Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - dimi94

Σελίδες: 123 ... 6
1
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Νοέμβριος 13, 2021, 07:20:35 μμ »
σωστά παραθέτεις εδώ , το εν λόγω άρθρο (20) είναι για "Αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας" αφού... μπουχαχαχαχαχαχαχαχα ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D (20 χαχανητά προς τιμήν του άρθρου για...)
Είναι οι άριστοι και οι αποφάσεις τους για "εξορθολογισμό" του δημοσίου τομέα.
Τι δεν καταλαβαίνετε;;

2
ΑΣΕΠ: 822 μόνιμοι με γραπτό διαγωνισμό - ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ https://www.youtube.com/watch?v=PUDAyPL-BXI
Αν εννοείς τον περιβόητο "γραπτό" που πρόκειται να έρθει το 2022, μιλάμε για κάτι που θυμίζει στο επίσης περιβόητο τεστ δεξιοτήτων του 2007 για τον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
Είδαμε κι εμείς που περάσαμε από αυτή τη διαδικασία και κυρίως αυτοί που πέρασαν την ίδια διαδικασία το 2008.
Στο όνομα επίσης της αριστείας και της αξιολόγησης.
Όταν υπάρχει μοριοδότηση εδώ και χρόνια για τον ευρύτερο δημόσιο τομέα(ο νοών νοείτο).
Όταν ακόμη  και τον καιρό της καθόλα διαφανής επετηρίδας υπήρχαν παραθυράκια για να προηγηθούν στις προσλήψεις απόφοιτοι των  ακαδημιών της Πρίστινα!( όποιος απόφοιτος ελληνικών παιδαγωγικών ακαδημιών το θυμάται, καταλαβαίνει απόλυτα).
Δε θέλω να θυμώσω βράδυ Παρασκευής.

3
Όταν κάποιος πεθαίνει, δεν τον αποκαλούν κύριο πια, αν δεν κάνω λάθος.
Είχε φάει και άδικο κράξιμο στην εποχή του ο Γεράσιμος, αλλά είχε την τόλμη να ξεκινήσει τον γραπτό ΑΣΕΠ στην εκπαίδευση, άσχετα αν οι επόμενοι θέσπισαν ένα σωρό παραθυράκια και μπαλκονόπορτες για να διορίζονται με άλλους τρόπους τελικά οι περισσότεροι.
Τα παραθυράκια κι οι μπαλκονόπορτες που λες όμως εμφανίστηκαν μαζί με τον ΑΣΕΠ, πρώτα το ποσοστό 75-25, 70-30, συν τρίτεκνους, πολυτεκνους κτλ, ενιαίος πίνακας, πίνακες μηδενικής υπηρεσίας και πάει λέγοντας..Θα μου πεις και παλιότερα  επί επετηρίδας υπήρξαν τραγελαφικές  καταστάσεις και   μάλιστα, όσοι έχουν χρόνια ως δάσκαλοι κυρίως κι είναι κοντά λογικά στη σύνταξη, σίγουρα θυμούνται τους απόφοιτους των ακαδημιών της Πρίστινα, οι οποίοι προηγούνταν στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών λόγω ειδικής ρύθμισης του σημερινού ΓΑΠ (για ένα φεγγάρι υπουργός παιδείας), πλήρωναν πτυχία της πλάκας, άντε να περνούσαν τυπικά ένα ΔΙΚΑΤΣΑ (το σημερινό ΔΟΑΤΑΠ) και τέλος. Αργότερα, πολλοί από αυτούς δεν έκαναν καν εξομοίωση στα τεταρτοετή τμήματα, όπως οι υπόλοιποι απόφοιτοι των τότε ελληνικών ακαδημιών και μάλιστα διορίζονταν ως απόφοιτοι ΑΕΙ!(ΠΕ70). Αλλά  τα τελευταία είκοσι χρόνια αυτό που πραγματικά γίνεται στον τρόπο επιλογής του διδακτικού προσωπικού είναι κάτι που μας  ξεπερνάει όλους, παλιούς και νέους, αδιόριστους και μη.
Στον κοινωνικό αυτοματισμό μπήκαμε όλοι, στο όνομα της δήθεν διαφάνειας του Δημοσίου και λυπάμαι που το ποστάρω, ίσως πολλοί από εμάς να το επιδίωξαν  κιόλας, για να φτάσουμε στη σημερινή κατάσταση που είμαστε σήμερα και η εκπαίδευση.
ΥΓ: Ουσιαστικά οι εκπαιδευτικοί είμαστε οι μόνοι υποψήφιοι του δημοσίου τομέα, άντε και οι απόφοιτοι οικονομικών σχολών που περάσαμε τη "βάσανο" του ΑΣΕΠ. Ούτε γιατροί διορίστηκαν ποτέ μέσω γραπτού διαγωνισμού, ούτε νοσηλευτές, ούτε δικαστικοί, και μιλάω για  γραπτό ΑΣΕΠ, χωρίς επιπρόσθετα προσόντα και προϋπηρεσία. Να μη μιλήσω για τους καθηγητές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αυτοί είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.. Άντε κάποιος γραπτός διαγωνισμός για αποφοίτους δευτεροβάθμιας, όπως υπήρξε  ο  διαγωνισμός- παρωδία του 1998, εκ των οποίων όσοι διορίστηκσν κσι δεν άλλαξαν επαγγελματική πορεία, πήραν ΦΕΚ διορισμού το 2106!! ΑΝ θέλανε τέτοιου είδους αξιολόγηση να την εφαρμόζανε σε τακτά χρονικά διαστήματα στον στενό κσι ευρύτερο  δημόσιο τομέα για όλους τους υποψήφιους, ανεξαρτήτως πτυχίων και προσόντων, όχι μόνο μοριοδοτήσεις  κι έξτρα προσόντα πολλές φορές αμφιβόλου αξίας να μη μιλήσω για τις περιβόητες εξετάσεις δεξιοτήτων!
Το νόμισμα δεν έχει μόνο μια πλευρά, δυστυχώς.

