Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mariapanag

Σελίδες: 1
1
Εν αναμονή της απόφασης για κλείσιμο και των δημοτικών, δέχομαι τηλέφωνο από τον διευθυντή. Η έκτη τάξη δεν έχει δασκάλα και μπαίνουν όλοι οι άλλοι δάσκαλοι των άλλων τάξεων και ο διευθυντής εκ περιτροπής(διδάσκει από ένα μάθημα ο καθένας, καλύπτοντας με αυτό το τρόπο τις ώρες). Μόνο εγώ δεν μπαίνω, επειδή καλυπτω τις 4 ώρες που μου περισσεύουν από την τάξη μου στο ολοήμερο(στο οποίο κανείς δεν ήθελε να μπει και θέλανε όλοι να καλύπτουν τις ώρες τους στην Εκτη). Ο διευθυντής έχει αναλάβει 8 ώρες γλώσσα. Με καλεί και μου λέει ότι θα αναλάβεις στην τηλεκπαιδευση εκτός από την τάξη σου και 4 ώρες γλώσσα(να τις μοιράσουμε 4 εγώ και 4 εκείνος), επειδή λέει δεν μπορεί να τα κάνει αυτός όλα έχοντας και το διοικητικό κομμάτι. Και λέει δεν υπάρχει άλλος γιατί εσένα μόνο Μαρία σου περισσεύουν ώρες τώρα για τηλεκπαιδευση(ψέματα), επειδή κάνεις ολοήμερο. Φυσικά ξέχασε να αναφέρει ότι ήμουν καλή όταν μπήκα 4 από τις 8 συνολικά ώρες την εβδομάδα ολοήμερο δίνοντας όλες τις ώρες που έχω ευέλικτη ζώνη στις ειδικότητες για να βγει το πρόγραμμα, επειδή κανένας άλλος συναδέλφος μόνιμος και αναπληρωτης δεν ήθελε ολοήμερο. Μετά μου έλεγε εγώ σε βοήθησα με την μητέρα γιατί ήθελε να το φτάσει μακριά κλπ. Του λέω τι να φτάσει μακριά; (τα έχω γράψει αναλυτικά) και άλλαξε κουβέντα. Πραγματικά έχει ξεπεραστεί κάθε όριο. Πώς θα μπορούσα να το χειριστώ; Να πω πως έχουν προσλάβει από την αρχή της χρονιάς δασκάλα αναπληρώτρια για την έκτη η οποία βρίσκεται σε άδεια covid λόγω εγκυμοσύνης.

2
Παραξενο που σου ζητησε να δινεις φωτοτυπιες σε καιρο κορονοιου...
Προσωπικά είμαι επιφυλακτική με τις φωτοτυπίες λόγω covid. Ισχυρή σύσταση υπάρχει όχι απαγόρευση.

3
Ξαναγράφω λίγο αυτά που λες αλλά με άλλο χειρισμό:
Πρώτη συνάντηση με γονείς. Α τους βάζεις λίγα για αντιγραφή. Ο γιος μου όταν πήγαινε Τρίτη στο ίδιο σχολείο πριν 5 χρόνια η κύρια Μαρουσω τους έβαζε σεντόνια και συνήθιζε το χέρι.
Απάντηση  Αυστηρή: "Κυρία Τάδε το αν κάτι είναι λίγο ή πολύ για αντιγραφή δεν θα το κρίνετε εσείς αλλά επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι τόσο πρέπει να είναι για να είναι αποδοτικό για το παιδί, αλλιώς μετά θα θεωρεί την  αντιγραφή ως αγγαρεία.  Επίσης, με όλο το σεβασμό δεν μας αφορά τι γινόταν πριν 5 χρόνια. Τα πράγματα εξελίσσονται. Και στην εποχή των γονιών μας τα παιδιά έτρεμαν τους δασκάλους. Δεν σημαίνει ότι αυτό ήταν και το σωστό. Σας παρακαλώ, να μην ξεφεύγουμε από την  συζήτηση με πράγματα που δεν μας αφορούν όλους γιατί έχουμε πολλά να συζητήσουμε".

Το βιβλίο μαθηματικών είναι χάλια. Η κυρά Μαρουσω το πέταξε και έκανε από φωτοτυπίες. Εγω δεν είμαι εδώ να κρίνω το βιβλίο αλλά να το διδάξω. Ναι αλλά έτσι μάθαινε καλύτερα ο γιος μου
Απάντηση: (αν το βιβλίο το μαθηματικών είναι καλό): Εάν κάποιος δάσκαλος κατέχει τα μαθηματικά τότε μπορεί να καταλάβει το βιβλίο και μπορεί να το μεταδώσει και στα παιδιά. Αν πάλι όχι αναζητά λύσεις σε άλλο υλικό. (αυτό βέβαια σε περίπτωση που κατέχεις καλά τα μαθηματικά).  Στην τάξη κοιτάμε πως μαθαίνουν όλα τα παιδιά καλύτερα και όχι μόνο ο γιος σας.

Τους κοβεις το βήχα , πως αλλιως να το πω; εσυ μπαινεις σε διαπραγμάτευση μαζί τους και τους αφήνεις περιθώρια. Μιλάς πάντα με ευγένεια, αλλά ξεκάθαρα και με αυστηρό ύφος. Σε βλέπουν ψαρωμένη μάλλον για αυτό σου λένε τα χαζα.

Επίσης, εκεί που θα έχει πει τρεις φορές τη λέξη Μαρουσω. Τους διακόπτεις ευγενικά και λες " Μάλλον επειδή δεν ακούστηκα καλά πριν, ισως λόγω της μάσκας, θα ήθελα να ξανασυστηθώ, λέγομαι πχ. Έλενα Τάδε και θα είμαι η δασκάλα της τρίτης Δημοτικού φέτος. Μπορείτε να με φωνάζετε κυρία Τάδε.".  πιάνουν το υπονοούμενο ότι δεν λέγεσαι Μαρουσώ και πιάνουν και το εννοούμενο ότι εσύ κάνεις κουμάντο στην τάξη σου και όχι οι γονείς. Και πιστεψε με το κόβουν. Και όχι κυρία Έλενα αλλλά κυρία + επώνυμο, μόνο έτσι κρατάς τους τύπους, αλλιώς μετά από λίγο καιρό θα παίζετε σφαλιάρες, που λέει ο λόγος.

