Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - utenar

Σελίδες: 123 ... 110
1
οι  κυκλαδες ζητησαν χημικους και βιολογους....και πηγε φυσικους...

Γιατι, οι αλλες περιοχες τι νομιζεις ζητησαν; Ξερεις ποσα κενα Βιολογιας ροκανιστηκαν επειδη οι Φυσικοχημικοι τοποθετουνται σε σχολεια να κανουν άλλα μαθηματα αντι να μενουν σε διαθεση για να καλυπτουν τα κενα Φυσικων και Χημικων που προκυπτουν;

Τουλαχιστον τα σχολεια στην επαρχια εχουν λιγοτερους μαθητες σε καθε ταξη. Στην Αθηνα να δεις, που σχολεια με ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ μαθητες σε καθε ταξη δεν εχουν Βιολογο και τους στελνουν Φυσικοχημικους σε διαθεση να κανουν Φυσιολογια Ανθρωπου της Α'λυκειου, ενα μαθημα ανεπιτρεπτο να διδασκεται απο ασχετους με το αντικειμενο!!!

Και πηραν και 55 αναπληρωτες Φυσικους! Μετα θα παρουν και μειωμενου ωραριου και 8ωρους ωρομισθιους! Θα παρουν και Χημικους! Οι μονοι που θα μεινουν ανεργοι φετος θα ειναι οι Βιολογοι που δεν εχουν ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ στην Ενισχυτικη! Αν ο κλαδος ειναι ενωμενος, τοτε να γινει τραμπα και να διδασκουμε εμεις τις ωρες των ΑΜΩ των αλλων ειδικοτητων!

Οταν ελεγα για τους συνδικαλιστες, ελεγε η Mous οτι η ΠΕΒ προσπαθησε για τις ωρες Βιολογιας... τι προσπαθησε, να μεινουν στο προγραμμα για να εξυπηρετηθουν οι ειδικοτητες που πλεοναζουν; Οπου συμφερει, να υπαρχει κλαδος και ενιαια υπεραριθμια, οπου παλι τους συμφερει (στους αναπληρωτες, στην Ενισχυτικη...) να μην υπαρχει κλαδος αλλά η τοποθετηση να γινεται κατα ειδικοτητα - ετσι οι συνδικαλιστες δε χανουν ποτέ: και ζητουν ενιαια υπεραριθμια για να βολευονται οι ιδιοι και τοποθετηση κατα ειδικοτητα για να βολευονται οι Φυσικοχημικοι! (αφου Βιολογοι στην Ενισχυτικη δεν υπαρχουν και τα κενα ΑΜΩ θα προκυψουν παλι για Φυσικους με τη νεα μεθοδο: 5 ωρες Φυσικης στο γυμνασιο, 4 Βιολογιας)

Απηυδυσα. Ειχα ηδη ριξει μια ματια στην αγορα εργασιας, αλλά περιμενα τη Β' φαση. Μετα απο αυτην την ψυχρολουσια, αποχαιρετω οριστικα αυτο το χαλι.

2
Καλημερα σε ολους.ξενυχτησα αλλα τιποτα.να ρωτησω θα παρει και μειωμενου ωραριου και ωρομισθιους?ξερει κανεις?επισης παρατηρησα οτι στη β πειραια(νησια) δεν πηρε κανενα παρα το οτι εχει κενα.λετε να παρει μειωμενου?

Μην τρελαθουμε κιολας! Ποια κενα εχει ο Πειραιας, που ξεχειλιζει απο Φυσικους και τους τοποθετουν ολους στα κενα Βιολογιας;

Μειωμενου ωραριου θα παρει παντου, τοσο το πρωι οσο και στην Ενισχυτικη. Αντι να βαλουν τους μονιμους Φυσικους να κανουν Φυσικη το απογευμα, τους βαζουν να κανουν Βιολογια το πρωι και παιρνουν κι αλλους το απογευμα! Να κανουμε τραμπα και να παρουν εμας το απογευμα να κανουμε Φυσικη ενισχυτικη.

3
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2013, 12:34:39 πμ »
Επαναφέρω το θέμα γιατί κοντευω να τρελαθώ. Σήμερα στο ΠΥΣΔΕ μου μου ανακοίνωσαν ότι πρέπει να αφήσω  ώρες Β ανάθεσης.Συγκεκριμένα είμαι Βιολόγος σε γυμνάσιο 3 τμημάτων.Έφτανα μαζι με εργαστήριο 18 ώρες.Οι β αναθέσεις είναι 11 ώρες
 και μουυ είπαν να αφήσω 1 δίωρο για να μην ξεπερνάω τς 10.Ναι αλλά δεν υπάρχει άλλος να κάνει πχ τη φυσική που θα αφήσω.Δεν μπορούσε το πυσδε να είναι λίγο ελαστικό;

Καταρχας, πώς ειναι 11 ωρες απο τις 18 ωρες οι Β' αναθεσεις; Το Γυμνασιο 3 τμηματων εχει 12 ωρες Βιολογιας. Ποιος τις κανει αυτες;

Δευτερον, αν εχεις 11 ωρες Β'αναθεση, ειναι αυτονοητο οτι για να εισαι νομιμος δε χρειαζεται ν'αφησεις ενα διωρο, αλλά ενα μονοωρο, ωστε να πας 10. Αρα θ'αφησεις ενα μονοωρο.

Τριτον, ποιο ΠΥΣΔΕ ειναι αυτο; (στειλε ΠΜ αν δε θελεις να πεις δημοσια) Για να ελεγξουμε αν υποχρεωνει ολους τους εκπαιδευτικους του να κανουν το ιδιο. Τ'οτι αποφασισαν επιτελους να τηρησουν το νομο ειναι θετικο!



Τελος, εισαι σιγουρος οτι εισαι βιολογος; Γιατι οπως μολις μ'ενημερωσαν, δεν εισαι.

