Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Δημήτρης Παπαδόπουλος

Σελίδες: 1234
1
Ακόμη δεν έχει περάσει κανένα δηλαδή?

2
Κάθε πότε συνεδριάζει αυτή η επιτροπή?? Δηλαδή αύριο μπορεί να αναγνωρισθεί?

3
Και ξανατονίζω προφανώς για να έχει πάρει αναγνώριση το μεταπτυχιακό με βάση τα στοιχεία που έχει δώσει στο δοατάπ  (δηλαδή πρόγραμμα σπουδών και τα λοιπά) αν υπήρχε πρόβλημα με το ότι είναι αναγκαία η εκπόνηση διπλωματικής  τότε απλά ο δοατάπ θα τους έλεγε αυτό το πράγμα και το πανεπιστήμιο θα έβαζε υποχρεωτικά την εκπόνηση διπλωματικής στο πρόγραμμα σπουδών. Τόσο απλά. Οπότε μη χαλιέστε άδικα.

4
Καλησπέρα. Καταρχήν αν και σε πολύ μεγάλο βαθμό τα μεταπτυχιακά έχουν διπλωματική εργασία υπάρχουν και μεταπτυχιακά (αναγνωρισμένα πάντα) που δεν έχουν διπλωματική. Το μεταπτυχιακό έχει αναγνωρισθεί είτε πάρουμε είτε δε πάρουμε. Τα συγκεκριμένα άτομα που γράφουν είναι τα ίδια που σχολιάζουν και στο forum για την ειδική αγωγή στη Βουλγαρία. Βέβαια εκεί καλά κάνουν καθώς έχουν ακουστεί και γίνει απίστευτα πράγματα τα οποία δεν χρειάζεται να ξανααναφέρω. Προφανώς αυτοί οι 3-4 δε θέλουν να αναγνωρισθεί οποιοδήποτε μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής υπάρχει στον κόσμο. Άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που παλαιότερα τους έπαιρναν στα σχολεία με ένα απλό πτυχίο και στα ειδικά με ένα σεμινάριο και τώρα με το πρόσχημα της προυπηρεσίας σαν αναπληρωτές απαιτούν να γίνουν μόνιμοι (υποθέσεις δικές μου κάνω αλλά οι περισσότεροι αυτοί είστε). Όταν θα βρεθεί ένας έστω και ένας να μου πει πως ξεκίνησε και μιλάω και για τα γενικά σχολεία και πώς απέκτησε προυπηρεσία στην αρχή μέσω της ενισχυτικής διδασκαλίας δηλαδή μέσω βύσματος τότε το ξανασυζητάμε...

5
Από όσο γνωρίζω και εγώ έχει κολήσει διότι:
1) Άτομα εμφανίζονταν να είναι αναπληρωτές τη Παρασκευή σε κάποιο σχολείο της Ελλάδος και ταυτόχρονα να παρακολουθούν Παρασκευή πρωί μάθημα στη Βουλγαρία. Μάλιστα επειδή πρέπει να είναι πολλά άτομα που έχουν αυτό το πρόβλημα είπαν από το πανεπιστήμιο ότι θα καλύψουν τις απαιτούμενες ώρες από μαθήματα που έγιναν μόνο το σαββατοκύριακο. Δηλαδή κανένα 10ώρο την ημέρα.
2) Έλειπε ένα ερωτηματολόγιο από τους φακέλους.
Αυτά γνωρίζω εγώ.