Ακόμη και αυτό που έκανες να μιλήσεις με τον περσινό αναπληρωτή κτλ κτλ. κουτσομπολιό είναι (δεν σε κρίνω μην το πάρεις έτσι, αλλά αναλώνεσαι γύρω γύρω από τα ίδια και όσο δεν το παίρνεις διαφορετικά το θέμα δεν προκειται να το λύσεις) . Το τι γινόταν περυσι, το τι γίνεται φέτος κτλ κλτ. είναι άλλες καταστάσεις άλλοι άνθρωποι.
Πρώτα από όλα μία φορά το μήνα είσαι υποχρεωμένη να κάνεις ενημέρωση γονέων. Δεύτερον με το παιδί που χρειάζεται παράλληλη κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει στο σχολείο ότι χρειάζεται να ξέρεις για το παιδί και όχι να μιλάς Σάββατο βράδυ με τον περυσινό δάσκαλο για να μάθεις για το παιδί. Αυτό να το κάνεις σε ένα άλλο σχολείο που θα σου συμπεριφέρονται καλυτερα, όχι να αφιερώνεις και το Σάββατο σου για ανθρώπους που δεν εκτιμάνε τίποτα.
Όσο δεν θέτεις όρια τόσο θα έχεις θέματα.
Αυτά από εμένα. Δεν ξέρω αν βοήθησα καθόλου, ευχομαι να βρεις την άκρη σου.  :)
Γενικά καλά τα λες. Η πλάκα ξέρεις ποια είναι; πήγαν στο διευθυντή, διότι θεωρούν το ακριβώς αντίθετο. Όταν τους είπε γιατί δεν κάνετε μια συνάντηση με την ίδια, του απάντησαν ότι ο αναπληρωτής πέρυσι άκουγε και τα εφαρμοζε, φέτος δεν ακούει και δεν εφαρμόζει αυτά που της λέμε να κάνει, μας το ξεκοψε από την αρχή ότι έχει δικό της πλάνο Το πρόβλημα ίσως το μεγαλύτερο εδώ πέρα είναι ότι ο διευθυντής δεν ξέρει ή φοβάται να δώσει την πρέπουσα λύση. Όταν του είπα ότι κακώς συνδιαλεγεσαι και ότι παράπονο έχουν να έρθουν σε εμένα, μου απάντησε ότι είναι υποχρεωμένος να ακούει τους γονείς. Το θέμα είναι ότι η λύση που πρότεινε(μην τους γράφεις στον πίνακα τι έχουν για την επόμενη μέρα πχ. Σελ5 άσκηση 2 βιβλίο Γλώσσα.) αλλά να το δίνεις σε φωτοτυπία κλπ. γιατί χάνεται χρόνος από το μάθημα, δενν έχει λογική. Ή δεν ξέρει να τα λύνει ή φοβάται ή σου λέει αναπληρώτρια είναι θα το βουλώσει όπως πέρυσι ο άλλος. Αλλά εδώ περιπλέκεται διότι έχουν εμπλακεί συνάδελφοι. Συνάδελφος μονιμος/οι που για δικούς τους λόγους(επειδή θεωρούν ότι δεν συνδιαλεγεσαι μαζί τους, δεν ήρθες να μας ζητήσεις υλικό) δεν σε συμπαθούν ούτε εσένα ούτε το διευθυντή(μου είπε ότι είναι ένα ακόμη περιστατικό που προσπαθούν να χτυπήσουν και τον ίδιο) με μητέρες που θεωρούν ότι έχουν λόγο και άποψη για όλα επειδή το σχολείο είναι ένα βήμα από το σπίτι τους. Τεσπα θα δούμε πως θα πάει.