4
Εχετε καταλάβει οτι σήμερα θα μας έπαιρναν οι δάσκαλοι και 200 απο τις ελάχιστες θέσεις που μας απομείναν??Κάντε κάτι για αυτό και ξυπνάτε!!!

Πες μας τι προτεινεις να κανουμε, λοιπον.

Αν οι δασκαλοι εχουν κενα, δεν επρεπε να παρουν τις θεσεις; Χωρις καθηγητη δευτεροβαθμιας μπορεις ν'αφησεις ενα τμημα για βδομαδες, χωρις δασκαλο ουτε μια μερα.

5
Απο το Fb του Μπρατη για σήμερα "Προσλαμβάνονται επίσης απόψε 43 φιλόλογοι,53 μαθηματικοίκαι 40 φυσικοί."
Τωρα τι εννοει φυσικοι, ΠΕ04 γενικα?

Προφανως εννοει ΠΕ04, αφου για την επομενη φαση ειχαν πει 20-30 Βιολογοι και 20 Φυσικοι. Αν εννοει μονο ΠΕ04.01 κι εδωσαν παλι τα κενα των Βιολογων στους Φυσικους, θα ειναι περα απο καθε λογικη - οι μονιμοι Φυσικοι μάς εχουν ηδη παρει εκατονταδες κενα, οχι τωρα κι οι αναπληρωτες!

6
Υπό αυτό το πρίσμα ο φυσικός, ο χημικός και ο γεωλόγος έχουν μια ανάλογη (όχι ίδια αλλά ανάλογη) αντίληψη της επιστήμης, πράγμα που μέχρι ενός ορίου τους κάνει κατάλληλους να διδάξουν ο ένας το μάθημα του άλλου. Είπαμε μέχρι ενός ορίου και μετά από πολύ προσωπική εργασία.
Αντίθετα ο βιολόγος έχει κάπως διαφορετική αντίληψη.

Απο πού βγαινουν αυτα τα αβασιμα "συμπερασματα" σου; Σιγουρα οχι απο κατι αντικειμενικο, οπως το προγραμμα σπουδων του τμηματος, αλλά απο προσωπικες σου (κι εντελως ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ!) αποψεις. Και βλεπω με μεγαλη εκπληξη τοσους ΦΕ εδω να συμφωνουν!!! Ετσι εξηγειται γιατι οι περισσοτεροι αλλοι καθηγητες που διδασκουν Βιολογια την εχουν καταντησει ενα μαθημα θεωριας κι οι Βιολογοι παθαινουμε σοκ καθε φορα με τα κακως κειμενα που εχουμε να διορθωσουμε σε μαθητες που εχουν προηγουμενως διδαχθει Βιολογια απο αλλους: διοτι δεν εχετε καν ιδεα περι τινος προκειται... το οποιο ειναι αναμενομενο αφου δεν τη σπουδασατε, αλλά τοτε γιατι επιμενετε να τη διδασκετε εις βαρος των μαθητων;

Καταρχας, η τεραστια αγνοια προδιδεται απο τ'οτι ταυτιζετε το ευρυτατο επιστημονικο αντικειμενο της Βιολογιας με τα πολυ στενοτερα αντικειμενα της Μοριακης Βιολογιας ή Γενετικης και μαλιστα συγκεκριμενα με το κομματι τους που ασχολειται με τον ανθρωπο, αφου αναφερθηκες αποκλειστικα στην Ιατρικη κι οχι για παραδειγμα στη ΓΕΩΠΟΝΙΑ ή στην παραγωγη ΒΙΟΚΑΥΣΙΜΩΝ. Σα να λες σ'ενα Μετεωρολογο οτι δεν εχει "αναλογη αντιληψη της επιστημης" οταν η βαση των σπουδων του ηταν η Φυσικη...

Φιλε μου, οι Βιολογοι δε σπουδασαν Ιατρικη (επιστημη "Υγειας") αλλά ΒΙΟΛΟΓΙΑ (Φυσικη Επιστημη και επιστημη "Ζωης"), η οποια ασχολειται με τη ζωη σε ολες τις εκφανσεις της. Αυτο σημαινει φυτα (Βοτανικη), ζωα (Ζωολογια), φυσικο περιβαλλον (Οικολογια), μικροοργανισμοι (Μικροβιολογια), βιομορια, κυτταρα και ανθρωπος... Ειναι αστειο να διαβαζουμε τον εντελως αβασιμο ισχυρισμο οτι ενας Φυσικος εχει αναλογη αντιληψη της επιστημης μ'ενα Χημικο, οταν ο Φυσικος διδαχθηκε ελαχιστη Χημεια, ενω ο Βιολογος ελιωσε στα μαθηματα Χημειας, με ΟΛΕΣ τις εργαστηριακες ασκησεις τους! (να δεις με τι ευλαβεια χρησιμοποιουσες στην Αναλυτικη Χημεια το ζυγο και τον ξηραντηρα, οταν ειχες περιθωριο να βγαλεις λαθος αποτελεσμα μονο σε 2 ασκησεις, διαφορετικα επρεπε να τις επαναλαβεις ΟΛΕΣ στο επομενο ετος!) Πώς μπαινει ο Φυσικος να κανει πειραματα Χημειας ή Βιολογιας, οταν δεν τα σπουδασε; (εμ, δεν μπαινει καν, γι'αυτο ενα σωρο δεν τα κανουν!) Οσο για την "προτεραιοτητα" στο εργαστηριο ΦΕ, οπως πιστευουν ασχετοι Διευθυντες σαν αυτους που περιεγραψες που ζητουν πρωτα Φυσικο αντι Βιολογο, ενα σωρο μαθηματα των Φυσικων ηταν θεωρητικα, ενω των Βιολογων ειχαν ΟΛΑ εργαστηριο! (εκτος απο το ενα υποχρεωτικο μαθημα των Μαθηματικων) Οι Φυσικοι λοιπον να διδασκουν Φυσικη και να κανουν εργαστηρια Φυσικης. Τα εργαστηρια της Χημειας μπορουν να τα κανουν μονο οι Χημικοι κι οι Βιολογοι.

