Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pe06

Σελίδες: 123 ... 43
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2014
« στις: Αύγουστος 28, 2014, 05:19:07 μμ »
Το αρχειο με την προταση του ΚΥΣΔΕ για τις αποσπασεις που ανεβασε ο Κορδής

http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/protasi_kysde_apospaseis.doc

2
Γνωρίζει κανείς παλιά θέματα του μεταπτυχιακού του ΤΕΑΠΗ του ΕΚΠΑ ή έστω το στυλ των θεμάτων;
Στην προκήρυξη δεν αναφέρεται βιβλιογραφία... Μιλάει γενικά για μια γραπτή αφήγηση που πρέπει να κάνουμε με βάση κάποιες εικόνες που θα μας δώσουν, για κάποια διδασκαλία που θα φτιάξουμε με τη χρήση οπτικοακουστικών μέσων (πώς???) και για ένα γραπτό δοκίμιο σχετικό με τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση.

Το αναφέρω απλά για όποιους αναζητήσουν πληροφορίες στο μέλλον.

Η εξέταση διαρκεί 3 κ κάτι ώρες περίπου. Μας έδωσαν τα θέματα και των 3 ενοτήτων μαζί και η διαχείριση του χρόνου επαφίοταν στην προσωπική μας κρίση.
Η 1η ενότητα ήταν ένα βιντεάκι (γύρω στο 15') που έδειχνε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γενικά άτομα εμπλεκόμενα με την εκπαίδευση να σχολιάζουν κάποιες νέες μεθόδους διδασκαλίας: πχ ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, βιωματική μάθηση, κλπ. Ο καθένας έλεγε την προσωπική του εμπειρία, πχ ένας εκπαιδευτικός σχολίαζε πόσο άλλαξε η τάξη του όταν έβαλε τους μαθητές να εργαστούν σε ομάδες, κλπ.
Το θέμα της πρώτης ενότητας ήταν κάπως έτσι: "Εντοπίστε και σχολιάστε στο βίντεο που είδατε τις βασικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις και στη συνέχεια αναπτύξτε ένα σχέδιο μαθήματος βασισμένο σε αυτές. Για το θέμα αυτό δεν είχαμε περιορισμό στην έκταση της απάντησης. Επίσης υπήρχε ευελιξία να επιλέξεις εσύ τα στοιχεία της τάξης: ηλικία μαθητών, μάθημα, ώρες διδασκαλίας κλπ. Δε σε περιόριζε καθόλου.

Στη 2η ενότητα είχαμε 10 φωτογραφίες έγχρωμες που ήταν στιγμιότυπα από βιντεοπαιχνίδια. Θυμάμαι χαρακτηριστικά το Pacman, το SuperMario (ή κάτι παρόμοιο), κάτι που έμοιαζε με Age of Empires, κλπ. Μας ζητούσαν σε 2 σελίδες, δηλαδή σε 1 φύλλο να φτιάξουμε μία αφήγηση με 3 τουλάχιστον εικόνες. Ήθελαν οι εικόνες να περιγραφούν, αλλά η περιγραφή ν αποτελεί μέρος της αφήγησης. Όχι ξερή περιγραφή, να την ενσωματώσουμε σε ένα κείμενο. Δεν υπήρχε περιορισμός στο είδος του κειμένου: έκθεση ιδεών, αφήγηση, μικρό μυθιστόρημα, πραγματεία, κλπ. Λάμβαναν υπόψη την πρωτοτυπία του κειμένου, τη ροή του λόγου και την έκφραση.

Στην 3η ενότητα μας ζητούσαν να γράψουμε πάλι σε 2 σελίδες μόνο 3 λόγους για τους οποίους έπρεπε κατά τη γνώμη μας να εισαχθούν περαιτέρω οι ΤΠΕ μέσα στην τάξη. Αν δεν μπορούσαμε να σκεφτούμε 3, θα μπορούσαμε να γράψουμε 2, κλπ. Για μένα ήταν η πιο εύκολη από όλες τις ενότητες.

Γενικά η 1η ενότητα ήταν η πιο χρονοβόρα, η 2η ήθελε φαντασία και η 3η ήταν ίσως η πιο "βατή".

3
Υπάρχει κανείς που έχει τελειώσει το εν λόγω ΠΜΣ?
Ενδιαφέρομαι να μάθω πόσο εύκολο/απαιτητικό είναι και πόσο διάβασμα χρειάζεται σε επίπεδο ωρών ανά ημέρα.