4
Βρε καλό μου παιδί αν έκανες ακριβώς αυτό δεν θα είχαν το θάρρος να έρθουν να σου πουν να βοηθήσω κάτι κτλ κτλ.  Τους δίνεις βήμα με τον άλφα ή βήτα τρόπο, δεν ξέρω πως να στο εξηγήσω.
Ακόμη και το ότι λες ότι θα πεις στο διευθυντή ότι θα συνεχίσεις όπως θεωρείς εσύ σωστο κτλ κτλ και ότι θα σε αρχίσει στις απειλες κτλ κλτ εσύ πάλι το μπλέκεις. Δεν οφείλεις να τον ενημερώσεις πως θα συνεχίσεις. Δεν είναι αρμόδιος για το τι κάνεις εσύ στην τάξη σου ως μάθημα. Για ποιο λόγο να τον ενημερώσεις; Άτυπα;, φιλικά; γιατί; καλής θελήσεως; γιατί; δεν είσαι υποχρεωμένη να τον ενημερώσεις πως θα κινηθείς στο μάθημα σου. Η καλή θέληση δεν υπάρχει από την στιγμή που δεν έκοψε τον αέρα στους γονείς ο ίδιος όταν πήραν τηλ να κάνουν παράπονα. Τότε που ήταν η καλή θέληση απέναντί σου; εσύ λοιπόν γιατί λόγω καλής θελήσεως να τον ενημερώσεις πως θα κινηθείς; κάνεις σωστά το μάθημα σου με το υλικό που θεωρείς εσύ σωστό. Φτάνει κάποια στιγμή και σου παραπονιούνται πχ. ότι δεν χρησιμοποίησες υπολογιστή που συμφωνήσατε με τον διευθυντή. Τότε πετάς μια μπούρδα στον διευθυντή τύπου πχ. μου έπεσε και έσπασε ο υπολογιστής και τελικά δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω. Επίσης, δεν έχω λεφτά να πάρω άλλο. Τι θα σου πει; τίποτα. Θα καταλάβει ότι λες ψέματα (και τι έγινε; σκασίλα σου! όπως σε δουλεύουν όλοι απάντα και εσύ με δούλεμα!), αλλά δεν μπορεί να το αποδείξει και δεν μπορεί να σε υποχρεώσει να βρεις υπολογιστή. Θα καλέσει το σύμβουλο (όπως το λέγαμε παλιά), ωραία! θα έχεις και εσύ να αναφέρεις στο σύμβουλο πέντε-δέκα πραγματάκια ακόμη. Στο σύμβουλο θα φανεί και η ανικανότητα του διευθυντή σου να λύσει ένα θέμα τύπου ψωμοτύρι για τα περισσότερα σχολεία. Πίστεψε με ότι δεν θα τον καλέσει, γιατί δεν θέλει να βγαίνουν προς τα έξω τα προβλήματα του σχολείου. Και πίστεψέ με θα βρει λύση να καλμάρει τους γονείς. Γιατί θα πρέπει να του δίνεις λόγο για πράγματα που δεν είναι της αρμοδιότητας του; Αν σου αναφέρει πάλι θέματα με γονείς τότε μην καθίσεις να ακούσεις τι του είπαν, και μεσάζοντες και χαλασμένο τηλ. απλά πες του "Θα το διευθετήσω", και πάρε τους εν λόγω γονείς τηλ. κάλεσέ τους στο σχολείο και λύσε το. Κάνε συζήτηση χωρίς όμως να τους αφήνεις να σου κάνουν υποδείξεις για το μάθημα σου. Οι γονείς ως μονάδες και όχι ως ομάδα και όχι με πλάτες μόνιμων και διευθυντών και υποκεινούμενοι από άλλους αν όντως κάνεις δουλειά σωστή στην τάξη μια χαρά μπορεί να πειστούν και να καταλάβουν τι γίνεται. Δεν τους πουλάς υφάκι όμως, δεν τους θίγεις, δεν το παίζεις ξερόλας. Τους δείχνεις ότι είσαι επαγγελματίας, ότι θέλεις το καλύτερο και κάνεις το καλύτερο για τα παιδιά τους, και ότι δεν επιδέχεσαι εντολές από τους ίδιους για το μάθημα σου (αυτό δεν το λες το δείχνεις μέσα από διάφορους τρόπους). Δεν τους δίνεις θάρρος. Αρκεί όμως να είσαι εσύ 100% οκ ως εκπαιδευτικός.
Το να είσαι επαγγελματίας κρίνεται ακόμη και σε λεπτομέρειες που μπορεί να μην σου φαίνεται ότι έχουν σημασία αλλά έχουν. Δεν ξέρω πως να στο εξηγήσω. Να πω ένα παράδειγμα: Είναι σύνηθες στην επαρχία και ιδίως στα μικρά μέρη που ξέρουν οι πάντες τους πάντες, να σε πετύχουν πχ. στο δρόμο, σε καφέ και αλλού και να σε ρωτήσουν "Πως τα πάει η Μαρία;", "Δεν έγραψε καλά στο διαγώνισμα και στενοχωρήθηκε", το οτιδήποτε. Θα σεβαστούν τη δουλειά σου και θα σε θεωρήσουν επαγγελματία αν δεν τους δίνεις θάρρος και αν είσαι τυπική. Δεν πιάνουμε ψιλή κουβέντα έξω με γονείς μαθητών. Ναι χαιρετάμε, μιλάμε ένα γεια, έως εκεί. Αν θέλουν να ρωτήσουν για το παιδί τους να έρθουν στο σχολείο και να δείξουν ενδιαφέρον. Άρα δεν τους λέμε ούτε για τη απόδοση τους, ούτε τους λέμε ελάτε σχολείο να μάθετε. Τους λέμε "Όποτε μπορείτε περάστε από το σχολείο τις ώρες που ξέρετε ότι έχουμε ορίσει για να μπορώ να σας αφιερώσω περισσότερη ώρα και να έχουμε και το κατάλληλο περιβάλλον να μιλήσουμε αναλυτικά για τον Γιωργάκη, μην τα λέμε εδώ στο πόδι". Πίστεψε με και το μήνυμα το παίρνουν και σε σέβονται και όλα. Και τους τύπους κρατάς και προβλήματα δεν έχεις. Απλά σου έδωσα ένα παράδειγμα για να καταλάβεις ότι για να σεβαστούν τη δουλειά σου πρέπει εσύ να το επιβάλεις, αλλιώς όλοι είτε είναι γονείς, είτε διευθυντής, είτε "συνάδελφοι" δεν πρόκειται να σε σεβαστούν αν δεν το καθιερώσεις εσύ.
Έτσι λοιπόν και με το διευθυντή σου, αν κάθεσαι και διαπραγματεύεσαι πως θα κάνεις το μάθημα σου τότε καλά κρασιά! Μετά εκτός από υπολογιστή θα σου ζητήσει να κουβαλάς και προτζέκτορα, μετά να κάνεις και άλλα, μέχρι να κουβαλάς καφέδες και να παίρνεις τις γωνίες θα σε βάλουν να κάνεις. Αν έχεις άλλες δοσοληψίες με το διευθυντή (του χρωστάς καμιά χάρη, καμιά άγραφη άδεια κτλκλτ) τότε εσύ του έχεις δώσει βήμα να έχει λόγο στα δικά σου χωράφια.
Συμφωνώ απόλυτα. Πρώτη συνάντηση με γονείς. Α τους βάζεις λίγα για αντιγραφή. Ο γιος μου όταν πήγαινε Τρίτη στο ίδιο σχολείο πριν 5 χρόνια η κύρια Μαρουσω τους έβαζε σεντόνια και συνήθιζε το χέρι. Είχε διαφορετική προσέγγιση, δεν σημαίνει ότι υπάρχει μόνο μία μέθοδος. Το βιβλίο μαθηματικών είναι χάλια. Η κυρά Μαρουσω το πέταξε και έκανε από φωτοτυπίες. Εγω δεν είμαι εδώ να κρίνω το βιβλίο αλλά να το διδάξω. Ναι αλλά έτσι μάθαινε καλύτερα ο γιος μου. Διάλογος 18 Σεπτεμβρίου 2020. Σε συνάντηση τώρα υποθετική. Με την μέθοδο που ακολουθείς δεν μαθαίνουν. Η κυρά Μαρουσω έκανε εκείνο και μάθαιναν. Τα ίδια έκαναν έμαθα στον αναπληρωτή που είχε πέρυσι την τάξη. Δύο φορές το μήνα μαζεύονταν γονείς και αναπληρωτης και του έκαναν υποδείξεις. Μίλησα στο τηλέφωνο πριν λίγο.Δεν του είπα τι έγινε, απλά ο διευθυντής τον αγγαρεψε να μου πει 2 λόγια για ένα παιδί της τάξης που χρειάζεται παράλληλη και με την ευκαιρία ψάρεψα. Έκανα μου λέει υποχωρήσεις να βγει η χρονιά. Αυτός είχε όμως καλές σχέσεις με τους μίσους μόνιμους. Φυσικά φέτος μαύρη Πέτρα και παρόλο ντόπιος και αυτός φέτος εργάζεται σε διπλανό χωριό 20 χλμ μακριά και ηρέμησε. Η πλάκα είναι ότι με τους μισούς μόνιμους που δεν είχε καλή σχέση τον έπιασαν στο τέλος και του την είπαν ότι η τάξη είναι αδουλευτη. Όσον αφορά τον διευθυντή είναι ο χαρακτήρας του τέτοιος. Και στην άλλη αναπληρώτρια που είχε πρόβλημα με την συμπεριφορά 2 μαθητών, έκανε ξαφνικά ντου στην τάξη και έλεγε στην αναπληρώτρια τι θα κάνει. Της είχε πει να το βγάζει έξω από την τάξη. Το έκανε μία δύο η αναπληρώτρια και έρχεται ο πατέρας. Που σε πονει και που σε σφάζει. Την ξεφτιλίσε. Ο διευθυντής αφαντος. Την έπιασαν οι μόνιμοι και την παρηγορησαν. Και πέρυσι τα ίδια ο διευθυντής μου είπε ο αναπληρωτής. Του έλεγε άκου τι σου λένε και ενσωμάτωσε μερικά στοιχεία να μην σου την λένε. Γι αυτό έγραψα για τραγικές καταστάσεις. Αν πάει και τα κάνει στους μόνιμους αυτά... Καλά ούτε απ έξω δεν περνάει. Με εμένα θα χαιρόταν. Δεν τους έκατσε όμως καθώς η τάξη μου θεωρούσαν έχει το πιο δύσκολο παιδί και δεν την ήθελε κανείς. Με εμένα φέτος το παιδί άλλος άνθρωπος. Εκεί που πέρυσι δεν μπορούσαν να το συνεφερουν, πηδουσε τα κάγκελα του σχολείου κλπ. Φέτος με εμένα από τα πιο ήσυχα. Και αντί να πουν οι μόνιμοι που όλα τα κρίνουν ότι μπράβο που τα κατάφερε έλεγαν μεγάλωσε το παιδί και ηρέμησε. Η εμπάθεια έχει και όρια όμως. Λίγο πολύ με τους αναπληρωτές βγάζανε τα θέματα που είχαν. Πρόπερσι μου είπαν ότι είχαν μια αναπληρώτρια που την είχε δει δημόσιο. Δεν είχε αφήσει άδεια για άδεια. Όλη την αναρρωτική, αιμοδοτικεες, φοιτητική κλπ. Προφανώς κατάλαβε τι παίζει και βρήκε αυτό το τρόπο και τους την έκανε.

