Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Dagreton

Σελίδες: 123 ... 5
1
Καλησπέρα,

Η γραφη Braille μοριοδοτείται; Θα άξιζε να παρακολουθήσει κανείς μαθήματα;

Ευχαριστώ!

2
Παιδιά ξέρετε τι ερωτήσεις βάζει ο Στασινός (521) για εξεταστικη;;;;;; SOSSSSS !!!

Ό,τι πιο περίεργο υπάρχει  :D

3
Γνωρίζει κάποιος αν το μάθημα 504- Συγκριτική παιδαγωγική έχει ομαδικές δραστηριότητες? Γενικά τι εργασίες έχει?

Το πέρασα με 97%. Ωραίο μάθημα, Μάγος + Χατζησωτηρίου = combo wombo

4
Παιδιά, σχετικά με την πρακτική άσκηση: που αναρτούμε τις δηλώσεις;

5
Και εγω αυτη την εργασία κάνω.. Θα πρέπει να απαντήσεις στο "τι πρέπει να γίνει".. Μπορείς να αναφερθείς στη κουλτούρα, την ηγεσία, τα αναλυτικά προγράμματα, τον εκπαιδευτικό κ.α

6
Καλησπέρα, γνωρίζει κανεις εκπαιδευτικά συστήματα τα οποία προωθούν την συμπερίληψη; Ευχαριστω!

7
Καλησπέρα! Ήθελα να ρωτήσω, γνωρίζει κάποιος για την πρώτη εργασία του 529, με θέμα ατομικός-προσωπικος , κοινωνικός-πολιτισμικος χαρακτήρας της νοητικής υστέρησης,προς τα πού πρέπει να κινηθούμε; Ευχαριστώ πολύ!

Ψαξε για ερευνες που να αφορουν στον πως βλέπει τον εαυτό του ένα άτομο με ΝΥ και πως το βλέπει/συμπεριφέρεται η κοινωνια.

8
Καλησπέρα σας,

ξέρει κάποιος πώς πρέπει να είναι η ατομική εργασία στο μάθημα 504-Συγκριτική εκπαίδευση; Π.x Σύγκριση διαπολιτισμικής εκπαιδευτικής πολιτικής μεταξύ Ελλάδας και άλλης χώρας είναι ένα απ' τα θέματα και είπε να το συγκρίνουμε με βάση 3-4 συγκριτικούς άξονες....μπορεί κάποιος να αναφέρει έστω έναν συγκριτικό άξονα του θέματος αυτού για να καταλάβω και να ολοκληρώσω μετά μόνη μου την εργασία; Σας ευχαριστώωωωω

Κοινονικοοικονομικό υπόβαθρο σχολείου μπορεί να είναι ένας άξονας σύγκρισης.

Ρώτα τον διδάσκοντά σου να σου προτείνει μερικούς.. Αν τους ρωτήεις θα σου προτείνουν

9
Γνωρίζει κανείς πως είναι οι εξετάσεις του EDUG-626 Στρατηγικές Διαχείρισης Συναισθηματικών και Συμπεριφορικών Προβλημάτων;;.. Είναι ίδιες με την Ψυχοπαθολογια παιδιών;;

10
ΣΕ ΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΚΡΑΤΟΥΣ ΥΠΑΓΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ
( ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΠΛΟΥΡΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ )

