Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tsipiripo

Σελίδες: 12
1
Λανθασμένη διατύπωση ίσως.
Προφανώς όμως ζητήσανε να αποδοθούν οι οργανικές που έχουν δημιουργηθεί ανά διέυθυνση.
Άλλωστε τι έννοια θα είχε να ζητήσουν νέες όταν δεν έχουν πάρει τις"παλιές"
Η ουσία παραμένει η ίδια....

2
Οι οιωνοί πάντως δεν είναι καλοί.
Σε συνάντηση που είχε ο σύλλογος των θεατρολόγων με εκπρόσωπο του υπουργείου, για το αίτημα (μεταξύ άλλων) ίδρυσης και απόδοσης οργανικών σε μεταταγμένους του κλάδου στην Α/θμια δεν πήραμε καμία απάντηση-δέσμευση.
Η συνάντηση έγινε πριν τις διακοπές του Πάσχα και είχε εκδοθεί σχετικό δελτίο τύπου.
Με λίγα λόγια, 💩💩

3
Έχει κανείς κάποιο νέο σχετικά με τη σύσταση οργανικών θέσεων των μη κοινών ειδικοτήτων;
Φτάσαμε Απρίλιο χωρίς κανένα νέο.
Θα μείνουμε και φέτος με το 🐦 στο χέρι;;

4
Μεταθέσεις / Αναμοτιοδότηση σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2017, 06:06:12 μμ »
Η αναμοτιοδότηση των σχολικών μονάδων που ενώ κανονικά έπρεπε να ισχύσει από το σχολικό έτος 2016-17 αναβλήθηκε για το 2917-18. Η χρονιά ξεκινά αλλά δεν έχει ανακοινωθεί κάτι σχετικά με αυτό. Ξέρει κανείς κάτι σχετικό;

5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Μάιος 09, 2017, 01:27:49 μμ »
1. Το σύστημα δεν έχει ανοίξει ακόμη γιατί το Διοοικητικό βιάστηκε (προφανώς) να ανακοινώσει τις εγκυκλίους και μετά την ανακοίνωση (το βράδυ ή νωρίς το πρωί) ζητήσανε από το τμήμα υποστήριξης του opsyd να κάνουν αλλαγές (οπότε οι άνθρωποι τρέχουν και δεν φτάνουν).
2. Σχετικά με τα δικαιολογητικά από ΚΕΠΑ: όσα αφορούν την ένταξη εκπαιδευτικού σε κατηγορία κατά προτεραιότητα απόσπασης (λόγω ένταξης σε ειδική κατηγορία μεταθέσεων λόγω ασθενείας) συμπληρώνονται στα αντίστοιχα πεδία τα στοιχεία που ζητά (αριθμό επιτροπής ή κάτι τέτοιο). Οι περιπτώσεις ένταξης σε κατά προτεραιότητα απόσπασης εξετάζονται από την Κεντρική Υπηρεσία. Όσα αφορούν σοβαρούς λόγους υγείας (ΠΡΟΣΟΧΗ: όχι ένταξη σε ειδική κατηγορία που είναι πολύ συγκεκριμένες, αυτές των μεταθέσεων)των ιδίων ή των γονέων τους ή αδελφών (αυτά αφορούν μοριοδοτούμενα κριτήρια και εξετάζονται από τις Δ/νσεις Εκπ/σης), στέλνονατι στις οικείες Δνσεις Εκπ/σης σε φάκελο με την ένδειξη εμπιστευτικό .....(ακόμη και αν πρόκειται για πιστοποιητικό ΚΕΠΑ του οποου τα στοιχεία θα μπορούσαν να καταχωρηθούν στο opsyd γιατί οι Δ/νσεις δεν έχουν πρόσβαση ακόμη στο πληροφοριακό σύστημα του ΙΚΑ στο οποίο τηρούνται στοιχεία σχετικά με τα πιστοποιητικά αναπηρίας ΚΕΠΑ)

6
@0401: φυσικά και έχεις δίκιο για το ωράριο του υπευθύνου εργαστηρίου: δεν επρόκειτο για μείωση ωραρίου, απλά διέθεταν 3 ώρες από το διδακτικό τους ωράριο για τη συντήρηση τους εργαστηρίου οι οποίες μάλιστα έπρεπε να φαίνονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα (στην πράξη βέβαια για να  μπορείς να κρατάς ένα εργαστήριο σε καλή κατάσταση έπρεπε να δαπανάς αισθητά περισσότερες από 3 ώρες την εβδομάδα κατά μέσο όρο στην διάρκεια του έτους)
Το θέμα είναι όμως ότι οι φωστήρες σύμβουλοι του υπουργού θεωρούσαν ότι όποιος ορίζεται υπεύθυνος εργαστηρίου απλά δουλεύει 3 ώρες λιγότερο.

