Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eva30

Σελίδες: 123 ... 7
1
Γενικό Λύκειο / Απ: Σχολικά Βιβλία Λυκείου
« στις: Ιούνιος 04, 2009, 08:25:04 πμ »
Ευχαριστώ πολύ. Απλώς ακουγόταν κάτι τετοιο πολύ έντονα, ειδικά για τη λογοτεχνία.

2
Γενικό Λύκειο / Απ: Σχολικά Βιβλία Λυκείου
« στις: Ιούνιος 03, 2009, 07:25:24 μμ »
Καλησπέρα. Μήπως έχετε ακούσει τίποτα για αλλαγές στα βιβλία θεωρητικής κατεύθυνσης στην τρίτη? Ευχαριστώ!

3
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 10:01:17 πμ »
Έγραψε κανείς διδακτική ιστορίας για να μου δώσει τα φώτα του; Η διδακτική αρχαίων μου φάνηκε απίστευτα δύσκολη...

4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 09:58:34 πμ »
Καλημέρα!Ξέρετε αν έχει βγάλει κανείς απαντήσεις για την ιστορία;Γιατί έχω καταμπερδευτεί....

5
να καταθέσω την προσωπική μου άποψη. τελειωσα στα Γιαννενα, φιλολογικό. είχα φίλες που τελείωσαν αρχαιολογικο και φ.π.ψ. Από το φιλολογικό έπαιρναν μαθήματα μόνο τα δικά μας επιλογής, που ήταν ότι πιο γελοίο κυκλοφορούσε (στο να τα περάσεις). η σχολή τους  θεωρώ πως δεν τους έδωσε καμία κατάρτιση στα αρχαία΄, νέα και λατινικα, όπως και η δική μας στην ιστορία και τα παιδαγωγικά. Επίσης θέλω να αναφερθώ στο μέσο όρο των βαθμων πτυχίου αυτών των σχολών (που μοριοδοτείται στον ασεπ), ο οποίος ξεπερνά αρκετά τον αντίστοιχο της φιλολογίας (τουλαχιστον στα Γιαννενα). Για να μην τρελαθούμε τελείως! Τέλος ένώ περνούσα Φ.Π.Ψ. την πρώτη χρονιά, επέλεξα να ξαναδώσω γιατί  όλες οι καθηγήτριές μου είπαν πως αν ήθελα να ασχοληθώ με τη διδασκαλία θα είχα πρόβλημα. Αυτά!
εγω στο τμημα φιλιλογιας του ΑΠΘ απο τα 5 μαθηματα επιλογης διαλεξα 2 παιδαγωγικα.θα μπορουσα να μην επιλεξω κανενα και να επελεγα μονο ιστορια ή αρχαιολογια ή φιλισοφια....ειμαι ικανοποιημενη με την σχολη μου γιατι μου δωσε πολλα ιδιως εμενα που ποτε μου δεν εκανα σκονακι και μεσα απο την δυσκολια εγινα καλυτερη..πιστευω ομως πως δεν ειναι ολες οι σχολες ιδιες γιατι δεν διδασκομαστε τα ιδια μαθηματα απλουστατα...ο φιλολογος που τρωει στη μουρη αρχαια,λατινικα,λογοτεχνια λεγεται φιλολογος...ο ιστορικος που τρωει τις ιστοριες λεγεται ιστορικος και του φ.π λεγεται φιλοσοφος(το παιδαγωγος συγνωμη αλλα δεν το θεωρω αντικειμενο γνωστικο.βασικα θεωρω λιγο ανοητο το να διδασκεσαι πως θα διδαξεις ενω δεν ξερεις τι θα διδαξεις,ποτε και αν μπορεις.πιστευω πως λιγα παιδαγωγικα αρκουν και εφοσον περασεις στον ασεπ το κρατος να επιμορφωσει τους νεοδιοριστους τον τροπο διδασκαλιας.οπως και να χει δεν καταλαβαινω γιατι τα τοσα παιδαγωγικα στο φπ και λιγα γνωστικα. )...τωρα θα στεναχωρησω αρκετους αλλα αυτη ειναι η γνωμη μου...το λαθος βεβαια στην ολη συγχυση δεν ειναι δικο μας...υπαιτιο ειναι τον υπεπθ που μας καλει να διαγωνιζομαστε ολοι ;) στ ιδια αντικειμενα...καλο ειναι να εχεις γενικες γνωσεις αλλα υπ αυτην την εννοια και ενας μαθηματικος δεν ειναι ασχημο να μην ξερει τον Σωκρατη??ή θα πρεπει να γινουν ολες οι σχολες ενα ή ο καθενας στο ειδος του...βεβαιως αν καταφερει ενας του φπ ή του ιστορικο ή της φιλολογιας να περασει στον ¨κοινο¨ θα πω εγω διαγωνισμο γιατι τον ορο ¨διαγωνισμος φιλολογων¨ειπαμε τον θεωρω λαθος,τοτε ναι να λεγεται εκπαιδειτικος θεωρητικων μαθηματων....αυτα με βαση οσα ισχυουν..

