1
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: FCEfS (FCE for Schools)
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 08:51:58 μμ »
Έχει η ιστοσελίδα του cambridge sample papers. Δεν έχω βρει κάπου αλλού.
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 1
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: FCEfS (FCE for Schools)« στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 08:51:58 μμ »
Έχει η ιστοσελίδα του cambridge sample papers. Δεν έχω βρει κάπου αλλού.
2
Άλλα μαθήματα / Απ: Αγγλικά Λυκείου« στις: Σεπτέμβριος 19, 2013, 11:43:15 μμ »
Το traveller MM publications δεν είναι κακό και πέρσι τουλάχιστον είχε 15 ευρώ + WB δωρεάν.
Σίγουρα έχω δει και καλύτερα βιβλία, αλλά δεν είναι οικονομικά 3
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.« στις: Μάιος 12, 2013, 02:58:54 μμ »
Οι φοιτητές επίσης στις κινητοποιήσεις της Δευτέρας http://www.enikos.gr/society/143853,Metwpo_Agwna_Spoydastwn:_Oloi_sto_pleyro.html
Ουπς, με πρόλαβες LK Και οι νοσοκομειακοί γιατροί http://www.enikos.gr/society/143834,Me_toys_ka8hghtes_oi_giatroi.html 4
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.« στις: Μάιος 09, 2013, 11:16:43 μμ »Το Προεδρικό Διάταγμα ορίζει μόνον την διαδικασία και τα κριτήρια υποχρεωτικής μετάθεσης και εφόσον ένας καθηγητής είναι υπεράριθμος δηλαδή διδάσκει λιγότερο από 12 ώρες και δεν έχει συμπληρώσει δώδεκα χρόνια προϋπηρεσίας.Άρα κάποιος που θα βρεθεί υπεράριθμος με 12 έτη υπηρεσίας κλπ κλπ δεν θα μετατεθεί, μπορεί όμως να αποσπαστεί όπου να'ναι και μάλιστα χωρίς κριτήρια. Δηλαδή αυτό το θεωρείτε καλό; 5
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.« στις: Μάιος 04, 2013, 11:10:21 πμ »
Πόσοι από εσάς διορθώνετε γραπτά Πανελληνίων;
6
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.« στις: Απρίλιος 30, 2013, 11:42:21 μμ »
Μην ανησυχείτε βρε, θα μας ξελασπώσει η... Έφη!!!
http://www.enikos.gr/politics/141293,Enstaseis_toy_PASOK_gia_thn_ekpaideysh.html 7
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου« στις: Απρίλιος 26, 2013, 10:40:12 πμ »
Άσε που θα έχουν περισσότερο χρόνο να προετοιμαστούν ακόμα καλύτερα
Εγώ ξέρω μερικούς (μαθητές) που θα χαρούν με την απεργία 8
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου« στις: Απρίλιος 26, 2013, 08:51:51 πμ »Με καλά με τέτοιες συνθήκες στην παιδεία εγω προσωπικά δεν μου καίγεται καρφί να διορισθω! Θα κάνω κάτι άλλο , θα δώ τι , και όταν ηρεμήσουν τα πράγματα το ξαναβλεπουμε ! Εδώ κοντεύει να μη με νοιάζει εμένα αν θα απολυθώ Τι τραβάμε... 9
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου« στις: Απρίλιος 26, 2013, 08:42:01 πμ »
Μπα, μόλις διάβασα το άρθρο στο πολυνομοσχέδιο. Για τη δευτεροβάθμια λέει.
Οι δημοσιογράφοι απλά δεν διαβάζουν προσεκτικά False alert, συγγνώμη! http://www.enikos.gr/data/files/3415976180c53255fe4d95a063868737.pdf σελίδες 87-88 10
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου« στις: Απρίλιος 26, 2013, 08:27:27 πμ »
Πάντως τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης σήμερα γράφουν για αύξηση ωραρίου και στην πρωτοβάθμια.
11
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου« στις: Απρίλιος 21, 2013, 12:16:37 μμ »αυτό που επείγει φίλτατε είναι να αυξηθούν οι ώρες που οι μαθητές θα περνούν στο σχολείο ώστε η δουλειά να γίνεται σε αυτό. Επειδή πολύ ακούγεται αυτό αλλά τελικά δεν αληθεύει, ρίξτε μια ματιά στα εξής: http://www.holidaylettings.co.uk/resources/owner-advice/successful-marketing/uk-school-holidays-dates-for-2013-2014/a-1-31-2055/ για τη Βρετανία. Όπως θα δείτε εκτός από τις διακοπές Πάσχα και Χριστούγεννα που είναι σαν τις δικές μας, μπορεί οι καλοκαιρινές να είναι μικρότερες αλλά υπάρχουν άλλες 3 βδομάδες εκτός μέσα στο χρόνο, για να ξεκουράζονται τα παιδιά: February, summer και October half term ενώ υπάρχουν και άλλες ημερήσιες αργίες, όπως με ενημερώνει η κουνιάδα μου που ζει στο Λονδίνο. Επίσης δεν ξέρω αν υπάρχουν και παρεκκλίσεις στο συγκεκριμένο πρόγραμμα από ιδιωτικά ίσως σχολεία γιατί αυτό το Πάσχα για παράδειγμα ο ανιψιός μου που πηγαίνει σε ιδιωτικό (δημοτικό) είχε 3 βδομάδες διακοπές. Στην Γαλλία δε, όπως θα δείτε τα σχολεία μπορεί να είναι μέχρι τις 4 αλλά λειτουργούν επίσης 4 μέρες τη βδομάδα. Την Τετάρτη είναι κλειστά, γιατί αλλιώς λέει οι μαθητές κουράζονται μέχρι την Παρασκευή και δεν αποδίδουν. Σχετικά: http://www.csmonitor.com/The-Culture/Family/2012/1016/French-lessons-in-France-35-hour-school-week-for-kids Άντε γιατί μας έχουν πείσει ότι είμαστε τεμπέληδες. Εγώ πάντως συνάδελφοι δεν αισθάνομαι ότι δουλεύω λίγο. 12
Επιμόρφωση-Μετεκπαίδευση / Απ: Έρευνα για εκπαιδευτικούς Αγγλικής« στις: Μάρτιος 18, 2013, 09:42:19 μμ »
Απάντησα αλλά νομίζω ότι πρέπει να το ξαναδείτε και να βελτιώσετε ίσως κάποια σημεία.