7
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2016
« στις: Μάιος 12, 2016, 10:38:22 πμ »
Τώρα είναι ΟΚ

8
Πρόσκληση για ψήφισμα προς τη ΔΟΕ των ειδικοτήτων πρωτοβάθμιας με σκοπό την ακύρωση ή τροποποίηση της Υπουργικής απόφασης Φίλη:
https://www.alfavita.gr/arthron/prosklisi-gia-psifisma-pros-ti-doe-ton-eidikotiton-protovathmias-me-skopo-tin-akyrosi-i

9
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Μάιος 09, 2016, 11:36:19 μμ »
Τι εννοείς λέγοντας: "με τα αντίγραφα..";

Πάντως, μιας και από ότι βλέπω ρωτάνε αρκετοί, να ξέρετε ότι αλλαγές στοιχείων -όχι των κριτηρίων της απόσπασης, αυτά δεν μπορούν να αλλάξουν όως αναφέρεται και στην εγκύκλιο - (ακόμη και επισύναψη βιογραφικού ή αλλαγή προτιμήσεων) μετά την οριστική καταχώρηση της αίτησης από τον εκπαιδευτικό μπορεί να κάνει η Διεύθυνση στην οποία ανήκει ο εκπαιδευτικός, αν φυσικά το ζητήσει εκείνος πχ με αίτησή του.
Και κάτι άλλο: αν για οποιονδήποτε λόγο μετα την οριστική υποβολή της αίτησης, αλλάξετε γνώμη και κάνετε διαγραφή της αίτησης, μετά δεν μπορείτε να την επανεργοποιήσετε (ούτε ο εκπαιδευτικός αλλά ούτε και η διεύθυνση) ενώ δεν μπορείτε να υποβάτετε εκ νέου αίτηση του ιδίου τύπου. Γι'αυτό προσοχή.

10
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Μάιος 09, 2016, 10:47:11 μμ »
Σχετικά με την επισύναψη βιογραφικού σε μορφή αρχείου pdf: δοκίμασε να επαναλάβεις την διαδικασία από άλλο browser (να υποθέσω ότι χρησιμοποιείς Firefox???).
Από ότι φαίνεται υπάρχει πρόβλημα με μη ενημερωμένες εκδόσεις κάποιων από του broswers.

11
@gioas: Το άρθρο του Παναγιώτη το έχω διαβάσει και αυτό όπως και τα προηγούμενα και συμφωνώ απόλυτα.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι που βλέπεις ότι οδηγούμαστε προς την ικανοποίηση των όσων αναφέρει το άρθρο καταργώντας το δίωρο μάθημα και κάνοντάς το μονόωρο αντί να διδαχθεί παντού ως δίωρο (άλλο αν τυό δεν φάινεται να είναι εφικτό στην παρούσα φάση).
Οι ίσες ευκαιρίες στην εκπάιδευση δεν επιβάλουν το πετσόκομα σε όσους τις έχουν αλλά την παροχή αυτών σε όσων δεν τις έχουν!!!!
@dNikos:το ξαναγράφω, μην σε ξεγελάνε οι αριθμοί. Επίσης δεν κάθησα να ελέγξω τους αριθμοιύς που αναφέρει ο Μπράτης (τον οποίο δεν εμπιστέυομαι) αλλά τα νούμερα που έγραωα είναι απόλύτως σωστά για τον Νομό που υπηρετώ.
Έχε υπόψην σου επίσης ότι στους υπολογισμούς των ωρών δεν θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψην τα 4/θέσια - 5/θεσια σχολεία (δεν ξέρω αν ο Μπράτης τα έχει υπολογίσει, εγώ πάντως δεν τα έχω λάβει υπόψην μου) για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν πρόκειται να στείλει μόνιμο πληροφορικό πχ σε 2 απομακρυσμένα χωριά για 8-10 ώρες συνολικά αλλά ούτε και να προσλάβει αναπληρωτή.
Και μπορεί οι επιμορφωμένοι σε Β επίπεδο ΤΠΕ πε70 να μην επαρκούν προς το παρόν, αλλά με τη μαζική εφαρμογή των επιπέδων Β1 και Β2 στα οποία έχεις σπάσειο πλέον το Β επίπεδο, σε κανά-δύο χρόνια τα ξαναλέμε....

