Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Μάρκος Βασίλης

Σελίδες: 1234
1
ΑΔΕΔΥ: Με αφορμή την τροπολογία για την ηλεκτρονική ψηφοφορία

"Η κυβέρνηση με τροπολογία που κατέθεσε η Υπουργός Παιδείας κ. Κεραμέως, σήμερα, Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2020,  αιφνιδιαστικά στη Βουλή για ψήφιση, για τις εκλογές των αιρετών μελών των υπηρεσιακών συμβουλίων του εκπαιδευτικού προσωπικού και του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης προβλέπει τη δυνατότητα για ηλεκτρονική διεξαγωγή της ψηφοφορίας.

Πρόκειται για μια ευθεία παρέμβαση στις διαδικασίες του συνδικαλιστικού κινήματος που έρχεται ως συνέχεια των απαράδεκτων ρυθμίσεων Αχτσιόγλου για το 50%+1, ως προς την απαρτία των γενικών συνελεύσεων, και Βρούτση για τον περιορισμό των διαδηλώσεων και το μητρώο συνδικαλιστικών οργανώσεων.

Δηλώνουμε για μια ακόμη φορά, πως είτε ψηφιστεί είτε όχι, η τροπολογία, δεν πρόκειται τα συνδικάτα να την εφαρμόσουν.

Δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να αποδεχτούμε διαδικασίες «ευνουχισμού» του συνδικαλιστικού κινήματος μέσα από ηλεκτρονικές ψηφοφορίες του καναπέ, που ανοίγουν τον δρόμο για νοθεία και αλλοίωση του εκλογικού αποτελέσματος.

Τα συνδικάτα έχουν τις δικές τους διαδικασίες, για την εκλογή των οργάνων τους και δεν θα επιτρέψουν καμία παρέμβαση στη λειτουργία τους.

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ."

Γελάνε και οι πέτρες!

Πραγματικά, είναι εντυπωσιακό πώς, αντί να γίνουν κινήσεις και διεκδικήσεις για να εξασφαλιστεί το αδιάβλητο της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, όπως π.χ. γίνεται εδώ και δύο δεκαετίες στην Εσθονία με πολλά ζητήματα, η θέση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. είναι να μη γίνει τίποτα.

2
Γεια σε όλους! :)

Είμαι ψυχοπαιδαγωγός με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στην ειδική αγωγή και από πέρυσι άρχισα να κάνω ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά δημοτικού με (και χωρίς κάποιες φορές) μαθησιακές δυσκολίες αλλά και με προβλήματα συμπεριφοράς (π.χ. υπήρχαν γονείς που ήρθαν σε εμένα καθώς δε μπορούσαν οι ίδιοι να διαχειριστούν τη συμπεριφορά του παιδιού τους τις ώρες του διαβάσματος στο σπίτι ή παιδιά).
Αυτό το οποίο με προβληματίζει είναι το πως να χειριστώ τους γονείς οι οποίοι επικοινωνούν μαζί μου και το πρώτο που με ρωτάνε είναι η τιμή! Προσπαθώ να τους εξηγήσω ότι η τιμή  εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις ανάγκες του μαθητή και το χρόνο που πρέπει να αφιερώσω σε αυτόν (όπως επίσης και το θέμα της μετακίνησης. Αν χρειάζομαι 20 λεπτά με το αμάξι για να πάω στο σπίτι του μαθητή δεν είναι το ίδιο με έναν μαθητή όπου μπορώ να πάω με τα πόδια) και τους αναφέρω ότι χρειάζεται να έρθω σε επαφή με το μαθητή για να δω τι ακριβώς χρειάζεται και να φτιάξουμε ένα μαθησιακό πλάνο όπου και θα δούμε πόσες ώρες χρειάζεται την εβδομάδα το παιδί.
Το αποτέλεσμα είναι να μην επικοινωνούν μαζί μου δεύτερη φορά. Έχω χάσει έτσι ήδη τρεις μητέρες που επικοινώνησαν μαζί μου τη τελευταία εβδομάδα και δε ξέρω πως να το χειριστώ. Να λέω μία τιμή κατά προσέγγιση (π.χ. 10 ευρώ την ώρα και ανάλογα βλέπουμε);

