Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - S__p

Σελίδες: 123
2
Κ στο δικό μου σχολείο μπορεί να μην ήρθε επίσημο email απ' τη ΔΔΕ αλλά η δ/νση του σχολείου ενοχλεί κάθε πρωί τους συναδέλφους κ απαιτεί κάποιες εργασίες να τις διεκπεραιώνουν απο το σπίτι ή να έρχονται εκ περιτροπής στο σχολείο με άτυπες βάρδιες. Εργασίες διοικητικού τύπου, όπως να επικοινωνήσει με γονείς που δεν έχουν δώσει στο σχολείο τα email τους αλλά τώρα είναι απαραίτητα για την εξ αποστάσεως. Αυτό δεν είναι παράτυπο;

3
Άδειες / Απ: Άδεια λόγω απώλειας(θανάτου) γονέα
« στις: Φεβρουάριος 02, 2020, 08:42:22 μμ »
Συλλυπητήρια! Δικαιούσαι 3 μέρες άδεια λόγω θανάτου συγγενή α΄ βαθμού. Την αίτηση άδειας κάνεις αφού επιστρέψεις στο σχολείο κ προσκομίζεις κ μια ληξιαρχική πράξη θανάτου (φωτοτυπία). Καλό είναι να ενημερώσεις τη Δ/νση του σχολείου ότι δεν θα πας.

4
Σχολική ζώνη / Μετεγγραφή μαθητή με παραβατική συμπεριφορά
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2019, 03:45:36 μμ »
Στο σχολείο μου (μεση εκπαίδευση) ζητά μαθητής μετεγγραφή για το νέο ετος που ανήκει χωροταξικα σε μας. Πριν απο τρία χρόνια ξεκίνησε σε μας την α ταξη, επέδειξε παραβατικότητα κ με προτροπή διεύθυνσης έφυγε με μετεγγραφή για αλλο σχολείο. Απο κει μαθαίναμε ότι εξακολούθησε παρόμοια συμπεριφορά,πηγε στο εσπερινό, έμεινε στην ίδια ταξη μια φορά κ τωρα θέλει να επανέλθει. Με τους ομοίους του απο δικο μας σχολείο φυσικά ποτε δε διέκοψε σχεσετ, για αυτό θέλει να επιστρέψει. Εξάλλου πολλες φορές τον βλέπαμε εξω απο την πόρτα μας να ουρλιάζει κ να προκαλει. Η διεύθυνση του σχολείου δείχνει πάντα υποχωρητικη έως κ φοβισμενη οσον αφορα γονείς. Δεν μπορεί να επικαλεστεί την παραβατική συμπεριφορά του μαθητη κ να μη δεχτεί μετεγγραφή παροτι ανήκει σε μας χωροταξικα; Ολοι οι συνάδελφοι εκδήλωσαν την έντονη αντίθεση για αυτήν τη μετεγγραφή γιατί γνωρίζουν την εξέλιξη.

5
Τι γίνεται όταν για επανειλημμένως παραβατική συμπεριφορά μαθητών καλούνται πολλάκις οι γονείς κ δεν έρχονται να μιλήσουν με καθηγητές; Μόνο με δ/ντή η κουβέντα δεν φτάνει ειδικά όταν η ίδια συμπεριφορά των παιδιών συνεχίζεται κ μετά από παρατηρήσεις-επιπλήξεις-συζητήσεις σε διάλειμμα-ωριαίες-ημερήσιες-διήμερες-χαμηλούς βαθμούς-καταστροφές σχολ. περιουσίας σε σαββατιάτικη εκδήλωση. Ποιο είναι το επόμενο νόμιμο βήμα;

