Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - valia87

Σελίδες: 123 ... 8
1
Για το εγχειρίδιο δεν έχω τόσο "αισιόδοξες" πληροφορίες. Δε μου άρεσε, με κούραζε σε αρκετά σημεία. Για τις εξετάσεις δεν αρκούν μόνο οι σημειώσεις, χρειάζεται και το βιβλίο. Οι τηλεδιασκέψεις ειδικά της κυρίας Στυλιανού- Γεωργίου και του κυρίου Γεωργίου (αν δεν κάνω λάθος) ήταν πολύ ωραίες. Θα σε βοηθήσουν αρκετά!

2
Πολύ ωραίο μάθημα το 501! Θα μάθεις πολλά πράγματα και θα τα εφαρμόσεις στη διδασκαλία σου. Είναι ως ένα βαθμό απαιτητικό με την έννοια ότι έχει εβδομαδιαίες εργασίες που θέλουν κριτική σκέψη και προβληματισμό. Η τελική εξέταση περιλαμβάνει 40 πολλαπλής επιλογής και 1 ερώτηση ανάπτυξης αλλά με μικρό όριο λέξεων. Οι ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας, κάποιες μπορείς να τις απαντήσεις με τη μια κάποιες εμένα προσωπικά με δυσκόλεψαν, καθώς ήμουν ανάμεσα σε 2 επιλογές με μικρές διαφορές. Σε γενικές γραμμές όμως ένα 45-50/60 μπορείς να το πιάσεις, αν έχεις διαβάσει, για να μην σπαταλήσεις υπερβολικό χρόνο να ψάχνεις που είναι η απάντηση μέσα στο βιβλίο ή τις σημειώσεις.

3
To 501 είναι πολύ ενδιαφέρον μάθημα. Οι εβδομαδιαίες εργασίες βατές και η ομαδική, αν υπάρχει συναδελφικότητα, μια ωραία εμπειρία. Η εξέταση έχει 40 πολλαπλής και 1 ερώτηση ανάπτυξης. Τα πολλαπλής ήταν προβληματοκεντρικού χαρακτήρα και δεν ήταν ιδιαίτερα εύκολα κατά τη γνώμη μου. Θέλει προσοχή, γιατί σε αρκετά η απάντηση κρίνεται στη λεπτομέρεια. Μόνο εγώ είχα αυτή την αίσθηση;

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Πανελλήνιες για δεὐτερη φορά
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2017, 09:31:52 μμ »
Σε ευχαριστώ πολύ για την πρότασή σου! ;D

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Πανελλήνιες για δεὐτερη φορά
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2017, 01:16:52 μμ »
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας! Στο γνωστό ίσως έχετε δίκιο καλό θα ήταν να επιμείνω παραπάνω. Να κάνω σχεδιαγράμματα για την θεωρία και τις ασκήσεις. Έκθεση έγραψε αρκετά καλά, οπότε το πλάνο μένει ως έχει!  :D

6
Φιλολογικά μαθήματα / Πανελλήνιες για δεὐτερη φορά
« στις: Ιούλιος 01, 2017, 09:23:57 μμ »
Καλησπέρα στο φόρουμ! Ελπίζω να είναι κάποιος/κάποια εδώ και να μην κάνετε όλοι μπάνια, γιατί χρειάζομαι τα φώτα σας! Φέτος για πρώτη φορά  θα έχω (ενδεχομένως) σε ιδιαίτερο μαθητή μου που θα δώσει για δεύτερη φορά. Αυτή την χρονιά κάναμε μαζί αρχαία και έκθεση, ιστορία δεν ήθελε, λατινικά δεν επέλεξε. Σας έχει τύχει να διδάξετε 2η φορά τον ίδιο μαθητή και αν ναι πώς οργανώσατε αυτή τη φορά το μάθημά σας/πὀσες ώρες κάνατε για κάθε μάθημα; Οι δικές μου σκέψεις είναι οι εξής :

1) Γνωστό μτφ, θεωρία/ ερωτήσεις θεωρώ περιττό να ξανακάνω μιας και δεν υπήρχε θέμα κατανόησης των κειμένων αλλά αποστήθισης. Θα μπορούσε να τα διαβάζει μόνος του κι εγώ να δίνω για κάθε ενότητα λεξιλογικές ασκήσεις και να βάζω διαγωνίσματα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, για να ελέγχω τις γνώσεις του αλλά και να εξασκείται στον γραπτό λόγο!

2) Άγνωστο απαραιτήτως ξανά, γιατί είχε πολλά κενά.

3) Έκθεση (εδώ προβληματίζομαι περισσότερο) σκέφτομαι τα θέματα αφού είναι τα ίδια να τα διαβάζει μόνος του. Δεν ξέρω αν έχει νόημα και αν είναι ενδιαφέρον στην τελική να συζητήσουμε τα ίδια θέματα και να εκφράσει την άποψη του γι' αυτά δις. Ο ρόλος μου να είναι πιο βοηθητικός και καθοδηγητικός δηλαδή να συζητάμε τυχόν απορίες μετά το διάβασμά του, να του στέλνω βέβαια για κάθε θέμα άρθρα/σελίδες κλπ., να του βάζω ασκήσεις + μια έκθεση. Εγώ θα του κάνω μόνο 1 ώρα στην οποία θα του δίνω την διορθωμένη έκθεση + τις διορθωμένες ασκήσεις, θα συζητάμε τα λάθη του.

