Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - apaloha

Σελίδες: 123 ... 5
1
Καλημέρα σας

Ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τα Μισθολογικά Κλιμάκια.
Έχω προϋπηρεσία σε ΤΕΙ, ΑΕΙ, Δημόσια ΙΕΚ και ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ (από το 2006 μέχρι το 2020) και είμαι πρώτη φορά αναπληρωτής, αλλά στην μισθοδοσία ενώ μου έχουν αναγνωρίσει το μεταπτυχιακό (έχω πάει ΜΚ3), δεν μου έχουν αναγνωρίσει την προϋπηρεσία.
Η συνολική μου προϋπηρεσία μαζεμένη είναι 5,5 χρόνια, άρα υπολογίζω ότι θα έπρεπε να μου προσθέσουν άλλα 2 Μισθολογικά Κλιμάκια λόγω προϋπηρεσίας.

Υπολογίζω κάτι λάθος, να επικοινωνήσω με την ΔΔΕ μου ή αργούν πολύ να βγάλουν μισθολογικά κλιμάκια και θα μου τα δώσουν όλα αναδρομικά;

Την προϋπηρεσία που έχεις κατά το διάστημα 01-01-2016 έως 31-12-2017 δεν την συνυπολογίζεις, είναι τα 2 "παγωμένα" χρόνια που δεν μας προσμετράνε.

Επίσης, προϋπηρεσίες από άλλους φορείς του δημοσίου (με την  ευρύτερη έννοια) ή άλλους φορείς εκπαίδευσης συνυπολογίζονται μόνο αν οι φορείς αυτοί ανήκουν σε αυτούς που ορίζονται στην παράγραφο 1 του άρθρου 7 του νόμου 4354/2015.

2
Καλησπέρα,  γνωρίζει κανείς αν τώρα που  ανατέλλεται η λειτουργία των σχολείων επιτρέπεται η επιστροφή μας στην  πόλη μας;;;  και να γίνεται η τηλεκπαιδευση από εκεί;;;  γιατί  ο διευθυντής μου δεν το επιτρέπει..

*εκ μέρους φίλης

Επιτρέπεται η επιστροφή στην μόνιμη κατοικία. Αρχικά όλοι θα στα μασάνε, δεν ξέρω γιατί υπάρχει αυτή η εμμονή να μείνουν στα σχολεία (άκουσα και από άλλους συναδέλφους ανάλογα παράπονα). Αυτό που κάνει ο διευθυντής σου είναι παράνομο.
Είμαι στην δευτεροβάθμια, έκανα μια βδομάδα μάθημα εκεί που έχω προσληφθεί ως αναπληρώτρια, πήγαινα στο σχολείο κάθε μέρα γιατί δεν έχω σύνδεση και εξοπλισμό μαζί μου. Χθες επέστρεψα στην μόνιμη κατοικία μου και θα συνεχίσω από εδώ την τηλεκπαιδευση. Με βεβαίωση μόνιμης κατοικίας απο taxis και με βεβαίωση απο δευτεροβαθμια (από apografi.gov.gr), δεν είχα πρόβλημα στο δρόμο. Σε τρία μπλόκα αστυνομίας έπεσα όλα οκ. Βασικά μόνο η βεβαίωση μόνιμης κατοικίας ειδικής χρήσης χρειάζεται αλλά επειδή μπορεί να στα γράφει λίγο μπερδεμένα, αν είσαι αναπληρώτρια (να γράφει παλιότερο τόπο κατοικίας κτλ), καλό είναι να έχεις και τα υπόλοιπα μαζί σου (Ε1, βεβαίωση από διεύθυνση κτλ).
Λογικά και στην πρωτοβάθμια ότι ισχύσε στην δευτεροβάθμια θα ισχύσει.
Καλή επιστροφή να έχεις!

3
Συμφωνώ απόλυτα. Πρώτη συνάντηση με γονείς. Α τους βάζεις λίγα για αντιγραφή. Ο γιος μου όταν πήγαινε Τρίτη στο ίδιο σχολείο πριν 5 χρόνια η κύρια Μαρουσω τους έβαζε σεντόνια και συνήθιζε το χέρι. Είχε διαφορετική προσέγγιση, δεν σημαίνει ότι υπάρχει μόνο μία μέθοδος. Το βιβλίο μαθηματικών είναι χάλια. Η κυρά Μαρουσω το πέταξε και έκανε από φωτοτυπίες. Εγω δεν είμαι εδώ να κρίνω το βιβλίο αλλά να το διδάξω. Ναι αλλά έτσι μάθαινε καλύτερα ο γιος μου. Διάλογος 18 Σεπτεμβρίου 2020. Σε συνάντηση τώρα υποθετική. Με την μέθοδο που ακολουθείς δεν μαθαίνουν. Η κυρά Μαρουσω έκανε εκείνο και μάθαιναν. Τα ίδια έκαναν έμαθα στον αναπληρωτή που είχε πέρυσι την τάξη. Δύο φορές το μήνα μαζεύονταν γονείς και αναπληρωτης και του έκαναν υποδείξεις. Μίλησα στο τηλέφωνο πριν λίγο.Δεν του είπα τι έγινε, απλά ο διευθυντής τον αγγαρεψε να μου πει 2 λόγια για ένα παιδί της τάξης που χρειάζεται παράλληλη και με την ευκαιρία ψάρεψα. Έκανα μου λέει υποχωρήσεις να βγει η χρονιά. Αυτός είχε όμως καλές σχέσεις με τους μίσους μόνιμους. Φυσικά φέτος μαύρη Πέτρα και παρόλο ντόπιος και αυτός φέτος εργάζεται σε διπλανό χωριό 20 χλμ μακριά και ηρέμησε. Η πλάκα είναι ότι με τους μισούς μόνιμους που δεν είχε καλή σχέση τον έπιασαν στο τέλος και του την είπαν ότι η τάξη είναι αδουλευτη.

