Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - giapap

Σελίδες: 123 ... 10
1
Ναι αλλά είναι αξιόλογοι...δεν μπορεί να πάνε οπου και όπου...Έλεος δηλαδή... :P ;D :P

Η κατασταση στα Σφακια ειναι απλώς ενδεικτικη.

Τα παιδια αυτα ΚΑΘΕ χρόνο, εχουν ΑΛΛΟΥΣ καθηγητές /δασκαλους στην Αθμια, γιατι πολυ απλα οι μόνιμοι με το που πάτησαν το πόδι τους εκεί άρχισαν να παίρνουν αποσπάσεις ΚΑΘΕ χρόνο, μέχρι που καποιοι καταφεραν και πήραν μετάθεση στα Χανιά/Ηράκλειο, η όπου αλλού είχαν σκοπό ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ να πάνε.

Το ελληνικό δημόσιο λοιπόν, ΔΙΟΡΙΖΕΙ στα Σφακιά, αλλά τα παιδακια ΔΑΣΚΑΛΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ!

Η θέση λοιπόν επρεπε να ανήκει στο ΔΗΜΟ ΣΦΑΚΙΩΝ και ΟΠΟΙΟΣ θελει ΠΑΕΙ, αλλιώς θα επρεπε να παραιτηθει.

Αποσπάσεις, μεταθεσεις, μεταταξεις ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ πατεντα για ρουσφέτια και ψηφαλάκια και τα παιδάκια να πάνε να πνιγούνε, η βολή των ψηφορων να είναι καλά.

2
Μα αυτοι ειναι το εκπαιδευτικο συστημα...Τι κανουν για να αλλαξει ? Οι αλλαγες θελουν κριτικη...υπερβολικη καμια φορα...αλλα με τα χαλια που εχουμε ισως να μην ειναι αρκετη....και δεν το λεω εγω οι ερευνες το λενε...


Και οι μόνιμοι συνάδελφοι βάλλονται από το σάπιο εκπαιδευτικό σύστημα.

3
Το μυνημα σου δικαιώνει εμένα πάντως που λεω οτι δεν γίνεται δουλειά... στο σχολείο...Πρόκειται οπως λες και εσυ και εγω για ενα πάρκινγκ...Ειτε υπαρχει ειτε δεν υπαρχει το ιδιο πραγμα ειναι...απο πλευρας παροχης γνώσεων , δεξιοτήτων και...αξίων...Αλλα με ενα ταχεως γηρασμενο διδακτικο προσωπικό μην περιμενεις θετικες αλλαγες.. 8)


Έχεις απόλυτο δίκιο! Ωστόσο και για αυτόν που θέλει να επιτύχει στις πανελλήνιες αρκεί και περισσεύει το δημόσιο σχολείο, αν υπάρχει καθηγητής στην ώρα του φυσικά. Η προετοιμασία μηνών ή ετών για τις εξετάσεις είναι ένα προιόν που πουλάνε τα φροντιστήρια ή οι ιδιαιτεράδες (και καλά κάνουν αφού βρίσκεται πάντα κόσμος να αγοράσει) για λόγους εξάρτησης, άρα κέρδους. Ο μαθητής που μελετά και έχει στόχους μπορεί να τα καταφέρει μια χαρά!
Οι ευθύνες μας βρίσκονται αλλού. Πόσοι μένουν στο δημοτικό; Κανείς. Ακόμη κι αν δεν ξέρει κάποιος γραφή ή ανάγνωση απολυτήριο δημοτικού θα έχει. Πόσοι μένουν στο γυμνάσιο; Κανείς! Στο Λύκειο; Ακόμη πιο δύσκολο. Τιμωρητικός χαρακτήρας και ιδεολογικές σαχλαμάρες θα αραδιάσουν μερικοί μερικοί, ενώ η αλήθεια είναι πως εθίζουμε τα παιδιά στο δόγμα της μη προσπάθειας. Εκεί ναι έχουμε πολλές ευθύνες δάσκαλοι και καθηγητες και καταδικάζουμε γενιές και γενιές στην άγνοια και την αμάθεια. Από αποδεικτικά επιτυχίας είναι γεμάτα τα συρτάρια. Από γνώσεις, δεξιότητες, αξίες...κενά τα μυαλά!
Πάντα υπάρχουν άνθρωποι που ξεχωρίζουν και θα ξεχωρίζουν αλλά θα ανθούν εκτός ελληνικού περιβάλλοντος, διότι εδώ εξισωνόμαστε προς τα κάτω συνεχώς.
Είναι εις βάρος όλων να θεωρείται το σχολείο πάρκινγκ. Οι λειτουργοί του οφείλουν να το αναβαθμίσουν. Πώς; Με επαγγελματική δουλειά! Ας αφήσουμε τη γκρίνια κι ας δουλέψουμε με πάθος είτε ως αναπληρωτές είτε ως μόνιμοι. Κι ας συμφωνήσουμε επιτέλους στον τρόπο επιλογής προσωπικού στην εκπαίδευση. Πρέπει να ναι τέτοιος που να μας δικαιώνει στα μάτια της κοινωνίας. Και η αξιολόγηση δεκτή κι αυτή. Ουδείς αναντικατάστατος...

