Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tilesia

Σελίδες: 1
1
Πλάκα κάνεις, έτσι;;  ;D  ;D  ;D
Χε χε.. Από που το ..αντεγραψες το μανιφέστο ρε marion;;
Για το ρόλο μιλάμε marion, όχι για τρόπους βελτίωσης της διδακτικής διαδικασίας.. ;)  ;)
Περιμενουμε γνώμες ρε παιδιά μπας και βγει τίποτα..  ;)  ;)

Αφού θέλετε γνώμη εγώ πάντα λέω γνώμες που δεν έχετε ξανακούσει, όπως είπε κάποιος συνάδελφος  σε προηγούμενη ανάρτησή μου.  ΜΕ παράδειγμα. Εγώ το ρόλο μου στο σύγχρονο σχολείο θέλω να τον παίξω ουσιαστικά, με ένα δημοκρατικό τρόπο, όπως άλλωστε είναι και σημερινές επιταγές. Όμως αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί. Γιατί στο σχολείο μου, επικρατούν "συμμορίες" παιδιών που δημιουργούν οι ίδιοι οι συνάδελφοί μου, με άξονα τον ίδιο τον εκάστοτε διευθυντή. Μην σας φαίνεται περίεργο και μην βιαστείτε να πείτε "μα δεν συμβαίνουν αυτά. ή στο χέρι μου είναι να κρατήσω το τμήμα κ να γίνει ομαλά η εκπαιδευτική διαδικασία".  Οι ψυχολογικές μορφές βίας είναι πολλές. και τα εμπόδια στο μάθημα πλείστα. Και όλες οι εμπειρίες μου παραπέμπουν στην ευθύνη των διευθυντών πρώτα πρώτα κ μην πω και παραπάνω. Κ μετά ακολουθούν οι παρέες και οι κλίκες των καθηγητών εναντίον κάποιου συναδέλφου, που θέλουν να υφίσταται βία, να μην μπορεί να την αποδείξει,  αφού κανείς δεν θα μιλήσει γιατί έτσι είναι το σχέδιο. Οι θεματοφύλακες του groupthink προστατεύονται από κάθε απειλή της αυταρέσκειάς τους. Θέλουν να σε βλάψουν και χρησιμοποιούν τα παιδιά. Στα παιδιά γίνεται προπαγάνδα για να ασκούν ψυχολογική βία στον καθηγητή/τρια που έχουν στοχοποιήσει. Ασκείται πίεση να το κάνουν και υποσχέσεις. Θα τους βάζουν χαμηλούς βαθμούς, αλλά θα βγουν από τη τάξη. Θα περνάνε με κάποια project project, θρησκευτικά κλπ. Αλλά να προσέχουν όμως τις απουσίες τους. Αυτή είναι η προτροπή προς τους μαθητές που μπαίνουν μόνον για την απουσία. Οι άλλοι δεν έχουν ανάγκη. Αρκεί να σιωπούν. Αρκεί να υπάρχει ομερτά.  Όμως ξανά λέω ότι θα μου πείτε δεν συμβαίνουν αυτά. Ίσως γιατί δεν πρέπει να ακούγονται. Οκ. Όμως θα πιστεύατε αν σας έλεγα περσινό μόλις συμβάν στο ίδιο το σχολείο,  που αποκαλύφθηκε  λόγω λανθασμένης κίνησης ενός συναδέλφου. Ο συνάδελφος από το συγκεκριμένο σχολείο έφυγε. Δεν βγήκε όμως στο φως. Αποκρύπτεται το θέμα. Δωροδοκούσε κάποιους μαθητές για να διαπομπεύουν δύο καθηγήτριες στο σχολείο που συμπλήρωνε ωράριο. Βρέθηκαν από αστυνομία μετά από μήνυση που κατέθεσαν οι καθηγήτριες, στα κινητά τους όπου ο συνάδελφος τους έδινε 20 ευρώ για να προβαίνουν σε τέτοιες πράξεις. Στη δική μου περίπτωση δεν αποκαλύπτεται τίποτα για χρόνια και διαιωνίζεται. Μου στήνουν σκηνικά, για πράγματα που δεν έκανα. Π.χ. βάζουν μαθήτριες ή μαθητές να παίξουν έναν ρόλο ότι κάτι τους έκανα, φέρνοντας τους γονείς τους, κ αρχίζουν ένα θέατρο, κλαίγοντας και  με λεκτικές επιθέσεις εναντίον τους, ή ότι χτύπησα το παιδί τους, ή ότι τους έθιξα τη μάνα. Τέτοια συμβάντα μου τα θύμισε  μόλις χτες μία μαθήτρια.  Δηλαδή δίδασκα τον φορέα κοινωνικοποίησης και σε κάποιο σημείο είπα ότι η υπερπροστασία στερεί από το άτομο την πρωτοβουλία και την αυτενέργεια, και δεν βοηθά στην ανάπτυξη μιας ανθεκτικής προσωπικότητας. Η μαθήτρια άρχισε ξαφνικά να φωνάζει. Τώρα μας λες για τις οικογένειές μας? Ε? Μας λες για την οικογένειά μας. Και να μην το σταματάει. Να κοιτάζονται μεταξύ τους και να προκαλεί το γέλιο στους υπόλοιπους. Να προσπαθώ να συνεχίσω το μάθημα, κ να δημιουργούν πηγαδάκια με κραυγές και συνομιλίες μεταξύ τους, κ να μου πετάνε μπαλάκια που φτιάχνουν από αλουμινόχαρτο για να με πετυχαίνουν καλά. Θα μου πείτε να τους βγάλω έξω. Ακούστε λοιπόν κ την απάντηση. Ένα παράδειγμα ξανά πρόσφατο προχτεσινό σαν όλα τα άλλα. Αφού όλοι κάθονταν όρθιοι, όχι δηλαδή στα θρανία, είχαν περάσει 20 λεπτά με υποδείξεις να καθίσουν, αλλά αυτοί κάναν πως έφτιαχναν το μπουφάν τους, ή έσκυβαν ότι κάτι ψάχνουν, απίστευτες καταστάσεις με κραυγές κλπ. , οπότε έβγαλα 4 έξω. Αμέσως αρχίζουν να με πλησιάζουν κ να με ρωτάνε τι έκαναν. Εγώ έγραφα στο απουσιολόγιο τα ονόματα. Τότε ξεσηκώθηκαν και οι αρχηγοί κ τους είπαν πάμε όλοι στην .....