4
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2013, 11:27:07 μμ »
για τους όντες στη διάθεση που δεν δικαιούνται απόσπαση;
είναι σίγουρο αυτό; όσοι είναι στη διάθεση δε δικαιούνται απόσπαση;

Δεν ισχυει αυτο. Το αντιθετο ισχυει.

5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2013, 08:37:16 μμ »
Υποτίθεται σήμερα θα συνεδρίαζε το κυσδε για τις κπ στη δευτεροβάθμια.Γνωρλιζει κάποιος αν έγινε κάτι ή αν θα εξεταστούν τις επόμενες μέρες ως την παρασκευή και οι υπόλοιπες αποσπάσεις απο πυσδε σε πυσδε;

Ποιες ΚΠ αφού ήδη τις βγάλαν χωρίς να συνεδριάσει το ΚΥΣΔΕ.

Προφανως αναφερεσαι στη λιστα που κυκλοφορησε χθες. Αυτη η λίστα προφανως δεν περιεχει ολες τις κατα προτεραιοτητα αποσπασεις. Ειναι ενα μικρο κομματι αυτων. Το ιδιο εγινε και με την πρωτοβαθμια που κυκλοφορησε λιστα με 78 αν θυμαμαι καλα ονοματα και τελικα η επισημη λιστα ηταν για 781 νομιζω εκπαιδευτικους  !!!!
Τωρα το πως κυκλοφορουν τετοιες λιστες χωρις τη συνεδριαση των ΚΥΣΠΕ/ΚΥΣΔΕ ειναι ευκολα κατανοητο κατα την αποψη μου.
Οταν συνολικα μπορει να μιλαμε για 10000-12000 αιτησεις αποσπασης δεν πιστευω να θεωρει καποιος οτι εξεταζονται μια προς μια στις συνεδριασεις ΚΥΣΔΕ/ΚΥΣΠΕ.
 Εννοειται πως γινεται απο πριν προπαρασκευαστικη εργασια, εισηγησεις κτλ. και απλα τις 2 ημερες των συνεδριασεων επικυρωνονται οι αποσπασεις με τις τελευταιες πινελιες (κοψε-ραψε) οπου και τελικα υπογραφονται απο τον Υπουργο.
Οι λιστες ειναι απο πριν ετοιμες. Οπως καθε χρονο ετσι και φετος, εμεις αναμενουμε τις επισημες ανακοινωσεις αλλα καποιοι που εχουν προσβαση , αυτη τη στιγμη γωριζουν αν η αιτηση τους εχει εγκριθει ή απορριφθει. Αυτο γινεται καθε χρονο αλλωστε.
Απλα καποιος εμπλεκομενος στη διαδικασια, εβγαλε προς τα εξω ενα κομματι απο τις ανεπισημες λιστες που αναμενουν τελικη επισημη εισηγηση απο το ΚΥΣΠΕ/ΚΥΣΔΕ  και στη συνεχεια υπογραφη απο τον Υπουργο

6
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2013, 07:21:15 μμ »
σε ποιους αναφερεται; σε ολη αθμια βθμια;


 Το ενα.... 119121/Δ1
Όσοι εκπαιδευτικοί Α/θμιας εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ70 Δασκάλων και ΠΕ60 Νηπιαγωγών έχουν υποβάλει αίτηση απόσπασης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, με δεδομένο ότι το ΚΥΣΠΕ θα συνεδριάσει για τις αποσπάσεις τους τη Δευτέρα 2-9-2013 και την Τρίτη 3-9-2013, επειδή οι κλάδοι αυτοί δεν εμπλέκονται στη διαδικασία των μετατάξεων, οφείλουν να παρουσιαστούν στην οργανική τους θέση ή στη θέση που θα αποσπαστούν αντί της 2-9-2013 στις 5-9-2013

και το αλλο.. 119866/Δ2     

Όσοι εκπαιδευτικοί B/θμιας εκπαίδευσης όλων των κλάδων έχουν υποβάλει αίτηση απόσπασης α) ως κατά προτεραιότητα (σύζυγοι ενστόλων, δικαστικών, μελών ΔΕΠ και αιρετοί ΟΤΑ), β) ως ειδική κατηγορία (ασθένειες που εμπίπτουν στο αρθ.13 του ΠΔ50/96 και πολύτεκνοι), γ) με συνεξέταση, ή αίτηση μετάταξης έως 19 Ιουλίου 2013 σύμφωνα με τις διατάξεις του ν1824 ή έχουν μεταταχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του ν4057 και του ν4172 οφείλουν να παρουσιαστούν στην οργανική τους θέση ή στη θέση που θα αποσπαστούν αντί της 2-9-2013 στις 5-9-2013.