P.S.:Η πλάκα είναι ότι δύο γονείς με τους οποίους συνεργάζομαι τώρα με προσέγγισαν ΧΩΡΙΣ καν να κάνουν λόγο για τη τιμή και το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν η εμπειρία μου και οι γνώσεις μου. Αυτοί όμως οι γονείς είναι ελάχιστοι και ιδιαίτερα εδώ στην επαρχία... :-[

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας! :)

Ίσως θα ήταν καλύτερο να μη δίνεις μία διάμεση τιμή, αλλά είτε μία μέγιστη είτε μία ελάχιστη τιμή, ανάλογα με το τι εσένα σου φαίνεται καταλληλότερο. Με το να δίνεις ελάχιστη τιμή ξεκαθαρίζεις ότι ενδέχεται να αυξηθεί, ανάλογα με τις ανάγκες του παιδιού. Με το να δίνεις μία μέγιστη τιμή, δίνεις απευθείας μία εικόνα «χειρότερης περίπτωσης».

Ένα άλλο πλάνο, ίσως το προτιμότερο, είναι όταν σε ρωτάνε κάτι τέτοιο να τους αναφέρεις 2-3 περιπτώσεις που έχεις συνεργαστεί στο παρελθόν και τις χρεώσεις που εκεί προέκυπταν, έτσι ώστε να έχουν μία εικόνα πιο αντιπροσωπευτική.

3
Επομένως το Frederick είναι πιο καλό...

Πιο βολικό, θα έλεγα. Το αν είναι καλό ένα πανεπιστήμιο έχει να κάνει με πολύ περισσότερα πράγματα από το αν μετράνε πολύ ή όχι οι τελικές εξετάσεις στον βαθμό. ;)

4
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κατονομάσω δημοσίως. Μιλώ για μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες, ελληνικές ή πολυεθνικές, ή οργανισμούς ημιδημόσιους. Είτε με τεστ, είτε με τηλεργασία για μια εβδομάδα, δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο κακό και το δεύτερο. Ας το συγκρίνουμε με το ότι ο αναπληρωτής έμαθε την τοποθέτησή του 30-31 Αυγούστου και μέχρι 2 Σεπτεμβρίου έπρεπε να εμφανιστεί, αλλάζοντας πόσα μεταφορικά μέσα, και οι διευθυντές στα σχολεία είναι τόσ ηλίθιοι που δεν τους είπαν να κάνουν τα τυπικά και να μείνουν σπίτι μέχρι τον αγιασμό.

Και να πω και κάτι άσχετο με την εκπαίδευση. Άνοιξε ο τουρισμός για οικονομικούς λόγους κλπ κλπ, εγώ θεωρώ ότι τα έκαναν θάλασσα επιεικώς και είμαστε σε χάλια κατάσταση αυτή τη στιγμή. Υποτίθεται ότι ήταν ασφαλές να πάμε διακοπές, και δεν πειράζει αν έρθουν κρούσαμτα απ έξω (μέσα ήμασταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα τότε), θα προσέχουμε και δεν θα πάθουμε κάτι. Και ξαφνικά με΄σα στον Αύγουστο, άρχισε το πανηγύρι, για το πόσο φταίνε οι Έλληνες που δεν προσέχουν στις διακοπές τους, αλλά δεν φταίει ο τουρισμός, και έκκληση να γυρίσουν πίσω οι εκδρομείς, ενώ τα σύνορα είναι ανοιχτά κατά τ' άλλα. Συγγνώμη είναι λογικό αυτό; Και να στιγματίζουμε και έτσι όποιον πήγε διακοπές, και μάλσιτα επιστρέφει από μέρη (νησιά κυρίως) που επισήμως δεν έχουν κρούσματα. Ενώ ας πούμε όποιος είναι στην Αθήνα και μπαίνει σε συγκοινωνίες ή σε πολυκαταστήματα ή σε χώρους διασκέδασης, κυκλοφορεί σε αμόλυντο περιβάλλον και θα τον κολλήσει όποιος ήρθε από τις διακοπές. Δεν έχει λογική αυτό. Για να καλύψουν τις δικές τους ευθύνες, δείχνουν με το δάχτυλο ομάδες του πληθυσμού έτσι, για να ασχολούμαστε με αυτό. Σε καμιά 15αριά μέρες που θ ανοιξουν τα σχολεία, τρέμω για το πώς θα στήσουν εμάς στον τοίχο, για να επιβιώσει η κατεστραμμένη εικόνα της Παγουρέως.

