Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - paoki

Σελίδες: 1234
1
Το link που παραθέτεις αφορά τη μοριοδότηση κ τη σειρά καταταξής τους κ όχι την τοποθέτηση ανα ΙΕΚ
Αν γνωρίζεις τα ονόματα τους τότε ίσως από τον πινάκα κατάταξης  μπορέσεις να καταλάβεις ποιος θα είναι διευθυντής (αυτός -η τα περισσότερα μόρια )

2
Ναι όντως δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα οι διευθυντές μόνο οι υποδιευθυντές βγήκαν.
http://www.gsae.edu.gr/el/toppress/1509-oristikoi-pinakes-katataksis-ypopsifion-diefthynton-d-i-e-k

3

•   Κατά το δυνατόν έγκυρο «ρηπόρτ» , σχετικά με τις πληρωμές μας (εξαμήνου 2017 Β’).
Πρόλογος:

Είχα γράψει προ εβδομάδων , ως μια Λογική ημερομηνία , να τρίξουν ηδονικά τα ΑΤΜ μας , κάπου γύρω στις 15 Μάρτη  .. συν – πλην κάποιες μέρες.  Αυτό , διότι ΔΕΝ διαφαίνονταν (και ΔΕΝ διαφαίνεται , πράγματι…) ζήτημα ρευστότητας και λοιπών κονδυλίων στο Ι.νε.δι.βι.μ.
Βέβαια, προαπαιτείτο η ολοκλήρωση κάποιων γραφειοκρατικής – καθοριστικής τάξης όμως διαδικασιών.
Ι. Να έχουν υπογραφεί οι Συμβάσεις και..
ΙΙ. Να έχουν αποσταλεί στο ι.νε.δι.βι.μ.  οι πλήρεις καταστάσεις συμπληρωμένων Ωρών Διδασκαλίας κάθε Συναδέλφου , από τις Διευθύνσεις Δ.ι.εκ.


Κυρίως Θέμα:
Έστω και εάν το 2017 Β’ ΜΕ την Εξεταστική του , έληξε μέσα Φλεβάρη , έως και αρχές Μάρτη ΔΕΝ είχαν διεκπεραιωθεί από όλα τα Δ.ι.ε.κ. οι σχετικές καταστάσεις (απόλυτες εργατοώρες ανά Συνάδελφο..)  , για λόγους διάφορους… και όχι απαραίτητα «ανευθυνότητας». Αλλαγές Εκπαιδευτών σε μαθήματα λόγω ενστάσεων άλλων Εκπαιδευτών – εντός του εξαμήνου- λανθασμένες ή ασαφείς συμπληρώσεις παρουσιολογίων από Συναδέλφους κλπκλπ….
•   Πάντως: Η εσωτερική Εφαρμογή Δ.ι.ε.κ. – Ι.νε.δι.βι.μ  για αποστολή των καταστάσεων παρέμενε κλειστή (!!!...) έως και προ (ελαχίστων) ημερών!...
•   Ο λόγος;;… Απίστευτος (;;… ε;;… κι όμως ναι!...).
•   Έως ΚΑΙ χθες τουλάχιστο ΔΕΝ είχαν υπογραφεί από πλευράς Διοίκησης … Πρόεδρου ;;… .Ό,τι τεσπά , οι Συμβάσεις!....
•   Οι οποίες (μαθαίνω – μα βασιμότατα – εγκυρότατα…) , παραμένουν «ντανιασμένες» - πακέτα , σε … καροτσάκια στο Ι.νε.δι.βι.μ.
•   Οι «προκάτ» συμβάσεις , οι οποίες ήθελαν συμπλήρωση Μόνο των Στοιχείων μας , Ωρών Εξαμήνου – Μαθημάτων , ανά Δ.ι.ε.κ.  , συμπληρώθηκαν κανονικά , αλλά στο μεταξύ από ημερομηνία έναρξης εξαμήνου , οπότε ξεκινά η κάθε Σύμβαση , άλλαξε ο Πρόεδρος (;;..) τεσπά , ο αρμόδιος Υπογράφων του Ι.νε.δι.βι.μ.
•   Τώρα έχουν… ωωω ναιαια!!!!!..... να πάρουν κάθε ατομική σύμβαση , να σβήσουν το όνομα του «Πρώην» , να θέσουν του «νυν» κλπκλπκλπ…..
Γκροτέσκο;;;;… ΝΑΙ!....


