Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - SUNBIRD

Σελίδες: 123 ... 9
1
Ανήκουμε στις θετικές επιστήμες και επομένως θα πρέπει να τεκμηριώνουμε τις απόψεις μας με στοιχεία και να μην προσπαθούμε να δικαιολογούμε τη θέση μας στο πλαίσιο του  "Δίκαιο του Ισχυρού" ή στις συναισθηματικές προσδοκίες μας. Οι Βιολόγοι δεν έχουν  εμπάθεια με κανένα συνάδερφο άλλης ειδικότητας απλά υποστηρίζουν τη σωστή κατανομή των θέσεων εργασίας μέσω του νομικού πλαισίου που υπάρχει. Νομίζω το ίδιο θα έκαναν και οι άλλες ειδικότητες και ίσως και με πιο πιεστική διεκδίκηση. Αν κάποιος θέλει να απορρίψει τα δεδομένα που παραθέτει ο Gvasilis και αποδέχτηκε και το Υπουργείο ας το κάνει. Αν κάνουμε κάτι λάθος  είμαστε ανοικτοί να το παραδεχτούμε.

2
Οι κατανομές πρέπει να γίνουν με βάση τα οργανικά κενά, αναλογικά και με ποσόστωση ανά κλάδο.Αν γίνουν με οποιοδήποτε άλλο τρόπο πρέπει να δικαιολογηθούν από το Υπουργείο.Όποιος πιέζει για άδικες κατανομές τουλάχιστον να μην έχει λόγο για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελληνική εκπαίδευση.Όλα τα προηγούμενα χρόνια οι προσλήψεις σε κάποιους κλάδους ήταν υπερβολικές και περισσότερες από τις εκπαιδευτικές ανάγκες και εξυπηρετούσαν συντεχνιακές και άλλες πιέσεις, δημιουργώντας τεράστια προβλήματα με τις υπεραριθμίες σε κάποιους κλάδους και τις ελλείψεις σε άλλους.Δε νομίζω ο Ελληνικός λαός να έχει ακόμα την πολυτέλεια να πληρώνει ακόμα, τις παραπάνω δυσλειτουργίες που δημιουργούν οι άνισες κατανομές.

3
Συνάδερφοι νομίζω ότι προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα , με βάση το προσωπικό συμφέρον του καθενός .
Τον μαθητή ή τον γονιό τον ρωτήσατε ποιος θα ήθελε να κάνει το μάθημα της Βιολογίας ή της φυσικής ή της ιστορίας ; Εσείς όλοι που κάνετε συνεχώς <<εκπτώσεις >>  , θα θέλατε να έκανε ιστορία  στο παιδί σας ένας της  Αγγλικής , Βιολογία ένας φυσικός  ή γυμναστής ,Φυσική ένας χημικός , μαθηματικά ένας  πληροφορικάριος ;

4
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Απ: Πληροφορίες για TOEIC
« στις: Απρίλιος 08, 2014, 09:23:29 μμ »
Γενικά πάντως είναι στα 1000 και ανάλογα με τα αποτελέσματα βγαίνουν και οι διαβαθμίσεις
Η μέγιστη βαθμολογία είναι 900 με τις παρακάτω διαβαθμίσεις :
405-500 Basic (B1)
505-780 Lower (B2)
785-900 Advanced (Γ1).

5
Συνάδελφοι ,παραθέτω κάποιες σκέψεις μου στο διάλογο αυτό , χωρίς καμιά προκατάληψη και τάση για αντιπαράθεση με κανέναν , παρά μόνο για μια προσπάθεια ορθολογικής προσέγγισης των πραγμάτων και εν τέλει συμφιλίωσης του κλάδου που πρέπει να είναι προτεραιότητα αυτή την κρίσιμη περίοδο .
Παλιοί και νέοι , μόνιμοι και αναπληρωτές , φυσικοχημικοί και Βιολόγοι ,Φιλόλογοι και ξενόγλωσσοι , Διευθυντές και προσωπικό πρέπει να γίνουν ένα , για το καλό της κοινωνίας και το δικό μας .

