Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Dume

Σελίδες: 123 ... 16
1
Καλησπέρα. Όχι δεν είναι κριτήριο. Ωστόσο, σε μία χώρα με έντονο πρόβλημα υπογεννητικότητας χρειάζονται τέτοια μέτρα. Αν όχι, τότε και ο αριθμός των εκπαιδευτικών θα μειωθεί. Έτσι πάει…

Αν μας νοιάζει η υπογεννητικότητα, ας δοθούν ευκαιρίες και στους νεότερους απόφοιτους να εργαστούν στο αντικείμενό τους, ώστε να μπορέσουν να οργανώσουν τη ζωή τους.

Αν τυχόν καταλήξουμε σε ένα "προσοντολόγιο ενισχυμένο και με κριτήρια περί πολυτέκνων κτλ.", θα έχουμε τερματίσει το πιο ταξικό και ελιτίστικο σύστημα προσλήψεων όλων των εποχών, καθώς θα ευνοούνται όσοι:

α. μπορούν να επενδύσουν στην εσαεί απόκτηση τυπικών προσόντων με το ανάλογο κόστος

β. έχουν τη δυνατότητα να υποστηρίξουν μέσω άλλων οικονομικών πηγών τα πενιχρά τους έσοδα ως αναπληρωτές οπουδήποτε στην Ελλάδα προς άγραν μορίων

γ. έχουν ήδη την οικονομική δυνατότητα δημιουργίας οικογένειας και δη πολύτεκνης



2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Αύγουστος 11, 2022, 04:59:51 μμ »
Αν και υποθέτω ότι το γνωρίζετε, να επισημάνω ότι στο συγκεκριμένο υπουργείο η εισαγωγή γινόταν και γίνεται με γραπτούς διαγωνισμούς. Αλίμονο αν για τόσο εξειδικευμένες θέσεις σε ένα τόσο εθνικά ευαίσθητο αντικείμενο βασίζονταν οι διορισμοί σε επετηρίδες και μόρια.

Εξίσου ευαίσθητο αντικείμενο είναι και η εκπαίδευση των παιδιών και των νέων μιας χώρας.


3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Αύγουστος 11, 2022, 01:55:50 μμ »
πιστευω το αναποδο! αν πανε σε εκλογες χωρις γραπτο ασεπ θα ειναι αυτοκτονια

Αρχίζουν να πυκνώνουν οι διαγωνισμοί! Ας ελπίσουμε πως σύντομα θα επιστρέψουν και για την εκπαίδευση.

"Προκήρυξη διαγωνισμού για την πλήρωση είκοσι πέντε (25) κενών οργανικών θέσεων του Κλάδου Επικοινωνιών και Πληροφορικής του Υπουργείου Εξωτερικών".

https://www.mfa.gr/dinatotites-epaggelmatikis-stadiodromias-sto-ypex/klados-epikoinonion-kai-pliroforikis/prokeruxe-diagonismou-gia-ten-plerose-eikosi-pente-25-kenon-organikon-theseon-tou-kladou-epikoinonion-kai-plerophorikes-tou-upourgeiou-exoterikon.html

4
δηλ ένας με μούφα μαστερ δεν μπορεί να διαβάσει για ασεπ;

Να διαβάσει *, εννοείται. Να τα καταφέρει, πολύ αμφιβάλλω.



(*) = αν βέβαια ξέρει τι σημαίνει πραγματικό διάβασμα


5
Τότε, (ότ)αν και το Κόσοβο μπει μέσα ως κράτος, να αναγνωρίσουμε και τα (γνωστά και μη εξαιρετέα) πτυχία από το πανεπιστήμιο της Πρίστινα. Τι; Όχι;

Ναι, δυστυχώς θα πρέπει.

Για αυτό και μόνο ο γραπτός διαγωνισμός μπορεί να αποτελέσει ανάχωμα σε αυτό το ξεφτιλίκι των ακαδημαϊκών τίτλων.