Πιο Γκροτέσκο από το ότι Υπογράφουμε εμείς συμβάσεις στο Τέλος Εξαμήνου  , με  ημερομηνία Τυπικής έναρξης Εξαμήνου και αργότερα υπογράφει το Ι.νε.δι.βι.μ. ;;;..
Ότι έληξε το εξάμηνο … Πωωωω  Ολόκληρο Μήνα τώρα και είναι ανυπόγραφες οι Συμβάσεις μας … και Όοοοοοτααααααννν… τις παραλάβουμε θα έχουν Ημερομηνία Αρχών Οκτώβρη;;… Ε;;…..
….. 
Επιστροφή στην «κανονικότητα».

Με πρωτοβουλία κάποιων Διευθυντών (άκουσα τον όρο «λειτουργήσαμε ΚΑΛΩΣ ‘πραξικοπηματικά’..» εδώ και τουλάχιστο ένα 24ωρο άνοιξε η Εφαρμογή Δ.ι.ε.κ. – Ι.νε.δι.βι.μ.  κατάθεσης των Ωρολογιακών – Διδακτικών , για κάθε Συνάδελφο – σε κάθε Δ.ι.ε.κ.
•   Λέω , βάσιμα, ότι ακόμα και εάν ΔΕΝ έχουν Φτάσει Όλες , έως και αύριο – σήμερα Παρασκευή , θα βρίσκονται στο Ηλεκτρονικό Αρχείο Ι.νε.δ.. κλπκλπ , ώστε να συμπυκνωθούν τα σύνολα Ωρών και αντιστοιχία ωρομισθίου – συνολικής «καθαρής» αμοιβής….

Προσοχή!...  Με ανυπόγραφες , ακόμα, τις συμβάσεις!.....


…………………………..
Επίλογος:

Κάτι που θα μπορούσε να είναι απολύτως Ολοκληρωμένο , ώστε να πληρωθούμε από Αρχές Μάρτη…. Ή στο «λογικό χρόνο» που έθετα γύρω στις 15 , ακόμα είναι μετέωρο…..

•   Υπάρχει , πάντως , μια βασιμότητα και όχι απλή υπόθεση , πως όντως Έως και Πασχαλιά θα έχουμε Πληρωθεί  …
•   … Χμμ… με μια επίσης , βάσιμη, ανησυχία , ότι , όπως πέρσι … τα χρήματα θα έχουν διατεθεί μεν ΠΡΙΝ την Πασχαλιά…  ωστόσο μες τα «όρια» των Τραπεζών θα παραμένουν Κλειδωμένα….   Χμμ… πέρσι  έτριξαν ηδονικά τα ΑΤΜ μας ύστερα από τη Δευτέρα;;.. Τρίτη του άπιστου Θωμά……

Αυτά εν ολίγοις ή εν πολλοίς!

Θ._


https://www.inedivim.gr/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CE%B4%CE%B9%CE%B2%CE%B9%CE%BC-16-3-2018

4
Δεν είναι καθόλου δίκαιο διότι οι διορισμοί εξαρτώνται από τον προγραμματισμό και τις προθέσεις του κάθε διευθυντή δευτεροβάθμιας και των επιμέρους διευθυντών των σχολείων, οι οποίοι ανοίγουν, κλείνουν, μετακινούν τμήματα και μαθητές για να πάρουν τα ίδια και τα ίδια άτομα ως ωρομίσθιους, επιπλέον δεν είναι δυνατόν στη σημερινή εποχή όπου τα προσόντα είναι διαρκώς πιο απαιτητικά και υψηλότερα, που οι πάντες σχεδόν έχουν μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες, Η/Υ να μην τα μετράνε, και να διδάσκουν συνήθως άνθρωποι 55+ με το βασικό τίτλο σπουδών με απολυταρχικό ύφος στους μαθητές, οι οποίοι όχι μόνο δεν έχουν μάθει τίποτα, αλλά χωρίς να το θέλουν κουβαλούν την κακή σχολική νοοτροπία (υποχρέωση, φόβος κα) και άντε να τους εξηγήσεις ότι είμαστε εκπαίδευση ενηλίκων όπου μετράει η γνώμη και η προσωπικότητα του κάθε εκπαιδευόμενου, που το μάθημα δεν πρέπει να είναι μονόλογος, αλλά δραστηριότητες... Το σύστημα επιλογής δεν πρέπει να αλλάξει μόνο στα ΙΕΚ, αλλά παντού για να μπουν επιτέλους καλύτερης ποιότητας εκπαιδευτικοί με σύγχρονη νοοτροπία και γνώσεις (σεβασμός, ισότητα, κατάθεση εμπειριών κα) και όχι παλαιάς κοπής όπως είναι σήμερα.       
Κάνετε λάθος, μάλλον δε
 γνωρίζετε πως γίνονται οι διορισμοί.

