Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - oulaloum

Σελίδες: 1234
1
Καλησπέρα σας,
Ξεκινάω τώρα το μεταπτυχιακο, δεν έχω κάνει δήλωση ακόμα και σκέφτομαι να πάρω το 610 και το 526.
1. Μπορεί κάποιος να μου πει αν πρέπει οπωσδήποτε να αγοράσω βιβλία (αν ναι ποια) για τα 610 και 526 ή αν καλύπτουν οι σημειώσεις;
2. Για το 521 καλύπτει το βιβλίο Η ειδική εκπαίδευση 2020 plus ή χρειάζεται κι άλλο;
3. Για αυτά τα 3 μαθηματα πόσος χρόνος μελέτης χρειάζεται την ημέρα, διότι εργάζομαι το πρωι έχω και μικρά παιδιά που τα τρέχω σε διάφορα το απόγευμα;

Ευχαριστώ παιδιά, πολύτιμες οι πληροφορίες που άντλησα ήδη από τις συζητήσεις σας!

Καλησπέρα!
Στο 610 είναι απαραίτητο να αγοράσεις το βιβλίο. Στο 526 ο καθηγητής το έχει ανεβάσει στην πλατφόρμα σε μορφή pdf, επομένως δεν χρειάζεται να το αγοράσεις (εκτός και αν σε κουράζει το διάβασμα στον υπολογιστή). Για το 521 σε καλύπτει μια χαρά το βασικό εγχειρίδιο, δε χρειάζεται να αγοράσεις κάτι άλλο.
Σχετικά με το ποια βιβλία ακριβώς θα χρειαστείς, μπορείς να τα δεις στα διαγράμματα που υπάρχουν στον σύνδεσμο "Course Id" όταν θα μπεις να κάνεις την εγγραφή για το κάθε μάθημα.
Σχετικά με τον χρόνο μελέτης, δεν υπάρχει κάτι στάνταρ για το κάθε μάθημα, όμως σίγουρα το 521 είναι αυτό το οποίο θα σου "τρώει" τον περισσότερο χρόνο κατά τη διάρκεια του τετραμήνου. Πάντως νομίζω ότι είναι πολύ καλός ο συνδυασμός αυτών των 3 μαθημάτων (1 αρκετά απαιτητικό, 2 πιο χαλαρά), όμως θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις (έστω για το πρώτο τετράμηνο) με 2 μαθήματα, έτσι ώστε να εγκλιματιστείς πρώτα λίγο και μετά να αποφασίσεις αν μπορείς να συνδυάσεις την παρακολούθηση 3 μαθημάτων με τις επαγγελματικές και οικογενειακές σου υποχρεώσεις.
Καλή σου αρχή!

2
Ευχαριστώ και πάλι!

Για το 512 είναι απαραίτητο το "Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας" του Παπαναστασίου, ή είναι αρκετές οι σημειώσεις της πλατφόρμας?

Επισης για το 501 είναι το βιβλίο "Πως μαθαίνει ο Ανθρωπος" εκδ. Κέδρος ή αρκούν κι εκεί οι σημειώσεις της πλατφόρμας?

Ο λόγος που ρωτάω τα παραπάνω είναι γιατι δεν έχει ανοίξει ακόμα η πλατφόρμα, και θα ήθελα με την έναρξη του εξαμήνου να έχω τα απαραίτητα βιβλία για μελέτη.

Ευχαριστώ.

Στο 501 είναι απαραίτητο το βιβλίο.
Στο 512 νομίζω ότι σε καλύπτουν άνετα οι σημειώσεις της πλατφόρμας και των τηλεδιασκέψεων, το βιβλίο δίνει κάποια έξτρα παραδείγματα και λέει με περισσότερη λεπτομέρεια όσα υπάρχουν στις σημειώσεις.

3
Ευχαριστώ πολύ για την πληροφόρηση!!!!!!Νομιζω το 512 θα επιλέξω τελικά. Μια τελευταία ερώτηση η τελική εργασία πώς είναι?έχει αρκετή δουλεια?

