Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - marygriz

Σελίδες: 1
1
Εξω απο το χορό πολλά λέγονται.

2
Δυστυχώς σε εξαναγκάζουν να αλλάξεις το σύστημα αξιών που έχεις τιμωρώντας σε πειθαρχικά και επαγγελματικά!!! Δεν ξέρω πια τι να διδάξω στούς μαθητές μου ή στα παιδιά μου....Όμως ξέρω πως κάποιοι ακόμα μπορούν και κοιμούνται με ήσυχη τη συνειδηση τους....

3
Οι αποσπάσεις βγήκαν στη σελίδα της ΓΓΕΕ και φέτος πολλές αποσπάσεις δεν ανανεώθηκαν www.gsae.edu.gr

4
Διαβάστε το παρακάτω άρθρο που δημοσιεύτηκε σήμερα στο alfavita
Ποιος φοβάται το έξυπνο σχολείο;

 

 

Βασίλης Μπάνος

Εκπαιδευτικός στο ΣΔΕ Διαβατών Θεσσαλονίκης

Μέλος του Δ.Σ. της Ε΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Θεσσαλονίκης

 

Αννα Ρογδάκη

Εκπαιδευτικός στο ΣΔΕ Διαβατων Θεσσαλονίκης

  Μέλος του Δ.Σ. της Ε΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Θεσσαλονίκης

 

Τριαντάφυλλος Τρανός

Εκπαιδευτικός στο ΣΔΕ Νεάπολης Θεσσαλονίκης

Μέλος του Δ.Σ. της Γ΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Θεσσαλονίκης

 

 Οδυνηρή κατάπληξη και μεγάλη αναστάτωση ανάμεσα στους συναδέλφους  μας που υπηρετούν στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) αλλά και στους εκπαιδευόμενους  και στους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης προκαλεί η μεγάλη καθυστέρηση της υπογραφής των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών από τον Υπουργό Παιδείας Ευριπίδη Στυλιανίδη, καθώς και οι πληροφορίες που αναφέρουν πώς πρόκειται αιφνιδιαστικά και μετά απο παρελκυστικές τακτικές να περικοπούν κατά 50 %  οι αποσπάσεις των συναδέλφων που υπηρέτησαν με αυταπάρνηση στα ΣΔΕ και διαμόρφωσαν την θετική τους εικόνα στην κοινωνία. Λίγο νωρίτερα, μέσα σε κλίμα ευφορίας, είχε ανακοινωθεί πανηγυρικά απο το Υπουργείο Παιδείας η ίδρυση νέων ΣΔΕ και παραρτημάτων σε όλη την επικράτεια.

Στη πλειοψηφία τους οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται στα ΣΔΕ αποσπώνται κάθε χρόνο από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και παράγουν οι ίδιοι, χωρίς αμοιβή, το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιούν.

 Επιλέχθηκαν αυστηρά από το ΙΔΕΚΕ, τον φορέα του Υπουργείου Παιδείας που εποπτεύει τα σχολεία με κριτήρια, την πλήρη διαθεσιμότητά τους στις ανάγκες των σχολείων, τη γνώση γλωσσών και Η/Υ ενώ οι περισσότεροι απο αυτούς είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών η διδακτορικών διπλωμάτων. Η καταξίωση αυτών των σχολείων στη κοινωνία και στην εκπαιδευτική κοινότητα κατέστη εφικτή χάρι στο δημοκρατικό ιδρυτικό θεσμικό πλαίσιο που όριζε ως τώρα τη λειτουργία των ΣΔΕ  αλλά κυρίως χάρι στον «εκπαιδευτικό πατριωτισμό» των συναδέλφων που υπηρετούν στα ΣΔΕ ,πολύ συχνά κάτω απο εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, όπως για παράδειγμα στα ΣΔΕ των φυλακών της Λάρισας του Κορυδαλλού και των Διαβατών στο οποίο τώρα πια οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι με πολύ κόπο έστησαν το σχολείο, εμβρόντητοι και αναστατωμένοι ,συζητούν ακόμη και το ενδεχόμενο της ομαδικής  παραίτησης.

 Στα σχολεία αυτά που δικαιολογημένα θα μπορούσε κανείς να τα χαρακτηρίσει έξυπνα, χωρίς να καταστεί αδίκως ύποπτος κενολογίας και βερμπαλισμού εφαρμόζεται επιτυχημένα εδώ και χρόνια ένα ουμανιστικής κατεύθυνσης, καινοτόμο πειραματικό πρόγραμμα σπουδών που βασιζεται κυρίως στη διαθεματικότητα-διεπιστημονικότητα και στην παιδαγωγική των  Γραμματισμών.

 Παραδόξως την ίδια στιγμή που σε όλα τα επίσημα κείμενα και  στις διακηρύξεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας  η διαθεματικότητα-διεπιστημονικότητα φαίνεται να αποτελεί  κρίσιμη επιλογή και συχνά παρουσιάζεται ως πανάκεια για τα προβλήματα της εκπαίδευσης, στα ΣΔΕ όπου αυτές οι έννοιες γνώρισαν καλύτερες μέρες και αποτέλεσαν έξοχο παράδειγμα καλών σχολικών πρακτικών, η διαθεματικότητα-διεπιστημονικότητα παραμερίζεται, δυσφημίζεται και τελικά λησμονιέται. Μετά την αδικαιολόγητη φετινή μείωση των ωρών που διατίθενται στην διαθεματικότητα και την αιφνιδιαστική, αντιλειτουργική και παράλογη ρύθμιση που αφορά στο ωράριο των συναδέλφων και η οποία συνιστά ακόμα και σύμφωνα με το Εργατικό Δίκαιο, Βλαπτική Μεταχείριση των Εργαζομένων, τραυματίζεται σοβαρά η συνοχή των σχολείων  και εξανεμίζεται η αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα  της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα ΣΔΕ.