6
Όσο για την ψυχρολουσία με την ειδική, αν αναφέρεσαι στο ότι "εξαφανίστηκαν" μεταπτυχιακά που είχαν δηλωθεί και εμφανίζονταν στον προηγούμενο πίνακα, συστημικό λάθος είναι, προφανώς θα διορθωθεί, και δεν γεννά αφ' εαυτού "δεύτερες σκέψεις" για την προσμέτρηση επιπλέον προσόντων, πολλώ δε μάλλον της προϋπηρεσίας.

Επαναλαμβάνω, ότι αν υπάρχει κάτι που πρέπει και αξίζει να διεκδικηθεί, είναι να αναστραφεί η απαράδεκτη πρακτική τού "αναγνωρίζονται τα πάντα όλα", από όποιο ίδρυμα ή "ίδρυμα" κι αν αποκτήθηκαν.

Όχι, δεν αναφέρομαι στα "τεχνικά" ή "συστημικά" λάθη, τα οποία και προφανώς θα διορθωθούν.

Αναφέρομαι στα ακόλουθα:

- πολλοί διαπιστώνουν πως παρά την προϋπηρεσία που μάζεψαν, έμειναν στην ίδια θέση ή και έπεσαν, καθώς άλλοι πρόσθεσαν τυπικά προσόντα

- πολλοί που πρόσθεσαν τυπικά προσόντα διαπιστώνουν πως έμειναν στην ίδια θέση ή και έπεσαν, καθώς άλλοι πρόσθεσαν περισσότερα

- άλλοι, πάλι, που πρόσθεσαν τυπικά προσόντα διαπιστώνουν πως αυτά δεν άρκεσαν, ώστε να τους φέρουν καν σε θέση αναπληρωτή

- πολλοί που έκαναν κάποιο "αθώο λάθος" (πχ. δάσκαλοι που δεν πάτησαν το κουμπάκι της παιδαγωγικής επάρκειας), διαπιστώνουν πως για 3 χρόνια θα είναι στον πάτο του πίνακα, οπότε για αυτούς είναι οριστικό game over, καθώς ποτέ δεν θα μπορέσουν να καλύψουν το handicap 3 ετών δίχως προϋπηρεσία.

Και φυσικά πολλές άλλες υποπεριπτώσεις των παραπάνω.

Προσοντολόγιο = ο καθένας να κυνηγά την ουρά του, τζιράροντας ταυτόχρονα την αγορά προσόντων



ΥΓ. Η πρακτική του "αναγνωρίζονται όλα" δεν μπορεί και δεν πρόκειται να αναστραφεί. Δεσμευόμαστε ως κράτος μέλος της ΕΕ να συνεχίσουμε αυτήν τη χαλάρωση.






7
Μάλλον αυτός είναι που εννοούσα. Αυτός δεν διεξήχθη στο... ΣΕΦ; (Ναι, σωστά μαντέψατε όσοι δεν το θυμάστε. Στις κερκίδες.) Δεν ήξερα ότι πήραν ΦΕΚ διορισμού το 2016. Με όσους στο μεταξύ... απεβίωσαν, τι έγινε; Μεταβιβάστηκε ο διορισμός, κληρονομικώ δικαιώματι, σε κάποιο παιδί;

Μπα, πάω στοίχημα πως κάμποσοι από αυτούς θα διορίστηκαν στο μεσοδιάστημα με τα προγράμματα stage, το νόμο Παυλόπουλου και τη ΝΔ...

Γιατί τι να τους κάνουμε τους γραπτούς διαγωνισμούς σε αυτήν εδώ τη χώρα; Δεν χρειαζόμαστε ούτε αντικειμενικότητα ούτε αξιοκρατία.

Ας φάμε στη μάπα το προσοντολόγιο λοιπόν.

Αν και από ό,τι βλέπω μετά τα χθεσινά στην ειδική και την ψυχρολουσία χιλιάδων αναφορικά με τη θέση τους στην κατάταξη, μάλλον αρχίζουν πολλοί να έχουν δεύτερες σκέψεις περί της ορθότητας του νόμου Γαβρόγλου, που χαχαχαχα η Κεραμέως ενώ θα τον καταργούσε, συνεχίζει να εφαρμόζει.