Αν ρωτήσει κάποιος ,τα παιδιά , τους γονείς , τους καθηγητές , το Υπουργείο  , <<Τις ώρες της βιολογίας ποιος πρέπει να τις διδάσκει στο σχολείο ; >>  , όλοι θα απαντήσουν ,μα φυσικά οι βιολόγοι .
Τι γίνεται όμως στην πράξη ;
Αντιστοιχούν οι συνολικές ώρες τις βιολογίας Πανελλαδικώς  , με τον αντίστοιχο αριθμό Βιολόγων ;
Η απάντηση είναι Όχι .  Γι΄αυτό και στα πραγματικά κενά – πλεονάσματα οι βιολόγοι παρουσιάζουν μεγάλη έλλειψη και οι Φυσικοί – Χημικοί πλεόνασμα .
Υπάρχει επομένως μία στρέβλωση που δεν μπορεί να την αμφισβητήσει κανένας .
Τα προβλήματα της στρέβλωσης :
1)   Παιδαγωγικά προβλήματα  (και απορώ πως κάποιοι δεν μπορούν να τα δουν )

Και εγώ ( βιολόγος ) μπορώ να διδάξω Φυσική- Χημεία υποβιβάζοντας το μάθημα στο μυαλό το δικό μου και των μαθητών κάνοντας μόνο θεωρία ,μένω στα εύκολα κομμάτια , προσπερνώ τα δυσκολοκατανόητα και φυσικά δεν δουλεύω ασκήσεις  παρά μόνο του βιβλίου και αυτές ενδεικτικά . Δε σημαίνει όμως ότι είναι και παιδαγωγικά σωστό .Το ότι τα βιβλία της βιολογίας δεν έχουν αξιόλογες ασκήσεις και ερωτήσεις κρίσεως ακόμα και στο μάθημα κατεύθυνσης της γ΄ Λυκείου δε σημαίνει ότι μπορεί να τα διδάξει ο καθένας .Επίσης η εμβάθυνση και η αγάπη για το κάθε μάθημα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για το παιδαγωγικό αποτέλεσμα .
Η εκφράσεις <<η ξεφτίλα που νοιώθω όταν μιλάω για το πέος και το αιδοίο μετά από το μάθημα φυσικής >> αποδεικνύει το παιδαγωγικό πρόβλημα , που από μόνο του ήταν αυτονόητο .

2)    Υποβάθμιση του ρόλου του σχολείου και του εκπαιδευτικού έργου .

Απαξιώνουμε το εκπαιδευτικό μας έργο  , αποδυναμώνουμε το ρόλου του σχολείου στην κοινωνία και κατ΄ επέκταση και τον λόγο  ύπαρξής μας .Άρα βοηθάμε με τον τρόπο μας το κλείσιμο σχολείων και τις απολύσεις εκπαιδευτικών .
Με οικονομικούς όρους της εποχής όταν ένα μαγαζί είναι και κακό και ακριβό τότε κλείνει.

3)   Ηθικούς λόγους.

Κάποια άτομα αισθάνονται αδικία και καταπίεση με συνέπεια να μειώνεται η απόδοσή τους στην σχολική μονάδα και να χαλάει και το γενικότερο κλίμα μειώνοντας και την απόδοση και των υπολοίπων .

Αν και προσωπικά δεν συμφωνώ με την ένταση αυτή  , δικαιολογώ εν μέρει την υπερβολή των λόγων του συναδέρφου μου ( Βασίλη) σαν προσπάθεια για την ανάδειξη του προβλήματος και τη μετρίαση της αδικίας  , με μια ίση και αντίθετη δύναμη (όρος φυσικής) .
Δεν υποστηρίζει κανένας βιολόγος  να διωχθούν Φυσικοί- Χημικοί (δεν φταίει κανένας Φυσικός ή Χημικός ή Γυμναστής ή πληροφορικάριος ή ξενόγλωσσος ή…… που προσλήφθηκε για δουλεία αλλά το Υπουργείο  που δεν έκανε ορθολογική κατανομή και υπόκυψε στις συντεχνιακές πιέσεις  ή αδιαφόρησε  , όλα αυτά τα χρόνια .

