Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - disappointed

Σελίδες: 123 ... 7
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε πανεπιστήμια
« στις: Απρίλιος 09, 2024, 09:17:51 πμ »
Καλημέρα,
μπορεί κάποιος να πει λεπτομέρειες για τις αποσπάσεις σε ΑΕΙ, όπως για παράδειγμα:
1. Κάνεις ανάληψη υπηρεσίας στο τμήμα που αποσπάσαι? Αναφέρεις συγκεκριμένα το έργο με το οποίο θα ασχοληθείς ή είναι γενικό;
2. Αν τα καθηκοντά σου είναι διδακτικά μπορεί να μετρήσει ως προυπηρεσία στην Γθμια εκπαίδευση για πιθανή θέση ΕΔΙΠ ή καθηγητή αργότερα (άσχετα με το τι λεει η εγκύκλιος)
3. Τι ώραριο υπάρχει; σαν του ΕΔΙΠ πχ?


2
Μετατάξεις / Απ: Πλατφόρμα μετατάξεων
« στις: Απρίλιος 09, 2024, 09:10:06 πμ »
Καλημέρα, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Στο apografi.gov.gr ο φακελός μου είναι στην κατάσταση που ήταν το 2011. Με εμφανίζει πχ. βαθμό Ε. Πώς θα επιτραπεί η αίτηση μετάταξης αν δεν επικαιροποιηθεί?

3
Εργασιακά / Απ: Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου
« στις: Ιανουάριος 30, 2024, 03:28:46 μμ »
Το έχω κάνει στο παρελθόν, αλλά θα σου πρότεινα να γράψεις εδώ το θέμα σου ώστε να το δουν περισσότεροι αλλά να μείνει και για το μέλλον μήπως κάποιος αντιμετωπίσει το ίδιο.

4
Καλησπέρα,

γνωρίζετε αν υπάρχει οποιαδήποτε αλλαγή σε ο,τι αφορά τη χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου (προϋποθέσεις, διαδικασία, όργανα κλπ) από την στιγμή που κάποιος γίνεται υποδιευθυντής;
Ευχαριστω

5
Οικονομικά / Παραίτηση και εφαπαξ
« στις: Μάιος 30, 2023, 05:16:52 μμ »
Καλησπέρα,
γνωρίζετε σε περίπτωση παραίτησης πόσα χρόνια υπηρεσίας πρέπει να έχουμε ώστε να δικαιούμαστε εφαπαξ?

6
Οικονομικά / Δήλωση πολυθεσίας
« στις: Φεβρουάριος 10, 2023, 06:28:49 μμ »
Καλησπέρα σε όλους,

με ενημέρωσαν από την ΔΔΕ που ανήκω ότι πρέπει να υποβάλλω δήλωση πολυθεσίας για δύο εργασίες που έκανα το β εξάμηνο του 22 για τις οποίες είχα λάβει άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου. Αν και είδα το έντυπο στο site του ελεγκτικού συνέδριου έχω κάποιες απορίες για τη συμπληρωσή του. Δυστυχώς όταν τις ρώτησα στη ΔΔΕ μου είπαν να απευθυνθώ σε λογιστή!

1. Δεν έχω πληρωθεί ακόμα για κανένα από τα 2 έργα (αν και η αμοιβή είναι εκ των προτέρων γνωστή).
Στο ένα μάλλον η πληρωμή θα σχετικά άμεσα, ενώ στο άλλο σε κάνα δίμηνο περίπου.
Πρέπει να κάνω τη δήλωση τώρα που μου τη ζήτησαν ή όταν πληρωθώ και από τα δύο (ή μετα την 1η πληρωμή και μετά να κάνω τροποποιητική με τη 2η πληρωμή);
2. Στα ποσά από την οργανική θέση πρέπει να συμπεριληφθούν και οι αμοιβές από διορθώσεις-επιτηρήσεις πανελληνίων;
3. Ο επιμερισμός των επιπλέον ποσών στους μήνες πρέπει να γίνει εξίσου ή ανάλογα με το πότε έλαβε χώρα το έργο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε απάντηση ή παραπομπή - πληροφορία.

7
Εργασιακά / Απ: Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου
« στις: Οκτώβριος 09, 2022, 11:55:49 πμ »
Νομίζω ότι το λέει ξεκάθαρα ότι εφόσον είναι μέσω ΕΣΠΑ σε οποιοδήποτε φορέα χρειάζεται άδεια.
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Θα συμφωνούσα μαζί σου, αλλά μου κάνει εντύπωση ότι η δευτεροβάθμια λέει ότι χρειάζεται μόνο γνωστοποίηση οπότε λέω μήπως υπάρχει κάτι άλλο το οποίο δεν ξέρω. Βέβαια υπάρχει και η περίπτωση να μην γνωρίζουν αυτοί. Έτσι απευθυνθηκα στη συλλογική σοφία του pde.gr  ;) .

