Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anemoessa

Σελίδες: 1
1
Μεταθέσεις / Απ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
« στις: Ιούλιος 04, 2014, 11:26:11 μμ »
Καλησπέρα. Εγώ με αφορμή τη συζήτηση για τις μεταθέσεις, θα ήθελα να υποβάλλω ορισμένα άλλα ερωτήματα:

1) έχοντας κάποιος αξιολογηθεί θετικά και τοποθετηθεί με πενταετή θητεία σε ένα ΠΠΣ, είναι δυνατό έστω και στο τέλος της θητείας του να ζητήσει μετάθεση σε ένα άλλο Πειραματικό; Ή δεσμεύεται με το ίδιο σχολείο για 5 ή και 10 χρόνια σε περίπτωση που ανανεωθεί η θητεία του;
Σε ποιές περιπτώσεις γίνονται μεταθέσεις από Πειραματικό μιας Α΄περιοχής, σε Πειραματικό μιας Β΄περιοχής; Ίσχυαν μόνο στα πρώην Πειραματικά Σχολεία μήπως;

2) αν ο εκπαιδευτικός που αρχικά τοποθετήθηκε σε ΠΠΣ με πενταετή θητεία, αποφασίζει ότι θέλει να αποχωρήσει από αυτό νωρίτερα π.χ. για προσωπικούς λόγους, θα πρέπει να περιμένει να κλείσει η διετία ώστε να αξιολογηθεί, σαν μια ευκαιρία εξόδου από το Πειραματικό (με το όποιο κόστος);

3) είναι δυνατό να αφαιρέσει κανείς ΤΩΡΑ κάποια από τις επιλογές του αν άλλαξε γνώμη ή η μόνη λύση είναι να αφήσει και τη συνέντευξη από φόβο μην τοποθετηθεί στην τελευταία επιλογή σχολείου για το οποίο δεν είναι πλέον 100% σίγουρος; Μπορεί να ανακαλέσει μια απόφαση τοποθέτησης σε ΠΠΣ ;


Η επιλογή των εκπαιδευτικών θα γίνει από τη Δ.Ε.Π.Π.Σ. με βάση τον τελικό αξιολογικό πίνακα και τις δηλώσεις προτίμησης των υποψηφίων και η εν λόγω διαδικασία θα ολοκληρωθεί έως στις 25 Ιουλίου 2014. Οι επιλεγέντες εκπαιδευτικοί τοποθετούνται στις θέσεις για πενταετή θητεία με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. Κατά τη διάρκεια της θητείας του ο εκπαιδευτικός δεν μετατίθεται ούτε αποσπάται. Κατ’ εξαίρεση είναι δυνατή η μετάθεση ή απόσπαση εκπαιδευτικού που υπηρετεί σε Π.Π.Σ. για λόγους ανωτέρας βίας. Στην περίπτωση αυτή λήγει η θητεία του εκπαιδευτικού, ο οποίος δεν έχει δικαίωμα υποβολής υποψηφιότητας για επιλογή σε θέση διευθυντή ή εκπαιδευτικού Π.Π.Σ. για την επόμενη τριετία.
 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μαρούσι, 06/06/2014

2
Με αφορμή την παραπομπή του συναδέλφου στο Θεσμικό Πλαίσιο Λειτουργίας των ΠΠΣ, θέλω να καταθέσω ορισμένα ερωτήματα για όποιον δύναται να απαντήσει με κάποια σιγουριά, σχετικά με το πόσο (μη) ευέλικτη είναι η 5ετης θητεία:

1) αν κάποιος εκπαιδευτικός που αρχικά τοποθετήθηκε σε ΠΠΣ με πενταετή θητεία, όμως θέλει τελικά να αποχωρήσει από αυτό νωρίτερα π.χ. για προσωπικούς λόγους, θα πρέπει να περιμένει να κλείσει η διετία ώστε να αξιολογηθεί, σαν μια ευκαιρία εξόδου από το Πειραματικό (με το όποιο κόστος);

2) μεταθέσεις ή αποσπάσεις από Πειραματικά σε άλλα Πειραματικά σχολεία προβλέπονται; Ή μετάθεση σε Πειραματικό μιας Α΄περιοχής ενώ υπηρετείς με θητεία σε άλλο Πειραματικό;

