Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Veljan

Σελίδες: 12
1
Πλανάσαι πλάνην οικτρά!
Με 70+ που είχα γράψει στον γραπτό ΑΣΕΠ του 2008-09 (με τα πανδύσκολα, τονίζω, θέματα), μόνο χαμηλόβαθμη δεν ήμουν! Μάλιστα, τις δυο τελευταίες (πριν το διορισμό μου) χρονιές που με κάλεσε το Υπουργείο αναπληρώτρια, δεν πήγα καν, γιατί δεν μου άρεσε να είμαι πάνω από 100 χλμ. από το σπίτι μου. Αν ήμουν χαμηλόβαθμη, δε θα με καλούσαν αναπληρώτρια από την α΄ φάση.
Απολαμβάνω τους κόπους των προσπαθειών και των αγώνων μου κι όσα μου στέρησαν άλλοι, που ενεργούσαν και κινούνταν αντισυνταγματικά όλα τα προηγούμενα χρόνια. Δικαιωματικά δηλ.!

Η έννοια του χαμηλόβαθμου και του υψηλόβαθμου όσον αφορά τη συγκεκριμένη υπόθεση είναι σχετική και αφορά το πόσες θέσεις προκηρύχτηκαν στην ειδικότητα και τις επιδόσεις που είχαν οι υπόλοιποι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό. Μπορεί λοιπόν σε μια ειδικότητα κάποιος να ήταν υψηλόβαθμος έχοντας επίδοση 58 (αν πχ είχαν προκηρυχτεί 60 θέσεις μέσω του γραπτού διαγωνισμού και δεν βρέθηκαν πάνω από 100 άτομα να γράψουν περισσότερο από 58 - λαμβάνοντας υπόψη την ποσόστωση 60-40 και θεωρώντας ότι δεν έγιναν διορισμοί με 24μηνα, 30μηνα κτλ) και κάποιος άλλος σε κάποια άλλη ειδικότητα να ήταν χαμηλόβαθμος έχοντας επίδοση 80 (αν πχ στον ίδιο διαγωνισμό βρέθηκαν πάνω από 100 άτομα να γράψουν περισσότερο από 80 στην ειδικότητά του). Ένα σκέτο νούμερο λοιπόν, 70+ ή  80+ ή 90+ δεν λέει τίποτα). Στο παραπάνω παράδειγμα αυτός που έγραψε 58 είχε έννομο συμφέρον και αδικήθηκε. Αυτός που έγραψε 80 όχι.

Αν όντως το 70+ ήταν αρκετό για να σε καθιστά υψηλόβαθμη με γεια σου, με χαρά σου! Αν όχι, πάλι με γεια σου, με χαρά σου αφού τα κατάφερες και διορίστηκες. Τι είναι φαιδρό και τι όχι μπορούν να το καταλάβουν οι αναγνώστες που δεν τους πνίγει το συμφέρον...

2
Πάλι γράφετε τις ίδιες φαιδρότητες;; Δε βαρεθήκατε;;
Αν είχαμε "μπάρμπα στην Κορώνη" δε θα τρέχαμε στα δικαστήρια, ούτε θα είχαμε πληρώσει δικηγόρο! Θα το τακτοποιούσαμε αλλιώς το θέμα, με τις "πλάτες" που δήθεν μάς στήριζαν...
Εμείς, όμως, κινηθήκαμε σύννομα και χωρίς να θίξουμε κανέναν, διοριστήκαμε έχοντας θετικές ονομαστικές αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου. Αν είχαν προσφύγει μαζί μας έγκαιρα όλοι οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ του 2008-09, θα είχε διοριστεί κι άλλος κόσμος κι όχι μόνο εμείς οι 430-440! Έτσι ακριβώς!
Κρίμα ειλικρινά για την άποψη που έχετε & για όσα γράφετε...

Εσύ κοίτα να χαρείς τον διορισμό σου και άσε τους άλλους να αγωνιστούν όπως μπορούν. Ως χαμηλόβαθμη, σε οποιοδήποτε ευνομούμενο κράτος δεν θα είχες διοριστεί ποτέ, γιατί ποτέ δεν είχες έννομο συμφέρον βάσει της επίδοσής σου στον διαγωνισμό. Αν, επίσης, είχαν προσφύγει μαζί σας έγκαιρα όλοι οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ του 2008-09, όπως λες, πάλι δεν θα είχες διοριστεί. Απόλαυσε τη μονιμότητά σου λοιπόν και μην μας κουνάς το δάχτυλο κάθε τόσο ζητώντας να σε επικροτήσουμε για την αγωνιστικότητα, τη διορατικότητά σου και το δίκιο του αγώνα σου. Αμάν πια...