6
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Φεβρουάριος 16, 2013, 12:35:20 πμ »
Τα πράγματα στη ζωή δεν είναι ποτέ άσπρο- μαύρο. Έχετε έναν εργαζόμενο εκπαιδευτικό που δουλεύει σε φροντιστήριο (ή οπουδήποτε αλλού) με ασφάλιση και αμοίβεται με 400 ευρώ το μήνα (πράγμα αρκετά συνηθισμένο στις μέρες μας). Και απ' την άλλη έχετε έναν "άνεργο" (προσοχή στα εισαγωγικά) εκπαιδευτικό που δουλεύει ιδιαίτερα, φροντιστήρια (ή και οπουδήποτε αλλού) και πληρώνεται "μαύρα" (δηλαδή χωρίς να εκδίδει Α.Π.Υ. ή να είναι ασφαλισμένος στο Ι.Κ.Α.) πάνω από 1000 ευρώ το μήνα, διατηρώντας φυσικά την κάρτα ανεργίας (και μη μου πείτε ότι δεν γνωρίζετε τέτοιους). Ποιός θα έπρεπε να πάρει ώρες στα Ι.Ε.Κ.,  αν είχαν τα ίδια τυπικά προσόντα και  λαμβάνατε υπόψη σας μόνο τα κοινωνικά κριτήρια;
Δεδομενου οτι τα ΙΕΚ δεν προσφερουν ενσημα κανενας "ανεργος" με τοσα ιδιαιτερα που περιγραφεις δε θα πηγαινε για μαθημα στο ΙΕΚ! Αυτος που δουλευει στο φροντιστηριο εχει κ ενσημα κ μισθο κ προυπηρεσια οποτε καλα ειναι να μεινει εκει... Για μενα ναι ο ανεργος πρεπει να παρει τις ωρες γιατί εχει κ εκεινος δικαιωμα στη διδασκαλια. Γιατι πιστεψτε με βλεπω συνεχως ατομα στα ΙΕΚ που δουλευουν κ στα φροντιστηρια κ κανουν κ ιδιαιτερα, δουλευουν κ στα ΙΕΚ κ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ Κ ΑΠΟ ΠΑΝΩ. Κ επισης αυτο με το ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ θα πρεπει να σταματησει...πηγαν οι περισσοτεροι στο εξωτερικο με ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ κ τωρα ερχονται κ μας παιρνουν κ τις ωρες...τι να πω...Η ΑΔΙΚΙΑ!
Για το διδακτορικό είσαι παντελώς λάθος για τα άλλα συμφωνώ απόλυτα...

7
Μέσα στο moodle τονίζει με τον τίτλο "απαραίτητη διευκρίνηση" ότι το μεταπτυχιακό αναγνωρίσθηκε έχοντας σαν δεδομένο ότι διαρκεί από 18 μήνες έως 4 χρόνια. Υπάρχει περίπτωση αυτοί που επιλέξαμε να το κάνουμε σε ένα χρόνο να έχουμε πρόβλημα. Η λογική λέει όχι γιατί έτσι και αλλιώς τα πιο πολλά master ένα έτος διαρκούν αλλά μήπως πρέπει να το ψάξουμε.

8
Το καραγκιοζιλίκι και η αδίκια για τους πληροφορικούς σε όλο της το μεγαλείο. Το κάθε μάθημα έχει τέρμα δεξιά τη στήλη λεπτομέρειες ώπου λέει ποιοι έχουν δικαίωμα να κάνουν αίτηση γι αυτό το μάθημα. Ακούστε λοιπόν να δείτε:

1) Άτομα με πτυχίο οικονομικής και θετικής κατευθυνσης και με ένα σεμινάριο 600 ωρών μπορεί να διδάξει μάθημα πληροφορικής. Με λίγα λόγια κάποιος παλιός πληροφορικός με μεγάλη προυπηρεσία θα περνάει σε μόρια κάποιον νέο πληροφορικό που μπορεί να έχει ακόμη και μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην πληροφορική.!!!
2) Κάτοχος οποιοδήποτε πτυχίου ΑΕΙ ή ΤΕΙ (π.χ θρησκευτικός ή ζωικής παραγωγής) αν έχει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην πληροφορική μπορεί επίσης να διεκδικήσει θέση. Να θυμίσω ότι τις αποφάσεις για το ποιοι μπορεί να κάνουν αίτηση σε κάθε μάθημα τις παίρνουν οι διευθυντές των ΙΕΚ..

9
Καλησπέρα και καλή χρονιά. Ήθελα να ρωτήσω κάθε μάθημα και μία αίτηση ή κάθε ΙΕΚ και μία αίτηση με δικαίωμα μέχρι και αιτήσεις σε 21 διαφορετικά ΙΕΚ?? Επίσης αν κάθε μάθημα μία αίτηση έχουμε δικαίωμα για 21 αιτήσεις σε κάθε ΙΕΚ ή 21 αιτήσεις σύνολο σε όλα τα ΙΕΚ (παράδειγμα 2 μαθήματα στο ένα ΙΕΚ, 3 στο άλλο και ούτω καθ εξής???

10
Κάτι άσχετο ρε παιδιά. Το πιστοποιητικό Braille μοριοδοτείται??? Με ποιο τρόπο?? Στον πίνακα των μορίων τι καραγκιοζιλίκι είναι αυτό με την ενότητα 1.3??? Μοριοδότηση από σεμινάρια επιμόρφωσης??? Είναι δυνατόν??

η braille δε μοριοδοτείται. Πάντα μοριοδοτείται η επιμόρφωση
Την επιμόρφωση πώς την αποκτάμε?? Εγώ που μένω Θεσσαλονίκη ποιους οργανισμούς πρέπει να παρακολουθώ και σε ποιους πρέπει να απευθυνθώ για την απόκτηση επιμόρφωσης???