.  Οι συνάδελφοι που αναίτια, παράλογα, προκλητικά και με συνοπτικές και παράτυπες διαδικασίες πρόκειται να απομακρυνθούν  από τα ΣΔΕ είναι αυτοί και αυτές που στήριξαν τα σχολεία στα δύσκολα και διαμόρφωσαν την θετική εικόνα των εκπαιδευομένων για τον θεσμό. Οι ίδιοι εχουν  υποβληθεί σε μακρόχρονη  και δαπανηρή επιμόρφωση από το ΙΔΕΚΕ  για να καταφέρουν να  αντιμετωπίσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τις ειδικές αυξημένες ανάγκες της Εκπαίδευσης Ενηλίκων  ενώ έχουν πρόφατα αξιολογηθεί θετικά τόσο απο τους Διευθυντές των Σχολείων  τους όσο και από τους Περιφερειακούς  Συμβούλους  στους οποίους ανέθεσε το ΙΔΕΚΕ  το έργο αυτό.

Τα συγκλονιστικά επίσημα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας ανεβάζουν το ποσοστό των Ελλήνων και των Ελληνίδων που δεν εχουν ολοκληρώσει την Υποχρεωτική Εκπαίδευση στο 36% του συνολικού πληθυσμού. Δηλαδή δεν έχουν τελειώσει το Γυμνάσιο 3.330.000 ενήλικοι.

  Οι εκπαιδευόμενοι/-ες  που φοιτούν στα ΣΔΕ προέρχονται συνήθως από τα φτωχότερα οικονομικά στρώματα της κοινωνίας και φοιτούν στα σχολεία κάτω από δύσκολες επαγγελματικές, οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες. Στην πλειοψηφία τους είναι μέλη ευαίσθητων κοινωνικά ομάδων (άνεργοι, γυναίκες, αρχηγοί μονογονεϊκών οικογενειών, Ρομά, Μουσουλμάνοι, κ.ά.). Γι αυτούς τους πολίτες, η μόρφωση δεν θα έπρεπε να είναι ακριβή. Δυστυχώς για αυτούς όμως η διακηρυγμένη πεποίθηση και ταυτόχρονα η εμμονή της πολιτικής ηγεσίας του θεσμού είναι πως τα ΣΔΕ  είναι ακριβά .

Με τις αρνητικές, συντηρητικές και οπισθοδρομικές νομοθετικές ρυθμίσεις, την βάναυση αποσταθεροποίηση των εργασιακών σχέσεων και την αυταρχική περιστολή της παιδαγωγικής αυτονομίας των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, δεν εκδηλώνονται μόνο ανησυχητικά σημάδια που αποτελούν  γενικότερο προμήνυμα κινδύνου  ως συμπτώματα της ευρύτερης συντηρητικής αναδίπλωσης της εκπαίδευσης, αλλά ανατρέπεται οριστικά η αλλαγή  του εκπαιδευτικού παραδείγματος που επιχειρήθηκε στα ΣΔΕ και  καταδικάζεται η όσμωση των προοδευτικών εκπαιδευτικών πρακτικών και των νεωτερικών ιδεών που διαμορφώθηκαν στα σχολεία αυτά προς τα υπόλοιπα σχολεία της χώρας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Τα καινοτομικά χαρακτηριστικά των σχολείων, ανατρέπονται από το νέο θεσμικό πλαίσιο που  πρόσφατα έγινε αβασάνιστα και παρά τις καθολικές αντιρρήσεις της επιστημονικής και  της εκπαιδευτικής καινότητας των ΣΔΕ , νόμος του Κράτους .  Η διαρκής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, η παιδαγωγική τους αυτονομία, ο μειωμένος αριθμός εκπαιδευόμενων ανά τάξη,  η περιγραφική-διαπιστωτική και όχι βαθμολογική αξιολόγηση των εκπαιδευόμενων και οι τακτικές παιδαγωγικές συνεδριάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων, θεσμικά κυρίαρχου όργανου στα ΣΔΕ αποτελούν εδώ και χρόνια πάγια αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας και εκεί που έχουν εφαρμοσθεί με επιτυχία πρέπει να διαφυλαχθούν ως κόρη οφθαλμού.

Ειναι απαίτηση όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας  και ταυτόχρονα της κοινωνίας που αξιολογεί θετικά την προσφορά των εκπαιδευτικών στα ΣΔΕ όλης της χώρας.


5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Κ.Ε.Ε.ΕΝ.ΑΠ
« στις: Νοέμβριος 22, 2007, 01:23:11 πμ »
καλό φαίνεται- αν και υπάρχουν άτομα από ετεροκλητες δομές.σίγουρα ομως έχουμε να πάρουμε πράγματα

6
Eιμαι μονιμη αποσπασμενη σε ΣΔΕ.Ξερω απο ωρομισθιους που δουλεψαν εκει οτι αναγνωριζεται ως προυπηρεσια.To  site του ΙΔΕΚΕ
www.ideke.edu.gr

7
ευχαριστω .αλλα αυτο ισχυει αν καποιος πρωτοασγαλιστηκε μετα το 83.τι γινεται αν καποιος εχει απο πιο πριν?

8
Πολλοι καθηγητες ιδιαιτερα των Αγγλικων εχουν πολλα ενσημα ΙΚΑ και ΤΕΒΕ απο φροντιστηριαπριν διοριστουν.Τι γινεται οταν καποιος εχει πρωτοασφαλιστει πριν το 1982 αλλα διοριστηκε μετα το 1993 ?Ποασ χρονια πρεπει να υπηρετησει?

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159765
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 255
Σύνολο: 267

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.