Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kr606343

Σελίδες: 123 ... 15
1
Όταν ανεβάζω υλικό, δεν αναφέρει τίποτε από όσα λέτε. Οπότε το υλικό είναι απλώς απροστάτευτο, από την στιγμή που μοιράζεται σε τόσους μαθητές.

Δεν χρησιμοποιώ πλατφόρμες του υπουργείου.  Στο μήνυμά μου ενημερώνω τους συναδέλφους για το τι πρέπει να απαιτούν από μια οποιαδήποτε πλατφόρμα, ώστε να είναι κατοχυρωμένα τα δικαιώματά τους, η εμπιστευτικότητα του υλικού τους και τα προσωπικά δεδομένα των εκπαιδευομένων τους.

Δηλαδή αυτό που λέει η Elpida4 είναι λάθος;
Ούτε καν μήνυμα "με επιφύλαξη παντός δικαιώματος" δεν βγάζει η πλατφόρμα του υπουργείου;  ::)

2
Καλημέρα, στο ΔΙΕΚ που εργάζομαι είχαμε e-class, ανεβάζαμε πάντα το υλικό πριν από την εξεταστική. Όταν ανεβάζεις φάκελο που επιλέγεις από το αρχείο του υπολογιστή σου, πριν το ανέβασμα σου λέει με επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Έτσι κατοχυρώνεται αυτόματα. Όπως στις εργασίες που δημοσιεύονται. Οπότε μην ανησυχείτε.

Αυτό το "με επιφύλαξη παντός δικαιώματος" δεν είναι καθόλου αρκετό, και δεν σε καλύπτει πλήρως, σε κάθε περίπτωση.

1) Υπάρχουν διάφορες άδειες χρήσης (https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Public_copyright_licenses)  (https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Copyright_licenses), και θα έπρεπε η πλατφόρμα να δίνει το δικαίωμα στον εκπαιδευτικό  να επιλέξει οποιαδήποτε άδεια χρήσης αυτός επιθυμεί.

2) Επίσης θα έπρεπε όλες οι πλατφόρμες του υπουργείου να δίνουν το δικαίωμα στον εκπαιδευτικό να ανεβάσει κρυπτογραφημένα το υλικό του μαθήματός του, και να δώσει το κλειδί αποκρυπτογράφησης στους εκπαιδευόμενούς του. Με αυτό τον τρόπο τόσο το υλικό μαθήματος όσο και την τηλεεκπαίδευση δεν μπορεί να τα δει κανένας άλλος, παρά μόνο αυτοί που εκπαιδεύονται.

Εύκολα υλοποιήσιμα τεχνικώς και το 1 και το 2, υλοποιούνται σε πολλές πλατφόρμες που ήδη υπάρχουν.

Όμως οι πλατφόρμες του υπουργείου δεν τα επιτρέπουν, και αυτό ας μας βάλει σε σκέψεις...


3
https://www.pde.gr/index.php?topic=35386.msg1056412#msg1056412
Και άλλοι το "διάβασαν" με τον ίδιο τρόπο:
Ανακοίνωση της παράταξης Ενωτική Αριστερή Συνεργασία: Το "Μένουμε σπίτι" δεν ισχύει για τους εκπαιδευτικούς;

"Το Υπουργείο Παιδείας με μια απόφαση κόντρα σε κάθε λογική (Απόφαση 2873/Υ1 – 17/03/2020) υποχρεώνει εκπαιδευτικούς να πάνε στα σχολεία τους, καθώς και σε άλλες Υπηρεσίες του Υπουργείου, ως ‘’Συνεργεία Ασφαλείας’’ (!!!)
..........................................................................................
Ποιος είναι ο ακριβής λόγος για τη συγκρότηση Συνεργείων Ασφαλείας στα σχολεία; (Όσο κι αν διαβάσαμε την απόφαση, δεν τον εντοπίσαμε).
Καλούμε το Υπουργείο να ανακαλέσει άμεσα την απαράδεκτη αυτή απόφαση........................"
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/315943_giati-oi-kathigites-pliroforikis-prepei-na-metaboyn-sto-sholeio-giaΥΓ1: Και άλλοι λοιπόν αισθάνθηκαν την ανάγκη της "ανάλυσης γραμμή προς γραμμή", γράφουν και αυτοί για "εντυπωσιασμό" , για "δήθεν ανάλυση της νομοθεσίας" κλπ;
Από κει και πέρα σίγουρα ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και όλοι κρινόμαστε από τα γραφόμενά μας.
ΥΓ2: Και γιατί γράφεις με κεφαλαία; Γιατί φωνάζεις δλδ;

Επιτέλους σώπα!  Αρκετές ανακρίβειες είπες, μην συνεχίζεις.....