5
Δεν μίλησα για διπλωματία, ούτε για τρελίτσα (μίλησα για τρέλα και αδιαφορία). Άλλα πράγματα σου είπα, ίσως να μην τα εξέφρασα εγώ σωστά. Εγώ μίλησα να πατάς στα πόδια σου φροντίζοντας να είσαι 100% σωστή. Μίλησα να μην μπλέκεις στο γνωστό κουτσομπολιό των εκπαιδευτικών.
Έχω μία αίσθηση (καθαρά από ότι γράφεις) ότι προσπάθησες να τους πουλήσεις εξυπνάδα (ίσως και άθελά σου, ίσως και λόγω χαρακτήρα, ίσως και ότι θες να απαντάς σε κάθε χαζομάρα που ακούς στα γραφεία του σχολείου). Δεν λέω ότι έχουν δίκιο, έχουν άδικο αν είναι όπως τα λες. Απλά αυτοί βάζουν το μπαρούτι και εσύ την φωτιά.
Την αναπληρώτρια μην την εμπιστεύεσαι, ειδικά αυτή. Κάθεστε μαζί και τους θάβετε και μετά αυτή τα λέει όπως τα θέλει. Κοντινούς στο σχολείο και σε κάθε σχολείο θα βρεις  ελάχιστους. Θα είναι μόνο αυτοί που θα έχεις σχέση ουσιαστική και μετά από δυο-τρια-πέντε κτλ χρόνια που θα είστε σε άλλα μέρη ο καθένας.
Εμπιστοσύνη για ποιο λόγο να έχεις στον διευθυντή; είναι πατέρας σου; είναι άντρας σου; μόνη σου λες ότι τον κάνουν ότι θέλουν οι ντόπιοι, αρά πως να του έχεις εμπιστοσύνη; αυτός δεν είναι άνθρωπος; πως είσαι σίγουρη ότι δεν εξυπηρετεί κάποιους ανθρώπους ή κάποιους σκοπούς;
Το να φαίνεται στο ύφος μας ότι δεν μας αρέσει το εργασιακό περιβάλλον μας είναι κάτι που δεν μπορούμε να κρύψουμε, το να λέμε στους άλλους κατάμουτρα ότι δεν τους γουστάρουμε και δεν συμφωνούμε με αυτά που λένε είναι άλλο πράγμα. Εγώ σου λέω απλά ότι δεν χρειάζεται καν να μπαίνεις στην διαδικασία να ακούς τι λένε οι άλλοι. Κάνε τη δουλειά σου, μην μπαίνεις σε διαπραγματεύσεις και άσε τα πηγαδάκια. Δεν σημαίνει ότι αν δεν κάθεσαι να ακούς την χαζομάρα καθενός στο γραφείο οτι δεν έχεις καθαρό βλέμμα, σημαίνει ότι δεν αντέχεις την μ@#%$$%. Αλλά η solo "καριέρα" στο σχολείο είναι δύσκολος δρόμος. Μονόδρομος όμως όταν βιώνεις τέτοιες καταστάσεις. Όλοι αναζητάνε ομάδα. Μπορείς να είσαι μία ομάδα μόνη σου αρκεί να πατάς στα πόδια σου. Καλό είναι να έχουμε και καλές διαπροσωπικές σχέσεις στο σχολείο και να εχουμε και φιλικές, αν όμως δεν φαίνεται να μπορεί να γίνει αυτό, τότε έχουμε τυπικές επαγγελματικές σχέσεις και το παίρνουμε απόφαση ότι θα είμαστε μόνοι μας ακόμη και 800 χλμ (ή μίλια) μακριά από το σπίτι μας
(Στα λέω αυτά έχοντας κάνει με πολλούς τρελούς διευθυντές και συναδέλφους και επιβίωσα)
Ακριβώς αυτό κάνω. Μια καλημέρα και τέλος. Από την αρχή. Κατάλαβα ότι δεν ταιριάζουμε και από το να έχω αντιδικιες κάνω απλά τη δουλειά μου και φεύγω. Δεν κατάλαβες ένας λόγος που με κατηγορούν είναι αυτός ότι δεν έχω πολλά πολλά. Μέχρι και το ότι δεν νοίκιασα στο χωριό αλλά αλλού κατεκριναν μπροστά μου χωρίς να μιλήσω. Ακριβώς το αντίθετο. Δεν συμμετέχω ούτε τώρα ούτε στις αρχές σε κανένα κουτσομπολιό. Εγώ μαζί σου να κόψω και το υλικό που τους δίνω και τον υπολογιστή κλπ. Και να αφιερωθω μόνο στα σχολικά βιβλία. Εκεί να δεις τι έχει να γίνει. Θα μου πεις ας γίνει. Σωστό. Και ο διευθυντής τους μόνιμους καλύπτει γιατί τους φοβάται. Αν ο διευθυντής του πω ότι εγώ θα συνεχίσω όπως θεωρώ και είναι και πολλά αυτά που ήδη κανω(έξτρα υλικό, υπολογιστή δικό μου) θα αρχίσει τις απειλές. Οι άλλες οι μητέρες θα πάνε στη διεύθυνση λέγοντας τα ψέμματα πέρα από το άκουσον άκουσον δεν έχει ροή το μάθημα που κάνει κλπ. Και θα γυρίσει να μου πει δεν με άκουσες φατα. Η πλάκα είναι ότι οι μόνιμοι που έκαναν την δουλειά, θέλουν να πάω να τους παρακαλέσω να μου το λύσουν. Γι αυτό άρχισαν τα τρέχει κάτι να βοηθήσω κλπ. Είναι και... Καρφώνονται μόνοι τους. Και μιλάμε ηλικίες 50,60, +. Έχουμε από 35 έως 25 σχεδόν χρόνια διαφοράς.