5
Το χειρότερο σύστημα είναι αυτό στη δευτεροβάθμια, το πλέον αναχρονιστικό που δεν αναγνωρίζει μεταπτυχιακά, διδακτορικά, επιμορφώσεις, εμπειρία σε εκπαίδευση ενηλίκων και ΟΑΕΔ...από 1-2 ώρες που παίρνουμε  και έπρεπε να παίρναμε παραπάνω, θα λέμε ζήσε Μάη μου...Να αλλάξει το σύστημα αλλά προς το καλύτερο και όχι προς το χειρότερο...Επίσης βλέπω ότι όλοι τρώγονται με τα ΙΕΚ και δεν ασχολείται κανένας με τα όσα τραγικά γίνονται στις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ...
Ναι το χειρότερο σύστημα είναι αυτό στη δευτεροβάθμια, αλλά είναι ΔΙΚΑΙΟ και δεν μπορεί να διορίζει ο καθένας όποιον του αρέσει.
Μιλάμε για την διαφάνεια των διορισμών  κι όχι για για τα πτυχία και τις επιμορφώσεις των εκπαιδευτών κτλ...

6
Εδω μεσα καθε λιγο κ λιγακι τσακωνονται κ ανταλλασουν καυστικες απαντησεις.εχουμε βαρεθει να βλεπουμε αντιπαραθεσεις μεταξυ δυο η κ τριων ατομων.σχετικα με τις αναθεσεις εαν ηταν σωστα καταγεγραμμενες στον οδηγο σπουδων να διοριζε το υπουργειο κατευθειαν τους εκπαιδευτες οπως σε πρωτοβαθμια και δευτεροβαθμια.ας φτιανουν πρωτα σωστους οδηγους γιατι ετσι δε γινεται καμμια σωστη αναθεση ειτε απο διευθυντη ειτε απο υπουργειο.
Ότι γίνεται στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τις αναθέσεις να γίνει και στα ΙΕΚ. Αναθέσεις ΜΟΝΟ από το υπουργείο  Οι διευθυντές διορίζουν τους φίλους τους .

7
Πολύ καλή κίνηση , αν μπορείτε και συμφωνείτε  προσθέστε όσο αναφορά την  ανάθεση μαθημάτων να γίνεται από  το υπουργείο παιδείας και όχι από τους Διευθυντές και τις Διευθύντριες που διορίζουν τους φίλους τους, όπως  και γίνεται στην πρωτοβάθμια και δευτοροβάθμια εκπαίδευση όπου και έχουν επιλυθεί αυτά τα προβλήματα εδώ και πολλά χρόνια

8
Εσείς δε θέλετε να ξέρετε ποιον προσλαμβάνει κάθε ιεκ;έχουνε παρατηρηθεί αδικίες και προσπερνάται η λίστα,αλλά και μεταξύ ειδικοτήτων παρατυπίες...
Δεν θέλουν να ξέρουν , τους ''βολεύει'' να είναι έτσι όπως είναι τώρα τα πράγματα.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν κάνει τις αναθέσεις το υπουργείο παιδείας όπως γίνεται με τους αναπληρωτές και τους ωρομισθίους στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τόσο απλά ,δεν θέλουν την διαφάνεια .

9
Σε παρέπεμψαν στη Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ., διότι με βάση τη νομοθεσία η Γενική Γραμματεία εμπλέκεται στην επιλογή των εκπαιδευτών στα Δ.Ι.Ε.Κ. και για το σχολ. έτος 2017-2018.

Ωστόσο, αν δεν λάβει εκ νέου αναστολή εφαρμογής, η σχετική διάταξη που έχει ήδη ψηφισθεί, το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. από το σχολ. έτος 2018-2019, θα είναι το μόνο αρμόδιο (και) για την επιλογή των εκπαιδευτών στα Δ.Ι.Ε.Κ..

