Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - special1

Σελίδες: 1
1
Τελικά, το 2ο πτυχίο και 2ο μεταπτυχιακό αποδεικνύεται ΜΥΘΟΣ στην δευτεροβάθμια... :o
Έχετε απόλυτο δίκιο!

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Ιούλιος 12, 2023, 03:44:55 μμ »
Οι νέοι πτυχιούχοι μπορεί να νιώθουν ότι τους δίνεται με τον γραπτό η ευκαιρία να εργαστούν στην εκπαίδευση (και θα δοθεί σε αρκετούς) αλλά και πάλι δε θα έχουν την προϋπηρεσία αλλά και τα πολλά ακαδημαϊκά προσόντα που έχουν πολλοί μεγαλύτεροί τους. Γιατί κι αυτά θα μετράνε στην τελική μοριοδότηση.
Γιατί οι περισσότεροι ισχυρίζονται ότι οι νέοι σε ηλικία εκπαιδευτικοί θα γράψουν καλύτερα από τους μεγαλύτερους σε ηλικία συναδέλφους τους; Από πού απορρέει αυτό το συμπέρασμα; Δεν θα τρέξουμε εκατό μέτρα, ούτε θα κολυμπήσουμε ένα χιλιόμετρο! Επειδή, αργά ή γρήγορα θα γίνει ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ (στο οποίο δηλώνω αντίθετος), ας μην θεωρούν οι νέοι σε ηλικία συνάδελφοι ότι θα έχουν το πλεονέκτημα.

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Ιούλιος 04, 2023, 06:36:44 μμ »
Αν θέλουν να πραγματοποιήσουν έναν διαγωνισμό ΑΣΕΠ πολλαπλής επιλογής, μπορούν να τον κάνουν τον Μάρτιο του 2024 και να έχουν αποτελέσματα εγκαίρως για να βγουν οι οριστικοί πίνακες ως τον Αύγουστο του 2024. Έτσι, θα μπορεί να πάρει, όχι μόνο αναπληρωτές, αλλά και μόνιμους εκπαιδευτικούς. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να μην σταματήσει η ροή των μόνιμων διορισμών.


Δεν γίνεται αυτό που λες. Ο υποψήφιος θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 6 μήνες μπροστά του να προετοιμαστεί για τον γραπτό διαγωνισμό, αφότου βγει η σχετική ανακοίνωση από το Υπουργείο. Επίσης, δεν μπορεί να βγει μια ανακοίνωση για γραπτό διαγωνισμό, αν πρώτα δεν είναι νόμος του κράτους. Δηλαδή, θα βγει η κυβέρνηση τον Νοέμβριο του 2023  να πει ότι τον Μάρτιο του 2024 θα γράψεις εξετάσεις, αλλά εγώ θα ψηφίσω τον νόμο τον Φεβρουάριο του 2024;

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Ιούλιος 04, 2023, 02:51:59 μμ »
Αυτό είναι ένα σενάριο, που δεν το θεωρώ πολύ πιθανό γιατί θέλουν να μειώσουν τους αναπληρωτές και να αυξήσουν τους μόνιμους.

Αν τροποποιήσουν το Νόμο Γαβρόγλου τον Φεβρουάριο του 2024 (πριν βγουν οι οριστικοί πίνακες) και προσθέσουν ότι η ένταξη στους πίνακες προϋποθέτει οι εκπαιδευτικοί να περάσουν τη βάση του διαγωνισμού ΑΣΕΠ, τότε θα μπολιάσουν το παλιό με το νέο σύστημα και οι διορισμοί θα γίνουν όπως ήδη αναφέρει το esos με το νέο σύστημα διορισμών.

Αν είναι να γίνει αυτό το "μπολιασμα" που λες τον Φεβρουάριο του 2024, τότε πως θα πάρει αναπληρωτές το Καλοκαίρι του 2024, όταν δεν θα έχουν πραγματοποιηθεί ακόμα εξετάσεις;