Είναι σαφέστατο από την εγκύκλιο ότι μόνο διοικητικοί πάνε. Οι απλοί εκπαιδευτικοί ΔΕΝ εμφανίζονται στο σχολείο....

Πόσο μάλλον οι πληροφορικοί, εφόσον σύμφωνα με τον νόμο απαλλάσσονται από όλες τις εξωδιδακτικές εργασίες. Η τεχνική υποστήριξη τηλεκπαίδευσης είναι σαφέστατα εξωδιδακτική εργασία.  Όποιος καλεί πληροφορικό για τεχνική υποστήριξη τηλεκπαίδευσης είναι διπλά παράνομος (και ενάντια στην συγκεκριμένη εγκύκλιο αλλά και ενάντια στον νόμο που απαλλάσσει τους πληροφορικούς/υπεύθυνους εργαστηρίου από όλες τις εξωδιδακτικές εργασίες)

Αν ήθελαν τεχνική υποστήριξη τηλεκπαίδευσης, ας πρόσεχαν,  και ας μην καταργούσαν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Αν άλλαξαν γνώμη και θέλουν τεχνική υποστήριξη τηλεκπαίδευσης, τότε με ένα νόμο και ένα άρθρο (που λέει και ο τσίπρας) ας επαναφέρουν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ώστε να γίνει η δουλειά....

4
Γενικό Σχόλιο:
Έτσι! Τα ίδια παντού! Γκρίνια, άρνηση, φυγοπονία, απόρριψη, μη αποδοχή. Ο ανέξοδος -συναισθηματικός- συνδικαλισμός ζει και καταστρέφει.
Ω, ποία στάση από... «εκπαιδευτικούς»! Μακάρι να αποτελούσαν τη θλιβερή μειοψηφία. Δεν την αποτελούν. Η καθημερινότητα διαψεύδει.
Λες και αποτελεί πυρηνική φυσική να μπεις σε μια σελίδα, να δώσεις δυο οδηγίες και πληροφορίες, να ανεβάσεις δυο αρχεία, να κάνεις μια τηλεκπαίδευση-τηλεδιάσκεψη στη χειρότερη! Αιδώς. Απλώς. Μόνο στο fb κ instagram αρέσκονται καθημερινά να γράφουν διδακτορικά σε άχρηστα posts και να επιδίδονται σε... faceTime. Τούς κάναν' επιμόρφωση κι εκεί!
Τη στιγμή που γιατροί, νοσηλευτές, κ.λπ., δίνουν μάχη σε καθόλου ιδανικές συνθήκες, οι εκπαιδευτικοί να θέλουν ντάντεμα... Δεν είδα κανένα τους να βγαίνει να λέει, δεν έχουμε βαμβάκι, δεν δουλεύω! Τόσοι άλλοι, (φαρμακοποιοί, οδηγοί, δημοσιογράφοι, εργαζόμενοι εφοδιαστικής αλυσίδας, κ.λπ., κ.λπ.) εργάζονται καθημερινά με υπομονή.
Απορώ πώς περιμένουν οι εκπαιδευτικοί να βάλουν πλάτη σ' αυτή την ευαίσθητη στιγμή για τη χώρα, αν δεν κάνουν έστω το ελάχιστο... Μια εξ αποστάσεως εκπαίδευση... Κοιτάν' το δέντρο και βρίσκουν χίλιες δυο δικαιολογίες κάποιοι. Χωρίς λόγια.

Καλή η τηλεκπαίδευση, όμως να μην ζητάμε από τα πόδια να γίνουν κεφάλι!

1) Πρώτα να κάνουν τα πανεπιστήμια και οι παιδαγωγικές σχολές σχέδια μαθήματος για τηλεκπαίδευση.

2) Μετά να εφαρμόσουν τα σχέδια μαθήματος τηλεκπαίδευσης οι σύμβουλοι σε ΤΥΧΑΙΕΣ τάξεις (με κλήρωση, όχι να διαλέγει ο σύμβουλος την τάξη που τον βολεύει!)

3) Οι υποδειγματικές αυτές διδασκαλίες τηλεκπαίδευσης να δημοσιευτούν στο διαδίκτυο με θολωμένα τα πρόσωπα των παιδιών. Ώστε να κριθεί πόσο αποτελεσματικές ήταν παιδαγωγικά.