6
Αρχικά να πω πως ότι γράψω δεν έχει καμία διάθεση κριτικής και ξερολίασης, απλά θα σου εκφράσω ανοικτά τις σκέψεις μου με ότι διάβασα, χωρίς να έχουμε πλήρη εικόνα της κατάστασης του σχολείου σου, γιατί δεν είμαστε παρόντες. Δεν έχω διάθεση να θίξω κανέναν,  το τονίζω.
1. Δεν έπρεπε να μπεις σε διαδικασία διαπραγμάτευσης με το διευθυντή (υπολογιστή, να μπει στο μάθημα σου κτλ). Εσύ δίνεις βήμα για ότι "παθαίνεις". Δηλαδή δεν είσαι υποχρεωμένη να πας δικό σου υπολογιστή στο σχολείο. Ούτε να δίνεις φωτοτυπίες. Όσο ζητάνε και δίνεις, τόσο θα ζητάνε περισσότερο και θα σε πατήσουν κάτω αν δεν πεις και πουθενά όχι. Φαίνεσαι ψαρωμένη και το εκμεταλλεύονται. Δυστυχώς είναι σύνηθες στα ελληνικά σχολεία.
2. Αν είσαι 100% σωστή στο μάθημα και στα παιδιά δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα όσο προβλήματα και να προσπαθούν να σου δημιουργήσουν οι όποιες κλίκες. Απλά θα προσπαθούν να σου σπάσουν τα νεύρα, αλλά θα μάθεις τρόπους να τους αντιμετωπίζεις.
3. Όσα περνάς (συγνώμη για αυτό που θα πω) είναι λόγω της απειρίας σου γενικότερα, όχι λόγω της απειρίας σου στην εκπαίδευση. Δεν έχεις μάθει μάλλον να χειρίζεσαι καταστάσεις και διενέξεις με ανθρώπους.
4. Λόγω του 3. φροντίζουμε να ενημερωνόμαστε σωστά για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας. Με βάση τους νόμους, με βάση τι ισχύει, όχι με βάση τι εφαρμόζει το κεφάλι του καθενός διευθυντή, γονέα, δασκάλου κτλ.
5. Μην εμπιστεύεσαι στο συγκεκριμένο περιβάλλον που βρίσκεσαι κανέναν. Ούτε το διευθυντή, ούτε την άλλη αναπληρώτρια. Αυτή μεταφέρει πράγματα, να είσαι σίγουρη.
6. Έχεις μπερδέψει μόνη σου πολύ το πράγμα συζητώντας με αιρετούς και πυσπε δεξιά και αριστερά που θα έπρεπε να ξέρεις ότι και αυτοί (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) είναι μία κλίκα. Όταν έχουμε ένα πρόβλημα κάνουμε ένα σχέδιο με συγκεκριμένα βήματα και το λύνουμε. Όχι πολύ κουτσομπολιό και όχι πολλά λόγια αλλά πράξεις.
7. Τέτοια προβλήματα στα δημοτικά υπάρχουν πολύ συχνά, απλά τις προηγούμενες χρονιές καθότι ήσουν παράλληλη δεν έβλεπες τι τραβάνε οι δάσκαλοι της τάξης με τους γονείς και τους άλλους συναδέλφους, ήταν πιο συγκεκριμένα τα πράγματα για εσένα και τώρα είδες την πραγματική διάσταση.  Δες το ως ένα "σχολείο" την φετινή χρονιά που θα μάθεις και εσύ πως να επιβιώνεις και να ανταπεξέρχεσαι σε τέτοιες καταστάσεις.
8. Στην ελληνική επαρχία στα σχολεία που είναι πολλοί ντόπιοι μόνιμοι είναι σύνηθες να έχουν ξεχάσει τι σημαίνει επαγγελματισμός. Οπότε είναι λογικό αν εσύ ως νέα δασκάλα έχεις όρεξη για δουλειά, έχεις προσόντα, κάνεις καλό μάθημα κτλ να προκαλείς την ζήλια των μόνιμων αλλά να μην σκέφτονται  πως να βελτιωθούν αυτοί αλλά πως να σαμποτάρουν εσένα. Έτσι λοιπόν, για να αποφεύγεις τις λούμπες που σου στήνουν, μία λύση πιο ανώδυνη υπάρχει πουλάς τρέλα, δούλεμα και κάνεις κανονικά την δουλειά σου. Δηλαδή μην μπαίνεις σε διαδικασία να απαντάς με ειρωνείες στα ειρωνικά τους σχόλια. Πας κάνεις σωστά την δουλειά σου, τυπική στις υποχρεώσεις σου και μην κάθεσαι και αναλώνεσαι σε συζητήσεις καφενείου στο σχολείο, γιατί έτσι μπερδεύονται τα πράγματα. Αν πάνε κάπου να στην φέρουν (επειδή έχεις φροντίσει να είσαι σωστή) απαντάς με βάση την εκάστοτε εγκύκλιο και τέλος. Απλά αν και εσύ δεν είσαι 100% οκ σε όλα αυτό δεν μπορείς να το κάνεις.
9. Κακώς μπήκες στη διαδικασία να ακούσεις από το διευθυντή τι παράπονα είχαν μεταφέρει οι γονείς. Έπρεπε να του πεις "Πείτε σε αυτούς που σας τηλεφώνησαν και έκαναν παράπονα να με βρουν αυτοπροσώπως τις τάδε ώρες που έχουμε ορίσει για τους γονείς και να τα συζητήσουν μαζί μου". Μπήκες σε διαδικασία χαλασμένο τηλέφωνο. Προσωπικά πιστεύω ότι αν επέμενες να έρθουν να στα πουν από κοντά οι γονείς (ξεχωριστά του κάθε παιδιού) θα έβλεπες ότι δεν θα ερχόταν κανένας και αν έρχονταν θα ξεμπροστιάζονταν τι έχει παιχτεί ως παρασκήνιο. Μπήκες για εμένα εξ αρχής σε μία λάθος διαδικασία.
10. Το φύγε με βελτίωση που λέτε εμπεριέχει και αυτό το ρίσκο του, μπορεί να πάει σε καλύτερα μπορεί και σε χειρότερα. Και ούτε είναι λύση αν τα βρίσκουμε δύσκολα να το βάζουμε στα πόδια.
11. Σπάνια θα πετύχεις συντονιστή εκπαιδευτικού έργου να επιτελεί σωστά το ρόλο του, οπότε πολυ φοβάμαι ότι δεν θα βγάλεις άκρη έτσι.
12. Όλοι έχουμε περάσει ανάλογες καταστάσεις. Οπλίσου με υπομονή, αδιαφορία και μην δίνεις ούτε τροφή, ούτε βήμα, ούτε αέρα σε κανένα "συνάδελφο" ή διευθυντή να επεμβαίνει στα χωράφια σου, αρκεί να φροντίζεις να είσαι τυπική και εργατική.
Σωστός σε πολλά που γράφεις. Για το διευθυντή του τα είπα στο περίπου όπως τα λες και μου είπε δείξε μου εμπιστοσύνη, έχω 30 χρόνια στην εκπαίδευση κλπ. Δεν βγαίνει τίποτα με κόντρα και θα πάνε στη διεύθυνση αλλιώς και δεν θα είναι καλό να ακουστεί το όνομά σου κλπ. Κάνε αυτά που θέλουν και τέλος αν ξαναπαρουν θα τους πει ότι είστε απλά εμπαθείς, λέει και θα λυθεί. Κατάλαβε και αυτός ότι κάποιος συνάδελφος μου την έστησε και μου είπε να μην το κουβεντιασω με κανέναν, διότι είναι δύσκολο να καρφωθεί κάποιος. Συμφωνώ, λάθος που μιλάω με την συνάδελφο αναπληρώτρια αλλά είναι ο, τι πιο κοντινό εκεί μέσα. Δεν μπορώ να ξέρω τι τους λέει γιατί και εκείνη τους κακολογει και επιθυμεί βελτίωση. Σίγουρα δεν της αρέσει. Βέβαια στο χωριό έχει εξοχικό. Δεν είναι εντελώς άγνωστη μεταξύ αγνώστων. Το δεν ξέρεις να τους χειρίζεσαι ισχύει, διότι δεν έχω καθόλου διπλωματικό χαρακτήρα. Αν είμαι ερωτευμένη φαίνεται, λυπημένη φαίνεται. Απλώς σε περιβάλλοντα που δεν με χωράνε πηγαίνω τυπικά, έχω τις απολύτως επαγγελματικες σχέσεις, κάνω τη δουλειά μου και φεύγω. Γνωρίζω ότι στην εποχή μας ή έλλειψη διπλωματίας ισοδυναμεί με κακούργημα. Αλλά έχω καθαρό βλέμμα, ψυχή κλπ και εκπέμπεται το συναίσθημα που έχω. Δεν μπορώ να το κρύψω με τρελιτσα.

