Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - giannisn1991

Σελίδες: 123 ... 42
1
276 ειναι τα κενα στην Ειδικη !

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Ιούλιος 04, 2024, 06:33:21 μμ »
Χρονοδιάγραμμα μόνιμων διορισμών 2024
1. Ανακοίνωση διορισμών (4/7)
2. Ανακοίνωση κατανομής ανά ειδικότητα
3. ΦΕΚ κατανομής ανά ειδικότητα
4. Ανάρτηση ΦΕΚ κατανομής ανά ειδικότητα στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ
5. Κατανομή προσωπικού στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων από το Υπουργείο Εσωτερικών
6. Αποστολή προς δημοσίευση στο Εθνικό Τυπογραφείο της πρόσκλησης για μόνιμο διορισμό
7. Πρόσκληση μόνιμου διορισμού σε ΦΕΚ
8. Πρόσκληση μόνιμου διορισμού από το υπουργείο (υπουργική απόφαση και εγκύκλιος προϊσταμένης)
9. Περίοδος υποβολής αιτήσεων μόνιμου διορισμού στο ΟΠΣΥΔ
10. Διορισθέντες εκπαιδευτικοί - Ονόματα
11. Εγγραφή στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου
12. Αποστολή στο Εθνικό Τυπογραφείο
13. ΦΕΚ διορισμού
14. Πρόσκληση σε ορκωμοσία
15. Περίοδος ορκωμοσιών

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Ιούλιος 04, 2024, 02:33:09 μμ »
Νομίζω ότι συμπληρώνω το παζλ σιγά-σιγά... Ενδιαφέρον έχουν οι διορισμοί του 2016 που ήταν 100% από ΑΣΕΠ 2008 και αυτοί του 2019 που ήταν σε εκτέλεση δικαστικής απόφασης. Από το 2020 έχουμε το νέο σύστημα διορισμών με το προσοντολόγιο.

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ 2009-2024

2004: 1
01-02-24 Αναδρομικός διορισμός εκπαιδευτικού, κλάδου ΠΕ79.01-Μουσικής Επιστήμης, εγγεγραμμένης στον τελικό αξιολογικό πίνακα κατάταξης Α΄ του ΑΣΕΠ κατόπιν εν μέρει αναμόρφωσής του (ΦΕΚ 378 Γ΄/1- 2-2024) σε εκτέλεση της αριθμ. 1883/2023 απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών (ΙΑ΄ Τμήματος Ακυρωτικής Διαδικασίας).