4) Και μετά, αφού πρώτα βγει σοβαρή ύλη τηλεκπαίδευσης, μετά να απαιτήσουμε από τον απλό εκπαιδευτικό.

Η διαδικασία του υπουργείου είναι εντελώς ανάποδη με την παραπάνω.

Μήπως σκοπός τους είναι να πάει απροετοίμαστος ο απλός εκπαιδευτικός, να ξεφτιλιστεί μπροστά στους γονείς, να δυσφημιστεί το δημόσιο σχολείο και έτσι να ανοίξει ο δρόμος για τα ιδιωτικά ;;;;;;
Μήπως η πλατφόρμα αποτελεί τεχνικό μέσο για να αντιγράψουν πανεπιστημιακοί/σύμβουλοι/ιδιωτικές σχολές τις επιτυχημένες συνεδρίες κάποιων απλών εκπαιδευτικών και να τις παρουσιάσουν για δικές τους;;;;;;

Αν κάνετε τηλεκπαίδευση, μην χρησιμοποιήσετε τις πλατφόρμες του υπουργείου, ή αν το κάνετε κατοχυρώστε (με κατάλληλες άδειες χρήσης/αναπαραγωγής) την όποια δουλειά σας.

Υ.Γ. Εδώ και 8 μήνες λογοκρίνονται τα μηνύματά μου και/ή περιμένουν έγκριση από διαχειριστή για να δημοσιευτούν. Γιατί άραγε;;;



5
Σχολική ζώνη / Απ: Των τριών Ιεραρχών
« στις: Ιανουάριος 15, 2020, 09:20:18 πμ »
Για την κατάρρευση της Παιδείας το μεγαλύτερο ποσοστό ευθύνης ανήκει σε αυτούς που λέγονται δάσκαλοι/καθηγητές που στην πλειοψηφία τους πρόκειται για παθητικά μιζερα  υπαλληλακια ...

Η κατάρρευση της παιδείας (αλλά και της χώρας γενικότερα) οφείλεται και 99% σταυς κοινοβουλευτικούς που διαχρονικά νομοθετούν και αποφασίζουν απαιτώντας σεβασμό στους νόμους από τους πολίτες ενώ ταυτοχρόνως οι ίδιοι έχουν εξασφαλίσει με νόμο (νόμος ευθύνης υπουργών) την ασυλία τους και την ατιμωρησία τους όταν παρανομούν (και το κάνουν συχνά).

Στο πνεύμα του Μεγάλου Βασιλείου, πρέπει η εκπαιδευτική κοινότητα να κηρύξει την ανυπακοή ενάντια σε κάθε παράνομη εγκυκλίο που εκπορεύεται από το υπουργείο αλλά και μια γενικότερη ανυπακοή ενάντια στην ατζέντα που εξυπηρετεί και εφαρμόζει η κυρία Bilderberg και οι λοιποί ψευτο-άριστοι κοινοβουλευτικοί νεοταξίτες (ως συνέχεια των προηγουμένων ψευτο-αριστερών κοινοβουλευτικών νεοταξιτών).

Από τους ψευτο-αριστερούς, στους ψευτο-άριστους.  Από τον Άννα, στον Καϊάφα.
Κάτω ο κοινοβουλευτισμός. Δημοκρατία τώρα!

Οι νόμοι να αποφασίζονται από τον λαό. Και όποιος τολμήσει να προτείνει στην εκκλησία του δήμου κάποιον πονηρό νόμο ή κάποιο νόμο που συγκρούεται με προηγούμενο νόμο (γραφή παρανόμων) ας μην καταδικάζεται σε θάνατο (όπως στην αρχαία Αθήνα), απλά ας εξοστρακίζεται με ελικόπτερο στην Αφρική, στην Συρία, στην Λιβύη ή σε οποιοδήποτε άλλο μέρος δεν υπάρχει σεβασμός στους νόμους.



6
Σχολική ζώνη / Απ: Των τριών Ιεραρχών
« στις: Ιανουάριος 14, 2020, 05:14:57 μμ »
Η απάντηση της εκπαιδευτικής κοινότητας στο υπουργείο, που επιμένει να παραβιάζει τους νόμους εκδίδοντας κατάπτυστες εγκυκλίους (δεν το κάνει πρώτη φορά άλλωστε) πρέπει να είναι αμείλικτη.

Θα πρότεινα η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ να καταθέσουν μαζικές αγωγές για πληρωμή υπερωριών, σε περίπτωση που μας αναγκάσουν να εργαστούμε σε μια νόμιμη αργία.