Πάντως, σε σχέση με την τραγικότητα της κατάστασης, ας έχουμε κι αυτό κατά νου (ποσοστά ημερησίων τεστ που βγαίνουν θετικά).

6
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΠΕΣΥΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2020, 10:07:27 μμ »
Παιδιά εγώ από τους 22 για 8 θέσεις
κληρώθηκαν 22ος φοβερή τύχη μιλάμε ...
Δεν υπάρχει εκτός από μεταπτυχιακά
κάποιο άλλο αντίστοιχο πρόγραμμα με το
Πεσυπ;;;

Εγώ κληρώθηκα 120/129, εξαιρετικό σκορ, επίσης. :Ρ

7
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά ΕΑΠ
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2020, 01:37:38 πμ »
Γνωρίζετε αν στα μεταπτυχιακά του ΕΑΠ ζητούν σε κάποια φάση βεβαίωση ότι δεν φοιτά ο/η υποψήφιος/α σε άλλο ΜΠΣ; Επίσης, σε περίπτωση που αυτό ζητείται, αφορά μόνο μεταπτυχιακά ή και άλλου επιπέδου προγράμματα - προπτυχιακά/διδακτορικά; Από σχετική γνωμοδότηση του ΝΣΚ δεν προκύπτει κώλυμα παρά μόνο στην περίπτωση δύο προπτυχιακών, ωστόσο πολλά πανεπιστήμια ζητούν σχετική βεβαίωση για μεταπτυχιακά τους προγράμματα.

8
Πριν από λίγες εβδομάδες που το έψαχνα είχα βρει από λίγο κάτω από 200€ μέχρι και 320-330€ για το σεμινάριο 300 ωρών που απαιτείται για τους εκπαιδευτές ενηλίκων. Ωστόσο, αυτά ενδέχεται να υπόκεινται σε αλλαγές ανάλογα με την περίοδο που ξεκινά κανείς - π.χ. στο e-learning του ΕΚΠΑ η early-entry έκπτωση είναι 15% για τις εγγραφές στους κύκλους του Σεπτεμβρίου ενώ είναι 10% για τους υπόλοιπους κύκλους.

9
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2020)
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2020, 10:39:21 πμ »
J. S. Bach - Φαντασία σε Ντο ελάσσονα, BWV 906

Εξαιρετική ερμηνεία του Jean Rondeau.

10
Τότε μία είναι η λύση: Τα Πανεπιστήμια να μη δίνουν εύκολα το πτυχίο. Να εισάγονται 350 και να βγαίνουν 120 ή όσοι αξίζουν.