Ξαναγράφω λίγο αυτά που λες αλλά με άλλο χειρισμό:
Πρώτη συνάντηση με γονείς. Α τους βάζεις λίγα για αντιγραφή. Ο γιος μου όταν πήγαινε Τρίτη στο ίδιο σχολείο πριν 5 χρόνια η κύρια Μαρουσω τους έβαζε σεντόνια και συνήθιζε το χέρι.
Απάντηση  Αυστηρή: "Κυρία Τάδε το αν κάτι είναι λίγο ή πολύ για αντιγραφή δεν θα το κρίνετε εσείς αλλά επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι τόσο πρέπει να είναι για να είναι αποδοτικό για το παιδί, αλλιώς μετά θα θεωρεί την  αντιγραφή ως αγγαρεία.  Επίσης, με όλο το σεβασμό δεν μας αφορά τι γινόταν πριν 5 χρόνια. Τα πράγματα εξελίσσονται. Και στην εποχή των γονιών μας τα παιδιά έτρεμαν τους δασκάλους. Δεν σημαίνει ότι αυτό ήταν και το σωστό. Σας παρακαλώ, να μην ξεφεύγουμε από την  συζήτηση με πράγματα που δεν μας αφορούν όλους γιατί έχουμε πολλά να συζητήσουμε".

Το βιβλίο μαθηματικών είναι χάλια. Η κυρά Μαρουσω το πέταξε και έκανε από φωτοτυπίες. Εγω δεν είμαι εδώ να κρίνω το βιβλίο αλλά να το διδάξω. Ναι αλλά έτσι μάθαινε καλύτερα ο γιος μου
Απάντηση: (αν το βιβλίο το μαθηματικών είναι καλό): Εάν κάποιος δάσκαλος κατέχει τα μαθηματικά τότε μπορεί να καταλάβει το βιβλίο και μπορεί να το μεταδώσει και στα παιδιά. Αν πάλι όχι αναζητά λύσεις σε άλλο υλικό. (αυτό βέβαια σε περίπτωση που κατέχεις καλά τα μαθηματικά).  Στην τάξη κοιτάμε πως μαθαίνουν όλα τα παιδιά καλύτερα και όχι μόνο ο γιος σας.

Τους κοβεις το βήχα , πως αλλιως να το πω; εσυ μπαινεις σε διαπραγμάτευση μαζί τους και τους αφήνεις περιθώρια. Μιλάς πάντα με ευγένεια, αλλά ξεκάθαρα και με αυστηρό ύφος. Σε βλέπουν ψαρωμένη μάλλον για αυτό σου λένε τα χαζα.

Επίσης, εκεί που θα έχει πει τρεις φορές τη λέξη Μαρουσω. Τους διακόπτεις ευγενικά και λες " Μάλλον επειδή δεν ακούστηκα καλά πριν, ισως λόγω της μάσκας, θα ήθελα να ξανασυστηθώ, λέγομαι πχ. Έλενα Τάδε και θα είμαι η δασκάλα της τρίτης Δημοτικού φέτος. Μπορείτε να με φωνάζετε κυρία Τάδε.".  πιάνουν το υπονοούμενο ότι δεν λέγεσαι Μαρουσώ και πιάνουν και το εννοούμενο ότι εσύ κάνεις κουμάντο στην τάξη σου και όχι οι γονείς. Και πιστεψε με το κόβουν. Και όχι κυρία Έλενα αλλλά κυρία + επώνυμο, μόνο έτσι κρατάς τους τύπους, αλλιώς μετά από λίγο καιρό θα παίζετε σφαλιάρες, που λέει ο λόγος.