Συμφωνώ απολύτως! Ίσως επειδή είμαι και εγώ του φιλολογικού. Τα ίδια που περιγράφετε γίνονταν και στην Αθήνα. Μάλλον ήρθε η ώρα να πάρουν οι ΦΠΨήδες την εκδίκησή τους!!
Το σοβαρό θέμα που τέθηκε εδώ είναι αυτό του διαχωρισμού των αντικειμένων. Θα πρέπει κάποια στιγμή να το απαιτήσουμε.

αν μου επιτρεπεις eles, μαλλον οι καθηγητριες σου δεν ηξεραν τι τους γινεται.
τελος παντων, αν οσοι πιστευουν οτι αυτοι που τελειωσαν το φιλολογικο ειναι και ΟΙ φιλολογοι, ειναι βαθια νυχτωμενοι για να μη πω κομπλεξικοι (και φυσικα δεν αναφερομαι στην/στον eles- αρκετοι μιλησαν διθυραμβικα για το τμημα τους,οπως και γω για το δικο μου)
και εν πασει περιπτωσει οσοι διαλεξαν τα "γελοια" μαθηματα σε αυτο δε φταιει το τμημα τους αλλα οι ιδιοι και που σιγουρα θα εχουν προβλημα με τη διδασκαλια.
εγω περνουσα φιλολογικο αλλα εβαλα φπψ (και περασα και 1ος) στην αθηνα επειδη το βρηκα πολυ πιο κοντα στην εκπαιδευση. επελεξα και εκανα 5 αρχαια, 2 λατινικα, 4 νεοελληνικη φιλολογια, βυζαντινα κλπ κλπ. και ολες τις ιστοριες. στα οποια εξεταζομαστε μαζι στα ιδια θεματα με τους του αντιστοιχου τμηματος (δεν ξερω τι γινονταν στα Γιαννενα).επισης επελεγα μαθηματα οπως "η διδασκαλια της Εκθεσης","θεωρια της λογοτεχνιας και διδακτικη πραξη","η διδασκαλια της γλωσσας" κλπ κλπ

επομενως ειναι θεμα προσωπικων επιλογων και πως το βλεπει ο καθενας.
"ο καθεις και τα όπλα του" ιδου η Ροδος ιδου και ο....ασεπ!!! να το αποδειξουν.

Ο ΑΣΕΠ δεν αποδεικνύει τίποτα απολύτως... Απλώς είναι άδικο ενώ εμείς έχουμε λιώσει σε αρχαία και λατινικά, να πρέπει στα καλά καθούμενα να διαβάζουμε όλες αυτές τις παιδαγωγικές αηδίες που σνομπάραμε στο Πανεπιστήμιο γιατί ήταν πανεύκολα. [Η ιστορία δε με ενοχλεί, γιατί τουλάχιστον σου δίνει ουσιαστικές γνώσεις]

6
Μπράβο όμως που διαβάζετε! Εγώ από τότε που ανακοινώθηκαν οι 600, τρέχω από παραλίες σε μπαρ και αντιστρόφως. Δεν έχω κουράγιο να ανοίξω βιβλίο! Ελπίζω να συνέλθω σύντομα...

7
Αν ήμουν ιδεολόγος για τους άλλους, θα επιδίωκα να διοριστώ με το 40% και δε θα χτυπιόμουν με τον ΑΣΕΠ. Κατάντια το χαρακτηρίζω με βάση τη δική μου αξιοπρέπεια και τις αξίες. Αν εσύ το επιτρέπεις στον εαυτό σου, είναι δικό σου πρόβλημα. Όνειρο ζωής είναι μια θεσούλα στο δημόσιο πάση θυσία. Άλλωστε ο σκοπός αγιάζει ό λ α τα μέσα. Αυτό το σύνθημα πες στα παιδάκια την πρώτη μέρα που θα διδάξεις.