7
Σχολική ζώνη / Απ: Εφημερίες...
« στις: Δεκέμβριος 16, 2019, 07:41:12 μμ »
Μην πας. Τι θα σου κάνουν για μια μέρα;

Οι διοικητικοί και οι αιρετοί/πολιτικοί δεν θέλουν μηχανοργάνωση και διαφάνεια. Με μηχανοργάνωση και διαφάνεια οι πρώτοι θα χάσουν την δουλειά τους, και οι δεύτεροι το πελατειακό τους σύστημα (και άρα την εκλογική τους πελατεία). Πρέπει ΚΑΙ να το καταλάβουμε, ΚΑΙ να συζητήσουμε τι μπορούμε να κάνουμε για να σταματήσουν αυτές οι δύο "ανώτερες" κάστες να μας βασανίζουν σαν να είμαστε παριές!

8
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Οκτώβριος 21, 2019, 08:16:49 μμ »
Στην ερώτηση 3 ενός βουλευτή :
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/11084309.pdf
Παράθεση
3. Γιατί δεν αποσπάσατε και δεν τοποθετήσατε αρχικά στις
κενές θέσεις τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, που
περιμένουν εναγωνίως να αποσπαστούν, και στη συνέχεια
να προβείτε στην τοποθέτηση των αναπληρωτών στα
εναπομείναντα κενά, παρά πράξατε το αντίθετο;

... η υφυπουργός απαντάει με ακαταλαβίστικη Ζαργκόν νόμων, αντί να απαντήσει ευθέως:
https://www.esos.gr/arthra/64655/yf-paideias-allazei-systima-apospaseon-kai-metatheseon
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/zaharaki_velopoylos.pdf


Ζαργκόν νόμων για να καλυφθεί η παρανομία, και ευχολόγια στο τέλος
"Υπό  το  πρίσμα  αυτό,  στις προθέσεις  του  Υ.ΠΑΙ.Θ.  βρίσκεται  η  άμεση  σύσταση επιτροπής για τηναναθεώρηση του πλαισίου υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών προκειμένου να υιοθετηθεί ένα πιο απλό, δίκαιο και σύγχρονο σύστημα."

Δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. Ή εγώ είμαι χαμηλής νοημοσύνης και δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς απάντησε η υπουργός στην ερώτηση 3, ή διαφορετικά μας περνάει για χαζούς νομίζοντας ότι επειδή αραδιάζει μια Ζαργκόν νόμων μπορεί με αυτόν τον τρόπο να αποφεύγει να απαντήσει. Διαλέξτε και πάρτε...

9
Ξςρετε συναδελφε απο ποτε εχει να γινει συσταση οργανικων κενων; απλα ολα τα κενα τα βαφτιζουν λειτουργικα αφου μολις εμφανιστει οργανικο πρεπει να διορισει.

Το να βαφτίζεις ένα οργανικό κενό σε λειτουργικό, δεν είναι παρανομία και παραποίηση εγγράφου;
Οι διοικητικοί που εκτελούν αυτή την παράνομη εντολή από κάποιον αιρετό/πολιτικό και βαφτίζουν παρανόμως τα κενά , χωρίς να διαμαρτυρηθούν εγγράφως και χωρίς να λάβουν "εντέλλεσθε", δεν είναι υπόλογοι και εκτεθειμένοι σε περίπτωση αγωγής για παραβίαση του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα;

http://adiakritos.gr/ti-kani-o-dimosios-ypallilos-se-periptosi-paranomis-entolis-anoterou/

10
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Οκτώβριος 17, 2019, 04:19:37 μμ »
Υπάρχουν πάνω από 4 επίσημα διαφορετικά είδη οργανικών κενών. Θεσμοθετημένα. Που δεν συμφωνούν μεταξύ τους. Τα οργανικά των μεταθέσεων από την εγκύκλιο, τα οργανικά της εκτίμησης του ΠΥΣΔΕ (που δήθεν δεν υπάρχει πια), τα οργανικά του περιφερειακού Διευθυντή, τα οργανικά του ΠΥΣΔΕ για τις τοποθετήσεις, που σε κάποιες ειδικότητες διαφέρουν για υπεράριθμους, τα οργανικά κενά του υπουργού,τα οργανικά κενά της τριμελούς των υπουργών για διορισμούς, τα οργανικά κενά του ΟΠΣΥΔ και τα οργανικά κενά του my school. Τα δύο τελευταία μη θεσμοθετημένα και δεν χρησιμοποιούνται επίσημα. Όλα αυτά μεταξύ τους είναι συνήθως διαφορετικά σε αρκετές περιοχές. Μπορείς να ξεκινήσεις από το +40 και να καταλήξεις στο -20 στην ίδια ειδικότητα την ίδια χρονιά. Έλεγχος δεν υπάρχει... αρκεί να βολεύουν.
Τα λειτουργικά βέβαια είναι περισσότερα είδη, μια που μιλάμε για αποσπάσεις. Μια κανονικοποίηση και ενοποίηση υπολογισμού θα έφερνε σε πολύ δύσκολη θέση μόνιμους και ορισμένους αναπληρωτές και για αυτό δεν υπάρχει βούληση πολιτική ή υπηρεσιακή να αλλάξει το μπέρδεμα.

