Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - markosath

Σελίδες: 123 ... 24
1
καλησπέρα, διάβασα αυτό
https://www.esos.gr/arthra/58337/i-yp-ergasias-gia-toys-aplirotoys-kai-anasfalistoys-ekpaideytes-ton-iek#comment-93537

Ας πέι κανένας στην άσχετη (Κουμμουνίστρια είναι τι το νέο) κυρία με το κομμωτηριακέ μαλλί ότι το ΣΕΠΕ ορθώς ασχολείται με συμβάσεις εξαρτημένης εγρασίας....αλλά οι συμβάσεις αυτές ( έργου) ουδόλως είναι πραγματικές μιάς και..

1) Γίνονται για καταστρατήγηση των δικαιωμάτων του ΙΚΑ μιάς και έχουν έναν εργοδότη (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων) Αρα το ΙΚΑ είναι υπευθυνο αλλά και το ΣΕΠΕ. Αν αδιαφορούν παρανομούν.

2) Γίνεται καταστρατήγηση του εργατικού δικαίου καθ εξιν απο το ίδιο το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ και τους οργανισμούς κοροιδία που έγιναν για να καλύπτουν θεσουλες σε αεργους σοσιαληστες ΤΟΥ ΚΡΑΤΑΙΟΥ ΠΑΣΟΚ όπως τα ΟΕΕΚ-ΕΟΠΠΕΠ- ΙΝΕΔΙΒΙΜ- ΙΚΥ κ.α.

Αρα και αυτές θεωρούνται απο την νομολογία ως συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας.

Πρωτα καταγγελία στο ΙΚΑ ομαδικά για να δεί η ασχετη Κυρία με το μαλλάκι πόσα απίδια χωράει ο σακος.

Θα ήθελα να ηξερα ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ????

2
Ο Συνήγορος του Πολίτη δέχτηκε σημαντικό αριθμό αναφορών σχετικά με προβλήματα που δημιουργούνται σε δημοτικούς και ιδιωτικούς βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς και αφορούν την αντιμετώπιση των γονέων που δεν ασκούν την επιμέλεια των τέκνων τους.
Το Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης έκανε δεκτή την πρόταση του Συνηγόρου και προέβη στην έκδοση εγκυκλίου προς τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (αρμόδιους και για την άσκηση ελέγχου και εποπτείας στα ιδρύματα παιδικής προστασίας ιδιωτικού δικαίου) προς τους δημοτικούς βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς.
Στη συνέχεια, το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης προέβη στην έκδοση αντίστοιχου εγγράφου για τους βρεφικούς, παιδικούς, βρεφονηπιακούς σταθμούς και τις μονάδες απασχόλησης βρεφών και νηπίων, από φορείς ιδιωτικού δικαίου. Ειδικότερα, ο Συνήγορος ζήτησε και πέτυχε να διευκρινιστούν θέματα όπως η επικοινωνία γονέα-τέκνου στο χώρο του σταθμού/μονάδας, η ενημέρωση του γονέα που δεν ασκεί την επιμέλεια του τέκνου, και η παραλαβή του παιδιού από το πρόσωπο που ορίζει ο γονέας που ασκεί την επιμέλειά του. Η μέριμνα του προσωπικού των δημοτικών ή ιδιωτικών σταθμών αφορά στην προστασία των δικαιωμάτων του παιδιού, λαμβάνοντας υπόψη την άποψή του και έχοντας ως γνώμονα το συμφέρον του, χωρίς να ευνοεί τυχόν ιδιοκτησιακές αντιλήψεις του γονέα που ασκεί την επιμέλεια, αλλά αντίθετα να ενθαρρύνει τη μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή και των δύο γονέων στην ανατροφή του τέκνου τους..........

Παρόλο που το νομοθετικό πλαίσιο εδώ και χρόνια εξισώνει τους εν διαστάσει γονείς στα δικαιώματα τους εφόσον έχουν την γονική μέριμνα όσον αφορά τις σχολικές μονάδες, παρόλο που το ίδιο το Υπουργείο είχε διατάξει σε όλους τους τόνους τους πάντες τα συμπεριφέρονται και στους δύο γονείς ΙΣΑΞΙΑ ασχέτως αν εχει την επιμέλεια ο πατέρας ή η μητέρα, παρόλο που η ιδιότητα του παιδαγωγού οποιασδήποτε βαθμίδας πρέπει και υποχρεούται να έχει ώς αποστολή το συμφέρον των τέκνων, αρκετά μεγάλος αριθμός βρεφονηπιακών σταθμών (μετα λόγου γνώσεως) δημιουργούσε απίστευτα προβλήματα στους χωρισμένους πατεράδες.
Οι κατά δήλωση τους "παιδαγωγοί" εκμεταλλεύονταν το κάθε παραθυράκι για να διαπομπεύουν πατεράδες και παιδιά με κάθε ευκαιρία. Μην ξεχνάμε οτι η ίδια η κυβέρνηση αρνείται πεισματικά να συμμορφωθεί με την Διεθνούς σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού η οποία και επιβάλει την κοινή επιμέλεια σαν το μέγιστον συμφέρων των τέκνων όπως και με το ψήφισμα 2079/2015 της Ε.Ε .που προτείνει στα κράτη μέλη να νομοθετήσουν την συνεπιμέλεια και να εξαλείψουν τις διαφορές ανάμεσα στους δύο γονείς, άρνηση η οποία αποσκοπεί στην αποφυγή μείωσης της δικηγορικής ύλης.

