Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mitman

Σελίδες: 123 ... 6
1
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Θα γίνει ασέπ ?
« στις: Απρίλιος 13, 2010, 04:19:24 μμ »
ΑΣΕΠ θα γίνει.... ΑΛΛΑ όχι τώρα... του χρόνου (2011).
Από τη στιγμή που είπαν ότι αλλάζει το σύστημα φέτος ΔΕΝ προλαβαίνουν να κάνουν τις αλλαγές οπότε η λογική λέει.... :
1) Τέλη του 2010 βγαίνει η ύλη των εξετάσεων και πιθανότατα ο τρόπος διαγωνισμού
2) Άνοιξη του 2011 γίνονται οι αιτήσεις
3) Φθινόπωρο του 2011 έχουμε εξετάσεις
4) Άνοιξη του 2012 έχουμε αποτελέσματα

Όλα αυτά αν στην ειδική διδακτική έχει ανάπτυξη...αν είναι όμως όλα μόνο πολλαπλών απαντήσεων... τα πάντα όλα τέλη 2011 με αρχές 2012...
ΤΟ θέμα όμως είναι ότι ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ αν θα διορίζεσαι η όχι αφού χωρίς θέσεις δεν θα υπάρχει...βάση διορισμού... κάτι σαν τεστ δεξιοτήτων μου φαίνεται....
Ουσιαστικά αυτό το σύστημα θα πρέπει να είναι και ελπίζεις στο θαύμα......
Αυτό θέλει διευκρίνηση...έγραψα π.χ. 85 ... θα είμαι μέσα;

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« στις: Απρίλιος 13, 2010, 02:54:01 μμ »
ME την ΑΣΠΕΤΕ ωρέ λεφτόπουλα τι γίνετε? πάει η παιδαγωγική επάρκεια?

3
Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά όπως διάβασα τις εφημερίδες και τα άρθρα αυτό που κατάλαβα είναι :
1) Ναι μεν κλειδώνουν οι πίνακες τώρα
2) ναι μεν έχουμε 60 - 40 μέχρι το 2013 αλλά
3) αυτό το 40% τι είναι ; με ή χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ; γιατί όπως γράφουν σε εφημερίδα οι μόνοι που δεν θέλουν ή θέλουν βάση ασεπ το 2010 είναι το 24μηνο.
Ας ελπίσουμε ότι το μεσημέρι θα έχουμε μια καθαρότερη εικόνα...γιατί δε βλέπω φως.....

4
Για δικαστήρια...υπάρχουν 2 μαγικές λεξούλες...ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ...και εκεί τελειώνουν όλα....
Και μια και είναι Άγιες μέρες... ο Θεός να τους φωτίσει και να έρθει ανάσταση στη χώρα και στα μυαλά αρκετών για να μην έχουμε άσχημες εξελίξεις...
Και για να μην λέμε το μακρύ και το κοντό μας... όλοι γνωρίζουμε τι θα συμβεί... και προσωπικά δεν πιστεύω σε μεταβατικές περιόδους....

Αν θελήσουν να κάνουν ριζική μεταρρύθμιση στην Παιδεία....για τους διορισμούς και τους επόμενους ΑΣΕΠ τα πράγματα είναι..σκούρα...

Με μια προσεκτική ανάγνωση των εφημερίδων η γραμμή - οδηγία είναι 1...μείωση στο δημόσιο...και σε αριθμό και σε μισθό.... σε λίγο (εύχομαι να μην γίνει).. θα φεύγουμε από το δημόσιο γιατί δεν θα μπορείς να ζήσεις... μισθός 1000€ και α' διορισμός 150χλμ μακριά από το σπίτι σου...τι θα κάνεις ; Πως θα ζήσεις ; Και δε μιλάω να πας σε νησί .... θα φτάσουμε να πληρώνουμε για να δουλεύουμε...     
Ειλικρινά εύχομαι αυτό το σενάριο περί ενιαίου μισθολογίου και περαιτέρω μείωση μισθών ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΕΙ... γιατί :
το πρόβλημα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ το ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ αλλά τι θα βρούμε όταν μπούμε !!