Μπορούμε όμως:

1)   Να προσλάβουμε αναπληρωτές με βάση τις παιδαγωγικές ανάγκες και τα κενά.
2)   Στις κατευθύνσεις να μπαίνουν μόνο καθηγητές της αντίστοιχης ειδικότητας .
3)   Ας πάω και στο διπλανό σχολείο για να κάνω τα μαθήματά μου .Πολλά σχολεία συστεγάζονται !!!!!
4)   Στις μελλοντικούς διορισμούς …….να μην λάβω υπόψη τις συντεχνιακές πιέσεις αλλά την ορθότητα της κατάστασης .
5)  Στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ας βαθμολογούν τουλάχιστον καθηγητές της ειδικότητας .

Μπορεί η συζήτηση να συνεχίσει στη βάση  ορθολογικών και βιώσιμων προτάσεων .

6
Θετικά μαθήματα / Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 05, 2013, 06:47:03 μμ »
Στο ηλεκτρονικό βιβλίο εδώ http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-C106/151/1086,3990/unit=1047 της Βιολογίας έχει διαφορές από το τυπομένo βιβλίο. Έχει την συγκέντρωση του νερού στην αρχή και στους μύκητες ότι είναι και κοινοκυτταρικοί. Τι συμβαίνει; Μήπως είναι παλιά αυτά ή το τυπωμένο βιβλίο είναι παλιό;

Το πρώτο ισχύει.Η ηλεκτρονική έκδοση μοιάζει με ένα παλιό βιβλίο βιολογίας (2002). Η καινούργια τυπωμένη έκδοση (2012) δεν τα αναφέρει,έχουν αφαιρεθεί . Τα παιδιά προφανώς διαβάζουν  και εξετάζονται από την καινούργια τυπωμένη έκδοση .

7
Θετικά μαθήματα / Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 30, 2012, 01:18:03 μμ »
Επίσης η ΚΕΕ πρόσεξε πολύ τη διατύπωση των θεμάτων ,αυτή τη φορά . Δεν υπήρχαν λάθη ,ασάφειες ή διφορούμενα σημεία .
Τα θέματα ακολουθούν τη φιλοσοφία των Πανελληνίων του 2011. Δηλαδή αύξηση της διαβαθμισμένης δυσκολίας και της κριτικής ικανότητας .
Μπράβο επίσης και για την απαγκίστρωση από την πεπατημένη των γνωστών ακήσεων..

8
Θετικά μαθήματα / Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 30, 2012, 01:02:16 μμ »
Δεν υπάρχει κανένας βιολόγος να μας πει τη γνώμη του για τα θέματα?

Τα θέματα ήταν ωραία για τους καλούς μαθητές . Οι μέτριοι και οι απρόσεκτοι μάλλον θα έχουν πρόβλημα .

9
Θετικά μαθήματα / Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 23, 2012, 10:26:43 μμ »
Σε μας τα περισσότερα παιδιά είχαν πρόβλημα με το Δ2 που δεν μπορούσαν να εξηγήσουν τις καμπύλες και η απάντησή τους ήταν αντίστροφη με αυτή του Υπουργείου .
Επίσης πολλά δε μπόρεσαν να διακρίνουν τις διαφορές μεταξύ της ερώτησης Γ1 και Γ2 και απαντούσαν το ίδιο και στις δύο ερωτήσεις .
Γενικό συμπέρασμα ότι στις ερωτήσεις κρίσεως , τα παιδιά της θεωρητικής , που είναι και ο μεγαλύτερος όγκος αυτών που επιλέγουν το μάθημα , συνάντησαν μεγάλες δυσκολίες .
Επίσης η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων θα έπρεπε να ήταν πιο σαφής στις απαντήσεις που έδωσε , για την πιο δίκαιη και ισότιμη αξιολόγηση .