(υποδιευθύντρια). Ωραία πηγαίνετε όπου θέλετε τους λέω, και εγώ βάζω τις απουσίες. Κάθισαν κάποιοι κι οι άλλοι έφυγαν. Εγώ συνέχισα να αναλύω το μάθημα. Ήταν 7η ώρα. Τελικά απλώς ήθελαν να βγουν από πάνω. Δεν πήγαν χτες, αλλά σήμερα τελικά. Ακούστε. Σήμερα είχα το ίδιο τμήμα. Είδα ότι έλειπαν πολύ. Είχαν περάσει 10 λεπτά και άρχισα να βάζω απουσίες. Καθώς φώναζα κατάλογο, μου έλεγαν είναι στην .......(υποδιευθύντρια). Εντάξει τους λέω, αλλά από μένα κανένας δεν είπε  το λόγο που θα απουσιάζουν. Είμαι υποχρεωμένη να βάλω απουσίες. Μετά από 10 λεπτά, έρχονται κάπου 7 με 10 άτομα μέσα, κάθονται. Και ξαφνικά μπαίνει και η υποδιευθύντρια. Μου λέει αυτούς τους απασχόλησα εγώ μεταξύ αυτών κ η ..........(μαθήτρια). Της λέω αυτής δεν της έβαλα απουσία, γιατί εδώ ήταν εξ αρχής και μου είπε να πάει τουαλέτα. Εν πάση περιπτώσει μου λέει, έγραψε η ίδια τη λέξη προσήλθε δίπλα αγνοώντας με, και υπέγραψε. Οκ είπα,  έφυγε και  προσπάθησα να κάνω μάθημα. Όλοι αυτοί που μπήκαν, άρχισαν πάλι να κάνουν οτιδήποτε άλλο εκτός από το ενδιαφέρον με το μάθημα. Τους λέω, τελικά  γιατί συνεχίζετε τα πηγαδάκια, να σεβαστείτε αυτούς που θέλουν να ακούσουν. Μήπως τελικά τόση ώρα είπατε κάτω ότι πρέπει να συνεχίσετε το ρόλο σας? Δεν το πιστεύω βέβαια να συζητούσατε κάτι τέτοιο. Γι' αυτό σταματήστε επιτέλους να ακουστώ και να ακούσουν και οι μαθητές που θέλουν κάτι να μάθουν. Κ  να αναφέρω κι άλλο ένα παράδειγμα για να δείτε τι παίζει,  να πω ότι στο ίδιο τμήμα, ένας από τη παρέα αυτή, όταν είχα απομακρύνει με απουσία το μήνα Δεκέμβριο, γιατί ενοχλούσε σε υπερβολικό βαθμό, του μιλούσα και ούτε καν έδινε σημασία και συνέχιζε να μιλάω πίσω με άλλον μαθητή, αυτός λοιπόν έφερε τη μητέρα του  και άρχισε να κλαίει η μητέρα  κ αυτός να φωνάζει ότι αυτό που έκανε ήταν να σκύψει και να πάρει ένα στυλό. Τότε ο διευθυντής είπε ότι εγώ έκανα λάθος που τον έβγαλα έξω, (το ίδιο είχε πει και η διευθύντρια πριν από αυτόν που την αντικατέστησε σε κάποιον άλλον μαθητή) και είπε να κάνει το τμήμα συνέλευση κ να αποφασίσουν αν θέλουν να κάνουν μάθημα, διαφορετικά εγώ τους είπε θα κάθομαι και θα τους φυλάω, ώστε να μην πάρουν την απουσία, χωρίς να παραδίδω. Να περιμένω να χτυπήσει κουδούνι. Μάλιστα στη συνέλευση αυτή, μου είπε ο ίδιος την άλλη μέρα, ότι μπήκε κι αυτός μέσα στη συνέλευσή τους και είπε σε όλο το τμήμα ότι εγώ έκανα λάθος και δεν θα το ξανακάνω. Έτσι όλα τα τμήματα τότε το έμαθαν και άρχιζαν να μου μιλάνε για το μαθητή αυτόν, ότι μου την έφερε κλπ, και άρχιζαν κι αυτά να εμφανίζουν παρόμοιες συμπεριφορές. Από καλά τμήματα που ήταν κάποια έγιναν όπως και το συγκεκριμένο τμήμα. Βέβαια το συγκεκριμένο παίζει το πρώτο ρόλο εξυπηρέτησης των συμφερόντων των καθηγητών τους. Τα παραδείγματα όμως και οι εμπειρίες αμέτρητες και πολύ πιο σοβαρές από αυτές που περιέγραψα. Όμως ήθελα κάπου να μιλήσω  και βρήκα την ευκαιρία, να εκφράσω κάποιες περιπτώσεις που δείχνουν  και μια άλλη όψη του σχολείου, κ όχι την καλλιέργεια των αξιών και των ιδανικών, συνειδήσεων κλπ που πρέπει να πραγματώνει μία σχολική κοινότητα.