Ουσιαστικά είναι ασκήσεις, γύρω στις 8 σελίδες. Δε θα χρειαστείς ας πούμε βιβλιογραφία ή δόμηση της εργασίας σε κεφάλαια όπως στα υπόλοιπα μαθήματα, απλά με βάση την ύλη όλων των εβδομάδων θα σου έχει μερικές ασκησούλες (π.χ. ερμηνεία πινάκων). Εγώ που είχα την Παπαϊερωνύμου θυμάμαι ότι στις τηλεδιασκέψεις μάς έδινε τόσα παραδείγματα που προσωπικά ένιωθα λες και μου έδινε ταυτόχρονα και τις απαντήσεις (δίνει παραδείγματά σχεδόν ίδια με της εργασίας αλλά με διαφορετικούς αριθμούς). Πάντως σαν εργασία έχει δουλίτσα, δε λέω πως είναι και τόσο απλή, όμως θεωρώ ότι αν έχεις αφομοιώσει την ύλη όλων των εβδομάδων όπως πρέπει, τότε η εργασία βγαίνει άνετα σε μια βδομάδα (εμένα κάπου τόσο μου είχε πάρει).

4
Δηλαδή εξετάζεσαι και στα μαθηματικά στο 512?βασικά εγώ φιλόλογος είμαι , οάντρας μου που είναι οικονομολόγος αρκεί για να με βοηθήσει?αλλιώς θα πάρω αναγκαστικα το 510....απο ασκησεις εβδομαδιαιες πως ειναι το 512?έχει πολλά?

510 και 511 είναι ΠΟΛΥ απαιτητικά μαθήματα, ενδεχομένως από τα πιο απαιτητικά του προγράμματος.
Αντίθετα, το 512 είναι από τα πιο βατά και σε καμία περίπτωση δεν εξετάζεσαι στα μαθηματικά, ούτε χρειάζεσαι ιδιαίτερες μαθηματικές γνώσεις για να επιτύχεις σε αυτό το μάθημα. Δεν πρόκειται να ασχοληθείτε ας πούμε με εξισώσεις ή ολοκληρώματα, όμως το να κάνεις π.χ. μια απλή πρόσθεση για να δώσεις μια ερμηνεία σε έναν πίνακα με ποσοστά νομίζω ότι δεν είναι κάτι δύσκολο ακόμα και αν έχεις χρόνια να ασχοληθείς με αριθμούς.
Επίσης, προσπάθησε να επιλέξεις την Παπαϊερωνύμου η οποία είναι εξαιρετική σαν καθηγήτρια. Εξηγεί ξανά και ξανά τα σημεία στα οποία πρέπει να επικεντρωθείς και αυτά είναι που εξετάζει και στο τέλος (άρα ξέρεις ακριβώς σε τι πρέπει να δώσεις έμφαση για τις εξετάσεις), ενώ και στις τηλεδιασκέψεις σε καθοδηγεί με απίστευτη λεπτομέρεια σχετικά με το τι πρέπει να κάνεις στην τελική εργασία. Νομίζω πως είναι από τα μαθήματα που άνετα το ολοκληρώνεις με 90+ και χωρίς ιδιαίτερο κόπο, καθώς και κατά τη διάρκεια του τετραμήνου δεν έχει πολύ ζόρι. Απ' ό,τι θυμάμαι είχε μόνο 3 κουίζ (μικρά τεστάκια πολλαπλής επιλογής) και 1 μικρή εργασία που ήταν βοηθητική (σε μορφή εξάσκησης) για τη μεγάλη τελική εργασία (η οποία επίσης ήταν σε μορφή ασκήσεων).

