Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - andreas1

Σελίδες: 123
1
 Συναδερφοι ποσταρα το mail γιατι πιστευω οτι πρεπει να διαβαστουν τα γεγονοτα οπως εχουν για να παρακινηθουν ακομα περισσοτεροι να προσφυγουν. Ουτως ή άλλως το mail δεν αναφέρει για συγκεκριμενες διεκδικησεις παραθετει μονο τη πραγματικοτητα.

2
Παραθέτω αυτούσιο το τελευταιο e-mail που μου εστειλαν απο τη ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ

(Άσχετα αν έχετε λάβει την ουσία του μηνύματος ξανά μην το αγνοήσετε ειδικά στο τέλος του, το μήνυμα απευθύνεται στην τελευταία μέχρι στιγμής ομάδα ενδιαφερομένων συναδέλφων και αποτελεί το πρώτο μήνυμα για αυτούς. Δώστε προσοχή στο ζήτημα του αυριανού άρθρου μας στο ΑΛΦΑΒΗΤΑ που αποτελεί και το επίσημο κάλεσμα για την προσφυγή κατά του νέου συστήματος)


Πολύ ενθαρρυντική η άμεση ανταπόκρισή σας. Αναμένουμε την μελέτη του νέου συστήματος και την εισήγηση των νομικών μας συμβούλων (δικηγορικό γραφείο Χατζηφώτη) για να μας γνωστοποιηθούν οι ρεαλιστικότερες κατευθύνσεις και στοχεύσεις (το έχουμε ήδη ζητήσει) τις οποίες και θα σας μεταφέρουμε πριν την οποιαδήποτε κίνηση. Θα προσπαθήσουμε η ενημέρωση αυτή να γίνει απευθείας στο μέιλ σας από το μέιλ του γραφείου (επιφυλασσόμαστε για άμεσα διότι αυτό θέλει κάποιο χρόνο ωστόσο θα το προσπαθήσουμε). Σε κάθε περίπτωση θα το κοινοποιήσουμε εμείς σε εσάς.

Δεν υπάρχει καμία πρακτική δυνατότητα οποιασδήποτε προσωπικής επικοινωνίας μαζί μας (τηλέφωνα, απάντηση σε προσωπικά μηνύματα κτλ) διότι οι ενδιαφερόμενοι είναι εκατοντάδες. Εφόσον τελικώς συμμετάσχετε στην προσφυγή, η επικοινωνία θα γίνεται για τα νομικά ζητήματα με ομαδικά μέιλ του δικηγορικού γραφείου (και λογικά με προσωπικά τηλεφωνήματα που θα κάνετε εσείς σε αυτό), για τυχόν άλλα ζητήματα συνδικαλιστικής ας πούμε κάπως άκομψα, μορφής, θα επικοινωνούμε εμείς. Η ΠΕΕΕΑΣΕΠ ΔΕΝ είναι σύλλογος, αποτελεί εθελοντική κίνηση εκπαιδευτικών με σκοπό την οργάνωση και την διευκόλυνση των Ασεπιτών όλων των διαγωνισμών. Καλό θα ήταν, αν και έχουμε φθάσει πλέον στο τέρμα αυτής της διαδρομής, όποιος μπορεί και επιθυμεί να βοηθά εθελοντικά περισσότερο ενεργά, να το κάνει γνωστό μήπως και χρειαστεί στο μέλλον επιπλέον βοήθεια (το αποτέλεσμα της δίκης στο ΣτΕ θα είναι κατά πάσα πιθανότητα οριστικό για το ζήτημά μας).