Ακόμη και αυτό που έκανες να μιλήσεις με τον περσινό αναπληρωτή κτλ κτλ. κουτσομπολιό είναι (δεν σε κρίνω μην το πάρεις έτσι, αλλά αναλώνεσαι γύρω γύρω από τα ίδια και όσο δεν το παίρνεις διαφορετικά το θέμα δεν προκειται να το λύσεις) . Το τι γινόταν περυσι, το τι γίνεται φέτος κτλ κλτ. είναι άλλες καταστάσεις άλλοι άνθρωποι.
Πρώτα από όλα μία φορά το μήνα είσαι υποχρεωμένη να κάνεις ενημέρωση γονέων. Δεύτερον με το παιδί που χρειάζεται παράλληλη κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει στο σχολείο ότι χρειάζεται να ξέρεις για το παιδί και όχι να μιλάς Σάββατο βράδυ με τον περυσινό δάσκαλο για να μάθεις για το παιδί. Αυτό να το κάνεις σε ένα άλλο σχολείο που θα σου συμπεριφέρονται καλυτερα, όχι να αφιερώνεις και το Σάββατο σου για ανθρώπους που δεν εκτιμάνε τίποτα.
Όσο δεν θέτεις όρια τόσο θα έχεις θέματα.
Αυτά από εμένα. Δεν ξέρω αν βοήθησα καθόλου, ευχομαι να βρεις την άκρη σου.  :)



4
Με κίνδυνο να ακουστεί άσχημο αυτο που θα πω θα μεταφέρω απλα την εμπειρία που εχω απο τα 15 χρονια στα δημόσια σχολεια.Υπαρχει και μεγάλη «λέρα» και δεν ειναι μονο οι μόνιμοι.Εχω συναντήσει και αναπληρωτές ανάμεσα τους....

χαχα! Σωστή! Και μάλιστα οι αναπληρωτές μαθαίνουν πιο γρήγορα και είναι και πιο εξελιγμένα μοντέλα λέρας!

5
Μένω άφωνος με το πόσο αλήτες είναι κάποιοι μόνιμοι (συναδέλφους δεν τους λέω). Και άνανδροι επίσης για να συμπεριφέρονται έτσι σε μια νέα συνάδελφο. Σε ανάλογη περίπτωση, χωρίς να εμπλέκονται όμως οι γονείς, απάντησα με τσαμπουκά του στυλ "όλοι σας και μόνος μου", ζήτησα όμως και τη βοήθεια του συντονιστή, ο οποίος όντως με βοήθησε. Γνώμη μου είναι να ζητήσεις βοήθεια από όπου μπορείς: συντονιστή, τοπικό σύλλογο, διευθυντή. Δεν μπορεί, λίγη τσίπα θα πρέπει να υπάρχει από κάποιον για να σε βοηθήσει. Και συχνά η συμπεριφορά τέτοιων λαμόγιων είναι γνωστή γιατί έχει επαναληφθεί στο παρελθόν. Ζήτα βοήθεια, μην παλεύεις μόνη σου, είναι πολύ ψυχοφθόρο!

Είναι ψυχοφθόρο αλλά δυστυχώς οι κλίκες με άτομα από την πιο μικρή βαθμίδα έως την πιο μεγάλη είναι πολύ εκτεταμένες ειδικά στην επαρχία. Και σε ανωτέρους να απευθυνθείς δεν λύνουν τις περισσότερες φορές ουσιαστικά το πρόβλημα αλλά κοιτάνε πως θα σε καλμάρουν, πως θα τα κουκουλώσουν κτλ. μόνο όταν τους τρίβεις εγκυκλίους και νομοθεσίες στην μούρη τότε μαζεύονται.  Και μόνο αν φροντίζεις να μην σε βρουν πουθενά εσένα φάουλ γιατί τότε όλοι θα σε θάψουν κανονικά.
Και εγώ από τότε που ασχολήθηκα με την εκπαίδευση διαπίστωσα ότι υπάρχει και σαπίλα πολύ αλλά υπάρχουν και ηλιαχτίδες που και που ευτυχώς!