Ολοι αυτοι 9/9

8
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2013, 06:57:53 μμ »
Οντως αυτο το εγγραφο δεν υπαρχει στο Υπουργειο. Ισως ανεβει αργοτερα στο site. Η μια εγκυκλιος που μνημονευεται εκει, αφορουσε τους δασκαλους κ νηπιαγωγους που περιμενουν αποσπαση και οι αλλη τους εκπαιδευτικους δευτεροβαθμιας που ανηκουν ειδικη κατηγορια, κατα προτεραιοτητα, συνεξεταση. Επισης ελεγε κ για τους μεταταχθεντες.
Αν ισχυει αυτο, οι παραπανω κατηγοριες 9/9 αντι για αυριο

9
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2013, 01:18:43 πμ »
Αν ερμηνευω σωστα την ανακοινωση, οι αιρετοι του ΚΥΣΠΕ δημοσιευσαν μονο τις κατα προτεραιοτητα αποσπασεις και ειναι στο συνολο τους 781. Στο αρχειο που κυκλοφορησε το απογευμα οι κατα προτεραιοτητα αποσπασεις απο ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΠΕ ειναι μολις 75 !!! Οποτε αν οι αιρετοι δημοσιευσαν μονο τις κατα προτεραιοτητα αποσπασεις, το αλλο αρχειο εχει περιπου το 10% του συνολου μονο.
Στο ιδιο αμαρτωλο αρχειο καταγραφονται και 111 κατα προτεραιοτητα αποσπασεις απο ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ. Με βαση το παραπανω συσχετισμο, ειναι πολυ πιθανο το 111 να ειναι στην πραγματικοτητα πανω απο 1000 !!!

10
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2013, 12:58:20 μμ »
@Patreas

[/quote]

Τα "λάθη" συσχετίζονται και με την περίφημη φράση της Υ.Α. "δύνανται να προσεγγίσουν", διότι προσέγγιση μπορεί να γίνεται και από μεγαλύτερο αριθμό προς τον αναφερόμενο και όχι μόνο από μικρότερο αριθμό προς τον αναφερόμενο.
[/quote]

Το "δυναται να προσεγγισουν" θεωρεις οτι αφορα ολες τις θεσεις ή μονο τους φορεις;
Πιστευω οτι αναφερεται μονο στην παρ. Β για φορεις

11
Αν ισχυει αυτο που λεει ο συναδελφος, ειναι μια νεα διασταση στο θεμα.

Συναδελφος επικοινωνησε με ΠΥΣΠΕ στην Αττικη πριν ληξει η προθεσμια για αιτηση μεταταξης και στην ερωτηση για το ποσα οργανικα κενα υπαρχουν, ελαβε την απαντηση : ΚΑΝΕΝΑ !!!
Την ιδια στιγμη το Υπουργειο εδινε αρκετα κενα στο ΠΥΣΠΕ στο οποιο αναφερομαι.
Απο τη πλευρα εχουμε την απαντηση της συναδελφου του ΠΥΣΠΕ και απο την αλλη την επισημη θεση του Υπουργειου οτι τα κενα ειναι οργανικα.
Αντε βγαλε ακρη!!

12
Μετα απο μια μικρη ερευνα διαπιστωνω τα εξης..
Οι μεταταξεις εγιναν με βαση το Ν. 4127/2013  άρθρο 82 παραγραφος 11. Αντιγραφω..
 