Τελος, με το σκεπτικο σου, οι Φυσιογνωστες εχουν "αναλογη αντιληψη της επιστημης" με τους Φυσικους, Χημικους και Γεωλογους. Το Βιολογικο τμημα ομως ειναι συνεχεια του Φυσιογνωστικου, οχι της Ιατρικης σχολης! Αρα αντιφασκεις οταν ισχυριζεσαι οτι οι απόφοιτοί του δεν εχουν "αναλογη αντιληψη της επιστημης". Αγνοια, που διαιωνιζεται για χρονια και χρονια στη χωρα μας εις βαρος των μαθητων, απο τις συντεχνιες που δε θελουν να ξεβολευτουν!

7
Επίσης, υπάρχει διάχυτη η άποψη στην επιχειρηματολογία σου για τον ΑΣΕΠ και τον τρόπο διορισμού εν γένει ότι πριν από  σένα (τη δική σου γενιά) το χάος! Όλα ήταν αδιαφανή, οι διορισμένοι καθηγητές (με αδιαφανείς διαδικασίες) είναι ανίκανοι, εσύ αδικήθηκες γιατί σου βάλανε δύσκολα στον ΑΣΕΠ

Αυτα ειναι δικα σου κι εντελως αυθαιρετα συμπερασματα - εγω μιλησα για ΟΛΟΥΣ τους Βιολογους που αδικηθηκαν ως αδιοριστοι τα τελευταια χρονια παρολο που υπηρχαν του κοσμου τα κενα, οχι μονο για μενα. Ποτε δεν ειπα οτι Βιολογος που διοριστηκε πριν ή μετα απο εμενα ειναι ανικανος - ισα-ισα που ΟΛΟΙ οι Βιολογοι που εχω γνωρισει ειναι ικανοτατοι στη διδασκαλια του μαθηματος, ανεξαρτητως ηλικιας. Αλλά οποιος διδασκει μαθημα που δεν εχει διδαχθει ουτε ενα εξαμηνο σε πανεπιστημιακο επιπεδο, τοτε ναι, αυτος πρεπει να θεωρειται ανικανος/ανεπαρκης να το διδαξει - κι αυτοι φυσικα δεν ειναι οι Βιολογοι, που ειναι η μοναδικη ειδικοτητα του κλαδου που εχει διδαχθει ΟΛΕΣ τις Β' αναθεσεις τουλαχιστον απο ενα εξαμηνο, ακομη και τα Μαθηματικα.
(Αν και προσωπικα, αν το προσεξες, προτεινα ενα ΝΕΟ συστημα αναθεσεων, οπου ακομη κι οι Βιολογοι θα θεωρουνται ανεπαρκεις για τη διδασκαλια μαθηματων που εχουν διδαχθει μονο ενα εξαμηνο σε πανεπιστημιακο επιπεδο - ομοιως για τις αλλες ειδικοτητες.)

Για τον ΑΣΕΠ ως τροπο διορισμου, ειναι αυτονοητο οτι δεν αναφερομουν στον ΑΣΕΠ με διασπασμενο κλαδο, αλλά στον ΑΣΕΠ ως τροπο αθεμιτου χειρισμου των θεσεων διορισμου των ΠΕ04 (απο το 2004 συμβαινει μεσα στον κλαδο με μονιμα θυματα τους Βιολογους) και τον ΑΣΕΠ ως τροπο νομιμοποιησης της ανεπαρκειας του αυτοδιδακτου υποψηφιου να διδασκει Β'αναθεση. Ειμαστε σοβαροι, που ενας Φυσικος εδωσε ως εντελως αυτοδιδακτος (χωρις να εχει διδαχθει πανεπιστημιακα ΟΥΤΕ ΕΝΑ μαθημα Βιολογιας) 10 ερωτησεις πολλαπλης επιλογης σ'εναν ΑΣΕΠ και μετα λεει οτι μπορει να τη διδαξει "πανευκολα" μεχρι Β' λυκειου; Εσυ τα θεωρεις περσινα ξυνα σταφυλια, εγω οχι. Πρεπει να γινει πληρης διασπαση του κλαδου ΚΑΙ να επανεξεταστουν ολες οι αναθεσεις των ειδικοτητων - το ενα δεν εχει νοημα χωρις το αλλο.

καταλήγεις ότι οι βιολόγοι δεν θα έχουν πρόβλημα καθώς στα μικρά γυμνάσια θα έχουν 10 ώρες (4 βιολογία, 2 χημεία και 4 γεωλογία). Αν αυτό γίνεται σε δύο γειτονικά σχολεία, δεν θα υπερβαίνουν οι ώρες της β ανάθεσης, αυτές της α;

Αν δεν καταλαβες την πρότασή μου για το μελλον του κλαδου, αυτη ηταν: καθορισμος αναθεσεων βασει της επαρκειας ενος καθηγητη σε καθε αντικειμενο, που θα καθοριζεται απο το προγραμμα σπουδων του ή τυχον μεταπτυχιακες σπουδες στο αντικειμενο.