3) Πρακτικά, και όσον αφορά στις φετινές αιτήσεις για τα ΠΠΣ:  είναι δυνατό να διαγράψει κανείς ΤΩΡΑ κάποια από τις επιλογές του αν άλλαξε γνώμη ή η μόνη λύση είναι να αφήσει και τη συνέντευξη από φόβο μην τοποθετηθεί στην τελευταία επιλογή σχολείου για το οποίο δεν είναι πλέον 100% σίγουρος;



από το θεσμικό πλαίσιο των ΠΠΣ

Ιδρυτικός Νόμος (Ν.3966/2011, Κεφ. Γ’)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Άρθρο 50 (Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων και του προσωπικού τους)
(.......) 6.   Τα μέλη του εκπαιδευτικού προσωπικού των Π.Π.Σ. αξιολογούνται από το ΕΠ.Ε.Σ. για το εκπαιδευτικό τους έργο ανά διετία, καθώς και τρεις μήνες πριν από τη λήξη της πενταετούς θητείας τους στο Π.Π.Σ.. Η αξιολόγηση αφορά ιδίως τη διδακτική και παιδαγωγική επάρκεια, την αποδοτικότητα των μαθητών με βάση τους στόχους του προγράμματος σπουδών, την ανάπτυξη καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων, τη χρήση νέας τεχνολογίας και την αξιοποίηση ποικίλου υλικού και πηγών στη διδασκαλία, την εφαρμογή διαφοροποιημένης παιδαγωγικής στη διδακτική πράξη και την ανάπτυξη συνεργατικών δράσεων στο σχολείο και την κοινότητα. Έως την 30ή Ιουνίου κάθε δεύτερου έτους, το ΕΠ.Ε.Σ., με βάση τον προσωπικό φάκελο κάθε εκπαιδευτικού και την παρατήρηση στην τάξη από τον υπεύθυνο σχολικό σύμβουλο, συντάσσει σχετική αξιολογική έκθεση. Αν η αξιολόγηση δεν είναι θετική, με απόφαση της Δ.Ε.Π.Π.Σ. διακόπτεται η θητεία του εκπαιδευτικού στο Π.Π.Σ.. Τρεις μήνες πριν από τη λήξη της πενταετούς θητείας, το ΕΠ.Ε.Σ. συντάσσει αξιολογική έκθεση, σύμφωνα με τα ανωτέρω. Η θετική αξιολόγηση από το Ε.ΠΕ.Σ. οδηγεί στην ανανέωση της θητείας του εκπαιδευτικού, εφόσον το επιθυμεί, για μία ακόμη πενταετία, χωρίς δυνατότητα περαιτέρω ανανέωσης.
7.   Οι όροι της θετικής αξιολόγησης και κάθε θέμα σχετικό με την εφαρμογή των παραγράφων 5 και 6 καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
8.   Για τους διευθυντές και τους λοιπούς εκπαιδευτικούς των Π.Π.Σ., των οποίων λήγει και δεν ανανεώνεται η θητεία, εφαρμόζονται οι διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 37.

3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Νοέμβριος 28, 2013, 05:01:50 μμ »
Οι αναπληρωτές που προεσλήφθησαν ήταν μέσω ΕΣΠΑ και ήταν αποκλειστικά για ΕΑΕΠ, παράλληλη στήριξη, ειδική αγωγή κλπ.

Οι αναπληρωτές που ζήτησε το Υπουργείο θα είναι από τον κρατικό προϋπολογισμό και θα καλύψουν κενά γενικής αγωγής και στις δύο βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Aν ξέρει κάποιος συνάδελφος, θα ήθελα να μου εξηγήσει με ποιό σύστημα δηλώνονται τα κενά γι' αυτούς τους αναπληρωτές από τις Διευθύνσεις: ας πούμε ότι φεύγουν 2 καθηγητές της ίδιας ειδικότητας και έρχεται ένας από άλλο ΠΥΣΔΕ. Το κενό που θα δηλώσουν για αναπληρωτή θα είναι 1 ή 2; Κι αν δηλαδή στην πορεία ανακαλέσει ένας από τους δυο που θα έφευγαν αρχικά, ή αν για κάποιο άλλο λόγο δεν μπορεί ή έχει ανακαλέσει απόσπαση αυτός ο ένας που "έρχεται", τί γίνεται τότε;