Επόμενη ενημέρωση, εάν δεν προκύψει κάτι άλλο, με την κατάθεση της νομικής θέσης του γραφείου επί του συστήματος. Οι συμμετέχοντες συνάδελφοι που ενδιαφέρονται έως και σήμερα ξεπερνούν κατά πολύ τους 500, αριθμός σημαντικότατος αλλά όχι αρκετός. Χρειαζόμαστε πολλούς ακόμα προκειμένου το ΣτΕ να πεισθεί ότι το νέο σύστημα και σχετικά με την υπόθεσή μας, πλήττει ένα πολύ σημαντικό μέρος των αδιόριστων εκπαιδευτικών της χώρας. Οπότε μην κάνει το λάθος κανείς συνάδελφος να μπει στην λογική ότι κάποιοι άλλοι ούτως ή άλλως θα βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Ο πολύ μεγάλος αριθμός είναι ένα πολύ σημαντικό υπέρ μας στοιχείο. Το σύστημα απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς και αν οι εκπαιδευτικοί δεν το κρίνουν δίκαιο δημιουργείται ζήτημα και πρέπει να αλλάξει. Έτσι αλλιώς θα φανούν οι 100 και αλλιώς οι 500 και μακάρι οι 1000. Στις έως και σήμερα προσφυγές για τα ζητήματα των αναπληρωτών του προηγούμενου αντισυνταγματικού συστήματος, τα μεγαλύτερα δικόγραφα Ασεπιτών αλλά και 36μηνιτών, είχαν περίπου 200-250 συμμετέχοντες, νούμερο το οποίο δεν επαρκούσε. Εμείς θέλουμε 1000. Στην λογική αυτή σας καλούμε να μεταφέρετε το κοινό μας μήνυμα παντού. Σήμερα το πρωί ή ΠΕΕΕΑΣΕΠ θα απευθύνει μέσω της ιστοσελίδας ΑΛΦΑΒΗΤΑ, το οριστικό κάλεσμα για την προσφυγή. Κοινοποιήστε την παντού και όπου μπορείτε, σε γνωστούς φίλους και σε ενημερωτικές ιστοσελίδες. Προσπαθήστε και εσείς οι ίδιοι να βρείτε συναδέλφους που ενδιαφέρονται και ενημερώστε τους για την διαδικασία επικοινωνίας μαζί μας την οποία ακολουθήσατε και εσείς (μέσω του μέιλ μας), έτσι ώστε να μας κάνουν γνωστή την πρόθεσή τους για συμμετοχή στην προσφυγή.


Συνάδελφοι, το πρωί αναζητείστε το άρθρο μας στο ΑΛΦΑΒΗΤΑ και οπωσδήποτε γράψτε ένα σχόλιό σας από κάτω. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να υπάρξουν εκατοντάδες σχόλια από κάτω, προκειμένου να κρατηθεί το άρθρο ψηλά και να δείξουμε την αποφασιστικότητά μας.
Επόμενη ενημέρωση λοιπόν με την εισήγηση του γραφείου. Το οικονομικό ζήτημα λογικά (πόσο θα κοστίσει η προσφυγή στον κάθε ένα μας), θα γίνει γνωστό από το γραφείο στην εισήγηση αυτή. Καλή δύναμη και όλοι αύριο ενίσχυση στο άρθρο – κάλεσμά στο ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ. Καλό ξημέρωμα.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ

3
Σωστά... Αφού είναι δίκαιο θα γίνει πράξη!!!
Σωστό και αυτό. Στα λόγια!!!

4
Διαφοροποιήθηκε ο Κοντονής πάντως. Δίνει ελπίδες αυτό για τις διεκδικήσεις ασεπιτών.
Το σύστημα αν δεν καταπέσει δικαστικά, θα προλάβουν μια χαρά να το εφαρμόσουν. Το τρέχουν κ καλά κάνουν.
Συναδελφε τι ακριβως ειπε;

5
απο αλφαβητα

Το νομοσχέδιο, το οποίο δέχεται τα πυρά των κομμάτων της αντιπολίτευσης, αναμένεται μετά από πολύωρη συνεδρίαση στην Ολομέλεια, να ψηφιστεί απόψε τα μεσάνυχτα με τη συναίνεση των ΑΝΕΛ.

μας δουλευουν κανονικα.

6
Να τη. Το είπε πάλι το ψέμα στη Βουλή η Τζούφη. “....Και 600 εκπαιδευτικών που είναι οι επιτυχόντες και μη διορισθέντες από τον ΑΣΕΠ του 2008”. Όταν όλος ο κόσμος ακούει αυτό, τι να καταλάβει μετά; Σου λέει: γιατί διαμαρτύρονται, αφού θα τους “τακτοποιήσουν”

Δημιουργουν εντυπωσεις οι αχρειοι.