11. Για το σχολικό έτος 2013−2014, ο ποσοτικός προσδιορισμός των κενών θέσεων στην πρωτοβάθμια και
δευτεροβάθμια εκπαίδευση, των υπηρεσιακών αναγκών, καθώς και το πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό ανά
ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, γίνεται με διαπιστωτική πράξη που εκδίδεται από τον Υπουργό Παιδείας
και Θρησκευμάτων κατόπιν εισήγησης της Γενικής Διεύθυνσης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με βάση την επεξεργασία και το συσχετισμό
των στοιχείων που έχουν καταχωρηθεί, με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης, στο προβλεπόμενο στο άρθρο
7 του ν. 3848/2010 (Α΄ 71) ηλεκτρονικό σύστημα. Με βάση τον ανωτέρω προσδιορισμό, με απόφαση του Υπουργού
Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών, ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευ−
σης, που υποχρεωτικά μετατάσσονται στις οριζόμενες στην ίδια απόφαση κενές ή συνιστώμενες με την πράξη
μετάταξης θέσεις εκπαιδευτικού ή διοικητικού προσωπικού, συναφούς ή μη κλάδου της ίδιας κατηγορίας,
με το βαθμό και το Μ.Κ. που κατέχουν, σε υπηρεσίες ή φορείς του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με
ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων κενών ή κενούμενων, εφόσον δεν υπάρχουν, οργανικών θέσεων της αυτής ή
ανώτερης κατηγορίας.
Με την ίδια απόφαση καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να υποβάλουν σχετική
αίτηση προτίμησης. Επί των αιτηθέντων εκπαιδευτικών συντάσσεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης με βάση
τα κάτωθι κριτήρια: α) συνολική προϋπηρεσία, β) οικογενειακοί λόγοι, γ) συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των
σχολείων που υπηρέτησαν, δ) κατοχή επιπλέον πτυχίου, ε) κατοχή μεταπτυχιακού και στ) κατοχή διδακτορικού.
Ο συνολικός υπολογισμός των μορίων γίνεται σύμφωνα με το άρθρο 16 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροπο−
ποιήθηκε και ισχύει. Η κατοχή κάθε επιπλέον πτυχίου ΑΕΙ αποτιμάται με 5 μονάδες, κάθε μεταπτυχιακού με
7 μονάδες και κάθε διδακτορικού με 14 μονάδες. Με βάση την κατάταξη στον ανωτέρω αξιολογικό πίνακα,
με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι εκπαιδευτικοί μετατάσσονται υποχρεωτικά. Με
απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και του κατά περίπτωση συναρμόδιου Υπουργού μπορεί να
ρυθμίζεται κάθε ειδικότερο θέμα και λεπτομέρεια για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος



Τα Bold φυσικα τα εβαλα εγω.
Λοιπον..
Κενες θεσεις - υπηρεσιακες αναγκες - πλεοναζον προσωπικο μας δινουν τελικα αποφαση του Υπουργου με τον αριθμο των εκπαιδευτικων που υποχρεωτικα μετατασσεται.
Κραταμε ομως ως δεδομενο οτι με αποφαση του Υπουργου και συναρμοδιου Υπουργου μπορει να ρυθμιζεται καθε ειδικοτερο θεμα και λεπτομερεια για την εφαρμογη των διαταξεων του παροντος.

Συνεχιζω... (αντιγραφη απο αποφαση του Υπουργου μετα την Διαπιστωτικη του Πραξη για τις κενες θεσεις)

Αποφασίζουμε
       

1.   Οι εκπαιδευτικοί που μετατάσσονται υποχρεωτικά
Α)   σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ανά Περιφέρεια και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα και
Β)    ανά Φορέα σε κενές ή σε συνιστώμενες με την πράξη μετάταξης θέσεις διοικητικού προσωπικού, συναφούς ή μη κλάδου της ίδιας κατηγορίας, με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων κενών ή κενούμενων, εφόσον δεν υπάρχουν, οργανικών θέσεων της αυτής, ανώτερης ή και κατώτερης κατηγορίας, δύνανται να προσεγγίσουν τον κάτωθι αριθμό ανά Περιφέρεια και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα:

Αυτα που εχω με bold ειναι οι διαφορες της Αποφασης σε σχεση με τον ανωτερω Νομο.
Το "κατωτερης κατηγοριας" προστεθηκε με το Νομο 4174/2013 άρθρο 73 παραγραφος 2
 Αντιγραφω. 
 Στο τέλος του δευτέρου εδαφίου της παρ. 11 του άρθρου 82 του ν. 4172/2013, οι λέξεις «οργανικών θέσεων της αυτής ή ανώτερης κατηγορίας.» αντικαθίστανται από τις λέξεις «οργανικών θέσεων της αυτής, ανώτερης ή και κατώτερης κατηγορίας.».

Για το "δυναται να προσεγγισουν τον κατωθι αριθμο" ΔΕΝ υπαρχει καποια σχετικη τροποποιηση.

Να δεχτουμε οτι τους καλυπτει  το "με αποφαση του Υπουργου μπορει να ρυθμιζεται καθε ειδικοτερο θεμα και λεπτομερεια για την εφαρμογη των διαταξεων του παροντος."

