Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - giannisn1991

Σελίδες: 123 ... 41
1
Ενημέρωση γονέων
Ως εκπαιδευτικός Λυκείου, Φυσικός,  αισθάνομαι την υποχρέωση να ενημερώσω τους γονείς των μαθητών μου, ανοιχτά και δημόσια, για τα ακόλουθα:

1) Τα θέματα στα οποία θα διαγωνιστούν τα παιδιά σας τον Ιούνιο, τόσο στην Τράπεζα θεμάτων, όσο και στις Πανελλαδικές Εξετάσεις της Γ΄ Λυκείου είναι εξαιρετικά πιθανό ότι δε θα ανταποκρίνονται, τουλάχιστον στο σύνολο τους, στο επίπεδο της διδασκαλίας μου στο σχολείο. Προσπαθώ με κάθε τρόπο να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις, οι οποίες όμως είναι δυστυχώς συχνά ξένες προς την υπάρχουσα κατάσταση και μάλιστα είναι τόσο παράλογες γιατί ενυπάρχουν μέσα σε ένα σαθρό σύστημα με αναρίθμητες στρεβλώσεις και προχειρότητες σε βιβλία, προγράμματα σπουδών, απαιτούμενες ύλες, αναθέσεις ειδικοτήτων, καθυστερήσεις έλευσης εκπαιδευτικών, κ.λ.π., κ.λ.π.

2) Θλίβομαι ιδιαίτερα για την οικονομική αφαίμαξη που υφίσταστε και προσπαθώ, τόσο δια του μαθήματος μου όσο και δια της ενημέρωσης σας για τις παθογένειες του συστήματος, να αντισταθώ σε αυτή.  Αισθάνομαι συχνά ότι η μάχη είναι άνιση, προσπαθώ όμως να μη συμβιβαστώ στη «δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία» της αδράνειας, στην οποία με σπρώχνουν με δύναμη οι  πολιτικοί μου προϊστάμενοι.

3) Θέλω να σας ενημερώσω ότι την τελευταία διετία, το έργο μου δυσχεραίνεται ακόμη περισσότερο από μια επονομαζόμενη «αξιολόγηση», η οποία  επέφερε μόνο άχρηστη γραφειοκρατία, διχόνοια και αναξιοπρέπεια. Συγκεκριμένα στο όνομα της παροιμιώδους αναποτελεσματικότητας του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, εκείνοι που το έφτιαξαν και παρακολουθούν αδιάφοροι την οικονομική σας αφαίμαξη, αποφάσισαν να … προσποιηθούν ότι αξιολογούν σχολείο κι εκπαιδευτικούς με στόχο τη βελτίωση τους.
Επιθυμώ να σας κάνω γνωστό ότι πρόκειται για διαδικασία ντροπιαστική για εμένα και τους συναδέλφους μου, καθώς θα μπουν στην τάξη μου και θα βαθμολογηθώ στο μάθημα μου από ανθρώπους οι οποίοι πολύ συχνά δεν έχουν μπει σε τάξη για πολλά χρόνια ή και δεκαετίες, δεν έχουν ποτέ αξιολογηθεί από τους υφισταμένους τους, δυστυχώς σε κάποιες περιπτώσεις είναι μόνο κατ’ επίφαση «συνάδελφοι» μου, σε κάποιες περιπτώσεις κομματικοί, ενώ σε κάθε περίπτωση αποδέχονται και υπηρετούν, απολύτως συμβιβαζόμενοι, μια δήθεν «αξιολόγηση», την οποία τους διατάζουν να εκτελέσουν οι νεκροθάφτες της Δημόσιας εκπαίδευσης. Αυτοί δηλαδή λόγω των οποίων πληρώνετε χιλιάδες ευρώ ετησίως για την εκπαίδευση των παιδιών σας.

