό του. QTS μπορούν να πάρουν όλοι όσοι έχουν πτυχίο καθηγητικής σχολής από την Ελλάδα έστω κι αν δεν έχουν εμπειρία. Το QTS είναι η λεγόμενη παιδαγωγική επάρκεια και μας χορηγείται εύκολα επειδή οι χώρες της ΕΕ οφείλουν να αναγνωρίζουν η μία τα επαγγελματικά προσόντα των πολιτών της άλλης.
Το PGCE είναι κάτι σαν μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση με πρακτική εξάσκηση και απευθύνεται σε όσους ΔΕΝ έχουν QTS κυρίως ανθρώπους με πτυχία από μη καθηγητικές σχολές που θέλουν να γίνουν εκπαιδευτικοί. Αν έχεις QTS ΔΕΝ σε δέχονται να κάνεις το PGCE διότι είσαι ήδη εκπαιδευτικός. Αυτά ανακάλυψα ψάχνοντας το θέμα.
Ωστόσο προσοχή, το σύστημα καμία σχέση με της Ελλάδας, είναι ελεύθερη αγορά όποιος θέλει δουλεύει στο δημόσιο σχολείο που κάνει ίντερβιους και προσλαμβάνει, είναι δύσκολο να βρεις θέση κι ας έχεις και το QTS.

9
Το QTS δεν σου εξασφαλίζει δουλειά. Απλά αναγνωρίζει το δικαίωμα να θεωρείσαι καθηγητής και στην Αγγλία, εφόσον είσαι καθηγητής στην Ελλάδα. Από το QTS ως το να βρεις σταθερή δουλειά σε σχολείο που να σου επιτρέπει να συντηρείσαι σε μια χώρα πολύ πιο ακριβή από την Ελλάδα σε ενοίκια και μετακινήσεις μεσολαβεί πολύ προσπάθεια, τρέξιμο, ψάξιμο και σίγουρα είναι για γερά νεύρα και γερό στομάχι η όλη διαδικασία διότι στην Αγγλία η εκπαίδευση προσλαμβάνει με όρους ελεύθερης αγοράς εργασίας δεν επεμβαίνει το κράτος με επετηρίδες, πίνακες και λίστες και "κεκτημένα" και άρα πρέπει διαρκώς να διεκδικείς την εργασία σου και να καταφέρνεις να ξεχωρίζεις από τους ανταγωνιστές σου που είναι πάρα πολλοί, καθώς από όλες τις χρεοκοπημένες οικονομίες καταφτάνει κόσμος που θέλει να εργαστεί στην εκπαίδευση, ισπανοί, ανατολικοευρωπαίοι, αφρικανοί, ινδοί κλπ.
Επίσης το θέμα της γλώσσας δεν πρέπει να παραβλέπεται διότι από το έχω το proficiency ως το έχω στα αγγλικά τις δεξιότητες επικοινωνίας που απαιτούνται για να διαχειρίζομαι στα αγγλικά τάξη με παιδιά από όλα τα μέρη του κόσμου υπάρχει μεγάλη διαφορά. Κατά τη γνώμη μου τα απλώς "άριστα" αγγλικά δεν επαρκούν στην πράξη, χρειάζεται ο εκπαιδευτικός να είναι έμπειρος ομιλητής επιπέδου native να τα βγάλει πέρα.

10
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Μέλλον των φροντιστηρίων
« στις: Απρίλιος 03, 2012, 09:26:00 μμ »
Προσωπικά πιστεύω ότι το Δημόσιο σχολείο΄θα υποβαθμιστεί σε τέτοιο σημείο που εκπαίδευση θα είναι προνόμιο των λίγων που θα έχουν να πληρώσουν ιδιωτικές υπηρεσίες. Σε ένα κοντινό μέλλον, η ευθύνη και το κόστος της εκπαίδευσης θα μετακυληθούν στον πολίτη σίγουρα. Δείτε το παράδειγμα των κουπονιών εκπαίδευσης για ενήλικες που μοιράζει ο ΟΑΕΔ στους ανέργους, αντί επιδομάτων και τα οποία προορίζονται να εξαργυρωθούν στην ιδιωτική εκπαίδευση.
Παρατηρώντας τέτοια σημάδια καταλαβαίνουμε ότι το φροντιστήριο ίσως αλλάξει μορφή αλλά όχι μόνο δεν θα καταρρεύσει, αλλά θα αντικαταστήσει το Δημόσιο σχολείο μακροπρόθεσμα, όπως έχει γίνει και στις ΗΠΑ με το homeschooling που είναι επιλογή των γονιών σε ποιον θα απευθυνθούν να διδάξει το παιδί τους. Το φροντιστήριο δεν θα έχει πια συμπληρωματικό ρόλο αλλά θα αντικαταστήσει το σχολείο.
Εξάλλου το σχολείο, όπως είναι σήμερα, είναι μια λύση που ήρθε να εξυπηρετήσει την ανάγκη της βιομηχανικής εποχής για μαζική και ομοιογενή εκπαίδευση εργατικού δυναμικού της φορντικού τύπου βιομηχανίας. Στην εποχή της πληροφορίας που υπάρχει ανάγκη από διαφοροποίηση και μοναδικότητα είναι φυσικό να μην καλύπτει τις ανάγκες της αγοράς που χρειάζεται πιο εξατομικευμένες και στοχευμένες προσεγγίσεις. 
Λογικό λοιπόν που κάθε γονιός θέλει να έχει το δικαίωμα να επιλέγει τους καθηγητές και το σχολείο του παιδιού του και να καθορίζει την εκπαιδευτική του διαδρομή. Το λυπηρό είναι ότι η εκπαίδευση από Δημόσιο αγαθό θα γίνει ελιτίστικο προνόμιο και οι κοινωνικές καταβολές του παιδιού θα καθορίζουν ακόμη περισσότερο τις εκπαιδευτικές επιλογές του.
Τα πάντα τείνουν προς την ιδιωτικοποίηση κατά τη γνώμη μου, παιδεία, υγεία, ασφάλεια άρα γιατί να χαθεί το φροντιστήριο; 