Πάντως να ξέρεις ότι ίσως αρχικά να σε "τρομάξει" το 512 επειδή είναι ένα μάθημα στο οποίο σίγουρα θα συναντήσεις εντελώς καινούρια πράγματα και έχεις και τον επιπρόσθετο "φόβο" των φιλολόγων σχετικά με τους αριθμούς (σε νιώθω ως ένα βαθμό μιας και είμαι κι εγώ φιλόλογος). Όμως καλύτερα να ασχοληθείς με κάτι τέτοιο, στο οποίο ναι μεν θα χρειαστείς λίγο χρόνο παραπάνω μέχρι να μπεις στο πνεύμα αλλά μετά από ελάχιστη ενασχόληση θα καταλάβεις πως δεν ήταν τίποτα και το τετράμηνό σου θα κυλήσει αρκετά χαλαρά και ξεκούραστα, παρά να πρέπει να κάνεις ολόκληρη εργασία-έρευνα στην οποία απαιτείται να βρεις ένα καλό θέμα, να κάνεις ανασκόπηση βιβλιογραφίας, να φτιάξεις δικό σου ερωτηματολόγιο, να το χορηγήσεις σε 20-30 άτομα, να αναλύσεις τα δεδομένα που θα συλλέξεις, να καταλήξεις σε συμπεράσματα, να συγκρίνεις αυτά τα συμπεράσματα με τη βιβλιογραφία και όλα αυτά να πρέπει να τα περιγράψεις σε μια εργασία 5000 λέξεων. Συνεπώς, θεωρώ ότι ο πονοκέφαλος που (ίσως) σου προκαλούν οι αριθμοί και η νέα ύλη του 512 μπορεί να καταπολεμηθεί πολύ πιο εύκολα συγκριτικά με τον πονοκέφαλο που προκαλείται από την εργασία του 510, για αυτό και σου προτείνω το 1ο.

Καλή επιτυχία σε ό,τι κι αν επιλέξεις!

5
Εκανα δοκιμαστικά add το 521 αλλά δεν καταλαβαίνω που βλέπω το διάγραμμα του μαθήματος.

Λίγη βοήθεια στον αρχάριο κάποιος?  ::)

Θα το δεις μόλις πάρεις πρόσβαση για το μάθημα στο moodle, δηλαδή όταν λάβεις το συναφές email από κάποια ακαδημαϊκή σύμβουλο. Αυτό συνήθως γίνεται με την έναρξη των μαθημάτων του τετραμήνου, οπότε έχεις αρκετό χρόνο ακόμα.
Στη δεδομένη φάση, μπορείς να διαβάσεις κάποιες γενικές πληροφορίες για τα διάφορα μαθήματα στα διαγράμματα που υπάρχουν εκεί που μπαίνεις για τις δηλώσεις και να επιλέξεις ανάλογα. Εγώ στη θέση σου θα έπαιρνα: 521, 610, 526 (1 πιο απαιτητικό, 2 πιο χαλαρά).
Εναλλακτικά, αντί για το 610 πάρε το 512 με Παπαϊερωνύμου (εξαιρετική). Για εμένα ήταν μακράν το πιο εύκολο μάθημα, όμως ίσως σε αυτό έπαιξε ρόλο και το ότι είχα παρακολουθήσει ένα ανάλογο (υποχρεωτικό τότε) σεμινάριο του μεταπτυχιακού κι έτσι μεγάλο μέρος της ύλης μού ήταν ήδη γνωστό. ’λλους τους έχει δυσκολέψει πολύ το 512, όμως έχω την αίσθηση ότι συνήθως αυτό γίνεται απλά επειδή είναι των θεωρητικών σπουδών και βλέπουν τον όρο "στατιστική" και μπλοκάρουν. Εσύ δε θα 'χεις πρόβλημα με αυτό.

6
ΚΑταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις.  :)

Πρέπει αναγκαστικά να επιλέξω 3 μαθήματα μιας και ο βασικός λόγος που κάνω το ΜΠΣ είναι γιατί δεν παλεύεται η παρατεταμένη ανεργία και η ημιαπασχόληση (κανα-δυο ιδιαίτερα και συνήθως Γυμνάσιο που σημαίνει λίγες ώρες και χαμηλή τιμή/ώρα). Οπότε δε με παίρνει να καθυστερήσω ένα επιπλέον 4μηνο γιατί θα χάσω τις αιτήσεις για τα σχολεία.

Μπορώ το 400 να το πάρω το τελευταίο 4μηνο που θα έχω ξεμπερδέψει από όλα μαθήματα και θα κάνω μόνο την πρακτική εργασία? Η ξεπερνάνε μαζί το άθροισμα των διδακτικών μονάδων που επιτρέπεται ανά περίοδο?

