Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pipo

Σελίδες: 12
1
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωράριο Υποδιευθυντών Δευτεροβάθμιας
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 05:58:01 μμ »
Είμαι υπόχρεος

2
Αναθέσεις/Ωράριο / Ωράριο Υποδιευθυντών Δευτεροβάθμιας
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 05:38:55 μμ »
Γεια σας, γνωρίζετε ποιο είναι το διδακτικό ωράριο του Υποδιευθυντή σε Γυμνάσιο; Αλλού βρίσκω ότι είναι μείον 4 ώρες από το διδακτικό ωράριο του εκπαιδευτικού και αλλού ότι είναι 14 ή 16 ώρες ανάλογα με τα χρόνια προϋπηρεσίας. Τι ισχύει παρακαλώ;

3
Νομίζω βγήκε οδηγία που λέει ότι πρέπει οι διευθυντές να διευκολύνουν τους εκπαιδευτικούς στα εσπερινα

4
Γεια σας. Στην διδακτική προϋπηρεσία των μόνιμων δεν αναγνωρίζεται προϋπηρεσία που πραγματοποιήθηκε με σύμβαση έργου. Π.χ. στα ΣΔΕ ή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει, γιατί δεν μπορώ να το καταλάβω, γιατί συμβαίνει αυτό; Τι σχέση έχει η ασφάλισή μου (εξαρτημένη εργασία ή σύμβαση έργου) με το αν εργάζομαι ως καθηγητής. Δηλαδή, οι καθηγητές με σύμβαση έργου δεν είναι καθηγητές; Το σκεπτικό του νομοθέτη προσπαθώ να καταλάβω. Επιπλέον, το είδος της σύμβασης δεν την επιλέγει ο καθηγητής. Επιβάλλουν τη σύμβαση έργου ώστε μετά να μην την αναγνωρίζουν ως προϋπηρεσία; Ευχαριστώ.

5
Κατά τη γνώμη μου είναι τυπικό χαρτί. Βάλ'τα όπως καταλαβαίνεις και αν χρειαστούν κάτι (που δεν θα χρειαστούν) θα σου πουν.

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Αύγουστος 01, 2022, 08:07:25 μμ »
Αυτό που θα θυμόμαστε πάντως είναι ότι η Αλβανία αναγνώρισε τα ελληνικά πτυχία.

7
Με συγχωρείτε που γίνομαι κουραστικός αλλά να το ρωτήσω κι εγώ: αν κάποιος αρνηθεί στους πίνακες διοριστέων που θα βγουν αύριο-μεθαύριο, δεν θα καλέσουν επόμενο, έτσι δεν είναι; Τα κενά μονίμων θα καλυφθούν από αναπληρωτές; Δηλαδή, π.χ. υπάρχει περίπτωση αντί για 11.700, να διοριστούν τελικά 11.000;

8
Δεν είναι το ίδιο με τους υπόλοιπους διαγωνισμούς. Στους υπόλοιπους κάνουν πχ 1000 άτομα αίτηση για 10 θέσεις στην πχ Πυροσβεστική. Εστω οτι εσυ είσαι το 10 και εγώ ο 11 στην κατάταξη. Αν λοιπόν εσύ δεν πας θα καλέσουν εμένα που είμαι το επόμενο νούμερο και όλα καλά. Δεν αδικείται κανένας. Στους εκπαιδευτικούς έστω ότι είμαστε πχ στους ΠΕ86 πάλι τα νούμερα 10 εσύ και 11 εγώ. Έχει 1 θέση Θεσ/νίκη και 1 θέση καστελόριζο. Τις δηλώνουμε και οι δύο. Πιάνεις εσύ την θεσσαλονίκη και εγώ παω καστελόριζο. Αν εσύ δεν παρουσιαστείς ποιός είναι ο επόμενος; Θα καλέσει τον πρώτο που δεν διορίστηκε και έχει δηλώσει Θεσ/νίκη; Μα αυτός μπορεί να είναι στη θέση 200. Θα πάει λοιπόν θεσ/νίκη αυτός που είναι στη θέση 200 και εγώ που είμαι στη θέση 10 θα παραμείνω καστελόριζο; Δεν γίνεται λοιπόν. Ο μόνος τρόπος θα ήταν να ξανατρέξουν οι διορισμοί το οποίο επίσης δεν γίνεται. Οπότε καταλαβαίνεις οτι δεν μπορεί ούτε είναι απλό να καλέσει τον επόμενο.

