Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - chemist2008

Σελίδες: 1234
1
Τελικά τι θα ισχύσει συνάδελφε;;
Για να πει ο Κεδίκογλου ότι η πληροφορική θα είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, αυτό μάλλον σημαίνει ότι θα εκτοπίσει το 6ωρο της χημείας για τις πολυτεχνικές-θετικές σχολές. Η Χημεία θα παραμείνει ΜΟΝΟ για τις επιστήμες υγείας, δηλαδή θα διδάσκεται στη Γ λυκέιου σε ελάχιστα παιδιά (όπως συμβαίνει και σήμερα).
Ας ελπίσουμε ότι δε θα συμφωνήσει ο Αρβανιτόπουλος.
Τελικά το κλαψ-κλαψ των πληροφορικών στη δημόσια διαβούλευση φάνεται να πιάνει τόπο.
Ντροπή!!!!!!!

2
Η δικαίωση της Χημείας με το νομοσχέδιο για το νέο λύκειο αποδεικνύεται δυστυχώς όνειρο απατηλό!!!!!!!

Έκτακτη ενημέρωση της Δ.Ε Ε.Ε.Χ - Αλχημείες με το Νέο Λύκειο;
Τετάρτη, 21-08-2013

Αθήνα 21/08/2013           

 

ΠΡΟΣ

     1) Τον Υπουργό Παιδείας και

        Θρησκευμάτων κ. Κ. Αρβανιτόπουλο

     2) Τον Υφυπουργό Παιδείας και

        Θρησκευμάτων κ. Σ. Κεδίκογλου

 

                                                                                                   

                         

ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ με το Νέο Λύκειο;

 

Η  Ένωση Ελλήνων Χημικών (Ε.Ε.Χ), και οι 15.000 χημικοί - μέλη της κατάπληκτοι παρακολουθήσαμε τη συνέντευξη του νέου Υφυπουργού Παιδείας, ο οποίος στην προσπάθειά του να εξυπηρετήσει τα συντεχνιακά συμφέροντα των καθηγητών Πληροφορικής δε δίστασε με δηλώσεις του σε τηλεοπτικό κανάλι να υποθηκεύσει, έως και να αναιρέσει τη φιλοσοφία του νομοσχεδίου για το Νέο Λύκειο.

Μετά από 15 χρόνια πρακτικών εκπαιδευόμενων μάγων, με βάση τις οποίες για να εισαχθείς στις 160 σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες έχουν είτε ως κύριο αντικείμενο την επιστήμη της Χημείας είτε προαπαιτούν γνωστικό υπόβαθρο Χημείας, δεν ήταν απαραίτητο να διδαχθείς και να εξεταστείς Χημεία κατεύθυνσης, φάνηκε η πρόθεση της πολιτείας να εξορθολογίσει το εκπαιδευτικό σύστημα με το νομοσχέδιο που έφερε σε δημόσια διαβούλευση, παρακάμπτοντας τα συντεχνιακά συμφέροντα προς όφελος της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και των υποψήφιων φοιτητών.

Με το πνεύμα του νομοσχεδίου, που επιδιώκει να διασφαλίσει το απαραίτητο υπόβαθρο γνώσεων στους μελλοντικούς φοιτητές, η Ε.Ε.Χ. ήταν απόλυτα σύμφωνη και παρότι παρακολούθησε στενά τις, κατά παράβαση κάθε επιστημονικής δεοντολογίας, αήθεις επιθέσεις στην επιστήμη-μάθημα της Χημείας στη Δημόσια διαβούλευση εκ μέρους της συντεχνίας της Πληροφορικής, ήταν πεπεισμένη ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θα υπηρετήσει την Εκπαίδευση και δε θα υποκύψει στις πελατειακές πιέσεις. Κανένας εκπαιδευτικός σε όποιο επίπεδο της Εκπαίδευσης κι αν απασχολείται δεν επιθυμεί στρεβλώσεις όπως αυτή που πανθομολογούμενα συμβαίνει με τη Χημεία 15 χρόνια. Ούτε σκέφτεται, ούτε προτείνει με συντεχνιακά κριτήρια, επιτιθέμενος σε άλλο κλάδο ή επιστημονικό αντικείμενο.

