Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lenakyrom

Σελίδες: 1
1
Καλησπέρα σε όλους!
Την άλλη εβδομάδα δίνω το τελευταίο μου μάθημα και με το καλό τελειώνω! Θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω για την αναγνώριση από τον ΔΟΑΤΑΠ γιατί δεν έχω ιδέα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

2
Καλησπέρα σε όλους!
Έχει πάρει κανείς στο παρελθόν το 526?
Θα ήθελα να μάθω αν είναι αυτό που υπόσχεται. Προσφέρει κάτι παραπάνω όσον αφορά το πρακτικό κομμάτι της διδασκαλίας;

3
Καλησπέρα σε όλους!
Έχω πάρει το 552 κι έχω μεγάλο πρόβλημα με την εργασία, σχετικά με την ηλεκτρονική προσβασιμότητα. Εδώ και αρκετές μέρες παλεύω να βγάλω άκρη με την τεράστια βιβλιογραφία αλλά δεν βλέπω φως. Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των προσεγγίσεων θα εξαχθούν βάσει δικών μας συμπερασμάτων ή υπάρχει συγκεκριμένη βιβλιογραφία που τα αναφέρει; Όποιος μπορεί να βοηθήσει (ακόμη και με προσωπικό μήνυμα) θα το εκτιμούσα πολύ!

4
Για όποιον έχει πάρει το 526, θα ήθελα να μάθω εντυπώσεις. Έχει ενδιαφέρον; Είναι πολύ απαιτητικό; Επίσης τι βιβλίο θα πρέπει να πάρω; Απ'ότι είδα έχει τρια ως βασική βιβλιογραφία.

5
πείτε μου ότι όταν πατάς το add κ δεν γίνεται τπτ οπως διαβασα πιο πανω σημαινει ότι εκλεισαν τα τμήματα;;
τι θα δηλωσοτμε δλδ;;
κ μπηκα για να ρωτησω αν ειχε κ αλλος πρβ με τη δηλωση κ διαβασα το παραπανω σχολιο κ εμεινα!!
Αν μπαινει απο google chrome δοκιμασε να κανεις δηλωση απο internet explorer..

6
Καλησπέρα! Με ποιον το έχεις το 510; Γιατί εγώ το πήρα με Σωκράτους και απ'ότι κατάλαβα ζήτησε λίιιιιιγο διαφορετικά πράγματα από τους άλλους....
Με Μουσουλίδη το έχω και μας είπε να παρουσιάσουμε στη βιβλιογραφική ανασκόπηση το θεωρητικό πλαίσιο με αναπαράσταση των μεταβλητών. Και μας είπε ότι υπάρχει παράδειγμα στο βιβλίο.. :-\

7
Για όποιον έχει το 510..
Μήπως μπορείτε να μου πείτε πώς κάνατε τη διαγραμματική αναπαράσταση των μεταβλητών, γιατί δυστυχώς δεν έχω το βασικό εγχειρίδιο;

8
Παιδιά όσοι είναι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας βοηθήστε με σας παρακαλώ να ολοκληρώσω την έρευνα μου, απαντώντας στο παρακάτω ερωτηματολόγιο:

https://docs.google.com/forms/d/1n0nbQ2LysCi-XrFhyxQxAWmRpXqSvZuTkqTcGW6Xq14/edit?usp=drive_web

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

9
Σχολική ζώνη / Έρευνα για τα μαθηματικά
« στις: Απρίλιος 22, 2016, 11:47:21 πμ »
Καλησπέρα σας,
Στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού μου, κάνω μια έρευνα για τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας ως προς τη χρήση της αριθμομηχανής στη διδασκαλία των Μαθηματικών.
Όποιος συνάδελφος λάβει μέρος ή το προωθήσει σε άλλους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε σχολεία θα με βοηθήσει πολύ να ολοκληρώσω την έρευνά μου.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Ο παρακάτω σύνδεσμος θα σας οδηγήσει στο ερωτηματολόγιο:

https://docs.google.com/forms/d/1n0nbQ2LysCi-XrFhyxQxAWmRpXqSvZuTkqTcGW6Xq14/edit?usp=drive_web

10
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Έρευνα - Ερωτηματολόγιο
« στις: Απρίλιος 19, 2016, 02:59:20 μμ »
Εκλεισε

11
Παιδιά για όποιον έχει το 510. Έχω μπερδευτεί λίγο με τη συγγραφή της βιβλιογραφικής επισκόπησης. Πρέπει να γράφουμε σε κάθε παράγραφο όλα τα αποτελέσματα μιας έρευνας και μετά να προχωράμε στην επόμενη (έρευνα) ή πρέπει να παρουσιάζουμε κάποιο αποτέλεσμα, να το συσχετίζουμε με άλλες έρευνες και μετά να αναλύουμε τα επόμενα αποτελέσματα; Ελπίζω να μη σας μπέρδεψα! :)

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 537
Σύνολο: 538

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.