Ορισμένοι βέβαια, βλέποντας άρθρα που αφορούσαν στην παράταση τού (μέχρι το καλοκαίρι) υπάρχοντος τρόπου επιλογής των εκπαιδευτών στα Δ.Ι.Ε.Κ. και για το 2017-2018, το συνέδεσαν λανθασμένα με την υποχρεωτικότητα της Επάρκειας Ενηλίκων και τους μη πιστοποιημένους, πράγματα εντελώς ασύνδετα με το πρώτο. Η Επάρκεια πήρε, με άλλη διάταξη, αναστολή ισχύος μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2019.

ΥΓ: Τί μου θύμισες. Μην «γράφεις» τα ορθά που σού είπε η υπάλληλος της Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ. για το πλαφόν των 20 ωρών ανά Εκπαιδευτή Ενηλίκων, το οποίο δεν αποτελεί κατ’ ουδένα τρόπο αναφαίρετο δικαίωμα ενός Εκπαιδευτή, ώστε να διεκδικήσει και τις 20 ώρες με το έτσι θέλω, ούτε υποχρέωση προς έκαστο Δ.Ι.Ε.Κ. να τις αποδίδει σε έναν μεμονωμένο υποψήφιο Εκπαιδευτή, γιατί θα σε... «προγκίξει» εδώ πέρα συνάδελφος, ο οποίος υποστήριζε εντελώς λανθασμένα πως ισχύουν αμφότερα. Προσπαθώντας ανεπιτυχώς μάλιστα να πείσει το κοινό και παρουσιάζοντας τη σχετική διάταξη ως έχουσα αναλογική ερμηνεία με έναν εκ των κανονισμών του... Κ.Ο.Κ.! Αστεία πράματα.



Αστεία πράγματα όντως
''Το βασικό ζήτημα είναι (πέραν τού να τηρείται απαρεγκλίτως η σειρά του αξιολογικού πίνακα στο κάλεσμα εκπαιδευτών) να διασφαλιστεί με κάποιον τρόπο πως αυτός που προηγείται στον αξιολογικό πίνακα θα παίρνει κατά ρητό κανόνα περισσότερες ώρες ανά Δ.Ι.Ε.Κ. (ή ίσες σε εξαιρετικές περιπτώσεις), από αυτόν ο οποίος έπεται, ώστε να έχουν και ουσιαστικό λόγο ύπαρξης οι αξιολογικοί πίνακες κατάταξης!''
Υπάρχει αλλά δεν θέλετε με τίποτα να τα αποδεχτείτε για να κάνετε ότι θέλετε με τις αναθέσεις των ωρών .
«Πολλοί δε έσονται πρώτοι έσχατοι και έσχατοι πρώτοι»

10
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« στις: Ιούλιος 28, 2017, 11:21:51 πμ »
Μα εδώ είναι το βασικό σου λάθος. Νομίζεις ότι υποστηρίζω θέσεις και απόψεις ενώ ποτέ δεν είπα αν υποστηρίζω ή όχι συγκεκριμένες θέσεις. Η διαφορά μας είναι ότι εγώ, ανεξάρτητα από το ποια είναι η θέση και η άποψη μου, αναφέρω απλά το τι ισχύει και τι όχι και όχι το τι θα ήθελα να ισχύει!!! Εσύ έχεις κάποιες θέσεις και παρερμηνεύεις τον κανονισμό για να τις στηρίξεις.
Από εκεί και πέρα εφόσον θέλεις να μάθεις τις δικές μου απόψεις να στις πω εν συντομία, αν και πιστεύω ότι πρέπει να ανοιχθεί νέο θέμα.

1) Θεωρώ ότι σκόπιμα στους νόμους/ κανονισμούς δεν ορίζεται ρητά η διαδικασία ανάθεσης ωρών σε εκπαιδευτές. Το πρόβλημα θα μπορούσε εύκολα να λυθεί με μία διατύπωση όπως αυτή που είχα αναφέρει σε προηγούμενο μήνυμα μου, έτσι ώστε να μην υπάρχουν παρερμηνείες θεσπίζοντας, όμως, μια δεικλίδα ασφαλείας ότι για παράδειγμα σε έναν εκπαιδευτή δε  μπορούν να ανατεθούν πάνω από δύο μαθήματα στο ίδιο τμήμα, όπως και να το κάνουμε δεν είναι σωστό οι εκπαιδευόμενοι να βλέπουν τους ίδιους συνέχεια.