Έχω τελειώσει Φυσικό οπότε γνωρίζω από ζόρικο και μακροχρόνιο διάβασμα (τα περισσότερα μαθήματα χρειάζονταν τουλάχιστον 2-3 εβδομάδες διάβασμα) αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι πάνε αρκετά χρόνια από τότε.

Μόνη επιλογή λοιπόν είναι να διαλέξω 3 μαθήματα, οπότε καταλήγω στο 521 που είναι υποχρεωτικό για το 1ο εξάμηνο, το 610, και μάλλον από αυτά που λέτε καλύτερα θα είναι για 3ο να πάρω το 529, και να αφήσω το 400 για αργότερα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να αποφύγω το 400? Ρώτησα στο τηλ αλλά μου είπαν ότι πρέπει να το παρακολουθήσω.

Εχετε να προτείνετε κάποιο άλλο αντί για το 610 για 1ο 4μηνο, μαζί με τα 521 και 529?

Τουλάχιστον πριν κλείσεις τα 3 μαθήματα μπες και μελέτησε προσεκτικά τα διαγράμματά τους ώστε να ξέρεις ακριβώς τι υποχρεώσεις θα έχεις καθ' όλη τη διάρκεια του τετραμήνου στο καθένα και να οργανωθείς ανάλογα από την αρχή.
Σχετικά με το 400 δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω επειδή είμαι πιο παλιάς φουρνιάς και δε γνωρίζω κάτι για αυτό.   
Για εμένα τα πιο εύκολα μαθήματα ήταν: 610, 512, 523 και 526.
Μετά πάει το 529 και ακολουθεί οριακά το 624, το οποίο επίσης θα συναντήσεις στην ύλη του 521 (του Στασινού και τα 3 αυτά).

7
Καλησπέρα συνάδελφοι και καλή χρονιά!

Ξεκινάω τώρα το Γενάρη το ΜΠΣ του Πανεπ. Λευκωσίας στην Ειδική Αγωγή και θα ήθελα τη βοήθειά σας όσον αφορά στην επιλογή των τριών πρώτων μαθημάτων.

Το 521 είναι υποχρεωτικό για το 1ο εξάμηνο, και το 610 είναι το ένα από τα δύο υποχρεωτικά μαθήματα έρευνας του ’ κύκλου οπότε λέω να το επιλέξω.

Επιπλέον με υποχρεώνουν να παρακολουθήσω και το 400 (Εισαγωγή στις Επιστήμες Αγωγής) αλλά μου είπαν τηλεφωνικά ότι δε θα μετρήσει ο βαθμός και δεν χρεώνεται σαν μάθημα "Το συγκεκριμένο μάθημα προσφέρεται δωρεάν και δεν φέρει πιστωτικές μονάδες" οπότε μπορεί να επιλεγεί ως 4ο.

Δεν ξέρω τι να επιλέξω σαν 3ο, με ενδιαφέρει κάτι σχετικά εύκολο χωρίς πολλές απαιτήσεις σε εργασίες, καθότι ήδη δε διαθέτω πολύ ελεύθερο χρόνο (παρακολουθώ επιπλέον ένα σεμινάριο Ειδικής Αγωγής και ένα σεμινάριο Braille, έχω μωρό παιδί που συνέχεια θέλει χέρια και βόλτες, και τέλος χάνω χρόνο σε οδικές μετακινήσεις κάθε 2 μέρες)