Μα αυτό δεν είναι λύση, γιατί, πέρα από το κόστος στις αξιολογήσεις, δε λύνει το ουσιαστικό πρόβλημα του ότι μπαίνουν πάρα πολλά παιδιά. Το θέμα είναι να μπαίνουν λιγότερα εξ αρχής, όχι να βγαίνουν λιγότερα. :Ρ
Όσοι εσείς τρέχετε για να μπείτε  στο "ΑΕΙ" Ζαμπανοκοπτικης Ανω Τραχανοπλαγιας  πληρώνοντας χιλιάρικα στα φροντιστήρια της όχι δωρεάν κρατικής παιδείας...κάποιοι άλλοι είναι ανταγωνιστικοί... 8)

ΥΓ...Δια ζώσης για να μην υπάρχει πρόβλημα με τον ΔΟΑΤΑΠ...γατάκια... ;)



Δεν είναι εντυπωσιακό πώς παρουσιάζονται σαν #106 στην QS; - με σχόλιο εντός παρενθέσεως το EECA region, που είναι Emerging Europe and Central Asia. Ενώ, ακόμα και στη webometrics είναι κάπου στο 2600+ - ενώ στην κατάταξη της Σαγκάης ακόμα το ψάχνουμε. :Ρ

11
Η μειωση αριθμου των εισακτεων θεωρειται επιβεβλημενη για ευνοητους λογους...αλλα και το να  υπαρχει μια λογικη στην ιδρυση τμηματων  και σχολων επισης. Αυτο που ανεφερα παραπανω ηταν ενα απλο παραδειγμα για το οτι και σχολες θα μπορουσαν να υπαρχουν σε διαφορετικες περιοχες και λειτουργικα να ειναι καποια πραγματα στο μετρο του εφικτου και να μην το παρακανουμε σε αλλα..

Συμφωνώ, απλά αυτό σε έναν μεγάλο βαθμό γίνεται - για παράδειγμα, το τμήμα βιολογίας της Κρήτης έχει έντονα διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών από αυτό της Αθήνας, εσταιασμένο σε μεγάλο βαθμό στη θαλάσσια βιολογία. Αντίστοιχα, και τα προγράμματα σπουδών αλλά και οι διασυνδέσεις του ΠΑΠΕΙ σχετίζονται με σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από άλλα ιδρύματα με την ναυτιλία και την αλιεία κ.λπ.

Ας βάλουν πλαφόν τα ιδια τα πανεπιστήμια. Η βάση απαραίτητη.
Μιλάνε για αξιολόγηση των Πανεπιστημίων! Για ποια αξιολόγηση μιλούν όταν το επίπεδο εισακτέων εχει αγγίξει πάτο?

Μα κάθε χρόνο, όπως και φέτος, τα πανεπιστήμια δηλώνουν στο υπουργείο τον μέγιστο αριθμό εισακτέων που θεωρούν ότι μπορούν να διαχειριστούν. Ενδεικτικά, εδώ και τρία χρόνια το ΟΠΑ δηλώνει 80 εισακτέους για το τμήμα πληροφορικής, ωστόσο το 2018 το υπουργείο έθεσε το όριο στους 208, το 2019 στου 225 και φέτος ξανά σε 225. Μάλιστα, φέτος είχαμε το εξής παράλογο: η ίδια η υπουργός δήλωνε ότι πρέπει να πανεπιστήμια να ρυθμίζουν τον αριθμό των εισακτέων και το υπουργείο ήταν αποφάσισε τον οριακό τριπλασιασμό της πρότασης του τμήματος πληροφορικής του ΟΠΑ. Επομένως, το πρόβλημα εδώ ξεκινάει από τις αποφάσεις του ίδιου του υπουργείου.

Μείωση των θέσεων από μόνη της δεν προκρίνεται ως  λύση.
Αν για παράδειγμα μια  σχολή μειώσει τους εισακτέους σε 100 και από αυτούς οι 42 έχουν γράψει κάτω από τη βάση, θα πρέπει η σχολή να τους αποδεχθεί;;
Η Κεραμέως προσεγγίζει σωστά το θέμα. Πρεπει να αποφασίσουν τα πανεπιστήμια ποια θα είναι η ελάχιστη βάση σε κάθε μάθημα/μαθήματα .
Αυτα είναι αυτονόητα πράγματα.