5
Γιατί βρε συνάδελφοι μόνο 50%....να είναι το 99% από πίνακες και 1 που θα έχει και μέσο φυσικά με ΑΣΕΠ γιατί τί είναι η μερική απόδειξη των γνώσεων μπροστά στην ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΊΑ.
Δεν θα μπω σε αντιπαράθεση με τα παιδιά από τους πίνακες... έχουν και αυτοί δίκιο αλλά να μην τα ισοπεδώσουμε όλα....
Γιατί τι σόι εκπαιδευτικός είναι κάποιος ο οποίος με ΤΟΣΟΥΣ μήνες προϋπηρεσία δεν μπορεί να περάσει 1 ΑΣΕΠ... δηλαδή τι διδάσκει.....
Από την άλλη μία επιτυχία και διορισμός μέσω ΑΣΕΠ θα πει ο άλλος δεν δίνει εμπειρία.....
δεν θα συνεχίσω...γιατί θα μπω στο τρυπάκι να ρωτήσω κάποιους....πως πήρανε την προϋπηρεσία...και εκεί θα έχουμε επανάσταση...... και πέρασε και η 25η Μαρτίου....
οπότε ας μείνουμε εδώ γιατί είναι σαν το αίτημα των πολύτεκνων...να διορίζονται δίπλα στο σπίτι τους για να είναι η οικογένεια ενωμένη και αγαπημένη...ΕΝΩ των άλλων ας διαλυθεί....
Αυτά είναι αστεία.....
ΝΑΙ να διεκδικείς πράγματα για σένα...
αλλά με κάποια λογική.....
ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ και για τους άλλους ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ....     

6
Αυτό σας πείραξε... σωστά οι ΟΥΚάδες και οι λοιποί θα έπρεπε να τραγουδάνε "μια ωραία πεταλούδα" και το "περνά περνά η μέλισσα"
Το αν ήταν λάθος που κάτι τέτοιο βγήκε εκτός στρατοπέδου αυτό είναι άλλη ιστορία...
Αλλά εγώ θα ρωτήσω:
1) Στα γήπεδα αυτά που ακούγονται ΔΕΝ είναι ρατσιστικά ;
2) Το μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι δεν είναι ρατσιστικό;
3) Το κάψιμο της Ελληνικής σημαίας δεν είναι ;
4) Οι εκδηλώσεις βίας από όποια μεριά και αν προέρχεται δεν είναι;

Δυστυχώς ΟΛΟΙ έναν ρατσισμό τον έχουμε..αλλά αυτό είναι φυσιολογικό... στη φύση του ανθρώπου είναι... γιατί και εγώ που λέω ότι δεν είμαι ρατσιστής...όταν κατηγορώ ΕΣΕΝΑ για ρατσισμό άθελά μου γίνομαι και εγώ ρατσιστής εναντίον σου..... 

7
Σήμερα θα βγάλω χολή....
Κάποιοι θα με στίσουν στα 3 μέτρα....αλλά δεν μπορώ...με πνίγουν οι πολύτεκνοι.....3500 διορισμοί πολυτέκνων από το 2005 μέχρι σήμερα χωρίς ΑΣΕΠ χωρίς προϋπηρεσία χωρίς τίποτα και α' διορισμός στο σπίτι τους....
Και ρωτάω γιατί;
Θα μου πεις τώρα το θυμήθηκες... ΟΧΙ
Αλλά είναι προκλητική η επιστολή που έστειλαν στον πρωθυπουργό....
Παραθέτω τμήμα της..ολόκληρη θα την βρείτε στο Site των πολυτέκνων στο aspe.gr
"..........
Κύριε Πρόεδρε, ο  νόμος 3255/2004  λειτούργησε  με καθαρά δημογραφικά κίνητρα. Ένας νόμος που δίνει στον πολύτεκνο εκπαιδευτικό το διορισμό του κοντά στην οικογένειά του μόλις αποκτήσει το 4ο του παιδί, έτσι ώστε να έχουμε οικογένειες ενωμένες και αγαπημένες! ......."