8
Εργασιακά / Απ: Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου
« στις: Οκτώβριος 09, 2022, 10:38:49 πμ »
Γεια στην ομάδα:

είχα την εντύπωση ότι για διδακαλία σε ΑΕΙ ισχύει ο νόμος 4957/2022 (βλ. 2η παράθεση) σύμφωνα με τον οποίο δεν χρειάζεται άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου αλλά απλή γνωστοποίηση. Το ίδιο ισχυρίζεται και η δευτεροβάθμια.
Το πρόβλημα είναι ότι το ΑΕΙ στο οποίο θα διδάξω ισχυρίζεται ότι  επειδή η θέση είναι μέσω ΕΣΠΑ χρειάζεται τελικά άδεια όπως διευκρινίζεται από την εγκύκλιο ΔΙΔΑΔ/Φ.69/212/οικ. 13260 (βλ. 1η παράθεση).
Οπότε βρίσκομαι ανάμεσα σε αντικρουόμενες απόψεις και δεν μπορώ να υπογράψω τη σύμβαση.
Γνωρίζει κάποιος τελικά τι ισχύει;

Ευχαριστώ

Παράθεση
«9. Στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α.), η παροχή υπηρεσιών απόεκπαιδευτικούς  καιδημοσίους  υπαλλήλους  προς  όλους  ανεξαιρέτως  τους  φορείς υλοποίησης συγχρηματοδοτούμενων πράξεων γίνεται κατά τους όρους του άρθρου 31 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007, Α’26), ως ιδιωτικό έργο. .

Μια μάλλον ευχάριστη εξέλιξη:
ΘΕΜΑ: Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή
Σας ενημερώνουμε ότι στο Φ.Ε.Κ. 141/τ. Α΄ δημοσιεύτηκε ο ν.4957/2022 «Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των Α.Ε.Ι. με την κοινωνία και λοιπές διατάξεις».
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 127 του ν.4957/2022 «Παροχή διδακτικού και ερευνητικού έργου από δημόσιους υπαλλήλους»:
«1. Για το διδακτικό έργο σε προγράμματα πρώτου και δεύτερου κύκλου σπουδών, ξενόγλωσσα προγράμματα σπουδών και εκπαιδευτικά προγράμματα των Κέντρων Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.), καθώς και για το ερευνητικό έργο προς τα Α.Ε.Ι. και ερευνητικούς και τεχνολογικούς φορείς, το οποίο παρέχεται από υπαλλήλους φορέων του δημόσιου τομέα, όπως αυτός οριοθετείται στην περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014 (Α’ 143), δεν εφαρμόζεται το άρθρο 31 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007 Α’ 26), περί της άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή, ή άλλες αντίστοιχες διατάξεις, υπό την προϋπόθεση ότι εκτελείται εκτός του ωραρίου εργασίας των υπαλλήλων. Σε κάθε άλλη περίπτωση απαιτείται προηγούμενη άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή.
2. Οι δημόσιοι υπάλληλοι της παρ. 1 διατηρούν την υποχρέωση έγγραφης ενημέρωσης της υπηρεσίας τους, αν αναλάβουν σχετική δραστηριότητα, γνωστοποιώντας τα ακόλουθα στοιχεία: α) το Α.Ε.Ι. ή τον ερευνητικό ή τεχνολογικό φορέα προς το οποίο θα παρασχεθεί το διδακτικό ή ερευνητικό έργο, β) το ακριβές αντικείμενο, γ) τη χρονική διάρκεια και δ) τις ημέρες και ώρες απασχόλησής τους ανά εβδομάδα. Η παράλειψη ενημέρωσης της υπηρεσίας εκ μέρους του υπαλλήλου συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα, σύμφωνα με την περ. κε) της παρ. 1 του άρθρου 107 του ν. 3528/2007.».
Εκ των ανωτέρω προκύπτει ότι για την παροχή διδακτικού ή ερευνητικού έργου στους αναφερόμενους στην ως άνω διάταξη φορείς δεν απαιτείται προηγούμενη χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σύμφωνα με το άρθρο 31 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν.3528/2007), υπό την προϋπόθεση ότι το διδακτικό ή ερευνητικό έργο εκτελείται εκτός του ωραρίου εργασίας των υπαλλήλων. Αντίθετα, σε περίπτωση που από τα προσκομιζόμενα από τον υπάλληλο έγγραφα προκύπτει ότι το διδακτικό ή ερευνητικό έργο εκτελείται εντός του ωραρίου εργασίας των υπαλλήλων απαιτείται προηγούμενη άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σύμφωνα με τη διαδικασία και υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 31 του Υπαλληλικού Κώδικα.
Επιπλέον, υπενθυμίζεται η διάταξη του άρθρου 58 του ν.4075/2012, η οποία τροποποιείται με τη διάταξη του άρθρου 377 του ν. 4957/2022, σύμφωνα με την οποία: «9. Στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α.), η παροχή υπηρεσιών από εκπαιδευτικούς και δημοσίους υπαλλήλους προς όλους ανεξαιρέτως τους φορείς υλοποίησης συγχρηματοδοτούμενων πράξεων γίνεται κατά τους όρους του άρθρου 31 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007, Α’ 26), ως ιδιωτικό έργο. … Για τα μέλη του Μητρώου κύριου διδακτικού προσωπικού του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.) που παρέχουν υπηρεσίες υλοποίησης των Πράξεων του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα 2014-2020», δεν απαιτείται η διαδικασία χορήγησης άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 31 του Υπαλληλικού Κώδικα. Αντίθετα, για τα μέλη του προηγούμενου εδαφίου ισχύουν οι ειδικές διατάξεις του άρθρου 11 του π.δ. 57/2007 (Α’ 59), όπως αυτό τροποποιηθέν ισχύει. Τα παραπάνω εδάφια ισχύουν αναδρομικά από την έναρξη εφαρμογής του ν.4075/2012 (Α’ 89). …».