2) Δε με ενδιαφέρει ποιος θα κάνει τις προσλήψεις, ας τις κάνουν και οι διευθυντές. Θεωρώ μάλιστα το ότι οι διορισμοί δε γίνονται από το υπουργείο ανάγεται στο ότι οι εκπαιδευτές σε ΙΕΚ δεν είναι κύριο επάγγελμα και δεν έχουν μονιμότητα. Έχεις δίκιο μπορούν να γίνουν παρατυπίες από τους εκάστοτε διευθυντές (Εντάξει δε θεωρώ ότι υπάρχουν εκπαιδευτές που θα μοιράζονταν τα χρήματα με τους διευθυντές, εκτός των άλλων τα χρήματα που κερδίζει ένας εκπαιδευτής είναι συνήθως χαρτζιλίκι, θα ήταν ανόητος κάποιος να δεχθεί να δώσει μέρος αυτών των χρημάτων). Για τον λόγο αυτό θα πρέπει οι αξιολογικοί πίνακες να είναι ανά ΙΕΚ και όχι ενιαίοι, ο ενιαίος πίνακας είναι κατά 90% άχρηστος διότι σε μεγάλες περιφέρειες, όπως η Αττική και η  Θεσσαλονίκη, δεν μπορούμε να ξέρουμε τη σειρά κατάταξης των εκπαιδευτών ανά ΙΕΚ, καθώς δεν δηλώνουν όλοι τα ίδια ΙΕΚ. Τέτοιοι πίνακες υπάρχουν αλλά περιέργως έχουν πρόσβαση μόνο τα ΙΕΚ. Επίσης αμέσως μετά τις προσλήψεις εκπαιδευτών θα πρέπει να ανακοινώνονται αυτές στο διαδίκτυο και στην ιστοσελίδα του εκάστοτε ΙΕΚ για να δούμε αν έχει τηρηθεί η ιεραρχική σειρά κατάταξης. Έτσι λύνεται και το θέμα της διαφάνειας.
Συμφωνώ απολυτά μαζί σου, με μια διάφορα οτι μονιμότητα δεν έχουν ούτε οι αναπληρωτές, ούτε οι ωρομίσθιοι στην πρωτοβάθμια και δευτοροβαθμια εκπαίδευση.
Διορισμοί και αναθέσεις με τον ίδιο τρόπο όπως στους  δασκάλους και τους καθηγητές. Τόσο απλά και δεν θα είχαμε κάνει όλη αυτή την συζήτηση.....Το μόνο κάλο είναι ότι γνωριστήκαμε :)...κάτι είναι και αυτό.
Κάποια παραδείγματα που δίνω μπορεί να σου φαίνονται ακραία άλλα τα έχω δυστυχώς βιώσει.

11
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« στις: Ιούλιος 28, 2017, 09:31:09 πμ »
Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Ο διευθυντής επιλέγει τους εκπαιδευτές βάση των ιεραρχικών πινάκων αξιολόγησης, είναι παράνομο να μην προσλάβει εκπαιδευτή που προηγείται άλλου στους πίνακες αξιολόγησης. Είναι στη διακριτική του ευχαίρεια οι ώρες και τα μαθήματα που θα του αναθέσει.... Νομίζω έχει γίνει φανερό μέχρι τώρα ποιος παρερμηνεύει τους κανονισμούς...
Γιατί να μην το κάνει τις αναθέσεις  το υπουργείο; Ίσως για να κάνουν κάποιοι οτι θέλουν  .
Αν γίνουν αυτά που προτείνω δεν θα υπήρχε αυτή η συζήτηση ,όπως και δεν υπάρχει σε όλες τις άλλες δομές εκπαίδευσης. .
ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
Τόσο άπλα, διαφάνεια, τα άλλα όλα είναι παραμύθια.
 Υπάρχουν εκπαιδευτές που δεν τους κάλεσαν ποτέ στα ΙΕΚ και διόρισαν  αυτούς που ήθελαν.
Δεν τους τηλεφώνησαν ούτε τους έστειλαν ένα email .
 Έχει σκεφτεί ότι ίσως μοιράζονται τα χρήματα ο διευθυντής με τον εκπαιδευτή που διορίζει με το έτσι θέλω ;
Έχεις σκεφτεί ότι με αυτόν τον τρόπο αναθέσεων μπορεί να γίνουν παρατυπίες . Μάλλον τα έχεις σκεφτεί.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα υποστηρίζεις.

