Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kukuruku1

Σελίδες: 123 ... 11
1
Οπότε οι δάσκαλοι μένουν στο πρωινό ωράριο + μελέτη στο πρωινό και οι ειδικότητες καλύπτουν το απογευματινό (12:15-4:15) με δραστηριότητες που θα δηλώνουν οι μαθητές σε κάθε σχολείο (πχ σε ένα σχολείο μπορεί να δηλώνουν χορό (πε11), μουσική, πληρ/κη ενώ σε άλλο καλλιτεχνικά, γερμανικά, θεατρική αγωγή)

2
Τα παραπάνω δεν τα γράφω επειδή έτσι μου ήρθε απλά λόγο ενασχόλησης μου με το νέο αναπτυξιακό 2014-2020 η φιλοσοφία του είναι λίγο διαφορετική από το ΕΣΠΑ, σκεφτείτε ότι από πέρυσι έχει τραβήξει όλους τους δασκάλους από τα ολοήμερα και μέσω ΕΣΠΑ παίρνει αναπληρ. δασκάλους ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για το απογευματινό πρόγραμμα των ολοήμερων δημοτικών (ο υπεύθυνος ολοημέρου δηλ καταργήθηκε + το επίδομα που έπαιρνε...). Το έργο θα το δούμε σύντομα μέσα στον Οκτώβρη είμαι περίεργος πως θα αντιδράσει η ΔΟΕ... (ήδη γλυτώσανε πέρυσι  1 ώρα αύξηση στο ωράριο τους ...)

3
Το ΕΣΠΑ θεωρητικά τελείωσε από το 2014-2020 έχουμε χρηματοδότηση απο την ΕΚΤ για νέα προγράμματα κυρίως αναπτυξιακά με απλά λόγια ένα νέο ΕΣΠΑ λίγο πιο αυστηρό σε κριτήρια για την πλήρη εκταμίευση των χρημάτων. Τώρα ο Λοβ το ξέρει αυτό ξέρει ότι δεν μπορεί να καλύπτει διορισμούς αναπληρωτών κυρίως από ΕΣΠΑ στο μέλλον. Τι μπορεί να κάνει; Έχει ειδικότητες που πλεονάζουν οπότε θα τους δώσει ανάθεση και σε μαθήματα που μέχρι τώρα κάνανε οι δάσκαλοι πχ ελεύθερη ζώνη. Επίσης παράλληλα θα μειώσει και τις ώρες των ειδικοτήτων στο πρωινό πρόγραμμα. (δημιουργεί έτσι τεχνητό πλεόνασμα).
Τα δημοτικά με βάση τον προγραμματισμό που έχει το υπουργείο πάνε σε ολοήμερα (από 6θέσια και πάνω) οι ειδικότητες θα μπορούν να πάρουν και τις ώρες της σίτισης που μέχρι τώρα την είχαν αποκλειστικά οι δάσκαλοι και έτσι πετυχαίνει αυτό που λέει ότι θα πρέπει να μάθουν να κάνουν και κάτι άλλο, επίσης του περισσεύουν ώρες δασκάλων που θα τις χρειαστεί λόγο πολλών αναγκών από αυτούς στο μέλλον.

4

Δεν νομίζω παντως να υπάρχει επιστήμη που να είναι "Βόρεια Κορέα". Δηλαδή ξεκομμένη από τις άλλες. Η κάθε μία συνεργάζεται και υποβοηθείται από αρκετές άλλες.
Συμφωνώ απόλυτα ...

5
Σαφώς και Πληροφορική δεν είναι μόνο ο προγραμματισμός...
Και μιας και αναφέραμε και τα ΕΠΑΛ, να δούμε αν θα κάνουν ποτέ πραγματική αναβάθμιση. Τα ίδια άθλια βιβλία θα έχουμε και στο Νέο ΕΠΑΛ...
Γενικά τα ΕΠΑΛ έχουν πρόβλημα ενώ θα έπρεπε τώρα λόγο κρίσης και ανεργίας να αναβαθμιστούν και να βγαίνουν μαθητές άρτια καταρτισμένοι για εργασία ...
Συγνώμη για το ύφος στο προηγούμενο μνμ αλλά όταν διαβάζω από συναδέλφους που έτυχε και  διδάσκουν και πληρ/κη στο  σχολείο ότι χωρίς την τεχνολογία των διόδων (chips όπως τα λένε) και υποστηρίζουν ότι είναι κυρίως θέμα χημείας η κατασκευής τους δεν θα υπήρχε πληρ/κη απλά για τα σκεπτόμενα άτομα θα πω πως η πληρ/κη προϋπήρχε και πριν τα "chips" αν κάποιος έχει ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ σε κλάδο πληρ/κης θα έχει ακούσει για τον μηχανισμό των Αντικυθήρων 100-200 μχ δεν νομίζω να υπήρχαν "chips" τότε και γράφονται και αλγόριθμοι χωρίς hardware και υπάρχουν και μηχανές χωρίς ηλεκτρονικά κυκλώματα που τους τρέχουν (φυσικά και η χημεία βοήθησε να προαχθεί η επιστήμη των υπολογιστών) αλλά μη τρελαθούμε κιόλας ....