4) Τέλος θέλω να γνωρίζετε ότι ο κόπος, το άγχος και η οικονομική επιβάρυνση που θα έχετε, θα οδηγήσει στην καλύτερη περίπτωση στην εισαγωγή σε μια καλή σχολή, την οποία θα τελειώσουν τα παιδιά σας με προσπάθεια, με πραγματική μόρφωση και με βαθμό 6 ή 7 ή άντε 8. Απέναντι τους στην αγορά εργασίας θα βρουν πτυχιούχους των ίδιων ειδικοτήτων από τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, με βαθμούς προφανώς 8 ή 9 ή 10. Είναι εκείνοι που είχαν να πληρώσουν και που δεν πέρασαν στις εξετάσεις που πέρασαν τα παιδιά σας με τόσο κόπο και χρήματα. Αυτό το έφτιαξαν για … το καλό σας, οι ίδιοι που λέγαμε πριν, αυτοί που έφτιαξαν την εκπαίδευση που δε στέκεται χωρίς Φροντιστήρια.

3




Τι αλλάζει στα πιστοποιητικά ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ
Το άρθρο 115 του νόμο 5079/2023 ορίζει ότι:
1. Με απόφαση της Ολομέλειας του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) δεν εντάσσονται εφεξής στο Παράρτημα Γλωσσομάθειας των προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. ή τα πάγια μέρη αυτών ή απεντάσσονται από το Παράρτημα Γλωσσομάθειας των προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. ή τα πάγια μέρη αυτών όσα πιστοποιητικά δεν πληρούν τις τυπικές και ουσιαστικές προϋποθέσεις που ορίζονται στην παρ. 7 του άρθρου 15 του π.δ. 85/2022 (Α’ 232).
2. Κατ’ εξαίρεση, εξακολουθούν, και μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος, να γίνονται αποδεκτά από το Α.Σ.Ε.Π. ως αποδεικτικά γνώσης ξένης γλώσσας σε οποιοδήποτε επίπεδο και να περιλαμβάνονται στο Παράρτημα Γλωσσομάθειας των προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. ή τα πάγια μέρη αυτών, πιστοποιητικά γλωσσομάθειας που έχουν ήδη εκδοθεί ή πρόκειται να εκδοθούν μέχρι και τις 30.6.2024, εφόσον αυτά γίνονταν αποδεκτά από το Α.Σ.Ε.Π. ως αποδεικτικά γνώσης ξένης γλώσσας σε οποιοδήποτε επίπεδο και περιλαμβάνονταν στο Παράρτημα Γλωσσομάθειας των προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. ή τα πάγια μέρη αυτών μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος.
-------
Συνεπώς, όσοι λάβουν πιστοποιητικό γλωσσομάθειας με δύο δεξιότητες μέχρι 30/6/2024 θα μοριοδοτούνται κανονικά. Όσοι αποκτήσουν τέτοιο πιστοποιητικό ΜΕΤΑ την παρέλευση αυτής της ημερομηνίας δεν θα μοριοδοτούνται.
Ο συγκεκριμένος νόμος έρχεται ως συνέχεια του ΠΔ85/2022 (Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου: Προσοντολόγιο-Κλαδολόγιο) και συγκεκριμένα του άρθρου 10.










Έχω πιστοποιητικό γλωσσομάθειας με 2 δεξιότητες και ημ. λήψης πριν το 2024. Θα μετρήσει σε προκήρυξη του ΑΣΕΠ το 2025;
ΝΑΙ

Θα λάβω πιστοποιητικό γλωσσομάθειας με 2 δεξιότητες και η. λήψης 30.6.2024. Θα μετρήσει σε προκήρυξη του ΑΣΕΠ το 2025;
ΝΑΙ


Θα λάβω πιστοποιητικό γλωσσομάθειας με 2 δεξιότητες και ημ. λήψης 01.7.2024. Θα μετρήσει σε προκήρυξη του ΑΣΕΠ το 2025; 
ΟΧΙ

5
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 19, 2023, 04:45:42 μμ »
ΝΟΜΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2003


6
ΝΟΜΟΣ 4610/2019

από το Νόμο 4957/2022

Άρθρο 202


1. Στο τέλος του άρθρου 30 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159) προστίθεται παράγραφος 4, ως εξής:

«4. Η διδακτική ώρα για τα Φροντιστήρια και τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών αντιστοιχεί σε χρονική διάρκεια σαράντα πέντε (45) λεπτών της ώρας.».