Ο νόμιμος τρόπος υπολογισμού των οργανικών/λειτουργικών κενών στην Αθμια είναι ένας ή πολλοί;;;
Γιατί αν υπάρχουν διαφορετικές εκδόσεις οργανικών/λειτουργικών  κενών αλλά ένας μόνο νόμιμος τρόπος υπολογισμού τότε κάποιοι αποκρύβουν κενά.

Για ενδεχόμενη απόκρυψη όμως κενών (που αποτελεί επίσης παραβίαση του άρ.25 του ν.3528/2007 γιατί είναι παραποίηση εγγράφων) κουβέντα δεν μας λέει η ΔΟΕ.
Ούτε φυσικά προειδοποιεί η ΔΟΕ τους υπεύθυνους αυτής της κατάστασης (τους διοικητικούς) ότι έχουν ευθύνη αν αδιαμαρτύρητα αποκρύπτουν βεβαιωμένα λειτουργικά ή οργανικά κενά, κατόπιν εντολής αιρετών ή υπουργών.

11
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Οκτώβριος 17, 2019, 03:31:42 μμ »
Ακόμα οργανικό κενό δίδεται πλέον των 12 ωρών έτσι αν υπάρχουν 10πχ σχολικές μονάδες με έλλειμμα η κάθε μία 7 ωρών δε δίδεται οργανικό ενώ οι 70 ώρες θα αποτελέσουν λειτουργικό κενό για 3,5 αναπληρωτές αποσπασμένους

Αν δεις στην Αθμια, ένα σωρό συνάδελφοι έλαβαν (και διατηρούν) οργανική σε σχολείο με λιγότερες από 12 ώρες, άρα αυτό που λες δεν ισχύει.

π.χ.

30 οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων σε Δημοτικά Σχολεία.
Εκπαιδευτικοί Δημοτικού στο οποίο αποδόθηκαν οργανικές στις 1 Ιουνίου 2018.

Το παραπάνω δημοτικό είναι 8θέσιο σχολείο, άρα κάποιες ειδικότητες πήραν (και διατηρούν) οργανική με 8 ώρες.

Φυσικά δεν έχω κάτι με το συγκεκριμένο δημοτικό ούτε με την παραπάνω διεύθυνση, ούτε θέλω να τους στοχοποιήσω. Σαν και αυτή την περίπτωση γνωρίζω δεκάδες σε δεκάδες διευθύνσεις, απλά ήταν εύκολο στην συγκεκριμένη περίπτωση να αποδείξω τους ισχυρισμούς μου με δημοσιευμένα στοιχεία στο διαδίκτυο , για χάρη της συζήτησης.

Ποιος είναι ο νόμιμος τρόπος υπολογισμού των οργανικών/λειτουργικών κενών στην Αθμια ;;;

Γιατί αν υπάρχουν θεσμοθετημένα διαφορετικά είδη οργανικών/λειτουργικών κενών, αλλά ένας μόνο νόμιμος τρόπος υπολογισμού, τότε προφανώς κάποιος από όλους αυτούς τους (ο Θεός να τους κάνει) "θεσμούς" αποκρύβει κενά.

12
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Οκτώβριος 17, 2019, 03:29:54 μμ »
https://www.especial.gr/wp-content/uploads/2019/03/kena-pleon-genikwn.xls
Τα οργανικά κενά ΣΤΗΝ ΑΘΜΙΑ (τα οποία υποστηρίζεις ότι έχουν δημοσιευτεί) σου ζήτησα.

Οκ. Διάβασε την εγκύκλιο, βρες αυτά τα οργανικά κενά που λες ότι υπάρχουν στο διαδίκτυο (αλλά δεν μας λες που) ....
Η εγκύκλιος που αναφέρω παραπάνω αφορά την Αθμια.