6
Για να κλείνει η παρένθεση στο νήμα ;
Κανείς δεν λέει ότι η χημεία δεν είναι σημαντική επιστήμη (όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο είναι τουλάχιστον ανίδεος)
Είναι τόσο σημαντική όσο και οι άλλες. Ναι το Hardware θέλει γνώσεις και φυσικής χημείας (υλικών) φίλε nikchem αλλά αυτό δεν τις κάνει πιο σημαντικές επιστήμες από την πληροφορική, από την ιατρική κτλ. Σκέψου ότι με τη βοήθεια λογισμικών γίνονται προσομοιώσεις σε πειράματα χημείας, φυσικής και προάγουν την επιστήμη σου. Αυτό που λέω είναι ότι ο τρόπος σκέψης σου είναι λάθος τι πάει να πει δεν θα υπήρχε πληροφορική χωρίς χημεία; Αν σκεφτόμαστε έτσι τότε και ένας μαθηματικός θα πει χωρίς μαθηματικά δεν υπάρχει ούτε φυσική ούτε χημεία ούτε πληροφορική.  Η χημεία συνεισφέρει στην ανθρωπότητα και στην πληροφορική όπως λες όσο και η πληροφορική και οι άλλες επιστήμες στην χημεία.  Ας σοβαρευτούμε λίγο και να μη θίγουμε επιστήμες και γνωστικά αντικείμενα που δεν γνωρίζουμε η έτυχε να γνωρίζουμε λίγο ... (συγνώμη για το ύφος μου αλλά δεν μπορώ να δεχτώ συνάδελφοι να σκέφτονται με τέτοιο τρόπο και πόσο μάλλον άτομα που έτυχε να έχουν γνώσεις τόσο χημείας όσο και πληρ/κης )

Όσο για τα ΕΠΑΛ giorgos0714 συμφωνώ ότι είναι χάλια τα βιβλία και το επίπεδο απλά το ανέφερα σε προηγούμενο μνμ για να τονίσω ότι δεν διδάσκονται οι μαθητές μόνο προγραμματισμό αλλά υπάρχουν και άλλα μαθήματα του κλάδου της πληρ/κης (δίκτυα, ψηφιακά κυκλώματα κτλ..) όπου αν κάποιος γνωρίζει αλγοριθμική δεν τον κάνει και γνώστη όλης της επιστήμης της πληρ/κης για να μπορεί να τη διδάξει για να καταλαβαίνουμε τη γράφουμε και λέμε.
Αυτά χωρίς παρεξήγηση και σεβόμενος απεριόριστα τον κλάδο των χημικών. (Γνωρίζοντας την αξία της χημείας γιατί την έδωσα ως μάθημα πανελληνίων από 1η δέσμη και οι παλιοί ξέρουν σε τι επίπεδο τη διδαχτήκαμε τότε στην Γ΄Λυκείου....)