2023: 35+3449 +150 + 250 +30 +1 = 3905
07-09-23 Αναδρομικός διορισμός εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ79.01 Μουσικής Επιστήμης σε συμμόρφωση δικαστικής απόφασης (ΦΕΚ 2275/τ.Γ΄/7-9-2023)
09-08-23 Μόνιμοι διορισμοί 30 εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ16 Μουσικής Μη Ανώτατων Ιδρυμάτων, εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ του ΑΣΕΠ (Γ΄ 2679/4-11-2021, όπως αναμορφώθηκαν και ισχύουν) σε κενές οργανικές θέσεις Μουσικών Σχολείων, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν.4589/2019 (Α΄ 13) και δυνάμει της περ. ια΄ της παρ. 3 του άρθρου 27 του ν. 5043/2023 (Α΄ 91).
01-08-23 Μόνιμοι διορισμοί 250 εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 3 του άρθρου 62  του ν.4589/2019 (Α΄ 13).
01-08-23 Διορισμός 150 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) σε κενές οργανικές θέσεις στα Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
30-05-23 Μόνιμοι διορισμοί 35 εκπαιδευτικών, κλάδου ΠΕ05, σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν.4589/2019 (Α΄ 13) και δυνάμει της περ. ια΄ της παρ. 3 του
24-05-2023 Μόνιμοι διορισμοί 3.449 5 εκπαιδευτικών στη Γενική Εκπαίδευση, που κατανέμονται ως εξής: 1.644 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, 1.744 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και 61 στον Κλάδο ΠΕ79 Μουσικής για τα Μουσικά Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
09-05-23  Διόρθωση υπουργικής απόφασης διορισμού εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ18.02-Διοίκησης Επιχειρήσεων, Λογιστικής, Τουριστικών επιχειρήσεων και Εμπορίας και Διαφήμισης (νέος κλάδος ΠΕ80-Οικονομίας) σε συμμόρφωση δικαστικής απόφασης
2022: 146 + 41 + 20 = 8.694
08-09-22 Διορισμός 146 μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ16 στα Μουσικά Σχολεία
16-08-22 ΑΔΑ: ΨΔΜ446ΜΤΛΗ-5Ν7 - Διορισμός 6.906 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατηγορίας ΠΕ, κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.01, ΠΕ87.02, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.05, ΠΕ87.07, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ87.10, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01, ΠΕ89.02, ΠΕ90, ΤΕ01.19 και ΤΕ02.02, εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ του ΑΣΕΠ των προκηρύξεων ΑΣΕΠ 1ΓΕ, 2ΓΕ/2019 και 1ΓΤ/2020.
16-08-22 ΑΔΑ: 9ΚΓΣ46ΜΤΛΗ-Σ15 - Διορισμός 157 εκπαιδευτικών, κλάδου ΠΕ79.01, εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ του ΑΣΕΠ της προκήρυξης 1ΓΕ/2019 (Γ΄ 1588/14-07-2021), όπως αναμορφώθηκαν και ισχύουν, σε Μουσικά Σχολεία.
16-08-22 ΑΔΑ: 6ΝΚΟ46ΜΤΛΗ-Ι0Ο - Διορισμός 1024 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Eιδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
16-08-22 ΑΔΑ: Ψ1Υ146ΜΤΛΗ-Μ9Θ - Διορισμός 400 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης των προκηρύξεων 2ΕΑ/2019 και 1ΕΑ/2019 του Α.Σ.Ε.Π. σε κενές οργανικές θέσεις στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13). (17 ΔΕ01, 21 ΠΕ21, 5 ΠΕ22, 110 ΠΕ23, 70 ΠΕ25, 10 ΠΕ28, 58 ΠΕ29, 109 ΠΕ30)
10-02-22 Διορισμός 41 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

19-01-22 Μόνιμοι διορισμοί 20 εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, από τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ της Προκήρυξης 3ΕΑ/2019 του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 12/τ. ΑΣΕΠ). [ΦΕΚ διορισμού: 07-02-22]

2021: 1521+9535+451 +192 +1 = 11.700

22-12-21 Αναδρομικός διορισμός μέλους Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) εγγεγραμμένου στον οικείο αξιολογικό πίνακα κατάταξης Γ1΄του Α.Σ.Ε.Π. σε κενή οργανική θέση σχολείου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13 Α΄)
08-12-21 Μόνιμοι διορισμοί 192 εκπαιδευτικών, κατηγοριών ΤΕ και ΔΕ κλάδων/ειδικοτήτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΤΕ01.19, ΤΕ02.01, ΤΕ02.02, ΤΕ16, ΔΕ02.01 και ΔΕ02.02
04-08-21 Μόνιμοι διορισμοί 1.521 εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, από τους τελικούς πίνακες κατάταξης της Προκήρυξης 2ΓΕ/2019 ΑΣΕΠ
02-08-21 Μόνιμοι διορισμοί 9.535 εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, και 451 εκπαιδευτικών σε Μουσικά Σχολεία.