6
Ακριβώς αυτό κάνω. Μια καλημέρα και τέλος. Από την αρχή. Κατάλαβα ότι δεν ταιριάζουμε και από το να έχω αντιδικιες κάνω απλά τη δουλειά μου και φεύγω. Δεν κατάλαβες ένας λόγος που με κατηγορούν είναι αυτός ότι δεν έχω πολλά πολλά. Μέχρι και το ότι δεν νοίκιασα στο χωριό αλλά αλλού κατεκριναν μπροστά μου χωρίς να μιλήσω. Ακριβώς το αντίθετο. Δεν συμμετέχω ούτε τώρα ούτε στις αρχές σε κανένα κουτσομπολιό. Εγώ μαζί σου να κόψω και το υλικό που τους δίνω και τον υπολογιστή κλπ. Και να αφιερωθω μόνο στα σχολικά βιβλία. Εκεί να δεις τι έχει να γίνει. Θα μου πεις ας γίνει. Σωστό. Και ο διευθυντής τους μόνιμους καλύπτει γιατί τους φοβάται. Αν ο διευθυντής του πω ότι εγώ θα συνεχίσω όπως θεωρώ και είναι και πολλά αυτά που ήδη κανω(έξτρα υλικό, υπολογιστή δικό μου) θα αρχίσει τις απειλές. Οι άλλες οι μητέρες θα πάνε στη διεύθυνση λέγοντας τα ψέμματα πέρα από το άκουσον άκουσον δεν έχει ροή το μάθημα που κάνει κλπ. Και θα γυρίσει να μου πει δεν με άκουσες φατα. Η πλάκα είναι ότι οι μόνιμοι που έκαναν την δουλειά, θέλουν να πάω να τους παρακαλέσω να μου το λύσουν. Γι αυτό άρχισαν τα τρέχει κάτι να βοηθήσω κλπ. Είναι και... Καρφώνονται μόνοι τους. Και μιλάμε ηλικίες 50,60, +. Έχουμε από 35 έως 25 σχεδόν χρόνια διαφοράς.

Βρε καλό μου παιδί αν έκανες ακριβώς αυτό δεν θα είχαν το θάρρος να έρθουν να σου πουν να βοηθήσω κάτι κτλ κτλ.  Τους δίνεις βήμα με τον άλφα ή βήτα τρόπο, δεν ξέρω πως να στο εξηγήσω.
Ακόμη και το ότι λες ότι θα πεις στο διευθυντή ότι θα συνεχίσεις όπως θεωρείς εσύ σωστο κτλ κτλ και ότι θα σε αρχίσει στις απειλες κτλ κλτ εσύ πάλι το μπλέκεις. Δεν οφείλεις να τον ενημερώσεις πως θα συνεχίσεις. Δεν είναι αρμόδιος για το τι κάνεις εσύ στην τάξη σου ως μάθημα. Για ποιο λόγο να τον ενημερώσεις; Άτυπα;, φιλικά; γιατί; καλής θελήσεως; γιατί; δεν είσαι υποχρεωμένη να τον ενημερώσεις πως θα κινηθείς στο μάθημα σου. Η καλή θέληση δεν υπάρχει από την στιγμή που δεν έκοψε τον αέρα στους γονείς ο ίδιος όταν πήραν τηλ να κάνουν παράπονα. Τότε που ήταν η καλή θέληση απέναντί σου; εσύ λοιπόν γιατί λόγω καλής θελήσεως να τον ενημερώσεις πως θα κινηθείς; κάνεις σωστά το μάθημα σου με το υλικό που θεωρείς εσύ σωστό. Φτάνει κάποια στιγμή και σου παραπονιούνται πχ. ότι δεν χρησιμοποίησες υπολογιστή που συμφωνήσατε με τον διευθυντή. Τότε πετάς μια μπούρδα στον διευθυντή τύπου πχ. μου έπεσε και έσπασε ο υπολογιστής και τελικά δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω. Επίσης, δεν έχω λεφτά να πάρω άλλο. Τι θα σου πει; τίποτα. Θα καταλάβει ότι λες ψέματα (και τι έγινε; σκασίλα σου! όπως σε δουλεύουν όλοι απάντα και εσύ με δούλεμα!), αλλά δεν μπορεί να το αποδείξει και δεν μπορεί να σε υποχρεώσει να βρεις υπολογιστή. Θα καλέσει το σύμβουλο (όπως το λέγαμε παλιά), ωραία! θα έχεις και εσύ να αναφέρεις στο σύμβουλο πέντε-δέκα πραγματάκια ακόμη. Στο σύμβουλο θα φανεί και η ανικανότητα του διευθυντή σου να λύσει ένα θέμα τύπου ψωμοτύρι για τα περισσότερα σχολεία. Πίστεψε με ότι δεν