4
 ;)...Το ίδιο και το σχολείο...



5
Aν το Δημόσιο Σχολείο δεν μπορεί να κάνει το έργο του ας κλείσει τότε και να δίνουμε βουατσερ στα παιδιά να πάνε στο φροντιστήριο ...γιατί να πληρώνω  το ανίκανο σχολείο και το φροντιστήριο σαν μισθωτός ? Ρώτας αν έχω...?

Επαναλαμβάνεις στερεότυπα.
Το "θα στα μάθει ο φροντιστής σου" μπορεί να έχει πραγματικά ειπωθεί από κάποιους ανεγέφαλους , αλλά μάλλον είναι "αστικός μύθος" σε υψηλό βαθμό. 
Δεν κατάλαβες τι έγραψα. Να διευκρινίσω κάτι: Το σχολείο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των Πανελληνίων γι' αυτούς που θέλουν να γράψουν καλά. Γι αυτό δεν φταίει κανένας εκπαιδευτικός. Το πλαίσιο είναι έτσι. Ο καλύτερος εκπαιδευτικός του δημοσίου μπορεί να αναλάβει μέσω του σχολείου το πολύ το 25% της προετοιμασίας. Οι λόγοι είναι γνωστοί. (Ανομοιογενή τμήματα, μεγαλύτερος αριθμός μαθητών απ' ότι στα φροντιστήρια, Αργό ξεκίνημα, ενώ τα φροντιστήρια ξεκινούν 6 μήνες πριν και χάσιμο πολλών ωρών) Τώρα με τα 7ωρα μπορεί ίσως να μπορεί να αναλάβει το πολύ 50%...

Να πω και εγώ ένα στερεότυπο:
Αν ο μαθητής αποτύχει στις Πανελλήνιες, όλοι βρίζουν το δημόσιο σχολείο. Αν πετύχει τους στόχους του, όλοι θα πουν πως αυτό το πέτυχε το φροντιστήριο.

Κανένας δεν βλέπει την αλήθεια που είναι πως η επιτυχία ή η αποτυχία πηγάζει κυρίως από την προσωπική προσπάθεια.

6
Δεν με ενδιαφέρει η ιδιωτικη δεν την πληρωνω με τους φορους μου οπως την δημοσια ...Αλλα εδω τι περιμενεις οταν ακους τον μονιμο να λεει "θα στα μαθει ο φροντιστης σου..." η δεν θιγεστε οταν βλεπετε τις ταξεις αδειες μετα τον Φλεβάρη στην Γ Λυκειου ...δεν ειναι αυτο ενα φτύσιμο στην μάπα ?
Δυστυχως η πλειοψηφία ΛΟΥΦΑΡΕΙ...και το δείχνουν οι μελέτες...για αυτό δεν Θέλουν και την αξιολόγηση....Απλά είναι τα πράγματα...δυστυχως... :(

Να δούμε και λίγο την ιδιωτική;
Αν σε ένα μάθημα όπως στα μαθηματικά ή στη Φυσική  50% -60%  γράφει στις πανελλήνιες κάτω από τη βάση, ενώ σχεδόν όλοι κάνουν φροντιστήρια, πως κρίνεις την επάρκεια των εκπαιδευτικών της ιδιωτικής εκπαίδευσης; Έχεις δει ποτέ μια μαζική διαμαρτυρία γονέων έξω από τα φροντιστήρια ή έστω μια κάποια δημόσια κριτική;
Δύσκολα βάζω που χαλάνε το αφήγημα που επικρατεί...
Να τα μαζέψω λίγο:
Στη Δημόσια εκπαίδευση η πλειοψηφία παλεύει και προσπαθεί σε ένα αντίξοο περιβάλλον με πολλή απαξίωση.
Ένα ποσοστό διεκπεραιώνει και ένα μικρό ποσοστό θα έπρεπε να απομακρυνθεί από τις αίθουσες διδασκαλίας.
Όσο υπάρχουν οι Πανελλήνιες και η εδραιωμένη άποψη για το Λύκειο, η μάχη είναι χαμένη και αυτοί που κερδίζουν από την αγωνία των γονέων θα παλεύουν να απαξιώσουν τη δημόσια εκπαίδευση.
Επίσης, όσο η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών του δημοσίου δεν μετρά για την εξέλιξη του μαθητή,  όπως συμβαίνει σε όλες τις χώρες του κόσμου, οι μαθητές θα απαξιώνουν τη δουλειά του.