ΞΑΝΑγραφω: εχοντας διδαχθει πολλα μαθηματα στο αντικειμενο, ο καθηγητης να μπορει να το διδαξει ελευθερα, χωρις περιορισμο ωρων (Α΄αναθεση). Με λιγα μαθηματα, να εχει δικαιωμα να το διδαξει μονο στην εξαιρετικη περιπτωση που θα χρειαστει να παει σε 3ο σχολειο για συμπληρωση ωραριου και μεχρι ενος ορισμενου πλαφον ωρων (Β' αναθεση). Με 0-1 μαθηματα, να μην εχει το δικαιωμα να το διδαξει καθολου. Με αυτο το σκεπτικο, ο Βιολογος θα εχει Α' αναθεση τα 2 ή και τα 3 απο τα 3 μαθηματα που ανεφερα, ενω θα χασει εντελως τη Φυσικη και τα Μαθηματικα αφου εχει διδαχθει μονο 1 Υποχρεωτικο μαθημα απο το καθενα. (οι λιγοι Βιολογοι που εχουν διδαχθει περισσοτερα μαθηματα απο το καθενα, θα μπορουν να χρησιμοποιησουν αυτα τα αντικειμενα ως Β'αναθεση για ν'αποφυγουν να πανε σε 3ο σχολειο) Ο Φυσικος θα εχει Α΄αναθεση τη Φυσικη και τα Μαθηματικα. (ή θα τα εχει Β' αναθεση - αυτο θα καθοριστει απο το ποσα μαθηματα διδαχθηκε στο αντικειμενο) Αν εχει μεταπτυχιακο στη Χημεια ή τη Γεωλογια, θα μπορει να τη χρησιμοποιησει ως Β' αναθεση στην απιθανη περιπτωση που ενας Φυσικος θα χρειαστει να παει σε 3ο σχολειο. Κοκ για τις αλλες ειδικοτητες.

Αυτοί που διορίζονται στην αρχή στα μικρά Γυμνάσια καταλήγουν μετά από πολλά χρόνια στα Λύκεια των πόλεων.
Άρα η ερώτηση παραμένει: τι ειδικότητες διορίζεις στα μικρά σχολεία, καθώς αυτές μετά από χρόνια θα βρεθούν στα μεγάλα σχολεία;
Και δεύτερη ερώτηση: πόσο παράλογο είναι κάποιος που έτρεχε για χρόνια σε 3-4 σχολεία, όταν καταφέρει να βρεθεί στο σχολείο της περιοχής του να επιθυμεί να μην μετακινηθεί από εκεί;

Φιλε μου, εγω εκανα (2 φορες μαλιστα, γιατι δεν μπηκατε στον κοπο να τη διαβασετε την πρωτη φορα!) ολοκληρωμενη προταση για τον πληρη διαχωρισμο του κλαδου και για νεα βαση στο παραλογο συστημα αναθεσεων, αλλά εσυ κολλησες στα "μονοθεσια" γυμνασια των βουνοκορφων και μικρων νησιων, που δε δικαιολογουν καν οργανικη θεση ΠΕ04! Αν εχει ΛΤ, να διοριστουν 2 μονιμοι ή αναπληρωτες καθηγητες συμφωνα με το διευρυμενο συστημα αναθεσεων που περιεγραψα. (προφανως, με το σύστημά μου θα ειναι ενας Φυσικος κι ένας Χημικος ή Βιολογος)

Δευτερη ερωτηση:
- Καθολου παραλογο, εφοσον υπαρχει θεση για την ειδικότητά του στο συγκεκριμενο σχολειο. Τοτε δεν προκειται να μετακινηθει ποτέ.
- Εντελως παραλογο, αν στο σχολειο υπαρχουν ελαχιστες ωρες Α΄αναθεσης. Να διαλεξει αλλο σχολειο.

8
Για να γεμίσει ένας βιολόγος μόνο με βιολογία μπορεί να χρειαστεί να πάει μέχρι και σε 5 ή 6 μικρά γυμνάσια (4*6=24), ενώ χειρότερα είναι τα πράγματα για το χημικό.

Αυτα ειναι ανυποστατα, διοτι απο τη μια δεν υπαρχουν τοσα "μονοθεσια" σε κοντινη αποσταση χωρις λυκειο κι απο την αλλη, ενας βιολογος στο "μονοθεσιο" Γυμνασιο θα ειχε 10 ωρες (4 Βιολογιας + 2 Χημειας + 4 Γεωγραφιας που ειναι γεματη θεματα Οικολογιας και δεν υπαρχει περιπτωση ο Βιολογος να χασει το δικαιωμα διδασκαλιας), αρα με 2 "μονοθεσια" θα καλυπτε πληρως το ωράριό του. Ο Φυσικος, βεβαια, που θα ειχε χασει το δικαιωμα να διδασκει Βιολογια, Χημεια και Γεωγραφια θα ηταν σε πολυ χειροτερη θεση, μιας και το μονο που θα μπορουσε να διδαξει θα ηταν οι 5 ωρες Φυσικης (ισως κι οι 4 Γεωγραφιας, αν διδασκονται τετοια θεματα - δεν εχω ψαξει το προγραμμα σπουδων τους). Να γιατι συμφερει τους Φυσικους να διατηρηθει η παρουσα κατασταση με τον ενοποιημενο κλαδο και τις Β αναθεσεις, που ειναι πραγματα που πανε πακετο. Να διασπαστει ο κλαδος και οι πλεοναζοντες Φυσικοι και Χημικοι να παιρνουν παλι ολες τις ωρες Βιολογιας, δε θα εχει κανενα νοημα για μας, οπως δεν εχει νοημα για τους Φιλολογους που τους παιρνουν την Ιστορια κι ας μην ειναι στον ιδιο κλαδο.

Ενας ΠΕ04 που διδασκει τα παντα σ'ενα σχολειο ειναι τοσο αντι-παιδαγωγικο οσο οι 4 καθηγητες-επισκεπτες, για τον ιδιο λογο που ενας δασκαλος επιτρεπεται να παρει το ιδιο τμημα μονο 2 χρονιές στη σειρά: οι μαθητες δεν πρεπει να εγκλωβιζονται στον τροπο διδασκαλιας ενος ανθρωπου αλλά να ερχονται σ'επαφη με διαφορετικους διδασκοντες.

9
Το ότι οι ξενόγλωσσοι δεν δίνουν ιστορία, ενώ οι βιολόγοι φυσική δείχνει ότι το υπουργείο δεν τους αντιμετωπίζει με τον ίδιο τρόπο, αλλά τους χρησιμοποιεί στη συνέχεια για να καλύψει τα κενά. Τελείως διαφορετική περίπτωση, συνεπώς δεν δίνει επιπλέον επιχειρήματα στην αποψή σου.