Επειδή έχουμε καταδικασθεί πολλάκις απο το "Ευρωπαικό δικαστήριο" για παράβαση του άρθρου 8 της Ευρωπαικής σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου  (eod.gr/timeliness/jurisprudence/item/84-edda-apofasi-tis-16-6-2016-fourkiotis-kata-elladas-dikaioma-epikoinonias-patera-me-tekna).
                       
                        -επειδή η Ελλάδα για το 2017 κατάφερε μόνο επί συριζα να ειναι 2η στην καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ευρώπη των 27 https://www.lawspot.gr/nomika-nea/deyteri-i-ellada-se-katadikes-gia-paraviaseis-anthropinon-dikaiomaton-stin-eyropaiki,
                        -επειδή κάποιες απο τις κυρίες των βρεφονηπιακών σταθμών δρούν σεξιστικά κατα παράβαση του συντάγματος άρθρο 4 παράγραφος 2 θα πρότεινα αν τυχόν (γιατι πλέον έχει διευθετηθεί το θέμα ) φέρουν κωλύματα σε οποιοδήποτε γονιό ανεξαρτήτως φύλου να ακολουθήσει την νόμιμη οδό χωρίς δεύτερη σκέψη όταν έχουμε υποθέσεις ΠΑΡΑΒΑΣΗΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ.

Πρέπει επιτέλους σε αυτήν την χώρα ο εκπαιδευτικός να έχει το αίσθημα ευθύνης που του αναλογεί, ιδίως όταν αφορά το ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. https://www.synigoros.gr/?i=childrens-rights.el.sta8moi.492465

3
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Οι Διετείς δομές των ΑΕΙ και τα ΙΕΚ
« στις: Φεβρουάριος 16, 2018, 12:29:02 πμ »
Τι είναι τα διετή προγράμματα σπουδών και πώς θα λειτουργήσουν;

Το ΠΔΑ θα παίξει έναν πρωτοποριακό ρόλο ως προς την ίδρυση και λειτουργία των νέων διετών προγραμμάτων σπουδών. Ήδη έχουν γίνει επαφές και συμφωνίες με παραγωγικούς φορείς της περιοχής για να εξασφαλιστούν οι δυνατότητες πρακτικής άσκησης των φοιτητών. Τα διετή προγράμματα σπουδών αναφέρονται για πρώτη φορά στον νόμο 4485/2017 ως δυνατότητα των ΑΕΙ. Στον παρόντα νόμο δρομολογείται η θεσμική τους περιγραφή.

Για την ακρίβεια τα ΑΕΙ θα μπορούν να λειτουργούν Κέντρα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΚΕΕ) που παρέχουν διετή προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης για αποφοίτους των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ). Το ΚΕΕ αποτελεί ακαδημαϊκή μονάδα του Ιδρύματος. Τα διετή προγράμματα είναι δωρεάν για όσους θελήσουν να τα παρακολουθήσουν και πλήρως χρηματοδοτούμενα από το κράτος. Σκοπεύουν να παρέχουν επαγγελματική εκπαίδευση σε νέους ανθρώπους σε ελκυστικά προγράμματα και να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες της οικονομίας αξιοποιώντας την πανθομολογούμενη τεχνογνωσία και το κύρος των ΑΕΙ της χώρας. Το προσωπικό που θα διδάσκει δεν θα είναι αποκλειστικά από τα ΑΕΙ, τουναντίον, θα υπάρξει η πρόνοια ώστε να υπάρχει, ανάλογα με τις ειδικότητες, το προσωπικό που έχει και αντίστοιχη επαγγελματική εμπειρία.
Θεωρούμε ότι αποτελούν μία ριζοσπαστική τομή στο χώρο της επαγγελματικής μεταλυκειακής εκπαίδευσης που θα ωφελήσει τόσο τους αποφοίτους των ΕΠΑΛ, την οικονομία, όσο και τα ίδια τα ΑΕΙ που μέσω των διετών δομών θα έρθουν σε επαφή με τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών και των φορέων τους. Επίσης η θεσμοθέτησή τους δεν θα γίνει άναρχα, αλλά με τεκμηριωμένες εισηγήσεις και έγκριση από το ΥΠΠΕΘ, ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα που ταλαιπωρούσαν τα ΙΕΚ.
ΤΕΡΜΑ ΤΑ "ΕΞΤΡΑΔΑΚΙΑ" ΙΕΚ ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ 

4
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Οι Διετείς δομές των ΑΕΙ και τα ΙΕΚ
« στις: Δεκέμβριος 20, 2017, 06:26:12 μμ »
Δεν θελω να σας το χαλάσω αλλά:
1) ενα υποψηφιος διδακτορας, θέλει 2 βδομαδες διάβασαμα για να περάσει ΕΟΠΠΕΠ, τα ΔΕΠ δεν χρειάζονται καν ΕΟΠΠΕΠ. με το που ψηφιστεί, όλοι θα έχουν ΕΟΠΠΕΠ!!! σιγα την πατάτα!!

2) στις τεχνικες ειδικότητες, έχουν εργαστήρια της προκοπής , μεχρι και  τμήμα μαγείρων να βάλλουν, έχουν κουζινες της προκοπης στις λέσχες, τεράστιες επαγγελματικές, όχι τα χάλια των ΙΕΚ σε μια τάξη μέσα.

4) εάν ενα καθηγηήτς πχ εχει γνωστικό διοικηση μπορεί να κάνεί οτι θελει, διοκηση τουριστικών μονάδων μεχρι εκπαιδευτικών μεχρι ιατρικών , ενας απο την αρχιτεκτονική θα κάνει τους φύλακες μουσείων ,  στους μαγειρες/αρτοποους/ζαχαροπλαστες κλπ ενα μαγειρα θα βάλλουν και, ολα τα άλλα πχ τροφογνωσιες, ασφάλεια ,ποιοτητα κλπ, θα τα κάνουν δικοί τους , από βοηθούς μεχρι διδακτορικούς που που δουλευουν στα εργαστηρια τους τζαμπα.