Οι σημερινές δηλώσεις του Υφυπουργού Παιδείας προκάλεσαν τη δικαιολογημένη ανησυχία και απογοήτευση χιλιάδων χημικών, όχι μόνο για τη διαφαινόμενη εκ νέου αδικία του μαθήματος της Χημείας, αλλά και για την παλινόρθωση της λογικής της ψηφοθηρίας μέσω της εξυπηρέτησης των πελατών-συντεχνιών.

 

Η Ε.Ε.Χ., ως θεσμοθετημένος σύμβουλος του κράτους σε θέματα Εκπαίδευσης, και έχοντας σταθερά διακηρύξει την πίστη της στην ανάγκη οικοδόμησης ενός σύγχρονου Εκπαιδευτικού Συστήματος, που υπηρετεί τις ανάγκες της κοινωνίας συνολικά και θέτει τα θεμέλια για την έξοδο της χώρας από την κρίση παρέχοντας τα εφόδια για υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, θα σταθεί ενάντια στο μετασχηματισμό της μεταρρύθμισης από όχημα για την βελτίωση της εκπαίδευσης σε όχημα για την εξυπηρέτηση των συντεχνιών.

Η αξιοπρεπής και υπεύθυνη στάση της Ε.Ε.Χ στα θέματα της εκπαίδευσης δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να εκλαμβάνεται ως αδυναμία.

Νέα συστήματα με τα παλιά υλικά και τις φθαρμένες μεθόδους και μεθοδεύσεις δεν πρέπει και δεν είναι δυνατό να οικοδομηθούν σήμερα.

 

Για τη Διοικούσα Επιτροπή της ΕΕΧ

 

 

 

         

             Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                   Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Δρ. ΑΘ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ                                           ΜΙΧΑΗΛ ΣΤΡΑΤΗΓΑΚΗΣ

3
Με ποιον τρόπο μπορούμε να συμμετάσχουμε;;
Μπαίνεις στη φόρμα διαβούλευσης (http://www.opengov.gr/ypepth/?p=1687), κάνεις εγγραφή με το mail σου, γράφεις ένα όνομα και στέλνεις το σχόλιό σου για το αντίστοιχο θέμα(!!!!!!! sos άρθρο 2  και άρθρο 4)

4
Και επειδή κάνω ένα μεταπτυχιακό στο χημικό του πανεπιστημίου Αθηνών να σκεφτείς ότι οι καθηγητές μας μας αναφέρουν το τι τραγικά βλέπουν σε άλλες σχολές που διδάσκουν χημεία λόγω της έλλειψης γνώσεων από το λύκειο!!
Υπήρχε φοιτητής των χημικών μηχανικών που δεν μπορούσε να διακρίνει τα οξέα από τις βάσεις! Μιλάμε για τραγελαφικά γεγονότα!!
Πέρυσι, μαθητής της τεχνολογικής κατεύθυνσης του σχολείου μου, πέρασε στο χημικό τμήμα Ιωαννίνων!!!!!!!!

