Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Αρχιπέλαγος

Σελίδες: 1
1
Απαντώ στη Ms.Jo
Ναι, κορίτσι μου, είναι ένα πολύ καλό πτυχίο ο Ελληνικός Πολιτισμός του ΕΑΠ αλλά αδικημένο. Εγώ έδωσα κατατακτήριες και πέρασα σε Ιστορικό τμήμα με πολύ λίγο διάβασμα επειδή τα μαθήματα ήταν αυτά ακριβώς που κάναμε στον Ελληνικό Πολιτισμό και έτσι μπήκα.! Δες προηγούμενο σχόλιό μου. Από το πανεπιστήμιο που φοιτώ τώρα είμαι σε θέση να καταλάβω το υψηλό επίπεδο σπουδών που έχει ο ΕΛΠ. Σε προηγούμενο σχόλιό μου μπορείς να διαβάσεις τις διεργασίες που έγιναν και πώς αποκλειστήκαμε από την εκπαίδευση ενώ ο ο Ευρωπαικός πολιτισμός που θα έπρεπε να ονομάζεται δυτικοευρωπαικός, τα κατάφερε κι ας έχει εμφανώς μικρότερη σχέση με την εκπαίδευση απ ότι ο Ελληνικός που είναι ένα τμήμα ιστορίας αρχαιολογίας. Βέβαια ακόμα δεν διορίζεται ο απόφοιτος ΕΠΟ επειδή υπάρχει ένα μάθημα μόνο ή δύο ίσως που μπορεί να διδάξει και βέβαια αν εισαχθούν κι αυτοί θα ποντάρουν στην ελληνική ιστορία που δικαιούμαστε οι ιστορικοί και οι απόφοιτοι ΕΛΠ λόγω επάρκειας σπουδών. Εμείς μπορούμε να διδάξουμε και φιλοσοφία και ελληνικό θέατρο (τραγωδίες) κ.α. αλλά......

 Να σου πω μόνο ότι οι καθηγητές που εξέτασαν την αίτησή μου σχετικά με τα μαθήματα που θα έπρεπε να μου αφαιρέσουν αφού μπήκα στο Γ΄εξάμηνο, μου είπαν ότι κανονικά έπρεπε να μπω στο τελευταίο εξάμηνο ίσα ίσα για παιδαγωγικά και τα αρχαία ελληνικά-λατινικά από το αρχαίο κείμενο! Τόσο όμοια είναι τα μαθήματα!

Εγώ να σου πω είμαι απογοητευμένη από τους Συλλόγους μας γιατί δεν κάνουν εκείνο που πρέπει τόσα χρόνια. Επίσης, αν δεν υπήρχαν τόσες β αναθέσεις ιστορίας και τόσα επαγγελματικά δικαιώματα στην εκπαίδευση  παντελώς άσχετων σχολών, θα παίρναμε πιο εύκολα το αυτονόητο. Επίσης πολλοί φοιτητές το ζητούν αλλά πολλοί είναι βολεμένοι δημόσιοι υπάλληλοι και το μόνο τους μέλημα είναι να ξεφύγουν από το ΔΕ και να πάνε στο ΠΕ για περισσότερα χρήματα και προαγωγή.

Εγώ σου συνιστώ να προσπαθήσεις να το τελειώσεις και μετά μπορείς βέβαια να δώσεις κατατακτήριες κάπου. ΣΟΥ ΕΎΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ γιατί είναι δυσκολότερο να τελειώσεις τον ΕΛΠ του ΕΑΠ από ότι ένα άλλο συμβατικό Πανεπιστήμιο και αυτό θα το δεις στην πράξη. Όπως και να χει θα αποκομίσεις γνώσεις και θα βγεις από εκεί μορφωμένος άνθρωπος, αυτό σου το εγγυώμαι.

Ό,τι θέλεις στη διάθεσή σου και αν ποτέ υπάρξει κάποια κίνηση για αναγνώριση εγώ θα συμμετάσχω ενεργά επειδή γνωρίζω ότι αυτό που σπούδασα στον Ελληνικό Πολιτισμό δεν με καθιστά διοικητικό υπάλληλο αλλά καθηγήτρια. Επίσης να σου πω ότι   το μάθημα του ελληνικού πολιτισμού θα μπορούσε να εισαχθεί και στην Πρωτοβάθμια όπου θα μπορούσαμε να διδάξουμε αφού πρώτα εφοδιαζόμαστε με παιδαγωγική επάρκεια μέσω ΑΣΠΑΙΤΕ, Μεταπτυχιακού κλπ.