4) Ιστορία : Φέτος δεν κάναμε καθόλου, γιατί δεν ήθελε (προφανώς για οικονομικούς λόγους). Ο βαθμός του στις πανελλήνιες ήταν το ελάχιστο απογοητευτικός (κάτω από 5) που σημαίνει ότι θα επιμείνω στο να κάνουμε. Σκέφτομαι να κινηθώ περίπου όπως στην έκθεση. Να του βάζω κάποιες σελίδες να μάθει και να τις ελέγχω και την υπόλοιπη ώρα να αναλύουμε μαζί πηγές. Αναφέρω μόνο μια ώρα γιατί η οικογένεια δυστυχώς δυσκολεύεται και δεν θα ήθελαν 2ωρο.

Συγνώμη για το σεντόνι!  ;) Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

7
λίγο πιο πάνω όμως λέει : Κι αυτοί αρνούνταν να δεχτούν ως δεδομένες τις παραδεδεγμένες αλήθειες.

8
Η πρόταση κύρια καθώς δεν υπάρχει άλλη κύρια και η αναφορική αντωνυμία στην αρχή περιόδου! Θα το σκεφτούν;

9
Ναι. Είπα απλά πως δεν πιστεύω να ζητηθεί, αλλά ....καλύτερα να το δουν ....γιατί το ασύνδετο το περίμεναν; Δυστυχώς πρέπει να είμαστε καλά με το σύστημα ακόμα και αν το θεωρούμε παρωχημένο. Πέρα από θέμα συστήματος είναι και θέμα γονέων. Γονείς έψαχναν το φάκελο του παιδιού τους για να δουν αν δίδαξα κάτι. Κλασικά το δίδαξα. Και φυσικά αυτοί μου το είπαν ;) Επίσης(προσθήκη...στο πνεύμα των εξετάσεων...χα χα) θέλω να είναι το παιδί καλυμμένο και να μην πει ότι εξαιτίας μου έχασε κάτι.  Ο καθένας έχει όνειρα. Μεγάλα, μικρά...αλλά δεν θέλω να πει ότι εγώ του στάθηκα εμπόδιο επειδή δεν δίδαξα κάτι. Δεν το θέλω. Τώρα ο καθένας πράττει ο, τι νιώθει.

theodora7 εγώ δεν είπα ότι δεν το δίδαξα! Είπα ότι δεν το έμαθαν :) Το κάναμε αλλά ποτέ κανείς δεν του έδινε σημασία σε όποια επανάληψη! Και μετά αιτιολόγησα, γιατί πιστεύω ότι δεν θα τεθεί σαν ερώτηση! Πάρα ταύτα μετά την επίκληση στο συναίσθημα που έκανες  ;) έτρεξα πάραυτα να τους στείλω μήνυμα να το κοιτάξουν σήμερα! Μπορεί να ήταν σημαδιακό! Αν πέσει σε ευχαριστώ!

labros αν θα κάναμε μια πρόβλεψη έτσι για την συζήτηση οι ενότητες που είπες είναι πολύ καλές! Καλή επιτυχία στα παιδιά σας! Αύριο συντονισμένοι εδώ κατά τις 10!

10
Η αλήθεια είναι ότι στο σχολείο έχω ακούσει τόσα χρόνια να το διδάσκει κάνεις. Ούτε στο ψηφιακό το συμπεριλαμβάνουν.

Μάλλον κάπου θα σου έφυγε η άρνηση  :P ! Τι να σου πω ελπίζω να μην βάλουν τέτοια ερώτηση...θα είναι η πιο παπαγαλία της παπαγαλίας ερώτηση!

11
Οι δικοί μου όχι! Και θα την θεωρήσω και άστοχη ερώτηση : άλλο να ξέρουμε γενικά τι πραγματεύεται το κάθε έργο, άλλο σε κάθε βιβλίο και ενότητα του. Αλλά και βαθμολογικά (ειδικά των Ηθικών) δεν αξίζει για 10 μονάδες.

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 08, 2017, 11:56:50 πμ »
Αν κάποιος είναι διορθωτής θα ήθελα να μου απαντήσει στο εξής παρακαλώ: αν κάποιο παιδί στην άσκηση Β3α. με τα συνώνυμα δεν αντέγραψε όλη την πρόταση στο τετράδιο (όπως έλεγε η εκφώνηση) αλλά μόνο το αντίστοιχο συνώνυμο θα του κόψουν μονάδες? Και επίσης αν στο δεύτερο ζητούμενο γράψει και πνευματικά εφόδια σε 1 παράγραφο (εξειδίκευση, ευρύτερες γνώσεις, κριτική σκέψη) πόσες μονάδες λέτε να αφαιρεθούν; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 07, 2017, 02:58:53 μμ »
Nα ρωτήσω οδηγίες δίνουν μόνο ως προς τις ασκήσεις; 

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 07, 2017, 01:01:42 μμ »
To δικαίωμα εγώ δεν θα το έπαιρνα σωστό. Το βλαβερό οκ! Εμένα στην ελευθερία έβαλε φυλάκιση! Σε μια μεταφορική χρήση θα το έπιανα σωστό. Τι λέτε γι' αυτό? όχι εεε?? Το μυαλό μου είναι παγωτό τώρα!

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159620
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 467
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 449
Σύνολο: 463

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.