 

4
Μα τι σχέση έχει ο γραπτός ΑΣΕΠ με την αύρα που εκπέμπεις στους μαθητές και στις μαθήτριες.. με την μεταδοτικότητα που έχεις, με τον τρόπο διαχείρισης δύσκολων καταστάσεων τόσο μέσα στην σχολική αίθουσα, όσο και μέσα στο σχολικό κτίριο, με την προσωπικότητα που έχεις και αν αυτή είναι ικανή να κάνει τους μαθητές να σε θαυμάζουν ή να σε έχουν στο ψιλό..
Ο γραπτός μπορεί ως ένα σημείο να αξιολογήσει το γνωστικό αντικείμενο αλλά αυτό έχει αξιολογηθεί από το πανεπιστήμιο που πήραμε πτυχίο. Δεν χρειάζεται πάλι..
Όσο για τον δρομέα στους ολυμπιακούς.. αυτός προετοιμάζεται 4 χρόνια, τρέχει 10 δεύτερα και τελειώνει η δουλειά του εκεί. Εντελώς άστοχο παράδειγμα.

Γραπτός για κανέναν/καμία ή για όλους (μόνιμους και αναπληρωτές)---> Εκεί να σε δω!
Το έχω ξαναποστάρει παλιότερα, μία γραπτή εξέταση μίας, δύο ημερών δε σε κάνει αυτομάτως και ικανό εκπαιδευτικό, ώστε να ανταποκριθείς και να "ψηθείς" στο καμίνι που λέγεται τάξη και να ψήνεσαι για αρκετά χρόνια από τη ζωή σου, υπηρετώντας το  ισχύον εκπαιδευτικό σύστημα και τις χίλιες δυο αγκυλώσεις  του, είτε είσαι πρωτοβάθμια, είτε δευτεροβάθμια.
Διαγωνισμός σημαίνει κατάταξη με βάση την αξιολόγησης μίας συγκεκριμένης δεξιότητας, την κατανόηση του γνωστικού αντικειμένου που σπούδασες, όπως ακριβώς ισχύει στις πανελλήνιες, δηλαδή τα παιδιά αξιολογούνται στα γνωστικά αντικείμενα που διδάχτηκαν.
Ο επιτυχών σε μία τέτοιου είδους ψυχοφθόρα διαδικασία, -εγώ που την αντιμετώπισα και όχι μόνο στις αρχές της πρώτης δεκαετίας του 2000, νόμιζα ότι έδινα για δεύτερη φορά πανελλήνιες- και γράφει καλά και είναι επιτυχών και διοριστέος, έχει στη συνέχεια να αντιμετωπίσει εντελώς άλλα ζητήματα που απέχουν παρασάγγης από το θεωρητικό κομμάτι των σπουδών του βάσει του οποίου αξιολογήθηκε γραπτά.Είτε είσαι δάσκαλος είτε καθηγητής στη δευτεροβάθμια, νομίζω ότι η εκπαίδευση  είναι από τα λίγα επαγγέλματα  όπου η θεωρία απέχει πολύ από την πράξη κι εκεί πρέπει να επιστρατεύσεις άλλου είδους δεξιότητες τις οποίες είτε τις διαθέτεις από πριν, είτε επιμορφώνεσαι τακτικά για να τις αποκτήσεις ίσως και να τις βελτιώσεις.