Ό,τι θέλεις μπορείς να με συμβουλευθείς. Καλή επιτυχία και πού ξέρεις..... :)

2
gallikou
γράφεις ότι δεν διδάσκετε λογοτεχνία. Τότε πώς γίνεται σε ένα επαρχιακό ΕΠΑΛ που γνωρίζω πολύ καλά να διδάσκει καθ. Αγγλικών λογοτεχνία; Εν πάσει περιπτώσει έχεις δίκιο με τις επάρκειες κι εγώ μαζί σου, θα έπρεπε να καταργηθούν από χρόνια. Μην ξεχνάς όμως ότι έχεις να κάνεις με τον ιδιωτικό τομέα κι όταν ο άλλος πληρώνει προτιμά τον επαρκειούχο που θα τον πληρώσει και λιγότερο. Είναι η ίδια λογική που αφήνει ανέργους τους Έλληνες από κάποιες δουλειές επειδή οι αλλοδαποί είναι φθηνότεροι. Δεν θέλω να ανοίξουμε αυτό το κεφάλαιο επειδή δεν έχει σχέση με το θέμα για αυτό επανέρχομαι και σου λέω ξανά ότι έχεις δίκιο με τις επάρκειες. Ένας καλός λόγος να καταλάβεις κι εμάς τους ιστορικούς όταν βλέπουμε στα σχολεία απόφοιτους άλλων σχολών να παίρνουν τις ώρες που μας ανήκουν αφήνοντας μας άνεργους. Γιατί και πίστεψε αυτό που σου λέω γίνονται πράγματα άνω ποταμών με τις β αναθέσεις.  Π.χ. στο νομό Καβάλας γνωρίζω περιπτώσεις καθηγητών  γαλλικών και γερμανικών που για να μην μετακινηθούν κρατήθηκαν  στο σχολείο χωρίς καθόλου γαλλικά και γερμανικά και με αποκλειστικό μάθημα την ιστορία!. Αυτό πάλι πώς σου φαίνεται;

Δεν θέλουμε καμία αντιπαλότητα με συναδέλφους  και το πρόβλημα που υπάρχουν τόσοι άνεργοι φιλόλογοι δεν είναι μόνο οι β αναθέσεις που μας έχουν κάνει τόσο κακό αλλά και συνάδελφοι οι οποίοι πήραν επαγγελματικά δικαιώματα φιλολόγων από σχολές που τις βάπτισαν φιλολογικές χωρίς να είναι όπως π΄χ. το ΦΠΨ, το ΦΚΣ, το ΦΠ. στις οποίες σπουδάζεις ψυχολογία στο ΦΠΨ με κατεύθυνση Παιδαγωγικά και Ψυχολογία σπουδάζεις αυτό ακριβώς που λέει. Στο ΦΚΣ σπουδάζεις κοινωνικές επιστήμες. Για ευνοήτους λόγους τους ονόμασαν φιλολόγους οι οποίοι τώρα κι αυτοί είναι άνεργοι και τα βγάζουν πολύ δύσκολα πέρα στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ λόγω μεγάλου ελλείμματος σε γνωστικό αντικείμενο. Συνήθως αυτοί διοριζόντουσαν με τους πολυτέκνους χωρίς ΑΣΕΠ.

Τέλος πάντων η ουσία είναι ότι έχουν δημιουργηθεί σχολές άκυρες  που δεν καλύπτουν κανένα κενό  ή θα μάλλον θα χρησίμευαν για ένα μεταπτυχιακό όπως το ΜΙΘΕ. Δεν βλέπω το λόγο να πρέπει να μπαίνουν στην εκπαίδευση ενώ ξέρουν ότι ποτέ δεν θα έχουν επαρκές αντικείμενο και πάντα θα παρασιτούν στις πλάτες άλλων που θα τους αφήνουν άνεργους.

Για μένα, ο κάθε σύλλογος θα έπρεπε να κυνηγήσει το διορισμό όχι εις βάρος άλλων ειδικοτήτων αλλά βασιζόμενος στο τι μπορεί να προσφέρει από το δικό του πόστο, τις δικές του γνώσεις.

Πρόταση: Μια καλή λύση να αποσυμφορηθεί η εκπαίδευση από τις β΄αναθέσεις, θα ήταν να προταθεί εκ μέρους όλων των ξενόγλωσσων καθηγητών το εξής: η δημιουργία τμημάτων ή τάξεων όπου θα φοιτούσαν μεγαλύτερης ηλικίας άτομα, ενήλικες  για να μάθουν τη γλώσσα. Με αυτό τον τρόπο θα μπορούσατε να απορροφηθείτε αυμπληρώνοντας ΕΚΕΙ το ωράριό σας και όχι να παίρνετε ώρες που προορίζονται για ιστορικούς. Τα τμήματα αυτά θα μπορούσαν να λειτουργούν στα σχολεία αμέσως μετά τη λήξη της πρωινής ζώνης και πιστεύω ότι θα έμεναν όλοι ικανοποιημένοι: κι εσείς που θα διδάσκετε αυτό που σπουδάσατε και οι ενήλικες για να μαθαίνουν δωρεάν (ή έστω με κάποιο μικρό ποσόν)  μια γλώσσα που τους είναι απαραίτητη.

Τώρα βέβαια μέσα σε αυτή την κρίση με χάλια τα οικονομικά της Ελλάδας ακούγεται πολυτέλεια, ωστόσο πιστέψέ με υπάρχει πολύς άνεργος κόσμος που ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο γιατί είναι προσόν για μια εποχιακή δουλειά στον τουρισμό και όχι μόνο.


