Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sapore

Σελίδες: 123 ... 82
1
Εμείς;
Ως Έλληνες;
Ως δημόσιοι υπάλληλοι (πολλοί ως ελαστικά εργαζόμενοι; )
Ως δάσκαλοι;

Όλα τα χαρακτηριστικά μας (Ιδιότητες) προσδιορίζονται από τους κοινωνικούς δεσμούς που έχουμε διαμορφώσει με τη συμβίωσή μας σε διάφορες ομάδες (τις παραπάνω και ειδικά την οικογένειά μας).

https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/frontend/file/lib/default/data/2812867/theFile/2812874
https://www.maxmag.gr/psychologia/theoria-tis-kinonikis-taftotitas/

ΚΑΙ δεν είναι μόνο "ατομικά", όπως θα ήθελαν κάποιοι να τα αιτιολογήσουν με διάφορα "αφηγήματα" δικαιολόγησης.

Ειδικά η "αντοχή των Ελλήνων στην χρήση τεχνολογίας" είναι ένα διαχρονικό (αιώνων δλδ) φαινόμενο που μας προσδιορίζει  (γουγλάρετέ το)
ΚΑΙ εν μέρει εξαιτίας αυτής της "δυσκολίας" δικαιολογείται το όποιο "αφήγημα" περί "ΜΗ υποχρεωτικότητας" και "ΜΗ πρότερης επιμόρφωσης" που ισχυριζόμαστε πολλοί εδώ μέσα ΚΑΙ κυρίως όσοι ούτε καν τη "δυνατότητα" να γίνουν μέλη (ή έστω να διαβάσουν) εδώ το pde δεν έχουν.

ΚΑΙ το "αποτέλεσμα", όπως θα τα ξαναλέμε το Σεπτέμβρη όσοι την σκαπουλάρουμε ΑΛΛΑ και με κίνδυνο ΚΑΙ ΤΟΤΕ να νοσήσουμε ΑΝ δεν την κολλήσουμε (ΚΑΙ πάλι παίζει ΑΝ κολλά 2η φορά: https://www.newsit.gr/ellada/pote-kai-pos-tha-vgoume-apo-tin-karantina-tou-koronoiou/3001736/ )
ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ. :)

2
https://www.ipaidia.gr/paideia/asigxroni-eks-apostaseos-ekpaideusi-apantiseis-se-sixnes-erotiseis
Εδώ αναφέρεται ότι μπορεί ο εκπαιδευτικός να χρησιμοποιήσει όποια πλατφόρμα θέλει.

Παράθεση
6. Μπορούν οι εκπαιδευτικοί να αξιοποιήσουν και άλλες πλατφόρμες;

Η επιλογή της πλατφόρμας που θα αξιοποιηθεί έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του/της κάθε εκπαιδευτικού. Ενθαρρύνεται η χρήση της προτεινόμενης από το ΥΠΑΙΘ πλατφόρμας λόγω της προσφερόμενης ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων. Μέθοδοι και εργαλεία που τυχόν έχουν αναπτυχθεί και αξιοποιούνται ήδη από τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, είναι δυνατόν να συνεχίσουν να αξιοποιούνται. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων των μαθητών/τριών και στη σχετική ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων σχετικά με την εφαρμογή του Νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Διαβάστε περισσότερα: Ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις - iPaidia.gr

Για εκεί πάει η φάση, δλδ να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κατά βούληση, ΑΝ ΚΑΙ δεν είναι τελείως σαφές από την παραπάνω διατύπωση για ποιά "επιλογή πλατφόρμας" (δλδ ανάμεσα σε ποιές) εννοεί...
α) Τις #2# προταθείσες ασύγχρονες eclass κ e-me κ τη σύγχρονη webex ;
ή
β) οποιεσδήποτε άλλες;

3
Έλαβα και εγώ για την σύγχρονη webex.

Αφού κατεβάσετε την εφαρμογή, καθορίζετε το password σας με τουλάχιστον 1 αριθμό, μικρό, κεφαλαίο γράμμα κ ειδικό χαρακτήρα.