7
Δεν είναι η πρώτη φορά που διαβάζω να συμβαίνουν τέτοια πράγματα στην επαρχία. Τα έχω δει να συμβαίνουν με τα ίδια μου τα μάτια. Πάντα σε νεοδιόριστους όμως!!!! Τελικά στην δική μας περίπτωση η κοπέλα έφυγε στο τέλος της χρονιάς και έριξε μαύρη πέτρα, αφού πίσω από όλα κρυβόταν συνάδερφος που ξεσήκωνε τους ντόπιους!!! Τα ίδια λοιπόν και τώρα.
Κανένας δεν σε εμποδίζει να επικοινωνήσεις με τον συντονιστή εκπαιδευτικού έργου του νομού (τον παλιό σύμβουλο δηλαδή).
Μπορείς να μιλήσεις μαζί του για θέματα διεξαγωγής του μαθήματος, χωρίς να θεωρείται ότι παρακάμπτεις τον διευθυντή. Συνήθως αυτοί στέλνουν κάποια επιστολή και λένε: για όποια θέματα στείλτε μήνυμα ή επικοινωνήστε....Φυσικά έχω καταλάβει ότι από την μια λένε επικοινωνήστε, από την άλλη όμως δεν τους αρέσει να επικοινωνούμε.... Αλλά δεν χάνεις κάτι.
Α μπράβο. Γι αυτό μίλησα για στημένα πράγματα. Κάνει μπαμ ότι ντόπιος/οι εκπαιδευτικοι που θεωρούν το σχολείο τσιφλίκι τους κρύβονται από πίσω. Και ξέρω και ποιος/οι είναι. Σίγουρα η μία που κάνει ιδιαίτερα σε μαθητή μου και ένας 60+ που του έβαλα πάγο στα σαχλό αστεία. Το θέμα είναι άλλο. Φοβάμαι μην στήσουν κανένα χοντροτερο σκηνικό και αντε να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Γιατί όπως το ποτήρι νερό στη τάξη το βάφτισαν λεμονάδα, εύκολα μπορεί να βαφτίσουν το κρέας ψάρι για ανύπαρκτο λόγο.