3
Απάντηση στη gallikou:
ασφαλώς και το θέμα του καθενός μας που τελειώνει μια καθηγητική σχολή είναι πότε θα διοριστεί. Για το ότι δεν διοριζόμαστε φταίνε οι αλόγιστοι διορισμοί των τελευταίων ετών. Π.χ. καθηγήτρια Αγγλικών  που δεν καλύπτει το ωράριό της στην επαρχία σε κάποιο ΕΠΑΛ  αντί να τη στείλουν σε κάποια ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία κοντινών αποστάσεων να καλύψει τον ωράριό της εκεί διδάσκοντας αυτό που έχει σπουδάσει, απαιτεί να μείνει στο σχολείο που είναι διορισμένη και να παίρνει ώρες ιστορίας  που ανήκουν σε ένα φιλόλογο - ιστορικό έστω και ωρομίσθιο! Έτσι και τα δημοτικά μένουν ακάλυπτα από γλώσσα (μόνο τα 6θέσια έχουν δικό τους καθηγητή αγγλικών) και ιστορία κάνει τις περισσότερες ώρες (!) εν΄παράλληλα αφήνει άνεργο ένα φιλόλογο  αναπληρωτή.  Εδώ είναι το παράλογο της υπόθεσης: για ποιο λόγο να υπάρχει ένας επιπλέον καθηγητής αγγλικών όπου οι περισσότερες ώρες του ωραρίου του είναι είναι ιστορία και λογοτεχνία (απαράδεκτο) και να μην υπάρχει στη θέση αυτού ένας ιστορικός που θα κάλυπτε το μεγαλύτερο μέρος του ωραρίου  του  με ώρες ιστορίας και αν χρειαζόταν να μπορεί συμπληρώνει με ώρες αγγλικών αν έχει διδαχθεί αγγλικά στο πανεπιστήμιο;

Να σημειωθεί ότι κάπου αλλού υπάρχει  απόφοιτος νομικών επιστημών με μόνο δύο (!) ώρες στο αντικείμενο του! Τις υπόλοιπες ώρες μαντέψτε τι διδάσκει: ιστορία και πάλι ιστορία!

Στην τελική, αν είναι να μπορούν να διδάσκουν όλοι τα πάντα, τότε για ποιο λόγο δημιουργήθηκαν οι σχολές και οι κατευθύνσεις;

Απάντηση στη  Landau:
Ναι όντως το θέμα είναι το ΜΙΘΕ αλλά διαφωνώ με το χαρακτηρισμό ότι εμείς που σπουδάζουμε ιστορία είμαστε κοράκια. Αποτελεί αχαρακτήριστη συμπεριφορά να αποδίδεις σε κάποιον ιστορικό το χαρακτηρισμό  κοράκι επειδή τολμά να εκφράσει το δίκιο του να έχει το δικαίωμα να διδάσκει αυτό που σπούδασε και  να μην του το παίρνουν άλλοι που σπούδασαν κάτι άλλο.

4
Απάντηση στην κ. "gallikou":
1. Μπορεί στις μεγάλες πόλεις να μην επιτρέπεται να διδάξετε Ιστορία στη β΄και γ΄λυκείου αλλά στην επαρχία γίνεται και παραγίνεται! Έχω  γνωστά παιδιά που τους έκανε καθηγήτρια Γερμανικών Ιστορία κατεύθυνσης παρακαλώ για Πανελλήνιες στη γ΄Λυκείου   και δεν γνώριζε η κοπέλα να διδάξει τις πηγές.  Δεν την αδικούμε όπως και στο δικό σας μάθημα δεν μπορεί άλλος να το διδάξει όπως μπορείτε εσείς έτσι και εσείς δεν είστε αρμόδιοι να διδάξετε ιστορία. Για να μην τα πολυλογούμε, τα παιδιά χαντακώθηκαν εκείνη τη χρονιά (πρόπερσι) όχι μόνο από άποψη πηγών αλλά και από την ίδια τη διδασκαλία που τους την έκανε παπαγαλία και επί της ουσίας τα παιδιά χαντακώθηκαν όπως το λέει η λέξη. Για να σου αποδείξω ότι δεν παραπληροφορώ και για να μην πω δημοσίως σε ποια πόλη και σε ποιο σχολείο συνέβη επειδή δεν μου αρέσει να θίγω, μπορείς να βρεις το e-mail μου από τους διαχειριστές κι εγώ ευχαρίστως να σου απαντήσω.