Ότι υπάρχει διαφάνεια στη συγκεκριμένη διαδικασία, νομίζω αυτό δε σηκώνει συζήτηση κι ήμασταν δυστυχώς από τους λίγους επαγγελματίες στο δημόσιο τομέα όπου ανά δυο χρόνια ζοριζόμασταν βάσει του γραπτού, γιατί έτσι κι αλλιώς προσλαμβάνονταν οι παλιότεροι από εμάς επίσης  με  απόλυτη διαφάνεια λόγω της επετηρίδας. Όταν αυτό καταργήθηκε, ήρθαν τούμπα όλα και στη θέση του μπήκαν οι ανισότητες που ισχύουν ακόμα και τώρα, σχεδόν 25 χρόνια μετά τα αίσχη του κυρίου Γεράσιμου.
Αυτά.

5
Α τώρα ήταν παράθυρο; Φύγαμε από το "διορίστηκε όποιος πρόλαβε να προσφύγει"; Γιατί πάνω σ'αυτό απάντησα και, προφανώς επειδή δεν έχεις τι να απαντήσεις ή να πεις ένα "έχεις δίκιο", ξαφνικά βλέπεις όλη τη διαδικασία του διαγωνισμού διαβλητή και το χοντραίνεις με τα παραπάνω. Και βασικά αλλάζεις θέμα. Λοιπόν θα σου συνιστούσα ψυχραιμία να κάτσεις να σκεφτείς ήρεμα όσα έγραψα. Δεν είμαστε εχθροί, δεν είναι ανάγκη να έχουμε πάντα δίκιο. Και κάπου έλεος με αυτό το "διαίρει και βασίλευε" που έχουμε πόσες κατηγορίες πια: ασεπιτες, προϋπηρεσιάκηδες με περίεργη προϋπηρεσία, 3τεκνοι, πολύτεκνοι, 24μηνα, επιτυχόντες με 60% και με 80%, τώρα αυτοί που προσέφυγαν κι αυτοί που δεν πρόλαβαν, νέοι πτυχιούχοι/παλιοί πτυχιούχοι κ.ο.κ.
Αυτά έγιναν δυστυχώς όταν καταργήθηκε η επετηρίδα, στα "ένδοξα" 90's.
Αν μπορούσαμε τότε, θα το είχαμε ανατρέψει το σκηνικό αυτό, γιατί το διαίρει και βασίλευε που αναφέρεις  προέκυψε δυστυχώς λόγω απόφασης του κυριου Γεράσιμου..

6
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Μάρτιος 01, 2021, 09:54:47 μμ »
Εκδόθηκε το 1ο ΦΕΚ μετατάξεων μεσω ΕΣΚ για Δ/νσεις Εκπ/σεις.
ΦΕΚ 418/τ.Γ/25-02-2021

Και στο ΦΕΚ 422/τ.Γ/25-02-2021 για δ/νσεις... δημοσιεύονται συνέχεια...
Κυρίως ΔΕ όμως, άντε και κάποιοι ΤΕ Διοικητικού Λογιστικού και ελάχιστοι ΠΕ, αυτό τουλάχιστον παρατήρησα σήμερα.

