Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eran

Σελίδες: 123 ... 26
1
Σε αρκετά βαθμολογικά, κυρίως στην επαρχία γίνεται αυτό, να καλούν οι συντονιστές τους βαθμολογητές των γραπτών των οποίων η απόκλιση ξεπερνά τις 12 μονάδες, για να αποφεύγονται οι αναβαθμολογήσεις. Αυτό βέβαια κινείται από το όρια του παράτυπου στα όρια του παράνομου.

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Δεκέμβριος 06, 2022, 02:10:02 μμ »
"δεδομένου του επερχόμενου"; Μήπως δεν πάει κάτι καλά εδώ;

3
Νεοδιόριστοι / Απ: Μονιμοποίηση νεοδιόριστων
« στις: Νοέμβριος 30, 2022, 03:10:51 μμ »
Σατανικό:
Οι νεοδιόριστοι μπορούν, σύμφωνα με τα τελευταία νέα από το Υπουργείο μας, να υποβάλουν αίτηση για
Διευθυντές , αρκεί να πληρούν τις υπόλοιπες τυπικές προϋποθέσεις. Οπότε γίνονται Διευθυντές και αξιολογούν, κατά το αναλογούν μέρος - παιδαγωγικό/διοικητικό, με άριστα τον εαυτό τους. Για τα υπόλοιπα, το διδακτικό, περιμένουν να τελειώσουν οι ενστάσεις των Συντονιστών, να επιλεγούν, να τοποθετηθούν, να αξιολογήσουν  καμιά εικοσάδα χιλιάδες νεοδιόριστους κ.ο.κ.
Θα έχει περάσει λοιπόν  αυτή η τετραετία και η επόμενη, και ελπίζουμε να έρθει μια πιο σοβαρή κυβέρνηση που θα τα δει όλα αυτά, λίγο πριν βγούμε στη σύνταξη.
Άρα; Ούτε γάτα ούτε ζημιά!

4
Παιδιά μην μπερδεύεστε. από πουθενά δεν προκύπτει ότι η  (κατά δήλωσίν της) μαθήτρια βαθμολογήθηκε με 12 -13. Αυτήν την εικασία έκανα εγώ που παρέθεσα στο νήμα την ανάρτησή της.
Τώρα για τα υπόλοιπα, είναι σαφές ότι ένας φιλόλογος έχει μάθει (:) να διακρίνει το τι λέει κάποιος από το πώς το λέει.

5
Κείμενο με ουσία και στέρεη επιχειρηματολογία αποκαλούμε το ξαναγράψιμο του πρώτου κειμένου με άλλα λόγια και τους ίδιους ακριβώς άξονες στο πρώτο ερώτημα, τις σχολικές εκδρομές και τα φτηνά εισιτήρια των μουσείων στο δεύτερο ή το γιατί τα αγόρια (!) θα κρατούσαν το παλιό ταγάρι της γιαγιάς; Τι ακριβώς;
 15 κρίσιμες μοναδούλες τουλάχιστον  στοίχιζαν τα παραπάνω, για όσους δεν ξέρουν ή κάνουν πως δεν ξέρουν τι και πώς βαθμολογούσαμε φέτος.

6
Αφού δεν έχουμε εμείς το θάρρος της αυτοκριτικής ας αφήσουμε να μας λούζουν οι μαθητές μας...

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/385273_panellinies-2022-odi-stoys-ehthrologoys

Πόσο στοίχημα ότι εισέπραξε  ένα ξεγυρισμένο 12άρι - άντε 13τριάρι -οι αγαπημένοι μας βαθμοί φέτος.

7
Δε νομίζω ότι υπήρξε τέτοιο ζήτημα.

8
Τι ζήτημα;

9
Το βάρος της ευθύνης πέφτει αποκλειστικά στο συνάφι μας. Και σε αυτούς που βάζουν αυτά τα θέματα και δίνουν τις απαντήσεις (τρεις κειμενικοί δείκτες στα ταγάρια, μέτρα αμεσότητες και βάλε βαθμούς, ξαναγράψτε το κείμενο στο πρώτο ρώτημα και πολλά άλλα τέτοια φαιδρά). Αλλά και σε μας τους βαθμολογητές. Ξεχνάμε τι απαιτήσεων μάθημα κάνουμε μέσα στην τάξη, αν κάνουμε, και ενδυόμαστε την τήβεννο του ιεροεξεταστή. Κατασκευάζουμε μια ιδεατή απάντηση σε κάθε ερώτημα και μετά το γραπτό στην κλίνη του Προκρούστη. Και κόβουμε αβέρτα.
Δεν έχω δει ακόμα τα στατιστικά αλλά έχω την αίσθηση ότι πάμε στις προπέρσινες ομορφιές...

10
https://www.esos.gr/arthra/78551/syghysi-sta-vathmologika-kentra-me-thema-ton-arhaion-ellinikon-proforiki-odigia-tis
Καλύπτει τα βαθμολογικά να δεχτούν την ταυτοπροσωπία, χωρίς όμως να τα υποχρεώνει.

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 08, 2022, 04:01:05 μμ »
Ερώτηση: αν κάνει κάποιος λάθος αναγνώριση της πρότασης ως προς το είδος και γράφει την εκφορά  σωστά θα χάσει 1 μονάδα ή όλες, τις αντίστοιχες τέλος πάντων; Η εσωτερική κατανομή της βαθμολογίας πιστεύω πως αυτό υπαγορεύει. Αλλιώς η αναγνώριση του είδους της πρότασης δε στοιχίζει 1 αλλά 5.

12
Εννοείς την ταυτοπροσωπία με ονομαστική;

Από πού συμπεραίνεις ότι τη δέχονται; Η καθηγήτρια του σχολείου ενός μαθητή μου, η οποία διορθώνει γραπτά πανελλαδικών, τους είπε ότι οι οδηγίες είναι  να γίνουν δεκτές μόνο οι απαντήσεις της ΚΕΕ.

Εσύ έχεις μάθει κάτι διαφορετικό;

Ελπίζω το ότι γίνονται δεκτές μόνο οι απαντήσεις της ΚΕΕ να μην σημαίνει ότι θα θεωρεί λάθος το πλέονα / πλέω για τον συγκριτικό του ουδετέρου των μαθητών, γιατί η ΚΕΕ έδωσε πλείονα / πλείω, ενώ η σχολική Γραμματική για το ουδέτερο δίνει μόνο τύπο πλέον (και κανονικά οι μαθητές μαθαίνουν τον τύπο της
σχολικής Γραμματικής).

Αναφέρομαι σε δυο βαθμολογικά κέντρα της περιφέρειας, σε συνεννόηση μάλιστα μεταξύ τους.
Όλα γίνονται επίσης αποδεκτά από το Β.Κ  και στους συγκριτικούς.

13
Αν κατάλαβα καλά, πολλά βαθμολογικά δέχονται την ταυτοπροσωπία.

14
Μην το δένετε κόμπο. Σε κάποια μαθήματα  υπάρχει σχεδιασμός για περαιτέρω αύξηση (!) της ύλης. Ελπίζω να τους φρενάρει το ενδεχόμενο των εκλογών.

Σελίδες: 123 ... 26

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159735
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 393
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 346
Σύνολο: 356

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.