Ακόμα και η Φιλοσοφική μπορεί να βάλλει το ΔΕΠ που κάνει πχ πληροφορική και να φτιαξει προγραμμμα για προγραμματιστές. Απειρα εργαστήρια, απίστευτες υποδομές, ενα υποψηφιο διδακτορα θα βαλλει και τελος το παραμυθι.

Στις πόλεις που δεν εχει ΑΕΙ κάτι θα σωθεί, στις υπόλοιπες κλαφτα .

Ο υπουργός λέει ψέμματα και λίγο τον νοιάζει γιατί έτσι κι αλλιώς, όταν γίνουν αυτά και θα αργοπεθαίνουν τα ΙΕΚ, δεν θα είναι  υπουργός.

Και να δω  ΠΟΙΟΣ υπουργος θα μπορεί να κάνει καλά ένα ΔΕΠ που εχει φτιαξει το προγραμμα ΑΥΤΟΣ, θα θέλει να χώσει το διδακτορικό φοιτητή του, που του βγάζει έρευνα να παίρνει κάνα φράγκο , Θα γελάσουμεεεεε .

Επίσης, ποιος υποψήφιος εκπαιδευόμενος δε θα θέλει να πάει στο διετές π.χ. του ΕΚΠΑ ή του ΑΠΘ και θα θέλει να πάει στο ΙΕΚ της κάτω Γούλας στη γειτονιά. Μονο και μονο το socializing φτάνει!!! για το 18χρονο που δεν ξέρει καν γιατι πάει στο ΙΕΚ.
Μόνο όσοι σκευτούν την απόσταση, όλοι οι άλλοι θα θέλουνα τα μεγαλείααααα.

Ολα αυτά που λές..δεν εχουν καμμία σχέση με τα ΙΕΚ. Οταν ιδρυσε τα ΙΕΚ ο κουφοσουφλιάς δεν είχαν ως σκοπό να καταρτίζουν  μαγειρες ή εκπαιδευτες σκακι ή τους μπαρμαν-γουμαν της Γιαννάκου, ήσαν ως επι το πλείστον  σχολές οικονομικές,  και ηλεκτρονικών υπολογιστών-μηχανολογών κτλ

Αυτες οι ειδικότητητες που αναφέρεσαι ήσαν όλες ΤΕΕ Α και Β κύκλου, πάντως οχι  μεταδευτεροβάθμιας. Η υποβάθμιση αρχισε απο τον Γιωργάκη οταν ήταν υπουργός παιδείας,  επέτρεψε να ιδρύονται και ιδιωτικά ΙΕΚ παρόλες τις ισχυρες διαφωνίες στο ΠΑΣΟΚ με αποτέλεσμα παραιτήσεις κτλ .Πολλοί στο πΑσοκ δεν το είχαν δει με καλό μάτι να περάσουν τα ΙΕΚ στην ιδιωτική πρωτοβουλία και ορθώς!  Αυτο και τα κατεστρεψε... Ηρθε και η Γιαννάκου και τα αποτελείωσε, οτι ειδικότητα γυμνασίου τεχνικού λυκείου ήθελες την μετετρεπε σε ΙΕΚ. Αντιπαλότητα απο άλλες σχολές ενταγμένες στο εκπαιδευτικό σύστημα με επιρροή στο ΥΠΕΠΘ ειχαν ως αποτέλεσμα απο το 1997 εως και σήμερα την σημερινή νοσηρή εικόνα των ΙΕΚ .

Το να ανοίξει κάποιος ενα ΙΕΚ ήταν πιο ευκολο απο την ιδρυση ενος ΤΕΕ. Ετσι ειδικότητες μη επιστημονικές που άνηκαν πολλές ακόμα και στο επίπεδο γυμνασίου ακαδημαικά (αναφορά lasid) συγκεντρώθηκαν όλες υπο την σκέπή των ΙΕΚ...ένα μπάχαλο. Ποσο θα αντεχε αυτο το πράμα.. Δική μου γνώμμη ειναι ότι το 75% των εγγραφών στα ΙΕΚ δεν εχουν σαφή γνώση ακόμα και τώρα οτι θα φανε 3 χρόνια και θα πάρουν ενα πτυχίο βοηθού!!

Λογικό δεν ήταν οτι κάποτε  θα κλείσουν. Λογικό δεν ειναι να πάει ο αλλος σε διετή δομή ενος πανεπιστημίου που θα εργάζονται τουλάχιστον μέλη ΔΕΠ ή εστω με ενα μεταπτυχιακό και οχι σε μια δομη με 2,5 σπουδες  συν μια πιστοποίηση την οποία δεν ειναι σίγουρο σε επιστημονικές ειδικότητες οτι θα την περάσει, και τα δύο αυτα θα προσδισουν το ιδιο επίπεδο επαγγελματικών δικαιωμάτων 5.

Για ποιά μεγαλεία μιλάς κύριε? Απλή λογική ειναι,  2 χρονια διετες δομες πανεπιστημίων  απέναντι σε  3-3.5 χρόνια ΙΕΚ με πιστοποίηση, και τα δύο επίπεδο πέντε.. Εξισωση για δυνατούς λύτες!!!

Συν οτι μιας και θα εντάσονται στο εκπαιδευτικό συστημα θα δινουν κατατακτηριες στο 3 ετος σπουδών στα ιδια πανεπιστήμια, διαβάστε το μηνμόνιο. Τα ΙΕΚ ειναι κάταρτιση, η χαρά της κομμώτριας!!!