7
Συγνώμη ΑΛΛΑ (είμαι αναπληρώτρια Βθμια) είναι λίγο άδικο αυτό. Οι δάσκαλοι που έκαναν 2 ώρες webex ήταν γιατί ήταν συγκεκριμένες οι ώρες που έπρεπε να κάνουν και έμπαιναν και οι ειδικότητες=δεν ήταν δικη τους ευθύνη. Και ΕΝΑΣ από τους λόγους που έχουν λυσσάξει οι γονείς να ανοίξουν τα δημοτικά είναι γιατί δεν πάνε φροντιστηρια κ στηρίζονται μονο στο δημόσιο σχολείο για να μάθουν τα παιδάκια τους γράμματα. Είδατε εσείς κάνα γονιό να σκάει αν θα κάνουν τηλεκπαίδευση στο δημοτικό στα Αγγλικά? Σκασίλα τους μεγάλη, ξεγραμμένα τα έχουνε πάνε φροντιστηρια. Να κοιτάμε λίγο και τη δικιά μας καμπούρα στη Βθμια πριν κατηγορσουμε τους άλλους ότι έκανα "2 ωρες webex" -όχι ότι φταίμε εμείς, τώρα 40 χρόνια το ίδιο έιναι, αλλά είναι η πραγματικότητα.

8
Ο καθένας έχει δικαίωμα να κινηθεί όπως νομίζει ο ίδιος καλύτερα για λογαριασμό του. Όσοι παριστάνουν τους αφ' υψηλού κριτές να κοιταχτούν πρώτα στον καθρέφτη. Αυτά.
Κάτι τέτοια βλέπω και αναρτώνται στις και υποτίθέμενες εκπαιδευτικές σελίδες  στο fb και βγάζω καντήλες!!
Eίναι οι μελλοντικοί μας συνάδελφοι, τρομάρα τους!!

9
Ασε τις δικαιολογίες και την κλάψα και τα περί ιατρικών προβλημάτων ή δεν πήγα επειδή υπήρχε κάτι έκτακτο. Σε πήρανε μακρυά και δεν ήθελες να πας διότι θες δουλειά κάτω από το σπιτι σου. Δηλαδή εμείς που πήγαμε μακρυά είμαστε κορόιδα και εσύ η έξυπνη να θες και δεύτερη φορά?
Και όμως μακρυά και πήγα, δεν βρήκα δικαιολογίες τα περί..είναι άρρωστη η μάνα μου, ή δεν έχω λεφτά..ή δεν μου αρέσει....
Δηλαδή αν σε πάρουν τώρα στο νομό σου και πας, τώρα δεν υπάρει κάποιο πρόβλημα
Ας μην κοροιδευόμαστε άλλο μεταξύ μας οι αναπληρωτές
πες την αλήθεια
Ωραία απάντηση, βλέπω!Στάζει μέλι!
Το τι θέλει ο καθένας να κάνει στη ρημάδα τη ζωή του είναι καθαρά δική του απόφαση και μόνο. Αντί να τα χώνεις στο αγαπημένο μας υπουργείο, το οποίο προώθησε σε χρόνο dt τους τρίμηνους αναπληρωτές- κοινώς αναλώσιμους εργαζόμενους,οι οποίοι καλύπτουν τρύπες παντού, εν μέσω πανδημίας και  των οποίων με το λήγει η σύμβαση δεν ξέρουν καν αν θα επαναπροσληφθούν, τα χώνεις στην κοπελίτσα! Δεν είναι το ίδιο, πχ όταν δουλεύει κάποιος αναπληρωτής όπως κάποτε εγώ και άλλα μέλη, όπου φυσικά γυρίζαμε την Ελλάδα, αλλά ξέραμε ότι η σύμβασή μας έληγε στο τέλος της σχολικής χρονιάς, ασχέτως αν μας καλούσαν ακόμα και στα μέσα..Αν δεν είναι κακεντρέχεια αυτό, τι άλλο θα μπορούσε να είναι; Ή διαφορετικά να στο πω, ξυνόμαστε στη γκλίτσα του τσοπάνη. Κι είναι κρίμα τέτοιες συμπεριφορές εκφράζουν νέα παιδιά, υποψήφιους συναδέλφους.