5
Ακριβως.. ολοι βγαζουν ενα φοβερο μενος για την χημεια λες και δεν ειναι βασικη επιστημη..
μεχρι να κατατεθει στη βουλη το νομοσχεδιο ο καθενας οπωσ μπορει πιεστε γνωστους και φιλους
σε υπουργειο και ενωση χημικων να μην γινει καμια αλλαγη της τελευταιας ωρας και παλι θα ειμαστε απ"εξω..
ο καθενας οπως και οτι μπορει.. γρηγορειτε συναδελφοι..
Ακριβώς αυτό είναι το πνεύμα!!!!
Μια αλλαγή της τελευταίας στιγμής, μια εκ νέου, εκπαραθύρωση της χημείας, θα επηρεάσει τις οργανικές θέσεις του αύριο, την εξοικείωση και την αγάπη των παιδιών για το αντικείμενο,  και βεβαιώς την πιθανή απασχόληση για τους καινούργιους συναδέλφους ( θέσεις αναπληρωτών, ωράριο σε φροντιστήρια, κλπ )...... 
Μπείτε στη διαβούλευση, μιλήστε σε συναδέλφους και ενεργοποιείστε τους!!!!
Στέλνω συναδελφικούς χαιρετισμούς σε όλους τους Χημικούς. Συμφωνώ και επαυξάνω με τους προλαλήσαντες.
Επιτέλους μετά από 16 χρόνια αποκτά το μάθημά μας τη θέση που του αξίζει στο λύκειο.
Επειδή όμως οι συντεχνίες είναι πολύ ισχυρές (είναι απίστευτη η εμπάθεια των πληροφορικών με τη Χημεία στη διαβούλευση του υπουργείου) χρειάζεται συνεχής επαγρύπνιση.
Τη Δευτέρα θα επικοινωνήσω με το σχολικό σύμβουλο του νομού που είναι Χημικός καθώς και με συνάδελφο στην ΕΕΧ.
Γράψτε όσο το δυνατόν περισσότερα σχόλια για την αναγκαιότητα της Χημείας στη Β/ΘΜΙΑ  στη διαβούλευση του υπουργείου.
Είναι σίγουρο ότι θα ασκηθούν αφόρητες πιέσεις ώστε να μας εκτοπίσουν πάλι.
ΥΓ. Σε όλες τις χώρες της Ευρώπης για την εισαγωγή στο πολυτεχνείο οι μαθητές εξετάζονται στη Χημεία και όχι στον προγραμματισμό όπως θέλουν να μας πείσουν οι πληροφορικοί.

Βλέπε :esos.gr

2000 – 2015. 16 χρόνια για να διορθωθεί το λάθος (στα όρια τα παραλογισμού)

Τα 61 τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ που αναγράφονται στον παρακάτω πίνακα, τα τελευταία 14 χρόνια (2000 – 2013) δέχονται φοιτητές και σπουδαστές, οι οποίοι, ως μαθητές της Γ Λυκείου, παρακολούθησαν και εξετάστηκαν στα μαθήματα της Τεχνολογικής κατεύθυνσης (κύκλος πληροφορικής και υπηρεσιών).
Πού βρίσκεται το λάθος;
Στα τμήματα αυτά διδάσκονται μαθήματα Χημείας (Ανόργανη, Οργανική, Φυσικοχημεία κ.α.) ενώ οι παραπάνω φοιτητές δεν διδάχτηκαν καθόλου Χημεία
στη Γ Λυκείου, ενώ στη Β Λυκείου διδάχτηκαν μόνο τη Χημεία γενικής παιδείας.
Στη Χημεία, όπως και στιςάλλες βασικές επιστήμες, υπάρχουν γνώσεις προαπαιτούμενες για τη μελέτη της (γλώσσα και σύμβολα της χημείας, εισαγωγή σε φαινόμενα όπως η χημική ισορροπία κ.α.).
Οι γνώσεις αυτές παρέχονται στη μέση εκπαίδευση.
Για το μέγεθος αυτού του προβλήματος και την υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών
στα παρακάτω τμήματα, καλό είναι να ερωτηθούν οι καθηγητές των τμημάτων.
 