Έχω πάρει απόσπαση σε νησιωτικό Νομό με όχι τόσο επιθυμητό αποτέλεσμα ως προς την τοποθέτησή μου, που όμως για την ίδια Δευτεροβάθμια είχα πρόταση του Διευθυντή Εκπαίδευσης να αποσπαστώ εκεί. Δεν βγήκε μέχρι στιγμής η απόσπασή μου για το Γραφείο αλλά για το ΠΥΣΔΕ (σχολείο), όχι όμως στην έδρα του Νομού αλλά εκτός. Οι άνθρωποι αδιάφοροι τώρα με στέλνουν σε άλλο νησί. Οι ίδιοι άνθρωποι που αρχικά με ζήτησαν για το Γραφείο.  >:(Τί μπορώ να κάνω;;
Αν ανακαλούσα νωρίτερα την απόσπασή μου θα δηλωνόταν το κενό στο μέρος εκείνο για να πάει αναπληρωτής; Μετά όμως θα έπρεπε να προλάβω να κάνω ανάκληση της ανάκλησης απόσπασης. Εξηγώ ότι περιμένω ακόμα την άλλη απόσπαση για το Γραφείο τους, ώστε να μην περιμένω δεύτερη αποδέσμευση, αλλά δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Καμιά ιδέα;

4
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Νοέμβριος 21, 2013, 07:00:25 μμ »
προς ενημερωση:μιλησα με Καλομοιρη και μου ειπε οτι υπαρχουν πιστωσεις και σκοπευουν να τις διαθεσουν και για αλλους αναπληρωτες-αυριο θα ξερει περισσοτερα να μου πει,για ο,τι μαθω θα ενημερωσω..οποτε ειμαστε οντως σε καλο δρομο!

Aναφέρεστε συνάδελφε σε αναπληρωτές Δευτεροβάθμιας; Γιατί μεχρί στιγμής για τον κλάδο μου (ΠΕ08) μόνο μέσω ΕΣΠΑ έγιναν προσλήψεις και μόνο για τα ΕΑΕΠ. Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω και κάτι άλλο σχετικά με την αναπλήρωση των αποσπασθέντων:
έχει δικαίωμα μια Διεύθυνση να θεωρεί ως αντικαταστάτη μου συνάδελφο με άδεια άνευ αποδοχών, που ΠΙΘΑΝΟΝ να διακόψει την άδειά της σε 1-2 μήνες;; Χωρίς δηλαδή η Δ/νση να κάνει κάποια άλλη ενέργεια (να ζητήσει αναπληρωτή) ώστε να αντικατασταθώ εγώ που περιμένω αποδέσμευση;

Στο ΠΥΣΔΕ που ανήκω και από το οποίο πήρα μόλις απόσπαση, υπάρχει συνάδελφος της ίδιας ειδικότητας με μένα, για την οποία εχθές πληροφορήθηκα ότι λείπει με άδεια ανατροφής που λήγει Ιανουάριο του ΄14, ενώ σήμερα για την ίδια καθηγήτρια, μαθαίνω ότι δεν λήγει η άδειά της Γενάρη και δεν είναι ανατροφής, αλλά "άνευ αποδοχών" με ημερομηνία λήξης Αυγουστο ΄14. Και με ενδεχόμενη διακοπή το Γενάρη, λόγω του ότι τότε τελειώνει ένα Διδακτορικό που κάνει.
Μπορεί να βασίζεται το ΠΥΣΔΕ μου σε τέτοια ασάφεια, σε μια προφορική ίσως υπόσχεση της συναδέλφου μου, αντί να απευθυνθεί στην εν λόγω καθηγήτρια για να μάθει τελικά τί έχει αποφασίσει για την άδειά της; Γιατί έτσι πιθανό να χάσω μια άλλη ευκαιρία αναπλήρωσης (με διορισμό δηλαδή αναπληρωτή), περιμένοντας τη συγκεκριμένη συνάδελφο, αφού δεν ξέρω αν ποτέ θελήσει να διακόψει την άδειά της. Και αν υποθέσουμε ότι η συνάδελφός μου όντως σκοπεύει να τη διακόψει, πόσο καιρό νωρίτερα υποτίθεται πως πρέπει να αιτηθεί γι΄αυτό (ώστε να είναι σε θέση να το γνωρίζει σίγουρα η Δ/νση);
Θέλω να κάνω έγγραφο στη Δευτεροβάθμια που ανήκω αλλά δεν ξέρω πώς να θέσω το ζήτημα. Δεν έχω καλή εμπειρία όμως με το Δ/ντη από προηγούμενη επικοινωνία μαζί του. Τί γνωρίζετε για μια τέτοια περίπτωση; Σε τί βαθμό μπορεί να επέμβει η Δ/νση όσον αφορά τις άδειες αυτές;
Παρατήρηση: Από το 2010 που διορίστηκε η συνάδελφος μου το πολύ να υπηρέτησε μια χρονιά στο νησί, ενώ κολλάει τις άδειες τη μία πίσω απ΄την άλλη.
 