8
Στην Κύπρο πώς γίνονται οι διορισμοι των εκπαιδευτικων; υπάρχει αντίστοιχο σύστημα αναπληρωτων;

Από το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας της Κύπρου
------------

Η εισαγωγή ενός νέου, σύγχρονου και αξιοκρατικού συστήματος διορισμών στη δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία, αποτελεί κεντρικό άξονα των μεταρρυθμιστικών μας προσπαθειών, οι οποίες αποσκοπούν στην αναβάθμιση και βελτίωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Το Νέο Σύστημα Διορισμών στην Εκπαίδευση (ΝΣΔΕ) στοχεύει στην επιλογή των καταλληλότερων Εκπαιδευτικών για ένταξη στην Εκπαίδευση, στη βάση επιτυχίας σε Γραπτές Εξετάσεις και, ως εκ τούτου, εδράζεται σε ποιοτικά και αξιοκρατικά κριτήρια.

Η ιστοσελίδα αυτή δημιουργήθηκε για να παρέχει σε κάθε ενδιαφερόμενο/η, με πλήρη διαφάνεια, όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες που διέπουν το ΝΣΔΕ. Με δεδομένη την εδραίωση του ΝΣΔΕ σε Γραπτές Εξετάσεις, κεντρική θέση στην ιστοσελίδα έχουν οι πληροφορίες που αφορούν στη διεξαγωγή των Εξετάσεων για όλους/ες τους/τις υποψήφιους/ες Εκπαιδευτικούς για Εγγραφή και Κατάταξη στους Πίνακες Διορισίμων Εκπαιδευτικών. Όλοι μαζί έχουμε αναλάβει να φέρουμε εις πέρας με επιτυχία ένα πολυδιάστατο έργο υψίστης σημασίας για τη Δημόσια Εκπαίδευση.

https://diorisimoi.moec.gov.cy/index.php/el/


10
Ασχέτως πάντως κόστους, μισθών κτλ.

νομίζω πως το βασικό θέμα της συζήτησής μας ήταν πως

σε όλο τον υπόλοιπο δυτικό κόσμο υπάρχει ένα σύστημα εξετάσεων/αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και μόνο εδώ έχουμε το εφεύρημα του "προσοντολογίου"...

Και δεν νομίζω πως το εκάστοτε κόστος ζωής μιας χώρας κτλ. δικαιώνει με κάποιον τρόπο την ελληνική πατέντα του "προσοντολογίου".


ΥΓ. Βέβαια, κατά μία έννοια, και αυτή είναι μια συζήτηση περί κόστους, καθώς η δυνατότητα κάποιου να ελπίζει με αξιώσεις σε μια καλή θέση με το "προσοντολόγιο", έχει όλο και μεγαλύτερη χρηματική τιμή...

11
Αν είναι να παίξουμε την κολοκυθιά, να βάλουμε και το κόστος στέγασης μέσα. Στούντιο-τρώγλη σε πόλη του Midwest, ενοίκιο $1.500 το μήνα. Κάπως έτσι δεν είναι, Sifouna;

63.000 $ / 12 = 5.250 το μήνα

1.500 / 5.250 = 28 % του μισθού το ενοίκιο


Για να δούμε και στην Ελλαδάρα

Ενοίκιο τρώγλης, χωρίς λογαριασμούς βεβαίως, πόσο πλέον; 300; 400;

Άρα χαλαρά το 40% του μισθού.


Και πάλι συμφέρει - κυνικά μιλώντας, ε; - το αμερικάνικο σύστημα.

12
3*€5.000=€15.000<$30.000

(Για να το πω τόσο κυνικά.)

Συνέκρινε λίγο και τους μισθούς.

Ετήσιος μέσος μισθός δασκάλου στις ΗΠΑ = 63.000 $

Ετήσιος μέσος μισθός δασκάλου στην Ελλάδα = 12.000 €


........

(να είμαστε κυνικοί, ναι, αλλά να κάνουμε και τις σωστές πράξεις και αναλογίες...)