11
Κάτι άσχετο ρε παιδιά. Το πιστοποιητικό Braille μοριοδοτείται??? Με ποιο τρόπο?? Στον πίνακα των μορίων τι καραγκιοζιλίκι είναι αυτό με την ενότητα 1.3??? Μοριοδότηση από σεμινάρια επιμόρφωσης??? Είναι δυνατόν??

12
Καταπληκτικό θέμα. Ο καθένας από τη σκοπιά του προσπαθεί να επιχειρηματολογήσει και να οριοθετήσει ως προσόντα διορισμού εκείνα που (κατά σύμπτωση) τον βολεύουν και που θα δημιουργήσουν τελικά μέσω της παρεχόμενης παιδείας την ιδανική κοινωνία.

Αν αναρωτιόμαστε για το επίπεδο της παιδείας στη χώρα ας προσπαθήσουμε ΠΡΩΤΑ να είμαστε σωστοί παιδαγωγοί στα σπίτια μας, με τα παιδιά μας. Να παραλαμβάνει ο δάσκαλος έναν μαθητή (από τους 27) που θα είναι έτοιμος να σεβαστεί και να μάθει, όχι να προκαλεί συνεχώς προβλήματα.

Κατά τα άλλα οποιαδήποτε ριζική αλλαγή συστήματος δημιουργεί εξ ορισμού την παρακάτω αδικία.
Κάθε άνθρωπος επιλέγει στη ζωή του και προγραμματίζει βάσει δεδομένων.
Πολλοί επέλεξαν την εκπαίδευση σε εύκολες εποχές, όπου άλλες ασχολίες είχαν περισσότερα χρήματα, μόνο και μόνο για την επιθυμία τους να προσφέρουν (και φυσικά για την ποιότητα ζωής, αν και αμφιβάλλω αν ο ΣΩΣΤΟΣ εκπαιδευτικός τελικά εργάζεται λιγότερο). Αυτοί λοιπόν οι άνθρωποι διέκοψαν την όποια καριέρα τους στον ιδιωτικό τομέα ΤΗΡΩΝΤΑΣ τους κανόνες του παιχνιδιού.

Αν έρθει κάποιος να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού και να αλλάξει τη ζωή ανθρώπων, είναι το ίδιο "φασίζων" με τον πολιτικό που αύριο μεθαύριο μπορεί να αποφασίσει ότι το κράτος δεν μπορεί να έχει δημόσια
νοσοκομεία, δεν μπορεί να έχει στρατό και τράβα να αμυνθείς μόνος σου τους Τούρκους.

Τελικά, έχουμε όλοι τεράστια έλλειψη παιδείας. Είναι άδικο για την παιδεία να εποφθαλμιούν άτομα με άκρα νεοφιλελεύθερες απόψεις γιατί τέτοιες απόψεις θα μπολιαστούν και στις ψυχές των μαθητών τους.

Υ.Γ. Δεν έχω ψηφίσει ποτέ Σύριζα, ΚΚΕ, αριστερά.
Ναι ρε φιλαράκι άμα αλλάξουν τα κριτήρια θα είναι άδικο. Μπράβο. Οπότε και για άλλα 200 χρόνια έτσι να μείνουν. Είναι ολοφάνερο πόσο αξιοκρατικά είναι τα πράματα. Και ο πολιτικός που δημιούργησε τον ΑΣΕΠ το 1995 έκανε μεγάλη ζημιά στον κόσμο. Έπρεπε να συνεχίζεται μέχρι τώρα αυτό που γινόταν το 1985 που όποιος είχε γνωστό διοριζόταν. Ο καθένας έχει τη δικιά του σκοπιά και τα κοιτάει με βάση το δικό του συμφέρον αλλά κάποια πράματα είναι ολοφάνερα. 3 μέρες συζητάμε εδώ μέσα και ένας δεν είχε τα κάκαλα να μου δώσει μια λογική εξήγηση για τους δύο πίνακες. Γιατί φυσικά τους συμφέρει αυτό το σύστημα. Άσχετα αν φυσικά δεν μπορούν να το υποστηρίξουν. 3 μέρες κουβέντα..Μόνο γενικότητες και επιχείρημα εγώ που δούλευα ωρομίσθιος και πήγα στο τάδε χωριό και στο τάδε νησί και μπλα μπλα...Σαν να λες τους είχαν με κανένα λουρί δεμένους...