8
Στην άλλη αναπληρώτρια πώς φέρονται;
Με τους συναδέλφους έχει καλές σχέσεις παρόλο που δεν τους χωνεύει. Θα βγει και για ένα καφέ το μήνα που λέει ο λόγος... Εξοχικό στην περιοχή. Αλλά την πήραν με καλό μάτι από την πρώτη ημέρα. Μας είδαν μαζί την πρώτη ημέρα και της λένε δεν σε φοβάμαι εσένα. Με γονείς είχε θέματα αλλά την έπιασαν την ίδια δεν πήγαν στον διευθυντή.

9
Να μιλήσω με τον συντονιστή εκπαιδευτικού έργου, αλλά φοβάμαι μη γίνουν χειρότερα τα πράγματα, διότι λίγο πολύ όλοι γνωρίζονται και αντε βρες άκρη  600 χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι σου. Μη γυρίσει ο διευθυντής και πει θα το ελυνα εγώ. Από την εμπειρία σας αν κάνω αυτό που προτείνει ο διευθυντής του σχολείου και κάνω το μάθημα με υπολογιστή(δικό μου καθώς δε διαθέτει το σχολείο δεύτερο)κλπ. Θα αλλάξει κάτι ή μετά θα βρίσκουμε άλλα. Μέχρι και το υλικό που δίνω το έκριναν ότι δεν είναι καλό. Φυσικά, δεν με υποχρεώνει κανείς να δίνω καν υλικό έξτρα. Θα μπορούσα να περιοριστώ στο βιβλίο μόνο. Φίλος μου σε Πυσπε άλλης περιοχής μου είπε ότι το θεωρεί στημένο από συναδέλφους το περιστατικό με την έννοια ότι βάζουν λόγια στους γονείς δηλητηριαζοντας τη συνείδηση (Α έτσι έπρεπε εκείνο, έτσι το άλλο) και εκείνοι με κρίνουν συνεχώς αρνητικά. Αν μου λέει είναι στημένο το περιστατικό(που λογικά με την έννοια που μου εξήγησε είναι) μου λέει βρες τρόπο να κάνεις βελτίωση, που και πάλι δεν σε κατοχυρώνει 100% διότι λίγο πολύ γνωριμίες έχουν παντού αν είναι 60+.Βελτίωση σε σχολείο με διευθυντή/ια κέρβερο και καλό άνθρωπο. Αντε να το πετύχεις. Μπορεί μου λέει να φτάσουν στο σημείο να σε κατηγορήσουν για πράγματα που δεν τα χωράει ο νους.

10
Στο σχολείο που είμαι δεν έχουμε ορίσει κάποιον εκπαιδευτικό σύμβουλο σχολικής ζωής.

11
Όχι δεν έχω μιλήσει με τον σχολικό σύμβουλο.

