Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - durin

Σελίδες: 123 ... 7
1
Πολύ ωραία και χρήσιμα τα παραπάνω. Αποτελούν σαφέστατα διευκρινίσεις για την υποστήριξη που παρέχει η παράλληλη η οποία ωστόσο δεν διαμορφώνει τα θέματα υπό την έννοια του καθορισμού τους.

Μου κάνει εντύπωση πάντως που σε κάθε περιοχή δίνονται διαφορετικές οδηγίες, στο ίδιο πνεύμα, υπέρ της διευκόλυνσης του μαθητή με ΕΕΑ,από διαφορετικούς φορείς.
 

2
Με καλή πίστη εξηγώ πως δεν σε τάγκαρα με την έννοια της ειδοποίησης σε απάντησή μου σε σένα, έκανα απλά παράθεση όσων έγραψες για να επεκτείνω τα λόγια σου. Λες πως πρόκειται για οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου Νομών Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου, Λασιθίου και όντως αυτό έγραψα πως είναι (αν και δεν αφορά μόνο σε αυτούς τους νομούς, έχουν δοθεί παρόμοιες σε όλους. Αυτό που έβαλες εσύ είναι από εγκύκλιο αλλά αφορά σε πανελλήνιες (μπορεί να σου πει κάποιος χρησιμοποιώντας την ίδια λογική που χρησιμοποιείς). Ο σκοπός όμως ήταν να αναφέρουμε ποιο είναι το προσδοκώμενο από έναν καθηγητή παράλληλης , όταν ΔΕΝ υπάρχει αναλυτικό καθηκοντολόγιο (το γιατί δεν υπάρχει ξεφεύγει της παρούσας συζήτησης). Εξηγώ επίσης πως οι οδηγίες που αφορά στις εξετάσεις των παιδιών με μαθησιακές σε περίπτωση παράλληλης ακόμη και αν δεν εκφράζεται ρητά αφορούν στην παράλληλη δυστυχώς. Προφανώς και αυτό θέλουν οι οδηγίες: η ίδια να διαμορφώσει τα θέματα όταν είναι εκεί ή να φροντίσει τον χώρο. Όπως αυτονόητο είναι πως αν θέλει να μην το κάνει έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί, αφού ρητά δεν εκφράζεται.
Δεν σε ξέρω και γενικότερα δεν κοντράρω κανέναν που δεν ξέρω.

Καλό θα ήταν να μας παραθέσεις τις παρόμοιες οδηγίες που έχουν δοθεί και σε άλλους νομούς.
Θα ήταν ευχής έργον να ίσχυε κάτι τέτοιο όμως φοβάμαι πως αποτελεί δική σου αυθαίρετη ερμηνεία για το ρόλο της ΠΣ. Ιδίως το κομμάτι της διαμόρφωσης των θεμάτων.
Εγώ μένω στη ρητή αναφορά της μη παρέμβασης αλλά υποστήριξης με συγκεκριμένους τρόπους, όπως αυτοί περιγράφονται.
Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Οι άμεσα ενδιαφερόμενοι μπορούν να διαβάσουν, να κρίνουν και να αποφασίσουν μόνοι τους.

3
@durin
Η ερώτηση έλεγε: "τι κάνουν οι καθηγητές παράλληλης στο κομμάτι των διαγωνισμάτων και των εξετάσεων". Όλα όσα λέει η παράγραφος Δ πχ , είναι κομμάτι όσων μεριμνούν οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης αφού συνοδεύουν.

Το Δ αφορά γενικά οδηγίες για μαθητές με ΔΑΦ, δεν απευθύνεται συγκεκριμένα στον εκπαιδευτικό ΠΣ αλλά στους εξεταστές και επιτηρητές.

Επίσης είναι ενδεικτικό πως αυτό που αφορά στις πανελλήνιες και έγραψες και ο ίδιος, έχει δοθεί και σαν οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου και μάλιστα πριν το 2023 (οι οδηγίες είναι του 2021)

Είναι ενδεικτικό ως προς τι;
Έχει δοθεί σαν οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου Νομών Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου, Λασιθίου. Αυτό που πόσταρα εγώ είναι από τμήμα του υπουργείου. Και δε λέει κάτι διαφορετικό, η πηγή διαφέρει.

Σε κάθε περίπτωση, δεν κατάλαβα το ταγκ σε μένα. 


4
Ο/Η συνάδελφος ρώτησε κάτι συγκεκριμένο και απάντησα σε αυτό.
Στο άρθρο που παρέθεσες δε λέει κάτι διαφορετικό ή επιπλέον για την παρουσία/λειτουργία της ΠΣ στα διαγωνίσματα/εξετάσεις.

5
Θα ηθελα να ρωτήσω πιο συγκεκριμένα τι κάνουν οι καθηγητές παράλληλης στο κομμάτι των διαγωνισματων και των εξετάσεων.

