Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ktmaria

Σελίδες: 1
1
Μα κι εγώ γι αυτο το λόγο ξεκίνησα το θέμα, επειδή θέλω πολύ να δω κι απο άλλους συναδέλφους να ασχολούνται και όλοι μαζί να το φτάσουμε στο σημείο που πρέπει, ωστε να είναι αποδοτικό και χρήσιμο στην τάξη μας. Άλλοστε ξέρουμε όλοι εδω μέσα πολύ καλά πως αν ο δάσκαλος ή η δασκάλα αγαπάει κάτι...είναι το λιγότερο σίγουρο πως και τα παιδιά θα το δεχτούν και στο τέλος θα το αγαπήσουν κι αυτά. Κάτι σχετικό  με το πορτφόλιο έχει έρθει φέτος στα σχολεία μας για το μάθημα των Γαλλικών, αλλα δεν δόθηκε πολύ σημασία και μάλλον θα μείνει στα ράφια της βιβλιοθήκης.

2
Gallikou ευχαριστώ πολύ κι εγω εύχομαι να μη χάσω τον ενθουσιασμό μου, δε θέλω να γίνω απλά μια δασκάλα που διδάσκει μόνο ο,τι λέει το βιβλίο. Ευη στην αρχή ήμουν κι εγω πελαγωμένη, ήθελα πολύ να το ξεκινήσω αλλα δεν ήξερα πώς και φυσικά φοβόμουν πολύ μήπως κάνω λάθος - η αλήθεια είναι πως δέχτηκα πολλά σχόλια και επικρίσεις - αλλα ήθελα τόσο πολύ να το κάνω που δεν με έκανε τίποτα πλέον πίσω. Την προηγούμενη εβδομάδα το παρουσίασα στο σχολικό σύμβουλο της περιφέρειάς μου και μπορώ να πω πως ενθουσιάστηκε, θέλει λέει να το παρουσιάσω σε μια ημερίδα, να το οργανώσω σε μια παρουσίαση να το δούνε και οι υπόλοιποι. Αυτο φυσικά με έκανε πολύ περήφανη αλλα το σημαντικό είναι να κάνεις πράγματα που πιστεύεις και τότε δεν υπάρχει λάθος συνταγή. Ξεκίνα το

3
Η αλήθεια είναι πως είμαι πολύ ικανοποιημένη με το πως διαχειρίστηκαν οι μαθητές μου την ελευθερία που τους έχω δώσει, δεν θέλω ούτε εγω να βάλουν στο φάκελό τους μια άτυχη στιγμή, που ενω ξέρανε  τι έπρεπε να γράψουν...ίσως να μην είχαν το χρόνο να το ολοκληρώσουν ή ακόμη και να μην κατάλαβαν καλά τι ζητούσε η άσκηση, κι ετσι να μην τα πήγανε καλά. Αντίθετα κάθε γραπτό καλό γι'αυτούς(μέτριο για εμάς) είναι κατώτερο απο το επόμενο που θα μπει και θα έχει γίνει ανατροφοδότηση, ετσι τα παιδιά ,χωρίς να το αντιληφθούν ιδιαίτερα, δείχνουν την εξέλιξη τους, κι εκεί ειναι που πρέπει να επέμβουμε εμείς οι εκπαιδευτικοί.Συνολικά πάντως είμαι πολύ ικανοποιημένη, αν και μικρά στην ηλικία, μπορούν και ανταπεξέρχονται με πολύ ενδιαφέρον

4
Κάπως ετσι ξεκίνησα κι εγώ, απλά δε θέλω να μείνω απλά στην αποθήκευση των σχολικών εργασιών,επέλεξα φέτος να ασχοληθώ μόνο με το μάθημα της Γλώσσας,μιας και το θεωρώ πολύ απαιτητικό, και προσπαθώ να χρησιμοποιήσω διάφορα εργαλεία στην αξιολόγηση της κάθε ενότητας αλλα της παραγωγής γραπτού λόγου,κλίμακα διαβαθμισμένων κριτηρίων, περιγραφική αξιολόγηση και ανατροφοδότηση στα σημεία που υπάρχει ανάγκη. Δίνω μεγάλη σημασία στην παραγωγή γραπτού λόγου και κυρίως στην κειμενική προσέγγιση, θέλω να δουλέψω,ουσιαστικά, όλα τα είδη των κειμένων και ετσι να έχουν την ευκαιρία τα παιδιά να βλέπουν την εξέλιξή τους σε όλα τα στάδια. Όσον αφορά στην οργάνωση κι εμείς έχουμε επιλέξει ενα κλασέρ με διαφάνειες, το έχουμε χωρίσει σε ενότητες και φυσικά έχουμε συμφωνήσει πως είναι δικός τους και μόνο αυτοι αποφασίζουν τι θα βάλουν μέσα σε  αυτό. Στα αγγλικά απο ότι γνωρίζω το χρησιμοποιούν χρόνια τώρα, αλλα στο δημοτικό είναι πολύ νέα πρακτική, σε ποια περιοχή διδάσκεις(κυρα δασκάλα);Πάντως ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας

5
Αλήθεια είναι πως οι δυσκολίες ειναι πολλές και ο χρόνος ελλειπής για τέτοιου είδους δραστηριότητες αλλα είμαι τόσο ικονοποιημένη με τον ενθουσιασμό των μαθητών μου και με τα αποτελέσματά, που πραγματικά θέλω να το συνεχίσω αλλα θέλω να είμαι βέβαιη οτι δεν κάνω λάθος και να τελειοποιήσω τη μέθοδο όσο περισσότερο μπορώ, μακάρι να βρεθεί κάποιος να το χρησιμοποιεί και έτσι θα έχουμε να πούμε περισσότερα...

6
Τίποτα...κανένας;Είμαι νέο μέλος, ελπίζω να μην κάνω κάτι λάθος!Ψάχνω απεγνωσμένα να βρω κάποιον με εμπειρία πάνω στο θέμα, έχω πολλές απορίες και φυσικά πολλές προτάσεις αν κάποιος ενδιαφέρεται...

7
Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος απο εσας το χρησιμοποιεί το ΦΕΜ ως εργαλείο αξιολόγησης και να ανταλλάξουμε ιδέες!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159460
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 306
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 267
Σύνολο: 269

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.