Και στους λοιπούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ μπορεί να εμφανιστεί η παραπάνω αδικία αν οι θέσεις είναι σε πολλούς νομούς: Αν π.χ. ο 10ος και ο 11ος θέλουν και οι δύο Θεσσαλονίκη, και ο 10ος διοριστεί Θεσσαλονίκη και ο 11ος Καστελόριζο, αν ο 10ος παραιτηθεί, θα καλέσουν τον 12ο, δεν θα μεταφέρουν τον 11ο στη Θεσσαλονίκη. Οπότε, και στους εκπαιδευτικούς (άδικο-ξεάδικο) είναι θέμα απόφασης. Κατά τη γνώμη μου, δεν πρέπει να μείνει ούτε μία θέση μόνιμου "ορφανή"

9
Ευχαριστώ, αν όμως πετυχαίνω και στις 2 ειδικότητες, με "τραβά" αυτή που θα ανακοινωθεί πρώτη;

10
Να ρωτήσω: όσοι έχουν δύο πτυχία δηλώνουν περιοχές σε μία λίστα και για τις δύο ειδικότητες; Π.χ. 1η επιλογή Α' Αθήνας Φιλόλογος, 2η επιλογή Α' Αθήνας Μαθηματικός...
Αν πετυχαίνουν και στις 2 ειδικότητες θα ανακοινωθεί το όνομά τους στους διορισθέντες και των 2 ειδικοτήτων και μετά θα διαλέξουν;

11
Στους πίνακες του Trust No One, τα 2 χρώματα εκείνων που σβήνει τι είναι;

12
1) Γενικά, κατά τη γνώμη μου, πρέπει να αλλάξει δομή ολόκληρο το σχολείο. Με έμφαση σε μαθήματα μαγειρικής, διατροφής, καλλιτεχνικών, δράσεις που προάγουν τη συνεργασία, τον αλληλοσεβασμό και την κριτική σκέψη, με ομάδες για σκάκι, εικονικές δίκες με ανταλλαγή επιχειρημάτων, ευαισθητοποίηση με επισκέψεις και εθελοντική εργασία π.χ. σε οίκους ευγηρίας ("υιοθεσία ηλικιωμένου κλπ"). Και τα τωρινά μαθήματα είναι απολύτως χρήσιμα όμως νιώθω ότι προάγουν την ατομική εξέλιξη του μαθητή και όχι τόσο πώς να συνυπάρχει. Άρα, συνύπαρξη και των 2: μετωπικά μαθήματα για ατομική πρόοδο και όλα τα παραπάνω που ενδεικτικά περιγράφω.
2) Η κάθε ειδικότητα να έχει τη δική της αίθουσα και να μετακινόυνται οι μαθητές κάθε φορά προς την αίθουσα που έχουν μάθημα. Ο καθηγητής μπορεί να οργανώσει τον χώρο του, να κάνει την αίθουσα όμορφη, προσιτή στα παιδιά. Στην Αμερική οι αίθουσες έχουν πουφ, ακόμα και κατοικίδιο που φροντίζουν οι μαθητές (π.χ. χάμστερ)
3) Όμορφα σχολεία, με υποδομές, ώστε να προκαλούν τον σεβασμό όλων και να προσέρχονται με χαρά.
4) Όλο αυτό θα παράξει στο μέλλον και καλύτερους καθηγητές. Γιατί κακά τα ψέμματα, από την πολύχρονη εμπειρία μου είναι σημαντικό ποσοστό εργάζεται "διεκπεραιωτικά"
5) Ενιαία πολιτική για την παιδεία ανεξάρτητα κυβέρνησης. Υποψιάζομαι, αν αλλάξει η κυβέρνηση μπορεί να επανέλθει η κοινωνιολογία κοκ.

Πέρα δηλαδή απο τη διασφάλιση των θέσεων κλάδων, νομίζω η συζήτηση πρέπει να ανοίξει, γιατί νιώθω ότι το κλίμα που επικρατεί στους συλλόγους των σχολείων είναι αυτό της παραίτησης, της αδιαφορίας και της παρακμής.

13
Καλημέρα!Βλέπω άτομα στους πίνακες που διοριστηκαν με την προκηρυξη του 2017 γραμματείς στα δικαστήρια.Έχουν δικαίωμα να ενταχθούν στους πίνακες?
Ναι. Η εκπαίδευση είναι ειδική περίπτωση. Η υποχρεωτική 5ετής παραμονή στο Δημόσιο ισχύει για το υπόλοιπο Δημόσιο.

14
Για τους ΠΕ78 υπάρχει καμία εκτίμηση για το πόσους μόνιμους θα πάρουν; Στο περίπου

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159772
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 529
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 489
Σύνολο: 496

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.