2020: 3.455+1.040 = 4.495

20-08-20 Διορισμός 3445 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

05-02-20 Διορισμός 1040 ΕΕΠ-ΕΒΠ

2019: 361

23-04-19 Διορισμός 418 εκπαιδευτικών, επιτυχόντων του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2008 (διορισμό αποδέκτηκαν οι 316)

2018: 12
24-10-18 Μόνιμος διορισμός 12 εκπαιδευτικών από τους πίνακες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06 και ΠΕ86 (παλαιός κλάδος ΠΕ19)

2017: 205
22-08-17 : Μόνιμος διορισμός 177 εκπαιδευτικών από τους πίνακες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008
22-12-17 Μόνιμος διορισμός 28 εκπαιδευτικών από τους πίνακες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008

2016: 456
29-12-16 Μόνιμος διορισμός 189 εκπαιδευτικών από τούς πίνακες διοριστέων ΑΣΕΠ 2008
18-05-16 Διορίζονται 456 εκπαιδευτικοί του ΑΣΕΠ 2008 (πρόσκληση διορισμού 15-11-16)

4
επαναφερω το θέμα.. ποσοι θα ειναι οι μονιμοι διορισμοι εν ετη 2024 στον κλαδο μας ;

ΠΕ03

💥452 οργανικά κενά Γενικής

💥276 οργανικά κενά Ειδικής

💣Σύνολο 728

Τα περισσοτερα από όλους τους κλάδους στη β βάθμια

Να γίνει κάλυψη 100%.

Όχι άλλη αδικία στον κλάδο μας.

5
Αν το υποχρεωτικό ωράριο είναι 20, 21 ή 23 ώρες, τότε το ωράριο του υποδιευθυντή είναι 16 ώρες.

Αν το υποχρεωτικό ωράριο είναι 18 ώρες, τότε το ωράριο του υποδιευθυντή είναι 14 ώρες.

6
Το να εξαρταται η προσβαση των μαθητών σε Ιατρικες σχολες και σε Επιστημες υγειας από :

τροχαλιες , ραβδους , ελατηρια , μαγνητες

το θεωρώ αδιανόητο



7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Ιούνιος 07, 2024, 09:19:42 μμ »
Ενημερωτικό του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ
Θοδωρή Κατσωνόπουλου
για οργανικά κενά εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (κατά κλάδο/ειδικότητα, σε Γενική και ΕΑΕ - Διορισμούς εκπαιδευτικών)
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Με δεδομένο ότι αναμένονται οι διορισμοί του 2024, «θα γίνουν σύντομα», όπως χαρακτηριστικά είπε ο Υπουργός σε πρόσφατη συνέντευξή του, είναι σημαντικό να ασκηθούν πιέσεις στην πολιτική ηγεσία για τα εξής:
1. Να πραγματοποιηθούν μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών για κάλυψη των χιλιάδων πάγιων κενών της Δ.Ε, σε κάθε περίπτωση να γίνουν διορισμοί πολύ περισσότεροι από τον αριθμό των αποχωρήσεων 4.065 (εφαρμογή του κανόνα 1-1 που εφαρμόζεται από το 2019 στον δημόσιο τομέα και ίσχυσε για τους διορισμούς των προηγούμενων 4 ετών στην εκπαίδευση).
2. Να γίνει μια, κατά το δυνατόν, δίκαιη κατανομή των διορισμών σε Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια (Γενική Εκπαίδευση και ΕΑΕ)  και τουλάχιστον να καλυφθούν, για όλες τις ειδικότητες, ΟΛΑ τα εναπομείναντα οργανικά κενά των μεταθέσεων.
Καμία ειδικότητα να μην αδικηθεί ως προς την κατανομή των επικείμενων διορισμών. Το ποσοστό κάλυψης των κενών με διορισμούς κατά κλάδο/ειδικότητα να μην παρουσιάζει σημαντικές αποκλίσεις.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Λόγω της δικαιολογημένης αγωνίας και του μεγάλου ενδιαφέροντος που υπάρχει σχετικά με τα οργανικά κενά στη Δ.Ε., τους επικείμενους διορισμούς και την κατανομή κατά βαθμίδα και κλάδο/ειδικότητα, σας ενημερώνω για τα παρακάτω:
Το σύνολο των οργανικών κενών στη Δ.Ε. είναι 3.450
2.621 τα οργανικά κενά της Γενικής και 829 στην ΕΑΕ


Πιο συγκεκριμένα:

Γενική Εκπαίδευση (κατά κλάδο/ειδικότητα)