2. Στο τέλος του άρθρου 5 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102) προστίθεται παράγραφος 8 ως εξής:

«8. Ειδικά για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς που καταλαμβάνουν θέση Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, η καταβολή των μηνιαίων αποδοχών, των πάσης φύσεως επιδομάτων και οδοιπορικών τους βαρύνει τον Προϋπολογισμό του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.».


8
Οικονομικά / Απ: Επίδομα παραμεθορίου
« στις: Δεκέμβριος 08, 2023, 04:48:18 μμ »
100€ μικτα και 65€ το καθαρο ποσο

9
Μεταθέσεις / Απ: ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΝΟΜΟΥ
« στις: Νοέμβριος 22, 2023, 08:33:30 πμ »
Ανακοίνωση Προσωρινών Πινάκων Μετάθεσης σχ. έτους 2023-2024

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοεμβρίου 2023


Σύμφωνα με την αριθμ. Πρωτ. 114650/Ε2/12.10.2023 εγκύκλιο μεταθέσεων εκπαιδευτικών Δ.Ε. σχολικού έτους 202 3-2024 του ΥΠΑΙΘΑ, ανακοινώνονται από την Διεύθυνση οι Προσωρινοί πίνακες μοριοδότησης των εκπαιδευτικών αρμοδιότητάς μας που αιτούνται μετάθεση:

από Περιοχή σε Περιοχή

σε Περιοχή ΣΜΕΑΕ

σε ΚΕΔΑΣΥ και

σε σχολικές μονάδες Κωφών και Τυφλών (εκπαιδευτικών με Εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα των Κωφών και στην γραφή Braille των Τυφλών).

ΔΔΕ ΗΜΑΘΙΑΣ

10
Αναλυτικά οι προσλήψεις αναπληρωτών που έχουν γίνει από την έναρξη του σχολικού έτους  2023-2024

Προσλήψεις 28.353 αναπληρωτών εκπαιδευτικών (1/9/2023)

Προσλήψεις 12.779 αναπληρωτών σε Γενική και Ειδική Αγωγή (3/10/2023)

Προσλήψεις 2.763 αναπληρωτών εκπαιδευτικών (25/10/2023)

Προσλήψεις 222 αναπληρωτών ΕΕΠ -ΕΒΠ και νοσηλευτών (2/11/2023)

Προσλήψεις 110 δασκάλων παράλληλης στήριξης (8/11/2023)

Προσλήψεις 932 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (14/11/2023)

11
Το 2017 η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ έκανε μια μεγάλη αλλαγή στην Γ΄ Λυκείου και δυστυχώς και οι επόμενες Κυβερνήσεις της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ το συνέχισαν. Θα αναφερθώ μόνο στο μάθημα της Χημείας, αλλά η κατάσταση είναι παρόμοια και στα άλλα μαθήματα.

Διακήρυξαν λοιπόν ότι η Γ΄ Λυκείου θα είναι «προπαρασκευαστική τάξη» για το Πανεπιστήμιο. Και για να το πετύχουν αυτό το μόνο που έκαναν ήταν να διπλασιάσουν την εξεταστέα ύλη της Χημείας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, και ταυτόχρονα διπλασίασαν τις ώρες διδασκαλίας από 3 ώρες σε 6 την εβδομάδα.

Κατ’ αρχήν δεν νομίζω ότι απλώς με διπλασιασμό της ύλης στην Χημεία, η Γ΄ Λυκείου μεταμορφώθηκε σε «προπαρασκευαστική τάξη» για το Πανεπιστήμιο. Μου φαίνονται πολύ επιπόλαιοι αυτοί οι χαρακτηρισμοί. Γιατί, τόσα χρόνια που έμπαιναν στο Πανεπιστήμιο με εξέταση στην μισή ύλη Χημείας δεν γινόντουσαν σοβαροί επιστήμονες ; Και επιπλέον το Υπουργείο Παιδείας ισχυρίστηκε ότι επειδή διπλασιάστηκαν οι ώρες διδασκαλίας της Χημείας στο Σχολείο, οι μαθητές δεν χρειάζεται να πληρώνουν σε Φροντιστήρια. Θα ήθελα επειδή φέτος είναι η 28η χρονιά που διδάσκω σε Λύκειο να παρουσιάσω ποια είναι η πραγματικότητα.