Τα τελευταία χρόνια το ελληνικό κράτος  δέχεται πληθώρα μεταναστών, τους οποίους καλείται να ενσωματώσει στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο της. Διάχυτη προκύπτει η αναγκαιότητα ένταξής τους στην εκπαίδευση.  Έτσι λοιπόν δημιουργήθηκαν εκπαιδευτικά συστήματα βασισμένα στην διαπολιτισμικότητα και τα οποία αφορούν τάξεις  υποδοχής, φροντιστηριακά τμήματα και σχολεία παλιννοστούντων  Όπως πολλές χώρες του δυτικού κόσμου έτσι και η Ελλάδα προχώρησε σε νέες εφαρμογές. Όμως όπως έχει υποστηριχθεί όλες αυτές οι προσπάθειες έχουν αποτύχει (Χρησίδου - Λιοναράκη, 2002) διότι το σχολείο δεν αλλάζει ουσιαστικά μορφή. Εξακολουθεί να εφαρμόζει την αφομοιωτική του πολιτική, δηλαδή από την μία τα εθνοκεντρικά στοιχεία διατηρούνται από την άλλη θεωρείται ότι οι αλλοεθνείς μαθητές πρέπει να εγκαταλείψουν όλα τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά τους και να υιοθετήσουν τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά  της κυρίαρχης ομάδας (Αγγελίδης & Χατζησωτηρίου, 2013).
Η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας είναι το πρώτο μέλημα στο πρόγραμμα ένταξης των αλλοεθνών μαθητών και δεν επιδιώκεται ούτε η λειτουργική σχέση των δύο γλωσσών, ούτε  η μετάβαση και κοινωνικοποίηση από την μια χώρα στην άλλη. Επιδιώκεται τα παιδιά των μεταναστών να προσαρμοστούν στις αξίες του σχολείου. Τα αναλυτικά προγράμματα, οι γιορτές των εθνικών επετείων και το μάθημα των θρησκευτικών αποσκοπούν σε αυτό. Ακόμα έχει παρατηρηθεί πως στα διαπολιτισμικά σχολεία η φοίτηση Ελλήνων μαθητών έχει μειωθεί σημαντικά καθώς υπάρχει ο φόβος για μειωμένη σχολική απόδοση των Ελλήνων μαθητών λόγω της συνύπαρξης τους με αλλοεθνή παιδιά.  Όπως αναφέρει ο Κασίδης η Αποστολίδου και η  Δουφεξή  στο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, ο νόμοθέτης του νόμου 1997  προσπάθησε να αντιμετωπίσει την αδιέξοδη αφομοιωτική πολιτική στην εκπαίδευση, αλλά δημιούργησε άθελά του τις προϋποθέσεις μελλοντικά η διαπολιτισμική εκπαίδευση να εξελιχθεί σε έννοια περιθωριοποίησης και αποκλεισμού.
Από τα παραπάνω καταλαβαίνουμε πως τα ελληνικά σχολεία έχουν ένα ρόλο μονοπολιτισμικό (Χατζησωτηρίου 2013) και ανήκουν στο αφομοιωτικό μοντέλο. Η Ελλάδα είναι ένα δημοκρατικό κράτος όπου ευνοεί την αποδοχή της εθνικής κουλτούρας και μόνο αυτής, και το σχολείο όχι μόνο την επιβάλει αλλά καταστρέφει και τον πολιτισμό των άλλων.
Τελευταία γίνονται κάποια δειλά βήματα αλλά χρειάζεται ακόμα αρκετός χρόνος ώστε να υπάρξει μια ουσιαστική μεταρρύθμιση του σχολείου. Θα πρέπει να εκπαιδευτούν όχι μόνο οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές της πλειονότητας, αλλά όλη η κοινωνία προς άλλες ιδεολογικές κατευθύνσεις.

11
Σας δόθηκε πρόσβαση στα μαθήματα;;

12
Τα μαθήματα πότε ξεκινανε για το νέο εξάμηνο; Σας έχουν αποσταλει οι νέοι κωδικοί;

13
Παιδιά στο μαθημα Ειδική Εκπαίδευση: Έρευνες και Σύγχρονες Τάσεις η εργασία μας ζητάει

Να σχολιάσεις με επιχειρήματα και τεκμηρίωση το παρακάτω  κείμενο:
 
«Η ιδιοσυστασία αυτή καθεαυτή του παιδιού με εγκεφαλική παράλυση-κινητικά προβλήματα και το κοινωνικό περιβάλλον δηλαδή η κυρίαρχη κουλτούρα της κοινωνίας, στην οποία αυτό ανήκει, προσδιορίζουν σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο το ίδιο αντιλαμβάνεται τον εαυτό του σε συνάρτηση με την οικείο έλλειμα του και επενεργεί (συμπεριφέρεται)  στο καθημερινό συγκείμενο».

Τι ακριβώς θελει να γράψουμε; Ευχαριστώ!

14
Δεν νομίζω ότι έχεις επιλογές... 521, 621 είναι υποχρεωτικά και αν δεν έχεις πάρει το 610 είναι κι αυτό υποχρεωτικό.. Από 510 και 511 ευκολότερο είναι το 512! και θερινό εξάμηνο μπορείς να πάρεις μόνο ένα..

Έχω πάρει όλα τα υποχρεωτικά και μένει να επιλέξω άλλα 3, όποια θέλω.

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159797
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 462
Σύνολο: 475

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.