2. Απάντηση στους ή στις  fair_play, bitch:
Είναι αστείο να μην μπορεί κάποιος να καταλάβει ότι την Ιστορία είναι αρμόδιος να τη διδάξει ο Ιστορικός ή ο Φιλόλογος επειδή ακριβώς την έχει σπουδάσει και γνωρίζει πώς να διαχειριστεί τις πηγές. Δεν θεωρείται εύκολο μάθημα η Ιστορία. Όταν λοιπόν αποκαλείτε " φιλολογάρες"με τόσο πικρόχολο ύφος τους  ανθρώπους που στρώθηκαν να σπουδάσουν  ιστορία , τι μπορεί να σας απαντήσει κανείς; Αξίζει κάποιος να κατεβεί τόσο χαμηλά, όταν δεν υπολογίζετε τον κόπο και το πτυχίο  του άλλου;

Η Επιστημολογία δεν δημιουργήθηκε για να μπει στην εκπαίδευση. Ευχαρίστως να πω καλή σταδιοδρομία σε έναν επιστημολόγο που διορίζεται κάπου αναλόγως με τις γνώσεις του και τα προσόντα του. Σε έναν οργανισμό π.χ.  Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω το πτυχίο, δεν δημιουργήθηκε για την εκπαίδευση, μέσα στα σχολεία ώρες φιλολόγων παίρνουν αφήνοντας αδιόριστους αυτούς που σπούδασαν τα μαθήματα που παίρνουν τώρα οι επιστημολόγοι.

Αλήθεια αν κάποιος φιλόλογος έμπαινε στα χωράφια σας διεκδικώντας ώρες ξένης γλώσσας όπως κάνετε εσείς με την ιστορία, όχι οποιασδήποτε ξένης γλώσσας αλλά της γλώσσας που διδασκόμαστε τόσα χρόνια στο Πανεπιστήμιο ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΤΕ; ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ. ΘΑ ΔΕΧΟΣΑΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΤΕ ΩΡΕΣ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΩΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΜΟΥ ΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΟΤΑΝ ΔΙΟΡΙΣΤΩ;

Ρητορική ερώτηση γιατί η απάντηση είναι ΟΧΙ. Τότε λοιπόν ποιο δικαίωμα ειρωνεύεστε ανθρώπους που κοπίασαν για να σπουδάσουν ακριβώς αυτό  το αντικείμενο και δίνουν εξετάσεις σε υπέρογκη ύλη Ιστορίας και στο Πανεπιστήμιο και στο ΑΣΕΠ, πράγμα που εσείς δεν κάνετε αλλά διεκδικείται να διδάσκετε την Ιστορία; Εσείς όμως μπήκατε στα χωράφια των άλλων, διεκδικείται την Ιστορία αν και δεν έχετε τα προσόντα να τη διδάξετε όπως πρέπει αλλά δεν θα δεχόσαστε ποτέ να δοθούν στους φιλολόγους κάποιες ώρες από την ξένη γλώσσα που διδάσκονται κάθε χρόνο στο Πανεπιστήμιο. Προσέξτε μόνο γιατί οι καιροί "ου μενετοί" και κάποτε μπορεί να το διεκδικήσουμε και να το κερδίσουμε όπως κι εσείς πήρατε μαθήματα δικά μας. Και τότε θα δούμε πώς θα αντιδράτε και πόσο έντονα θα ζητάτε τα δικαιώματά σας τώρα που εξακοντίζετε με τόση ευκολία το "κατηγορώ" σε εμάς που ζητάμε το αυτονόητο: διορισμό στο αντικείμενό μας.

5
Την ΙΣΤΟΡΙΑ οι μόνοι αρμόδιοι να τη διδάξουν είναι αυτοί που την σπούδασαν τόσα χρόνια δηλαδή οι ιστορικοί --  αρχαιολόγοι και οι φιλόλογοι και αυτοί του ελληνικού πολιτισμού οι οποίοι ξέρουν να διαχειριστούν τις πηγές.  Οποιοσδήποτε άλλος θεωρείται αναρμόδιος επειδή δεν έχει διδαχθεί καν το μάθημα στο πανεπιστήμιο. Είναι επιλογής για όλους τους υπόλοιπους κι έτσι οι συντριπτική πλειοψηφία δεν το έχει επιλέξει επειδή πολύ απλά, μπορεί να επιλέξει ένα άλλο ευκολότερο.
Είναι σαν να βάζεις έναν απόφοιτο Λυκείου να διδάξει ιστορία και αυτό δεν είναι υπερβολή αφού όλες οι ξένες φιλολογίες, νομική, κλπ.  εκτός από τους φιλολόγους ιστορικούς έχουν από τότε να έρθουν σε επαφή με το μάθημα!

Και επιτέλους αν θέλουμε να λεγόμαστε Ευρωπαίοι ας μη λειτουργούμε σαν τριτοκοσμικοί. Ας πάνε μια βόλτα στην Ευρώπη, δεν υπάρχει πουθενά αυτό που γίνεται εδώ στην Ελλάδα να διδάσκουν μάθημα άνθρωποι που δεν έχουν τα τυπικά προσόντα. Στην Ευρώπη διδάσκεις ό,τι σπούδασες.

Ρωτήστε κάποια παιδιά, κυρίως επαρχίας, που δεν είχαν δυνατότητα να πάνε φροντιστήριο να σας τα πουν τι πάει να πει να τους κάνει μάθημα ιστορίας άσχετης ειδικότητας καθηγητής.  Μέχρι και σε πανελλήνιες έχουν πάει χωρίς να ξέρουν τι πάει να πει πηγή αφού δεν γνωρίζουν να τη διδάξουν ούτε οι γερμανικούδες, ούτε οι γαλλικούδες, ούτε οι θεολόγοι κλπ. Και φυσικά πάτωσαν στη βαθμολογία οι μαθητές. (έχω πείρα από μαθητές συγγενείς)

Συνεπώς αυτό που γίνεται είναι όχι μόνο εις βάρος των φιλολόγων ιστορικών που μένουν αδιόριστοι αλλά και εις βάρος των ίδιων των μαθητών το κυριότερο.