Δεν τα λες καλα, διοτι δεν εδιναν οι Φυσικοι σε ΚΑΘΕ ΑΣΕΠ Βιολογια. Μονο οσοι ηταν διοριστεοι το 2004 και το 2008 απαντησαν υποχρεωτικα σ'ερωτησεις Βιολογιας - και δεν ξερουμε καν αν και τι απαντησαν ή αν ηταν διοριστεοι λογω προσαυξησεων. Εξαλλου, το ν'απαντησεις σε 10 ερωτησεις πολλαπλης επιλογης σ'ενα διαγωνισμο δε σε κανει επαρκη να διδαξεις ενα μαθημα που ΔΕΝ εχεις διδαχθει στο πανεπιστημιο - σε κανει αυτοδιδακτο. Κι ενας αυτοδιδακτος δεν εχει δικαιωμα διδασκαλιας! Διαφορετικα, να εξεταζονται κι οι ξενογλωσσοι στον ΑΣΕΠ σε Ιστορια και να διατηρησουν το δικαιωμα να τη διδασκουν. Επισης, να διδασκουμε Αγγλικα οσοι εχουμε Proficiency, κλπ. (μα τι λεω, εδω το κρατος διορισε να διδασκουν Πληροφορικη με σεμιναρια...)

Παντως, ακομη κι οταν το Υπουργειο αποφασισε οτι οι αυτοδιδακτοι θα εχουν δικαιωμα διδασκαλιας, τοτε προκειμενου ν'αποδειξουν την επαρκεια τους, θα επρεπε να τους ειχε εξετασει και σε πλανο μαθηματος Βιολογιας, εργαστηριακες ασκησεις Βιολογιας, κλπ. Αφου δεν το εκανε, τι συζηταμε; Νομιζεις οτι αν, στην επικειμενη αξιολογηση, βαλουμε εναν Φυσικο να διδαξει Βιολογια, θ'αξιολογηθει ως επαρκης; Δε συμφερει ουτε τον μαθητη, ουτε τον καθηγητη, να διδασκει κατι που δεν εχει σπουδασει.

mous, βεβαιως και πρεπει να διαχωριστει ο κλαδος! Η υπαρξη κλαδου ειχε νοημα πριν απο 30 χρονια, αλλά οχι πλεον με την εξειδικευση που εχουν αποκτησει τα Πανεπιστημιακα τμηματα. Τωρα πρεπει να γινει πληρης διαχωρισμος κι ο καθενας να διδασκει αποκλειστικα το αντικειμενο του, εκτος αν θεωρηθει επαρκης να διδαξει και αλλο αντικειμενο, πραγμα που μπορει ν'αποδεικνυεται με βεβαιωση του Πανεπιστημιου για τον αριθμο μαθηματων απο το αλλο αντικειμενο που εχει διδαχθει. (οταν ενας Βιολογος εχει διδαχθει 5 μαθηματα Χημειας, ειναι πολυ επαρκεστερος να τη διδαξει ως Α΄αναθεση απο τον οποιοδηποτε ΠΕ02 που διδασκει Ιστορια ως Α΄αναθεση εχοντας διδαχθει μονο 3 μαθηματα)
Φυσικα και δε συμφωνω με τον γραπτο ΑΣΕΠ ως τροπο διορισμου - δε θ'αποδειξει ενα γραπτο την επαρκεια του εκπαιδευτικου στην πραξη. Ας γινοταν με σειρα προτεραιοτητας (οπως γινεται για άλλα Υπουργεια ή Δημους) κι οποιος ειναι στους διοριστεους να αξιολογηθει στην πραξη, ειτε πριν διοριστει, ειτε κατα τη δοκιμαστικη περιοδο της διετιας, για ν'αποδειχθει η καταλληλότητά του. Αλλά ο τροπος διορισμου ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ άλλο θεμα απο τη Β΄αναθεση, την οποια δεν υποστηριζω, εκτος απο τις συγκεκριμενες περιπτωσεις που ανεφερα.

10
έστω ότι είσαι διευθυντής ενός μικρού Γυμνασίου (υπάρχουν πολλές εκατοντάδες τέτοια) που έχει 1 ή 2 τμήματα σε κάθε τάξη και έχεις κενό σε ΠΕ4. Τι ζητάς από τη Διεύθυνση:
α. έναν φυσικό
β. έναν χημικό
γ. έναν βιολόγο
δ. έναν γεωλόγο
ε. φυσικό για 4 ώρες (με το παλιό πρόγραμμα) και χημικό για 2 ώρες και βιολόγο για 4 ώρες και γεωλόγο για 4 ώρες

Αν το Γυμνασιο εχει μονο 1 τμημα ανα ταξη (15 ωρες ΦΕ), πρεπει να ζητησει Βιολογο (ασχετα που ΟΛΟΙ οι διευθυντες τετοιων "μονοθεσιων" ζητανε Φυσικο απο αγνοια  ::)) διοτι ο Βιολογος ειναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ που εχει διδαχθει ΟΛΑ τα αλλα αντικειμενα σε πανεπιστημιακο επιπεδο, εστω και μονο με 1 μαθημα απο το καθενα, αρα ειναι ο επαρκεστερος. Ειδικα στο Γυμνασιο, που καποιοι Φυσικοι ισχυριζονται οτι το επιπεδο μαθηματων ειναι χαμηλο και τα παντα μπορουν να διδαχθουν πανευκολα. ::)

Διαφορετικα, να γινει το (ε) και να πανε εκει οσοι καθηγητες χρειαζονται να συμπληρωσουν ωραριο απο το κοντινοτερο σχολειο.

11
Το πρόβλημα δε δημιουργήθηκε μόνο από τους δύο τελευταίους ΑΣΕΠ!