Εκεί που σας ζητά URL βάζετε: https://minedu-gov-gr.webex.com

Από εδώ στον browser σας καθορίζετε (schedule) τα meetings σας με τους μαθητές: https://minedu-gov-gr.webex.com/webappng/sites/minedu-gov-gr/meeting/scheduler

Γίνονται και με χρήση τηλεφώνου απ'τους μαθητές σας.
Ενώ το αντίστοιχο app που θα βρείτε εδώ: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cisco.webex.meetings (Android κινητά) μπορεί (αφού γίνουν όλα τα παραπάνω απ΄τον Η/Υ σας) να εγκατασταθεί και στο κινητό σας.!

4
δηλαδή οι μαθητες που ενδιαφέρονται και εχουν αποριες επικοινωνουν μεσω της πλατφόρμας η εχουν το mail σου και σου στελνουν εκει (εξου και το 8-2);

Μέσω της ασύγχρονης e-class, αλλιώς τί νόημα θα είχε η πλατφόρμα αν σου στέλναν απευθείας στο mail σου;
Μόλις σου γράψουν (στην ασύγχρονη e-class) την απορία , έρχεται mail σε σένα (ΔΕ το ξέρουν οι μαθητές σου το mail σου στο sch.gr : Ποιός από τους καθηγητές κοιτά εκεί το mail του κ δε χρησιμοποιεί άλλο κανονικό άλλο θέμα! ! ) να μπεις στην πλατφόρμα να τους απαντήσεις. Επιπλέον στο mail σου βλέπεις τι ρωτάει και ποιός μαθητής σου, αλλά από την ασύγχρονη πλατφόρμα απαντάς στις απορίες των μαθητών σου.

Τώρα ΑΝ επιθυμείς, πχ από ορέξεις που έχεις, "φτιάχνεσαι", να είσαι όλο το 8-2 μέσα στην ασύγχρονη και "καπάκι" μόλις "έρθει" ερώτημα να βρίσκεις ευκαιρία να αποδεικνύεις τι "σύγχρονος" (κατά τα άλλα ασύγχρονη πλατφόρμα) είσαι (και στα ασύγχρονα), ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ: Μπορείς και αυτό να το κάνεις: Δλδ να είσαι διαρκώς online στο ασύγχρονο!!!
Αλλιώς τι "ασύγχρονο" θα λεγόταν; Εδώ για μας μας δεν ισχύει καμιά ιδιότητα του χρόνου:

Το 70% μας απλά ΔΕ κάνει τπτ:
Εϊτε δε μπορεί
Είτε ανεβάζει και δε τα παίρνει μέχρι να ξαναμπούνε

Παρατηρήθηκε και το να "σβήνονται" ήδη ανεβασμένα αρχεία που τα "πήρε", μου λένε συνάδελφοι.... :o

5
δεν εχω καταλαβει πως στην πλατφορμα e-class θα υπαρχει αλληλεπιδραση μεταξυ καθηγητη μαθητη
ας πουμε ότι ανεβάζεις ένα μαθημα και το ανακοινώνεις στους μαθητες που εχουν γραφτει σε σενα
μετα τι;

Μόλις ανεβάζεις αρχείο σε μάθημα , "πάει" κ mail σε όσους έχουν εγγραφεί στο μάθημά σου για να μπουν στην ασύγχρονη να το κοιτάξουν:
Προϋποθέτει ότι έχεις ήδη εγγεγραμμένους στο μάθημα.

Οπότε δε κατανοώ κατά πόσο κατάλληλο είναι να τα ανεβάσεις όλα τα αρχεία τώρα.
ΚΑΙ μετά όταν θα έχουν γραφτεί οι μαθητές σου, τί;
Προϋποθέτει εγγεγραμμένους: Αλλά πούντους; Καλάαααα!!