Αυτό το τελευταίο να προβληματίσει  τους ιθύνοντες.

6
Άλλη μια ειδικότητα οι επιστημολόγοι που μπήκαν κι αυτοί στην εκπαίδευση όπως τόσοι και τόσοι από άκυρες σχολές που δημιουργήθηκαν για κάτι άλλο και όχι για την εκπαίδευση αλλά στην πορεία είπαν να γίνουν κι αυτοί εκπαιδευτικοί.

Αχ καημένη εκπαίδευση. Από πού κι ως πού ανάθεση φιλοσοφία που είναι φιλολογικό μάθημα; κι επειδή δεν φτάνει έχουν πάρει και ώρες ιστορίας, αυτή η πολύπαθη ιστορία που όταν δεν ξέρεις να διαχειριστείς τις πηγές την πληρώνουν τα παιδιά όπως πάντα.
Και πώς να ξέρεις να τη διδάξεις σωστά όταν δεν την έχεις διδαχθεί; Και οι ιστορικοί και φιλόλογοι που είναι οι καθ ύλην αρμόδιοι
τι θα γίνουν; υπάρχει κι άλλη μία σχολή με πολύ καλή επάρκεια στην ιστορία: ο Ελληνικός Πολιτισμός  του ΕΑΠ που δεν έχει δικαιώματα στην εκπαίδευση και μάλλον δεν πρόκειται να αποκτήσει.
Αλλά οι απόφοιτοι ΜΙΘΕ, οι γαλλικούδες, οι γερμανικούδες κ.α. άσχετοι την έχουν.
Αθάνατη Ελλάδα.!

7
Κατατακτήριες / Απ: ΕΑΠ/Ευρωπαϊκός-Ελληνικός Πολιτισμός
« στις: Φεβρουάριος 26, 2013, 04:43:23 μμ »
Απάντηση στην para5:

Απαντώ στις θέσεις σου:
1) Είχα αναφέρει σε προηγούμενο σχόλιό μου ότι  οι απόφοιτοι ΜΙΘΕ διδάσκουν στην εκπαίδευση κι εσύ με διέψευσες. Εγώ με τη σειρά μου σου επαναλαμβάνω ότι διορίζονται χωρίς παιδαγωγική επάρκεια και έχοντας ως πρώτη  ανάθεση φιλοσοφία που είναι φιλολογικό μάθημα  έχοντας το ΠΕ 33 και για να σου το αποδείξω σου παραθέτω αυτόν εδώ το σύνδεσμο για να δεις και τα ονόματα των αποφοίτων ΜΙΘΕ που διορίστηκαν στην εκπαίδευση  μέσω ΑΣΕΠ.
 http://www.ekpaideyo.gr/ekpaideytika-nea/186--06-a-33-

2) Ανέφερα ότι οι απόφοιτοι νομικών επιστημών διορίζονται στην εκπαίδευση ροκανίζοντας ώρες φιλολόγων π.χ. ιστορία και τώρα τελευταία και λογοτεχνία (απαράδεκτο). Συμφωνώ μαζί σου ότι δεν διορίζονται ως φιλόλογοι αλλά με δικό τους ΠΕ πλην όμως επειδή το αντικείμενο που έχουν είναι πολύ μικρό στο σχολείο και προκειμένου να συμπληρώσουν το ωράριό τους, τους δίνουν φιλολογικά μαθήματα. Γνωρίζω περιπτώσεις σε επαρχιακά σχολεία που διδάσκουν μόνο 2 ώρες το αντικείμενό τους και τις υπόλοιπες ώρες διδάσκουν ιστορία! Ξέρω επίσης περίπτωση αποφοίτου νομικής που επειδή ήταν πολύτεκνος δεν του ζήτησαν παιδαγωγική επάρκεια που πιστοποιείται είτε μέσω μεταπτυχιακού είτε μέσω ΑΣΠΑΙΤΕ. Επίσης ξέρω ότι έχουν γίνει διορισμοί τα τελευταία χρόνια με παιδαγωγική επάρκεια από ταχύρυθμα σεμινάρια. Δεν είναι άδικο να έχουμε διδαχθεί τόση ελληνική ιστορία εμείς του Ελληνικού Πολιτισμού και να μην έχουμε πρόσβαση στην εκπαίδευση, ΕΝΏ ΠΑΡΆΛΛΗΛΑ ΝΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΣΠΑΝΙΑ ΕΩΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ; Με ποιο κριτήριο καθιστώνται επαρκείς στο να διδάξουν ιστορία ενώ ο Ελληνικός Πολιτισμός  του ΕΑΠ που "την έχει φάει με το κουτάλι" να θεωρείται αναρμόδιος;