5
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Οι Διετείς δομές των ΑΕΙ και τα ΙΕΚ
« στις: Δεκέμβριος 20, 2017, 10:56:45 πμ »
Νομίζω ότι το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό και δυστυχώς η ανυπαρξία κάποιου σοβαρού συνδικαλιστικού οργάνου θα μας αναγκάσει να καταπιούμε και αυτή την απόφαση αμάσητη...Ιδιαίτερα ανησυχητικό είναι το γεγονός ότι δεν αναφέρεται πουθενά η πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ...
Οταν πέρσι είχα πεί οτι τα ΙΕΚ δεν προσδίδουν τίποτα στον κομιστή του διπλώμάτος σε επαγγελματικά αποκατάσταση, κάτι το οποίο θα τις αναβάθμιζε εμμέσως και θα αποκτούσαν αξία και κύρος σαν σχολές στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα το 99,99% ασχολούντουσαν με το γιατί μέιναμε απλήρωτοι τις 10 ωρες για να παρουμε στραγγάλια.

Οταν πέρσι έλεγα ότι για να ανοίξουν θέσεις εργασίας στην εκπαίδευση το πιό πιθανό σενάριο θα ήταν μέσω των ΙΕΚ, κάποιοι φώναζαν κατα ποσοστό 99,99% των δημοσιεύσεων (εδώ μπορεί να επαληθεύσει και ο LASID) γιατι προσλάβανε τον δημόσιο υπάλληλο ή τον απιστοποίητο και οχι τον πιστοποιημένο.

Οταν πέρσι έλεγα ότι τα ΙΕΚ πρέπει να κλέισουν και να δημιουργηθούν διετείς σχολές χωρίς πιστοποιήσεις και άλλα συναφή, πιστοποιήσεις οι οποίες και αυξάνουν τον βαθμό δυσκολίας για τον σπουδαστή (στο κάτω κάτω ΙΕΚ είναι όχι πανεπιστήμια) και υποβαθμίζει τον ρόλο μας σας εκπαιδευτές κάποιοι προετοίμαζαν γέφυρες με τους κολλητους τους στον σύριζα για εξόφληση του τριμήνου.

Οι υπόλοιποι μιλούσαν κατα ποστοστό 99,97% γιατι οι χημικοί δεν πάνε  να διδάξουν  σε οικονομικές  ειδικότητες και άλλες άσχετες λίγο ή πολύ  δημοσιεύσεις.

Τώρα ήρθε ο λογαριασμός και θα τον πληρώσετε όλοι.

6
ον τελευταίο καιρό έκανε την εμφάνισή του ένα κείμενο διαμαρτυρίας που απευθύνεται προς το ΙΝΕΔΙΒΙΜ και αφορά τις προσλήψεις εκπαιδευτών στα Δημόσια ΙΕΚ και τον τρόπο που γίνονται οι αναθέσεις των μαθημάτων. Μεταξύ άλλων, το ψήφισμα αναφέρει:

    “…Έχοντας γίνει μάρτυρες «περίεργων αναθέσεων», κατά το παρελθόν, αλλά και κατά τη διάρκεια των φετινής χρονιάς,

    ΖΗΤΑΜΕ:

    A) Να υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο για το πώς θα κατανέμονται οι ώρες στους εκπαιδευτές των ΔΙΕΚ. Ξεκάθαρο, χωρίς ασάφειες, οι οποίες μπορεί να χρησιμοποιηθούν κατά βούληση κάποιων Διευθυντών, με σκοπό την ανάθεση ωρών σε εκπαιδευτές, οι οποίοι βρίσκονται χαμηλότερα στη λίστα μορίων από κάποιους άλλους. Άμεσα μπορεί να εκδοθεί ερμηνευτική εγκύκλιος, ώστε να αποκατασταθούν τυχόν αστοχίες [αδικίες].

    Β) Τα πλήρη στοιχεία των αναθέσεων: ονοματεπώνυμα εκπαιδευτών, μαθήματα κι ώρες ανά ΔΙΕΚ ν’ αναρτώνται σε εύλογο χρονικό διάστημα από ΔΙΕΚ στην ιστοσελίδα του, σε υποσελίδα στο http://www.inedivim.gr κι όταν ολοκληρώνονται οι αναθέσεις η σχετική Απόφαση ανάθεσης ανά ΔΙΕΚ ν’ αναρτάται στο http://www.diavgeia.gov.gr που θα έχει κάθε ΔΙΕΚ. Όλες οι αποφάσεις της δημόσιας διοίκησης πρέπει να αναρτώνται στο συγκεκριμένο ιστότοπο, με σκοπό την πλήρη διαφάνεια, πόσω μάλλον όταν με τις αναθέσεις υπάρχει και οικονομικό αντικείμενο, που επιβαρύνει τον προϋπολογισμό του Κράτους.

    Γ) θα πρέπει να οργανωθεί ειδική πλατφόρμα μέσω της οποίας κάθε ΔΙΕΚ θα κάνει τις αναθέσεις στους εκπαιδευτές βάσει της κατάταξης με την επίβλεψη του ΙΝΕΔΙΒΙΜ.”