10
Θετικά μαθήματα / Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 23, 2012, 10:01:31 μμ »
Σε εσάς απάντησε κανένας μαθητής το αντίθετο από το υπουργείο στο Δ1;Σε εμάς ούτε ένας! Όλα τα παιδιά απάντησαν όπως οι υποδείξεις της ΚΕΕ. Και φυσικά το δεχθήκαμε και εμείς!
Άραγε αυτός που έβαλε στο σχήμα τη λέξη απόσταση, τι να σκεφτόταν;

Και σε μας ούτε ένας .
Σκεφτόταν το  χρόνο εξέλιξης του φαινομένου ... , από τη χρονική στιγμή απόρριψης των αστικών λυμάτων !!!!

11
Θετικά μαθήματα / Απ: Βιολογία Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 01, 2012, 11:19:51 μμ »
Η πρώτη είναι σίγουρα Δευτερογενής (ξεκινά αμέσως η έκκριση αντισωμάτων και η ποσότητα είναι πολύ μεγάλη ).
Η δεύτερη καμπύλη έχει : α) μικρή παραγωγή αντισωμάτων και β) στην εκφώνηση αναφέρει για λοίμωξη από ιό .Επομένως το Υπουργείο θα περίμενε ως απάντηση την Πρωτογενή ανοσοβιολογική απόκριση .
Υπάρχει βέβαια το λάθος με το δεύτερο βελάκι της μόλυνσης ,που ταυτίζεται με την έναρξη παραγωγής των αντισωμάτων .Θα ήταν όλα καλά αν το βελάκι ήταν στις 40 ημέρες π.χ.
Το θέμα είναι πώς βαθμολογούμε , ώστε να μην αδικήσουμε κανένα μαθητή ; Ας σκεφτούμε εμείς αλλά και το Υπουργείο ,ότι υπάρχει και το κλασσικό ,αν όχι διακοσμητικό , κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή.

12
Γενικό Λύκειο / Απ: Βοηθήματα Λυκείου (διάφορα)
« στις: Δεκέμβριος 10, 2011, 11:42:07 μμ »
Καλησπέρα! Ψάχνω για κάποιο βιβλίο - βοήθημα το οποίο να βοηθά τον μαθητή Λυκείου να βελτιώνει τον γραπτό του λόγο κυρίως σε επίπεδο έκφρασης. Έχει κανείς κάτι υπ' όψιν;
Χωρίς να είμαι ειδικός , αλλά γιατί ένα βιβλίο (βλέπε νέες τάσεις Υπουργείου) και όχι πολλά βιβλία ;
Δεν νομίζω ένα βιβλίο με οδηγίες να  μπορεί να βοηθήσει τόσο , αλλά πολλά λογοτεχνικά βιβλία νομίζω πως θα τον βοηθήσουν περισσότερο .

13
Μελετάται η διενέργεια διαγωνισμού περιορισμένης κλίμακας για ειδικότητες στις οποίες παρατηρείται έλλειψη διδακτικού προσωπικού.
Γνωστο και λιγο πολυ γνωστο ποιες ειναι οι ειδικοτητες αυτες...
Το δημοσίευμα αναφέρει συγκεκριμένα ποιες ειδικότητες περιλαμβάνονται: Δάσκαλοι, Θεολόγοι, Φιλόλογοι, Μαθηματικοί, Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι και Γεωλόγοι, Κοινωνιολόγοι και Μηχανικοί.

Και αυτό είναι περιορισμένης κλίμακας ;;Όλες οι βασικές ειδικότητες δηλαδή.
Από δημοσιογράφους πάμε καλά πάντως.....

14
Ευχαριστώ πολύ:)αναμονή λοιπόν...
Ξεκίνησαν ποτέ αυτές οι επιμορφώσεις ;

Σελίδες: 123 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159774
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 488
Σύνολο: 505

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.