Το ουσιαστικά μεμπτό για τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου είναι πως δεν διεκδικούν (και με την αξιολόγησή τους...) την  αναβάθμιση του ρόλου τους στην εκπαίδευση και βολεύονται με το να μην αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους. Αποδέχονται τους χαμηλούς μισθούς και την ταλαιπωρία για να διοριστούν με την ελπίδα να "ρεφάρουν" και με κάποια ιδιαιτεράκια μετά τον διορισμό. Έτσι, η ιστορία συνεχίζεται και ο καθένας που συμμετέχει στην εκπαίδευση  έχει το αφήγημα που τον συμφέρει.

7
Δυστυχώς οι άσχετοι είναι στην "Δημόσια" εκπαίδευση...όπως δείχνει η έρευνα...Βέβαια όταν είσαι μέρος του προβλήματος δεν μπορείς να δεις την λύση...

Απορώ καμία φορά γιατί απαντάω στον κάθε άσχετο που γράφει ότι του κατέβει . Αν δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέει αυτό που ανέβασες ευτυχώς δεν είσαι στην παιδεία !

9
Η πλειοψηφία ναι ...ΛΟΥΦΑΡΕΙ...Οσο για το κρατος εμεις οι ιδιοι ειμαστε... και οι μονιμοι...οι οποιοι τα ριχνουν στο "συστημα"...οταν οι ιδιοι αποτελουν το συστημα ....εδω και δεκαετιες...Κοροιδευουμε ο ενας τον αλλον ...πλεον...ετσι νομιζουμε τουλαχιστον... >:(

Έχεις στοιχεία ότι οι μόνιμοι λουφάρουν ; θα ήθελα να τα δω ! Το ότι το κράτος αδιαφορεί για την παιδεία δεν σου φαίνεται σοβαρός λόγος που τα παιδιά δεν μαθαίνουν ! Α ρε καμένοι τύποι !

10
Ενω εσεις οι μονιμοι πρεπει να συνεχισετε την λουφα σας ? Μηπως να δωσετε εξηγησεις γιατι τα παιδια δεν μαθαινουν τιποτα στο σχολειο ? Ο συναδελφος σου μπορει να ειναι ανεργος αυτη την στιγμη ...και για αυτο μπορει να ειναι οργισμενος...βλεποντας βεβαια και τους μονιμους στην χαρακτηριστικη τους απαθεια/ωχαδελφισμο ....



Για πες μας εσυ πως ζεις ; Μήπως κανείς κάτι από όλα αυτά που λες ότι σε χαλάνε ! Αν διοριστείς ποτέ και σου πουν να κάτσεις 10 χρόνια στου διαόλου τη μάνα μη σε δω να γκρινιάζεις ! Α ρε ζηλιάρηδες όλοι σας ! Αντί να φωνάζετε να αλλάξουν όσα είναι λάθος στην εκπαίδευση σας φταίνε οι μόνιμοι τα φροντιστήρια οι προϋπηρεσίες οι αποσπάσεις γενικά σας φταίει οποίος αναπνέει σε αυτή τη χώρα γιατί δεν είστε διορισμένοι ! Ελλάδαρα !!

11
Ενας μικρος αντιλογος...

1) Εαν δεν υπηρχαν τα φροντιστηρια θα προσθετονταν αλλοι 50.000+ στους λιστες αναπληρωτων η στους ανεργους του ΟΕΑΔ...

2) Ο μαθητης παρα τις τοσες ωρες στο σχολειο και φροντιστηριο δεν "μαθαινει" με τις σχετικες ερευνες να το αποδεικνύουν πλεον...Αρα κατι συμβαινει εδω...

3) Για τον συναδελφο που παιρνει αποσπαση...Τι να κανει οταν εχει 10 χρονια σε νησι και ειναι απο Αθηνα κτλ ? Μπορει να βγει με τα 700 ευρω ο νεοδιοριστος ? Θελεις αλλα 200 ευρω (μηνιαιως) για να ανταπεξελθεις ...Απο που τα βρεις ? Αρα η αποσπαση καθισταται μονοδρομος...την στιγμη που του χρονου εχεις 12 χρονια αδιοριστιας...


Γραπτό ΑΣΕΠ, αξιολόγηση εκπαιδευτικού ΚΑΙ μονάδας, κοινή τράπεζα θεμάτων και οργανικές που ανήκουν στο ΣΧΟΛΕΙΟ και στο ΔΗΜΟ όπως γίνεται Βόρεια Αμερική/Ευρώπη.