Είμαι ανάμεσα στα 500, 501, 525, 526, και 529.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καλησπέρα.
Μη το σκέφτεσαι για 4, δεν είναι σαν τα μαθήματα προπτυχιακών σπουδών στην Ελλάδα και νομίζω ότι με τις υποχρεώσεις που περιγράφεις ότι έχεις ενδεχομένως και τα 3 μαθήματα θα σου φανούν πολύ ζόρικα.
Προσωπικά θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με 2 για το 1ο τετράμηνο, να εγκλιματιστείς λίγο βλέποντας τι παίζει πάνω-κάτω με τη σχολή και το σύστημά της και από το επόμενο τετράμηνο κρίνεις ανάλογα και αποφασίζεις αν θα την πάλευες με 3 μαθήματα.
Επίσης, προτείνω να "εκμεταλλευτείς" την περίοδο προσθαφαίρεσης μαθημάτων. Δηλαδή, μέχρι να κλείσουν οι δηλώσεις μπορείς να επιλέξεις δοκιμαστικά μερικά μαθήματα και μόλις σου δοθεί πρόσβαση στην πλατφόρμα να ρίξεις μια ματιά στα διαγράμματά τους (εβδομαδιαίες υποχρεώσεις, αριθμός και μορφή εργασιών, κ.λπ.) ούτως ώστε να ξέρεις τι σε περιμένει κατά τη διάρκεια του τετραμήνου (μερικά δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται) και, σύμφωνα με τις απαιτήσεις τους και τον χρόνο που διαθέτεις, μπορείς να επιλέξεις τι θα κρατήσεις και τι θα αφήσεις. Απλά όλο αυτό πρέπει να το κάνεις σύντομα ώστε να μην κλείσουν τα τμήματα που σε ενδιαφέρουν.
Ως προς τα μαθήματα τώρα, 610 αρκετά εύκολο, 521 αρκετά απαιτητικό και με μεγάλη ύλη αλλά έχει ενδιαφέρον.
Από τα επιλογής είναι εύκολα το 526 και το 529. Το 529 σχετίζεται με δυο διαταραχές που θα συναντήσεις στην ύλη του 521 οπότε αν θες να πάρεις 3 μαθήματα μπορείς να επιλέξεις αυτό. Γενικά, όμως, να ξέρεις ότι όπου βλέπεις τον Στασινό ως υπεύθυνο καθηγητή θα έχεις αρκετή δουλειά κάθε εβδομάδα κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.
Καλή αρχή!

8
Μήπως γνωρίζετε αν επιλέξω ένα μάθημα και μετά το κάνω drop, έχω δικαίωμα σε άλλο εξάμηνο να το επιλέξω πάλι? Σας έχει τύχει?
 Μου είπαν οτι δεν μπορώ να το ξαναεπιλέξω επειδή το είχα κάνει drop παλαιότερα.

Δεν ισχύει αυτό που σου είπαν. Σε αυτό το εξάμηνο είχα 2 μαθήματα που είχα κάνει drop σε προηγούμενο εξάμηνο μετά την έγκριση από την ακαδημαϊκή σύμβουλο και δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα, οπότε μην σε ανησυχεί αυτό.

9
Θέματα ιανουαρίου 2017 που έδωσα

1. ανάπτυξης Μια καθηγητρια μαθηματικών παει να διδαξει στο γυμνάσιο εξισώσεις τύπου 2χ+5=11 . Τα παιδια δεν καταλαβαίνουν τιποτα. Το χ το θεωρούν γραμμα και δεν αντιλαμβανονται ότι παριστάνει έναν αριθμο. Μια συνάδελφος της προτείνει να πει στα παιδια στη θέση του χ να βάλουν χειροπιαστα πράγματα π.χ.μήλα , μπισκότα και μετα να οδηγηθεί στην αφηρημένη έκφραση της εξίσωσης.
Αναπτύξτε συμφωνα με τις γνωστικές θεωρίες την πρόταση της συναδέλφου.

2ανάπτυξης . Μια εκαπιδευτικός αναθέτει σε ομάδεσ μια εργασία τυπου Progect. Τρια άτομα σε κάθε ομάδα. Το πρώτο θα αναλάβει το ρόλο του γεωλογου, θα μελετήσει πετρωματα θα αξιολογήσει και θα διερευνήσει τα χαρακτηριτικά της περιοχής. Το δευτερο θα αναλάβει το ρόλο του σεισμολόγου , θα διερευνησει τη σεισμική κατάσταση της περιοχής. Το τρίτο ανέλαβε κάτι άλλο. Επειτα και τα τρια μαζί θα κάνουν ένα διάγραμμα με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των περιοχων για να βγάλουν ένα συμπέρασμα που είναι πιο κατάλληλο να ανεγερθεί ένα κτιριο, π.χ ένα  ξενοδοχείο. Εχουν στη διάθεση τους το διαδίκτυο. Επειτα τα συμπεράσματα τους θα τα καταγραψουν και θα τα κοινοποιήσουν.
Ποιες κονστρουκτιβιστικές αρχές αναγνωρίζουμε; (το μονο εύκολο θέμα)
.
 Από το τρίτο μέρος εγκαθιδρυμένη μάθηση νομίζω είχε  δύο παλλαπλής, από αγκυροβολημένη τίποτα. Τα περισσότερα ήταν από το πρώτο μέρος(μεταβιβαση, μνημονικές τεχνικές) , λιγότερα από το δευτερο(κοντρουκτιβιστικές θεωρίες) και σχεδόν τίποτα από το τρίτο
Αλλά η Στυλιανού δεν βάζει τις ίδιες ανάπτυξς .  Καλή επιτυχία.