3


Για 2939 οργανικές θέσεις ΠΕ70 μόλις 83 θέσεις ΠΕ86. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό αν για κάθε 24 οργανικές δασκάλων(2 12θέσια σχολεία) θέλουμε έναν ΠΕ86 τότε έχουμε 2939 / 24 περίπου 122 οργανικές. Άρα μόνο στην Α' Αθήνας αν θέλει αύριο δημιουργεί 40 οργανικές.

Ακριβώς! Στη μουσική, που διδάσκεται τις ίδιες ακριβώς ώρες με την πληροφορική, υπάρχουν ακριβώς 122 οργανικές. Όσες θα έπρεπε να είναι δηλαδή. Για θεατρική αγωγή και εικαστικά τι να πει κανείς.. Και έχει πάρει τεράστιο αριθμό αναπληρωτών και στις 2 αυτές ειδικότητες. Είναι ξεδιάντροπο αυτό που γίνεται και οι αιρετοί πρέπει να πάρουν θέση. Θα μπορούσαν, ακόμα και οι διευθύνσεις, όχι απαραίτητα μονο οι αιρετοί, μαζί με τα νούμερα που ανακοινώνουν να κάνουν και κάποια σχόλια για την πραγματική κατάσταση μήπως και πάρει λίγη παραπάνω δημοσιότητα το θέμα και φιλοτιμηθεί το Υπουργείο να κάνει επιτέλους αυτό που πρέπει. Τα ξερά νούμερα δεν λένε την αλήθεια, μάλλον σκοπιμότητες εξυπηρετούν. Είναι ντροπή πραγματικά...

4
ναι.
δεν είναι εμετικό να έχει στο πρόγραμμά του ένα παιδί της τρίτης δημοτικού εκτός απ' το δάσκαλο
μουσικό
θεατρολόγο
μηχανικό υπολογιστών
αγγλικό
γαλλικό
εικαστικό
γυμναστή




και να τονίσω κάτι αυτό που λέω είναι απολύτως αληθές
δεν είναι καθόλου υπερβολή.
κατάντησαν οι άθλιοι παραγοντίσκοι, τύπου Μπράτη, την πρωτοβάθμια
αποθήκη πτυχιούχων

Όντως, έχεις απόλυτο δίκιο! Και σε τελική, γιατί να έχει και δάσκαλο; Ας την αναλάβει ο παπάς αυτή τη δουλειά... Ένας για κάθε σχολείο, μη σου πω για πέντε, ένα τη μέρα. Και τις υπόλοιπες αλληλοδιδακτική.

5
Μεγαλύτερη αλητεία απ' την δημιουργία θέσεων στην πρωτοβάθμια για πληροφορικούς και ειδικότητες, δεν θα μπορούσε να υπάρξει και τώρα ο πρώην αιρετός της πρωτοβάθμιας έρχεται να υποστηρίξει το δίκιο της...

Αλητεία; Σοβαρά τώρα;; Τι άλλο θα διαβάσει κανείς εδώ μέσα... Όταν μπορείς κάνε μας ένα σχόλιο και για τη μεγαλύτερη εμπάθεια που θα μπορούσε να υπάρξει...

6
Καλά τώρα με αυτήν την καραμέλα του αγώνα....

Ολοι σ'αυτην τη διαδικασια είμαστε και την ίδια επιθυμία έχουμε.

Αφήστε πια αυτούς τους κομπασμούς.

Μην μας προκαλείτε, κύριοι και κυρίες!!

Αθάνατη ελληνική κουτοπόνηρη νοοτροπία. Αποτυπώνεται πολύ εύστοχα και στις συμπεριφορές πολλών εδώ μέσα. Ελλαδάρα για πάντα λέμε!

7
Τα συμφωνήσατε οι δυο σας (ελλαςφορεβα και ασεπουλλα);

Και το επι πόνου ύφος ''αχ, μωρε, τι κριμα για τους άλλους 5250...''