5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2022, 09:37:15 πμ »
Θα αναφερθώ και πάλι στο ζήτημα των λειτουργικών τοποθετήσεων των ΠΕ04. Πολλοί από εδω μέσα "σκίζουν τα ρούχα τους και ορίονται" να καταργηθούν οι β αναθέσεις και ο καθένας να τοποθετείται σε λειτουργικό κενό με βάση μόνο την α ανάθεση και να κάνει μόνο αυτή. Μάλιστα  θελουν να εφαρμοστεί ακόμα και στους οργανικά ανήκοντες. Δηλαδή αφού πάρουν την α ανάθεση να κάνουν μόνον αυτή και να πάνε για συμπληρωσή ωραρίου σε άλλα σχολεία. Οι παλαιότεροι και με πολύ μεγαλύτερη πείρα , δηλαδή αυτοί που ξέρουν τι σημαίνει αυτό (όπως εγώ και άλλοι), φωνάζουμε ότι αυτό θα είναι καταστροφικό για τον κλάδο αλλά και τις ειδικότητες , εφόσον το 70-80 % των ΠΕ04 θα τρέχει το λιγότερο σε δύο σχολεία. Το γεγονός αυτό θα προκαλέσει μία ανευ προηγουμένου δυσκολία στην έκδοση του προγράμματος, στον προγραμματισμό της διδασκαλίας, στην γνωριμια των μαθητών με τους καθηγητές κ.α
Οι υπέρμαχοι της κατάργησης των β αναθέσεων (με πρωταγωνιστές τους αναπληρωτές βιολόγους) προτάσουν τα γελιοδέστερα των επιχειρημάτων για δήθεν διδακτική επάρκεια των ειδικοτήτων στην β ανάθεση κλπ.
Πολλά ΠΥΣΔΕ και διευθυντές ΔΔΕ(όσο δοτά και αν είναι) γνωρίζοντας το τι θα ακολουθήσει και έχωντας εμπειρία απο διοίκηση (και τον  τρόπο με το οποιό αυτή πρέπει να είναι ευέλικτη), δεν εφαρμόζουν ακριβώς την νομοθεσία για τις λειτουργικές τοποθετήσεις. Δηλαδή ειτε κάνουν τις λειτουργικές τοποθετήσεις  των γυμνασίων ομαδοποιημένες, είτε κάνουν τις τοποθετήσεις με βάση την α ανάθεση, αλλά όταν παρουσιαστεί ο συνάδελφος και υπάρχουν ώρες, παίρνει και β ανάθεση, έτσι ώστε να συμπληρώσει αν είναι δυνατόν.
Γιατί όμως τα γράφω όλα αυτά;
Εφέτος στην Α Αθήνας , για πρώτη φορά, έγινε κάτι παρόμοιο με αυτό που ζητάνε πολλοί εδω μέσα. Αντί άλλων σχολιων ας μπει κάποιος από αυτούς που τρώγονται με το θέμα να δει τοποθετήσεις, νεοδιόριστων, αποσπασμένων και κενά για αναπληρωτές . Αν είναι θετικός επιστήμονας (που ψάχνει λύσεις για να κάνει το απλούστερο δυνατό) θα καταλάβει γιατί τα γράφω. Αν είναι θετικός επιστήμονας (με φαντασία) θα καταλάβει τι θα συνεβαινε αν το ίδιο εφαρμοζόταν και στους οργανικά ανήκοντες.
Αν δεν καταλάβει δεν έχω τι να πω......θα πει πάλι τη γνωστή μπαρούφα.
"Αφου οι μόνιμοι με οργανική παίρνουν τις β  ανάθέσεις τι περιμένει κανείς...."
Σε μία τέτοια περίπτωση νομιζω ότι πρέπει να ξανασκεφτεί καλά το είναι ή όχι θετικός επιστήμονας.

Πολύ ενδιαφέρουσα η άποψη σας! Συμφωνώ σε πολλά μαζί σας, όμως κάποιοι συνάδελφοι θέλουν να έχουν μαθήματα σε 3 σχολεία. Τους λόγους τους γνωρίζουμε όσοι έχουμε εργαστεί σε Σχολείο. Επίσης, σε κάποιες περιοχές οι εκπαιδευτικοί αναγκάζονται να τρέχουν από εδώ και από εκεί, όπως πολύ σωστά αναφέρετε, σε κάποιες άλλες όμως περιπτώσεις τα σχολεία είναι πολύ κοντά, και οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν να διατηρούν τα πλεονεκτήματα που έχει κάποιος που διδάσκει σε 3 σχολεία, συν ότι διδάσκουν μόνο μαθήματα της α' ανάθεσης.
Το θέμα είναι ένα! Δεν βλέπουμε το σχολείο σαν ένα τρόπο να βγάλουμε ένα σίγουρο εισόδημα, αλλά σκεφτόμαστε και τις υποχρεώσεις που έχουμε ως προς τους μαθητές μας.  Όχι το πρωί να είμαστε σε safe mode και το απόγευμα να τα δίνουμε όλα! Ο νοών νοείτω!