13
Να υποθέσω βέβαια πως το πρόγραμμα αυτό είναι επί πληρωμή, ε; Και φυσικά μετά το πέρας των σπουδών επί του γνωστικού αντικειμένου, οι οποίες επίσης πληρώνονται, αν δεν έχεις πάρει υποτροφία, είτε απευθείας αν έχεις λεφτά, είτε μέσω φοιτητικού δανείου. Οπότε έχουμε ξεκάθαρα ως δεδομένο ότι εκεί, "καθηγητική σχολή" (που να δίνει δηλαδή με το πτυχίο και πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας) δεν υφίσταται.

Πόσο πάει το πρόγραμμα αυτό, αν επιτρέπεται; Βλέπω να ανοίγει σε πολλούς η όρεξη και εδώ, και κυρίως στην ΑΣΠΑΙΤΕ...

Ενώ εδώ δηλαδή με το πτυχίο από καθηγητική σχολή διδάσκεις;

Όχι, βέβαια. Το πτυχίο από καθηγητική σχολή στην Ελλάδα είναι πλέον ένα σκουπίδι. Αρκεί τόσο όσο για να τοποθετηθείς τελευταίος στους πίνακες κατάταξης, π.χ. στη θέση 30.000.

Διδάσκεις μόνο αν έχεις ένα, δυο, σε λίγο τρία μεταπτυχιακά, για τα οποία θα έχεις πληρώσει κατά 90% δίδακτρα.

Βέβαια - σε αντίθεση με τις ΗΠΑ - εδώ τα μόρια θα τα πάρεις, ακόμα και τέλειωσες τελευταίος και καταϊδρωμένος τα μεταπτυχιακά αυτά. Ή ακόμα και αν έδωσες σε κάποιο "γραφείο" να σου γράψουν τις εργασίες...








14
Θα είχε ενδιαφέρον να ξέραμε ποιος ειναι ο τρόπος πρόσληψης σε άλλες χώρες, θα βγάζαμε κάποια συμπερασματα

ΞΑΝΑΠΟΣΤΑΡΩ

-----------------

Σχεδόν παντού υφίσταται μια διαδικασία αξιολόγησης για την επιλογή εκπαιδευτικών, συχνότατα με ή και με γραπτό σκέλος.

Εμείς εδώ ας εμμείνουμε στο τυφλό, τυχαίο ελληνικό σύστημα και ας διαιωνίσουμε τα παραθυράκια και τις αδικίες του...


Για του λόγου το αληθές:

Στην Ισπανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, το Λουξεμβούργο, την Αλβανία και την Τουρκία, οι μελλοντικοί εκπαιδευτικοί οφείλουν να επιτύχουν σε διαγωνιστική εξέταση για να λάβουν την πλήρη ιδιότητα του εκπαιδευτικού.

(σελ. 33)

Στη Γερμανία, την Κροατία, τη Ρουμανία, τη Σλοβενία, τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, τη Βόρεια Μακεδονία, το Μαυροβούνιο και τη Σερβία, μετά την ολοκλήρωση του εισαγωγικού προγράμματος, οι νέοι εκπαιδευτικοί οφείλουν να περάσουν επαγγελματική εξέταση, η οποία σε κάποιες από τις χώρες αυτές αποκαλείται «κρατική» ή «εθνική» εξέταση.

(σελ 34)

Στην Ιρλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο, οι επαγγελματικές ικανότητες και στάσεις που επιδεικνύουν οι νέοι εκπαιδευτικοί κρίνονται στη βάση επαγγελματικών κριτηρίων.

(σελ. 35)

Στην Ουγγαρία, τη Μάλτα, την Αυστρία και τη Σλοβακία, η θετική αξιολόγηση με το πέρας μιας εισαγωγικής φάσης οδηγεί στην πλήρη επαγγελματική πιστοποίηση.

(σελ. 36)


https://www.zrss.si/ups/wp-content/uploads/Teaching-Careers-in-Europe-Access-Progression-and-Support-2018.pdf

Σελίδες: 123 ... 16

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159765
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 245
Σύνολο: 256

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.127 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.