12
Καλημέρα. Είμαι αναπληρώτρια γενικής αγωγής σε εξαθεσιο δημοτικό σχολείο. Εργάζομαι τα τελευταία 5 χρόνια(4 χρόνια παράλληλη στήριξη και φέτος πρώτη χρονιά στη γενική). Τοποθετήθηκα στην Α φάση σε εξαθεσιο σχολείο σε χωριό το οποίο διαθέτει 4 μόνιμους εκπαιδευτικούς και 1 αναπληρώτρια + άλλη μια, εμένα δηλαδή. Τα προβλήματα ξεκίνησαν νωρίς από τη στιγμή που οι 4 μόνιμοι είναι και ντόπιοι, είτε κατάγονται από το χωριό, είτε ζούνε μόνιμα εκεί και έχουν όλοι από 25 έως 30 χρόνια υπηρεσίας στο συγκεκριμένο σχολείο.  Με έπιασαν στην αρχή και μου έκραζαν τον διευθυντή ο οποίος είναι εκεί τα τελευταία 4 χρόνια και δεν έχει σχέση με την περιοχή. Τον στόλιζαν κανονικά και μπροστά του μέχρι και ξύλο τον είχαν απειλήσει ότι θα φάει συνάδελφος 60+ από εκεί μέσα. Όπως ήταν θεωρώ φυσικό πάγωσα και η στάση μου από την αρχή μέχρι σήμερα είναι καθαρά τυπική(κάνω τη δουλειά μου και φεύγω). Ο διευθυντής άβουλος προσπαθεί να τα έχει καλά μαζί τους από φόβο και τους καλύπτει, ασχέτως που δεν το βλέπουν(παράδειγμα στο ολοήμερο από τις 8 ώρες που έχουν αναλάβει πε 70 τις 6 ώρες τις έχω αναλάβει εγώ και ο διευθυντής και μόνο δύο ώρες οι ντόπιοι μόνιμοι). Μίλησα με κάποιον πρώην αιρετό της περιοχής συνταξιούχο πριν 20 μέρες. Μου είπε με μία λέξη έμπλεξες και ήξερε ακριβώς την κατάσταση λέγοντας ότι και ο διευθυντής δεν κάνει. Του ζήτησα να με βοηθήσει με βελτίωση. Μου είπε βεβαίως αλλά εδώ και 20 μέρες χάθηκε και δεν πήρε τηλέφωνο, ούτε το σηκώνει. Μιλώ με τους γονείς της τάξης 18 Σεπτεμβρίου και 2 μητέρες στην αρχή μου κάνουν κριτική ότι βάζω λίγα για αντιγραφή στο σπίτι εκθειάζοντας τους 4 μόνιμους εκεί μέσα που γνωρίζονται άριστα. Μαθαίνω από τα συμφραζόμενα ότι μία μόνιμη εκπαιδευτικός από εκεί μέσα κάνει ιδιαίτερα σε κάποια μαθήτρια της τάξης μου. Φτάνουμε στην Πέμπτη 29 Οκτωβρίου και ενώ συνεχίζω τυπικά την εργασία μου με τυπικές σχέσεις με συναδέλφους και καμία ενόχληση από τους γονείς. Δέχομαι την Πέμπτη ένα ειρωνικό σχόλιο συναδέλφου 60+ τοτέμ για το σχολείο και την περιοχή για το γεγονός ότι μέσα έξω δεν βγάζω εγώ προσωπικά τη μάσκα. Απαντώ σε ανάλογο ύφος. Την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου(χθες) με καλεί ο διευθυντής στο γραφείο του και μου λέει ότι δύο μανάδεςτον πήραν τηλέφωνο και του έλεγαν ότι δεν κάνω καλά το μάθημα δεν έχει ροή, δεν έχω καλό υλικό(φωτοτυπίες), τους βάζω πολλά να γράψουν από τον πίνακα και ανύπαρκτα περιστατικά, ότι πίνω πορτοκαλάδα στο μάθημα(έχω πάντα στην έδρα ποτήρι με νερό) και ότι θα συνεννοηθούμε με τους υπόλοιπους γονείς του χωριού να κάνουν καταγγελία στη διεύθυνση πρωτοβαθμιας. Ο διευθυντής το θεωρεί λογικά στημένο το περιστατικό από κάποιον-κάποιους συναδέλφους εκεί μέσα, εγώ το θεωρώ σίγουρο +δόση ζήλιας επειδή τόσο νέα μου έλεγαν στην αρχή οι συγκεκριμένες μανάδες και εργάζομαι. Η λύση που προτείνει ο διευθυντής είναι να αλλάξω κάποια πράγματα στο τρόπο διδασκαλίας με κυριότερο να τους δίνω σε φωτοτυπίες αυτά που έχουν για την άλλη μέρα(πχ άσκηση 3 σελ. 20 του βιβλίου) και όχι να τα αντιγράφουν από τον πίνακα και να μπει και αυτός στη τάξη κάποια στιγμή να δει πως γίνεται το μάθημα. Επίσης, να φέρνω τον υπολογιστή μου επειδή δεν διαθέτει δεύτερο το σχολείο για να τους δείχνω βίντεο τα οποία θα έχω κατεβάσει στον υπολογιστή, διότι δεν διαθέτουν οι τάξεις ίντερνετ. Κάνοντας αυτά αν το συνεχίσουν θα τους πει ότι υπάρχει εμπάθεια και όχι πρόβλημα. Εν τω μεταξύ χθες με πιάνει ένας μόνιμος με εκφράσεις... Όλα καλά, τι λέει κανένα πρόβλημα να στο λύσω;  Μου είχαν πει στις αρχές ότι με τους γονείς γνωρίζονται οι 4 μόνιμοι άριστα.
Υγ. Έχω γ τάξη με 8 παιδιά. Σχόλια, λύσεις. Βελτίωση θέσης; αναφορά των/του περιστατικου στο συνδικαλιστικο όργανο; Τι να κάνω;
Υγ2. Συνέλευση διδασκόντων για κλάματα. Κάθε φορά που πάει κάποιος να μιλήσει αναπληρωτής ή ειδικότητα με επιστημονικό λόγο του λένε ααααα θέλουμε να φύγουμε καλά καλά πήγε 2 η ώρα.
Υγ3. Η άλλη αναπληρώτρια ντόπια του χωριού(σε αντίθεση με εμένα που απέχω 600 χλμ) , καλές, όχι τυπικές σχέσεις με μόνιμους, πρόβλημα όμως με γονείς, αλλά της το λένε σε συνάντηση όχι με τηλέφωνο στο διευθυντή.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 406
Σύνολο: 415

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.