3) Αν μπεις μέσα στην ιστοσελίδα  κάποιου ΦΠΨ θα διαπιστώσεις ότι όσοι παίρνουν τη β΄ κατεύθυνση, (δηλαδή το 95%) που είναι Παιδαγωγικά και Ψυχολογία έχουν ένα και μοναδικό μάθημα στα αρχαία το οποίο είναι και το πιο εύκολο της κατηγορίας του, λατινικά δεν διδάσκονται καθόλου, ιστορίες κορμού είναι ελάχιστες και είναι γενικώς αποδεκτό ότι το τμήμα αυτό βγάζει παιδοψυχολόγους και όχι φιλολόγους. Και για να σου πω και την ιστορία των τμημάτων ΦΠΨ ξεκίνησαν για να βγάζουν δασκάλους - συμβούλους στα σχολεία για αυτό το λόγο ο σκελετός των σπουδών είναι διαρθρωμένος έτσι ώστε να προσφέρει γνώσεις γύρω από τη ψυχολογία σε συνδυασμό με την παιδαγωγική. Επειδή όμως δεν υπήρχε απορροφησιμότητα , το άλλαξαν βάζοντας ένα και μοναδικό το ευκολότερο στην κατηγορία του μάθημα αρχαίων στον κορμό και του έδωσαν επαγελματικά δικαιώματα στην εκπαίδευση. Το ίδιο ισχύει για το ΦΚΣ στην Κρήτη.

3) Έγραψα ότι όλα τα μαθήματα που κάνουμε είναι φιλολογικά και με διέψευσες. Σου παραθέτω τις Θεματικές Ενότητες  που διδάχθηκα και λάβε υπ όψη σου ότι μία Θεματική Ενότητα στο ΕΑΠ αντιστοιχεί σε ύλη σε τρία μαθήματα συμβατικού Πανεπιστημίου, μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις είναι και πιο εκτεταμένη:
- Ελληνική Ιστορία
- Ελληνικός Πολιτισμός (ιστορικοπολιτιστική ενότητα)
- Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Φιλολογία
- Νεοελληνική Λογοτεχνία
- Αρχαία Ελληνική Φιλοσοφία
- Δημόσιος και Ιδιωτικός Βίος στην Αρχαία Ελλάδα και στο Βυζάντιο (λαογραφία)
- Δημόσιος και Ιδιωτικός Βίος στους νεώτερους χρόνους (λαογραφία)
- Τέχνες στην Αρχαία Ελλάδα και στο Βυζάντιο (αρχαιολογική ενότητα με έμφαση στην Ιστορία της Τέχνης)
- Τέχνες στην Ευρώπη (μάθημα επιλογής από τον Ευρωπαϊκό για την ιστορία της Τέχνης)
- Αρχαιολογία
- Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο
- Επισκόπηση της Μουσικής και Χορού στην Αρχαία Ελλάδα.
Ποιο από όλα αυτά δεν είναι φιλολογικό; Αυτά διδάσκονται και οι φιλόλογοι και οι ιστορικοί.Αυτά  διδάσκομαι στο Ιστορικό Αρχαιολογικό που φοιτώ τώρα και σε πληροφορώ ότι μπήκα άνετα και σχεδόν χωρίς διάβασμα επειδή αυτά τα μαθήματα τα είχα διδαχθεί στον Ελληνικό Πολιτισμό! με την ίδια βιβλιογραφία.  Όσο για τα αρχαία ελληνικά, αυτό το ανέφερα στο προηγούμενο σχόλιο ότι έγινε πρόταση να εισαχθούν στον κορμό  αλλά δεν ευοδώθηκε εξ αιτίας συντεχνιών και άλλων προβλημάτων όπως έχω αναφέρει.

4) Τέλος με διέψευσες όταν ανέφερα  "Να ξέρετε ότι η Κύπρος έχει τμήμα Ελληνικού Πολιτισμού το οποίο προβάλλει όπως του αξίζει, ο οδηγός σπουδών είναι όμοιος με τον δικό μας " φαίνεται δεν διάβασες καλά το σχόλιό μου. Ο οδηγός σπουδών είναι ίδιος αλλά και υπάρχουν αρχαία ελληνικά και οι απόφοιτοι χαρακτηρίζονται εκπαδευτικοί για τη μέση εκπαίδευση όπως αναφέρεται στο
http://www.alfavita.gr/arthra/%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CF%84%CF%8C-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CE%BF-%CE%BA%CF%8D%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%C2%AB%CF%83%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%C2%BB

Όταν μπεις στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα θα το διαπιστώσεις και θα βρεις και το site του Ανοιχτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Υπάρχουν και κάποια τηλέφωνα εκεί όπου μπορείς να πληροφορηθείς ότι η Κύπρος έχει αναδείξει τον Ελληνικό Πολιτισμό, "το φαινόμενο" όπως χαρακτηριστικά αποκαλείται στο site  τους και έχει κατατάξει τους αποφοίτους εκεί ακριβώς που ανήκουν: στην εκπαίδευση.