5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Οκτώβριος 23, 2013, 09:50:48 μμ »
Καλησπέρα σας. Συμμερίζομαι την αγωνία σας για το πότε θα αποδεσμευτείτε από το σχολείο σας, αφού κι εγώ πιθανό να βρεθώ στην ίδια θέση σύντομα. Όμως εγώ έχω μια άλλη απορία-προβληματισμό και θα ήθελα αν ξέρετε -ή οποιοσδήποτε άλλος συνάδελφος- να μου δώσετε κάποια ιδέα σχετικά με τις αποσπάσεις σε Διευθύνσεις (μια που δεν δήλωνα φορείς μέχρι τώρα παρά μόνο ΠΥΣΔΕ) καθώς και το πώς να χειριστώ την υπόθεσή μου.

Προ 15 ημερών είχα μια ειδοποίηση από συγκεκριμένη ΔΔΕ, για την οποία είχα αιτηθεί απόσπαση το καλοκαίρι εντός προθεσμίας (αλλά δεν την πήρα σε προηγούμενες φάσεις), ότι παρουσιάστηκαν ανάγκες καθώς έφυγαν δυο συνάδελφοι με ανάκληση απόσπασης. Έτσι χρειάζονταν προσωπικό και μου πρότειναν αν ήθελα να ξανακάνω αίτηση για επανεξέταση. Είχα θεωρήσει το θέμα με τις αποσπάσεις σε Διευθύνσεις ως "λήξαν" οπότε δεν ασχολήθηκα παραπάνω. Στο τηλεφώνημα που είχα με την εν λόγω υπηρεσία, ερωτήθηκα αν "θέλω να με προτείνουν", οπότε δέχτηκα. Τους έστειλα λοιπόν μια νέα αίτηση (επανεξέτασης) την οποία, όπως με διαβεβαίωσε ο ίδιος ο Διευθυντής, προώθησαν στην Περιφέρεια.

Έπαιρνα σήμερα τηλέφωνο στην Περιφέρεια, για να ρωτήσω για την πορεία αυτής της αίτησης, όμως έδειξαν πλήρη άγνοια εκεί, και μάλιστα μου είπαν ότι δεν ασχολούνται με αυτά, και πιθανό η Δευτεροβάθμια να την είχε στείλει απευθείας στο Υπουργείο. Επειδή βρίσκομαι σε ακριτικό νησί αυτή τη στιγμή με πολύ δύσκολη πρόσβαση και τίποτα δεν είναι υπο τον έλεγχό μου, αναγκαστικά μόνο τηλεφωνικά μπορώ να επικοινωνώ.

Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος τα στάδια που περνούν γενικά οι αιτήσεις για απόσπαση σε Διευθύνσεις Δ.Ε. και αν πέρα από την όποια πρόταση Διευθυντή, υπάρχουν και άλλοι που θα επηρρεάσουν την τελική απόφαση- εκτός από τον Υπουργό ; Έχει να κάνει με το αν προέρχομαι από πλεονασματική περιοχή ή μη, και το αν έχω ώρες στο σχολείο που υπηρετώ τώρα; Και πόσο χρόνο μπορεί να θέλει η όλη διαδικασία (πέρα από το χρόνο αναμονής του αντικαταστάτη στο σχολείο);
Έχω δεσμευτεί από την πρόταση εκείνη που μου έκαναν και εξαιτίας αυτού άλλαξε ο προγραμματισμός μου (εφόσον έχω ακόμα κάτι να περιμένω). Πώς μπορώ όμως να πληροφορηθώ για την εξέλιξη του θέματος χωρίς να προκαταβάλλω άτομα που πιθανό να έχουν κάποια επιρροή;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 326
Σύνολο: 335

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.