θα τον καλέσει, γιατί δεν θέλει να βγαίνουν προς τα έξω τα προβλήματα του σχολείου. Και πίστεψέ με θα βρει λύση να καλμάρει τους γονείς. Γιατί θα πρέπει να του δίνεις λόγο για πράγματα που δεν είναι της αρμοδιότητας του; Αν σου αναφέρει πάλι θέματα με γονείς τότε μην καθίσεις να ακούσεις τι του είπαν, και μεσάζοντες και χαλασμένο τηλ. απλά πες του "Θα το διευθετήσω", και πάρε τους εν λόγω γονείς τηλ. κάλεσέ τους στο σχολείο και λύσε το. Κάνε συζήτηση χωρίς όμως να τους αφήνεις να σου κάνουν υποδείξεις για το μάθημα σου. Οι γονείς ως μονάδες και όχι ως ομάδα και όχι με πλάτες μόνιμων και διευθυντών και υποκεινούμενοι από άλλους αν όντως κάνεις δουλειά σωστή στην τάξη μια χαρά μπορεί να πειστούν και να καταλάβουν τι γίνεται. Δεν τους πουλάς υφάκι όμως, δεν τους θίγεις, δεν το παίζεις ξερόλας. Τους δείχνεις ότι είσαι επαγγελματίας, ότι θέλεις το καλύτερο και κάνεις το καλύτερο για τα παιδιά τους, και ότι δεν επιδέχεσαι εντολές από τους ίδιους για το μάθημα σου (αυτό δεν το λες το δείχνεις μέσα από διάφορους τρόπους). Δεν τους δίνεις θάρρος. Αρκεί όμως να είσαι εσύ 100% οκ ως εκπαιδευτικός.
Το να είσαι επαγγελματίας κρίνεται ακόμη και σε λεπτομέρειες που μπορεί να μην σου φαίνεται ότι έχουν σημασία αλλά έχουν. Δεν ξέρω πως να στο εξηγήσω. Να πω ένα παράδειγμα: Είναι σύνηθες στην επαρχία και ιδίως στα μικρά μέρη που ξέρουν οι πάντες τους πάντες, να σε πετύχουν πχ. στο δρόμο, σε καφέ και αλλού και να σε ρωτήσουν "Πως τα πάει η Μαρία;", "Δεν έγραψε καλά στο διαγώνισμα και στενοχωρήθηκε", το οτιδήποτε. Θα σεβαστούν τη δουλειά σου και θα σε θεωρήσουν επαγγελματία αν δεν τους δίνεις θάρρος και αν είσαι τυπική. Δεν πιάνουμε ψιλή κουβέντα έξω με γονείς μαθητών. Ναι χαιρετάμε, μιλάμε ένα γεια, έως εκεί. Αν θέλουν να ρωτήσουν για το παιδί τους να έρθουν στο σχολείο και να δείξουν ενδιαφέρον. Άρα δεν τους λέμε ούτε για τη απόδοση τους, ούτε τους λέμε ελάτε σχολείο να μάθετε. Τους λέμε "Όποτε μπορείτε περάστε από το σχολείο τις ώρες που ξέρετε ότι έχουμε ορίσει για να μπορώ να σας αφιερώσω περισσότερη ώρα και να έχουμε και το κατάλληλο περιβάλλον να μιλήσουμε αναλυτικά για τον Γιωργάκη, μην τα λέμε εδώ στο πόδι". Πίστεψε με και το μήνυμα το παίρνουν και σε σέβονται και όλα. Και τους τύπους κρατάς και προβλήματα δεν έχεις. Απλά σου έδωσα ένα παράδειγμα για να καταλάβεις ότι για να σεβαστούν τη δουλειά σου πρέπει εσύ να το επιβάλεις, αλλιώς όλοι είτε είναι γονείς, είτε διευθυντής, είτε "συνάδελφοι" δεν πρόκειται να σε σεβαστούν αν δεν το καθιερώσεις εσύ.
Έτσι λοιπόν και με το διευθυντή σου, αν κάθεσαι και διαπραγματεύεσαι πως θα κάνεις το μάθημα σου τότε καλά κρασιά! Μετά εκτός από υπολογιστή θα σου ζητήσει να κουβαλάς και προτζέκτορα, μετά να κάνεις και άλλα, μέχρι να κουβαλάς καφέδες και να παίρνεις τις γωνίες θα σε βάλουν να κάνεις. Αν έχεις άλλες δοσοληψίες με το διευθυντή (του χρωστάς καμιά χάρη, καμιά άγραφη άδεια κτλκλτ) τότε εσύ του έχεις δώσει βήμα να έχει λόγο στα δικά σου χωράφια.