Τα αιτήματα αυτά ακούγονται πολύ λογικά, οπότε θα αναμένουμε με ενδιαφέρον τις απαντήσεις του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, το οποίο μάλλον θα προτιμήσει τη σιωπή. Και ειδικά για το τρίτο σημείο, θα αναφέρουμε την αντίδραση των ψευδοσωματείων των ΙΕΚ όταν φάνηκε η προοπτική μια τέτοιας εξέλιξης:

Τα ψευδοσωματεία και οι “τριμελείς επιτροπές”

Με δεδομένο ότι τα ψευδοσωματεία αποστρέφονται την οποιαδήποτε αλλαγή, αφού άλλωστε τόσα χρόνια έχουν φροντίσει παρασκηνιακά ώστε να εγκαθιδρυθεί το καθεστώς που βολεύει τα προεδρεία τους, αναρωτιόμαστε αν κάποιοι υπουργικοί παράγοντες θα παραδεχθούν πως με σκοτεινές μεθοδεύσεις καθιέρωσαν το παρόν αδιαφανές καθεστώς, όταν μάλιστα δημόσια ισχυρίζονταν πως υπάρχει πλήρης διαφάνεια.

Όσο για τα πλήρη στοιχεία των αναθέσεων, όταν αυτά περιλαμβάνουν πλήθος μονίμων εκπαιδευτικών και συγγενών, πολλές φορές μάλιστα και ολόκληρες οικογένειες, είναι επόμενο να διστάζουν να τα ανακοινώσουν δημόσια.

Όλα αυτά τα χρόνια, το κύκλωμα των ΙΕΚ έχει προωθήσει στις υψηλότερες θέσεις της “μοριοδότησης” πολλούς εγκάθετους, και συχνά χρησιμοποιεί το πρόσχημα της προϋπηρεσίας για να δικαιολογήσει την πρόσληψή τους. Δηλαδή νομιμοποιείται η προϋπηρεσία που απέκτησαν με δόλιο τρόπο, κάτι που δυστυχώς αφορά το σύνολο των εκπαιδευτών ΙΕΚ. Επειδή όμως πολλές φορές αυτό δεν είναι αρκετό ή επιθυμούν να βάλουν και κάποιον καινούργιο, παρακάμπτεται η οποιαδήποτε λίστα όπως κυνικά ομολογούν τα ψευδοσωματεία των ΙΕΚ.

Ουσιαστικά πρόκειται για μια κατάσταση παρόμοια με αυτή των αναπληρωτών: Για χρόνια ένα κύκλωμα φρόντισε να δοθεί προϋπηρεσία σε συγκεκριμένους ώστε να δημιουργηθεί μια ιδιότυπη επετηρίδα. Επειδή όμως θέλουν να βολέψουν και καινούργιους, προσπαθούν να βρουν την κατάλληλη φόρμουλα. Μόνο που στην περίπτωση των αναπληρωτών υπάρχουν νομικά κωλύματα, οπότε το εγχείρημα είναι πιο δύσκολο.

Επιστρέφοντας στα Δημόσια ΙΕΚ, έχει δημιουργηθεί μια κατάσταση σήψης που είναι αδύνατο πλέον να αναστραφεί. Ακόμα και με την προβολή της υποτιθέμενης μοριοδότησης, το σύστημα αδυνατεί να λειτουργήσει με νομιμοφανή έστω τρόπο (γιατί για πλήρη νομιμότητα ούτε λόγος).

Για όλα αυτά τα αδιέξοδα υπάρχουν ένοχοι με συγκεκριμένα ονόματα. Είναι οι διευθυντές των ΙΕΚ όλων των τελευταίων δεκαετιών, τα στελέχη του ΟΕΕΚ και του ΙΝΕΔΙΒΙΜ (και των ενδιάμεσων οργανισμών) και οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι που ακόμα και σήμερα τους καλύπτουν. Η επίσημη αναγνώριση της τριτοκοσμικής κατάστασης στα ΙΕΚ θα σήμαινε αυτόματα πως πρέπει να αποδοθούν ευθύνες σε όλη αυτή τη στρατιά λαμογιών και παρατρεχάμενων. Οπότε το υπουργείο επιλέγει τη συνεχιζόμενη παράταση της σήψης του πτώματος.

https://edugr.wordpress.com/page/2/

7
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Ιδιωτικά ΙΕΚ
« στις: Οκτώβριος 06, 2017, 11:45:35 πμ »
Καλησπερα,

Διαβασα ολα σας τα μηνυματα και ειδα οτι ακομα και για εσας τους καθηγητες η ολη κατασταση πρεπει να ειναι ενα απολυτο αισχος οσο αναφορα τα ιδιωτικα ΙΕΚ.

Γραφτηκα σε αυτη τη σελιδα μονο και μονο για να μπορεσω να μιλησω απο τη δικια μου μερια που ειμαι "φοιτητρια" σε ιδιωτικο ΙΕΚ εδω στη Θεσσαλονικη.

Να ξερετε οτι ειμαι με το μερος σας και οτι θεωρω οτι τα ιδιωτικα ΙΕΚ ειναι πραγματικα κλεψιμο χρηματων και υποκριτικα. Εχω τελειωσει ενα ΙΕΚ στο τομεα που ηθελα πριν απο καποια χρονια και ο μονος λογος που γραφτηκα στο συγκεκριμενο ειναι για να δω αν μεσω της πρακτικης που προσφερουν μπορω ετσι να βρω μια δουλεια.Πηγαινω σε ενα απο τα 7 "μεγαλυτερα" εκπαιδευτικα ιδρυματα στην Ευρωπη και πραγματικα μπορω να πω οτι δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενη και το σκεφτομαι να γραφτω για το δευτερο ετος γιατι τα λεφτα δε περισσευουν για μια τετοια κοροιδια.