Ούτε εγώ έχω "μέσο", αλλιώς δεν θα προσπαθούσα με τον ασέπ! Πρέπει να δεχτούμε όμως, ότι είναι μία πραγματικότητα είτε μας αρέσει είτε όχι! Και τα παιδιά αγαπητέ μου συνάδελφε, πρέπει να γνωρίζουν την πραγματικότητα μέσα στην οποία θα ζήσουν! Ο κόσμος δυστυχώς δεν είναι αυτός που περιγράφουμε ονειρικά στις εκθέσεις! Τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν τί γίνεται στον κόσμο, να τα οπλίσουμε όμως με τα κατάλληλα εφόδια για να πορευτούν..Η λύση δεν είναι η "γυάλα"! Δεν φταίνε αυτοί που αξιοποιούν τις "γνωριμίες" τους, αλλά το σύστημα που τους το επιβάλλει ώς τη μόνη λύση! Αυτό μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει! Τα πάντα σήμερα ακόμη και στον ιδιωτικό τομέα κινούνται μέσω γνωριμιών. Δεν καταλαβαίνω γιατί σοκάρεστε.. ???

Ένα απλό παράδειγμα..Όταν δίνεις σε ένα παιδί, που δεν πρέπει να τρώει γλυκά, γλυκό..Φταίει το παιδί που το δέχεται ή εσύ που του το δίνεις?

Θεωρώ ότι αδίκως συζητάμε τόσο πολύ αυτό το θέμα..Ο καθένας μας θα κάνει ό,τι μπορεί..με ή χωρίς μέσο..Η αξία όμως θα φανεί στην πορεία..Καλό διάβασμα σε όλους..

Επειδή η κατάσταση αυτή επικκρατεί μέχρι τώρα, δε σημαίνει ότι είναι καλό να διαιωνίζεται και να προβάλλεται ως πρότυπο. Με ενοχλεί η μοιρολατρική αντιμετώπιση.Απλώς πιστεύω ότι άλλου είδους εφόδια πρέπει να δώσει το σχολείο στα παιδιά, με στόχο βέβαια να αλλάξει η κατάσταση. Αλλιώς, πρέπει να διδάσκεται υποχρεωτικά το dvd Ζαχόπουλου - Τσεκου! Για να μη ζουν τα παιδιά σε γυάλα αλλά να ξέρουν ρεαλιστικά και επακριβώς τα προσόντα που χρειάζονται για μια μονιμοποίηση.

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank8622a.php

8
Αν ήμουν ιδεολόγος για τους άλλους, θα επιδίωκα να διοριστώ με το 40% και δε θα χτυπιόμουν με τον ΑΣΕΠ. Κατάντια το χαρακτηρίζω με βάση τη δική μου αξιοπρέπεια και τις αξίες. Αν εσύ το επιτρέπεις στον εαυτό σου, είναι δικό σου πρόβλημα. Όνειρο ζωής είναι μια θεσούλα στο δημόσιο πάση θυσία. Άλλωστε ο σκοπός αγιάζει ό λ α τα μέσα. Αυτό το σύνθημα πες στα παιδάκια την πρώτη μέρα που θα διδάξεις.

9
Αλλωστε ο λόγος για τον οποίο είναι τόσο λίγες οι θέσεις μέσω το διαγωνισμού, αποδιεκνύει κατά μία έννοια ότι μάλλον δε "χωράει" μέσο. Το αν θα χρησιμοποιήσει κάποιος ή όχι το μέσο, που λιγο πολύ όλοι έχουμε, είναι προσωπικό του θέμα. Απλώς εγώ το θεωρώ κατάντια!!!

10
Η αναλογία στον προηγούμενο ήταν με βάση τις αιτήσεις: 1/25 και με βάση την προσέλευση: 1/17. Φέτος, λόγω μέιωσης του αριθμού, λογικά η αναλογία θα είναι χειρότερη. Όμως, πάλι θα υπάρχει αποχή. Εκτός αυτού, ενα μεγάλο ποσοστό ειδικά των νέων πτυχιούχων, θα πάνε στο διαγωνισμό τυπικά, μόνο και μόνο για την εμπειρία - όπως έχουμε κάνει σχεδόν όλοι μας σε κάποιον από τους παλιότερους διαγωνισμούς. Από κει και πέρα, το αν θα απογοητευτεί κάποιος ή αν θα είναι αισιόδοξος ή αν θα δώσει κατατακτήριες για να γίνει δάσκαλος, είναι καθαρά προσωπικό του θέμα. Το ζήτημα αξιοπρεπούς διαβίωσης, ανεργίας και απασχόλησης σε άσχετους από τις σπουδές τομείς, δεν είναι μόνο θέμα δικό μας αλλά όλων των εργαζομένων, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και πανευρωπαϊκά.