7
Δεν μίλησα για διπλωματία, ούτε για τρελίτσα (μίλησα για τρέλα και αδιαφορία). Άλλα πράγματα σου είπα, ίσως να μην τα εξέφρασα εγώ σωστά. Εγώ μίλησα να πατάς στα πόδια σου φροντίζοντας να είσαι 100% σωστή. Μίλησα να μην μπλέκεις στο γνωστό κουτσομπολιό των εκπαιδευτικών.
Έχω μία αίσθηση (καθαρά από ότι γράφεις) ότι προσπάθησες να τους πουλήσεις εξυπνάδα (ίσως και άθελά σου, ίσως και λόγω χαρακτήρα, ίσως και ότι θες να απαντάς σε κάθε χαζομάρα που ακούς στα γραφεία του σχολείου). Δεν λέω ότι έχουν δίκιο, έχουν άδικο αν είναι όπως τα λες. Απλά αυτοί βάζουν το μπαρούτι και εσύ την φωτιά.
Την αναπληρώτρια μην την εμπιστεύεσαι, ειδικά αυτή. Κάθεστε μαζί και τους θάβετε και μετά αυτή τα λέει όπως τα θέλει. Κοντινούς στο σχολείο και σε κάθε σχολείο θα βρεις  ελάχιστους. Θα είναι μόνο αυτοί που θα έχεις σχέση ουσιαστική και μετά από δυο-τρια-πέντε κτλ χρόνια που θα είστε σε άλλα μέρη ο καθένας.
Εμπιστοσύνη για ποιο λόγο να έχεις στον διευθυντή; είναι πατέρας σου; είναι άντρας σου; μόνη σου λες ότι τον κάνουν ότι θέλουν οι ντόπιοι, αρά πως να του έχεις εμπιστοσύνη; αυτός δεν είναι άνθρωπος; πως είσαι σίγουρη ότι δεν εξυπηρετεί κάποιους ανθρώπους ή κάποιους σκοπούς;
Το να φαίνεται στο ύφος μας ότι δεν μας αρέσει το εργασιακό περιβάλλον μας είναι κάτι που δεν μπορούμε να κρύψουμε, το να λέμε στους άλλους κατάμουτρα ότι δεν τους γουστάρουμε και δεν συμφωνούμε με αυτά που λένε είναι άλλο πράγμα. Εγώ σου λέω απλά ότι δεν χρειάζεται καν να μπαίνεις στην διαδικασία να ακούς τι λένε οι άλλοι. Κάνε τη δουλειά σου, μην μπαίνεις σε διαπραγματεύσεις και άσε τα πηγαδάκια. Δεν σημαίνει ότι αν δεν κάθεσαι να ακούς την χαζομάρα καθενός στο γραφείο οτι δεν έχεις καθαρό βλέμμα, σημαίνει ότι δεν αντέχεις την μ@#%$$%. Αλλά η solo "καριέρα" στο σχολείο είναι δύσκολος δρόμος. Μονόδρομος όμως όταν βιώνεις τέτοιες καταστάσεις. Όλοι αναζητάνε ομάδα. Μπορείς να είσαι μία ομάδα μόνη σου αρκεί να πατάς στα πόδια σου. Καλό είναι να έχουμε και καλές διαπροσωπικές σχέσεις στο σχολείο και να εχουμε και φιλικές, αν όμως δεν φαίνεται να μπορεί να γίνει αυτό, τότε έχουμε τυπικές επαγγελματικές σχέσεις και το παίρνουμε απόφαση ότι θα είμαστε μόνοι μας ακόμη και 800 χλμ (ή μίλια) μακριά από το σπίτι μας
(Στα λέω αυτά έχοντας κάνει με πολλούς τρελούς διευθυντές και συναδέλφους και επιβίωσα)