7
Συμφωνώ Landau στο Γυμνάσιο είναι λίγες οι ώρες για τη χημεία

8
Δηλαδή η Πληροφορική είναι γενική Παιδεία; Προσωπικά διαφωνώ! Είναι εξειδικευμένη γνώση. Τα καλλιτεχνικά και η μουσική και η γυμναστική έχει να κάνει με άλλα πράγματα, τα οποία είναι εξίσου σημαντικά με τη Γενική Παιδεία. Άποψή μου φυσικά!
Αν και το τραβήξαμε το θέμα εκτός τοπικ ΝΑΙ απόψή σου ( η Πληροφορική είναι εξειδικευμένη γνώση).
Απλά για να ξέρουμε τι λέμε :
Α. Η χρήση Η/Υ δεν έχει να κάνει με την επιστήμη της Πληροφορικής
Β. Όταν τα παιδιά σου σε μικρή ηλικία δεν έχουν πάρει την παιδεία να χρησιμοποιούν τις ηλ/κές συσκευές + διαδίκτυο με ορθολογικό τρόπο και να κατανοούν τι κάνουν (είναι θέμα παιδείας ) ... τότε δεν χρειάζεται να ανησυχείς για το τίποτα
Γ. Δεν βάζω επιχειρήματα γιατί δεν έχω σκοπό να πείσω κανένα να αλλάξει τη γνώμη του απλά με ενοχλεί συνάδελφοι καθηγητές να θεωρούν τη δική τους επιστήμη πιο σημαντική από άλλες ...

9

Όσο και να επιμένετε η πληροφορική δεν είναι πιο βασικό μάθημα από τη Χημεία!
Αυτό λέω συνάδελφε ο συλλογισμός σου και πολλών  άλλων ξεκινά από λάθος βάση. Όλα τα μαθήματα είναι βασικά ειδικά για  το Γυμνάσιο  τα παιδιά παίρνουν ΓΕΝΙΚΗ παιδεία (ακόμα και μουσική, καλλιτεχνικά ...) Το ότι είσαι χημικός η μαθηματικός η πληροφορικής δεν κάνει την επιστήμη σου η αυτό που διδάσκεις πιο σημαντικό από ότι ένα άλλο γνωστικό αντικείμενο (π.χ καλλιτεχνικά...) που διδάσκεται ένας μαθητής. Αν καταλαβαίνεις τι εννοώ θα συμφωνήσεις.

10
Σεβάστες οι απόψεις σας αλλά ο τρόπος σκέψης είναι λάθος. Το ότι κάποιος από μεράκι η αγάπη για το προγραμματισμό ασχολήθηκε και έμαθε να γράφει κώδικα σε μερικές γλώσσες και να διατείνεται ότι κατέχει την επιστήμη της πληροφορικής το ελάχιστο είναι ύβρης. Η πληροφορική είναι μια επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τα δεδομένα αλλάζουν πολύ γρήγορα. Άλλο ΞΕΡΩ να γράφω κώδικά σε 2-3 γλώσσες και να καταλαβαίνω τη δομή τους και άλλο ΞΕΡΩ να διδάσκω αλγοριθμική, ή τεχνολογίες πλ/κης και επικ/νιων,δείτε μαθήματα ειδικότητας ΕΠΑΛ ... (όποιοι ξέρουν καταλαβαίνω τι εννοώ). Επίσης λάθος και η βάση σκέψης ότι όλα ξεκινούν από τη χημεία η τη φυσική. ΝΑΙ και οι 2 πολύ βασικές επιστήμες στην κατανόηση του κόσμου αλλά μη συσχετίζουμε άσχετα πράγματα (το ότι τα τσιπάκια δημιουργήθηκαν λόγο γνώσεων χημείας-φυσικής και πάνω σε αυτά πάτησε η επιστήμη της πληροφορικής σαν επιχείρημα είναι απλά για παιδιά νηπίου) τότε και ένας θεολόγος θα έπρεπε να πει ότι και χωρίς τη δική του "επιστήμη" δεν θα υπήρχε ο κόσμος.
Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και έχουν γραφτεί-συζητηθεί εδώ και πολύ καιρό. Η κάθε επιστήμη είναι σημαντική ο καθένας θα πρέπει να διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε (γιατί πως να το κάνουμε το κατέχει καλύτερα- έχει πιο γενικές και ειδικές γνώσεις του αντικειμένου του), το ότι στο παρελθόν λόγο ειδικών αναγκών βρέθηκαν συνάδελφοι με σεμινάριο να παίρνουν και 2η ειδικότητα δεν νομίζω ότι θα πρέπει να επικροτείται από κανένα.
Το υπουργείο πρόκειται να επαναφέρει ως εξεταζόμενο μάθημα την ανάπτυξη εφαρμογών στην Γ΄Λυκείου για τους μαθητές που πρόκειται να εισαχθούν σε σχολές πληροφορικής  είναι κάτι το κοινώς λογικό. Δεν στρέφεται εναντίων κανενός συναδέλφου χημικού ούτε απειλείται η χημεία από εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλήνιες , απλά διευκολύνει τους μαθητές να ασχοληθούν και να δώσουν εξετάσεις σε ένα μάθημα το οποίο θα είναι από τα πιο βασικά όταν εισαχθούν σε σχολές πληροφορικής, όπως τα αρχαία σε σχολές φιλοσοφικής.
Ελπίζω να είμαι κατανοητός μη έχοντας  πρόθεση να θίξω συναδέλφους .