Η Πολιτεία έχει άλλα εργαλεία για την κοινωνική πολιτική και ασφαλώς η βοήθεια στις τοπικές κοινωνίες δεν μπορεί να παρέχεται με τη δημιουργία εκεί ενός πανεπιστημίου. Εαν ένα μερος εξυπηρετεί το σκοπό δημιουργιας μιας σχολής έχει καλώς αλλά όχι το αντιστροφο.

Εσφαλμένη η αναλογία. Αν φέτος το 42% ήταν κάτω από τη βάση, τότε με τη μείωση του αριθμού των εισακτέων από ~78 χιλιάδες, σε 60, για παράδειγμα, το τελευταίο ~23% (18/78) των μαθητών δε θα εισαγόταν σε κάποιο ΑΕΙ. Σε σχέση με τις τοπικές οικονομίες, προφανώς η πολιτεία έχει άλλα εργαλεία και η στήριξη των τοπικών οικονομιών δε θα έπρεπε να βασίζεται στα εκεί πανεπιστήμια, αλλά, δυστυχώς, έτσι έχει η κατάσταση τώρα. Δεν τίθεται, προφανώς, επί τάπητος η ίδρυση νέων τμημάτων, όπως δεν είναι εφικτή και η παύση λειτουργία των ήδη υπαρχόντων.

12
Ακομα κι αυτο να δεχτουμε ας γινει σωστος προγραμματισμος και σε καθε τοπικη κοινωνια ας υπαρχει σχολη που εχει να κανει με τα χαρακτηριστικα καθε κοινωνιας ..σε ενα νησι ας ιδρυθει πχ σχολη ιχθυοκαλλιεργειας ή κατι σχετικο με την κοινωνια..σε ορεινα μερη ας γινει κατι αντισοιχο  κτηνοτροφκες μοναδες η κατι άλλο αναλογα τον τοπο ,δεν χρειαζεται καθε ραχουλα να εχει τμημα χημειας ή πολιτικων μηχανικων...

Νομίζω ότι αυτή παραείναι μία στατική θεώρηση των πραγμάτων, ειδικά για έναν αιώνα που χαρακτηρίζεται από την άνεση/ευκολία στην κινητικότητα. Δεν είναι απαραίτητο ένα ίδρυμα να παράγει αποφοίτους που θα εξυπηρετήσουν μόνο την τοπική οικονομία - σίγουρα θα βοηθούσε να διανθιστούν τα κατά τόπους πανεπιστήμια με τέτοια τμήματα, αλλά αυτό κατά κάποιον τρόπο ήδη συμβαίνει. Επομένως, νομίζω ότι είναι όντως προτεραιότητα να γίνονται σεβαστές οι εισηγήσεις των πανεπιστημίων περί του αριθμού των εισακτέων και μετά να δούμε σε μία πιο «εξυγιασμένη» κατάσταση τι μπορούμε να κάνουμε.

13
Εδώ λέμε στο παιδί με τα 625 που πέρασε στο Καρπενήσι! Κάποιοι απλώς εθελοτυφλείτε. Τα δημόσια πανεπιστήμια τα πληρώνουμε όλοι μα όλοι από τις τσέπες μας. Δεν είναι δωρεά κάποιου... Ας σοβαρευτούμε κάποτε σε αυτή τη χώρα. Είναι δυνατόν οι μαθητές να πάρουν σοβαρά τη μαθησιακή διαδικασία, όταν με λιγότερο της μονάδας, θα απολαμβάνουν τα προνόμια του φοιτητή; Προνόμια που χρεωνόμαστε ο καθένας μας ξεχωριστά για κάτι χωρίς αποτέλεσμα. Η εκπαίδευση είναι η καλύτερη επένδυση της ανθρωπότητας. Εδώ είναι το πιο απαξιωμένο πράγμα. Και μάλιστα με τις ευλογίες της Πολιτείας. Γιατί όπως σωστά ανέπτυξε ένας συνάδελφος προηγουμένως, σημασία έχει να ανοίγουν καφέ και να δουλεύουν τα σούπερ μάρκετ των επαρχιών.
Καλή τύχη σε όλους!