Ανέβαζε εσύ, πάντως: Για τα "μάτια" του υπουργείου: Σάμπως ξέρουν κι αυτοί....Να μην πουν ότι πληρωνόμαστε άδικα και ας μη δει κανείς τα αρχεία:

Δλδ καψόνι....Από ουσία υπό το μηδέν:
ΚΑΙ αναμείνατε, όσοι δε το πιστεύετε και τα ξαναλέμε πως θα καταλήξει!

6
Για να περάσει αυτή η υγειονομική παγκόσμια κρίση απαιτείται "ανοσία αγέλης" στο συγκεκριμένο ιό (δλδ το 70% του πληθυσμού να έχει αντισώματα έναντι αυτού),
αλλιώς κινδυνεύουμε ακόμα και το Σεπτέμβρη να ανοίξουν τα σχολεία.

Η απαγόρευση συγχρωτισμού, ΝΑΙ μεν δίνει χρόνο στα συστήματα υγείας (προφανώς τα Δημόσια, τα Ιδιωτικά δεν έχουν συμφέρον ούτε την τεχνογνωσία τώρα στην αρχή της πανδημίας, και θα δούμε το ρόλο τους αφού περάσει όλο αυτό),
Αλλά ΔΕΝ αφήνει περιθώριο απόκτησης αντισωμάτων (δλδ "νόσησης" χωρίς ή με συμπτώματα και ανάλογα το αποτέλεσμα ως και θάνατος , και τα ανάλογα στον καθένα κουσούρια που θα αφήσει).

Αντισώματα αποκτούνται:
Είτε με "νόσηση" , και πάλι "παίζει" κάποιοι λένε ότι είναι πιθανή και 2η "νόσηση" από το ίδιο παθογόνο  :o
Είτε με εμβολιασμό

Ωστε το 70% του πληθυσμού να έχει ένα από τα παραπάνω ("ανοσία αγέλης").

Εν κατακλείδει:
ΔΕ προβλέπω ούτε Ιούνη να είναι ασφαλές (ειδικά για τις ομάδες υψηλού κινδύνου αυτοπροσώπως, πέρα το τι μεταφέρουν στα σπίτια τους! ) να ανοίξουν τα σχολεία.

Προετοιμαστείτε για ασύγχρονο Σύλλογο λήξης διδακτικού έτους:
ΚΑΙ τα ξαναλέμε από Σεπτέμβρη (ΚΑΙ ΑΝ.....)

7
Το Webex με κρέμασε εχθές μετά την είσοδο του 5ου μαθητή . Η κάμερα μου ( που έδειχνε ένα πίνακα που είχα κατασκευάσει ) θόλωνε και δεν εστίαζε σωστά.

Σκέφτομαι να πάρω την πρωτοβουλία και να φτιάξω ένα group στο skype ( χωρίς να ξέρω εάν θα είναι καλύτερα τα αποτελέσματα (.

Θέλω να έχω και ως 2η εναλλακτική λύση το BigBlueButton.

Εχει κανείς να προσθέσει εντυπώσεις από την χρήση των Webex - Skype - BBB σε γκρουπ των 10-15 ατόμων ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων .

ΥΓ . Το ΒΒΒ είναι online εφαρμογή ή πρόγραμμα που θέλει εγκατάσταση ; Βρίσκω μια demo εκδοχή του με περιορισμό στα 60 min .

Χτες που συμμετείχα , ως φοιτητής όχι για το σχολείο, ως "επισκέπτης" στο Skype meetings app μια χαρά μας "σήκωσε" 50 άτομα, ΑΝ ΚΑΙ τις προδιαγραφές του λέει για 250.

Το πρόβλημα με μας τους δασκάλους/καθηγητές, πέρα από τα άλλα δυσκολίες κλπ, είναι ότι μπορούμε να χρησιμοποιούμε ΜΟΝΟ τα εγκεκριμένα από το υπουργείο τεχνικά μέσα (webex για σύγχρονη και e-me και e-class για ασύγχρονη):
Γιατί;......