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
 
τμήματα που δέχονται φοιτητές που δεν διδάχθηκαν Χημεία
στη Γ Λυκείου   πλήθος τμημάτων   επιστημονικό
πεδίο
Χημείας   5 (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα,
    Ηράκλειο, Ιωάννινα)   2ο  ΑΕΙ
Χημικών μηχανικών   3 (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα)   4ο  ΑΕΙ
Φυσικής   3 (Θεσσαλονίκη, Πάτρα
Ιωάννινα)   2ο  ΑΕΙ
Γεωλογίας   3 (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα)   2ο  ΑΕΙ
Βιολογίας   4 (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα,
    Ηράκλειο)   2ο και 3ο ΑΕΙ
Βιοτεχνολογίας   1 (Αθήνα)   2ο και 4ο ΑΕΙ
Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας   1 (Λάρισα)   3ο και 4ο ΑΕΙ
Βιολογικών εφαρμογών και τεχνολογιών   1 (Ιωάννινα)   3ο και 4ο ΑΕΙ
Επιστήμη τροφίμων και διατροφής του ανθρώπου   1 (Αθήνα)   2ο και 4ο ΑΕΙ
Γεωπονίας   2 (Θεσσαλονίκη, Βόλος)   2ο και 4ο ΑΕΙ
Δασολογίας   1 (Θεσσαλονίκη)   2ο και 4ο ΑΕΙ
Δασολογίας και διαχείρισης
περιβάλλοντος   1 (Ορεστιάδα)   4ο ΑΕΙ
Επιστημών της θάλασσας   1 (Μυτιλήνη)   2ο  ΑΕΙ
Περιβάλλοντος   1 (Μυτιλήνη)   2ο και 4ο ΑΕΙ
Αγροτικής ανάπτυξης   2 (Αθήνα, Ορεστιάδα)   4ο ΑΕΙ
Διαχείριση περιβάλλοντος
και φυσικών πόρων   1 (Αγρίνιο)   4ο ΑΕΙ
Επιστήμη φυτικής παραγωγής   1 (Αθήνα)   2ο και 4ο ΑΕΙ
Επιστήμη υλικών   1 (Πάτρα)   2ο και 4ο ΑΕΙ
Επιστήμη και τεχνολογία υλικών   1 (Ηράκλειο)   2ο και 4ο ΑΕΙ
Μηχανικών επιστήμης υλικών   1 (Ιωάννινα)   2ο και 4ο ΑΕΙ
Μηχανικών μεταλλείων   1 (Αθήνα)   4ο ΑΕΙ
Μηχανικών ορυκτών πόρων   1 (Χανιά)   4ο ΑΕΙ
Μηχανικών περιβάλλοντος   2 (Ξάνθη, Χανιά)   4ο ΑΕΙ
Τεχνολογία τροφίμων   5 (Αθήνα, Θεσσαλονίκη,   
    Καλαμάτα, Αργοστόλι,   
    Καρδίτσα)   4ο ΤΕΙ
Τεχνολόγων Γεωπόνων   7 (Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Άρτα,
    Ηράκλειο, Φλώρινα,     
    Αμαλιάδα, Καλαμάτα)   2ο και 4ο ΤΕΙ
Μηχανικών βιοϊατρικής τεχνολογίας   1 (Αθήνα)   4ο ΤΕΙ
Μηχανικών τεχνολογίας πετρελαίου και φυσικού αερίου   2 (Καβάλα)   4ο ΤΕΙ
Οινολογίας και τεχνολογίας ποτών   2 (Αθήνα, Δράμα)   4ο ΤΕΙ
Συντήρησης αρχαιοτήτων και
έργων τέχνης   1 (Αθήνα)   4ο ΤΕΙ
Μηχανικών περιβάλλοντος και
αντιρρύπανσης   2 (Κοζάνη)   4ο ΤΕΙ
Μηχανικών φυσικών πόρων και
περιβάλλοντος   1 (Χανιά)   4ο ΤΕΙ
Τεχνολόγων περιβάλλοντος   1 (Ζάκυνθος)   2ο  ΤΕΙ
 

Χρειάστηκαν 16 χρόνια να διορθωθεί αυτό το λάθος.
Ζούμε στην Ελλάδα. Λέτε να συνεχιστεί;

Ιωαν.Χ.
Χημικός
Θεσσαλονίκη


 