Σωστα, δημιουργηθηκε οταν οι θεσεις ηταν ακομα κοινες αλλά οι ειδικοτητες εξεταζονταν σε διαφορετικα θεματα και το 2004 κανονιστηκε να βαλουν θεματα τετοιας δυσκολιας στους Βιολογους που εβλεπαν τον διορισμο με το κυαλι! Κι απο τοτε αυτο εξακολουθει να γινεται, αν και πλεον οι υποψηφιοι διαγωνιζονται για ξεχωριστες θεσεις. Ακομη και τον ΑΣΕΠ χρησιμοποιησαν οι συντεχνιες για να ικανοποιησουν τα συμφεροντα τους.

Το σωστο ειναι να παψει να υπαρχει κλαδος, διοτι απο τοτε που διαχωριστηκαν τα πανεπιστημιακα τμηματα, διδασκομαστε διαφορετικα αντικειμενα και με την παροδο των δεκαετιων η εξειδικευση αυξηθηκε. Το οτι ολοι μας διδασκουμε Φυσικες Επιστημες δε σημαινει οτι χρειαζεται να υπαρχει κλαδος. Οι Φιλολογοι κι οι Θεολογοι διδασκουν Ανθρωπιστικες Επιστημες αλλά δεν ανηκουν σε εναν κλαδο. Οι Κοινωνιολογοι κι οι Πολιτικων Επιστημων διδασκουν Κοινωνικες-Πολιτικες Επιστημες, αλλά δεν υπαρχει κλαδος - βεβαια φετος το Υπουργειο εφτιαξε ενα μοναδικο μαθημα για ολους τους, ωστε να το εχουν ολοι Α αναθεση για το Υπουργειο να εχει φτηνοτερο, πιο ευελικτο προσωπικο... αλλά παλι δεν τους ενωσε σε εναν κλαδο!

Η Β αναθεση εξυπηρετει τη σχολικη μοναδα, αλλά πρεπει ν'ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα (ειναι αδιανοητο ο Φυσικος να εχει Β αναθεση Βιολογια ή ο Νομικος να εχει Ιστορια!) και να μη γινεται κατάχρησή της: χρησιμευει για συμπληρωση ωραριου οταν δεν υπαρχει στην περιοχη εκπαιδευτικος που εχει το μαθημα Α αναθεση, οχι για να μη μετακινειται ο εκπαιδευτικος σε αλλη σχολικη μοναδα. Ιδανικα, δε θα επρεπε να υπαρχει καθολου Β αναθεση!

Μετά όμως όσοι εργάζονται, είτε μόνιμοι, είτε αναπληρωτές θα διαμαρτύρονται γιατί θα τρέχουν σε 4-5 σχολεία για να συμπληρώσουν το ωράριο τους. Ειδικά στους χημικούς και τους βιολόγους οι αναπληρωτές θα εξαφανιστούν και θα προσλαμβάνονται μόνο ωρομίσθιοι.

Ποια 4-5; Αν οι Φυσικοι ΔΕΝ ειχαν Β αναθεση τη Χημεια και τη Βιολογια (που για τη Χημεια δεν ξερω, αλλα τη Βιολογια σιγουρα δεν τη σπουδασαν ΠΟΤΕ!), ΔΕ θα μπορουσαν να παρουν τις ωρες των αλλων κι ετσι οι Χημικοι θα καλυπταν ανετα ωραριο σε 1 λυκειο με Α΄αναθεση κι οι Βιολογοι σε 2 με Α' αναθεση ή σε 1 με Α+Β αναθεση. Τα περισσοτερα λυκεια εχουν >=3 τμηματα/ταξη, που σημαινει 75 μαθητες και 2 τμηματα Κατευθυνσης με 24 ωρες Χημειας (παραπανω αν υπαρχει κι αλλο τμημα κατευθυνσης) και μονο σε πολυ μικρα λυκεια με 2 τμηματα/ταξη θα επρεπε ο Χημικος να συμπληρωνει ωράριο στο τοπικο γυμνασιο. Εκει βεβαια ο Βιολογος θα επρεπε να πηγαινει σε 3ο σχολειο για καλυψη ωραριου, αλλά θα μπορουσε να τεθει ορος σ'αυτην την περιπτωση ο καθηγητης να παιρνει Β' αναθεση.

Παντως το θεωρω πολυ λογικοτερο ενας Χημικος κι ενας Βιολογος να καλυπτουν μαζι ενα επαρχιακο γυμνασιο και λυκειο κανοντας ο καθενας το μαθημα του, παρα να πηγαινει ο ενας μονο στο ενα σχολειο κι ο αλλος μονο στο αλλο, διδασκοντας Β' αναθεση το μαθημα του αλλου. Αν κι ειδικα για τους Βιολογους, εγω πιστευω οτι επρεπε να εχουμε τη Χημεια ολων των ταξεων εκτος της Κατευθυνσης ως Α' αναθεση γιατι τη φαγαμε με το κουταλι, αλλά και το αντιστροφο για τους Χημικους που εχουν διδαχθει Βιολογία - να δινει το καθε Πανεπιστημιακο τμημα βεβαιωση για τον αριθμο μαθηματων που εχει διδαχθει ο φοιτητης στο αντικειμενο κι αν ειναι μεγαλος να διδασκει το μαθημα Α' αναθεση, αν ειναι μικρος να το διδασκει Β΄κι αν εχει μονο 1 μαθημα να μην το διδασκει καθολου!

