Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mathimatika

Σελίδες: 123 ... 6
1
Πανελλήνιες / Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« στις: Ιούλιος 14, 2019, 11:55:58 πμ »
Επίσης, στο Γυμνάσιο τα μαθηματικά τα διδάσκουν κυρίως οι μαθηματικοί και σε πολύ μικρό ποσοστό άλλες ειδικότητες. Αυτό, νομίζω ότι μπορούν να το επιβεβαιώσουν όσοι διδάσκουν σε γυμνάσια.

Κι αυτό βλέπω ότι πλέον με την οικονομική κρίση δεν ισχύει πια. Ρωτώντας αυτούς που λες (όσους διδάσκουν σε γυμνάσια) υπάρχουν αρκετοί Φυσικοί που διδάσκουν τα Μαθηματικά. Δεν σημαίνει αυτό ότι δεν τα διδάσκουν σωστά. Δεν είναι όμως το ίδιο.

Γνωρίζω τουλάχιστον 2 σχολεία (αν προσπαθήσω να θυμηθώ, μπορεί να είναι και άλλα) που τη μισή χρονιά που πέρασε έκαναν οι μισές τάξεις Μαθηματικά και την υπόλοιπη οι άλλες μισές!... (Σε εντελώς διαφορετικά σημεία της Αττικής). Μιλάμε ακόμα και για Γ' γυμνασίου, που είναι "σημαντική τάξη" στα Μαθηματικά.

Επίσης γνωρίζω προσωπικά Φυσικό που δέχεται από φιλότιμο τα 2 τελευταία χρόνια να κάνει 2 ώρες παραπάνω μάθημα την εβδομάδα, ώστε τα παιδιά να μη μείνουν χωρίς Μαθηματικά. Μπορεί κάποιος να τον/την χαρακτηρίσει κορόιδο ή ότι χαλάει τα δικαιώματα των καθηγητών κλπ. Αυτός-ή σκέφτεται ότι στη θέση αυτή μπορεί να βρισκόταν τα δικά του/της παιδιά... Εγώ του/της βγάζω το καπέλο...

2
Πανελλήνιες / Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« στις: Ιούλιος 14, 2019, 11:44:39 πμ »
calmen, λες ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών πάνε φροντιστήριο μόνο στην 3η λυκείου; Χα χα, σε ποιον πλανήτη συμβαίνει αυτό;


Κι όμως, πλέον είναι έτσι και χειρότερα...

Τα τελευταία χρόνια βλέπω να ξεκινούν ιδιαίτερα μαθήματα όλο και αργότερα μέσα στη χρονιά.
Φέτος πια παραέγινε το κακό. Μέχρι τον Φεβρουάριο υπήρχε νέκρα! Είχα μόνο 1,5 ώρα την εβδομάδα.
Ξαφνικά τον Φεβρουάριο άρχισαν να πλακώνουν όλοι. Τα παιδιά αυτά δεν έκαναν μάθημα με άλλον πριν από εμένα και άλλαξαν καθηγητή. ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΝ μαθήματα Φεβρουάριο.
Οι μισοί από τους παραπάνω: για πανελλήνιες γ' λυκείου!!!!

(Κάποια στιγμή είπα "στοπ". Τα τηλέφωνα όμως συνέχιζαν να χτυπάνε ασταμάτητα τους υπόλοιπους μήνες και δεν ήξερα τι να κάνω!)

Ναι, έχει αλλάξει το τοπίο.

3
Πανελλήνιες / Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« στις: Ιούλιος 14, 2019, 11:37:08 πμ »
Το μεγαλυτερο προβλημα ειναι η υλη. Ειναι πολυ μεγαλη και δυσκολη.

Δηλαδή πριν το 2016 τι ήταν; Μικρή και εύκολη;
Για να μην πάω στο άλλο άκρο: στην ύλη μέχρι το 2000....

Νομίζω ότι έτσι όπως είναι τώρα είναι καλά. Έχει φτάσει σε ένα νορμάλ σημείο. Θα ήθελα μόνο να ξαναμπεί το αόριστο ολοκλήρωμα. Όχι μιγαδικοί, που είναι άσχετο με τα υπόλοιπα.

4
Πανελλήνιες / Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« στις: Ιούλιος 13, 2019, 12:48:40 μμ »
Με αυτα τα θεματα και εχουμε αυτη την αποτυχια...μην ξαφνιαστειτε αν σε λιγο δεν υπαρχουν μαθητες στα τμηματα προσνατολισμου η ακομα χειροτερα τα Μαθηματικα γινουν επιλογης....