Άποψη μου, εκτίμησή μου ότι:
α) Υπό το όλο βάρος και ΑΝ παραταθεί η όλη κατάσταση και για να "την βγάλουν καθαρή" θα αναγκαστούν να το αφήσουν ελεύθερο το ποιά πλατφόρμα ο καθείς/-μια συνάδελφος.
β) Πρέπει να προσέξουμε σημεία απορρήτου (πχ κρυφή κοινοποίηση σε mail, χρήση των τηλεφώνων μας κλπ) γιατί όταν τελειώσει όλο αυτό ίσως έχουμε κάποια προβλήματα.

Για όλα αυτά, βέβαια, πρέπει να ενημερώσει το υπουργείο, το οποίο ακόμα διατυμπανίζει ότι έχει ήδη γίνει "επιμόρφωση" ( Σε ποιούς και με τα ποσοστά 130% που λέει άλλο θέμα, για να "την βγάλει καθαρή"):

Συνέντευξη Κεραμέως στο Πορτοσάλτε 24/3/2020 Νο.1

Συνέντευξη Κεραμέως στο Πορτοσάλτε 24/3/2020 Νο.2

8
Ας ελέγξουν ο,τι νομίζουν...2 μαθήματα που έβαλα στην eclass τα εχω ελεύθερα. Ας φροντίσει το υπουργείο να λειτουργούν τα διαδικτυακά του μέσα....και ας χαζεύουν τα μαθήματα όλη μέρα...δικό τους πρόβλημα.

Ας έχουμε υπόψιν μας ότι το λεγόμενο copyright είναι τεράστιο ζήτημα παγκοσμίως.
Σίγουρα δεν αφορά τη δουλίτσα του 99% μας.....Για το 1% μας όντως είναι...παρότι το 70% μας νομίζει ότι ανήκει σε αυτό.

Τεσπα δε το συνεχίζω.

9
Προχω πράματα απ'το υπουργείο μας:

Missing ΒΓΑΖΕΙ στο my school

Ασφάλεια συναλλαγών.

Δοκιμάζετε αρκετές φορές με τα σωστά username και password ΑΝ είστε σίγουροι/-ες ότι είναι αυτά:
Κάποια στιγμή θα τα πάρει. Οφείλεται στη υπερφόρτωση.

Ακόμα και στις επόμενες φορές ΑΝ σας πετάξει έξω, δοκιμάζετε να τα βάλετε τα σωστά αρκετές φορές ώσπου να τα πάρει.

10
Ίσως erietta, ΑΝ και δεν έχω ακούσει στην Ιταλία που είναι μισό μήνα "μπροστά" από μας να έχει επιβληθεί σε κάποια επαρχία αυτό το μέτρο: ΑΝ επιβληθεί θα αποτελεί τεράστιο μακροοικονομικό πρόβλημα για χρόνια μετά, πέρα από την τροφοδοσία της αγοράς και των πολιτών (πχ supermarket) για αυτό το θεωρώ αδύνατο να επιβληθεί και ότι το σημερινό μέτρο θα είναι το τελευταίο και μετά από κανα μήνα (υπολογίζω) θα αρθεί, οπότε αρχές Ιούνη να ανοίξουν τα σχολεία στη χώρα μας: ΕΚΤΙΜΩ, ΔΕ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ "ΠΑΕΙ".

Προσοχή ότι πέρα από τα ό,ποια μέτρα σε μάκρο επίπεδο, υπάρχει και το μίκρο επίπεδο που ΔΕΝ μπορεί να ελεγχθεί καθόλου ΑΝΑΛΟΓΑ με το τι έχουν συνηθίσει χρόνια τώρα ο κάθε πολίτης (πχ να πλένει τα χέρια κλπ).
Τι εννοώ:
Το να απαγορευτεί η κυκλοφορία και να ελέγχεται από τα όργανα της τάξης και οι αστυνομικοί (ΟΚ: προστατεύοντας τους εαυτούς τους) να φοράνε γάντια, αλλά με τα ίδια γάντια να ανοίγουν τζάμια αυτοκινήτων να πλησιάζουν από κοντά τον οδηγό και να πιάνουν την έγγραφη βεβαίωση (ή το κινητό του με το sms) και με τα ίδια γάντια να πιάνουν τα ίδια σε άλλους διερχόμενους: Καταλαβαίνεις ότι σε μίκρο επίπεδο δε σταματά κάτι στο αναμενόμενο βαθμό.