ΠΕ01: 71
ΠΕ02: 522
ΠΕ03: 452
ΠΕ04.01: 130
ΠΕ04.02: 133
ΠΕ04.04: 119
ΠΕ04.05: 39
ΠΕ05: 69
ΠΕ06: 100
ΠΕ07: 11
ΠΕ08: 27
ΠΕ11: 58
ΠΕ33: 25
ΠΕ34: 2
ΠΕ78: 39
ΠΕ79.01: 25
ΠΕ79.02: 1
ΠΕ80: 92
ΠΕ81: 29
ΠΕ82: 123
ΠΕ83: 70
ΠΕ84: 41
ΠΕ85: 12
ΠΕ86: 89
ΠΕ87.01: 27
ΠΕ87.02: 46
ΠΕ87.03: 14
ΠΕ87.04: 7
ΠΕ87.07: 2
ΠΕ87.08: 13
ΠΕ87.09: 22
ΠΕ87.10: 1
ΠΕ88.01: 38
ΠΕ88.02:13
ΠΕ88.03: 6
ΠΕ88.04: 9
ΠΕ88.05: 1
ΠΕ89.01: 28
ΠΕ90: 16
ΤΕ16: 2
ΤΕ01.04: 2
ΤΕ01.06: 2
ΤΕ01.07: 1
ΤΕ01.13: 1
ΤΕ01.19: 8
ΤΕ02.02: 6
ΤΕ02.04: 1
ΔΕ01.17: 8
ΔΕ02.01: 35
ΔΕ02.02: 33


Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (κατά κλάδο/ειδικότητα):

ΠΕ01:  7
ΠΕ02:  106   
ΠΕ03:  276
ΠΕ06:  4

68 ΠΕ08, 24 ΠΕ11, 2 ΤΕ01.19, 1 ΤΕ01.13, 2 ΔΕ01.14, 34 ΠΕ04.01, 12 ΠΕ04.02, 7 ΠΕ04.04, 4 ΠΕ04.05, 21 ΠΕ78, 24 ΠΕ79.01, 28 ΠΕ80, 1 ΠΕ81, 4 ΠΕ82, 3 ΠΕ83, 26 ΠΕ86, 3 ΠΕ87.02, 9 ΠΕ87.03, 1 ΠΕ87.05, 1 ΠΕ87.06, 1 ΠΕ87.10, 40 ΠΕ88.01, 32 ΠΕ88.02, 3 ΠΕ88.03, 32 ΠΕ88.04, 8 ΠΕ88.05, 21 ΠΕ89.01, 22 ΠΕ89.02, 1 ΤΕ02.05, 1 ΤΕ02.06


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Ως αιρετός του ΚΥΣΔΕ, οι τοποθετήσεις και παρεμβάσεις μου, είτε αυτές αφορούν σε θέματα του ΚΥΣΔΕ, είτε σε γενικότερα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, στοχεύουν στην υποστήριξη όλων των εκπαιδευτικών και την προάσπιση των συμφερόντων του κλάδου.
Με αφορμή τους επικείμενους διορισμούς και τα λιγοστά κενά, όπως φαίνεται, που θα καλυφθούν με μόνιμο διορισμό, να αναφέρω ότι πρέπει μαζικά (μέσω της ΟΛΜΕ, των ΕΛΜΕ και συλλογικοτήτων εκπαιδευτικών) να διεκδικήσουμε περισσότερους διορισμούς και δίκαιη κατανομή για όλες τις ειδικότητες και τις βαθμίδες. Να εξασφαλίσουμε ακόμα, στην προσπάθεια του Υπουργείου να διαχειριστεί την φτώχεια της Παιδείας και τις λιγοστές πιστώσεις σε σχέση με τα πραγματικά κενά της εκπαίδευσης, ότι δεν θα είναι κανείς αδικημένος και «φτωχός συγγενής», ούτε σε επίπεδο βαθμίδας, ούτε σε επίπεδο ειδικότητας.
Επιβάλλεται η ενωτική και αγωνιστική δράση όλων μας για την αποτελεσματικότερη διεκδίκηση των αιτημάτων του κλάδου, την προάσπιση του δημόσιου σχολείου και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.
Με αγωνιστικούς, φιλικούς χαιρετισμούς
Θοδωρής Κατσωνόπουλος
Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ
εκλεγμένο με τις Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις ΣΥΝΕΚ