Σε καθε περιπτωση, τωρα υπαρχουν τοσα κενα "καθαρης" Βιολογιας που οι Βιολογοι δε χρειαζονται κανενα αλλο μαθημα για συμπληρωση ωραριου. Οι ωρες αυτες ισως μειωθουν σε 2 χρονια, επειδη δε θα υπαρχει πλεον Βιολογια στα ΕΠΑΛ και δε θα δημιουργειται τμημα Κατευθυνσης σε πολλα σχολεια. :( Απο την αλλη, θα εχουν συνταξιοδοτηθει πολλοι Βιολογοι και Φυσιογνωστες, οπότε οι αναγκες σε Βιολογους θα παραμενουν τεραστιες και θα καλυπτονται ως συνηθως απο τις αλλες ειδικοτητες που πλεοναζουν... εκτος κι αν μετα απο 2 χρονια δεν πλεοναζουν πλεον λογω συνταξιοδοτησεων και αυξηση ωρων. Και παλι ομως, θα τολμησει το Υπουργειο να διορισει 350 βιολογους με τη μια και μονο καμια 50ρια απο τις αλλες ειδικοτητες; Δε νομιζω. Αν θελουν, βεβαια, βαζουν οριο ηλικιας και μας σβηνουν ολους απο το χαρτη - ειμαστε και ακριβοτεροι λογω μεγαλυτερων κλιμακιων και μικροτερου ωραριου! :(

2η ερώτηση κρίσεως: γιατί δεν κάνουν φασαρία οι ενώσεις βιολόγων και γεωλόγων παρά μόνο μεμονωμένοι βιολόγοι και γεωλόγοι; Μήπως ξέρουν κάτι παραπάνω οι ενώσεις;

Φιλε μου, οι ενωσεις διοικουνται απο συνδικαλιστες που κοιτανε το προσωπικο τους συμφερον ή το συμφερον του πολυ στενου τους κυκλου - οχι το συμφερον του μαθητη ή των νεοτερων ή αδιοριστων συναδελφων τους. Περιμενες απο συνδικαλιστες που θελουν να ειναι αρεστοι, τακτοποιημενους στο σχολειο τους μια ζωη, με μισθο που δε μειωθηκε οπως των υπολοιπων απο εμας οταν εγιναν οι οριζοντιες περικοπες πριν 2 χρονια, να κανουν φασαρια για την υπαρξη Β' αναθεσης; Μα δε λειτουργουν με βαση το καλο του μαθητη ή το καλο της ειδικοτητας, αλλά με βαση το προσωπικο τους καλο.

Οσο για την ειδικοτητα των "Γεωλογων", εχουν πλεον δικαιωμα να ενταχθουν σ'αυτην πτυχιουχοι Γεωγραφιας, οπως στην ειδικοτητα των "Βιολογων" εχουν πλεον δικαιωμα να ενταχθουν οχι μονο οι πτυχιουχοι του Βιολογικου αλλά κι οι πτυχιουχοι Φυσιογνωστικου, Βιοχημειας, Μοριακης Βιολογιας και Γενετικης κλπ. Το καλυτερο για το μαθητη, αλλά και για την επερχομενη αξιολογηση του εκπαιδευτικου (νομιζεις οτι αν μπεις στην αιθουσα κι αξιολογησεις το Φυσικο ή Χημικο που διδασκει Βιολογια, θα θεωρηθει επαρκης; ), ειναι να διδασκει ο εκπαιδευτικος το αντικειμενο που σπουδασε, εκτος αν μπορει να διδαξει δευτερο αντικειμενο λογω ΕΠΑΡΚΗ αριθμου μαθηματων που διδαχθηκε σε Πανεπιστημιακο επιπεδο ή αναλογου μεταπτυχιακου.

12
Με κόκκινο είναι οι περιπτώσεις, που τοποθετήθηκαν με περισσότερη β ανάθεση, ή μόνο β ανάθεση, και στην τελευταία στήλη δίνω αναλυτικά και τις ώρες που δίνονταν σαν κενά.
Με πράσινο είναι περισσότερες α ανάθεση, και δεν βάζω λεπτομέρειες γιατί τις θεωρώ νόμιμες.

Ειναι γνωστο οτι η Γ Αθηνας δεν εχει Βιολογους σε διαθεση αλλά εχει πολλους Φυσικους και Χημικους. Τι θα εκαναν λοιπον με τα κενα; Ή θα τοποθετουσαν σε αυτα οσους εχουν διαθεσιμους ανεξαρτητως ποσες ωρες διδασκουν ή θα τους αφηναν ν'αποσπαστουν υποχρεωτικα σε αλλη ΔΔΕ για να καλυψουν τα κενα της ειδικοτητας τους εκει. Εδω ουτε στο διπλανο σχολειο δε θελει να παει ο μονιμος, σιγα μη δεχτει να παει σε αλλη ΔΔΕ, ακομη και μεσα στην ιδια πολη. Αποτελεσμα: οι θεσεις για αναπληρωτες βιολογους καλυπτονται απο τους μονιμους αλλων ειδικοτητων ΠΑΡΑΝΟΜΑ!!! Σα να βαζουν ξενογλωσσο να διδαξει 7 ωρες ξενη γλωσσα και 16 ωρες Ιστορια, στερωντας τη θεση απο τον αναπληρωτη φιλολογο! Εκει ομως δε θα τολμησουν να παρουν ουτε εναν αναπληρωτη ξενογλωσσο γιατι οι αναπληρωτες Φιλολογοι θα γκρεμισουν το συμπαν, ενω αναπληρωτες Φυσικους ηδη τολμησαν να παρουν και θα παρουν κι αλλους!

gvasilis καλώς δημοσιοποιείς τα στοιχεία και ενημερώνεις, πρέπει όμως να ενημερώσεις και την πεβ και να σκεφτούμε σοβαρά το θέμα με τις β' αναθέσεις που κατάφωρα παραβιάζεται σε όλη την Ελλάδα! Πιστεύω ότι πρέπει οι βιολόγοι να κινηθούμε νομικά άμεσα!