6
Κ στο δικό μου σχολείο εμφανίστηκε πρόσφατα μητέρα αιτουμένη φωτοτυπιών των διαγωνισμάτων του παιδιού της, για να τα δείξει στο φροντιστήριο, όπως έγραψε στη γραπτή αίτησή της. Της εξηγήθηκε ότι μπορεί μόνο να της επιδειχθούν κ όχι να της δοθούν φωτοτυπίες. Εκείνη όμως ζήτησε να είναι παρών/παρούσα κατά την επίδειξη κ συγγενής της, όπως ισχυριστηκε, που ήταν μαθηματικός, φυσικός ή φιλόλογος, για να κρίνει. Σ΄ αυτήν την παρατυπία-παρανομία (καθώς ο νόμος ορίζει επίδειξη στο γονέα-κηδεμόνα κ όχι στους συνοδούς του) η δ/νση υποχώρησε κ συμβούλεψε/παρότρυνε τους καθηγητες να επιδείξουν τα γραπτά στην ίδια κ σε όποιον τη συνόδευε, για να την ηρεμήσουμε κ να μην πάει το θέμα παραπέρα, αφού δεν έχουμε τίποτα να φοβόμαστε, όπως είπε χαρακτηριστικά. Κ εγώ ρωτώ: γιατί φοβούνται οι δ/ντες να εφαρμόσουν το νόμο κ ωθούν τους εκπαιδευτικούς να φαίνονται συγκαταβατικοί, υποχωρητικοί, παρόλο που ο νόμος είναι στην περιπτωση αυτή σαφής; Εννοείται ότι ο σύλλογος καθηγητών αντέτεινε στη δ/νση ότι αυτό που λεει είναι παράτυπο κ δεν θα εφαρμοστεί απο την πλεινότητα (η επίδειξη γραπτών στο συνοδό του γονέα). Ενδιαφέρον όμως μου προκαλεί ότι τολμά η δ/νση να το διατυπώσει ως φιλική συμβουλή στην οποία υποβόσκει αόρατη απειλή-κίνδυνος από τις επόμενες κινήσεις της μητέρας (που κατα την κρίση της δ/νσης δεν "πάει καλά", γι' αυτό να την αντιμετωπίσουμε ως 'τρελή').

8
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Αύγουστος 25, 2016, 02:04:31 μμ »
https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/69ΖΓ4653ΠΣ-ΦΥΓ
Επιτέλους κάτι γίνεται.

9
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Αύγουστος 08, 2016, 02:56:39 μμ »
Δεν έπρεπε να το έχουν ήδη κάνει από το υπουργείο; Θα υπάρξει κόσμος που θα βρεθεί δίπλα αποσπασμένος,κ σε πυσδε/ πυσπε κ στο υπουργείο. Ενώ όλα θα ήταν απλούστερα αν έβγαζαν κ του υπουργείου κ μετά των πυσδε/ πυσπε. http://www.esos.gr/arthra/45540/dieykrinisi-pros-toys-ekpaideytikoys-me-yfistameni-apospasi-se-pyspepysde-kai-energi

10
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Αύγουστος 06, 2016, 10:44:06 πμ »
Γιατί έχουν βγει όλες οι αποσπάσεις πλην της ΚΥ του υπουργείου; Αυτό δεν έχει γίνει ποτε στα χρονικά. Δεν είναι ύποπτο; Δεν διατυμπανίζουν ότι τα μαγειρεύουν; Είναι ίδιοι κ χειρότεροι από τους προηγούμενους.

11
Το ποιος καλύπτει πρώτος ωράριο εξαρτ από την ειδικότητα. Καλύπτει πρώτος ομοειδης σου κ αρχαιότερος στο σχολείο ωράριο με α ανάθεση όχι όλοι γενικά οι αρχαιότεροι σου που ισωσ έχουν ωσ β ανάθεση μάθημα της δικής σου α ανάθεσης. Πχ
Έστω σε ένα σχολείο 3 εκπαιδευτικοι,ενας πε02 τοποθετηθεις οργανικα το 2000,ενας γαλλικής τοποθετηθεις το 2002 κ ένας πε02 τοποθετηθεις το 2012. Πρώτα θα καλύψει ωράριο με α ανάθεση ο παλιός πε02. Την ιστορία θα την πάρει ο νέος πε02 που την έχει ως α ανάθεση,οχι ο γαλλικής που την έχει β ανάθεση ακομα κ αν είναι παλιότερος του νέου πε02. Αν περισσεύουν άλλες ιστορίες τότε ίσως πάρει ο της γαλλικής κάποια ή φέρουν κάποιο σε διάθεση πε2.
Παραμένοντας στο σχολείο σου το σεπτεμβριο παίρνεις ο,τι περισσέψει σε α ανάθεση της ειδικότητας σου κ ο,τι υπάρχει σε β ανάθεση. Αν τη δική σου β ανάθεση την έχει κ άλλος αλλού κλάδου τότε κρίνεται πάλι ανάλογα με την αρχαιότητα,την παίρνει ο αρχαιότερος.