12
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« στις: Ιούλιος 28, 2017, 08:25:20 πμ »
Συγκρίνεις το Δημοτικό με τα ΙΕΚ και την εκπαίδευση ενηλίκων; Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Στο σχολείο οι μαθητές είναι ανήλικοι και όσο βαρετά και να είναι παρακολουθώντας έναν εκπαιδευτικό, υπάρχει η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ και συνήθως οι αντιδράσεις δεν εκφράζονται φανερά. Στα ΙΕΚ έχεις ενήλικους με εμπειρίες, γνώση σε αρκετές περιπτώσεις οι οποίοι δεν είναι υποχρεωμένοι να παραμείνουν στην εκπαίδευση, αν βαρεθούν, "άντε γεια" θα σου πουν και μετά θα χαίρεσαι που ο διευθυντής σου έδωσε 20 ώρες...Στην πιστοποίηση αν την πήρες δεν τα διάβασες αυτά; Οι εκπαιδευόμενοι επιζητούν μετάδοση εμπειρίας και γνώσης πολύπλευρη και αυτό δεν γίνεται από έναν και μοναδικό εκπαιδευτή. Επίσης ο συνάδελφος grtt σου έδειξε ένα καλό παράδειγμα στο οποίο η ειδικότητα ΠΕ 09 παίζει σε όλα αυτά τα μαθήματα...Τι είναι πιο σωστό να πάρει έναν και μοναδικό ΠΕ 09 ή να δώσει και σε άλλους οικονομολόγους ή μάρκετερς ή διοίκησης επιχειρήσεων που και αυτοί βρίσκονται στους αντίστοιχους πίνακες τις ειδικότητάς τους; Μην ξεχνάς ότι σε ένα μάθημα η Α ανάθεση μπορεί να μην είναι για μια ειδικότητα, αλλά να παίζουν 2 ή και παραπάνω, αν σκεφτόταν όπως εσύ ένας εκπαιδευτικός από άλλη ειδικότητα, θα παίζατε μπουνιές για το ποιος από τους δύο θα πάρει και τις 20 ώρες...και ρωτάω αν αντί για τον πρώτο ΠΕ 09, πάρει ένα άλλο μάθημα ο πρώτος ΠΕ 18.35 Α ανάθεση και αυτός τι θα κάνει ο οικονομολόγος, ένσταση γιατί του έκοψε ο ΠΕ 18.35 τις 20 ώρες; Και αν πάει αντίστροφα; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα...
Να γίνει αυτό που λέει ο κανονισμός και οχι  αυτό που νομίζεις εσύ ή εγώ. Συνεχίζεις να στηρίζεσαι σε υποθέσεις. Γιατί στα σχολεία δεν έχουν οι δάσκαλοι από δυο ώρες σε ενα τμήμα αντί τέσσερις ώρες; Εκεί δεν είναι αντιπαιδαγωγικο. Μπορεί να αντέξει ένα μικρο παιδί και όχι ένας ενήλικας;
Δεν μου έχεις απαντήσει για ποιο λόγο έχουμε πινάκες με κατάταξη στους εκπαιδευτές καθώς η επιλογή και η ανάθεση θέλεις να γίνεται από τους διευθυντές. Πως ο καθένας θα γνωρίζει σε ένα ΙΕΚ ότι έπρεπε προσληφθεί  και όχι κάποιος με λιγότερα  μόρια; Είσαι σίγουρος ότι ο διευθυντής θα ειδοποιήσει τους εκπαιδευτές με την σειρά του πινάκα ή θα επιλέξει τους γνωστούς του;

Γιατί τους δασκάλους και τους καθηγητές(αναπληρωτές και ωρομίσθιοι)  στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια τους επιλεγεί το υπουργείο και όχι οι διευθυντές; Γιατί δεν έχει δημιουργηθεί πότε πρόβλημα με τους διορισμούς εκεί; Γιατί δεν υφίσταται τέτοια συζήτηση σε αυτές τις δομές εκπαίδευσης.
Μήπως θέλετε να συνεχιστεί η αυθαιρεσία από την οποία επωφελείστε. Μάλλον ναι δεν σας αρέσει η διαφάνεια.
Μπουνιές θα παίξουν οι εκπαιδευτές όταν δεν θα υπάρχει κανονισμός και θα κάνει ότι θέλει ο κάθε διευθυντής .
ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ , ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ , ΑΣΕΠ , ΠΙΝΑΚΕΣ κτλ.
Μάλλον όμως δεν επιθυμείς κάτι τέτοιο.