12
Θα διαφωνήσω με τους προλαλήσαντες: η κατάργηση των ΕΑΕΠ και η μείωση των ωρών σε 1 ανά τμήμα/εβδομάδα μόνο αναβάθμιση δεν είναι.
Και εξηγώ: οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια. Στον νομό (και μιλάμε για μεγάλο νομό εκτός Αττικής - Θεσ/κης) που υπηρετώ ναι μεν οι ώρες συνολικά αυξάνονται κατά 90 περίπου ώρες (έχω πρόσβαση στα στοιχεία αυτά, δεν τα λέω έτσι στον αέρα) ΑΛΛΑ:
1) για να συμπληρώσεις ωράριο χρειάζεται ένα 12θέσιο και ένα μικρότερο (κάνοντας την παραδοχή ότι όλοι οι ΠΕ19-20 έχουν ωράριο από 23 ώρες και κάτω). Αυτά σημαίνει ότι για να συμπληρώσουν ωράριο όσοι (μόνιμοι) εργάζονταν φέτος σε ΕΑΕΠ εντός του μεγάλου αστικού κέντρου που έχει ο νομός θα πρέπει να βρεθούν αντίστοιχος αριθμός ζευγαριών σχολείων 12θέσιο-μικρότερο από 12θέσιο, που πολύ απλά δεν υπάρχουν εντός της πόλης (εννοώ ολόκληρο τον αστικό ιστό, όχι μόνο το κέντρο). Άρα μιλάμε για μετακίνηση εκτός πόλης και για αποστάσεις που μπορούν να φτάσουν και τα 60-70 χλμ για απλή μετάβαση. Τα στοιχεία αυτά δεν είναι εκτιμήσεις, είναι τα πραγματικά σημερινά δεδομένα.
2) θα διδάσκεις ένα μονόωρο μάθημα (που σημαίνει ότι θα εμφανίζεσαι σαν guest star στους μαθητές του σχολείου, αφού σε κάποια τμήματα μπορεί να χάσεις 1-2 μαθήματα και να ξαναμπεις για μάθημα μετά από 20 ημέρες και βάλε, με ότι αυτό σημαίνει για το πόσο σοβαρά θα αντιμετωπίζεται το αντικείμενο διδασκαλίας και εσύ ως εκπαιδευτικός). Στα περισσότερα μη ΕΑΕΠ σχολεία δεν υπάρχει εργαστήριο (έχετε υπόψη σας ότι καλά - καλά ούτε όλα τα εαεπ δεν είχαν εργαστήριο πληροφορικής, και δεν μιλάμε για σούπερ-ντούπερ, απλά να μπορείς να δουλέψεις): σε κάποια από αυτά ναι, υπάρχει αλλά αυτά είναι λίγα. Στα περισσότερα υπάρχουν λίγα παλιά μηχανήματα, με τα καλώδια δικτύωσης να κρέμονται σαν τα σκοινιά μπουγάδας: να σε δω εκεί να προσπαθείς να τρέξεις web 2 εφαρμογές φτιαγμένες σε flash.....
3) Για να μπορείς να δουλέψεις θα πρέπει και να συντηρείς/αναβαθμίζεις (στοιχειωδώς τουλάχιστον) τα μηχανήματα που θα χρησιμοποιείς
4) Συνέπεια των παραπάνω είναι ότι όσο και να το παλέψεις, σε αρκετές περιπτώσεις θα αναγκαστείς να κάνεις ΤΠΕ στον πίνακα.
5) Άνοιξε διάπλατα η κερκόπορτα από την οποία μπορούν πλέον οι ΠΕ70 να διδάσκουν αυτοί το μάθημα.
Σκεφτείτε λοιπόν μετά από 2-3 χρόνια, πόσο δύσκολο νομίζετε θα είναι να καταργηθεί τελείως ο κλάδος που διδάσκει αποκλειστικά και μόνο ένα μονόωρο απαξιωμένο μάθημα, που στο κάτω-κάτω της γραφής μπορεί να το διάσκουν και άλλοι περισσότερο χρήσιμοι από εσένα (με την έννοια ότι θα μπορούν να διδάσκουν και άλλα μαθήματα);;
Αν τα παραπάνω σαν φαίνονται ως αναβάθμηση, πάω πάσο....


13
Συγνώμη αν διακόπτω τους μονολόγους μερικών, τα απαξιωτικά σχόλια κάποιων άλλων και τις ειρωνίες κάποιων τρίτων, αλλά:
1) από που προκύπτει ότι θα υπάρξουν ανακοινώσεις την Παρασκεύη
2) πέρα από τα σχόλια σε αναρτήσεις του FB και τις προσωπικές εκτιμήσεις περί του πόσο παράνομη ή μη ήταν η διαδικασία και του αν θα πρέπει να ανακληθούν εκγύκλιοι, να ακυρωθούν νόμοι μερικώς ή ολικώς και τέλως πάντων τον πόνο του κάθε πικραμένου (χωρίς καμία διάθεση για ειρωνία), ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΗ ΕΙΔΗΣΗ?????

14
Στο έγγραφο αναφέρεται σε οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών στο οργανόγραμμα του Υπουργείου, δεν έχουν καμία σχέση με τις οργανικές σε σχολεία που προφανώς εννοείς.
Όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν οργανική θέση στο Υπουργείο Παιδέιας, άσχετα αν είναι στη διάθεση, έχουν οργανική σε σχολείο κλπ κλπ

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159847
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 630
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 627
Σύνολο: 644

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.