6
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 11, 2013, 10:49:22 μμ »
Δεν πειράζει συνάδελφε, ας δυσκολέψουν λιγάκι, μέχρι τώρα για να μείνεις (για το Σεπτέμβρή όπου σίγουρα θα περάσεις τότε...όχι τίποτε το ουσιαστικό δηλαδή) θα έπρεπε να έχεις μέσον στο υπουργείο!!!
Συμφωνώ. Φέτος συνάντησα γονιό που έρχονταν στο σχολείο και αρχικά μας δήλωσε ότι ο κανακάρης του όπως και αυτός δεν τα πάει καλά με τα γράμματα γι αυτό και αν δει ότι το παιδί του έχει κάτω από τη βάση θα το σταματήσει (α γυμνασίου ο μικρός). Αφού είδε ότι δεν ίδρωνε το αυτί μας με την απειλή ότι θα το σταματήσει άρχισε να ρωτά αν έχουμε  "ηθικό πρόβλημα" να του βάλουμε τη βάση έτσι ίσα, ίσα για να περάσει την τάξη, να τελειώσει το σχολείο να πάρει το "χαρτί". Όλη τη χρονιά ερχόταν με το ίδιο τροπάριο στο στόμα. Φυσικά καταλαβαίνετε ότι ο μικρός δεν έκανε καμία προσπάθεια αφού είχε τον μπαμπά να έρχεται να "καθαρίσει" για λογαριασμό του, το αποτέλεσμα ήταν να μείνει για Σεπτέμβρη. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι ο μικρός θα μάθει ότι δεν έμαθε μια ολόκληρη χρονιά αλλά, ότι θα πάρει ένα μάθημα ζωής: πως χρειάζεται κόπος για να καταφέρεις κάτι και πως δεν είναι δυνατόν να βασίζεσαι στις "πλάτες" άλλων...
Στο Λύκειο είχαμε μαθητές που έκαναν "φιλότιμες" προσπάθειες για να μείνουν αλλά με το υπάρχον σύστημα δεν τα κατάφερναν. Η κυρίαρχη νοοτροπία για μερικά παιδιά είναι πως ότι και να γίνει θα περάσουν γι αυτό και δεν χρειάζεται να καταβάλουν καμία προσπάθεια. Δεν είναι λοιπόν κακό, καθόλου κακό να τεθούν κάποια όρια...

Έτσι είναι. Η υποβάθμιση των τίτλων και κατ`επέκταση η συμπεριφορά τέτοιων μαθητών έχει φτάσει στο ναδίρ.
Καιρός ήταν να γίνει κάτι για να βελτιωθεί αυτό. Όσο για τη συμπεριφορά και τον τρόπο σκέψης τέτοιων γονιών, που έχουν και τη μεγαλύτερη ευθύνη, δεν ξέρω αν μπορεί να βελτιωθεί.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, ενώ παραθέτω ορισμένες βασικές πρακτικές διαπιστώσεις μέσα από την τάξη τα τελευταία 5 χρόνια οι οποίες πριμοδοτούν κατά κάποιο τρόπο το σχέδιο για το νέο λύκειο:
1. Οι μαθητές αδιαφορούσαν προκλητικά από την Α  λυκείου για τα μαθήματα που δε σχετίζονται με την κατεύθυνση της Γ λυκείου, ξέροντας ότι ο βαθμός της Α και της Β είναι άχρηστος ενώ ήταν σίγουρο ότι θα περάσει την τάξη και η ΄΄κουτσή Μαρία΄΄.
2. Οι περισσότεροι μαθητές ΄΄κουράζονται΄΄από τα πολλά και διαφορετικά διδακτικά αντικείμενα. Προτιμούν λίγα και βασικά μαθήματα.
3. Οι μαθητές της Γ λυκείου θα ήθελαν πολύ περισσότερες ώρες στα μαθήματα κατεύθυνσης (Βιολογία: από 2 σε 8) και καθόλου ώρες στα μαθήματα γενικής παιδείας, ώστε να δουλεύουν στο σχολείο πιο εντατικά με τον καθηγητή τους και έτσι να περιορίσουν τις ώρες στο φροντιστήριο και την παραπαιδεία. 
ΥΓ. Τα ωρολόγια προγράμματα θα πρέπει να διαμορφώνονται με βάση το μαθητή και όχι με βάση την εξυπηρέτηση των εργασιακών αναγκών ορισμένων συντεχνιακών ομάδων.