8
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ
Οι συνεδριάσεις του ΚΥΣΔΕ σε ότι αφορά τις αποσπάσεις,
(οι πρώτες συνεδριάσεις θα αφορούν ειδικές κατηγορίες,  κατά προτεραιότητα αποσπάσεις και αμφισβητούμενες περιπτώσεις), πρόκειται να ξεκινήσουν μέσα στο επόμενο 10ήμερο, 15θήμερο.
Οι ενεργές αιτήσεις απόσπασης που θα εξεταστούν είναι:
3082 ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ,
566 ΕΑΕ
(δεν έχουν αφαιρεθεί οι αποσπάσεις σε φορείς),
59 Καλλιτεχνικά,
363 Μουσικά (158 μουσικών ειδικοτήτων και 205 γενικών ειδικοτήτων).
Σύνολο: 4.070
Η εκτίμηση είναι ότι το τρίτο δεκαήμερο του Ιουνίου θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι αποσπάσεις, στη Γενική, ΕΑΕ, Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία.
Η βούληση τόσο του ΚΥΣΔΕ όσο και των αρμόδιων υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘΑ είναι να ολοκληρωθούν το συντομότερο δυνατόν όλες οι αποσπάσεις.
Εικόνα των λειτουργικών κενών για τις αποσπάσεις θα υπάρχει μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας καταχώρισης τους στο ΟΠΣΥΔ από τις ΔΔΕ και τις ΠΔΕ.
Έως την Τρίτη 4 Ιουνίου, ώρα 15.00 και έως την Πέμπτη 6 Ιουνίου, ώρα 15.00, πρέπει οι ΔΔΕ και ΠΔΕ αντίστοιχα να ολοκληρώσουν την καταχώριση των κενών στο ΟΠΣΥΔ.
Αυτές τις μέρες συνεδριάζουν τα ΠΥΣΔΕ ανά τη χώρα για τα λειτουργικά κενά αποσπάσεων σχολικών μονάδων αρμοδιότητας τους.
Αυτό σημαίνει ότι οι φετινές αποσπάσεις θα ανακοινωθούν
νωρίτερα σε σχέση με την περσινή χρονιά και το ΚΥΣΔΕ θα ολοκληρώσει τις σχετικές συνεδριάσεις του εντός του Ιουνίου.
Η «έγκαιρη πραγματοποίηση όλων των αποσπάσεων μέχρι τις
30 Ιούνη» είναι και πάγιο αίτημα του κλάδου, όπως
αποτυπώνεται στις αποφάσεις του 20ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ.
Στις 27/05/2024 ανακοινώθηκαν οι πρώτες αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε φορείς και υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού.
Το σύνολο των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που αποσπώνται σε φορείς και υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘΑ έως σήμερα (Παρασκευή 31/05/2024) είναι 1.191 και πιο συγκεκριμένα:
368 σε Πανεπιστήμια, 5 στην ΑΣΠΑΙΤΕ
7 στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες
9 στην Ακαδημία Αθηνών
65 σε Περιφερειακές Δ/νσεις Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης (ΠΔΕ) και 275 σε Δ/νσεις Β΄/θμιας Εκπ/σης (ΔΔΕ)
2 στον ΔΟΑΤΑΠ
2 στο Δημόσιο Πρότυπο Παιδικό Γυμναστήριο Καισαριανής
5 στον ΕΟΠΠΕΠ