Δηλαδή η δική μου η οικογένεια είναι δακτυλοδεικτούμενη!! Έχετε ΕΣΕΙΣ αποφασίσει ότι ΔΕΝ πρέπει να είναι ενωμένη και αγαπημένη;
Εγώ επειδή έχω 2 παιδιά ΠΡΕΠΕΙ να φύγω και να πάω και εγώ δεν ξέρω που και να μην γυρίσω ποτέ στο σπίτι μου επειδή Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ είναι ανώτερη και πρέπει να μείνει ενωμένη;
Εγώ που διάβασα σαν μ@#@κας και έδωσα ΑΣΕΠ και πέρασα και είμαι και είμαι στον πίνακα διοριστέων είμαι παιδί ενός κατώτερου θεού;
Η δική μου η οικογένεια πρέπει να βασανίζεται και να χωρίζει ;   
Να μην είναι ενωμένη επειδή ΕΣΥ σχεδίασες να μπεις στην εκπαίδευση....πηδώντας ;
Δεν λέω επιλογή σου είναι... και καλά κάνεις... και πραγματικά θέλει κότσια να κάνεις 3 και 4 και παραπάνω παιδιά ... ναι να σας βοηθήσει το κράτος...αλλά όχι σε βάρος άλλων
Θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ αυτή τη διάκριση και αυτόν τον υποβιβασμό της δική μου οικογένειας....
Καταντά ρατσιστικό..... δηλαδή μέχρι 3 παιδιά είμαστε "υποανάπτυκτοι" και παιδιά ενός άλλου θεού ενώ με 4 και πάνω είμαστε στο βασίλειο.......
Μπορεί ο αγώνας σας να είναι δίκαιο...ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ τον εμφανίζεται είναι ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΣ!
 

8
"για όσους εξαιρούνται από την αναστολή της προηγούμενης παραγράφου "
η παιδεία εξαιρείται από την αναστολή προσλήψεων

διαδικασίες επιλογής τακτικού προσωπικού του ΑΣΕΠ = ο γραπτός διαγωνισμός
για τους οποίους έχουν εκδοθεί οριστικά αποτελέσματα = ΦΕΚ

Σωστά αφορά μόνο ΑΣΕΠ... συνάδελφοι έχω την εντύπωση ότι αν αλλάξει ο νόμος για διορισμούς...πάει το 60-40 οπότε με μετρά και  η προϋπηρεσία...
Πραγματικά οι μόνοι που κάτι να ελπίζουν είναι οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ.... και μόνο  :( :( :( :(

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διοριστέα ΑΣΕΠ
« στις: Μάρτιος 04, 2010, 10:04:08 μμ »
Διαβάζοντας προσεκτικά τον ισχύοντα νόμο και με τα λεγόμενα ότι θα μπαίνουν στην εκπαίδευση μόνο όσοι έχουν περάσει ΑΣΕΠ και με την πρόθεση να αλλάξει ο νόμος πρόβλημα βλέπω να έχουν όσοι δεν έχουν περάσει σε κάποιο ΑΣΕΠ......
Προσωπική εκτίμηση:
Βλέπω το 3000 άτομα να είναι από ΑΣΕΠ..... και κάτι από 40% στο οποίο θα έχει μέσα και 24μηνίτες....
Δύσκολα πράγματα ειδικά μετά τις περικοπές...
Υπομονή για τον νόμο

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Μείωση των Προσλήψεων
« στις: Φεβρουάριος 26, 2010, 11:06:07 πμ »
Πάει και το 1 δις για την Παιδεία....  :(