Ως ποσοστά δεν πήγαν άσχημα. Μάλλον καλά ήταν, συγκρινόμενα με άλλες χρονιές.

Το πρόβλημα ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΑ είναι το γιατί είναι τόσο πολλοί κάτω από τη βάση (είτε 75%, είτε 85%).
Ακόμα χειρότερα: γιατί είναι τόσο πολλοί κάτω από 5...!! (είτε 45%, είτε 55%). Δηλαδή οι μισοί δεν γράφουν ούτε θεωρία; Προφανώς και από τη θεωρία λίγα πράγματα είναι κατανοητά. Δεν μπορείς να γράψεις τη θεωρία των Μαθηματικών παπαγαλία. Πόσο μάλλον όταν πάμε να λύσουμε ασκήσεις. Κάτι ίσως δεν πάει καλά στη μαθηματική παιδεία. Μήπως το κακό ξεκινά από το δημοτικό;

Δεν φταίνε σε αυτό τα θέματα. Δεν λέω ότι μου άρεσαν (έγραψα παραπάνω αναλυτικά τις απόψεις μου από κάθε απτική γωνία). Άλλα μου άρεσαν, άλλα όχι.
Να επαναλάβω μάλιστα τις σοβαρές επιφυλάξεις που έχω από επιστημονικής άποψης για το θέμα της θεωρίας για τη σταθερή συνάρτηση.
Αλλά διαφωνώ να λέμε (κάθε χρονιά!!!!) ότι φταίνε οι εξεταστές ή τα θέματα για τα χαμηλά ποσοστά!

5
Πανελλήνιες / Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« στις: Ιούνιος 28, 2019, 01:41:40 μμ »
Τελικά, κρίνοντας από τα στατιστικά (είδα της Οικονομίας και Πληροφορικής), οι μαθητές που έγραψαν από 0-5 και από 5-10 ήταν λίγο λιγότεροι από πέρσι.

Προσωπικά δεν το περίμενα. Αλλά μάλλον έγινε αυτό που έγραψαν και άλλοι εδώ: χάθηκαν μονάδες στη θεωρία, αλλά "τσίμπησαν" μονάδες από (Β,) Γ και Δ.

6
Πανελλήνιες / Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« στις: Ιούνιος 12, 2019, 04:37:15 μμ »
Πολύ περίεργο αυτό που συμβαίνει φέτος...   
 
Η αίσθηση της πρώτης ματιάς είναι ότι είναι τα ευκολότερα των τελευταίων ετών... 

Η μαθηματική εταιρεία λέει πιο δύσκολα από πέρσι... 

Σε κάθε περίπτωση όμως νομίζω ότι ήταν πιο καλά θέματα, από την άποψη ότι εξέταζαν μεγάλο εύρος της ύλης …
και είχαν πολύ καλή κλιμάκωση δυσκολίας (όχι όπως άλλη φορά που Γ και Δ δεν τα άγγιζαν οι μισοί μαθητές, τώρα μπορούσαν να παλέψουν έστω τα Γ1 , Γ2 , Δ1 , Δ2).



1. Μήπως το "περίεργο" οφείλεται στο ότι ο καθένας μας τα βλέπει από άλλη οπτική γωνία;

Από την οπτική γωνία του καλού μαθητή που εστιάζει την προσοχή του στα Γ και Δ (για να γράψει 17-20), όντως είναι εύκολα. Αλλά αν το σκεφτούμε έτσι, από το 2016 και εξής, εύκολα είναι...
Από την οπτική γωνία του μαθητή που παλεύει να περάσει τη βάση, όχι.

Αυτός που θα έγραφε πέρσι 17-20, θα έγραφε και φέτος 17-20.
Αυτός που θα έγραφε πέρσι 13-16, θα έγραφε φέτος 12-16.

Όμως...
Αυτός που θα έγραφε πέρσι 8-12, θα έγραφε φέτος 6-10...

Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία τελικά. Σημασία έχει να περάσεις, έστω και με... 2! Εμείς τα θέματα σχολιάζουμε.
Θα δούμε και τα στατιστικά, όταν βγουν.
 
