Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vita13

Σελίδες: 123 ... 5
1
Το σβησμένο κομμάτι το αντικαθιστά με την παράγραφο αα στα δεξιά της σελίδας στην οποία αναφέρεται ότι το σεμινάριο πρέπει να είναι 400 ωρών και τουλάχιστον 7 μηνών. Επομένως δεν το αφαιρεί.
Μόλις το είδα, έχεις δίκιο. Ευχαριστώ!

2
δεν το ειδες καλα παραμενει
Στη σελ. 76 αν το κοιτάξεις μάλλον το έχουν αφαιρέσει

3
Ειδική Αγωγή / Αφαίρεση Σεμιναρίου από Επικουρικό Πίνακα
« στις: Ιανουάριος 19, 2019, 10:01:04 πμ »
Καλημέρα, αν είδα σωστά στον επικουρικό πίνακα ειδικής αγωγής δεν θα μετράει πλέον το σεμινάριο.
Γνωρίζει κάποιος με ποιο σκεπτικό έγινε αυτό; Δεν έχει λογική επειδή αναφέρει πως εάν εξαντληθούν οι υποψήφιοι ειδικής θα παίρνει από τον πίνακα γενικής. Κι αναρωτιέμαι, δεν είναι παράλογο ένας υποψήφιος της γενικής λόγω καλής σειράς στον πίνακα να δουλέψει στην ειδική αγωγή τη στιγμή που ένας άλλος υποψήφιος με χαμηλότερη σειρά έχει σεμινάριο κι ενδεχομένως braille - νοηματική;

4
Ουτε τα προσχηματα δεν κρατιουνται...σε αυτο το φωτογραφικο εκτρωμα...
Γιατί αντισυνταγματικό;Τότε όλοι οι διαγωνισμοί ΑΣΕΠ είναι αντισυνταγματικοί που μοριοδοτούν την προϋπηρεσία. Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό...εκείνο που ίσως είναι αντισυνταγματικό θα είναι να μοριοδοτηθεί μόνο η προϋπηρεσία σε δημόσια σχολεία του Παιδείας.  Φαντάσου να μπουν στο χορό όλοι οι έχοντες προϋπηρεσία σε οποιαδήποτε δομή και οποιοδήποτε φορέα (βλ. π.χ. ΟΑΕΔ). Χαμός στους πίνακες και αναπληρωτών και μονίμων!

5
Και μόνο το ότι θα βάλουν στο ίδιο ΦΕΚ τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ του 2008 μαζί με αυτούς της ειδικής για να "νομιμοποιήσουν" την μοριοδότηση της προυπηρεσίας, δείχνει την αναλγησία τους.

Συγγνώμη δηλ. γιατί βιάζονται τόσο πολύ για την ειδική; Δηλ. θα παγώσουν το σύστημα, λόγω της ειδικής, για διορισμούς που θα γίνουν το 2020; Δεν θα μπορεί κανένας να συνυπολογίσει μεταπτυχιακα και άλλα ακαδημαϊκα προσόντα που θα αποκτηθούν μέχρι τότε αφου δεν θα γίνουν διορισμοι στην γενική το 2019;

Η΄θα σχηματιστούν απλά οι πίνακες για τα μάτια του κόσμου και θα πάρουν από εκεί  μονο αναπληρωτες;;

Μάλλον το τελευταίο...θα φτιάξουν πίνακες με τα εν λόγω κριτήρια κι από εκεί θα προσλάβουν αναπληρωτές το επόμενο έτος

6
Κι όμως δεν είναι έτσι. Πάρε παράδειγμα έναν νέο στους ΠΕ02. Δες με πόσα μόρια πήραν τον τελευταίο μη τριτεκνο στην τελευταία φαση και μετά θα δεις ότι μόνο με PhD θα μπορουσε να τον πάρουν τον νέο κάπου τώρα. Ενα μεταπτυχιακό  δε φτάνει. Οπότε ποια ακριβώς είναι η ευκαιρία του νεου; Να κάνει 5 χρόνια διδακτορικό και να περιμένει αν τον πάρουν αναπληρωτή στη Ε φάση;

Don't think so....

Κι όμως σε άλλους κλάδους κάποιοι θα μπορούν να εργαστούν με τα ακαδημαϊκά κριτήρια χωρίς να έχουν προϋπηρεσία.  Σε κάποιους κλάδους οι νέοι ευνοούνται από αυτή τη μοριοδότηση και σε κάποιους όχι.

7

Πιστεύω πως είναι πολύ αξιοκρατικό μιας και έχω πτυχίο 6,51. Βρίσκω άδικο το να παίρνουν 21 μόρια όσοι έχουν άριστα. Εμείς λίγο διαβάσαμε; Άσε που πλέον βάζουν τους βαθμούς αβέρτα κουβέρτα!