Μας εχουν βαλει σε καποια μαθηματα 40 ατομα μαζι με αποτελεσμα οσοι καθονται απο τη μεση και πισω να μιλανε δυνατα με αποτελεσμα να πρεπει να προσεξουμε παραπανω οσοι καθομαστε στα μπροστινα θρανια για να ακουσουμε τον καθηγητη ο οποιος αδικα προσπαθει. Δε γινεται μαθημα με 40 ατομα. Οταν εκανα παραπονα γι'αυτο το θεμα αυτο  που μου ειπαν ειναι "εφοσον ειναι να κανετε εκθεσεις ολοι μαζι, θεωρησαμε οτι καλο ειναι να γνωριστειτε μεταξυ σας". Το συγκεκριμενο λογο το θεωρω μια απιστευτη μπουρδα δικαιολογια.

Το αλλο θεμα που εχω ειναι οτι λενε στο συγκεκριμενο ιεκ, οτι αν δε πληρωσω τα διδακτρα δε μπορω να γραψω εξετασεις ενω το 2014 βγηκε επισημη ανακοινωση απο το υπουργειο παιδειας οτι τα ιδιωτικα ΙΕΚ πρεπει να ειναι πιο ανεκτικα οσο αναφορα το οικονομικο των σπουδαστων τους και να μην τους αρνουνται τη βεβαιωση καποιων δικαιολογητικων που μπορει να χρειαζονται οι σπουδαστες πραγμα που μου εχουν κανει(δηλαδη μου αρνηθηκαν μια βεβαιωση). Απο την αλλη εψαξα στο ιντερνετ για το κανονισμο/οδηγο σπουδων για το συγκεκριμενο ιεκ αλλα δεν υπαρχει στην ιστοσελιδα τους και οταν ρωτησα για τον οδηγο σπουδων μου ειπαν να κοιταξω στον Εοπεπ η οπως λεγεται. Ενω σε αλλο ιεκ παλι που προσφερει τις ιδιες σπουδες που παρακολουθω, αναγραφεται ξεκαθαρα στην ιστοσελιδα τους οτι ενας φοιτητης που δεν πληρωνει τα διδακτρα δε μπορει να γραψει εξετασεις. Οποτε φανταζομαι οτι για το συγκεκριμενο θεμα την τελικη αποφαση την παιρνει το καθε ιεκ ξεχωριστα και οχι το υπουργειο παιδειας οσο αναφορα τις δοσεις και τα διδακτρα και ποιος θα δωσει εξετασεις αν ειναι σωστος με τις πληρωμες(εγω μονο μια δοση δεν καταφερα να δωσω αλλα την εδωσα τη βδομαδα αφου ξεκινησαν οι εξετασεις μετα απο απιστευτη πιεση)

Ενα αλλο παραπονο ειναι οι σημειωσεις. Στο πρωτο ΙΕΚ που πηγα παλι εδω στη Θεσσαλονικη μας εδωσαν σημειωσεις, εκτυπωμενες και ανα μαθημα. Σε αυτο που παω τωρα δεν δινουν τιποτα και ανεβαζουν τις σημειωσεις οι καθηγητες στο ιντερνετ για να τις κατεβασουμε μετα εμεις.

Σημερα ηταν να μας δωσουνε το προγραμμα για αυτο το εξαμηνο και αντι φωτοτυπια μας το αναγνωσαν. Τα παιδια απο το προηγουμενο τμημα δεν το πηραν επειδη η τομεαρχης δεν ξεκινουσε δουλεια μεχρι τις 12 και αυτοι 10.45 ειχαν σχολασει και με ρωτησαν εαν θα μπορουσα εγω να το βγαλω μια φωτογραφια και να το ανεβασω στη σελιδα που εχουμε για το τμημα μας στο facebook. Ουτε φωτοτυπια δεν με αφησε να το βγαλω λεγοντας μου οτι τα παιδια που δεν το πηραν ειτε να την παρουν τηλεφωνο ειτε να περασουν απο τη σχολη. Την ρωτησα απο τη στιγμη που οι περισσοτεροι εχουμε ιντερνετ δεν θα μπορουσε να τα στειλει με email παλι η απαντηση της ηταν οτι "υπαρχουν παιδια τα οποια δεν εχουν ιντερνετ η υπολογιστες και δεν μπορουν να μπουν στο μαιλ τους γιατι δεν εχουν η δεν μπορουν να το χειριστουν.

Υπαρχουν και αλλα παραπονα αλλα δεν θα τα γραψω ολα εδω τωρα. Θα θελα να ακουσω τη γνωμη σας και αν το ιδιο πραγμα γινεται στο ΙΕΚ που εσεις δουλευετε. Επισης η δικαιολογια που μας εδωσε ειναι οτι δεν το επιτρεπει το υπουργειο παιδειας να το φωτογραφισουμε η να μας το εδιναν σε φωτοτυπια το προγραμμα. Ισχυει κατι τετοιο η ειναι για να καλυφθει η σχολη?

Και η αλλη ερωτηση που εχω ειναι για τις εγγραφες. Μου ειπαν οτι για να γραφτω για το επομενο ετος που ξεκιναει απο Οκτωβριο εφοσον περσι γραφτηκα χειμωνα, παλι χειμωνα πρεπει να γραφτω. Ισχυει κατι τετοιο? Το ζηταει το υπουργειο παιδειας? Και αν ναι μηπως υπαρχει καποιος που μπορει να βαλει ενα λινκ η εστω να μου στειλει ενα μηνυμα με τη νομοθεσια και κανονισμους σπουδων οπως και για την παραληψη μιας δοσης οτι ο σπουδαστης δεν μπορει να γραψει εξετασεις?

Πραγματικα λυπαμαι τα χρηματα που δινει η μητερα μου γιατι δεν βγαινει τιποτα απο αυτο.