9
Εμείς υπολειτουργούμε. Ένα τμήμα έχει 11 κρουσματα (στα 25) και φυσικά δεν έχει κλείσει. Σε άλλη τάξη έχουν εμφανιστεί 6 - 7 και οι περισσοτεροι μαθητές αποφάσισαν να μην έρθουν, οπότε κανουμε μάθημα με 4 στο ένα τμήμα και 6 στο άλλο. Και βέβαια υπάρχουν και άλλα σκόρπια.

10
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Δεκέμβριος 03, 2021, 06:45:19 μμ »
Έχουμε φτάσει σε σημείο να λέμε ότι αν είχες κάνει το εμβόλιο θα είχες σωθεί κάτι το οποίο είναι λάθος. Αν κάνεις το εμβόλιο έχεις μια προστασία για λίγους μήνες η οποία μεταφράζεται σε μικρότερη πιθανότητα για θάνατο, βαριά νόσηση ή νοσηλεία. Κι όλο αυτό για λίγους μήνες. Ο καθένας είναι ώριμος να κάνει την έρευνα του και να επιλέξει αν θέλει να παίξει με τις πιθανότητες νόσησης ή τις πιθανότητες παρενεργειών των εμβολίων. Στο πρώτο υπάρχει και η πιθανότητα να μην νοσησεις καν. Στο δεύτερο θα παίζεις με την τύχη σου κάθε 4 μήνες. Κάνεις δεν ξέρει να σου πει στη δεύτερη περίπτωση αν ο κίνδυνος αυξάνεται όσο αυξάνονται οι δόσεις.
Οπότε η πρόταση "αν είχε κάνει το εμβόλιο θα είχε σωθεί" είναι παραπλανητική και εντελώς λάθος.
Ο καθένας ας πάρει αποφάσεις για τον εαυτό του. Οποιοσδήποτε εκβιασμός ή καταναγκασμός σε ιατρική πράξη η οποία εμπεριέχει κίνδυνο και γίνεται καθαρά για ατομική προστασία είναι φασιστικός. Φασίστες είναι επίσης όσοι επικροτούν αυτές τις τακτικές.

Εσεις κάνετε εντελώς λάθος και παραπληροφορείτε.
Η προστασία του εμβολίου έναντι νόσησης (δηλαδή από το απλά να κολλήσεις SARS-COV-2) είναι αυτή που φθίνει με τον καιρό.
Η προστασία έναντι νοσηλείας, διασωλήνωσης και θανάτου διατηρείται. Και όλα αυτά απέναντι σε μεταλλάξεις Α,Β, Γ, Δ που δεν ήταν γνωστές όταν φτιάχτηκε το εμβόλιο. Και από ό,τι φαίνεται το τελευταίο θα ισχύσει και για την Ο.