Άδικο κατάφωρα το κριτήριο αυτό από όλες τις απόψεις. Απλά θα αναφέρω ότι υπάρχουν πανεπιστημιακές σχολές που για να ολοκληρώσεις τις σπουδές απαιτούν το διπλάσιο διάβασμα από άλλες αντίστοιχες. Και ο νοών νοείτω

8
Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά με τα μόρια του ΑΣΕΠ επειδή υπάρχουν ειδικότητες των οποίων οι υποψήφιοι έδωσαν ΑΣΕΠ το 2009 και αντιμετωπίζουν  τα εξής ζητήματα: α. Χωρίζονταν οι επιτυχόντες τους σε έχοντες και μη έχοντες παιδαγωγική κατάρτιση οπότε βάσει νόμου διορίστηκαν οι έχοντες παιδαγωγική, ακόμα κι αν είχαν γράψει λιγότερο από έναν υποψήφιο που δεν την είχε. Κάποιοι λοιπόν χωρίς παιδαγωγική τότε, είχαν γράψει εξαιρετικά αλλά δεν διορίστηκαν. β. οι κλάδοι που έχουν ενοποιηθεί πια, περιλαμβάνουν υποψήφιους από διαφορετικές τότε ειδικότητες με άλλα θέματα εξέτασης. Αυτοί νομίζετε δεν θα διαμαρτυρηθούν εφόσον πια θα μπουν σε ίδιο πίνακα με όσους έδωσαν άλλα θέματα κλπ΄; Το ζήτημα είναι ακόμη πιο περίπλοκο από ό,τι νομίζουμε...και αυτοί οι κλάδοι στους οποίους αναφέρομαι δεν είναι και λίγοι.

9

Ναι αλλά η επιστημονική επάρκεια και η παιδαγωγική επάρκεια μέχρι το 2009 πιστοποιούνταν με γραπτό διαγωνισμό. Μήπως το πάει εκεί, αλλά τώρα προεκλογικά το αφήνει ανοιχτό; Εξάλλου θα είναι μάλον συγκυβέρνηση με ΚΙΝΑΛ. θα δείξει όταν ανακοινώσει ο Γαβρόγλου το νέο σύστημα
[/quote]

Μήπως το πάει σε παιδαγωγική επάρκεια όπως η ΑΣΠΑΙΤΕ ή το Μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά που ισχύει σε κάποιους κλάδους εδώ και δεκαετίες;Μήπως πρακτικά αυτό μεταφράζεται σε νέα προγράμματα-σεμινάρια παιδαγωγικής κατάρτισης για όσους θέλουν να γίνουν εκπαιδευτικοί;

10
      Τα παιδιά αυτά έχουν ίσως περισσότερο ανάγκη απο τα άλλα , γιατί εκτός από γνώσεις σε πάμπολλες περιπτώσεις πρεπει να εκπαιδευτούν να είναι λειτουργικά σε απλές για τον υπόλοιπο κόσμο , καθημερινές δραστηριότητες , και να μάθουν να αυτο εξυπηρετούνται.. Για τον λόγο αυτό π΄ρέπει να έχουν εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς κι όχι άτομα που πλήρωσαν για ένα κουρελόχαρτο μόνο και μόνο για να μη μείνουν  άνεργοι ... Άρα για μένα οι περισσότεροι κακώς εργάζονται...Και πριν προλάβουν κάποιοι να με κρίνουν ως σκληρή και αντισυναδελφική και και και και.... να σκεφτούν κάποιοι πως  θα ήταν και τι θα επιθυμούσαν αν το δικό τους παιδί ήταν παιδί μη τυπικής ανάπτυξης...γιατι κανείς δε γνωρίζει πως του φέρνει η απρόβλεπτη ζωή.. Το πέρασμα των μορίων ειδικής στη γενική κάνει κακό στους ευσυνείδητους εκπαιδευτικούς που παλεύουν με κάθε νόμιμο και νομότυπο τρόπο , αλλά , και το πέρασμα των μορίων στην γενική να μην υπήρχε ,, επαγγελματισμός και άρπα κόλλα για να μην κάνουμε ζημιά  στα παιδιά μη τυπικής ανάπτυξης για τα οποία όλοι λένε/λέμε ότι κόπτονται/κοπτόμασθε!!


Καμια νυξη για διορισμους...αξιολογηση σε ολα και ολους....Κατα τα λοιπα γενικολογες κουβεντες και ευχολογια...καμια δεσμευση φυσικα...Εχουμε ψωνισει απο σβερκο δυστυχως... :(

Το προγραμμα της ΝΔ για την παιδεια

https://nd.gr/sites/ndmain/files/u48/pds/parousiash_paideia.pdf




Αξιολόγηση μόνο όταν δεν θα υπάρχουν αυθαίρετες ποσοστώσεις και όταν θα εξασφαλίζεται το αδιάβλητο της διαδικασίας ...αλλιώς.....ούτε καν να το διανοηθούν .....