Τελοσπαντον. Ευχαριστω που πηρατε το χρονο να το διαβασετε.
Καλημέρα, απαντώ σε εσάς αλλά και στην επόμενη κυρία αν δεν κάνω λάθος που έθεσε αυτα τα "προβλήματα". Δεν γνωρίζατε οτι η είσοδος σας σε ένα ΙΕΚ εκτός του ότι ειναι σχολές που δεν εντάσσονται στο εκπαιδευτικό σύστημα (άτυπη)  σημαίνει ότι δεν απορρέουν απο αυτά επαγγελματικά ή ακαδημαικά δικαιώματα , το εκπαιδευτικό προσωπικό δεν διαθέτει τα στοιχειώδη προσόντα σε μεγάλο βαθμό ώστε να σας μεταδώσει την απαιτούμενη γνώμη για να αποκτήσετε το δίπλωμα του "εξειδικευμένου"? Γνωρίζατε ότι οι εκπαιδευτές έστω οι ακατάλληλοι πληρώνονται με 3,6 στον δημόσιο τομέα όποτε το θυμηθούν εκεί στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ? Θα μπορούσατε να φανταστείτε τι συμβαίνει στον ιδιωτικό τομέα!!!  Ακόμα και εδώ που μπήκατε βοά το σύμπαν απο την απαράδεκτη κατασταση των ΙΕΚ. Εσεις αυτα δεν τα είχατε δεί? Σας τάξανε κρατικό πτυχίο και εσείς ορμήσατε τοις μετρητοίς να το λαβετε? Να το κάνετε τί? Μια ματιά στο google search να ρίξεις απο το 1997 έως σήμερα με τα ΙΕΚ, αν εξαιρέσεις τις πληρωμένες πρώτες θέσεις των ιδιωτικών ΙΕΚ τά πάντα έχουν ειπωθεί. Πως εσείς παραπλανηθήκατε και απο ποιόν! Λίγο υποκριτικό το πήγα γιατί δεν γνώριζα!!!

8
ή με κατατακτήριες σε ΤΕΙ βρεφονηπιοκομίας (θα αναγνωρίσει και κάποια μαθήματα αφού εισαχθεί)
ή Βοηθός βρεφονηπιοκόμου σε ΙΕΚ ή σε ΕΠΑΛ
Ο βοηθός βρεφονηπιοκόμου δεν ειναι βρεφονηπιοκομος, θα παει να φαει 3 χρονια για βοηθος?

9
markosath αν διάβαζες δύο Post πιο πάνω θα έβλεπες πως και εγώ θεωρώ απίθανο κάτι τέτοιο να συμβεί  (Και τις στρακαστρούκες εσύ τις έγραψες και όχι εγώ εσύ το πρότεινες αυτό 3 post πίο πάνω)!!

Οταν λέω το κανονικό εννοώ χαρτί της βεβαίωσης αποδοχών. Καταννοώ βέβαια την αγανάκτηση και δεν έχω να πώ κάτι περισσότερο. Απλα μεταξύ μας θα έλεγα οι χαμηλοί τόνοι ειναι προσόν.

10
Καλό θα ήταν σε αυτό ειδικά το θέμα να επικρατεί μία κάποια στοιχειώδης σοβαρότητα.
Σοβαρότητα απέναντι σε ένα Υπουργείο το οποίο (διακομματικά) το μόνο που έχει καταφέρει ειναι να παρέχει πτυχία αμάθειας σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, να προτάσει έναν εργασιακό μεσαίωνα ειδικά στα ΙΕΚ , να θέτει σε διαπραγμάτευση την νοημοσύνη μας αλλά και να μήν λειτουργεί σύμφωνα με την καλή πίστη και τα χρηστά ήθη.
Εδω δεν σου δίνει αυτα που χρωστάει θα πας εσύ να ζητήσεις παραπάνω? Το πολύ πολύ να βρεθέις κατηγορούμενος.
Εχεις υπογράψει συμβαση για συγκεκριμένη αμοιβή συγκεκριμένες ώρες.
Επειδή οι ασχετοι του ΙΝΕΔΙΒΙΜ υπολόγισαν  φανταστικές αμοιβές, με το σκεπτικό  οτι δεν θα χάσουν την δουλειά τους άρα δεν φοβώνται και κανέναν, με το σκεπτικό οτι οι καθηγητές ΙΕΚ είναι ίσως η μοναδική επαγγελματική ομάδα που δεν έχει ένα σύλλογο (τα παραμάγαζα ουδόλως απασχολούν), με το σκεπτικό ότι σε όλη την ελλάδα δεν έχουν συγκεντρωθεί ποτέ ούτε 10 καθηγητές σε σύνολο για να κάνουν έστω και μια υποτυπώδης διαμαρτυρία περι καθεστώτος ΙΕΚ (εργασιακός μεσαίωνας, ακατάλληλοι χωρίς προσόντα εκπαιδευτές, παντελείς ελλειψη προγραμμάτων σπουδών κ.α.)
Για όλα αυτά σου προτείνω να αφήσεις τις στρακαστρούκες και να αντιμετωπίζεις πιο σοβαρά τις γελοιότητες τους.