7
Παραθέτω τα γραφομενα συναδελφου στο facebook

Το διάστημα που δικαιούταν ένας επιτυχών ΑΣΕΠ να κάνει προσφυγή για τη διεκδίκηση του διορισμού του, έχει παρέλθει δυστυχώς. Μην ακούμε τώρα που βγαίνει και μιλάει ο Γαβρόγλου σαν να πρόκειται να αποκαταστήσει τους επιτυχόντες που αδικήθηκαν. Μούφα όλο και δυστυχώς δημιουργεί έτσι εντυπώσεις, που καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα. Υπάρχουμε πολλοί που δεν γνωρίζαμε ότι για να δικαιούμαστε το αυτονόητο και το σύννομο (αφού είχε βγει η απόφαση του ΣΤΕ για τους αντισυνταγματικούς διορισμούς που πήραν τις θέσεις των επιτυχόντων) θα έπρεπε να το διεκδικήσουμε δικαστικά! Πού να φανταστούμε τέτοιο παραλογισμό όσοι δεν γνωρίζουμε από την κρατική γραφειοκρατεία; Και αυτοί τη στιγμή, άνθρωποι που δεν γνώριζαν και είναι και ψηλά στους πίνακες επιτυχόντων, μένουν εκτός. Κι ας έχουν μείνει πολλές θέσεις που προβλέπονταν το 2008 και τελικά δεν καλύφθηκαν από επιτυχόντες ΑΣΕΠ, επειδή δεν γνώριζαν πώς έπρεπε να κινηθούν (δηλαδή κανείς δεν τους κάλεσε, όπως καλούν τους εναπομείναντες διοριστέους και επιπλέον οι συνδικαλιστικές οργανώσεις δεν φρόντισαν να ενημερωθούν για το δικαίωμά τους αυτό - μάλλον το απέκρυψαν τεχνηέντως).

Το μόνο που μένει τώρα είναι η προσφυγή εναντίον του νέου συστήματος, που δεν συνυπολογίζει την επιτυχία ΑΣΕΠ, παρά το ότι τόσα χρόνια σε αυτά που γνωρίζαμε από το νόμο βασιζόμασταν, αλλά περιμέναμε επιτέλους να ολοκληρωθούν οι παρατάσεις του μεταβατικού που όριζε ο 3848 για να εφαρμοστεί επιτέλους. Γιατί δεν έφτανε το πρώτο μεταβατικό που όριζε ο νόμος Αρσένη το 1997 μέχρι το 2003, οπότε και προέβλεπε ότι πλέον το 100% των διορισμών θα γίνονται μέσω ΑΣΕΠ. Ήρθαν Γιαννάκου και Στυλιανίδης και προοδευτικά μετά το 2003 μείωσαν αυτό το ποσοστό, πάλι σε μια μεταβατική λογική - ή/και για να εξυπηρετήσουν διάφορα μικροπολιτικά συμφέροντα. Και αφού τελείωσαν και αυτοί, ήρθε η Διαμαντοπούλου το 2010 και ενώ στην ουσία το ίδιο σύστημα κρατούσε, με κάποια επιπλέον κριτήρια/προσόντα για την αύξηση του βαθμού επιτυχίας + το δικαίωμα διατήρησης του βαθμού επιτυχίας από προηγούμενο ΑΣΕΠ, ορίζει νέο μεταβατικό διάστημα μέχρι την εφαρμογή του νόμου, ο οποίος όριζε διορισμούς 100% μέσω ΑΣΕΠ και πίνακες αναπληρωτών βάσει της επιτυχίας ΑΣΕΠ. Μεταβατικό διάστημα που προέβλεπε διορισμό μόλις 60% από ΑΣΕΠ και στρεβλούς πίνακες αναπληρωτών, το οποίο θα ίσχυε μέχρι το 2012. Και μάλιστα έδωσε το δικαίωμα στον κάθε υπουργό παιδείας να παρατείνει το μεταβατικό διάστημα. Κι έτσι ήρθαμε εδώ, λειτουργώντας τόσα χρόνια σε μεταβατικά διαστήματα αφού λόγω κρίσης δεν γίνονταν διορισμοί για να εφαρμοστεί επιτέλους ο νόμος, με αποτέλεσμα, όσοι δεν γνώριζαν τους νόμους που όριζαν το πώς γίνονται διορισμοί στην εκπαίδευση, να θεωρούν ότι αρκεί να συγκεντρώσουν προϋπηρεσία για να διοριστούν. Και τώρα που αναγκαστικά, λόγω ΣΤΕ, θα πρέπει να τερματίσουν το μεταβατικό, μας λέει αυτό ήταν, τελείωσε. Από αυτόν τον νόμο δεν υπήρχε τίποτα άλλο παρά η μετάβαση προς την εφαρμογή του... Και φέρνουν την αιφνιδιαστική εφαρμογή ενός νέου νόμου, χωρίς κανένα μεταβατικό για όσους τόσα χρόνια βασίστηκαν στους ισχύοντες νόμους και όχι σε όσα όριζαν τα μεταβατικά. Τι κι αν στους άλλους νόμους τελικά δόθηκε μεταβατικό από το1997 ως το 2019 μέχρι να φτάσουμε στο 100% των διορισμών μέσω ΑΣΕΠ; Μετά από τόσα χρόνια που ό,τι επιλογές κάναμε βασίζονταν στους νόμους και όχι στα μεταβατικά, αντί να προβλέπουν μια βαθμιαία μετάβαση από τον ένα νόμο στον άλλο, ξαφνικά μας καταργούν. Τιμωρία λέγεται αυτό. Εκδικητική συμπεριφορά. Δεν μπορώ να το δω αλλιώς, ούτε να το εξηγήσω.