Ένα τμήμα από όλα των ΙΕΚ έχεις βρει οπού ο εκπαιδευτής μπορεί να κάνει τόσες πολλές ώρες σε ένα τμήμα, αλλά ακόμα και εκεί δεν αλλάζει κάτι. Γιατί δεν θέλεις να ακολουθήσεις τους κανονισμούς; Γιατί θέλεις να παρερμηνεύεις τους κανονισμούς;

13
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« στις: Ιούλιος 28, 2017, 07:59:13 πμ »
Σε αυτή την περίπτωση, κι εφόσον υπήρχε άτομο που γνώριζες ότι προηγείτο στους πίνακες κατάταξης, κακώς δεν έκανε ένσταση η άμεσα ενδιαφερόμενη.
Σύμφωνα με την λογική σου δεν μπορεί να κάνει ένσταση . Ο διευθυντής επιλέγει  τους εκπαιδευτές.

14
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« στις: Ιούλιος 28, 2017, 07:57:24 πμ »
Συγκρίνεις το Δημοτικό με τα ΙΕΚ και την εκπαίδευση ενηλίκων; Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Στο σχολείο οι μαθητές είναι ανήλικοι και όσο βαρετά και να είναι παρακολουθώντας έναν εκπαιδευτικό, υπάρχει η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ και συνήθως οι αντιδράσεις δεν εκφράζονται φανερά. Στα ΙΕΚ έχεις ενήλικους με εμπειρίες, γνώση σε αρκετές περιπτώσεις οι οποίοι δεν είναι υποχρεωμένοι να παραμείνουν στην εκπαίδευση, αν βαρεθούν, "άντε γεια" θα σου πουν και μετά θα χαίρεσαι που ο διευθυντής σου έδωσε 20 ώρες...Στην πιστοποίηση αν την πήρες δεν τα διάβασες αυτά; Οι εκπαιδευόμενοι επιζητούν μετάδοση εμπειρίας και γνώσης πολύπλευρη και αυτό δεν γίνεται από έναν και μοναδικό εκπαιδευτή. Επίσης ο συνάδελφος grtt σου έδειξε ένα καλό παράδειγμα στο οποίο η ειδικότητα ΠΕ 09 παίζει σε όλα αυτά τα μαθήματα...Τι είναι πιο σωστό να πάρει έναν και μοναδικό ΠΕ 09 ή να δώσει και σε άλλους οικονομολόγους ή μάρκετερς ή διοίκησης επιχειρήσεων που και αυτοί βρίσκονται στους αντίστοιχους πίνακες τις ειδικότητάς τους; Μην ξεχνάς ότι σε ένα μάθημα η Α ανάθεση μπορεί να μην είναι για μια ειδικότητα, αλλά να παίζουν 2 ή και παραπάνω, αν σκεφτόταν όπως εσύ ένας εκπαιδευτικός από άλλη ειδικότητα, θα παίζατε μπουνιές για το ποιος από τους δύο θα πάρει και τις 20 ώρες...και ρωτάω αν αντί για τον πρώτο ΠΕ 09, πάρει ένα άλλο μάθημα ο πρώτος ΠΕ 18.35 Α ανάθεση και αυτός τι θα κάνει ο οικονομολόγος, ένσταση γιατί του έκοψε ο ΠΕ 18.35 τις 20 ώρες; Και αν πάει αντίστροφα; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα...
Να γίνει αυτό που λέει ο κανονισμός και  αυτό που νομίζεις εσύ ή εγώ. Συνεχίζεις να στηρίζεσαι σε υποθέσεις.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2019

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 28663
  • Τελευταία: teacher88
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 976986
  • Σύνολο θεμάτων: 16913
  • Σε σύνδεση σήμερα: 251
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 30
Επισκέπτες: 220
Σύνολο: 250

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.