11
Όσοι απολυθήκαμε τον Ιούνιο του 2011 και τώρα είμαστε στον ΟΑΕΔ δικαιούμαστε άραγε αναλογία δώρου Χριστουγέννων και από την Διεύθυνση που δουλέψαμε για το πρώτο εξάμηνο του 2011;

12
H μόνη αποτελεσματική αντίδραση θα ήταν η μαζική αποχή από διορισμούς και πίνακες και η άρνηση θέσεων εκτός έδρας όπου κανείς πρέπει να πληρώνει εξτρά έξοδα και η άμεση παραίτηση όποιου βλέπει ότι δεν τον παίρνει οικονομικά να κάνει αυτή τη δουλειά. Και μάλιστα όλο αυτό σε οργανωμένη βάση και με την νομική υποστήριξη των συνδικαλιστικών οργάνων. Αλλά πού;....
Οι αμερικάνοι λένε "resign to show you mean business" εννοώντας πως αν δεν δίξεις ότι είσαι διατεθιμένος να τα παίξεις όλα για όλα μην περιμένεις να καλυτερεύσει η θέση σου.  Oι εκπαιδευτικοί εδώ και χρόνια μόνοι τους βάζουν το χεράκι τους και βγάζουν το ματάκι τους αποδεχόμενοι θέσεις και διορισμούς για τους οποίους θα πληρώνουν και από την τσέπη τους για να δουλεύουν με το δόλιο σκεπτικό της μοριοσύλλεξης. Ε, ήρθε η εποχή να αρχίσουν να τρώνε μόρια γιατί τα λεφτά τα τρώνε άλλοι...Ελπίζω τώρα που κόβουν τις συντάξεις των γέρων που επιδοτούσαν την άμμισθη εργασία των παιδιών τους στις επαρχίες για το Δημόσιο να ζοριστούν ορισμένοι και να αλλάξει κάτι...

13
Νόμος 3966/2011 Άρθρο 59

17. α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης και για το επόμενο σχολικό έτος, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους.
β) Οι διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου δεν εφαρμόζονται για τους εκπαιδευτικούς που προσλαμβάνονται για χρονικό διάστημα μικρότερο των τεσσάρων ημερολογιακών μηνών, τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, τους εκπαιδευτικούς που προσλαμβάνονται με πλήρες ή μειωμένο ωράριο για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων που λειτουργούν σε Ειδικά Καταστήματα Κράτησης Νέων, τους εκπαιδευτικούς που προσλαμβάνονται κατά τη διάρκεια της εκπλήρωσης των στρατιωτικών τους υποχρεώσεων και αδυνατούν για το λόγο αυτόν να αναλάβουν υπηρεσία, καθώς και για τους εκπαιδευτικούς που υποχρεούνται να παραιτηθούν προκειμένου να εκπληρώσουν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις.
Κι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα! Ωραίο παραμύθι για τους μη έχοντες βύσμα...

Σύμφωνα με αυτό που ανέβασε η rozy4 θα έπρεπε να υπάρχουν κυρώσεις αποκλεισμού για τη φετινή χρονιά για την περίπτωση που ανέφερα, οι οποίες φυσικά δεν εφαρμόστηκαν και έτσι κάποιο καλό κορόϊδο ΑΜΩ που έτρεχε όλη τη χρονιά πέρισυ έχασε τη θεσούλα του από κάποιον που παραιτήθηκε στα μισά ...

14
υπό συνθήκες μνημονίου πολλά πράγματα πρέπει το υπουργείο να τα επανεξετάσει.
όπως η ποινή αποκλεισμού σε περίπτωση παραίτησης ιδίους στους ΑΜΩ πρέπει να καταργηθεί με δεδομένα τις τιμές βενζίνης,ενοικίων κλπ
Δεν υπάρχει καμία ποινή. Πέρισυ συνάδελφος Γερμανικών στο σχολείο μου παραιτήθηκε στα μέσα της χρονιάς (Μάιος), μετά την τροποποίηση περί διετίας αν δεν κάνω λάθος και φορτώθηκα δυο τάξεις και φέτος διορίστηκε ΑΜΩ ξανά πρώτη και καλύτερη σε άλλη διεύθυνση και νομό!
Μην μασάτε, δηλώστε παραίτηση αν δεν σας συμφέρει η τοποθέτησή σας, με το μπάχαλο που επικρατεί δεν γνωρίζει η δεξιά τί ποιεί η αριστερά...

Σελίδες: 123 ... 48

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 553
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 533
Σύνολο: 537

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.129 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.