Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gng

Σελίδες: 123 ... 9
1
Τοποθετήσεις / Απ: Αλλαγή οργανικής
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2016, 04:46:05 μμ »
Παράθεση από:  link=topic=33253.msg941270#msg941270 date=1472736116
Οι αμοιβαίες αποσπάσεις δεν υφίστανται ως υπηρεσιακή μεταβολή. Αν υπάρχει άλλος ενδιαφερόμενος για τις θέσεις σας με περισσότερα μόρια θα κάνει ένσταση και θα δικαιωθεί.

Αν δεν υπάρχει , θα ενημερώσετε το ΠΥΣΔΕ και πιθανότατα θα σας κάνει τη χάρη.

MATRIX, “θα μας κάνει τη χάρη” ως προς την άπαξ αλλαγή οργανικών ή για την προσωρινή αλλαγή σχολείων, για την τρέχουσα χρονιά. Ως προς την ένσταση που λες, εμείς δε νομίζω ότι υφαρπάζουμε κάτι με την κίνηση μας, εφόσον και οι 2 οργανικές υφίστανται και απλά αλλάζουμε μεταξύ μας.

2
Τοποθετήσεις / Απ: Αλλαγή οργανικής
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2016, 03:54:22 μμ »
Σ΄ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Στο ΠΥΣΔΕ μας είπαν να κάνουμε τώρα αίτηση για αμοιβαία εσωτερική απόσπαση και ότι σε δεύτερο χρόνο(;) θα γίνει και η αλλαγή οργανικής. Σήμερα όμως έμαθα ότι για να αλλάξουμε οριστικά οργανικές εγώ πρέπει να υπηρετήσω μια χρονιά την οργανική μου. Αυτό θέλω να διευκρινίσω αν ισχύει.

3
Τοποθετήσεις / Αλλαγή οργανικής
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2016, 03:40:18 μμ »
Ήμουν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ για 7 χρόνια και επιτέλους πήρα φέτος οργανική. Για λόγους όμως συναδελφικής αλληλεγγύης θέλω να εξυπηρετήσω μια συνάδελφο που θέλει οπωσδήποτε να φύγει από το σχολείο της. Είμαστε στο ίδιο ΠΥΣΔΕ. Γίνεται να αλλάξουμε οργανικές χωρίς εγώ να έχω υπηρετήσει καθόλου την καινούργια μου οργανική; Ή μιλάμε απλώς για μια προσωρινή εσωτερική απόσπαση για φέτος και  υποχρεωτικά θα πρέπει να επιστρέψει στην οργανική της η κάθεμιά  του χρόνου;


4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 08:45:38 μμ »
Στο δικο μου πυσδε σε παρομοια περιπτωση δε διορθωθηκε η αδικια.ειναι αδυνατο μου ειπαν να ξαναγινει τοποθετηση καραμπολα ολων,αφου τοποθετηθηκαν μοιρασαν μαθηματα κ ξεκινησαν.τους καλυπτει ο νομος μου ειπαν,αλλα δε μου εδειξαν το νομο.μακαρι να βγαλεις ακρη,γιατί δεν ειναι δικο σου το λαθος!

Εγώ έκανα νύξη για την “καραμπόλα” αλλά εμμέσως μου το απέκλεισαν. Κι όχι μόνο αυτό αλλά στις συμπληρωματικές τοποθετήσεις έβαλαν συναδέλφους σε σχολεία της επιλογής μου. Τρέχω μόνη μου να βρω σχολεία..., ενώ το πυσδε με συμβουλεύει να μην αγχώνομαι κι ότι μπορεί να βρεθεί ολόκληρο κενό από βδομάδα(;). Εν τέλει τοποθετήθηκα για λίγες ώρες σε σχολείο που μόνη μου αναζήτησα. Πείτε μου, όμως, είμαι υποχρεωμένη ό,τι κι αν μου προτείνουν ως συμπλήρωση να το δεχθώ; Να συμπληρώσω ότι έχουν τοποθετηθεί ακόμη και οι αποσπασμένοι σε “μικρά” κενά της περιοχής μου.