6
Υπάρχει περίπτωση πριν την β' ανάθεση των αναπληρωτών, να γίνει ξανά μοίρασμα των λειτουργικών θέσεων σε μόνιμους καθηγητές και σε αναπληρωτές α' φάσης; Δηλαδή, πρώτα να γίνει μια επιλογή από τους μόνιμους, μετά από τους αναπληρωτές α' φάσης, και ο,τι μείνει να δοθεί στους αναπληρωτές β'φασης. Ευχαριστώ.

7
ΠΕ04.02. Μόλις μου ήρθε μήνυμα. Καλή επιτυχία σε όλους σας!

8
Μια βοήθεια παρακαλώ. Είμαι ΠΕ04.02 και θέλω να διοριστώ ως Αναπληρωτής στην Γενική Εκπαίδευση, και όχι στην Ειδική Εκπαίδευση, όπου είμαι στον Επικουρικό Πίνακα. Τι πρέπει να κάνω για να διασφαλίσω ότι δεν θα γίνω αναπληρωτής στην Ειδική Αγωγή. Στην αίτηση που έκανα δεν είδα να αναφέρεται κάτι στην Ειδική Αγωγή, παρά μόνο σε ένα από τα 3 κουτάκια στο τέλος, στα οποία απάντησα "όχι", αλλά δεν ξέρω αν αυτό είναι αρκετό. Σας ευχαριστώ.

9
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2016, 12:03:37 μμ »
Μια που κ@@βαράω περιμένοντας να βγουν τα αποτελέσματα, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια πραγματική ιστορία που συνέβη σε κάποιο ΙΕΚ πριν από 3- χρόνια.
Μια συνάδελφος μόνιμη στην Β'θμια εκπαίδευση, μετά από τηλεφωνήματα που έπεσαν στον Διευθυντή (το έμαθα αργότερα εγώ αυτό),πήρε 2 ώρες την εβδομάδα σε ένα τμήμα. Η συνάδελφος αυτή δεν είχε εργαστεί ποτέ ξανά σε ΙΕΚ κατά το παρελθόν.Το μάθημα που έκανε δεν ήταν από τα βασικά της ειδικότητας αυτής. Το τμήμα αυτό αρχικά είχε γύρω στα είκοσι παιδιά εγγεγραμμένα, το οποίο πολύ σύντομα έγινε γύρω στα 13, λόγω της οικειοθελούς αποχώρησης κάποιων σπουδαστών (σύνηθες φαινόμενο!).
Μέσα σε ένα εξάμηνο, η εκπαιδεύτρια αυτή "έκοψε" 4 άτομα λόγω απουσιών. Μάλιστα, για τις απουσίες της μιας ημέρας οι σπουδαστές έλεγαν ότι δεν είναι δικό τους το λάθος, αλλά της εκπαιδεύτριας διότι είχε γίνει λάθος συνεννόηση. Εν πάση περιπτώσει, τα άτομα αυτά κόπηκαν. Παράλληλα, κόπηκαν άλλα 3 άτομα λόγο χαμηλής βαθμολογίας σε πρόοδο και εξεταστική. Το αποτέλεσμα ήταν η τάξη να μείνει με λιγότερα από 7 άτομα, και έτσι σταμάτησε η λειτουργία του τμήματος αυτού. Πρακτικά αυτό σήμαινε ότι 5-6 παιδιά πήγαν σε κάποιο άλλο ΙΕΚ περίπου 10 χιλιόμετρα μακριά από το ΙΕΚ που ήταν αρχικά, και πολλοί συνάδελφοι ωρομίσθιοι-εκπαιδευτικοί έχασαν τη δουλεία τους. Εδώ βέβαια να προσθέσω, ότι κατά την προσωπική μου γνώμη, ευθύνες φέρει και ο Διευθυντής.
 Όμως, αν η εκπαιδεύτρια αυτή δεν ήταν μόνιμη, θα είχε την ίδια συμπεριφορά? Ρητορικό το ερώτημα μου.

10
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια IEK του Υπουργείου Εργασίας (ΟΑΕΔ)
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2016, 12:35:00 μμ »
Οι προσωρινοί πίνακες για τους ωρομισθίους των ΙΕΚ ΟΑΕΔ, θα αναρτηθούν την άλλη εβδομάδα. Μάλλον, προς το τέλος της άλλης εβδομάδας.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159621
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 467
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 418
Σύνολο: 422

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.