Επιμενω οτι "δυναται να προσεγγισουν τον κατωθι αριθμο" ετσι οπως το εχουν γραψει στην αποφαση αφορα την παραγραφο Β' (φορεις) και οχι την Α' (εκπαιδευτικους).
Αρα κατα την αποψη μου δεν μπορει να μενουν κενες θεσεις στους εκπαιδευτικους εφοσον υπαρχουν αιτησεις.

Οπως ολοι βλεπουμε ο Νομος ΔΕΝ υποχρεωνει πουθενα τον Υπουργο να δωσει προτεραιοτητα στους ηδη υπηρετουντες της Δ/νσης, στη συνεχεια της περιφερειας  και τελος στους εκτος Περιφερειας.
Να δεχτουμε οτι εκανε χρηση της δυνατοτητς "με αποφαση του Υπουργου μπορει να ρυθμιζεται καθε ειδικοτερο θεμα και λεπτομερεια για την εφαρμογη των διαταξεων του παροντος." και ευνοησε τα παιδια του Υπουργειου που υπηρετουν στη Β' Αθηνας, Δ/νσεις και φορεις ????

Με λιγα λογια αυτο που εκαναν δεν ειναι αξιοκρατικο !!! Το εκοψαν και το εραψαν για χαρη των συναδελφων που υπηρετουν με αποσπαση στο Υπουργειο.

Υ

13

pe06,
που να ξερω; Στο μυαλο τους ειμαι; Μπορει να σχεδιαζουν δευτερο γυρο υποχρεωτικων μεταταξεων, μπορει να κρατησαν τις θεσεις για να προχωρησουν τις εθελοντικες που εχουν στον παγο τοσο καιρο, μπορει τιποτα απο ολα αυτα γιατι ετσι θελουν...

Φυσικα και δεν μπορεις να ξερεις. Απλα την αποψη σου ηθελα.
Παντως ολοι οι παραπανω λογοι δεν στεκονται και απο αποψη λογικης και απο τη νομικη πλευρα. Εφοσον υπαρχει εγκυκλιος με τα κενα προς πληρωση και οι αιτησεις υπερβαινουν τα κενα, δεν μπορει κανενας απο το Υπουργειο να πει... "τα κρατησαμε για μετα" ή "δε θελαμε". Αυτο ειναι αυθαιρετο. Υποτιθεται οτι εφαρμοζεται οτι λεει η Υπουεργικη αποφαση. Δεν ειδα καπου να λεει "θα  κρατησουμε για μετα" ή "ο Υπουργος δινει οσες θεσεις γουσταρει"

14
Προλαβα; Δικαιουμαι μεταθεση οπου θελω;

Y.Γ.
Ενημερωτικό Σημείωμα με απαντήσεις σε ερωτήματα για τις Μετατάξεις Εκπαιδευτικών

 Όσοι υπηρετούν σε συγκεκριμένη Διεύθυνση προηγούνται κατά τη μετάταξη, εφόσον έχουν ζητήσει μετάταξη εντός της ίδιας Διεύθυνσης σε σχέση με άλλους που υπηρετούν σε άλλη Διεύθυνση;

Απάντηση: ΝΑΙ γιατί η πολιτική βούληση είναι οι μετατάξεις να έχουν το μικρότερο κόστος για τον μετατασσόμενο καθηγητή. Άρα, πρώτα θα ικανοποιηθούν, όσοι προτιμούν μετάταξη εντός Διεύθυνσης που υπηρετούν, εφόσον φυσικά τα κενά της ειδικότητας/κλάδου τους είναι ισάριθμα των πλεονασμάτων στην οικεία τους Διεύθυνση, έπονται όσοι αιτηθούν μετάταξης εντός της οικείας Περιφέρειας, εφόσον υπάρχουν κενά και ακολουθούν όσοι αιτηθούν μετάταξης εκτός αυτής.

Ειναι ξεκαθαρο. Οσοι υπηρετουσαν στο Υπουργειο ή σε φορεα που η αποσπαση ληγει 31/8 προηγουνταν εναντι των αλλων που δεν υπηρετουσαν στη Δ/νση Β' Αθηνας ή ειχε ληξει η αποσπαση τους 30/6.
Ομως το ερωτημα παραμενει...
"...έπονται όσοι αιτηθούν μετάταξης εντός της οικείας Περιφέρειας, εφόσον υπάρχουν κενά και ακολουθούν όσοι αιτηθούν μετάταξης εκτός αυτής"
Αυτο γιατι δεν τηρηθηκε παντου ? 

Σελίδες: 123 ... 43

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159806
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 393
Σύνολο: 399

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.