2. Δεν είναι μόνο η Μαθηματική Εταιρεία. Είδα και ανακοινώσεις φροντιστηρίων, που ήταν ακόμα πιο ακραίες... Κάπου είδα τα σχόλια φροντιστηρίου στο ίντερνετ:
"θα υπάρχουν πολλοί υποψήφιοι με επιδόσεις κάτω από τη βάση... θα δημιουργήσουν αρνητική ψυχολογία σε πολλούς υποψηφίους για τη συνέχεια των εξετάσεων" (!!!).

3. Πάντα υπήρχαν ερωτήματα με 3-4 μονάδες σε Γ και Δ.

4. Η δυσκολία διαφέρει από την ποιότητα. Μην τα μπερδεύουμε.

7
Πανελλήνιες / Απ: Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« στις: Ιούνιος 11, 2019, 12:06:51 πμ »
Τα ευκολοτερα θεματα της πενταετιας.Το 15 θα το παρει ο διαβασμενος(δεν μου αρεσει αυτη  λεξη) σχετικα ευκολα.Μεγαλο ποσοστο βαθμολογιας απο 11 εως 14 σε σχεση με το περσυνο 8 εως 12

Για να είμαι ειλικρινής, αυτό περίμενα μέχρι την Κυριακή: ότι θα έβαζαν ευκολότερα, ειδικά τα Α, Β, Γ, λόγω του ότι φέτος δίνουν πολλές θέσεις στις σχολές.
Αν τα σχολιάσω από πλευράς δυσκολίας, νομίζω ότι:
Α, Β: τα πιο δύσκολα της τετραετίας (2016, 2017, 2018, 2019)
Γ, Δ: ίδιας δυσκολίας (ή... ευκολίας) με της τετραετίας.

Από όσους ακούω πάντως (εκτός αυτού του forum), μάλλον ως λίγο δύσκολα τα παρουσιάζουν, παρά ως εύκολα.

8
Ωραίο! Μπράβο για την προσπάθεια.

9
Πανελλήνιες / Θέματα Μαθηματικών 2019 - σχολιασμός
« στις: Ιούνιος 10, 2019, 07:23:27 μμ »
Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα από τα θέματα... Τα συναισθήματά μου είναι ανάμικτα.

Το Α θέμα: πιστεύω από τα πιο δύσκολα που έχουν πέσει ποτέ. Οι δύο ορισμοί είναι από τους 3-4 όλου του βιβλίου με τις περισσότερες δυσκολίες στη διατύπωση και στην κατανόηση. Και έβαλαν και τους δύο φέτος!...

Επιπλέον το Σ-Λ με τη σταθερή, δεν κρατιέμαι... θα το πω κι ας πάω κόντρα στο βιβλίο... είναι ΛΑΘΟΣ ως ΘΕΜΑ!!! Στο βιβλίο είναι λίγο πιο "προσεκτικοί" στη διατύπωση, αλλά πάλι δημιουργούν παρανοήσεις. Πώς ρωτάς αν μία συνάρτηση είναι σταθερή (ή μονότονη κλπ) σε ένα σύνολο που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΤΗΜΑ; Προφανώς δεν χρειάζεται κανένα αντιπαράδειγμα! Είναι "άκυρο" και μόνο που το ρωτάνε!!

Το Β θέμα: πιο απαιτητικό από τα αντίστοιχα, από τότε που άλλαξε το σύστημα. Οι μεγάλοι χαμένοι: οι "μέτριοι" μαθητές. Κάηκαν στη θεωρία, κάηκαν κι εδώ που περίμεναν απλώς μία γραφική παράσταση με κάτι παραπάνω για να τσιμπήσουν μερικούς βαθμούς ακόμα. Δεν το θεωρώ σωστό.

Σε συνδυασμό με όσα ακολούθησαν: βαριέσαι να βλέπεις εκθετικές και λογαριθμικές!

Το θετικό (μη γκρινιάζουμε μόνο): επιτέλους, λίγο Bolzano!

Το Γ θέμα: το μόνο νορμάλ θέμα! Επιτέλους μία με δύο κλάδους που να τη μελετούμε ως προς τη συνέχεια και τη παραγωγισιμότητά της! Εξετάζει πολλά σημεία της ύλης.

Το Δ θέμα:
Δ1 οκ.
Δ2 "όχι συνηθισμένης ευκολίας", αλλά όχι και φοβερά δύσκολο!
Δ3 "στάθηκε στο ύψος του"! Ωραίο!
Δ4 θεωρώ ότι δεν το σκέφτηκαν καλά στην επιτροπή. Απογοήτευση... Για να σου δίνουν την εφαπτομένη της f στην αρχή, λογικά θα πονηρευτείς και θα καταλάβεις ότι αυτή είναι η "προφανής κοινή εφαπτομένη" για την f στο 1, για την g στο 0. Μοναδικότητα: f'(x)>=-1>=g'(x), για κάθε x. Υπερβολή να πάρει κάποιος 8 μονάδες για αυτό........