Κλασσικά, ΦΕΚ που να ορίζει κάτι τέτοιο, δεν υπάρχει, από όσο γνωρίζω.
Σίγουρα πάντως η όποια παρέμβαση είναι ήπια και δεν μπορεί να αφορά υπόδειξη απάντησης-λύσης.

Το κοντινότερο που υπάρχει σε επίσημο έγγραφο είναι μια περσινή εγκύκλιος που αφορά τον τρόπο διεξαγωγής των πανελλαδικών, "Εξέταση Υποψηφίων με Αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις Λυκείων 2023"

https://edu.klimaka.gr/panelladikes/exetaseis/1965-exetash-mathites-anaphries-eidikes-anagkes-panelladikes

"Οι μαθητές με ΔΑΦ που συνοδεύονται από εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης (Π.Σ.) δικαιούνται να συνοδεύονται από τον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό και στην αξιολόγηση – βαθμολόγηση, ώστε να επιτυγχάνουν την εξοικείωση που χρειάζονται. Οι εκπαιδευτικοί ΠΣ δεν παρεμβαίνουν, δεν εξηγούν, δεν βοηθούν τον εξεταζόμενο αλλά μπορούν να υποστηρίζουν τον μαθητή με τις μη λεκτικές παραινέσεις και τους οπτικούς δείκτες που έχουν καθιερώσει μεταξύ τους προκειμένου να επιτυγχάνεται η συνεργασία."


7
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες μαθητών
« στις: Απρίλιος 10, 2024, 06:57:01 μμ »
Καλησπέρα

Γνωρίζει κανένα μέλος σε ποιο ΦΕΚ αναφέρεται τι ισχύει για τις μονόωρες απουσιών σχετικά με το χαρακτηρισμό φοίτησης;

Θυμάμαι να αναφέρεται, χωρίς να είμαι σίγουρος, πως οι μονόωρες απουσίες που οφείλονται σε ωριαίες απομακρύνσεις (παλιά ωριαίες αποβολές), οι οποίες όμως χαρακτηρίζονταν τόσο στο απουσιολόγιο όσο και στο παλιό ποινολόγιο (νυν βιβλίο σχολικής ζωής?!?), μπορούσαν να μην προσμετρηθούν για το χαρακτηρισμό φοίτησης με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων. Μπορεί να το επαληθεύσει κανείς;

Κι ένα τελευταίο, ξέρετε αν ισχύει κάτι διαφορετικό όσον αφορά τις απουσίες και το χαρακτηρισμό φοίτησης στα ΕΝΕΕΓΥΛ;
Δε μιλάω για απουσίες λόγων θεμάτων υγείας, νοσηλείας σε νοσοκομείο κλπ έκτακτες περιπτώσεις αλλά αν ο σύλλογος έχει το δικαίωμα να μην προσμετρήσει απουσίες χωρίς κανένα δικαιολογητικό.

Ευχαριστώ.

8
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 11, 2024, 09:57:24 μμ »
Καλησπέρα, πέρα από την έκθεση αυτοαξιολόγησης, ανεβάζουμε τίποτε άλλο στην πλατφόρμα;
Τα σενάρια διδασκαλίας για την παρατήρηση από τον σύμβουλο;
Και ένα τελευταίο, ο διεθυντής που θα μπει στην τάξη για παρακολούθηση παιδαγωγικού κλίματος, θέλει κι αυτός σενάρια και φανφάρες;
Αν είναι έτσι τότε για να ξεμπερδεύω σκέφτομαι να επαναλάβω το μάθημα που θα δει ο σύμβουλος ;D

Κωλόζωα, τα τελευταία χρόνια ο φόρτος εργασίας έχει τριπλασιαστεί,  οι απαιτήσεις έχουν γίνει εξωφρενικές, κάθε που βγαίνει Φεκ σημαίνει αυτόματα νέο χώσιμο, κάθε σχολείο και καημός, η αξία του μισθού για γέλια, ιδίως αν είσαι εκτός τόπου συμφερόντων και για τους κλόουν του υπουργείου όλα βαίνουν καλώς!

9
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 10:49:01 μμ »
Στην υπηρεσία μου ήρθε με μετάθεση συνάδελφος, χωρίς να υπάρχει οργανικό κενό επειδή έκανε λάθος ο προϊστάμενος το οποίο δεν διορθώθηκε στη συνέχεια από την περιφέρεια.
Οπότε ναι, υπάρχει περίπτωση να γίνει μετάθεση σε περιοχή χωρίς κενό, είτε από λάθος, είτε από "λάθος".