ΠΡΟΣΟΧΗ από όσους μας παρακολουθούν εδώ:
ΣΤΟ μίκρο-επίπεδο προσέχουμε και τις λεπτομέρειες επίσης:
Όπως κάναμε και πριν χρόνια όταν πλησιάζαμε δίπλα από (πιθανούς) αρρώστους με λοιμώδη νοσήματα του αναπνευστικού:
Πχ δε χρειάζεται να αναπνέουμε στον ίδιο ρυθμό όταν πλησιάζουμε πολύ κοντά ή μέσα σε ασανσέρ που πάει σε πολύ ψηλό όροφο:
Αυτά (και άλλες πολλές λεπτομέρειες σε μίκρο-επίπεδο) ΔΕ μπορούν να ελεγχθούν με "μέτρα", αλλά είτε τα είχαν εγκαθιδρύσει ως συμπεριφορές από πριν οι πολίτες είτε αποτελούν τροχοπέδη σε ό,ποια μαζικά "μέτρα":......

11
Υπολογίστε ότι , όπως με την σειρά που επιβλήθηκαν τα (κάθε είδους) μέτρα: Πχ τελευταίο η καθολική απαγόρευση κυκλοφορίας , με την αντίστροφη σειρά θα αίρονται,
Και ΜΟΝΟ στην περίπτωση που κρίνουν οι επιστήμονες ότι θα πρέπει να αρχίσουν να αίρονται με πρώτο αυτό που επιβάλλεται από σήμερα (δε νομίζω ότι μπορεί να επιβληθεί κάποιο άλλο μέτρο αυστηρότερο επιπλέον),
Και σε συνδυασμό με όσα συμβαίνουν στις άλλες χώρες (από τις οποίες έχουμε ένα "νόμο κίνησης" της ιομεταφοράς, με χρονική υστέρηση στη χώρα μας, ώστε να ακολουθούμε αυτές τις χώρες, και με παράδειγμα και το τι έγινε στην Κίνα).

Το χρονικό διάστημα που θα αρθεί η αναστολή λειτουργίας των σχολείων μετά την άρση του μέτρου της απαγόρευσης κυκλοφορίας χωρίς sms ή βεβαίωση, θα είναι της τάξης μεγέθους αυτού του χρονικού διαστήματος που επιβλήθηκε (πχ εδώ στις 2 βδομάδες περίπου από 11/3 ως 23/3), κατά λίγο αυξημένο.

Στην καλύτερη περίπτωση που όλα πάνε καλά και αρθεί το μέτρο απαγόρευσης κυκλοφορίας την αυτή τη στιγμή αναφερόμενη ημερομηνία: Δευτέρα 6/4, αναμένουμε μετά το Πάσχα να ανοίξουν τα σχολεία.

ΑΝ παραταθεί αυτό το τελευταίο μέτρο της κυκλοφορίας προφανώς και πάει αργότερα μέσα στο Μάη ή και αργότερα το άνοιγμα των σχολείων.
Μιλάμε για τουλάχιστον 5 βδομάδες κλειστών σχολείων στη χώρα μας , που μπορεί να διευρυνθεί.

12
Τα (ελεγχόμενα) συστήματα (όπως ήταν στις αρχικές προθέσεις του υπουργείου: Και ό,ποιος κατανοεί το "γιατί" )
έχουν καταρρεύσει
Και δε νομίζω να αναμένεται με 10381 Μαθητές 25004 Εκπαιδευτικοί 13960 Κυψέλες ΩΣ ΤΩΡΑ να επανακάμψουν με αυτούς τους ρυθμούς.