Ρεζίλι σε κοινή θέα

8
Η τηλεκπαίδευση ήρθε για να μείνει, εξάλλου το είχε προτείνει νομίζω η τωρινή κυβέρνηση επί σύριζα ως λύση για τα μικρά νησιά, με έναν εκπαιδευτικό πχ Πληροφορική μπορείς να καλύψεις τη Δ Δωδεκανήσου, αντίστοιχα και στις υπόλοιπες ειδικότητες.

Πρόσεχε πώς τα γράφεις αυτά και πώς επικροτείς τέτοιες κινήσεις γιατί πανηγυρίζεις δημόσια, σαν να έχεις πιάσει τον Πάπα μην πω από πού, χωρίς να έχουν βγει κατανομές ακόμα. Αν οι εκτιμήσεις δεν είναι οι αναμενόμενες και στραβωσει η δουλειά στην ειδικότητά σου, ή αν υπάρξει καμία δικαστική ανατροπή, θα κλαις με μαύρο δάκρυ και θα παρακαλάς μετά ακόμα και στη Δ Δωδεκανήσου να πας.

9
Μήπως στους 7400 που έγραψε η ασεπουλα για 1ΓΕ εννοεί 7400 στην πρωτοβάθμια μαζί με ειδικότητες; Πιθανόν να είναι έτσι οπότε μένει για δ/βάθμια χωρίς κοινές ειδικότητες περίπου 3100

Προφανώς και περιλαμβάνονται οι κοινές ειδικότητες. Άλλωστε, στην πρώτη φάση αναπληρωτών, υπήρχαν περίπου 2500 ειδικότητες στην πρωτοβάθμια, για αυτό και βγήκε το 70-30 στο οποίο αναφέρονται πολλοί. Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω ποιο φωτεινό μυαλό συμπέρανε ότι η 1ΓΕ αφορά αποκλειστικά την πρωτοβάθμια και η 2ΓΕ αποκλειστικά τη δευτεροβάθμια. Στην 1ΓΕ περιλαμβάνονται και όλες οι κατηγορίες μουσικών οι οποίοι, ως επί το πλείστον, δουλεύουν στα μουσικά σχολεία που ανήκουν φυσικά στη δευτεροβάθμια ενώ οι κοινές ειδικότητες της 2ΓΕ απασχολούνται ως επί το πλείστον στην πρωτοβάθμια. Προσπαθήστε να βλέπετε τα πράγματα λογικά και όχι όπως σας βολεύει ή όπως τα πλασάρουν μερικοί "έξυπνοι"

10
Όντως παίζουμε με τις λέξεις φαίνεται. Επειδή δεν έχουν συσταθεί οργανικές στους θεατρολόγους πάει να πει ότι τα οργανικά δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες στους υπόλοιπους;

Πάει να πει ότι δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες (σκέτο). Από κει και πέρα κάθε ειδικότητα πρέπει να εξεταστεί ξεχωριστά και να ληφθούν υπόψη όλα τα δεδομένα, οπότε έχει δρόμο ακόμα η διαδικασία.

11
Είναι άλλο πράμα επομένως η ανάγκη επικαιροποίησή τους όπου χρειάζεεται και άλλο να λές ότι δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες.

Αν ανταποκρίνονταν στις πραγματικές ανάγκες δεν θα υπήρχε καμία ανάγκη επικαιροποίησης, το παράδειγμα με τις 3 ειδικότητες που σου ανέφερα είναι χαρακτηριστικό. Με τις λέξεις παίζουμε...

12
Τέτοιου τύπου ιδιαιτεροτητες καλά κάνετε και τις αναφέρετε για να ενημερωνομαστε όλοι. Για τους θεατρολογους συμφωνω και εγώ, ότι σίγουρα χρειάζεται σύσταση νέων οργανικών θεσεων. Για τους πληροφορικους από ότι έχω δει υπάρχουν πολλοί που πλεονάζουν...