Επίσης σου έγγραψα:
Θα διαπιστώσεις και εσύ ότι τα νούμερα δεν βγαίνουν σωστά, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ σε κάποια ΠΥΣΠΕ....

Γνωρίζεις που είναι δημοσιευμένα τα οργανικά κενά στην Αθμια;
Έτσι για να αρχίσουμε να συζητάμε (Θεού θέλοντος διαχειριστού επιτρέποντος) και να αποδειχθεί τελικά ποιος έχει δίκιο...

13
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Οκτώβριος 16, 2019, 10:02:58 μμ »
Τα οργανικά κενά υπάρχουν στο διαδίκτυο όπως και η εγκύκλιος υπολογισμού τους. Φιλικά, για να μην γίνεστε ρεζίλι.

Οκ. Διάβασε την εγκύκλιο, βρες αυτά τα οργανικά κενά που λες ότι υπάρχουν στο διαδίκτυο (αλλά δεν μας λες που) και κάνε επίσης και τους παρακάτω υπολογισμούς:
Παράθεση
Είναι πολύ απλό να υπολογίσει κανείς πάνω-κάτω τα οργανικά κενά. Στην σχολική χρονιά που διανύουμε, κρατάς αρχείο από τις ανακοινώσεις του υπουργείου, προσθέτεις τους αναπληρωτές και τους αποσπασμένους που ήρθαν στο ΠΥΣΔΕ ή ΠΥΣΠΕ σου και αφαιρείς τους αποσπασμένους που έφυγαν από το ΠΥΣΔΕ ή ΠΥΣΠΕ σου.

Θα διαπιστώσεις και εσύ ότι τα νούμερα δεν βγαίνουν σωστά, σε κάποια ΠΥΣΔΕ και ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ σε κάποια ΠΥΣΠΕ....

Μπορείς να μας εξηγήσεις το γιατί;

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Οκτώβριος 16, 2019, 05:35:15 μμ »
Έχεις απόλυτο δίκιο συνάδελφε: διαίρει και βασίλευε. Αναπληρωτές εναντίον μονίμων, που και οι ίδιοι επιθυμούν διορισμό.


Είναι πολύ απλό να υπολογίσει κανείς πάνω-κάτω τα οργανικά κενά. Στην σχολική χρονιά που διανύουμε, κρατάς αρχείο από τις ανακοινώσεις του υπουργείου, προσθέτεις τους αναπληρωτές και τους αποσπασμένους που ήρθαν στο ΠΥΣΔΕ ή ΠΥΣΠΕ σου και αφαιρείς τους αποσπασμένους που έφυγαν από το ΠΥΣΔΕ ή ΠΥΣΠΕ σου.  Αν το κάνετε αυτό στο ΠΥΣΔΕ ή ΠΥΣΠΕ σας, θα υπολογίσετε προσεγγιστικά πόσα οργανικά κενά αποκρύβονται κάθε χρόνο από την διεύθυνσή σας ή από το Υπουργείο (πάντα με την αδιαμαρτύρητη συναίνεση των διοικητικών υπαλλήλων).

Βάση αυτής την απόκρυψης των πραγματικών οργανικών κενών στην εκπαίδευση (παραποίηση εγγράφου θα μπορούσε να το πει κανείς) δεν εμφανίζονται οι αληθινές ανάγκες της εκπαίδευσης σε προσωπικό και κατά συνέπεια δεν διορίζονται νέοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Με αυτό ακριβώς το λογιστικό κόλπο της απόκρυψης των οργανικών κενών, γεμίζει η εκπαίδευση αναπληρωτές αντί να γίνονται διορισμοί.

Μπορεί κάποιος να εξηγήσει γιατί τα νούμερα των οργανικών κενών δεν βγαίνουν σωστά, σε κάποια ΠΥΣΔΕ και ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ σε κάποια ΠΥΣΠΕ;;;;;  Για να μην αρχίσω τώρα να αραδιάζω έγγραφα και στατιστικά από συγκεκριμένες διευθύνσεις ..... (αν φυσικά επιτρέψουν οι διαχειριστές, μιας και όλα τα μηνύματά μου δεν δημοσιεύονται παρά περιμένουν πρώτα την δική τους έγκριση...... esos το έχουν καταντήσει το pde....  ::)  :()

Σελίδες: 123 ... 15

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158547
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 468
Σύνολο: 482

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.