Συμφωνώ απολύτως!

11
100 οικονομολογοι δουλευουν στην Ειδικη....!!!!
100 οικονομολογοι δουλευουν στην Ειδικη....!!!!
100 οικονομολογοι δουλευουν στην Ειδικη....!!!!
100 οικονομολογοι δουλευουν στην Ειδικη....!!!!

Και εμεις των βασικων ειδικοτητων εκτος...Και συζηταμε για συστηματα διορισμων μεχρι να πεθανουμε η να παμε να δωσουμε ΑΣΕΠ για 4η φορα στα 40++...!!! Την ιδια στιγμη που καποιοι μπαινουν απο το παραθυρο που λεγεται Ειδικη Αγωγη.... 8)

ΥΓ Εχει στηθει καλα τα μαγαζακι-κυκλωμα...ΤΕΛΙΚΑ...


Συγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω τον συνειρμό σου...δεν είσαι οικονομολόγος κι ανήκεις στις ¨βασικές ειδικότητες¨. Ποιος καθορίζει πόσο βασικές είναι οι ειδικότητες και ποια σχέση έχει η σύγκριση τελείως διαφορετικών κλάδων που κάνεις; Γιατί δεν συγκρίνεις για παράδειγμα τους υποψήφιους της δικής σου ειδικότητας; Κι αν τους συγκρίνεις γιατί δε λες το πραγματικό πρόβλημα που είναι η προσμέτρηση μορίων ειδικής στον πίνακα γενικής κι όχι το γεγονός ότι εργάζονται; Διότι κατά την γνώμη μου καλώς εργάζονται περισσότεροι στην ειδική πλέον, τα παιδιά αυτά έχουν ανάγκη από εκπαιδευτικούς όπως όλα. Αλλού είναι το πρόβλημα και θεωρώ πως έχουμε χάσει την ουσία της συζήτησης πλέον.

12
Σύμφωνα με το παρακάτω σενάριο κατανομής των θέσεων στην ειδική αγωγή ένας μεγάλος αριθμός θα πάει στο ΕΒΠ, δηλαδή σε άτομα που έχουν ένα απολυτήριο ΕΠΑΛ και συνοδεύουν παιδιά με αναπηρίες. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτές οι 500-1000 θεωρούνται  θέσεις εκπαιδευτικών. Μακάρι να διοριστούν όλοι βρε παιδιά, αλλά όχι να βλέπουμε και μαθητές μας στόκους 20 χρόνια μικρότερους που τους σφύριξαν να πάνε να πάρουν μια πιστοποίηση, να διορίζονται με κονδύλια που διαφημίζουν ότι είναι για για τα κενά στα σχολεία.

https://xenesglosses.eu/2018/10/poia-tha-itan-katanomi-ton-4-500-monimon-diorismon-stin-eidiki-agogi/
Έτσι με τα υπάρχοντα δεδομένα, σήμερα Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018 και με βάση τον τρόπο που σκέφτεται το Υπουργείο Παιδείας  να κατανείμει τον αριθμό 4.500 διορισμών, θα είχαμε:

1.665 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε. Α/θμιας Εκπαίδευσης
1.440 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε. Β/θμιας Εκπαίδευσης και
1.395 μόνιμους διορισμούς Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π.
Αλλά όπως είπαμε και στην αρχή πρόκειται για ασκήσεις επί χάρτου…

Δεν συμφωνώ με τον χαρακτηρισμό, αλλά έχω να ρωτήσω το εξής: αυτούς τους μαθητές ποιοι τους δίδαξαν;ποιοι τους έδωσαν απολυτήριο ώστε να κατοχυρώσουν τα αντίστοιχα δικαιώματα μιας ειδικότητας;
Αν δεν τους θεωρούμε ικανούς κι άξιους για αυτή τη δουλειά είμαστε οι ίδιοι υπόλογοι. Από εκεί και πέρα όλοι χρειάζονται στην ειδική αγωγή ανεξαιρέτως. Κι εκπαιδευτικοί κι ειδικό προσωπικό.

13
Γενικής + Ειδικής = 2000?
Και όλων των ειδικοτήτων;;;

14
Άλλο ενδεχόμενο θα μπορούσε να είναι να νομοθετηθεί να κρατά κάποιος τον βαθμό ενός ΑΣΕΠ από τους δύο τελευταίους που έχουν διεξαχθεί κάθε φορά. Οπότε, θα δίνουν όσοι επιθυμούν κι οι υπόλοιποι αν δεν θέλουν να δώσουν κρατάνε την προηγούμενη βαθμολογία. Αυτό θα πρέπει να ισχύσει και για μελλοντικούς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ.

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2019

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 28663
  • Τελευταία: teacher88
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 976987
  • Σύνολο θεμάτων: 16913
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 190
Σύνολο: 203

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.207 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.