Μήπως ξέρει κανείς να μου σε ποιο στάδιο είναι η αναγνώριση του μεταπτυχιακού; εμένα είναι κολλημένη στο διοικητικό έλγχο. πόσο χρόνο χρειάζεται άραγε για να ολοκληρωθεί;

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση και την βοήθεια, να είσαι καλά!

10
Καλησπέρα σας.
Γνωρίζει κανείς από παλιότερο εξάμηνο τι θέματα περίπου βάζουν στο 501 (Ψυχολογικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση) στην ερώτηση ανοιχτού τύπου;

11
Μου δημιούργησε κι εμένα αυτή την αίσθηση...Βέβαια από την τηλεδιάσκεψη μου άρεσε το μάθημά της...(μόνο το μάθημα  ωστόσο, γιατί όλο το υπόλοιπο ήταν πολύ βαρετό...)

Μπορεί να φαίνεται κάπως "ψυχρή", όμως στις βαθμολογίες (εργασιών και εξετάσεων) είναι μια χαρά - και τις βγάζει και πολύ γρήγορα συγκριτικά με άλλους.
Απλά εννοείται ότι πρέπει να διαβάζεις αρκετά και να λαμβάνεις υπ' όψιν όσα ζητάει στις τηλεδιασκέψεις (π.χ. για τις εργασίες, δομή, περιεχόμενο κ.λπ.).
Επιπλέον, εγώ της είχα ζητήσει παράταση σε μια εργασία, της είχα εξηγήσει πολύ γενικά τον λόγο και είχε δείξει αμέσως κατανόηση χωρίς να κόψει μονάδες ή να με κουράσει μέχρι να δώσει το οκ.  Οπότε, δείχνει κατανόηση κι ας φαίνεται λιγάκι αυστηρή.
Το βασικό της αρνητικό θεωρώ πως είναι ότι στις εβδομαδιαίες δραστηριότητες δεν δίνει ποτέ ανατροφοδότηση. Σε εμάς τουλάχιστον δεν ασχολήθηκε ποτέ με αυτό το κομμάτι..

12
Παιδιά, καλησπέρα. Ξέρει κανείς αν για το 512 (ποσοτική έρευνα) χρειάζεται το βιβλίο ή αρκούν οι σημειώσεις της καθηγήτριας;

Καλησπέρα!
Αρκούν οι σημειώσεις. Το βιβλίο είναι βοηθητικό, όμως όχι απαραίτητο.

13
ακριβως. αν βρεις ανεβασε και παραπανω απο πεντε .

Σε ευχαριστώ πολύ για την αποσαφήνιση!
Θα το κρατήσω για το επόμενο τετράμηνο, απλά ήθελα να δω αν είναι λιγότερο απαιτητικό σε σύγκριση με το 624 (Δυσλεξία).
Και απ' ό,τι φαίνεται όντως είναι..
Να 'σαι καλά!

14
Μια ερώτηση για όποιον είχε σε προηγούμενο τετράμηνο το 623 (Ψυχοπαθολογία).
Οι δραστηριότητες που πρέπει να κάνουμε για το 10% της βαθμολογίας είναι απλά να βρούμε στο διαδίκτυο δημοσιευμένες μελέτες περίπτωσης για κάποιες από τις διαταραχές (τουλάχιστον 5), να τις μελετήσουμε και να τις αναρτήσουμε στο Moodle;
Δηλαδή..δεν χρειάζεται σχολιασμός ή κάποιου είδους ανάλυσή τους; Αρκεί απλά η ανάρτηση της μελέτης;

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159573
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 368
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 331
Σύνολο: 355

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.