10
Δεν είναι κατάντια, κάποιος με διδακτορικό (αναφέρομαι κυρίως στις επιστήμες της αγωγής) να ασχολείται με την εκπαίδευση, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις συνειδητή επιλογή.
Αν πάλι κάποιος δεν αντέχει την τάξη και είναι καλύτερος σε κάτι άλλο, καλύτερα να ζητήσει μετάταξη και να πάει σε γραφείο η άλλη υπηρεσία, παρά να δεσμεύει ακόμα μία οργανική.
Χρόνια πολλά σε όλους!
Δεν αναφέρομαι σε κατάντια σε καμία περίπτωση, για να μην  παρεξηγηθώ από τα γραφόμενά μου. Η δουλειά του εκπαιδευτικού έχει πολύ συγκεκριμένες δεξιότητες, το γνωρίζουμε χρόνια, κοινώς  μεράκι, ταλέντο στη διδασκαλία/επικοινωνία  παιδιών συν τα μεγάλα αποθέματα υπομονής που πλέον πρέπει να διαθέτει. Οι δεξιότητες αυτές συντελούν  στο να είναι ένας εκπαιδευτικός αποτελεσματικός, αλλά αυτό δεν πρέπει να ισχύει σε όλα τα αντικείμενα εργασίας, τα οποία προϋποθέτουν συγκεκριμένα στάνταρντς πέρα από τυπικά και ακαδημαϊκά προσόντα;
Ωστόσο θέλω να επισημάνω κάτι, λίγο πριν να φύγει αυτή η άθλια χρονιά.
Έχεις κάθε δικαίωμα να ακολουθήσεις τα όνειρά σου,ως νέος εκπαιδευτικός με όρεξη για την τάξη, επιπλέον έχεις κάθε δικαίωμα, ων μόνιμος χρόνια στην εκπαίδευση, να αλλάξεις ρότα στη ζωή σου όταν από τη στιγμή που όταν διορίστηκες  είχες άλλα όνειρα για την εκπαίδευση και με την πάροδο των χρόνων ο αρχικός σου ενθουσιασμός κατέρρευσε, εφόσον βέβαια έχεις τα αντίστοιχα προσόντα και όχι επειδή τυγχάνει να γνωρίζεις κάποιο γαλάζιο, πράσινο ή ροζ παιδί, πρέπει ωστόσο να υπάρχει και η κατάλληλη πολιτική βούληση έτσι ώστε με τις κατάλληλες στρατηγικές να εξαλειφθούν οι  όποιες ανισότητες που δυστυχώς εξακολουθούν να διαιωνίζονται.Δε νομίζω σε άλλο υπουργείο εκτός από το "πολυαγαπημένο" μας ΥΠΑΙΘ να συμβαίνουν τα τραγελαφικά που συμβαίνουν κι αν υφίστανται, να μην είναι τόσο
κραυγαλέα περιστατικά.
Αυτά και σταματάω εδώ.

