Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Sagittarius

Σελίδες: 123 ... 12
1
Νομίζω ότι δεν μπορούσαν να καταθέσουν ένα έγγραφο (το οποίο εκ των πραγμάτων δεν προλάβαινε να το εκδόσει η υπηρεσία λόγω παρέλευσης ημερομηνίας). Αυτό ίσχυσε και στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια.

2
Ωστόσο στην Α Δωδεκανήσου δεν δόθηκαν παρά το γεγονός ότι εκδήλωσαν ενδιαφέρον νεοδιοριστοι συνάδελφοι.

3
Περισυ στην Α δωδεκανησου τα κενά στα πειραματικά δεν τα έδωσαν στους νεοδιοριστους, αλλά σε αναπληρωτές.

4
Καταργήθηκε αυτό το δικαίωμα. Δεν αυξήθηκαν τα έτη.

5
Ακριβώς

6
Άρα, ναι αυτό αλλάζει τον προγραμματισμό πολλών διδακτόρων που δεν επιθυμούσαν να μείνουν για πάντα στα σχολεία.

7
Ή ότι με τον καινούριο νόμο για τα ΑΕΙ που ψηφίστηκε οι κάτοχοι διδακτορικού που έχουν συμπληρώσει διετία στο υπουργείο Παιδείας ΔΕΝ έχουν πλέον δικαίωμα μετάταξης ως ΕΔΙΠ

8
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Απρίλιος 20, 2022, 07:59:16 πμ »
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

9
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Απρίλιος 19, 2022, 06:45:12 μμ »
Μήπως γνωρίζει κανείς αν η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για ένταξη των εκπαιδευτικών με ποσοστό 67% στις ειδικές κατηγορίες ψηφίστηκε στο νομοσχέδιο "δουλειές ξανά";
(Με συγχωρείτε για τις απανωτές ερωτήσεις).

10
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Απρίλιος 19, 2022, 05:23:15 μμ »
Ποιοι εμπίπτουν στις ειδικές κατηγορίες όσον αφορά τις οριστικές τοποθετήσεις;

11
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Απρίλιος 19, 2022, 05:16:13 μμ »
Σε ποιο νήμα δόθηκε απάντηση στην gerly σχετικά με τις ειδικές κατηγορίες;

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιανουάριος 12, 2022, 05:05:49 μμ »
Δημοσιεύτηκε στο
ΦΕΚ 3258/τ.Γ΄/31-12-2021

Ανάκληση διοριστεων της δευτεροβάθμιας 2ΓΕ/ 2019

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 03, 2021, 10:54:23 μμ »
Θεωρώ ότι το ζητούμενο πλέον δεν είναι η ποσότητα, αλλά πόσο εύστοχα απαντάνε τα παιδιά μέσα σε ένα αυστηρό όριο λέξεων. Οι μεγάλες παρεκκλίσεις αφαιρούν πολλά μόρια. Επίσης θα πρέπει οπωσδήποτε να αντλήσουν οι μαθητές/ τριες ιδέες από τα κείμενα αναφοράς. Διαφορετικά και πάλι θα χάσουν πολλά μόρια. Μας το ανέφερε σύμβουλος στις πρόσφατες επιφορφωσεις.

Σελίδες: 123 ... 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159599
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 468
Σύνολο: 487

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.