8
Αρχικά να πω πως ότι γράψω δεν έχει καμία διάθεση κριτικής και ξερολίασης, απλά θα σου εκφράσω ανοικτά τις σκέψεις μου με ότι διάβασα, χωρίς να έχουμε πλήρη εικόνα της κατάστασης του σχολείου σου, γιατί δεν είμαστε παρόντες. Δεν έχω διάθεση να θίξω κανέναν,  το τονίζω.
1. Δεν έπρεπε να μπεις σε διαδικασία διαπραγμάτευσης με το διευθυντή (υπολογιστή, να μπει στο μάθημα σου κτλ). Εσύ δίνεις βήμα για ότι "παθαίνεις". Δηλαδή δεν είσαι υποχρεωμένη να πας δικό σου υπολογιστή στο σχολείο. Ούτε να δίνεις φωτοτυπίες. Όσο ζητάνε και δίνεις, τόσο θα ζητάνε περισσότερο και θα σε πατήσουν κάτω αν δεν πεις και πουθενά όχι. Φαίνεσαι ψαρωμένη και το εκμεταλλεύονται. Δυστυχώς είναι σύνηθες στα ελληνικά σχολεία.
2. Αν είσαι 100% σωστή στο μάθημα και στα παιδιά δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα όσο προβλήματα και να προσπαθούν να σου δημιουργήσουν οι όποιες κλίκες. Απλά θα προσπαθούν να σου σπάσουν τα νεύρα, αλλά θα μάθεις τρόπους να τους αντιμετωπίζεις.
3. Όσα περνάς (συγνώμη για αυτό που θα πω) είναι λόγω της απειρίας σου γενικότερα, όχι λόγω της απειρίας σου στην εκπαίδευση. Δεν έχεις μάθει μάλλον να χειρίζεσαι καταστάσεις και διενέξεις με ανθρώπους.
4. Λόγω του 3. φροντίζουμε να ενημερωνόμαστε σωστά για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας. Με βάση τους νόμους, με βάση τι ισχύει, όχι με βάση τι εφαρμόζει το κεφάλι του καθενός διευθυντή, γονέα, δασκάλου κτλ.
5. Μην εμπιστεύεσαι στο συγκεκριμένο περιβάλλον που βρίσκεσαι κανέναν. Ούτε το διευθυντή, ούτε την άλλη αναπληρώτρια. Αυτή μεταφέρει πράγματα, να είσαι σίγουρη.
6. Έχεις μπερδέψει μόνη σου πολύ το πράγμα συζητώντας με αιρετούς και πυσπε δεξιά και αριστερά που θα έπρεπε να ξέρεις ότι και αυτοί (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) είναι μία κλίκα. Όταν έχουμε ένα πρόβλημα κάνουμε ένα σχέδιο με συγκεκριμένα βήματα και το λύνουμε. Όχι πολύ κουτσομπολιό και όχι πολλά λόγια αλλά πράξεις.
7. Τέτοια προβλήματα στα δημοτικά υπάρχουν πολύ συχνά, απλά τις προηγούμενες χρονιές καθότι ήσουν παράλληλη δεν έβλεπες τι τραβάνε οι δάσκαλοι της τάξης με τους γονείς και τους άλλους συναδέλφους, ήταν πιο συγκεκριμένα τα πράγματα για εσένα και τώρα είδες την πραγματική διάσταση.  Δες το ως ένα "σχολείο" την φετινή χρονιά που θα μάθεις και εσύ πως να επιβιώνεις και να ανταπεξέρχεσαι σε τέτοιες καταστάσεις.
8. Στην ελληνική επαρχία στα σχολεία που είναι πολλοί ντόπιοι μόνιμοι είναι σύνηθες να έχουν ξεχάσει τι σημαίνει επαγγελματισμός. Οπότε είναι λογικό αν εσύ ως νέα δασκάλα έχεις όρεξη για δουλειά, έχεις προσόντα, κάνεις καλό μάθημα κτλ να προκαλείς την ζήλια των μόνιμων αλλά να μην σκέφτονται  πως να βελτιωθούν αυτοί αλλά πως να σαμποτάρουν εσένα. Έτσι λοιπόν, για να αποφεύγεις τις λούμπες που σου στήνουν, μία λύση πιο ανώδυνη υπάρχει πουλάς τρέλα, δούλεμα και κάνεις κανονικά την δουλειά σου. Δηλαδή μην μπαίνεις σε διαδικασία να απαντάς με ειρωνείες στα ειρωνικά τους σχόλια. Πας κάνεις σωστά την δουλειά σου, τυπική στις υποχρεώσεις σου και μην κάθεσαι και αναλώνεσαι σε συζητήσεις καφενείου στο σχολείο, γιατί έτσι μπερδεύονται τα πράγματα. Αν πάνε κάπου να στην φέρουν (επειδή έχεις φροντίσει να είσαι σωστή) απαντάς με βάση την εκάστοτε εγκύκλιο και τέλος. Απλά αν και εσύ δεν είσαι 100% οκ σε όλα αυτό δεν μπορείς να το κάνεις.
9. Κακώς μπήκες στη διαδικασία να ακούσεις από το διευθυντή τι παράπονα είχαν μεταφέρει οι γονείς. Έπρεπε να του πεις "Πείτε σε αυτούς που σας τηλεφώνησαν και έκαναν παράπονα να με βρουν αυτοπροσώπως τις τάδε ώρες που έχουμε ορίσει για τους γονείς και να τα συζητήσουν μαζί μου". Μπήκες σε διαδικασία χαλασμένο τηλέφωνο. Προσωπικά πιστεύω ότι αν επέμενες να έρθουν να στα πουν από κοντά οι γονείς (ξεχωριστά του κάθε παιδιού) θα έβλεπες ότι δεν θα ερχόταν κανένας και αν έρχονταν θα ξεμπροστιάζονταν τι έχει παιχτεί ως παρασκήνιο. Μπήκες για εμένα εξ αρχής σε μία λάθος διαδικασία.
10. Το φύγε με βελτίωση που λέτε εμπεριέχει και αυτό το ρίσκο του, μπορεί να πάει σε καλύτερα μπορεί και σε χειρότερα. Και ούτε είναι λύση αν τα βρίσκουμε δύσκολα να το βάζουμε στα πόδια.
11. Σπάνια θα πετύχεις συντονιστή εκπαιδευτικού έργου να επιτελεί σωστά το ρόλο του, οπότε πολυ φοβάμαι ότι δεν θα βγάλεις άκρη έτσι.
12. Όλοι έχουμε περάσει ανάλογες καταστάσεις. Οπλίσου με υπομονή, αδιαφορία και μην δίνεις ούτε τροφή, ούτε βήμα, ούτε αέρα σε κανένα "συνάδελφο" ή διευθυντή να επεμβαίνει στα χωράφια σου, αρκεί να φροντίζεις να είσαι τυπική και εργατική.