7 στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
1 στο Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ)
1 στο Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
1 στο ΙΤΥΕ «Διόφαντος»
32 στο Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
18 σε διοικητικές θέσεις των ΚΕΔΑΣΥ
163 για άσκηση διοικητικού έργου στις ΣΑΕΚ (πρώην ΙΕΚ)
5 στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων
9 ΠΕ86 σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (ΠΔΕ)
61 σε ΠΔΕ ως Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ) σε Κέντρα ή/και δομές Φιλοξενίας Προσφύγων
72 σε Ιερές Μητροπόλεις, 12 σε Ιερές Αρχιεπισκοπές, 7 στην Ιερά Σύνοδο και 1 στο Διορθόδοξο Κέντρο της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Αναμένονται οι αποσπάσεις σε Βιβλιοθήκες, Γενικά Αρχεία του Κράτους, Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΑΙΘΑ και πιθανά κάποιες συμπληρωματικές αποσπάσεις μετά την εξέταση των αιτήσεων των ενιστάμενων εκπαιδευτικών και τις προτάσεις των φορέων.
Όλες οι παραπάνω αποσπάσεις δυστυχώς δεν εξετάζονται από το ΚΥΣΔΕ και αυτό είναι κάτι που διεκδικούμε να αλλάξει. Η απόφαση του 20ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ, την οποία υποστηρίζω, είναι «οι αποσπάσεις σε υπηρεσίες και φορείς να γίνονται από το ΚΥΣΔΕ, με προκήρυξη συγκεκριμένων θέσεων, ανακοίνωση των αντίστοιχων προσόντων που απαιτούνται, με συγκεκριμένη μοριοδότηση και διαφάνεια. Οι αποσπάσεις αυτές να γίνονται για μια 3ετία».
Σε ότι αφορά τις ενστάσεις εκπαιδευτικών μουσικών ειδικοτήτων επί των μεταθέσεων σε Μουσικά Σχολεία, το σύνολο τους είναι σαράντα οχτώ (48) και η Επιστημονική Επιτροπή Μουσικής Παιδείας (ΕΕΜΠ) έχει ξεκινήσει να τις εξετάζει, χωρίς να γνωρίζω αν έχει ή πότε θα ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία. Ευελπιστώ ότι μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα θα διαβιβαστούν οι προτάσεις της Επιτροπής στο ΚΥΣΔΕ. Επίσης, τη Δευτέρα 3 Ιουνίου, η ΕΕΜΠ πρόκειται να ξεκινήσει να εξετάζει τις 158 αιτήσεις απόσπασης των μουσικών. 
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω τις/τους υπαλλήλους του αρμόδιου τμήματος στο Υπουργείο για τα στοιχεία που μας παρέχουν, την προθυμία να μας εξυπηρετήσουν και να απαντήσουν στα ερωτήματά μας παρά τον αυξημένο φόρτο εργασίας που έχουν ειδικά αυτή την περίοδο, προκειμένου και εμείς με τη σειρά μας να μπορούμε να ενημερώνουμε τον κλάδο έγκυρα και αξιόπιστα για ζητήματα που τον απασχολούν.
Με φιλικούς και αγωνιστικούς χαιρετισμούς