7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Μάρτιος 30, 2011, 09:06:34 μμ »
Εγώ ήθελα να ήξερα όλοι αυτοί που λένε ότι η Χημεία είναι η επιστήμη με τις περισσότερες εφαρμογές, αν χρησιμοποιήσαν αντιδραστήρια για να πληκτρολογήσουν τις σκέψεις τους ή αν ξέρουν τίποτα για την υποδομή που χρησιμοποιήθηκε για να μεταφερθούν αυτές.
Προσωπικά νομίζω ότι η Χημεία έχει να προσφέρει λίγα πράγματα στον καθημερινό άνθρωπο στον σύγχρονο κόσμο, τουλάχιστον πολύ λιγότερα σε σχέση με την Βιολογία ή την Πληροφορική.
Ας παραδεχτούν τουλάχιστον ότι η αναβάθμιση της γίνεται προφανώς λόγω ύπαρξης κονέ στην επιτροπή, όπως και όλα τα πράγματα στην Ελλάδα.
Είσαι εμπαθής με τη Χημεία και εξηγούμαι.
1.Η επιστήμη της Βιολογίας βασίζεται στη χημεία των βιομορίων(DNA-RNA).
2.Όλα σχεδόν τα κομμάτια ενός Η/Υ και ειδικά τα ηλεκτρονικά κυκλώματα είναι συνθετικά πολυμερή και ημιαγωγοί που κατασκευάζονται από χημικούς στα εργαστήρια. Έμμεσα λοιπόν  με τη βοήθεια χημικών αντιδραστηρίων πληκτρολογείς τις σκέψεις σου στο PDE.

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Μάρτιος 30, 2011, 08:41:39 μμ »
Για τα μπάζα το νέο πρόγραμμα!
Αλλαγές εντυπωσιασμού, αλλά από ουσία μηδέν και μείον. Και αυτά θα φανούν σύντομα και στην πράξη (αν τελικά εφαρμοστεί).
Διαφωνώ. Θα ήθελα σαν ΠΕ04 που είσαι να σχολιάσεις το πρόγραμμα φυσικής - χημείας - βιολογίας και να το συγκρίνεις με το υπάρχων. Δεν αναβαθμίστηκαν τα μαθήματά μας;

9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Μάρτιος 30, 2011, 08:33:27 μμ »
Πού είναι, βρε παιδιά, το θετικό σε αυτό το πρόγραμμα; Εγώ το κοίταξα και δεν μπορώ να το βρω. Δεν υπάρχει ούτε ένα νέο μάθημα. Τα βιβλία παραμένουν τα ίδια. Απόλυτη εξειδίκευση υπάρχει. Πού είναι, δηλαδή, το θετικό;
Λίγα μαθήματα με περισσότερες ώρες διδασκαλίας και με έμφαση στις θετικές επιστήμες. Έχει αποδειχθεί σε όλες τις χώρες του κόσμου ότι τα πολλά μαθήματα κουράζουν τους μαθητές.

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Μάρτιος 30, 2011, 08:19:42 μμ »
κατά τη γνώμη μου με το σύστημα αυτό αποκαθίστανται οι στρεβλώσεις που είχαν προκύψει με το προηγούμενο όσο αφορά στο ρόλο των βασικών επιστημών φυσικής χημείας μαθηματικών και λιγότερο (δυστυχώς )της βιολογίας.
καλώς καταργούνται ορισμένα εξιδικευμένα μαθήματα τα οποία αποτελούσαν προεκτάσεις των βασικών επιστημών(π.χ ηλεκτρολογία,βιοχημεία,περιβάλλον κ.α).
για όσους δεν γνωρίζουν ή κάνουν πως δεν γνωρίζουν είναι αδιανόητο να εισάγονται μαθητές σε σχολές χημικών μηχανικών,χημείας βιολογίας,γεωπονίας,δασολογίας,διατροφής,περιβαντολλογίας,γεωλογίας και πολλές άλλες χωρίς να έχουν διδαχθεί καθόλου χημεία, βιολογία όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα.
δεν υποτιμώ το μάθημα του περιβάλλοντος αλλά δεν έχει κανένα νόημα η διδασκαλία του στο λύκειο μιας και είναι κλάδος της χημείας (και άλλων επιστημών) και δεν έχει νόημα να το διδάσκεται κάποιος αν προηγούμενα ή και ταυτόχρονα δεν έχει ιδέα από χημεία ή βιολογία όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα.
είναι αδιανόητο στη χώρα μας να συνεχίζονταν η υποβάθμιση των φυσικών  επιστημών όπως συνέβαινε μέχρι τώρα.
ελπίζω με την προσπάθεια όλων να αλλάξει το κατεστημένο αυτό.
Με κάλυψες πλήρως.