11
Απλά ντροπή για τους πουλημένους συριζαίους και νδ.
Δυστυχώς μας άφησαν ξεκρέμαστους όσους - μη συνδικαλιστές - προσπαθούσαμε στο σχολεία και στα κοινωνικά δίκτυα να αναδείξουμε την υποτίμηση που υφιστάμεθα ως κλάδος και το αδιέξοδο της αξιολόγησης.
Έχει σημασία και το πότε συνέβη αυτό - τη στιγμή που λόγω των προβλημάτων της κακοκαιρίας η Κεραμέως ήταν με την πλάτη στον τοίχο!
Προσωπικά δεν θα ξανασυμμετάσχω σε άλλες τέτοιες διαδικασίες αν δεν υπάρχει άμεση αντιπροσώπευση.
Και ως κάποιος που είχα λοιδορηθεί όταν πέρσι υποστήριξα την ηλεκτρονική ψηφοφορία καταλαβαίνω τώρα το γιατί συνέβη αυτό.

12
Ναι πράγματι τα εμβόλια δουλεύουν!! Μπράβο συνάδερφε είσαι γάτα με πέταλα!! Θα τα πούμε όταν σε καλέσουν για τρίτη και τέταρτη φορά για εμβολισμό από Σεπτέμβρη. Μέχρι τότε εύχομαι να απολαύσεις την ανοσία σου. Είσαι απόλυτα ασφαλής!!
Κανείς δεν είναι απόλυτα ασφαλής από τίποτα. Ο εμβολιασμενος είναι τουλάχιστον μια τάξη μεγέθους πιο ασφαλής γιατί βάζω στοιχημα ότι οι ηλικίες των εμβολασμενων νοσηλευομενων είναι αρκετά μεγαλυτερες...

13
Σχεδόν οι μισοί από τους 46 ασθενείς που νοσηλεύονται τώρα στο Ισραήλ σε σοβαρή κατάσταση είναι εμβολιασμένοι, σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Υγείας.  Τι έγινε ρε παιδιά;

https://www.tovima.gr/2021/07/11/world/koronoios-triti-dosi-emvoliou-tha-xorigei-to-israil-poious-afora/

Αυτό που έγινε είναι ότι τα εμβόλια δουλεύουν.
Γιατί 23 από τους 8000000 εμβολιασμενούς νοσηλεύονται και 23 από 1000000 ανεμβολιαστους Άρα τα εμβόλια είναι 8 φορές πιο αποτελεσματικα απέναντι στη νοσηλεία

14
Γενικό Λύκειο / Απ: Νέο Λύκειο
« στις: Ιούνιος 27, 2021, 09:10:14 μμ »
Διαφωνώ με το ότι διδάσκονται τα αρχαία 10 ώρες την εβδομάδα, λάθος πληροφόρηση έχει ο συγκεκριμένος κύριος.
Συμφωνώ όμως ότι είμαστε κολλημένοι με την προγονολατρεία. Αν και είμαι φιλόλογος, και όποια μείωση ωρών θα έχει αντίκτυπο στη δουλειά μου, και αν και αγαπούσα και συμπαθώ ακόμη τα αρχαία, πιστεύω ότι πρέπει όντως να μειωθούν υπέρ άλλων μαθημάτων....όπως η πληροφορική, η κοινωνιολογία. Εμείς στην Α΄ Λυκείου είχαμε και Ψυχολογία και Γεωλογία και στην Β΄ Αστρονομία. Ας μην μιλήσω για την εξαφάνιση του ΣΕΠ, άλλο αίσχος κι αυτό. Αλλά όπως γινόταν....
Το γράμμα αυτό γράφτηκε το 1980. Δεν ξέρω πόσες ώρες αρχαία έκαναν τότε.
Μπορεί όντως να μην έκαναν 10 ώρες και να υπερβάλλει προκειμένου να περάσει το μήνυμα που θέλει, αλλά τώρα στην Α Λυκείου (σημαντικότατη τάξη για την πορεία των μαθητών) δεν είναι υπερβολή οι 5ώρες; Γιατί να μην είναι δίωρο, όπως όλα τα μαθήματα;
Έχω την αίσθηση ότι για να αυξήσουν τις ώρες τους οι φιλόλογοι έχουν 'κατεβάσει' ύλη από το πανεπιστήμιο, την οποία παρουσιάζουν ως απαραίτητη.
Αυτό όμως γίνεται εις βάρος άλλων μαθημάτων και ειδικοτήτων.

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159771
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 478
Σύνολο: 484

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.