Πρόβλεψη για 2010-2011 -> Διορισμοί μόνο όσοι έχουν ΑΣΕΠ. Επιτυχόντες , προϋπηρεσία  + ΑΣΕΠ κλπ.
Θέλουν να μειώσουν τις προσλήψεις .
Βγάζουν νόμο και λύνεται το πρόβλημα.
Για όσους έχουν "κατοχυρώσει" μέσω προϋπηρεσίας θα ζητηθεί μια επιτυχία ΑΣΕΠ και θα διοριστούν στο μέλλον. Έτσι εξασφαλίζει μείωση προσλήψεων αλλά και τη "σειρά" στους πίνακες.
Θα δημιουργηθούν το καλοκαίρι πολλοί πίνακες να μου το θυμηθείτε...
Και από Σεπ βασική προϋπόθεση διορισμού θα είναι η επιτυχία ΑΣΕΠ για ΟΛΕΣ τις ειδικότητες , πολύτεκνοι,30,24,κλπ. και θα υπάρχουν ανάλογες προτεραιότητες έως ότου ολοκληρωθούν και οι τελευταίοι διορισμοί που θα έπρεπε να γίνουν από τους υπάρχοντες πίνακες.

Αλλά όλα αυτά είναι απλά "κακά" σενάρια" ... σε λίγες βδομάδες θα δούμε την avant premier του νομοσχεδίου και θα δούμε αν πρόκειται για ταινία τρόμου.....   

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Πάγωμα Όλων των Προσλήψεων ;
« στις: Φεβρουάριος 23, 2010, 12:31:06 μμ »
Αν δεν βγουν πόσοι και ποιες ειδικότητες είναι στους υπεράριθμους αποσπασμένους ότι υπολογισμούς και σενάρια κάνετε είναι....στον αέρα.
Απλά μπορεί οι ανάγκες  πχ για υδραυλικούς να είναι 100 και να έχει 150 αποσπασμένους... τι κάνει..το πιο απλό..κάνει έναν σχεδιασμό για ανάγκες την επόμενη 3-ετία ή 4-ετία και ξεκινά να κάνει προσλήψεις από τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ.
Για τους υπόλοιπους εφόσον δεν έχει κενές θέσεις θα ζητήσει επιτυχία ΑΣΕΠ.
Τα προβλήματα εκεί θα αρχίσουν. Αυτούς που ΔΕΝ μπορεί να πειράξει με ΜΗ διορισμό είναι τους ΑΣΕΠ. Αυτούς μπορεί να τους παγώσει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Για τους υπολοίπους βγαίνει μια νομοθετική πράξη που ουσιαστικά "πετά" τους λοιπούς έξω ή ζητά επιτυχία σε ΝΕΟ ΑΣΕΠ ώστε σε βάθος χρόνου να διοριστούν.
Τα περί αντισυνταγματικότητας σαφώς και ισχύουν αλλά θα επικαλεσθούν λόγους εθνικής ανάγκης, δημοσίου συμφέροντος κλπ οπότε και καλύπτονται νομικά.
Άλλωστε το γνωστό ρητό Γιάννης πίνει, Γιάννης κερνάει εδώ κολλάει άψογα.
Δυστυχώς τύχαμε σε άσχημη εποχή.
Το μόνο που μένει είναι υπομονή για τους επόμενους 2 νόμους.  Εισοδηματικής πολιτικής  και το νομοσχέδιο για τη παιδεία.
Είχαν ανακοινώσει 1 δις για την παιδεία....τσουφ...καπνός...δυστυχώς πάμε στα 500εκ και βλέπουμε. Αρνητική εξέλιξη.
Οι 3000 αντί 6000 είναι και αυτό μια αρνητική εξέλιξη αλλά το 3000 δεν έχει κλειδώσει...για μένα παίζει να είναι και μικρότερο το νούμερο...
Πρώτα ο μαθητής με τάξεις το 30 μαθητών...μάλλον και αυτό είναι μια αρνητική εξέλιξη.
Δυστυχώς τα πράγματα δείχνουν να είναι αρνητικά. Και λέω δείχνουν γιατί εδώ και 5,5 μήνες ακούμε μόνο ΦΗΜΕΣ και ΛΟΓΙΑ.
Οπότε οπλιζόμαστε με υπομονή και κουράγιο και μερικές βαλεριάνες  :D  :D  :D για να μάθουμε επιτέλους τι θα γίνει...
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι η Παιδεία γενικά αλλάζει σελίδα...το δημόσιο αλλάζει σελίδα... και όλοι γνωρίζουμε ότι όταν αλλάζουμε σελίδα απρόσεκτα το να κοπούμε από το "χαρτί" είναι πολύ εύκολο...
Με το πρόσχημα της κακής δημοσιονομικής κατάστασης και της ανάγκης περιορισμού των δημοσίων υπαλλήλων...θα έρθουν μαύρες ημέρες για τους περισσότερους από εμάς.....

