Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Amanda24

Σελίδες: 1
1
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σήμερα στις 11:46:24 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Άρα αυτά τα ετήσια σεμινάρια έχουν μια κάποια αξία εκτος της απλής επιμόρφωσης/πληροφόρισης.

2
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2021, 01:07:03 μμ »
Καλησπέρα, μπορείτε να μου πείτε τι προσόντα πρέπει να κατέχει ενας εκπαιδευτικός για να εργαστεί σε παράλληλη στήριξη;

3
Ειδική Αγωγή / Απ: Φοίτηση σε ειδικό Γυμνάσιο
« στις: Αύγουστος 26, 2021, 01:23:19 μμ »
Ερώτηση σημαντική.. Είσαι σχετική με τη ειδικη αγωγή η' οχι? Αν ναι τότε θα γνωρίζεις πολύ καλα οτι σε τέτοιες περιπτώσεις συντάσσεις εσυ εξατομικευμένο πρόγραμμα διδασκαλίας  με βιάση την διάγνωση του ΚΕΔΥ .

Έχω παρακολουθήσει σχετικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα, για δική μου επιμόρφωση αλλά γενικά ασχολούμαι με την μελέτη του παιδιού. Θα του συντάξουν στο σχολείο το πρόγραμμα διδασκαλίας; Οι εξετάσεις στο τέλος της χρονιας γίνονται εξατομικευμένα;

Εννοείς σε Ενεεγυλ; Υπαρχουν στο διαδικτυο.

https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2020-09/07.%20%CE%A9%CF%81%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF%20%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1%20%CE%93%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BF%CF%85%20%CE%95%CE%9D%CE%95%CE%95%CE%93%CE%A5-%CE%9B%202020-2021.pdf

Τα βιβλία είναι του γενικού γυμνασίου.

Ναι σε ΕΝΕΕΓΥΛ, ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

4
Ειδική Αγωγή / Φοίτηση σε ειδικό Γυμνάσιο
« στις: Αύγουστος 26, 2021, 07:57:33 πμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι, θα ήθελα λίγο τη βοήθεια σας και τις γνώσεις σας. Έχω ένα μαθητή που θα παει φέτος για πρώτη φορά στο ειδικό σχολείο, μετά από πολύ καθυστερημένη διάγνωση του ΚΕΔΥ. Θα πάει στην β τάξη του γυμνασίου και θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάπου διαθέσιμο το πρόγραμμα και η διδακτική ύλη για την τάξη αυτή. Επίσης, γίνονται κανονικά εξετάσεις απότι έχω μάθει, αλλά το να προαχθούν τα παιδιά είναι πιο εύκολο απ'ότι στο γενικό γυμνάσιο;


5
Η μητέρα, πήγε κατευθείαν στον δάσκαλο, μιας και το ΚΕΔΔΥ έτσι της είπε (απ'ότι κατάλαβα). Εκείνος δεν της έδωσε κάποια απάντηση, ουτε αν θα δώσει την έκθεση ούτε πότε.

Εγω της είπα να πάει στον διευθυντή και θα το επαναλάβω, βλέπουμε λοιπόν.