11
Στο χέρι σου είναι να γίνεις ό,τι θες. Μη γενικεύεις. Η μιζέρια είναι δημοσιοϋπαλληλίστικο χαρακρτηριστικό. Επίσης τα πράγματα δεν είναι τόσο σοβαρά. Ο,τι σκοπεύεις να διδάξεις, το έχει ήδη κάνει με μεγαλύτερη επιτυχία το fame story και η ελληνική κοινωνία - οικογένεια, μέρος της οποίας εν τέλει είμαστε και εμείς... Αυτή είναι η κατάσταση πανδελλαδικώς. 

12
Τι έγινε ρε παιδιά;;;; Μήπως σκοπεύουν να τον καταργήσουν τελείως και το φέρνουν με το μαλακό;

13
Σχολικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Ιούνιος 20, 2008, 11:52:51 πμ »
Δύο πιθανές μεταφράσεις: 1. Άλλοι απ' τους ακροατές απορούν πώς μπόρεσα..... 2. Άλλοι απορούν μ' αυτά που ακούνε, πώς δηλ. ....
Και οι δύο μου φαίνονται πιθανές. Η ένστασή μου: Αν θεωρήσουμε γεν. της αιτίας το "ακροωμένων", πώς γίνεται μια ονοματική πρόταση να είναι επεξήγηση σε έναν επιρρ. προσδιορισμό; [μου φαίνεται "τραβηγμένος" ο όρος επιρρηματική πλάγια ερωτηματική]. Αν το πάρουμε αντικείμενο, συμφωνώ απολύτως με τη σύνταξη. Επίσης: το "θαυμάζω", όταν είναι ψιχικού πάθους θέλει προσδιορισμό της αιτίας. Όταν είναι απορίας, όπως εδώ, θέλει πλάγια. Το κόμμα, είναι πρόβλημα.

14
Σχολικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Ιούνιος 19, 2008, 11:49:17 πμ »
Το άγνωστο θέμα στα Αρχαία

Ο κ. Γιώργος Ράπτης γράφει για το άγνωστο θέμα στα Αρχαία Ελληνικά:
 

«Εύκολα θεωρήθηκαν γενικά τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών για τους υποψηφίους της θεωρητικής κατεύθυνσης.
Στο άγνωστο όμως κρυβόταν παγίδα, στην οποία έπεσαν οι πάντες, υποψήφιοι και φροντιστές ανά την Ελλάδα, όπως φαίνεται από τις απαντήσεις που δημοσιεύθηκαν στον αθηναϊκό και τοπικό Τύπο.
Έτσι, στην παρατήρηση όπου ζητούσαν να χαρακτηρισθεί ο όρος “των ακροωμένων”, όλοι των εξέλαβαν ως γενική διαιρετική από το “οι άλλοι”, ενώ είναι γενική της αιτίας (τα ακροώμενα) από το ρήμα ψυχικού πάθους “θαυμάζουσι” που συντάσσεται πάντοτε με γενική της αιτίας.
Το πρόβλημα έχει απανωτές επιπτώσεις στη βαθμολογία, καθ΄ ότι είναι συνάρτηση της άλλης συντακτικής παρατήρησης, που ζητούσε να χαρακτηρισθεί η λειτουργία της δευτερεύουσας πρότασης (“όπως ποθ΄ ακριβώς εδυνήθην εξευρείων τα τούτων αμαρτήματα”). Αυτή η πρόταση είναι πλάγια ερωτηματική επιρρηματική ως επεξήγηση στο “των ακροωμένων” και όχι αντικείμενο στο ρήμα “θαυμάζουσι”.
Έτσι γίνεται τριπλό το λάθος, και στη γενική (που είναι προσδιορισμός της αιτίας και όχι γενική διαιρετική από το “οι άλλοι”) και στη δευτερεύουσα πρόταση και, ασφαλώς, στη μετάφραση».


Σε πρώτη φάση, μου φάνηκε απίθανο. Όταν ξαναείδα το κείμενο, κατάλαβα ότι με αυτή την εκδοχή εξηγείται και το κόμμα πριν το "όπως". Ποια η γνώμη σας; Βοήθεια!!

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159780
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 487
Σύνολο: 504

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.