Πχ στο πρώτο σετ ερωτήσεων "πώς μαθαίνω" αισθάνθηκα ότι λέω πολλές φορές το ίδιο πράγμα με άλλα λόγια. Επίσης στα στατιστικά στοιχεία στο ερώτημα για σπουδές πέραν του βασικού πτυχίου, δεν υπάρχει επιλογή "καμία". Προσωπικά δεν έχω τίποτα από αυτά όμως αναγκάστηκα να δηλώσω κάτι, διαφορετικά δεν μπορούσα να υποβάλω τη φόρμα. καλή επιτυχία. 13
Άλλα μαθήματα / Απ: Αγγλικά Γυμνασίου« στις: Μάρτιος 03, 2013, 07:51:47 μμ »
Δεν θα διαφωνήσω.
Ίσως ήμουν μέχρι σήμερα τυχερή και κανένας δεν διαμαρτυρήθηκε Συνεχίζω παρ'όλα αυτά να αναρωτιέμαι τι κάνουν και οι άλλοι συνάδελφοι εκτός από εσάς επ' αυτού. Προσωπικά θεωρώ το νόμο του κράτους τελείως παρωχημένο και ομολογώ ότι μου δημιουργεί πρόβλημα στη σύνταξη των διαγωνισμάτων, καθώς αν τον ακολουθήσω απαξιώνω όλη τη δουλειά που κάνω στην τάξη. Το κείμενο της απάντησής μου αυτής είναι ενενήντα δύο λέξεις (μετρημένες στο word και μέσα στο όριο ) Εσείς μπορείτε να βγάλετε τέσσερα ερωτήματα που να ελέγχουν την "βαθύτερη κατανόηση" από 5 γραμμές; 14
Άλλα μαθήματα / Απ: Αγγλικά Γυμνασίου« στις: Μάρτιος 03, 2013, 05:34:15 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι. Αναρωτιέμαι πόσοι από εσάς ακολουθείτε στα διαγωνίσματα την οδηγία που λέει
Παράθεση Ζητείται από τους μαθητές η απάντηση σε 4 ερωτήσεις κατανόησης διδαγμένου κειμένου, Α΄ Τάξη 70 -100 λέξεις, Β΄ και Γ΄ Τάξεις 100 – 130 λέξεις. Ομολογώ ότι επί σειρά ετών αδιαφορώ απέναντι στην οδηγία και βάζω πολύ μεγαλύτερα κείμενα. Έτσι κι αλλιώς τα ίδια τα κείμενα που διδάσκουμε από τα βιβλία που μας δίνουν είναι μεγαλύτερα. Άσε που θυμάμαι (αλλά δεν βρίσκω τώρα) και μια καταπληκτική εγκύκλιο που έλεγε σε αυτές τις 70-100 λέξεις να μπορέσουμε να βάλουμε ερωτήματα που να ελέγχουν την... βαθύτερη κατανόηση του κειμένου και όχι την απλή επανάληψη πληροφοριών. Θα μου πείτε γιατί αναρωτιέμαι τώρα; Έχω μερικούς πολύ αδύνατους μαθητές φέτος, άλλους λόγω μαθησιακών δυσκολιών και άλλους λόγω αδιαφορίας και άλλους με συνδυασμό των δύο παραγόντων. Η μαμά ενός λοιπόν (με συνδυασμό παραγόντων) αναρωτήθηκε τις προάλλες "μήπως το βιβλίο είναι δύσκολο και δεν τα καταφέρνει το παιδί". Και άρχισα να σκέφτομαι και την επικείμενη αξιολόγηση από τους μαθητές και τους γονείς τους Και εν ολίγοις άρχισα να σκέφτομαι αν πρέπει να περιοριστώ στις 100 λέξεις στο τεστ, όσο και αν μου φαίνεται γελοίο να θεωρείς ότι ένας μαθητής Γυμνασίου δεν μπορεί να χειριστεί πάνω από 100 λέξεις κείμενο. Εσείς τι κάνετε; |