6
Amanda, δεν είναι η πρώτη επιλογή του γονιού η αίτηση με αριθμό πρωτοκόλλου. Πρώτα υπάρχει το αυτονόητο: Ζητάμε κάτι από τον εκπαιδευτικό, μέσω του διευθυντή, και ο εκπαιδευτικός δίνει μια σύντομη έκθεση. Δεν χρειάζεται να γράψει 10 σελίδες. Να περιγράψει τις αδυναμίες του μαθητή. Εμείς για έναν μαθητή γράψαμε μια σελίδα. Επίσης από ιατροπαιδαγωγικά κέντρα δίνουν ερωτηματολόγια και εμείς τα συμπληρώνουμε και τα δίνουμε στον διευθυντή. Αν όμως κωφεύει ο δάσκαλος και ο διευθυντής αδιαφορεί, μπορεί να κάνει αίτηση στο σχολείο ή να απευθυνθεί στην πρωτοβάθμια για να διαμαρτυρηθεί. Τότε θα δεις πώς θα τρέξουν να γράψουν την έκθεση. Πάντως, μου φαίνεται πρωτάκουστο όλο αυτό. Και τονίζω ότι η ιδέα για την αίτηση είναι δική μου, δεν είναι κάτι σύνηθες. Κάποιος από το φόρουμ ας μας δώσει κάποια άλλη ιδέα.
Και εγω ελπίζω να μην φτάσουμε εκεί αλλά η στάση γενικά του δασκάλου είναι περίεργη και θα ήθελα να προετοιμάσω τη μητέρα για να ξέρει πως να κινηθεί σε περίπτωση που δεν δωθεί η έκθεση. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και διευκρινίσεις.

7
Αν ο δάσκαλος γράψει την έκθεση, δεν θα δουν το παιδί πιο εύκολα. Το ίδιο το ΚΕΣΥ ζητάει από τους εκπαιδευτικούς στοιχεία, μια έκθεση δηλαδή και εμείς την στέλνουμε. Να μιλήσει στον διευθυντή και να πει ότι το ΚΕΣΥ ζητάει την έκθεση. Καλύτερα και γραπτή αίτηση με αριθμό πρωτοκόλλου, θα έλεγα. Εκεί θα αναγκαστούν. Ωραία κατάσταση και ωραίος  δάσκαλος (ειρωνικά).
Επίσης, τα ιατροπαιδαγωγικά κέντρα δέχονται με βάση τον τόπο κατοικίας. Αν δηλαδή μένεις Περιστέρι, θα σε δεχτούν στο τοπικό κέντρο, όχι σε κέντρο της Αθήνας. Δυστυχώς.

Ναι, η κατάσταση δυστυχώς είναι δύσκολη.

Την γραπτή αίτηση με αριθμό πρωτοκόλλου που μπορεί να την κάνει η μητέρα;

8
Μαθησιακές δυσκολίες / Απ: Απορίες σχετικά με το ΚΕΔΥ
« στις: Μάρτιος 08, 2020, 10:14:06 πμ »
Amanda24,
α) ποιος ο λόγος να μην δώσει την έκθεση; Αφού του το ζητάει ο διευθυντής του σχολείου, έτσι δεν είναι; Εγώ, ως γονιός, αν δεν έδινε την έκθεση, θα του έκανα αναφορά στην πρωτοβάθμια.
β) Το θέμα είναι γιατί πέρασε τόσος καιρός για να πάρει το παιδί μια αξιολόγηση. Από κει και πέρα, με το χαρτί του ΚΕΣΥ το παιδί έχει μια ευνοϊκή αντιμετώπιση από τους καθηγητές. Τα παιδιά με διάγνωση δεν μένουν στην ίδια τάξη, αυτό το λένε κατά κόρον οι σύμβουλοι. Ουσιαστική βοήθεια να δοθεί δύσκολο. Αν προτείνει το ΚΕΣΥ να μπει σε τμήμα ένταξης, θα πρέπει το σχολείο να έχει τμήμα ένταξης. Αν δεν έχει....
γ) Η μόνη βοήθεια που βλέπω εγώ σε αυτά τα παιδιά είναι να περνούν την τάξη.
Εκτός αυτού, αυτό που δέν ξέρουν πολλοί είναι ότι το παιδί μπορεί να απευθυνθεί και σε ιατροπαιδαγωγικά κέντρα ή νοσοκομεία τα οποία βγάζουν μια διάγνωση, π.χ. ΔΕΠΥ. Με αυτή την διάγνωση το παιδί δικαιούται κάποιες συνεδρίες, π.χ. από λογοθεραπευτή ή ειδικό παιδαγωγό. Οι γονείς καταθέτουν τις αποδείξεις στο ταμείο τους και κάποια στιγμή έχουν επιστροφή των χρημάτων.