8
Κατατακτήριες / Απ: ΕΑΠ/Ευρωπαϊκός-Ελληνικός Πολιτισμός
« στις: Φεβρουάριος 25, 2013, 07:56:24 μμ »
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι απόφοιτος Ελληνικού Πολιτισμού του ΕΑΠ από το 2010. Επειδή φοιτώ από το 2001 ( άργησα να τελειώσω λόγω σοβαρών οικογενειακών προβλημάτων)  είμαι σε θέση να σας λύσω την απορία για ποιο λόγο έχουν εντάξει τον  Ευρωπαϊκό Πολιτισμό στην εκπαίδευση αλλά όχι τον Ελληνικό. Ακριβώς επειδή φοιτούσα για εννιά χρόνια και παρακολουθούσα το τις διεργασίες που συνέβαιναν, γνωρίζω τι συνέβη και έμεινε εκτός εκπαίδευσης ο Ελληνικός Πολιτισμός.. Ας μην ξεχνάμε, συνάδελφοι, ότι τα  επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων φυσικών επιστημών και  ισπανικής γλώσσας ήταν δεδομένα από την αρχή.
 Πριν κάποια χρόνια όταν ζητήσαμε να κατοχυρωθούν τα επαγγελματικά μας δικαιώματα στην εκπαίδευση όπως ήταν φυσικό εφ όσον η σχολή μας είναι καθηγητική   μας εντάξανε μαζί με τον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό σε μία κατηγορία. Ο Σύλλογος του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού το δέχθηκε και πολύ καλά έκανε γιατί είναι το καλύτερο που θα μπορούσε να κερδίσει, αφού ο κορμός των μαθημάτων του είναι  απομακρυσμένος από τον κλάδο των Φιλολόγων, πράγμα που δεν συμβαίνει με τον Ελληνικό Πολιτισμό που δεν είναι τίποτα άλλο από ένα τμήμα  Ιστορίας και Αρχαιολογίας, παρόμοιο με τα τμήματα μέσα σε κάθε φιλοσοφική.

 Ο Σύλλογος του Ελληνικού Πολιτισμού που νομίζω ότι λέγεται Εκαταίος,  δεν το δέχθηκε!!! Με την αιτιολογία ότι θα είμαστε χαμένοι αν δεχθούμε κάτι λιγότερο από ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ. Δεν είχαν και άδικο αν σκεφτείς ότι μέσα στο σχολείο διδάσκουν άτομα που οι σχολές τους είναι πολύ μακρυά από την εκπαίδευση όπως π.χ. το ΜΙΘΕ ή οι απόφοιτοι νομικών επιστημών! Επίσης μια θέση του Συλλόγου ήταν ότι ο Ελληνικός Πολιτισμός είναι πολύ πιο φιλολογική Σχολή από άλλες που είναι κατ όνομα φιλολογικές αλλά όχι στην ουσία όπως π.χ. το Φ.Κ.Σ. που όσοι παίρνουν κατεύθυνση Κοινωνικών Σπουδών τελειώνουν κοινωνιολογία και το περίφημο Φ.Π.Ψ. που όσοι παίρνουν κατεύθυνση Παιδαγωγικών και Ψυχολογίας βγαίνουν πολύ καλοί παιδοψυχολόγοι αλλά όχι φιλόλογοι. Ο Σύλλογος είχε αναλάβει να φέρει εις πέρας το θέμα αυτό, γι αυτό αρνήθηκε να μας εντάξουν με ένα ΠΕ που σε κάθε ΑΣΕΠ θα ήταν μονοψήφιο νούμερο. Έμεινε το ζήτημα στον αέρα,  έγινε άλλη μια πρόταση να εισαχθεί ενότητα αρχαίων ελληνικών ούτως ώστε να μην έχουμε τους καλοθελητές που έβρισκαν αυτό αδύνατο σημείο και δεν βλέπουν π.χ. το ΦΠΨ με τα σχεδόν ανύπαρκτα αρχαία, τα εντελώς ανύπαρκτα λατινικά, την ελάχιστη ελληνική ιστορία κ.α Προς Θεού, δεν είναι ο σκοπός μου να θίξω καμία σχολή αλλά κάνοντας αυτή τη σύγκριση βλέπουμε και την αδικία. Λοιπόν, για να συνεχίσω συνάδελφοι, προσκρούσαμε στους ΦΙΛΟΛΟΓΟΥΣ που μας θεώρησαν κάποιου  απειλή και έβαλαν φρένο στην προσπάθειά μας. Δεν σαμποτάρησαν τους συναδέλφους του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού επειδή δεν τους θεωρούν φιλόλογους (αυτό τσεκαρισμένο μέσα από πρόσωπα του Υπ. Παιδείας της τότε περιόδου) και άρα όχι επικίνδυνους. Εμάς μας θεώρησαν επικίνδυνους ανταγωνιστές γιατί όλα τα μαθήματα που κάνουμε είναι φιλολογικά και ιστορικά και μας έκαναν αυτή τη δολιοφθορά.
 Διαφωνώ με την para5 που γράφει ότι δεν είναι προσανατολισμένο το πτυχίο μας για διδασκαλία και ότι δεν κάνει ολόκληρα λογοτεχνικά κείμενα. Η Σχολή μας είναι καθηγητική και τα μαθήματα που έχουμε διδαχθεί είναι πολύ πιο φιλολογικά από κάποιες άλλες καθηγητικές σχολές. Έχουμε διδαχθεί ολόκληρη την ελληνική ιστορία από την αρχαιότητα έως το σήμερα, ελληνική λογοτεχνία, αρχαία ελληνική φιλολογία, βυζαντινή φιλολογία,  αρχαία ελληνική φιλοσοφία, αρχαίο ελληνικό θέατρο, η ενότητα Τέχνες δεν είναι τίποτα άλλο από αρχαιολογία, επίσης υπάρχει και το μάθημα της Αρχαιολογίας εξτρά σαν επιλογής, Μουσειολογία επίσης, ελληνική λαογραφία από την αρχαιότητα έως  σήμερα, το ίδιο το μάθημα του ελληνικού πολιτισμού που είναι ένα κράμα φιλοσοφίας, ιστορίας, ακόμα και επισκόπηση της αρχαίας ελληνικής μουσικής και χορού έχουμε διδαχθεί προσόν που δεν έχουν ούτε οι κλασικοί φιλόλογοι κλπ.
  Έτσι έχει η κατάσταση συνάδελφοι. Εμείς του ελληνικού πολιτισμού θεωρηθήκαμε ανταγωνιστές  από τον κλάδο των φιλολόγων και  έβαλαν φραγμό στα σχέδιά μας. Είναι αστείο να σκεφτεί κανείς ότι τόσα χρόνια με τις β΄αναθέσεις τους ροκανίζουν ώρες ιστορίας και τελευταία και λογοτεχνίας οι αγγλικούδες, γαλλικούδες, γερμανικούδες, απόφοιτοι νομικής, απόφοιτοι ΜΙΘΕ και άλλες ειδικότητες που δεν έχουν επαρκές αντικείμενο και μόλις πέρυσι ξύπνησαν εκεί στην Ένωση Φιλολόγων και ζητάνε να καταργηθούν οι β αναθέσεις.
 Δεν είναι άδικο εμείς να έχουμε διδαχθεί ελληνική ιστορία μέχρι κόκαλο, ελληνική λογοτεχνία, ελληνική φιλοσοφία, ελληνική τραγωδία και άλλα φιλολογικά μαθήματα  και αντί να είμαστε εμείς μέσα στην εκπαίδευση να έχουν δώσει τις ώρες αυτές στον κάθε πικραμένο που ίσως  δεν έχει διδαχθεί ούτε μία ώρα ιστορίας (είναι μάθημα επιλογής για τις ξένες φιλολογίας και συνήθως δεν το επιλέγουν επειδή δεν είναι εύκολο μάθημα η ελληνική ιστορία κλπ.)