12
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Ο ΑΣΕΠ και τα ΛΑΘΗ ΤΟΥ !!
« στις: Οκτώβριος 26, 2009, 03:25:59 μμ »
Δεν διαφωνώ ΑΛΛΑ πουθενά η προκύρηξη δεν λέει ότι μετράει το μετ/κό ή το διδακτορικό ή έτσι ή γουβέτσι ...
Εκτός αν δεν καταλαβαίνω εγώ Ελληνικά οπότε ζητώ συγνώμη....
Από την προκύρηξη

"2. ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Οι υποψήφιοι που είναι κάτοχοι διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ετήσιας τουλάχιστον φοίτη−
σης, προσκομίζουν επικυρωμένη φωτοτυπία του διδακτορικού ή μεταπτυχιακού διπλώματος καθώς και βεβαί−
ωση από το αντίστοιχο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα που να καθορίζει το γνωστικό αντικείμενο αυτών, εφόσον τούτο
δεν προκύπτει σαφώς από τους προσκομιζόμενους τίτλους.
Αν ο τίτλος έχει αποκτηθεί στην αλλοδαπή απαιτείται μόνον πρωτότυπο ή επικυρωμένο αντίγραφο:
α) Πράξης αναγνώρισης από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή
β) Πιστοποιητικού αναγνώρισης από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.,
για την ισοτιμία του τίτλου, που να έχει εκδοθεί μέχρι και την τελευταία ημέρα της προθεσμίας υποβολής
των αιτήσεων.
Σε περίπτωση που από το πιστοποιητικό ή την πράξη αναγνώρισης δεν προκύπτει το γνωστικό αντικείμε−
νο, απαιτείται βεβαίωση από το Εκπαιδευτικό Ίδρυμα που χορήγησε τον τίτλο, η οποία να καθορίζει το γνω−
στικό αντικείμενο, καθώς και επίσημη μετάφρασή της.
Επίσης οι κάτοχοι διδακτορικού τίτλου, της ημεδαπής και της αλλοδαπής, προσκομίζουν περίληψη της διδα−
κτορικής διατριβής τους ενώ οι κάτοχοι μεταπτυχιακού διπλώματος, της ημεδαπής και της αλλοδαπής, προ−
σκομίζουν αναλυτική βαθμολογία των μαθημάτων που παρακολούθησαν και τον τίτλο της εργασίας τους εφό−
σον υπάρχει.
Σημείωση:
• Στις περιπτώσεις που η ισοτιμία ή ισοτιμία και αντιστοιχία του πτυχίου αλλοδαπής αναγνωρίζεται μόνο εφό−
σον ο κάτοχος του πτυχίου είναι και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος δεν αναγνωρίζεται ισοτιμία του μετα−
πτυχιακού διπλώματος, και επομένως δεν λογίζεται ως μεταπτυχιακός τίτλος.
• Στην περίπτωση που ο μεταπτυχιακός τίτλος συμπληρώνει τον βασικό τίτλο, δεν λογίζεται ως μεταπτυχια−
κός τίτλος.
• Διευκρινίζεται ότι η υποβολή αίτησης προς το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. δεν υποκαθιστά το απαιτούμενο πιστοποιητικό
αναγνώρισης."