10
Σε κλήση αστυνομίας να μπει σε σχολείο για να συλλάβει μαθητή , τα περιπολικά αρνούνται εκτος και αν έχουν εισαγγελική εντολή

Μεταφέρω περιστατικό από Επάλ Ξάνθης, πριν καμια δεκαριά χρόνια. Τυπικά μαθητής, που απασχολούσε το σύλλογο διδασκόντων για καιρό με τη συμπεριφορά του, απείλησε συναδέλφισσα που είχε μπει για μάθημα και έπαιρνε απουσίες, μπροστά στους συμμαθητές του. Εκείνη δεν κώλωσε και πήρε επί τόπου την αστυνομία η οποία ήρθε κανονικά και πήρε κατάθεση...δεν θυμάμαι αν συνέλαβε τον μαθητή ή πως εξελίχθηκε το περιστατικό.
Σε εσπερινό σχολείο που υπηρετούσα την ίδια περίοδο, ήρθε κανονικότατα η δίωξη με πολιτικά και έκανε έρευνα σε μαθητή. Αυτό μάλιστα έγινε σε εσωτερικό χώρο του σχολείου και το έμαθα εν τη γενέσει του καθώς είχα εφημερία σε άλλο χώρο και επέστρεφα για να μπω στο μάθημα.

Επομένως, δε νομίζω πως αρνείται η αστυνομία να μπει στο χώρο του σχολείου, ιδίως αν καλείται από εκπαιδευτικούς.

11
Σήμερα, στο τοπικό γήπεδο ποδοσφαίρου, ακριβώς απέναντι από το σχολείο μου, γινόταν η διεξαγωγή σχολικού πρωταθλήματος.
Από τις φωνές υπέθεσα πως πρέπει να γινόταν πανζουρλισμός στις κερκίδες...εν τω μεταξύ στο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου απαγορεύεται η είσοδος του φίλαθλου κοινού.
Λίγο αργότερα, στο προαύλιο, μου τράβηξε την προσοχή η κίνηση στο δρόμο που μας χωρίζει από το γήπεδο.
Από ότι φαίνεται έπαιζε κάποιο από τα Επαλ της πόλης, τουλάχιστον αυτή την πληροφόρηση είχα, και αποχωρούσαν κατά ομάδες, δεκάδες μαθητές ή/ πρώην μαθητές/φίλοι, θετικά διακείμενοι προς την αγωνιζόμενη ομάδα.
Τα σχόλια τους προς τον κόσμο πέριξ του γηπέδου, περίοικους, καθηγητές, μαθητές κλπ ξεχείλιζαν από υπερβολική τεστοστερόνη και τοξική αρρενωπότητα.
Πέταξαν και 3 κροτίδες ήχου, έντασης πολλών ντεσιμπέλ, για να δοκιμάσουν την ακοή μας κι όλα καλά.

Σε ευχαριστώ Θεέ μου που δεν υπηρετώ σε Επαλ! 

12
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Φεβρουάριος 10, 2024, 08:31:35 μμ »
Υπάρχει κάποια ενημερωση για το στάδιο Β2 της επιμόρφωσης ΤΠΕ;

13
Ειδική Αγωγή / Απ: Ποινές Μαθητών στην Ειδική Αγωγή
« στις: Φεβρουάριος 05, 2024, 05:21:40 μμ »
Κι εγώ σε ΕΝΕΕΓΥΛ υπηρετώ φέτος. Δε μας φτάνουν οι δύσκολες περιπτώσεις μαθητών με αυτισμό, σύνδρομο down ή άλλα προβλήματα υγείας, οι λειτουργικά αναλφάβητοι που θα εξεταστούν σε τράπεζα, έχουμε και αυτούς με παρορμητική, εναντιωματική συμπεριφορά που πολύ συχνά δημιουργούν προβλήματα με τη συμπεριφορά τους.
Πόσο μπινελίκι να αντέξει κανείς, είτε στην αίθουσα, είτε στην εφημερία;

Ο διευθυντής είναι κάθετος, "είναι ειδικό σχολείο, αυτοί είναι οι μαθητές μας, δεν προβλέπονται αποβολές παρά μόνον με τη σύμφωνη γνώμη του γονέα". Lol!

Οι γονείς άφαντοι, δε τους βρίσκεις ούτε με αίτηση κι όταν τους βρίσκεις, καμία διάθεση συνεργασίας, ρίχνουν το μπαλάκι/φταίξιμο σε σένα.




14
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 01, 2024, 04:38:45 μμ »
https://www.stonisi.gr/post/69185/oi-aksiologhtheises-sthrizoyn-thn-aksiologhtria




Πάντως, μεταξύ άλλων, μου κάνει εντύπωση το έργο της αξιολογήτριας...

• Αξιολόγηση. Εναλλακτικοί τρόποι αξιολόγησης της επίδοσης του μαθητή Ατομικός φάκελος μαθητή (portfolio).

Είχα συνάδελφο βιολόγο, σε μεγάλο γυμνάσιο με 15 τάξεις και 27αρια τμήματα.
Εννοείται έμπαινε σε όλα.
Είναι δυνατόν να μπορούσε να κρατήσει portfolio για κάθε μαθητή;; Θα έπρεπε να νοικιάσει αποθήκη!!
Αναρωτιέμαι αν έχουν επαφή με την πραγματικότητα αυτοί που τα προτείνουν ή αν τα ξεπατικώνουν κατευθείαν από βιβλιογραφίες.

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159734
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 393
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 347
Σύνολο: 362

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.