13
Με την ίδια λογική και σένα κανένας δεν σε υποχρεώνει να ασχοληθείς με την εκπαίδευση. Αυτοί είναι οι κανόνες του παιχνιδιού. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν 6-7 χρόνια περισσότερη εμπειρία από σένα, μεταπτυχιακά, παιδαγωγική επάρκεια, επιτυχία στον ΑΣΕΠ και άλλα προσόντα και παραμένουν αδιόριστοι. Αν θέλεις να κάνεις αυτή τη δουλειά και δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός αυξάνεται εκθετικά, θα πρέπει να αποδεχτείς ότι θα πρέπει και εσύ να περάσεις αρκετά χρόνια αδιόριστος κυνηγώντας δουλειές των 300 ευρώ σε κατσικοχώρια μακριά από το σπίτι σου. Είσαι διατεθειμένος να το κάνεις; Το παράλογο είναι να απαιτείς να παραβλέψουμε τον αγώνα τόσων χρόνων όλων των άλλων επειδή "δεν τους υποχρέωνε κανείς να το κάνουν"...
Ρε φίλε καταλαβαίνεις τι λέω?? Το πρόβλημα μου δεν είναι αυτοί!! Το πρόβλημα μου είναι αυτοί που με ένα απλό πτυχίο και χωρίς κανένα αλλό προσόν και με την βοήθεια της "ενισχυτικής ή άλλων παρόμοιων τρόπων" άρχισαν να δουλεύουν αναπληρωτές, παράμενουν ακόμη με ένα απλό πτυχίο και ζητάνε να γινουν μόνιμοι!!! Ευτυχώς που πλέον θέλει και παιδαγωγική επάρκεια και μετά τα ρίχνουν στον ΑΣΠΑΙΤΕ στον οποίο δεν μπορούν να μπουν γιατί απλά δεν έχουν προσόντα να πάρουν μόρια. Συζητάμε 3 μέρες και ακόμη απάντηση δε μου έδωσε κανείς για τους 2 διαφορετικούς πίνακες!!! Μπορείς να το υποστηρίξεις με καποιο τρόπο??? Δεν είναι ντροπη να πεις ότι είναι λαμογίστικο!!

14
Συνοψίζοντας ήθελα να πω πως άνοιξα αυτό το θέμα γιατί :
1) Δεν γίνεται να γίνουμε όλοι οι πληροφορικοί καθηγητές - κάποτε δεν έφταναν τα άτομα τώρα όμως υπάρχει μεγάλος πλεονασμός
2) Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι τα λεφτά που παίρνουν οι καθηγητές είναι ελάχιστα. Είναι μισθοί πείνας και καταστροφής.
3) Θεωρώ ότι μπορούμε σαν καθηγητές να αυξήσουμε το ωράριο και να δουλεύουμε παραπάνω ας είμαστε λίγο αντικειμενικοί.
4) Ή θα αντιληφθούμε όλοι ότι από τον αριθμό που υπάρχει τώρα στους πίνακες μόνο ένα 20% μπορεί να γίνει καθηγητής με τη λογική τουλάχιστον ότι θα ξαναανεβάσουμε τους μισθούς και αυτοί που θα γίνουν θα ζουν άνετα και ωραία. Ή θα συνεχίσουμε στο ίδιο τέμπο - παίρνετε όσους παραπάνω γίνετε με 900 700 και 300 ευρώ το μήνα και άλλοι τόσοι από πίσω θα ελπίζουν ότι δε μπήκα φέτος μπορεί να μπω του χρόνου και οι 3000 τώρα θα γίνουν 5000 σε 2 χρόνια και μια ζωή θα έχουμε αυτό το χάλι.
5) ΝΑ ΒΡΟΥΝ ένα σύστημα δίκαιο (πρόβλημα τους δεν είμαι εγώ υπουργός) που αυτοί που θα μπορούν έστω να συμμετάσχουν (προαπαιτούμε κριτήρια) να έχουν πολλές δυνατότητες να κάνουν καριέρα και αυτοί που δε θα μπορούν ούτε να συμμετάσχουν να ψάξουν κάτι άλλο στη ζωή τους και όχι αυτό το χάλι κάθε χρόνο, χιλιάδες άτομα να μένουν απέξω, άλλοι τόσοι να δουλεύουν για μηνίαιο μισθό που θα πρέπε να είναι εβδομαδιαίος μισθός, να μην γίνονται διορισμοί και να είσαι μετέωρος για χρόνια και όλα τα σχετικά... Η εκπαίδευση είναι ένας πολύ ιδιαίτερος κλάδος αλλά ταυτόχρονα καλώς ή κακώς έχει αμέτρητα θετικά σαν επάγγελμα..Οπότε το επιλέγουν πολλοί παραπάνω άτομα από όσα χρειάζονται... Οπότε οι υπεύθυνοι πρέπει να βρουν τα πιο δίκαια κριτήρια για να επιλέγουν τους καλύτερους!! Αυτή είναι και η δουλειά τους. Αλλή λύση δεν υπάρχει.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 141
Σύνολο: 141

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.