11
Μόνιμος συνάδελφος από Κυκλάδες με πληροφόρησε πως  σήμερα συνεδριάζει το ΠΥΣΔΕ για τοποθετήσεις και βελτιώσεις-αυτός είναι Κίμωλο και θέλει να φύγει από εκεί-οπότε τα κενά θα τα μάθει από Δευτέρα το υπουργείο,διότι πως θα στείλει αναπληρωτές εκεί όπου ακόμα δεν ξέρουν τίποτα;...
Τα κενά κάθε διεύθυνση τα ξέρει οι οριστικές τοποθετήσεις δεν επιρεάζοτν τη πρόσληψη των αναπληρωτών, δλδ οι μόνιμοι θα τοποθετηθούν τις επόμενες μέρες αλλά τα κενά σε δασκάλους δεν αλλάζουν αν μια διεύθυνση είχε 5 κενά 5 θα έχει και μετά τις οριστικές τοποθετήσεις μονίμων

12
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2014, 11:47:22 μμ »
Τα μαθηματικά (όπως και τα άλλα θετικά μαθήματα υποθέτω) δεν είναι στείρα γνώση. Είναι πάνω από όλα τρόπος σκέψης.

Επιπλέον, είναι σημαντική η διαμόρφωση ή η αλλαγή στάσης των μαθητών απέναντι στα μαθηματικά - ειδικά στο Γυμνάσιο.

Νομίζω λοιπόν ότι το θέμα δεν είναι σωστά τοποθετημένο στο "ξέρω ή δεν ξέρω μαθηματικά", αλλά στο αν είμαι σε θέση να βοηθήσω τους μαθητές να αναπτύξουν μαθηματική σκέψη και να αγαπήσουν τα μαθηματικά. Και αυτό δεν μπορούν να το κάνουν όλοι. Ούτε καν όλοι οι μαθηματικοί.
Φίλε συμφωνώ άλλο ξέρω ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ και άλλο ξέρω πως θα μεταδώσω τη γνώση αυτή πόσο μάλον αν δεν το έχω ξαναδιδάξει το αντικείμενο ... (και στο λέει ένας ΠΕ20)

13
Έχεις καμιά πληροφορία για το πότε θα τρέξει η β φάση γενικής;
όχι ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν
αλλά λογικά θα καλύψει στην ά φάση  δευτεροβάθμιας περιοχές με πολλά κενά  για να στελεχωσει κυρίως την Γ Λυκείου

14
Λοβ: Υπάρχει ένα πολιτικό πρόβλημα, κυρία Ρεπούση, να μην αλλάξουμε το ν.4009 όπως τροποποιήθηκε από τον κ. Αρβανιτόπουλο, ούτε το «Νέο Λύκειο», παρ’ ότι έτσι όπως διαμορφώθηκε το αναλυτικό του πρόγραμμα, κατά τη γνώμη μου -γιατί είμαι και εγώ εκπαιδευτικός- έχει προβλήματα. Το μόνο που θα κάνουμε εδώ είναι η αναβάθμιση της πληροφορικής, την οποία θα προσθέσουμε για αυτούς που δίνουν τις σχετικές εξετάσεις ως εξεταζόμενο μάθημα. Και θα το κάνουμε τώρα, για να προλάβουμε την επόμενη εξεταστική περίοδο.
Θα το κάνει πριν λίγες μέρες είχε και συνάντηση με φορείς (πρυτάνεις σχολών πληρ/κης) και θέλει να προλάβει την επόμενη σχολική χρονιά απλά οι μαθητές θα επιλέγουν χημεία ή ανάπτυξη εφαρμογών ανάλογα σε ποιά σχολή θέλουν να μπούν (έστω και αργά ένα παράλογο πράγμα διορθώνεται)

Σελίδες: 123 ... 11

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159792
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 446
Σύνολο: 458

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.