Σε όποιον δεν αρέσει, δεν πειράζει, θα βρεθούν δεκάδες ΧΙΛΙΑΔΕΣ να πάνε.  Ντοντ γουόρι. Με την παρούσα κατάσταση:

1) Ο Έλληνας γονιός, δουλευει για 600 και σκάει 300ρια στα φροντιστήρια!!! για μαθηματικά/φιλολογικά κλπ

ακόμα και για μαθήματα -βλέπε Αγγλικά- που διδάσκονται από την ΠΡΩΤΗ δημοτικού ΜΕΧΡΙ την Γ ΛΥΚΕΙΟΥ(πτυχία Αγγλικής Φιλολογίας θα έπρεπε να παίρνουν με 12 χρόνια μάθημα!!) !!!Και που εάν δεν πάει ΚΑΝΕΙΣ αναπληρωτή ή ΜΟΝΙΜΟΣ  δεν θα πάρει χαμπάρι ΚΑΝΕΙΣ εκτός από τους ΠΕ06?!?!

2) ο Ελληνας μαθητής, "τρώει" στο σχολείο ένα 6ΩΡΟ -μάθημα κάνει ΕΑΝ ο καθηγητής έχει όρεξη/δεν έχει τα ψυχολογικά του κλπ και μετά πάει στο φροντιστηριο μέχρι τις 9-10 ΤΟ ΒΡΑΔΥ για το "κανονικ'ο μάθημα"!!!! λες και είναι είλωτας!!!

3) ο Έλληνας μαθητής στην επαρχία και στα νησιά , κάθε Σεπτέμβρη-Οκτώβρη-, έχει άλλο δάσκαλο-καθηγητή "κομάντο" , γιατί ο "μόνιμος", " παίρνει "απόσπαση" τώρα 10 χρόνια από το νησί στη Θεσσαλονική/Λάρισσα/Βόλο/ΑΕΙ/ΤΕΙ/Βιβλοθηκες κλπ γενικά ΚΑΠΟΥ είναι αλλά στην οργανική του ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!

Ό ΜΟΝΟΣ που βγαίνει κερδισμένος από αυτό το ΜΠΑΧΑΛΟ, είναι ο μόνιμος καθηγητής-δάσκαλος που ήθελε να χωθεί στο δημόσιο ΟΠΩΣ -ΟΠΩΣ αλλά ΔΕΝ ήθελε και να μένει στην Σάμο/Κω κλπ. ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.

Και για ΟΛΟΥΣ τους παραπάνω λόγους, ο Μητσοτάκης όχι μόνο δεν θα φάει μαύρο από τους γονείς κλπ, αλλά ΕΑΝ τα κάνει θα του πούνε ολοι μπράβο, εκτός εννοείται, από τους μόνιμους του Υπ Παιδείας και τους 20-25,000 ΤΩΡΙΝΟΥΣ αναπληρωτές που έχουν καβατζωθεί ΜΙΑ ΧΑΡΑ.

12
Γιατί να διορίσει ? Έχει την αναπλήρωση και σε λίγα χρόνια και οι μόνιμοι θα είναι υπεράριθμοι...Γιατί να φορτωθεί έξτρα υπεράριθμους ? Όσο υπάρχει αναπλήρωση ...διορισμοί γιοκ... 8)

Ειχε πει ΠΡΙΝ τις εκλογές και στο πρόγραμμα του ότι
1) της ειδικής θα τους διορίσει με το νόμο Γαβρόγλου γιατι βγήκε η προκ
2) γενική: γραπτός ΑΣΕΠ+προυπ+ακαδημαικά

Και όλοι εκτός των 20,000 που είναι στουςτωρινές πίνακες πολλοί 35 άνω χωρις ούτε ΕΝΑ ΑΣΕΠ!περιμένουν να κάνει ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ.

Ο ίδιος έλεγε ότι ο νόμος του Γαβρόγλου είναι ουσιαστικά φωτογραφικός με 120 μήνες προυπ!?!?!ΧΩΡΙΣ γραπτό ΑΣΕΠ.
Αντε να δουμε ΤΙ θα κάνει.

13
E αυτο λεω θα παιρνει αναπληρωτες και δεν θα κανει διορισμους...
ΥΓ...Οταν εισαι μερος του προβληματος δυσκολο να δεις την λυση... ;)

Και πως θα προσλάβει του χρόνου αναπληρωτές;;

14
Οσο υπαρχει η αναπλήρωση ...διορισμοί δεν θα γίνουν ...αυτή είναι η πικρή αλήθεια... 8)

https://www.protagon.gr/apopseis/i-katarameni-fyli-tou-anaplirwti-ekpaideftikou-44341920445


Σελίδες: 123 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159856
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 625

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.