Τώρα είμαστε στο σημείο οι συνάδελφοι του Ευρωπαϊκού πολιτισμού να έχουν κερδίσει το καλύτερο που μπορούσαν να πετύχουν, τους εύχομαι να ενταχθούν κάπου συγκεκριμένα αν και έχω συναντήσει άτομα του ευρωπαϊκού να μας βλέπουν αφ υψηλού χωρίς να ξέρουν ποιες διεργασίες και ποια συντεχνία μας άφησε έξω από την εκπαίδευση.

Τελικά συνάδελφοι, επειδή δεν έβλεπα φως έδωσα κατατακτήριες και μπήκα σε ένα τμήμα ιστορίας και αρχαιολογίας. Σας πληροφορώ ότι τα εγχειρίδια του Ελληνικού Πολιτισμού είναι αυτά ακριβώς που με βοηθάνε περισσότερο. Τώρα βλέπω τις μεγάλες ομοιότητες του Ελληνικού Πολιτισμού με το Ιστορικό - Αρχαιολογικό. Είναι κρίμα πραγματικά να μην μας έχουν δοθεί δικαιώματα εκπαιδευτικού.
Επειδή ίσως δεν υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από αποφοίτους, δεν υπάρχει και η ανάλογη πίεση. Αν γίνει κάποια κίνηση να αποφασίσετε να καταφύγετε  δικαστικά και δημοσιευθεί  εγώ θα συμμετάσχω μόνο και μόνο επειδή ξέρω τι είναι οι σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό.
 Να ξέρετε ότι η Κύπρος έχει τμήμα Ελληνικού Πολιτισμού το οποίο προβάλλει όπως του αξίζει, ο οδηγός σπουδών είναι όμοιος με τον δικό μας απλά όποιος θέλει ακολουθεί τα μαθήματα αρχαίων ελληνικών και αποκτά και δικαιώματα ως καθηγητής Φιλόλογος! Για του λόγου το αληθές
http://www.alfavita.gr/arthra/%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CF%84%CF%8C-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CE%BF-%CE%BA%CF%8D%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%C2%AB%CF%83%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%C2%BB

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159795
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 424
Σύνολο: 430

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.