Από το 1998 με την μεταρρύθμιση Αρσένη ορίστηκε η εξεταστέα ύλη της Χημείας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις να είναι 3 κεφάλαια. Οι περισσότεροι μαθητές εννοείται ότι έκαμναν Φροντιστήριο στην Χημεία, αλλά ένας μαθητής αν ήθελε μπορούσε να παλέψει και μόνος του, μόνο με την διδασκαλία στο σχολείο. Δεν ήταν μεγάλη η ύλη, μπορούσε να ανταπεξέλθει ο μαθητής με τις δυνάμεις του αν ήταν καλός μαθητής.

Με τον διπλασιασμό όμως της ύλης στην Χημεία, είναι αδύνατον ο μαθητής να τα καταφέρει χωρίς Φροντιστήριο. Δηλαδή η αλήθεια είναι ακριβώς το αντίθετο απ’ αυτό που ισχυρίζεται το Υπουργείο Παιδείας. Και το αστείο είναι ότι την αλλαγή την έκανε μια Κυβέρνηση που υποτίθεται ότι αγωνιζόταν για το συμφέρον του Λαού και όχι για τους πλούσιους. Όχι μόνο με την αλλαγή αυτή οι μαθητές χρειάζονται οπωσδήποτε Φροντιστήρια, αλλά χρειάζονται και διπλάσιες ώρες Φροντιστήρια.

Μα θα πείτε, διπλασιάστηκε η ύλη της Χημείας, αλλά διπλασιάστηκαν και οι ώρες διδασκαλίας στο Σχολείο. Γιατί δεν μπορεί να είναι επαρκής η προετοιμασία του μαθητή από το Σχολείο για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ;

Θα μπορούσε να είναι επαρκής η προετοιμασία του μαθητή από το Σχολείο αν δεν χανόντουσαν καθόλου ώρες διδασκαλίας της Χημείας στο σχολείο. Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι ότι από τις ώρες που υπολογίζει το Υπουργείο Παιδείας ότι θα διδαχθεί η Χημεία τουλάχιστον το 25 % θα χαθούν. Ήδη άρχισαν να χάνονται ώρες με την προετοιμασία της πολυήμερης εκδρομής, ήδη χάνονται ώρες με το Erasmus, θα χαθούν με αθλητικούς αγώνες, με αγώνες επιχειρηματολογίας, με … όρεξη να έχετε για χάσιμο ωρών. Φυσικά όλες αυτές τις χαμένες ώρες δεν τις υπολογίζει το Υπουργείο Παιδείας.

Θα μπορούσε να είναι επαρκής η προετοιμασία του μαθητή από το Σχολείο αν δεν αρρωστήσει ο καθηγητής. Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι ότι και ένα ολόκληρο μήνα να απουσιάσει ο καθηγητής λόγω ασθένειας δεν θα στείλουν άλλο στη θέση του. Το ξέρω, επειδή στο δικό μου Σχολείο έλειψαν καθηγητές που διδάσκουν στην Γ΄ για ένα μήνα και δεν έστειλαν κανένα στην θέση τους. Ευτυχώς υπήρχαν τα Φροντιστήρια.

Και άντε μετά να βγάλεις την τεράστια ύλη της Χημείας. Ξέρετε πόσο φοβάμαι να μην αρρωστήσω, γιατί πως θα βγάλω μετά την ύλη ; Και αυτό που λέει η κ. Υφυπουργός για αναπλήρωση χαμένων ωρών

με αναπροσαρμογή του προγράμματος δεν μπορεί να εφαρμοστεί, αλλά ποιος θα της το πει ; Δεν μπορεί να γίνει αναπροσαρμογή του προγράμματος επειδή η Χημεία διδάσκεται μόνο στους μαθητές θετικής κατεύθυνσης.