11
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Μάρτιος 30, 2011, 06:29:07 μμ »
Επιτέλους μετά από 20 χρόνια δικαιώνεται το μάθημα με τις περισσότερες εφαρμογές στην καθημερινή ζωή. Δηλαδή η  ΧΗΜΕΙΑ!!!!!! Σχεδόν διπλασιάζονται οι υποχρεωτικές της ώρες.
Στα + του νέου αναλυτικού προγράμματος: λιγότερα μαθήματα με περισσότερες ώρες διδασκαλίας.
Στα - του νέου αναλυτικού προγράμματος: δυστυχώς παραμένει υποχρεωτικό το μάθημα των θρησκευτικών.

12
Είναι μεγάλη ευκαιρία η συζήτηση για το ενιαίο μισθολόγιο. Δεν πρέπει να πάει χαμένη . Ας ξυπνήσει επιτέλους η ΟΛΜΕ και να ακολουθήσει το παράδειγμα της ΔΟΕ. Το ζητούμενο δεν είναι να συμμετέχουμε στις απεργίες της ΑΔΕΔΥ(εγώ προσωπικά δε συμμετέχω ποτέ) με τους ΄΄παρτάκηδες ¨ εφοριακούς , τελωνειακούς και πολλούς άλλους δήθεν αδικημένους δημοσίους υπαλλήλους, αλλά να αναδείξουμε τις τεράστιες μισθολογικές διαφορές ακολουθώντας αυτόνομη πορεία στις απεργίες.
Παραθέτω χαρακτηριστικά παραδείγματα  :
ΔΕ και όχι ΠΕ υπάλληλος ΔΟΥ Χαλκίδας με 2 χρόνια προυπηρεσία : 2800 E καθαρές μηνιαίες αποδοχές
ΔΕ και όχι ΠΕ υπάλληλος τελωνείου Πειραιά με 2 χρόνια προυπηρεσία : 3000 E καθαρές μηνιαίες αποδοχές
ΥΕ καθαρίστρια στη ΔΟΥ Χαλκίδας με 2 χρόνια προυπηρεσία: 2100 E καθαρές μηνιαίες αποδοχές
ΥΕ εργάτης στον ΟΣΕ (Οινόη) με 2 χρόνια προυπηρεσία: 2900 E καθαρές μηνιαίες αποδοχές
ΠΕ υπάλληλος υπουργείου οικονομικών (φίλος μου ) με 2 χρόνια προυπηρεσία : 4000 E καθαρές μηνιαίες αποδοχές

13
Ρε παιδιά ηρεμείστε !!!!!!
Από έγκυρη πηγή του υπουργείου (φίλος μου σε καίρια θέση του τμήματος προσωπικού) βεβαιώνεται ότι όλοι οι β¨ ΑΣΕΠιτες έχουν συνταγματικά κατοχυρωμένο το διορισμό τους στον επόμενο ή στους δύο επόμενους χρόνους .
'Έχω διοριστεί με τον ΑΣΕΠ του 2007 και κατανοώ πλήρως την ανησυχία σας .
Σας εύχομαι καλό διορισμό .

14
Οικονομικά / Απ: Αποζημίωση Λυκειακής Επιτροπής
« στις: Απρίλιος 24, 2010, 06:40:52 μμ »
Φυσικά και δικαιούσε οδοιπορικά , (0,15 Ε / Km ) τα οποία και θα πάρεις από το σχολείο που ηπηρετείς .
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα πρέπει να τα στείλει το σχολείο της λυκ επιτροπής στο σχολείο σου .
Η αποζημίωση όμως θα σου δοθεί από το σχολείο της λυκ επιτροπής .

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 505
Σύνολο: 508

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.