Για να κινηθει καποιος νομικα, πρεπει να εχει εννομο συμφερον, που εδω υπαρχει μονο απο οποιον εχει δηλωσει αυτην τη ΔΔΕ. Το μονο αμεσο ειναι τα ασφαλιστικα μετρα, τα οποια θα διατηρησουν το κενο, δε θα εξασφαλισουν ομως οτι μετα το Υπουργειο θα στειλει αναπληρωτη Βιολογο σε αυτη τη ΔΔΕ να καλυψει το κενο. (εχει δικαιωμα να μη στειλει καθολου και να το αφησει κενο) Σε αυτο το χρονικο διαστημα κι εφοσον το Υπουργειο δεν εχει στειλει αναπληρωτη ή ωρομισθιο Βιολογο, το ΠΥΣΔΕ μπορει να κανει πρακτικο περι εξαιρετικης αναγκης και να αποδωσει κατ'εξαιρεση περισσοτερες ωρες Β αναθεσης στους εν λογω καθηγητες που τοποθετησε παρανομα. Αρα θα εχουν περασει βδομαδες και μηνες αγωνιας και πληρωμης δικηγορου, με αμφιβολο ως απογοητευτικο αποτελεσμα για τον επιδοξο αναπληρωτη. (τουλαχιστον μπορει να πετυχει να παει ωρομισθιος...)

Εγω προτεινα πριν μερες το απλο κι ανεξοδο: να καναμε με fax ή συστημενο ταχυδρομειο ενσταση κατα των παρανομων τοποθετησεων και την υπερβαση του πλαφον 10 ωρων Β αναθεσης. Οποιος εχει κανει αιτηση προσληψης ως αναπληρωτης στη συγκεκριμενη ΔΔΕ εχει εννομο συμφερον και μπορει να κανει ενσταση, στην οποια η ΔΔΕ ειναι υποχρεωμενη να του απαντησει εγγραφως μεσα σε ορισμενες ημερες αλλιως θα του πληρωσει αποζημιωση. Θα βαρεθουν ν'απαντουν εγγραφως σε ενστασεις κι ισως το σκεφτουν περισσοτερο!

Οσο για την ΠΕΒ, να τους ενημερωσετε... κι αν βρειτε ακρη με οσους τη διοικουν, να μας ενημερωσετε κι εμας... ::)

13
όταν θα μπορέσουν να το κάνουν.. (δηλαδή όταν τους βάλει καλό βαθμό η τρόικα :)).

Με τι λεφτα θα πληρωνουν οσους προσλαβουν; Χρηματοδοτικο κενο δισεκατομμυριων στο διψηφιο. Δε χρειαζεται επιστροφη στα λαθη του παρελθοντος αλλά εξορθολογισμος. Και λιγο νιονιό. Π.χ. αν η Πειραιως που αγορασε την Αγροτικη αγοραστει με τη σειρα της κι ο αγοραστης παρει τα χωραφια των δυστυχων αγροτων για να βαλει σε αυτα... φωτοβολταϊκα, τοτε ας ειναι ο αγοραστης ντοπιος ωστε η ενεργειακη αυταρκεια να επιτευχθει γι'αυτη τη χωρα, οχι για χωρα του εξωτερικου. Η ιδια η Εθνικη θα μπορουσε να αγορασει την Πειραιως για να εφαρμοσει το σχεδιο, αν αυτη θα ειναι η καταληξη της αγροτικης γης.

14
Αν δεν υπήρχαν οι συντεχνίες, τα πραγματικά κενά βιολόγων, ξεπερνούσαν τα 300, και ακόμα και αν εξυπηρετηθούν οι πλεονάζοντες Φυσικοί και χημικοί, με νόμιμο τρόπο, πάλι θα έφταναν τα 100.
Αν δεν αυξηθούν οι υπάρχουσες πιστώσεις που σε άλλο τόπικ λένε ότι είναι μόνο 213, και δεν βάλουμε χέρι στις συντεχνίες, δυστυχώς δεν μπορούμε να δούμε κάτι πάνω από 20.

Τι λες βρε gvasilis, δεν ειναι δυνατον να παρει τοσο λιγους αναπληρωτες Βιολογους γιατι θα τιναχθουν στον αερα οι Πανελλαδικες ελλείψει μονιμων! Μετα απο 2 χρονια που θα δινουν Βιολογια μονο για τις σχολες Υγειας θα χρειαζονται ελαχιστους Βιολογους για διορθωμα, αλλά φετος και του χρονου που θα υπαρξουν δεκαδες χιλιαδες γραπτα μάς χρειαζονται απεγνωσμενα!

Οπως ξερουμε εμεις οτι τα κενα μας ειναι τεραστια Πανελλαδικως, το ξερει και το Υπουργειο. Οπως επισης ξερει οτι οι Φυσικοι και Χημικοι που θα πηγαιναν αναπληρωτες μπορουν να εργαστουν στην Ενισχυτικη και να εχουν στο πλάι και τα μαυρα τους ιδιαιτερα, ενω εμεις οχι. Αν η πολιτικη βουληση ειναι ν' αποξενωσει μονο τους Βιολογους, τοτε... αυτοι θα χασουν μπροστα στην καλπη!

Touristakos, το μελλον μας ειναι λαμπρο στο λυκειο που θα αιμορραγησει απο τη διαρροη μαθητων προς μεταγυμνασιακα ΙΕΚ και ΕΠΑΛ; Γνωριζεις καλα οτι το λαμπρο μελλον στο Νεο Λυκειο ειναι για τις ειδικοτητες που εχουν Πανελλαδικως Εξεταζομενα μαθηματα κι οι Βιολογοι θα εχουν αυτο με το ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ αριθμο υποψηφιων - εκτος κι αν μας βαλουν ισοτιμα να διδασκουμε τις Φυσικες Επιστημες των Παιδαγωγικων (αυτο ΟΦΕΙΛΟΥΝ να κανουν, αλλά δεν ξερω ΤΙ θα κανουν τελικα...), οπότε διορθωσουν λιγο την πολυ δυσμενη κατασταση που θα προκυψει για εμας με την καταργηση της Βιολογιας Γ.Π.

Σελίδες: 123 ... 110

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159546
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 313
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 277
Σύνολο: 286

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.