11
*Συνάδελφε +εγώ δεν θέλω να επαναλαμβάνω δραματικές καταστάσεις αλλά...
Μπορεί να έχεις διδακτορικό+ενδεχομένως+μελλοντική επιτυχία γραπτού Ασεπ με περίπου 3-5% πιθανότητες.... αλλά να δούμε ορισμένους ακαδημαϊκους διορισμενους...με 3 τουλάχιστον υποχρεωτικους χειμώνες Οκτωβρίου -Απριλίου σε ωραίες 3+ο γλάρο/κούκος βραχονησίδες...
   Εκεί να σας δούμε ορισμένους... Να βιώνεις την απόλυτη μοναξιά...
+να νιώθεις σαν κρατούμενος φυλακών στην βραχονησίδα
 Καστελόριζο/Αλκατραζ....+για τουλάχιστον 3χρονια....+οσο παει...
να αναβαλλεις όλα τα σχέδια που θα έκανε ένας φυσιολογικός άνθρωπος...σε στεριανη πόλη της ηπειρωτικής Ελλάδας....
*Να θυμάστε η ΕΛΛΑΔΑ εκτείνεται μέχρι το Καστελόριζο+το Κράτος ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ μέχρι εκεί να στείλει Μόνιμο Καθηγητή για θητεία όσο χρειαστεί.... λόγω Κοινωνικής πολιτικής... δεν είναι ιδιωτική επιχείρηση σε πόλη της ηπειρωτικής  Ελλάδας που το μεσημέρι μετά το 8ωρο μπορείς να είσαι σπιτάκι στην οικογένεια σου...
Συμφωνώ κι επαυξάνω.
Άκου όμως:γιατί ένα υπερπροσοντουχο(κοινώς) overqualified άτομο με διδακτορικό, για παράδειγμα, να καταλήξει στην εκπαίδευση κάτω από τις συνθήκες τις οποίες πολύ σωστά περιγράφεις και ίσχυαν κι εξακολουθούν να υπάρχουν για χρόνια, αν το κράτος-μπαχαλο δε μεριμνήσει;
Το διδακτορικό-αν δεν κάνω λάθος, διόρθωσε με-αφορα την εξειδίκευση μεν αλλά και την έρευνα σε βάθος.Ποσο το κράτος έχει όλα αυτά τα χρόνια δώσει έμφαση- και χρήματα- στην έρευνα, ώστε κάποιος επιστήμονας να μπορεί να αξιοποιήσει τις γνώσεις, το μυαλό του και τα ταλέντα του έτσι ώστε να μη βρει καταφύγιο στην εκπαίδευση, όπως αυτή έχει καταντήσει;;
Δουλεύουν πολλοί διδακτορικοί με συμβάσεις εργασίας σε πολλούς φορείς σε συνδυασμό με χρηματοδότηση πχ από ΕΣΠΑ η ακόμα μέσω σύμβασης 407 σε πανεπιστήμια.
Πολλές φορές οι συνθήκες εργασίας είναι απίστευτες.
Για το brain drain  έχεις σίγουρα ακουστα, φεύγουν πολλοί νέοι επιστήμονες για εξωτερικό γιατί εδώ το κράτος τους γράφει στα παλιά του τα παπούτσια (βέβαια εκεί μιλάμε για μεγάλο ανταγωνισμό, αλλά η έρευνα χρηματοδοτείται και ο κόπος τους επιβραβεύεται.
Και μια υπενθύμιση και παράλληλα συμπληρώνοντας τις απόψεις του άλλου μέλους που ανέφερε για αιτήσεις μετάταξης,το να αλλάξει επαγγελματικό προσανατολισμό κάποιος εκπαιδευτικός  είναι δικαίωμα του να το κάνει κι είναι απολύτως σεβαστό, οποίος πάλι έχει  μεγάλα αποθέματα υπομονής και θέλει να αφοσιωθεί στη διδασκαλία, φυσικά μπορεί να το κάνει, ανεξάρτητα αν έχει τα τυπικά προσόντα μόνο η διδακτορικό τίτλο.
Το ότι το επάγγελμα μας έχει πλέον πάρει άλλη διάσταση και αντιμετώπιση από την κοινωνία,αυτό είναι μια άλλη ιστορία.Βλεπω με τα χρόνια ότι η ικανοποίηση που αποκομίζουμε είναι μικρότερη των προσδοκιών μας κι αυτό δεν το λέω εγώ, εκατοντάδες έρευνες έχουν γίνει.
Βέβαια ελαφρώς ξεφύγαμε από το αρχικό νήμα, αλλά δεν πειράζει, κάποιες αλήθειες πρέπει να λέγονται, όχι όπως εγώ που μετά βδελυγμιας μου παρατηρώ, ειδικά σε κάποιες -υποτιθεται- εκπαιδευτικές σελίδες του fb να δημοσιεύονται απίστευτα πράγματα από υποτιθέμενους συναδέλφους, οι οποίοι παριστάνουν τους.. influencers και τους σούπερ παιδαγωγούς ακόμα και στο webex.
Και πάλι χρόνια πολλά σε όλους με υγεία!!