Ευχαριστώ πολύ για την γρήγορη απάντηση. Η μητέρα είχε πάει στο ΚΕΔΔΥ μετά από σύσταση της δασκάλας που έκανε μελέτη στον μικρό. Είχε πάρει αριθμό και περίμενε. Είχε ζητήσει από τον δάσκαλο να της κάνει μια έκθεση, μήπως δουν το παιδί πιο γρήγορα (δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο ισχύει), αλλά εκείνος δεν το έκανε. Τώρα απευθύνθηκε σε εκείνον επειδή το ΚΕΔΔΥ της είπε να του ζητήσει την εκθεσή και να την έχει η μαμά μαζί της ή να τους την στείλει ο δάσκαλος ηλεκτρονικά. Όταν του το είπε εκείνος δεν απάντησε καν, γι'αυτό φοβόμαστε ότι δεν θα την δώσει.

Απ' ότι μου έχουν πει προσπάθησαν να πάνε σε ιατροπαιδαγωγικό ή νοσοκομείο αλλά δέχονταν μονο συγκεκριμένες περιπτώσεις και δεν μπορούσε.

9
Δημοτικό / Διαγωνίσματα και Τεστ στην ΣΤ Δημοτικού
« στις: Μάρτιος 07, 2020, 09:56:43 μμ »
Καλησπέρα, θα ήθελα να μάθω πόσα τέστ και διαγωνίσματα είναι φυσιολογικό να γράφουν τα παιδιά στην ΣΤ δημοτικού. Έχω έναν μαθητή σε μελέτη που από τις αρχές Φεβρουαρίου γράφει 2-3 τεστ την εβδομάδα και 1-2 διαγωνίσματα. Πολλές φορές μάλιστα γράφει διαγώνισμα και τέστ την ίδια μέρα. Είμαι λάθος που το θεωρώ αυτό υπερβολικό και βάρβαρο για τα παιδιά;

10
Μαθησιακές δυσκολίες / Απορίες σχετικά με το ΚΕΔΔΥ
« στις: Μάρτιος 07, 2020, 09:49:28 μμ »
Καλησπέρα, θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με την αξιολόγηση από το ΚΕΔΔΥ.
Έχω ένα μαθητή ΣΤ Δημοτικού που του κάνω ξένες γλώσσες και μελέτη, ο οποίος περίμενε εδώ και 2 χρόνια να περάσει από ΚΕΔΔΥ και επιτέλους τον καλέσανε. Το παιδάκι έχει σίγουρα κάποια μορφή διάσπασης καθώς και ανωριμότητα. Αντιμετωπίζει σημαντική δυσκολία με την απομνημόνευση των εγκυκλοπεδικών μαθημάτων αλλά είναι καλός στην Γλώσσα και τα Μαθηματικά.

Επειδή δεν ξέρω ιδιαίτερα την διαδικασία ήθελα να μου λύσει κάποιος μερικές απορρίες.

α) Μπορεί ο δάσκαλος να αρνηθεί να δώσει την αξιολόγηση/έκθεση που του ζητάει το ΚΕΔΔΥ; Αν το κάνει τι γίνεται;

β) Τι βοήθεια μπορεί να δωθεί στο παιδάκι αυτό στο σχολικό πλαίσιο δεδομένου ότι του χρόνου θα μπεί στο Γυμνάσιο και η προοπτική να αντιμετωπίσει τα μαθήματα εκεί είναι τρομακτική. Υπάρχει περίπτωση να πάρει κάποια απαλαγή πχ στα Γαλλικά και Αγγλικά;

γ) Μπορεί στο Γυμνάσιο απλά να μείνει τάξη ή θα τον ενισχύουν κάπως οι καθηγητές;

Ευχαριστώ.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30686
  • Τελευταία: Palada
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1085581
  • Σύνολο θεμάτων: 18216
  • Σε σύνδεση σήμερα: 512
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 387
Σύνολο: 414

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.158 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.