Θοδωρής Κατσωνόπουλος
αιρετός ΚΥΣΔΕ
εκλεγμένος με τις Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις

9
Από σήμερα ισχύει το νέο "ποινολόγιο" για τα κατοχή και χρήση κινητών τηλεφώνων στα σχολεία


Ερ. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να χρησιμοποιήσει τον προσωπικό του ηλεκτρονικό εξοπλισμό;

Απ.Οι εκπαιδευτικοί εκτός από τις διαθέσιμες από το σχολείο ηλεκτρονικές συσκευές (H/Y, laptops, tablets, διαδραστικούς πίνακες κτλ), δύνανται να χρησιμοποιήσουν και το δικό τους προσωπικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό κατά τη διάρκεια της διδακτικής πράξης και για τις ανάγκες αυτής, αλλά και στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας γενικότερα, τηρώντας τους κανόνες ασφάλειας και τις σχετικές διατάξεις περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων των μαθητών και των εκπαιδευτικών (νόμοι 2472/1997 (ΦΕΚ 50/τ.Α’/1997) και 3471/2006 (ΦΕΚ 133/τ. Α'/2006).

10
η παραταση αν δοθει εχει να κανει με τις προκυρυξεις που αφορουν εκπαιδευτικους κλαδου ΤΕ (πτυχιο ΕΠΑΛ) ή ΔΕ
1ΓΤ και 2ΓΔ

Πηγή: www.especial.gr

11
Η παράταση των πινάκων αυτή τη στιγμή δεν είναι επιλογή αλλά μπορεί να είναι μονόδρομος. Δεν έχει σχέση με τον γραπτό διαγωνισμό.

για ποιο λογο να ειναι μονοδρομος ;

13
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Μάρτιος 11, 2024, 04:14:23 μμ »
κανονικα χρειαζεται προσληψη ΔΕ01 για οσα παιδια εχουν μαθησιακες δυσκολιες και το αναφερει η γνωματευση


Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) ΔΕ01

Το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) κλάδου (ΔΕ01) υποστηρίζει μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που φοιτούν στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης, όπως προβλέπεται στην παρ. 2, του άρθρου 6, του ν. 3699/2008 (Α ́ 199), και για τους οποίους έχει εκδοθεί απόφαση έγκρισης υποστήριξης κατόπιν σχετικής γνωμάτευσης, με στόχο την άρση των εμποδίων και την ισότιμη συμμετοχή τους στην εκπαίδευση. Η άσκηση των καθηκόντων του δύναται να επεκτείνεται και σε μαθητές, για τους οποίους έχει εκδοθεί απόφαση έγκρισης υποστήριξης των ίδιων ή των συστεγαζόμενων σχολικών μονάδων, εφόσον καλύπτονται οι ανάγκες των μαθητών των σχολείων στα οποία υπηρετούν. Η επέκταση της άσκησης των καθηκόντων γίνεται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.

Υποδέχεται τους υποστηριζόμενους μαθητές κατά τον οριζόμενο χρόνο υποδοχής του σχολικού προγράμματος, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, και φροντίζει για την ασφαλή αποχώρηση των μαθητών.
Υποστηρίζει τους μαθητές σε θέματα καθημερινής διαβίωσης, αυτοεξυπηρέτησης, προσωπικής υγιεινής και φροντίδας, αγωγής τουαλέτας, σίτισης, ένδυσης, κινητικότητας και σε άλλα θέματα ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών.

Υποστηρίζει τους μαθητές καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τόσο κατά τη διάρκεια των μαθημάτων όσο και κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, καθώς επίσης και σε όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής, όπως περιπάτους, διδακτικές επισκέψεις, εκδρομές και σε κάθε είδους εκδήλωση που οργανώνει το σχολείο. Σε καμία περίπτωση το ΕΒΠ δεν υποκαθιστά τον εκπαιδευτικό της τάξης, ο οποίος έχει την ευθύνη εκπαίδευσης του μαθητή.

Συνεργάζεται με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων, έχει ενεργό ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία σύμφωνα με τις οδηγίες των εκπαιδευτικών και ενθαρρύνει τη συμμετοχή των μαθητών στις διάφορες δραστηριότητες μέσα και έξω από την τάξη, ακολουθώντας το ημερήσιο πρόγραμμα του σχολείου.
Συμμετέχει στη διερεύνηση των αναγκών και στη διαμόρφωση του εξατομικευμένου προγράμματος εκπαίδευσης των μαθητών, υποβάλλοντας ανάλογες προτάσεις στους εκπαιδευτικούς στο πεδίο των αρμοδιοτήτων του.
Εισηγείται συγκεκριμένο πρόγραμμα, σύμφωνα με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, το οποίο καταρτίζεται από το διευθυντή του σχολείου, μετά από συνεργασία και με τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων των μαθητών.