Από απάντηση σε συνάδελφο:



Αναμένεται, κατά την εκτίμησή μου, και υπό το βάρος του ότι δε "τραβάει" (νομίζω ότι το κατάλαβαν στο υπουργείο)
στην αυριανή τηλεδιάσκεψη στις 13:30 με webex με τους υπεύθυνους,
ΝΑ αρθεί η υποχρεωτικότητα χρήσης ΜΟΝΟ των 2 ελεγχόμενων πλατφορμών.

ΚΑΙ κάθε συνάδελφος να χρησιμοποιήσει ακόμα και μόνο mail ή skype ή viber κλπ, ό,τι νομίζει κατά την κρίση του.

Θα δούμε κατά πόσον το να "την βγάλουν καθαρή" θα έχει πέραση αυτή τη φορά......


13
Να μην απαντήσουν!! Να τονίσουν τι προέχει αυτή την στιγμη. Αλλα σκόνη να σηκώνεται από παντού...κλείνοντας τα μάτια σε όσα διακυβεύονται αυτές τις ώρες...Ας έχουμε τις μικρότερες δυνατόν απώλειες και θα βρούμε λύση για την ύλη.

Μα δεν είναι γιατροί-ειδικοί: Αυτά που τους αφορούν, αυτά λένε οι υπουργίνες μας.

Πολλά μπορώ να πως για τις επιπτώσεις (πιθανές) αυτού του ιού αλλά ας μην είμαι offtopic: Τα έχω ξαναγράψει (είτε υπάρχουν ακόμη είτε σβήστηκαν απ'τους διαχειριστές)....

Επί του θέματος, κατά την εκτίμησή μου, αν και πολύ σωστά (έστω και λιγουλάκι καθυστερημένα) πήραμε μέτρα ως κράτος και επίκεινται και άλλα ακόμη:

Μπορεί και να μην έχουν εισακτέους με τον αναμενόμενο τρόπο φέτος τα ΑΕΙ. Μπορεί και να μην έχουν καθόλου!!

Ειδικά για πλατφόρμες ασύγχρονης πολλά προβλήματα και λόγω φόρτωσης δικτύου/site και λόγω ψηφιακού αναλφαβητισμού των κατά άλλα εξαίρετων στην τάξη εκπαιδευτικών και λόγω υποχρεωτικότητας χρήσης μόνο #2# από αυτές: ΜΗ πω για ποιό λόγο επιλέχθηκαν μόνο αυτές: Προβλέπω τις επόμενες μέρες να δοθεί ανοικτά οδηγία: "Χρησιμοποιήστε όποια πλατφόρμα θέλετε" (χωρίς δυνατότητα ελέγχου απ'το υπουργείο) και ειδικά την σύγχρονη webex.

Οι πλατφόρμες ήρθαν για να μείνουν: Και θα τα "δούμε" απ'του χρόνου, με όλες τις συνέπειες στον κλασσικό ρόλο μας.

Το μόνο που μας "σώζει" (προβλεπτικά για 2-3 μήνες από τώρα) είναι ότι σχετικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες πάρθηκαν μέτρα νωρίς, λίγο πιο μετά από ό,τι θα έπρεπε.

ΚΑΙ θα επανέλθω.



14
Ναι έχει ξαναγίνει αλλά τουλάχιστον ας σταματήσουν τις διφορούμενες δηλώσεις και ας περιμένουν την εξέλιξη της επιδημίας. Ας κανουν όσα σχέδια πρέπει και ας τα ανακοινώσουν όταν πρέπει

Όταν τους ρωτάνε κανάλια (και εμείς όλοι) , τί θες ν'απαντήσουν; "Θα δούμε" ? ?
Πόσο θα ικανοποιούσε αυτή η απάντηση;

Για την "αξιολόγηση εκπ/κων" γιατί δε ρωτάνε αυτή την περίοδο;
Ό,τι "τρώγεται" μας ταΐζουν: Το γνωστό. ΑΣ τρώγαμε κι εμείς κάτι άλλο.

Σελίδες: 123 ... 82

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29457
  • Τελευταία: Sofiiiix
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1012099
  • Σύνολο θεμάτων: 17426
  • Σε σύνδεση σήμερα: 232
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 199
Σύνολο: 215

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.