Δεν είναι το + - μια θέση..ή το + - 6 ή 7 θέσεις (για μένα) γιατί όπως είπα μάλλον δεν θα ακολουθήσω αυτό το δρόμο τελικά είναι το γαμώτο....γιατί ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ στην προκύρηξη
πράγμα που αφήνει σε εμένα τη πικρή γεύση ότι τελικά...ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ γίνονται.... ;)
- Διορίζεσαι με προταιρεότητα και ας έχεις αποτυχία στον ΑΣΕΠ...
- Τρέχεις στην άκρη θεού γιατί στον τόπο σου διδάσκουν το αντικείμενο άτομα ΜΕ ΑΛΛΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ και 300 ώρες σεμινάριο
- Στο παρα 5' σου πετάνε σχολή με ....παιδαγωγική επάρκεια !!!!! βλέπε λιμάνι...
Άντε ας μη βγάλω άλλη χολή...... :D  :D  :D  :D  :D


13
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Ο ΑΣΕΠ και τα ΛΑΘΗ ΤΟΥ !!
« στις: Οκτώβριος 26, 2009, 12:25:04 μμ »
Σημερα έλαβα την απάντηση του ΑΣΕΠ.
perperas έχεις δίκιο. ΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ του ΑΣΕΠ ενα μετ/κο που δίνει παιδαγωγική επάρκεια ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ σε μορια. !

Αν και δεν εμφανίζεται πουθενα είναι μία "κρυφή" παγίδα!

ΚΑΛΟ θα είναι τέτοιου είδους αποφάσεις να υπάρχουν στις προκυρήξεις.......

Οπότε κύριοι που είστε σε αυτά τα μετ/κά να γνωρίζετε ότι ΜΟΝΟ ΩΣ επάρκεια λαμβάνεται ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΟΡΙΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...

Όσο για τα επιπλέον χρήματα...όταν θα έρθει η ώρα θα το δούμε και αυτό.

Φιλε perperas επειδή εγώ δεν το βρήκα την προκύρηξη μπορείς να μου πεις που βρίσκεται αυτό ;

Γιατί αν δεν το γράφει η 3π/2008.... υπάρχει ηθικό θέμα όχι τόσο για μένα... γιατί μάλλον δεν θα παω για εκπαιδευτικός...ειδικά βλέπωντας το που πάμε .....
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ στην πόλη μου άτομα που διδάσκουν πληροφορική και είναι ΘΕΟΛΟΓΟΙ, ΦΥΣΙΚΟΙ και κάθε καρυδιάς καρύδι........με 300 και 400 ώρες σεμινάρια...ή μεταπτυχιακό στην πληροφορική....
αλλά για τους νέους , που θα μπουν στο τρυπάκι των εξετάσεων του ΑΣΕΠ και στους υπολογισμούς της μοριοδότησης.

Αυτά και λυπάμαι που δεν μπροώ να αλλάξω το θέμα.. ΑΣΕΠ και "ΚΡΥΦΕΣ" ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ - "ΚΡΥΦΟΙ" ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ. Με κάθε επιφύλαξη γιατί α) περιμένω από τον perperas το σημείο που το αναφέρει η προκύρηξη (γιατί εγώ δεν το βρήκα) και β) θα ξαναδω την προκύρηξη και αν όντως υπάρχει θα το αναφέρω και θα κλειδώσω το θέμα αφού το μόνο λάθος που θα υπάρχει θα είναι το δικό μου !!!

14
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Ο ΑΣΕΠ και τα ΛΑΘΗ ΤΟΥ !!
« στις: Οκτώβριος 23, 2009, 11:21:11 μμ »
Συνάδελφοι η διαφορά είναι μία θέση αλλά θα ήθελα να ξέρω το γιατί γίνεται αυτό.
Το μεταπτυχιακό σου δίνει +2 ή +3 μονάδες.
Αν σου δίνει και παιδαγωγική επάρκεια είναι άλλο θέμα... πραγματικά θέλω να μάθω τι παίζει και ποιο είναι το σκεπτικό γιατί στη προκύρηξη ΔΕΝ αναφέρει κάτι, οπότε κανονικά θα έπρεπε να έχουν μετρήσει και οι 3 μονάδες αφού είναι πάνω στη διδακτική.

Τι 11ος τι 12ος αλλά το θέμα είναι το γιατί.....

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 666
Σύνολο: 680

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.