Συνεργάζεται με τους γονείς των μαθητών που υποστηρίζει, ενημερώνεται για τις ιδιαίτερες ανάγκες αυτών και ενημερώνει για θέματα της αρμοδιότητάς του, σε συνεργασία με το Διευθυντή του σχολείου.
Σε περίπτωση βραχύχρονης απουσίας των μαθητών που υποστηρίζει, από οποιαδήποτε δραστηριότητα του σχολικού προγράμματος, αναλαμβάνει εργασίες που τα όργανα διοίκησης του σχολείου δύνανται να αναθέσουν, είτε εντός του σχολικού χώρου είτε εκτός αυτού σε προγραμματισμένη δραστηριότητα του σχολείου. Σε περίπτωση μακροχρόνιας απουσίας των υποστηριζόμενων μαθητών, με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π., τοποθετείται για την άσκηση καθηκόντων σε άλλη σχολική μονάδα για την υποστήριξη μαθητή/ών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, για τον/τους οποίο/ους έχει εκδοθεί απόφαση έγκρισης υποστήριξης.

Συμμετέχει ισότιμα στο Σύλλογο Διδασκόντων της σχολικής μονάδας που υπηρετεί και λαμβάνει μέρος στις δραστηριότητες και στις αποφάσεις.

Δεν απαλλάσσεται από γενικά ή ειδικά καθήκοντα και από την ανάληψη εργασιών που τα όργανα διοίκησης του σχολείου μπορεί να του αναθέσουν στο πλαίσιο της ίσης μεταχείρισης με τα υπόλοιπα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων.

Κατά την ώρα των διαλειμμάτων φροντίζει για την κάλυψη των αναγκών των μαθητών και συνεργάζεται με τους εφημερεύοντες.

14
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Μάρτιος 09, 2024, 06:32:10 μμ »
Όπως, άλλωστε, αναφέρεται στην εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 93506 /Δ3-        25/08/2023, με θέμα  «Διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 3699/2008 (Α΄199) σχετικά με την παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση», «Η εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών/μαθητριών συνολικά, συμπεριλαμβανομένων και όσων έχουν έγκριση παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης, αποτελεί ευθύνη του σχολείου ως φορέα και σε καμία περίπτωση η διατύπωση του εδαφίου 3 του υποκεφαλαίου “Εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης” του κεφαλαίου Α΄ «ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» της υπό στοιχεία Υ.Α. 27922/Γ6/2007 Υ.Α. (Β΄449), δεν σημαίνει ότι ο/η εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης έχει ατομικά το σύνολο αυτής της ευθύνης».

Σύμφωνα με τον ν. 3600/2008 άρθρο 6 παρ. 1β «Η παράλληλη στήριξη παρέχεται σε μαθητές που μπορούν με κατάλληλη ατομική υποστήριξη να παρακολουθήσουν το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης».
Η συνολική στήριξη (ακόμη και στο διάλειμμα) έχει να κάνει με το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στήριξης των μαθητών/τριών και όχι με την επιτήρηση ή αποχώρησή τους (πέραν του διδακτικού τους ωραρίου).
 
Στο καθηκοντολόγιο που αφορά στους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, με σαφήνεια αναφέρεται ότι «…υλοποιούν το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μέσα και έξω από την τάξη και είναι συνολικά υπεύθυνοι για όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής (διαλείμματα, επισκέψεις, εκδηλώσεις κ.λπ.) στις οποίες συμμετέχει ο μαθητής.» Όπως είναι αυτονόητο η ευθύνη συνδέεται με το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο υλοποιείται εντός του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών και όχι, όπως αυθαίρετα κάποιοι ερμηνεύουν, πέραν αυτού.

            Με βάση τα παραπάνω, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους Συλλόγους Διδασκόντων να υπερασπίζονται με τις αποφάσεις τους τα ίσα δικαιώματα όλων των εκπαιδευτικών και να μην υιοθετούν και εφαρμόζουν καταδικαστέες πρακτικές παραβίασης των δικαιωμάτων εκπαιδευτικών που κάποιοι επιχειρούν να εμφανίσουν ως κανονικότητα.

 

Σελίδες: 123 ... 42

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32482
  • Τελευταία: KinderTeacher
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1169202
  • Σύνολο θεμάτων: 19295
  • Σε σύνδεση σήμερα: 549
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 444
Σύνολο: 460

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.145 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.