Καλώς ή κακώς, οι τοπικές οικονομίες στις πόλεις που έχουν πανεπιστήμια στηρίζονται σε αυτά, οπότε δεν μπορούμε να ξυπνήσουμε αύριο και να κλείσουμε 15 πανεπιστήμια. Θυμίζει τις προτάσεις του Λεβέντη αυτό περί άμεσης απολύσεως όλων των αργόμισθων κ.λπ., σαν να ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους. Μπορούμε, και οφείλουμε, ωστόσο, να μειώσουμε τις θέσεις στα υπάρχοντα ιδρύματα. Διότι, δε γίνεται ένα τμήμα να καταθέτει πρόταση στο υπουργείο ότι μπορεί να δεχθεί μέχρι 180 φοιτητές και τελικά να αποφασίζει το υπουργείο ότι θα πάρει 247 + μετεγγραφές = 300 μέσα σε ένα έτος. Αυτό και μόνο αρκεί και για να ανέβουν αισθητά οι βάσεις, αλλά και για να στραφούν νέα παιδιά σε άλλου τύπου σπουδές/κατάρτιση κ.λπ. Διότι, όταν γνωρίζουν ότι 77-78 χιλιάδες άτομα θα μπουν σε πανεπιστήμια κάθε χρόνο βρέξει χιονίσει, δεν κάνουν διαφορετικό προγραμματισμό, προφανώς.

14
Εγώ πάντως που είμαι υπέρ της χρήσης μάσκας (αναγκαστικά για λόγους δημόσιας υγείας και απ΄ τη στιγμή που το τμήμα της κόρης μου είναι 23 άτομα) προβληματίζομαι πάρα πολύ που θα τη φοράει 8-15:00 καθημερινά λόγω ολοημέρου και δύο φορές από 1:30 ώρα στο φροντιστήριο των Αγγλικών της. Δεν είναι όλα άσπρο ή μαύρο (εμείς οι καλοί που δεν έχουμε πρόβλημα και εσείς με τις θεωρίες συνωμοσίας). Και εγώ θα αρχίσω να ανησυχώ όταν αρχίσουν και τα δύο μου παιδιά να είναι μπουκωμένα με καταρροή, (στατιστικά συμβαίνει 4-5 φορές μέσα στο χρόνο ανεξαρτήτως κορωνοϊού) που έτσι κι αλλιώς και χωρίς τη χρήση μάσκας η αανπνοή είναι πάντα πιο δύσκολη (αφού είστε γονείς το ξέρετε).
Τι θα κάνετε τότε;

Δε νομίζω ότι χρειάζεται ανησυχία όταν ολόκληροι κλάδοι - επαγγελματίες υγείας - φορούν μάσκες επί ώρες χωρίς ουσιαστικές επιπτώσεις στην υγεία τους. Προσωπικά, ως ενήλικας, βέβαια, έχοντας φορές αρκετές φορές μάσκα μπουκωμένος μπορώ να πω ότι δεν υπήρχε κάποια ουσιώδης διαφορά στη δυσκολία της αναπνοής λόγω της μάσκας - δυσκολεύομαι με ή χωρίς αυτή :Ρ Στο κάτω-κάτω της γραφής, είναι μια καλή ευκαιρία να πάρουν τα παιδιά ένα μάθημα περί κοινωνικής ευθύνης. Είναι ευκαιρία να δείξουμε στα παιδιά πόσο σημαντικό είναι να κάνουν που δε θα έχει όφελος άμεσα για τα ίδια, αλλά για τους συνανθρώπους τους.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 367
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 333
Σύνολο: 337

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.