12
*Συνάδελφε το ΒΛΕΠΕΙΣ ΛΟΓΙΚΟ? το παρακάτω σενάριο....
  Εάν είχα με αίμα+χρήμα... διδακτορικό στις οικονομικές επιστήμες+μου έλεγαν οτι δεν αρκεί για διορισμό...γιατί απλά πρέπει να πληρώσεις+κάποια χιλιάρικα για τα φροντιστήρια Μπονια για προετοιμασία γραπτού Ασεπ...+με περίπου 3% πιθανότητες εαν εισαι τυχερός θα διοριστεις στα 40+....
Δ' Δωδεκάνησα+θα κάτσεις εκεί μέχρι να αφήσεις τα κόκαλα σου κοντα στην σύνταξη... για να αδειάσει θέση στην Αθήνα....
ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΡΟΘΥΜΟΥΣ?
* ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΕΞΩ....
ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ+ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ...
 ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ?
Κι όμως πίστεψέ με, είναι πολλοί, πάρα πολλοί πλέον.Εγώ δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι πάλι, τα δημοσίευσα αναλυτικά σε δύο άλλα μου ποστ.

 

13
Είναι ζήτημα αξιοκρατίας. Όταν οι υποψήφιοι για μια θέση είναι πολλοί πρέπει η διαλογή να γίνεται με τον πιο αδιάβλητο τρόπο: εξετάσεις!!! Σίγουρα είναι και άλλα ποιοτικά χαρακτηριστικά που καθορίζουν την αξία ενός δασκάλου, αλλά δεν είναι αντικειμενικά μετρήσιμα. Μια καλή ιδέα όμως δίνεται στην εξέταση των Παιδαγωγικών. Το χάλι το μαύρο που έχουμε ζήσει όλα αυτά τα χρόνια με τους ευνοούμενους πότε του ενός και πότε του άλλου, πονά! Είναι θετικό που δημιουργήθηκε ο ένας ενιαίος πίνακας επιτέλους. Το επόμενο βήμα είναι ο γραπτός διαγωνισμός στο 100% για όλους να υπάρχει ισοτιμία στις ευκαιρίες. Εξαιρετικά μυαλά και ταλεντάκια αποφοιτούν τα τελευταία χρόνια από καθηγητικές σχολές και είναι κρίμα να μην μπορούν να δουλέψουν για το δημόσιο σχολείο. Αντιθέτως, δόθηκε προβάδισμα σε όσους κέρδισαν προϋπηρεσία γλείφοντας...όχι όλοι, αλλά αρκετοί είναι τέτοιοι με υψηλές προϋπηρεσίες.
Ένας γραπτός καθαρός...
Ξέχασα να αναφέρω και να βάλουμε μια άνω τελεία ότι παλιότερα, τουλάχιστον μέχρι τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας το ποσοστό προσλήψεων εκπαιδευτικών μέσω του γραπτού διαγωνισμού ήταν το 70% και το υπόλοιπο 30% αποκλειστικά από προϋπηρεσία, οπότε ο διαγωνισμός είχε τη μεγαλύτερη βαρύτητα ούτως ή άλλως..

14
Οι «καθηγητικές» σχολές έχουν κι άλλες διεξόδους. Δεν εισάγονται άπαντες με σκοπό να διοριστούν ως καθηγητές στο δημοσιο
Κι εδώ θα συμφωνήσω, υπάρχουν μεταφραστές, διορθωτές σε έντυπα μέσα, αρχαιολόγοι, οικονομολόγοι σε τράπεζες, χημικοί σε μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες.  Ωστόσο σε πολλές των περιπτώσεων οι συνθήκες εργασίας, ακόμα και για κάποιον απόφοιτο των παραπάνω σχολών, ο οποίος όταν αποφοίτησε δεν ενδιαφερόταν ούτε μία στο εκατομμύριο να "αναλωθεί" στην εκπαίδευση, δεν είναι πάντα και οι καλύτερες. Γνωστή μου απόφοιτος του Ιστορικού Αρχαιολογικού, αρχικά συμμετείχε σε ανασκαφές και πληρωνόταν μετά από μήνες, μέχρι που αποφάσισε να δώσει ΑΣΕΠ και να διοριστεί ως φιλόλογος, εκδοτικοί οίκοι που βαράν λουκέτο και αφήνουν ακάλυπτους εργαζόμενους μεταφραστές ή διορθωτές..Τα ξέρουμε, τα έχουμε ακούσει.

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30849
  • Τελευταία: xristos1908
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1091493
  • Σύνολο θεμάτων: 18310
  • Σε σύνδεση σήμερα: 385
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 380
Σύνολο: 388

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.