Είμαστε πολύ περισσότεροι από όσο νομίζουμε. Στέλνουμε μήνυμα στο panel.enosi.epityxonton.asep@gmail.com δηλώνοντας, όνομα, κλάδο και επιτυχία ΑΣΕΠ. Κατά τη γνώμη μου θα χρειαζόταν να οργανωθούμε και για πολιτική πίεση εκτός από δικαστική. Ακόμα και αν έχει ψηφιστεί ο νόμος..... Καλή τύχη σε όλους!

8
2 γλώσσες διαφοροποίηση μέχρι 14 μόρια.
Βαθμός πτυχίου διαφοροποίηση μέχρι 12,5 μόρια.
Απολύτως λογικό το νέο σύστημα. Λες και θα πας να διδάξεις ξένες γλώσσες αντί για το αντικείμενο του πτυχίου σου.

Η επανάληψη σε ολες τις γλωσσες, η μητηρ της μαθησεως



9
Κάποιοι απο εμας εχουμε δευτερο πτυχίο συναφές με το αντικείμενο. Οπως ξερετε η συναφεια δεν λαμβανεται υποψη στο νομοσχέδιο. Πολλοι διαμαρτυρηθηκαν, και δικαιως, για αυτο.

Τι κανει το υπουργείο;
Μειώνει την μοριοδοτηση του δευτερου πτυχιου και την δινει σε μια δευτερη ξενη γλωσσα.
Δηλαδη διορθωνει το λαθος με ενα δευτερο. Αν αυτο δεν ειναι αλητεια τοτε τι ειναι;
Ανηκω στις τεχνικες ειδικοτητες, δηλαδη εμενα ενα δευτερο πτυχιο ξενης γλωσσας θα με εκανε καλυτερο καθηγητη στη ειδικοτητα μου;


Αυτοι ειναι οι Αριστεροί, αλήτες με λυρί.

10
Θερμή παράκληση προς τους ΑΣΕΠΙΤΕΣ. Μην απαντατε σε ατομα ασχετα και εριστικά, που δεν εχουν δωσει ποτε ΑΣΕΠ ή ηταν αποτυχοντες ,γιατι το μονο που καταφερνετε ειναι να μας εξοργιζουν περισσοτερο.

11
Πότε το έκανα αυτό; Μάλλον με άλλους με μπερδεύεις.
Συγγνώμη. Στη ασεπουλα απευθυνομαι.

12
Αυτά που γράφεις δεν είναι διαφορετική γνώμη...που είναι σεβαστή, αλλά βάναυση πρόκληση προς κάθε έννοια λογικής και δικαίου....έλλειψη σεβασμού προς μια μεγάλη μερίδα του επιστημονικού δυναμικού της χώρας.
Την γνωμη σου την εκθετεις, δεν την επιβαλλεις με ψευδεις ειδήσεις και υποδειξεις.

13
να μάθετε οτι υπάρχει και διαφορετική γνώμη από τη δική σας. Αυτός είναι σεβασμός.
Την δικη σου γνωμη την εκθετεις, δεν την επιβαλλεις με ψευδεις ειδήσεις και υποδειξεις.

14
ΠΕΑΔ ή ΠΑΣΑΔ τελικά;
Από πού προκύπτει ότι ο κάθε ΠΑΣΑΔ εκπροσωπεί οποιονδήποτε εκτός από τον εαυτό του; Από τα like στο facebook;
Συγγνώμη ΠΑΣΑΔ. Δεν ξερω τι εκπροσωπει και τι οχι.Συμπερασμα απο το ακρωνυμιο.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2019

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 28723
  • Τελευταία: Drosia
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 978727
  • Σύνολο θεμάτων: 16940
  • Σε σύνδεση σήμερα: 234
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 191
Σύνολο: 214

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.