9
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Οκτώβριος 27, 2020, 02:24:42 μμ »
ρε παιδια που λεει αιτηση πιστοποιησης??μπαινω με τους κωδικους αλλα δεν το βγαζει

πουθενά! δίκιο έχεις.

10
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Εργαστήρια ΕΠΑΛ. Τι ισχύει;
« στις: Οκτώβριος 24, 2020, 09:57:33 πμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

11
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Εργαστήρια ΕΠΑΛ. Τι ισχύει;
« στις: Οκτώβριος 21, 2020, 11:34:16 μμ »
Τρίτος δεν υπάρχει, το ξεκαθαρίσαμε. Από την άλλη μη δεχτείς να μπεις μόνος σε τμήμα 27 μαθητών. Ζήτα να είναι παρών ο υπεύθυνος τομέα για να καλύψει το θέμα ασφάλειας μαθητών και δικής σου.

Οκ, ευχαριστώ. Δεν είχα σκοπό να μπω μόνος μου (όσο και να μας πιέζουν), απλά δεν ήξερα πως να το θέσω κομψά. Τώρα για το υπεύθυνος τομέα σωθήκαμε! (είναι πιο άσχετος και βολεμένος από τους νέους εκεί μέσα).
Κάτι ακόμη: Σε εργαστήριο που θα μπούμε δύο όχι τόσο έμπειροι καθηγητές (ένας λίγο έμπειρος εγώ με β ανάθεση το μάθημα και ένας άσχετος εντελώς που δουλεύει πρώτη φορά με α ανάθεση το μάθημα στο ένα, και στο άλλο εργαστήριο ένας πάλι που δουλεύει πρώτη φορά και έχει και β ανάθεση το αντικείμενο και το έχω εγώ α ανάθεση) εκεί μπαίνουμε κανονικά με 27 άτομα; αιτούμαστε και πάλι να είναι υπεύθυνος τομέα μέσα; δεν είναι υποχρεωτικό να είναι; την ευθύνη του μαθήματος και του εργαστηρίου την  έχει αυτός που έχει α ανάθεση το μάθημα και ο άλλος είναι απλά βοηθός; ή είναι συνυπεύθυνοι;
Μπορεί να φαίνονται κάπως οι ερωτήσεις μου αλλά επειδή όλοι αποποιούνται ευθυνών και πραγμάτων θέλω να ξέρω ποιο είναι το τυπικό. Δεν έχω θέμα να αναλάβω το μερίδιο ευθύνης που μου αναλογεί αλλά δεν θέλω να έχω 28 παιδιά μαζί από ότι 27, δηλαδή και ο άλλος καθηγητής να είναι σε φάση ένα παιδί ακόμη, γιατί κάτι τέτοιο παίζει δυστυχώς.

12
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Εργαστήρια ΕΠΑΛ. Τι ισχύει;
« στις: Οκτώβριος 21, 2020, 02:59:44 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, ωστόσο το πρόβλημα είναι το εξής: τμήμα 27 ατόμων (και όμως δεν έχει σπάσει!) θέλουν σε κάποια εργαστήρια να το βάλουν με ένα καθηγητή και σε κάποια με δύο καθηγητές. Η νομοθεσία λέει πουθενά ότι δεν μπαίνει τρίτος; ή εθιμοτυπικά το λέμε; Σαφή απάντηση δεν έχω βρει. Εμάς τους καθηγητές τι μας καλύπτει αν μπούμε με 27 μαθητές μόνοι μας σε εργαστήριο που τίθονται σοβαρά θέματα ασφαλείας; Ακόμα και με 2 καθηγητές 27 παιδιά (και μάλιστα πολύ ζωηρά)  και χωρίς τις απαραίτητες θέσεις εργασίας είναι πρόβλημα.

13
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Εργαστήρια ΕΠΑΛ. Τι ισχύει;
« στις: Οκτώβριος 20, 2020, 02:40:34 μμ »

Καλησπέρα σας.
Έχω το εξής ερώτημα: Στα εργαστηριακά μαθήματα μέχρι πόσους επιτρέπεται μαθητές να είναι σε ένα τμήμα; Πότε μπαίνει δεύτερος καθηγητής; Πότε μπαίνει και τρίτος καθηγητής; Υπάρχει σχετική νομοθεσία που να προβλέπει όλα αυτά; Μπορεί κάποιος να με παραπέμψει σχετικά; Έχω ακούσει από 13 άτομα και πάνω ότι χρειάζεται δεύτερος καθηγητής, ισχύει; Τρίτος καθηγητής στα πόσα άτομα μπαίνει;

14
Λέτε αύριο να έχουμε τη Γ' φάση;

Όχι, μάλλον αυτό για την Δευτέρα θα ισχύσει στην καλύτερη περίπτωση.
Τα κενά δεν έχουν οριστικοποιηθεί από κάποιες διευθύνσεις. Σε ορισμένες περιπτώσεις τα ζήτησαν κυριολεκτικά τελευταία στιγμή από σχολεία.

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 470
Σύνολο: 483

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.