5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2015, 09:58:56 μμ »
Τοποθετήθηκα  σε λειτουργικό κενό. Όταν παρουσιάστηκα για ν΄αναλάβω υπηρεσία μου ανακοινώθηκε ότι το κενό δεν υφίσταται πλέον λόγω συρρίκνωσης των τμημάτων (είχαν γίνει την προηγούμενη μέρα πολλές μετεγγραφές). Το συγκεκριμένο σχολείο ήταν η δεύτερη επιλογή μου. Έκανα ένσταση στο ΠΥΣΔΕ και η πρώτη αντίδραση ήταν να με τοποθετήσουν εξ ολοκλήρου σ΄ ένα σχολείο που δεν ήταν στις επιλογές μου. Είμαι στη διάθεση και με πολλά μόρια πράγμα που σημαίνει πως αν “διορθωθεί” η αδικία εις βάρος μου θα γίνει καραμπόλα μ΄όλους τους συναδέλφους που τοποθετήθηκαν με λιγότερα μόρια από εμένα. Ξέρεις κανείς τι προβλέπεται; Ποια είναι η δίκαιη και νόμιμη λύση σε μια τέτοια περίπτωση;

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 18, 2015, 04:54:54 μμ »
“δηλαδή την ιστορία τους, τα χαρακτηριστικά τους, την κατάστασή τους και τις δυνατότητες χρήσης ή απλής ανάδειξής τους” = παραδείγματα που διασαφηνίζουν τα  “δεδομένα”. Ταπεινή μου γνώμη : καλώς δεν το δεχόμαστε ως σωστό!

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 18, 2015, 04:30:44 μμ »
Στην εξέταση των φυσικώς αδυνάτων η οδηγία των συντονιστών ήταν ρητή  : θεωρούμε ως σωστό μόνο το αίτιο - αποτέλεσμα και τη διαίρεση (τα θέλουμε και τα 2). Ύπήρξαν πολλές αντιδράσεις από τους συναδέλφους, χωρίς αποτέλεσμα. Τα περισσότερα παιδιά απαντούσαν “παραδείγματα”  και έπαιρναν  0 στο υποερώτημα αυτό.

8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούνιος 04, 2014, 07:43:57 μμ »
Στη Γ΄Αθήνας είμαστε

γύρω στους 65 (φιλόλογοι) στη διάθεση.

9
Γιατί το πάμε τόσο μακριά; “Ανθρωπιά στο γείτονα που έχει ανάγκη”. Γιατί πρέπει να μιλήσουν για τα συνήθη βαρύγδουπα;Μάρκο, συμφωνώ μαζί σου.  Είναι σαφώς πιο εύκολο να βρουν πρακτικές λύσεις. Το θέμα είναι : έχουμε μάθει τα παιδιά να σκέφτονται πρακτικά και να παρατηρούν γύρω τους; Ή αρκούμαστε στην ευκολία του “παπαγάλισε ένα σχεδιάγραμμα” κι όλα “κολλούν παντού”;

10
Συμφωνώ απόλυτα με τη ΛΩΡΑ. Στο β΄ζητούμενο θέλει πρακτικές λύσεις. Θα την πατήσουν πιστεύω όσοι αναλωθούν  στις κλασικες προτάσεις (οικογένεια, σχολείο....).

11
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Φεβρουάριος 04, 2014, 04:15:31 μμ »
Γιατί δε δημιουργούν μια τρἀπεζα με τα σενάριά μας, με έγκριση του καθενός από εμάς βέβαια. Από το να πάνε στον κάλαθο των αχρήστων θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν στη διδακτική πράξη.

12
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Φεβρουάριος 04, 2014, 03:04:38 μμ »
Ξαναδοκιμάστε. Μπήκα πριν λίγο άνετα.

13
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Φεβρουάριος 04, 2014, 08:04:26 πμ »
 >:( Ούτε τώρα μπορούμε να μπούμε!

14
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική 2013-2014 Φιλόλογοι
« στις: Νοέμβριος 26, 2013, 09:40:58 μμ »
Στη Γ΄Αθήνας είμαστε αρκετοί μόνιμοι φιλόλογοι που δεν έχουμε ακόμη συμπληρώσει ωράριο ( στο δικό μου σχολείο είμαστε 2 αμέσως αμέσως...). Δυστυχώς ....!

Σελίδες: 123 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 492
Σύνολο: 496

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.