10
Πανελλήνιες / Απ: επαναληπτικες πανελληνιες ;
« στις: Ιούλιος 08, 2017, 02:30:06 μμ »
Ξέρει κανείς πού μπορούμε να βρούμε τα θέματα που έβαλαν σε Χίο-Μυτιλίνη λόγω σεισμού;
Αυτοί έδωσαν επαναληπτικές στις αρχές Ιουλίου.

11
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Δεκέμβριος 18, 2015, 03:55:12 μμ »
Ε , δεν είναι διαφορετικό ,απλά ξέχασαν να μπλοκάρουν και την λέξη προσανατολισμου κατα την αντιγραφή επικόλληση .  :)

Μάλλον...
Πάντως η ύλη Μαθηματικών που ανακοίνωσαν είναι η ίδια και στις δύο ομάδες.

12
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2016
« στις: Δεκέμβριος 15, 2015, 11:35:24 μμ »
Ακριβως. Και αν ριξεις μια καλυτερη ματια θα δεις οτι δεν υπάρχουν καν μαθηματικα γενικης.

Ναι, αλλά στην ομάδα θετικών σπουδών υπάρχουν μαθηματικά προσανατολισμού, ενώ στην ομάδα πληροφορικής μαθηματικά σκέτα. Τι διαφορά έχουν μεταξύ τους; Εγώ καταλαβαίνω ότι τα πρώτα είναι "κατεύθυνσης" και τα δεύτερα "γενικής παιδείας". Ή κάνω λάθος; Ή έκαναν (για άλλη μία φορά) λάθος στο υπουργείο και έδωσαν διαφορετικό όνομα στο ίδιο μάθημα;

13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Φασαρία στην τάξη
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2015, 12:08:36 μμ »
Να προσθέσω εδώ και κάτι που αναφέρθηκε έμμεσα παραπάνω:

Στη συνείδηση των παιδιών και των γονιών γυμνασίου: φροντιστήριο-ιδιαίτερο<σχολείο.
Στη συνείδηση των παιδιών και των γονιών λυκείου: σχολείο<φροντιστήριο-ιδιαίτερο.

Αυτό επηρρεάζει και το μαθητή σχετικά με το πού θα αδιαφορήσει και θα κάνει φασαρία.

Αλλά με όλα αυτά δυστυχώς δεν δίνω κάποια κατατοπιστική απάντηση. Μόνο διαπιστώσεις κάνω. Αν μπορεί κανένας εμπειρότερος να απαντήσει, θα μας βοηθήσει όλους.

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Φασαρία στην τάξη
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2015, 11:58:53 πμ »
Αν και δεν εχω εμπειρία σε μεγάλες σε δύναμη τάξεις (είναι σχεδόν μηδενική), με βοηθούν κι εμένα οι παραπάνω σκέψεις. Και για έναν ακόμα λόγο: ότι είναι σχεδόν αντίθετες με ό,τι χαζομάρες ήθελαν να απαντούμε στους διάφορους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ και σε ό,τι μαθαίναμε στα διάφορα "παιδαγωγικά" μαθήματα στις σχολές. Πράγματι, με τα παραπάνω επιβεβαιώνεται ότι η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική, αν θέλεις να σταθείς μέσα στην τάξη...

Εγώ έχω μπει σε μικρές αριθμητικά τάξεις (φροντιστήρια σε τάξεις γυμνασίου) και πάλι είχα θέμα... Δε νομίζω ότι είναι θέμα αριθμού ΜΟΝΟ, αλλά κυρίως παιδιών και δικής σου συμπεριφοράς. Σκεφτείτε ότι παλιότερα οι τάξεις στα σχολεία ήταν διπλάσιες από τις σημερινές σε δύναμη, αλλά δεν ακουγόταν κιχ....

Είναι και θέμα ηλικίας παιδιών. Πχ σε τμήματα ΠΔΣ (δηλαδή λύκειο) και φροντιστηριακές τάξεις λυκείου δεν είχα ποτέ θέμα.


Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158556
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 342
Σύνολο: 360

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.