2
Σχολική ζώνη / Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας
« στις: Φεβρουάριος 14, 2019, 07:57:43 μμ »
Που βρίσκεται η ασάφεια προκειμένου να γίνει διόρθωση κατανόησης? Ευχαριστώ.

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: καταγγελία στην ΟΛΜΕ
« στις: Φεβρουάριος 12, 2019, 08:50:25 μμ »
πιστεύω, σύμφωνα με την εμπειρία μου, ότι δεν πρόκειται να δώσει κανένας σημασία. Είμαι θύμα της αδιαφορίας σε ό,τι και να μου συμβαίνει. Η διοίκηση όλης της ιεραρχίας κάνει ό,τι θέλει. Και για την ΟΛΜΕ  το ίδιο πιστεύω ότι ισχύει.

4
Σχολική ζώνη / Απ: 9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας
« στις: Φεβρουάριος 12, 2019, 08:14:07 μμ »
Υπάρχει και μία άλλη  πικρή αλήθεια που δεν αναφέρεις,  που προφανώς δεν γνωρίζεις. Είναι το "χρηματοδοτούμενο" bullying σε στοχευμένους καθηγητές με ανεξέλεγκτες διαστάσεις  που ενισχύονται με μηχανισμούς προπαγάνδας, στην σχολική κοινότητα. Αυτού του είδους την ψυχολογική βία δεν μπορεί να αποδείξει το θύμα γιατί αυτά τα θέματα δεν πρέπει να βγαίνουν έξω από μία κλειστή κοινότητα, σε σημείο που και αν "πεθάνει" άνθρωπος μέσα ή έξω από αυτήν, κανείς δεν θα βγάλει την πραγματική αιτία. Θ




Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159732
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 376
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 292
Σύνολο: 309

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.