Άντε να τους πάρω εγώ να τους διδάξω Χημεία κι ας φορτωθώ χωρίς πληρωμή 10 ώρες πάνω από το υποχρεωτικό μου ωράριο, οι άλλοι μαθητές της Γ΄ τι θα κάμνουν τις ώρες αυτές ; Δηλαδή κομφούζιο. Είμαι υπεύθυνος για το ωρολόγιο πρόγραμμα στο Λύκειο εδώ και 12 χρόνια και άρα γνωρίζω καλά ότι είναι ουτοπία η εντολή του Υπουργείου «να καλυφθεί η ύλη με αναπροσαρμογή του προγράμματος».

Θα μπορούσε να είναι επαρκής η προετοιμασία του μαθητή από το Σχολείο αν δεν υπήρχε φασαρία την ώρα του μαθήματος. Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι ότι οι μαθητές είναι πολύ πιεσμένοι ψυχολογικά και συχνά κάνουν φασαρία την ώρα του μαθήματος για να ξεσκάσουν. Μη μου πείτε ότι θα μας φοβηθούν αν τους κάνουμε παρατήρηση.

Ναι αλλά τόσο μεγάλη που είναι η ύλη της Χημείας και τόσες λεπτομέρειες που πρέπει να πούμε, χρειάζεται απόλυτη ησυχία για να γίνουν κατανοητές. Οι μαθητές όμως θα κάνουν ησυχία στο Φροντιστήριο που είναι 5 μαθητές ενώ στο Σχολείο που συχνά είναι 25 θέλουν να ξεσκάσουν. Ξέρω, το Υπουργείο θα στείλει αυτούς που δεν μπήκαν ποτέ σε τάξη να μας συμβουλέψουν πως θα διαχειριστούμε σωστά την τάξη.

Θα μπορούσε να είναι επαρκής η προετοιμασία του μαθητή από το Σχολείο αν δεν γινόντουσαν καθόλου καταλήψεις. Δυστυχώς η ελληνική κοινωνία έχει αποδεχθεί το «δικαίωμα» των μαθητών όποτε θέλουν να κάμνουν κατάληψη του Λυκείου. Η εντολή του Υπουργείου Παιδείας για τηλεκπαίδευση στις καταλήψεις δεν λέει τίποτα. Η Χημεία της Γ΄ είναι πολύ δύσκολη για να μπορεί να γίνει με τηλεκπαίδευση.

Τελικά ποια είναι η πικρή αλήθεια ; Η πικρή αλήθεια είναι ευτυχώς που (σχεδόν) όλοι οι μαθητές κάμνουν στην Χημεία Φροντιστήριο. Επειδή έτσι μπορώ και προχωρώ κάπως γρήγορα για να μπορέσω να βγάλω την ύλη. Επειδή και να χαθούν πολλές ώρες μαθημάτων θα μπορέσω, έστω και με πασάλειμμα, να βγάλω την ύλη.

Πηγή : karatzova

13
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« στις: Νοέμβριος 11, 2023, 08:01:39 πμ »
1) Νόμος 1566/1985

Άρθρο 13

8. Όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών. Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 της περίπτωσης ΣΤ΄ του άρθρου 11. Από τις πρόσθετες αυτές υπηρεσίες απαλλάσσονται οι μητέρες παιδιών μέχρι δύο ετών.

14
Ειδική Αγωγή / Απ: Άνοιγμα πινάκων ειδικής αγωγής
« στις: Νοέμβριος 04, 2023, 08:28:52 πμ »
Καλησπέρα στο forum. Γνωρίζετε πότε ανοίγουν οι πίνακες της ειδικής αγωγής για κατάθεση τίτλων;

Τον Μάη του 2025

05.2025 δηλαδή

Σελίδες: 123 ... 41

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32258
  • Τελευταία: spyridoula.n1
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1157370
  • Σύνολο θεμάτων: 19178
  • Σε σύνδεση σήμερα: 265
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 194
Σύνολο: 206

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.