Από ότι έχεις δει πού; Καλό είναι να μην γράφουμε αυθαίρετα και να δημιουργούμε εντυπώσεις για τις διάφορες ειδικότητες. Έχεις δει τι ανάγκες υπάρχουν; Έχει δει πόσοι αναπληρωτές χρειάζονται και προσλαμβάνονται κάθε χρόνο; Το Υπουργείο πρέπει να πιεστεί ώστε να κάνει σωστά τη δουλειά του για όλους αδιακρίτως. Δεν χρειάζεται να κάνουμε διαχωρισμούς

13
Τα οργανικα κενα ειναι συγκεκριμένα. Τα έχω παραθέσει σε προηγούμενο ποστ.. Είναι 10800 περίπου, και οι μονιμες προσληψεις θα είναι 10500..Επισης οι συνταξιοδοτησεις δεν λένε κάτι σημαντικό, από τη στιγμή που σε πολλες διευθύνσεις υπαρχουν υπεραριθμοι...Τα πραγματα ειναι απλά. Έχουμε 10800 οργανικα κενα για 10500 μονιμες προσληψεις.. Και μερικά ακόμα κενα που θα προστεθουν από συνταξιοδοτησεις, αλλα θα είναι λίγα.. Ελπίζουμε να βγει η κατανομη μέχρι Σεπτεμεβριο.

Τα οργανικά κενά δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες. Ενδεικτικά σου αναφέρω κάποιες κοινές ειδικότητες Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας όπως των εικαστικών και των πληροφορικών αλλά και των θεατρολόγων. Αυτή τη στιγμή εμφανίζονται οι εικαστικοί να έχουν 14 οργανικά κενά, οι πληροφορικοί 31 και οι θεατρολόγοι μόνο 1 (!!!!!!!). Την ίδια στιγμή, κάθε μία από αυτές τις τρεις ειδικότες κάθε χρόνο προσλαμβάνει περισσότερους από 500 αναπληρωτές στην Α/Βάθμια, ενώ και οι τρεις ειδικότητες στο σύνολο μπορεί να δίνουν έως και 2000 αναπληρωτές κάθε χρόνο. Οργανικά κενά δεν εμφανίζονται γιατί δεν έχουν συσταθεί ποτέ, όχι γιατί δεν υπάρχουν. Ο αριθμός των οργανικών θέσεων που συστάθηκαν έχει να κάνει με τον αριθμό των μετατάξεων που είχαν γίνει από Β/Βάθμια σε Α/Βάθμια πριν μερικά χρόνια, ουσιαστικά δηλαδή τα οργανικά κενά για τις τρεις αυτές ειδικότητες ήταν πάντα 0 ενώ οι ανάγκες πολλαπλάσιες. Προφανώς κάποιοι λίγοι συνταξιοδοτήθηκαν ή πήγαν αλλού και για τον λόγο αυτό εμφανίζονται αυτά τα ελάχιστα οργανικά κενά αυτή τη στιγμή. Το να γίνουν διορισμοί χωρίς να γίνει καταγραφή των αναγκών και σύσταση οργανικών θέσεων όπου υπάρχουν ανάγκες θα είναι έγκλημα και τεράστια αδικία για αυτές τις ειδικότητες. Κάποιους άλλους βέβαια τους βολεύει γιατί θεωρούν ότι η δικιά τους ειδικότητα θα έχει ενδεχομένως μεγαλύτερο κομμάτι στην πίτα αν παρακαμφθούν εκατοντάδες συναδέλφοί τους με τέτοιο αισχρό τρόπο.

Γενικότερα θα πρέπει να υπάρξει πίεση από όλες τις πλευρές ώστε να γίνει σωστή καταγραφή και των αναγκών και η κατανομή των διορισμών να είναι όσο το δυνατόν πιο δίκαια και αναλογική

14
Θα συμφωνήσω ότι ο γραπτός διαγωνισμός είναι το πιο δίκαιο σύστημα και η προσμέτρηση των επιμέρους κριτηρίων θα πρέπει να γίνεται εφόσον ο υποψήφιος περάσει τη βάση. Επειδή όμως δεν είναι σωστό να υπάρχουν εκπαιδευτικοί διαφόρων ταχυτήτων στο σχολείο θα πρότεινα κάτι ακόμα πιο ριζοσπαστικό, έναν πραγματικό σεισμό στο σύστημα. Άρση μονιμότητας και γραπτό διαγωνισμό και για τους μόνιμους οι οποίοι δεν έχουν περάσει ποτέ από αυτήν τη διαδικασία. Δεν είναι λογικό να διαχωρίζονται οι εκπαιδευτικοί σε «τυχερούς» και «άτυχους» ανάλογα με την εποχή κατά την οποία κλήθηκαν να υπηρετήσουν το σύστημα. Καμία περίοδος χάριτος για κανέναν!

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159906
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 449
Σύνολο: 456

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.