11
Έτσι ακριβώς είναι Giorg
Είναι απίστευτοι από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ στην βεβαίωση αποδοχών που έχουν στείλει η εκτύπωση είναι λάθος και αναγράφει την ίδια πληρωμή δύο φορές με αποτέλεσμα το σύνολο των αποδοχών να είναι το διπλάσιο η μεγάλη πλάκα είναι πως δεν το κατάλαβαν και τα θεώρησαν και στην εφορεία.... αυτό είναι φορολογηκή παράβαση απο μέρους τους και πρέπει να διορθωθεί αμέσως  για να μην μπλέξουμε και εμείς


"ευτυχώς στο taxis περάσανε το σωστό ποσό.."
Καλησπέρα, καμμία φορολογική παράβαση απλα τα ινδεβιμ εοππεπ και οτι αλλο σχετικομε ΙΕΚ ειναι απατη οργανισμοι και οτι κανουν απατη ειναι και αυτο. Εσυ τοσα πηρες τοσα περασανε στο  Ε1 μια χαρα εισαι..σε ετερο χρονο ζητα το κανονικο

12
Επίσης, με τα ΕΠΑΛ και τη Μαθητεία. Αναγνωρίστε το τουλάχιστον ότι τα παιδιά από τις λαϊκές τάξεις έχουν αυτές τις δυνατότητες της Μαθητείας τον τέταρτο χρόνο μετά τα ΕΠΑΛ και εμείς θα προχωρήσουμε στην ίδρυση διετών δομών μέσα στα ΤΕΙ  και τα Πανεπιστήμια στα οποία θα έχουν πρόσβαση οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ και θα παίρνουν επαγγελματική πιστοποίηση με ευρωπαϊκά προσόντα.
Απευθείας αντιγραφή απο εδω http://www.pde.gr/index.php?PHPSESSID=6fbc088f327bdf4e11fd57ced1008805&page=9193
Τι σημαίνει διετές δομές συνάδελφε ...ακόμα και ο πιό ηλίθιος καταλαβαίνει ότι είναι ΙΕΚ αλλά μέσα απο δομές των ΤΕΙ και των πανεπιστημίων.. Και τι μας πέταξε αυτός ο εγκέφαλος εφάμμιλος του Αινστάιν...με ευρωπαϊκά προσόντα.
Οπως ακριβώς διαφημίζουν και για τα ΙΕΚ.
Ετσι κάνεις τα ΤΕΙ ΙΕΚ (κάποια θα μετατραπούνε σε ΙΕΚ έχει ήδη ειπωθεί πολλάκις)
Κακά μαντάτα για τα ΤΕΙ δυστυχώς βλέπω να έρχονται με την μετατροπή των προσόντων τους σε "ευρωπαικά" αλλά όχι και σε Ελληνικά. (βλέπε ΙΕΚ)

13
Για μένα προσωπικά τεράστια ευθύνη έχουν οι καθγητές στα ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΑ οι οποίοι καλλιεργούν εδώ και πολλά χρόνια την νοοτροπία στους μαθητές πως με ελάχιστη προσπάθεια(καλλιέργεια τεμπελίτιδας),απολαμβάνουν καρπούς που δεν αξίζουν(υψηλούς βαθμούς).
Ενώ στην εποχή μας για να πάρεις ένα 17 έπρεπε να φτύσεις αίμα και το έπαιρνες με το σπαθί σου, τώρα (εδώ και πολλά χρόνια) το 17 είναι το μόνο εύκολο για να το πιάσεις.
ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ,ΤΕΜΠΕΛΙΤΙΔΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ(ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΧΑΛΑΣΩ ΤΗΝ ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ ΜΟΥ, ΣΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΒΑΛΕ ΕΚΕΙ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ) ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΕ ΚΑΚΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΗΜΙ- ΑΜΑΘΕΙΑ !!!!

Οσον αφορά τα ΕΠΑΛ ότι και βαθμό να τους βάλεις καλό η κακό ότι επίπεδο και να παρουν 3-4-5 το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.
Τα επαγγελματικά δικαιώματα 3-4-5 ειναι επαγγελματικά δικαιώματα ανειδίκευτου. Παρόλο που τα επίπεδα  4-5 θεωρούνται οτι έχουν εξειδίκευση, στην Ελληνική πραγματικότητα δεν έχουν καμμία ΑΞΙΑ.
Θέλουν να κάνουν τα ΕΠΑΛ πιο ελκυστικά με επαγγελματικά δικαιώματα απάτη? Απλά κοροιδευουν τους πάντες, γονείς , παιδιά , το ίδιο το καθηγητικό προσωπικό που διαβάζει νομολογία, νομοθεσία και δεν ξέρει τι του γίνεται. ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Οταν υπάρχουν ανωτεροβάθμιες σχολές όσον αφορά τα επαγγελματικά δικαιώματα (ΑΕΙ-τριετή κολλέγια) τα επαγγελματικά δικαιώματα επιπεδου 5 στην πράξη είναι 3 (οτι ηταν)
Ποία η αναβάθμιση? Εχουν καμμία ποινική δίωξη για τις ψευτιές που διαφημίζουν ακόμα και με τηλεοπτικές διαφημίσεις μέσω της τηλεόρασης (μόλις ακουσα διαφήμιση επαλ)/ Πλήρη ατιμωρησία.
Θα επέτρεπαν ποτε τα πανεπιστήμια μεσα απο τα επιμελητήρια να πάρουν τα ίδια ή παρεμφερή επαγγελματικά δικαιώματα τα ΤΕΙ ή και τα ΙΕΚ? ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ

14
Οι ΑΠΔ έχουν περαστεί κανονικά από το σχολείο, υποθέτω πως το θέμα δημιουργήθηκε από το ΙΚΑ, τρέχα γύρευε δηλαδή...
Οι ΑΠΔ και να περαστούν δεν λέει κάτι αν δεν πληρωθούν οι εισφορές απο τον εργοδότη....θεωρώ οτι δεν φαίνονται τα ενσημα...δεν θα φανουν οσες απδ και να στείλουν

Σελίδες: 123 ... 24

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 454
Σύνολο: 455

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.