12
Μετά τις μεταθέσεις οι δδε βγάζουν οργανικά κενά για τους οργανικά υπεράριθμους δηλ για όσους έχουν οργανική αλλά για κάποιον λόγο την άλλη χρονιά θα έχουν κάτω από 11 ή 12 ώρες στο σχολείο τους. Στ μεταξύ οι δδε έχουν δει ποια σχολεία έχουν οργανική
Υπεράριθμια κ έχουν καλέσει τους εκπαιδευτικούς αυτούς να δηλώσουν αν θέλουν να χαρακτηριστούν οργ. Υπεράριθμοι. Αν κανεις δε θέλει,θα χαρακτηριστεί ο τελευταίος τοποθετηθεις. Αυτός δηλώνει οργανικά κενά που βγάζει ή δδε κ τα διεκδικεί πρώτος πριν από τους σε διάθεση. Αν δεν θέλει,δεν δηλώνει τίποτα κ περιμένει το σεπτεμβριο. Ποτέ μα ποτέ δεν χάνει την οργανική του. Το σεπτεμβριο χαρακτηρίζεται λειτουργικά υπεράριθμος κ προηγείται κ πάλι στην τοποθέτηση σε λειτουργικά κενά. Αν προκύψει ομωσ λειτουργικό κενό στο σχολείο του πχ λόγω άδειας συν- φου παραμένει σχολείο του. Μπορεί για αρκετά χρόνια να είναι κανείς υπεράριθμος στην οργανική του. Ή κάθε χρόνο ακολουθεί την παραπάνω διαδικασία αν περιμένει να συνταξιοδοτηθεί από το σχολείο του κάποιος ή εκμεταλλεύεται την υπεράριθμια,οργανικη τον ιουνιο για αναζήτηση αλλησ οργανικής ή λειτουργική το σεπτεμβριο για προτεραιότητα στα λειτουργικά κενά. Γενικά με το σημερινό νομοθετικό πλαίσιο μάλλον καλή είναι ή υπεραριθμια σε σχέση με τη διάθεση.

13
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Απρίλιος 12, 2016, 10:54:55 μμ »
Μπορείς να αναφέρεις λεπτομέρειες από αυτές τις ενημερώσεις αν είναι δυνατόν;
Για προφανείς λόγους δεν μπορώ κ δεν θέλω να αναφέρω λεπτομέρειες. Γεγονός όμως είναι ότι τόσο στο σχολείο μου όσο κ σε γειτονικά σχολεία της περιοχής όπου ανήκω έρχονται οι γνωστοί "εκπρόσωποί" μας κ αναφέρουν ό,τι παρέθεσα νωρίτερα. Ενοχλεί όμως όχι μόνο εμένα προσωπικά αλλά κ άλλους συναδέλφους που οι λεγόμενοι 'εκπρόσωποί' μας δέχονται μοιρολατρικά, με μεμονωμένες αντιδράσεις π.χ. απεργίες, στάσεις εργασίας, πιθανή νέα αύξηση ωραρίου, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι "θα γίνει το Πάσχα ή το καλοκαίρι", δηλ. σε ανύποπτο χρόνο, αιφνιδιάζοντας τους εκπαιδευτικούς κατά το πρότυπο του 2013. Κ γιατί έρχονται κ μας το λένε κατά πρόσωπο; Για να τους πούμε "μπράβο" για την φοβερή πληροφορία; Ή για να μας πούνε αύριο ότι μας είχαν προειδοποιήσει; Κ τα δυο είναι άχρηστα στους συναδέλφους, ειδικά στους νεότερους...

14
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Απρίλιος 12, 2016, 03:54:58 μμ »
Οι συνδικαλιστές ήδη περιδιαβαίνουν τα σχολεία αρμοδιότητάς τους και παρουσιάζουν ως τετελεσμένο γεγονός την νέα αύξηση ωραρίου απο το νέο έτος και ως μόνη επιλογή του υπουργείου που δεν θα προσλάβει επαρκείς αναπληρωτες κ δεν θα κάνει μόνιμους διορισμούς. Δέχονται δηλ. ως δεδομένη την αύξηση ωραρίου, για να δικαιολογήσουν την δική τους απραξία να αντιδράσουν σ'  αυτό το μέτρο, ακριβώς όπως σιώπησαν το 2013. Είναι αληθινά ντροπή!

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 313
Σύνολο: 330

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.